Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9229

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 237 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
12 406 pá 22.9. 4:4622.9. 22:02 9229
12 406 čt 21.9. 4:4621.9. 22:02 9229
12 406 st 20.9. 4:4620.9. 22:02 9229
3 411 út 19.9. 4:3219.9. 19:50 9229
17 424 po 18.9. 5:4319.9. 1:12 9229
17 415 ne 17.9. 7:4918.9. 0:50 9229
22 421 so 16.9. 3:3717.9. 1:37 9229
5 401 pá 15.9. 5:0516.9. 1:32 9229
3 405 čt 14.9. 3:5714.9. 19:22 9229
5 404 st 13.9. 5:3413.9. 21:21 9229
5 416 út 12.9. 5:0212.9. 20:26 9229
17 411 po 11.9. 5:4611.9. 19:24 9229
17 401 pá 11.8. 5:3711.8. 15:45 9229*MU
14 413 čt 10.8. 4:3610.8. 21:55 9229
14 410 st 9.8. 4:169.8. 21:46 9229
11 408 út 8.8. 3:499.8. 1:14 9229
18 401 po 7.8. 15:307.8. 23:31 9229*Z
17 411 ne 6.8. 3:567.8. 1:13 9229
17 405 so 5.8. 6:015.8. 21:56 9229
18 413 pá 4.8. 5:114.8. 9:02 9229
18 413 čt 3.8. 15:163.8. 19:22 9229
17 416 čt 3.8. 5:203.8. 9:24 9229
3 403 st 2.8. 13:452.8. 19:50 9229
14 405 st 2.8. 5:252.8. 10:50 9229
17 416 út 1.8. 14:111.8. 19:56 9229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.