Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 402 st 24.4. 4:1824.4. 22:41 9229
11 408 út 23.4. 6:2823.4. 20:53 9229
14 402 po 22.4. 5:2622.4. 22:54 9229
 3  401 ne 21.4. 9:0121.4. 23:38 9229
11 405 so 20.4. 3:4720.4. 22:26 9229
 5  409 pá 19.4. 4:4919.4. 22:26 9229
 3  401 čt 18.4. 5:3619.4. 0:55 9229
 3  418 st 17.4. 5:1817.4. 20:26 9229
20 405 út 16.4. 4:2916.4. 20:19 9229
14 406 po 15.4. 4:5815.4. 21:00 9229
 3  410 pá 12.4. 4:4712.4. 19:29 9229
 4  403 čt 11.4. 13:5411.4. 19:31 9229
 4  401 čt 11.4. 6:0411.4. 9:56 9229
11 410 st 10.4. 14:3110.4. 22:45 9229
 4  412 út 9.4. 13:349.4. 16:20 9229*MU
14 411 út 9.4. 6:579.4. 10:08 9229
12 411 po 8.4. 5:408.4. 13:15 9229*MU
14 409 ne 7.4. 10:077.4. 22:23 9229
14 405 so 6.4. 6:056.4. 23:15 9229
17 418 pá 5.4. 5:045.4. 20:02 9229
17 428 čt 4.4. 6:215.4. 0:52 9229
17 425 st 3.4. 6:073.4. 23:12 9229
17 421 út 2.4. 5:252.4. 9:00 9229*MU
 3  405 po 1.4. 4:061.4. 15:25 9229*MU
17 416 ne 31.3. 7:3031.3. 22:20 9229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.