Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Slevomat (od 13. 10. 2019 do 11. 1. 2020)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do 5. 10. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 čt 23.1. 15:1924.1. 1:12 9229
 3  413 čt 23.1. 6:0923.1. 9:40 9229
14 403 st 22.1. 4:3822.1. 18:28 9229
11 408 út 21.1. 6:2822.1. 0:55 9229
18 407 po 20.1. 6:3020.1. 18:23 9229
 6  408 pá 17.1. 19:4518.1. 0:43 9229*Z
 3  413 pá 17.1. 6:0917.1. 9:40 9229
18 408 čt 16.1. 4:5317.1. 0:08 9229
17 429 st 15.1. 15:1916.1. 1:12 9229
 4  406 út 14.1. 5:2714.1. 9:08 9229
 3  413 po 13.1. 14:1213.1. 19:47 9229
17 429 po 13.1. 5:0313.1. 9:47 9229
17 406 so 11.1. 7:4811.1. 22:36 9229
18 410 pá 10.1. 14:5411.1. 0:48 9229
18 410 pá 10.1. 7:0210.1. 8:55 9229
 6  401 čt 9.1. 4:509.1. 18:50 9229
 6  407 st 8.1. 6:069.1. 0:23 9229
16 413 út 7.1. 4:557.1. 21:07 9229
 5  409 ne 5.1. 4:495.1. 22:26 9229
 5  409 so 4.1. 5:034.1. 22:26 9229
18 408 pá 3.1. 6:304.1. 0:08 9229
 3  403 st 1.1. 9:401.1. 23:57 9229
Rok 2019
 3  402 út 31.12. 4:4731.12. 19:39 9229
16 408 ne 29.12. 4:5530.12. 0:25 9229
11 401 so 28.12. 6:1728.12. 21:23 9229
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.