Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Slevomat (od 9. 3. 2020 do současnosti)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 13. 10. 2019 do 11. 1. 2020)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do 5. 10. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 411 700 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 436 čt 2.4. 6:002.4. 14:00 9229
11 402 út 31.3. 6:1931.3. 17:00 9229*MU
17 421 st 25.3. 4:3426.3. 0:32 9229
 3  401 út 24.3. 14:2324.3. 20:36 9229
 3  414 út 24.3. 5:4424.3. 9:39 9229
14 411 po 23.3. 5:4623.3. 22:04 9229
11 408 ne 22.3. 9:5822.3. 20:53 9229
 3  418 pá 20.3. 5:1820.3. 20:25 9229
17 426 čt 19.3. 6:1419.3. 19:31 9229
24 407 st 18.3. 14:3818.3. 18:19 9229
14 411 st 18.3. 6:4818.3. 10:07 9229
 6  417 út 17.3. 4:4017.3. 20:16 9229
11 404 po 16.3. 5:5316.3. 20:23 9229
14 407 ne 15.3. 4:3815.3. 23:45 9229
17 415 so 14.3. 5:4515.3. 0:43 9229
11 408 pá 13.3. 6:2814.3. 0:55 9229
 4  406 čt 12.3. 14:2212.3. 19:38 9229
 4  407 st 11.3. 14:3011.3. 19:59 9229
17 427 st 11.3. 4:5111.3. 9:39 9229
11 404 út 10.3. 5:5310.3. 20:23 9229
 3  413 po 9.3. 14:129.3. 19:47 9229
 6  412 po 9.3. 5:199.3. 10:30 9229
14 414 pá 6.3. 6:256.3. 22:00 9229
17 421 čt 5.3. 5:245.3. 18:52 9229
 3  402 st 4.3. 5:425.3. 1:15 9229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.