Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 712 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 408 st 21.8. 4:5721.8. 21:23 9229
 7  405 út 20.8. 14:1820.8. 23:19 9229
14 405 út 20.8. 4:3820.8. 10:00 9229
11 410 po 19.8. 14:3320.8. 1:15 9229
 7  412 po 19.8. 5:1119.8. 10:29 9229
6+15 412 so 17.8. 6:4218.8. 1:03 9229
11 401 pá 16.8. 4:2916.8. 20:30 9229
26 413 čt 15.8. 14:0815.8. 21:14 9229
 7  412 čt 15.8. 5:1115.8. 10:29 9229
14 401 st 14.8. 4:5814.8. 21:30 9229
16 404 út 13.8. 4:5513.8. 20:52 9229
14 405 po 12.8. 4:3812.8. 10:00 9229
14 407 ne 11.8. 4:1811.8. 23:12 9229
14 403 so 10.8. 5:2610.8. 22:34 9229
11 410 pá 9.8. 15:309.8. 21:31 9229*Z
18 407 čt 8.8. 4:338.8. 22:07 9229
14 408 st 7.8. 5:487.8. 23:14 9229
 3  410 út 6.8. 5:166.8. 20:36 9229
11 406 po 5.8. 14:336.8. 0:55 9229
18 412 po 5.8. 5:125.8. 8:58 9229
14 408 ne 4.8. 4:384.8. 21:49 9229
11 404 pá 2.8. 6:312.8. 22:26 9229
 3  408 čt 1.8. 14:381.8. 22:39 9229
17 408 čt 1.8. 4:121.8. 9:42 9229
11 406 st 31.7. 14:331.8. 0:57 9229
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.