Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Časopisy RF Hobby (od 6. 7. 2020 do současnosti)
 
 
 
Slevomat (od 9. 3. 2020 do 4. 7. 2020)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 13. 10. 2019 do 11. 1. 2020)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do 5. 10. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 432 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 428 čt 9.7. 4:4010.7. 1:25 9229
22 409 st 8.7. 5:408.7. 21:39 9229
17 410 út 7.7. 5:238.7. 0:42 9229
18 412 pá 3.7. 5:133.7. 8:56 9229
22 423 čt 2.7. 6:173.7. 0:37 9229
 4  404 st 1.7. 15:261.7. 19:01 9229
22 433 út 30.6. 5:0430.6. 20:16 9229
17 418 po 29.6. 4:1330.6. 1:22 9229
17 405 ne 28.6. 7:3029.6. 0:52 9229
22 410 so 27.6. 4:0428.6. 0:16 9229
22 434 pá 26.6. 7:0027.6. 1:25 9229
18 403 čt 25.6. 5:1325.6. 18:56 9229
14 402 st 24.6. 6:4524.6. 21:48 9229
 7  404 út 23.6. 4:4023.6. 20:24 9229
22 405 po 22.6. 6:0623.6. 0:55 9229
22 422 ne 21.6. 4:1422.6. 0:26 9229
18 407 so 20.6. 4:5320.6. 23:48 9229
14 412 pá 19.6. 11:4019.6. 23:17 9229*Z
22 442 pá 19.6. 5:5819.6. 9:17 9229
 4  401 čt 18.6. 14:5218.6. 18:27 9229
17 427 čt 18.6. 5:1218.6. 10:08 9229
22 440 st 17.6. 5:4117.6. 9:01 9229
 4  405 út 16.6. 6:4116.6. 10:24 9229
 4  403 po 15.6. 6:2515.6. 10:08 9229
11 407 so 13.6. 8:0013.6. 10:50 9229*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.