Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Slevomat (od 13. 10. 2019 do současnosti)
 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do 5. 10. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 400 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 404 pá 15.11. 5:5315.11. 20:23 9229
18 414 čt 14.11. 5:3014.11. 21:37 9229
 6  409 st 13.11. 4:2113.11. 22:30 9229
 6  410 út 12.11. 4:4013.11. 1:03 9229
17 418 po 11.11. 4:3211.11. 20:02 9229
22+38 422 pá 8.11. 5:528.11. 20:35 9229
24 403 čt 7.11. 5:477.11. 19:40 9229
27 403 st 6.11. 5:246.11. 20:01 9229
14 415 út 5.11. 6:086.11. 0:25 9229
16 413 po 4.11. 4:554.11. 21:07 9229
 3  403 ne 3.11. 9:403.11. 23:57 9229
 3  401 so 2.11. 4:272.11. 23:38 9229
20 408 pá 1.11. 4:172.11. 1:26 9229
14 415 čt 31.10. 6:081.11. 0:25 9229
17+18 409 st 30.10. 4:2731.10. 0:02 9229
27 401 út 29.10. 5:5929.10. 22:16 9229
12 405 pá 25.10. 5:2625.10. 22:57 9229
11 408 čt 24.10. 6:2825.10. 0:55 9229
 3  405 st 23.10. 4:0623.10. 19:10 9229
17 428 út 22.10. 5:3823.10. 1:42 9229
18 414 po 21.10. 5:3021.10. 21:37 9229
17 431 pá 18.10. 6:0118.10. 23:44 9229
14 410 čt 17.10. 4:3817.10. 19:18 9229
 6  412 st 16.10. 5:3917.10. 0:23 9229
16 413 út 15.10. 4:5515.10. 21:07 9229


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.