Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9229

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 17. 2. 2019 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 8. 2011

Výrobní číslo: 9868

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 672 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 416 st 26.6. 14:5726.6. 20:18 9229
18 405 út 25.6. 4:3325.6. 20:07 9229
14 416 po 24.6. 14:5724.6. 20:18 9229
14 411 po 24.6. 6:5724.6. 10:08 9229
11 402 ne 23.6. 4:4423.6. 21:24 9229
18 402 so 22.6. 5:1323.6. 0:48 9229
11 406 pá 21.6. 4:2721.6. 22:16 9229
11 411 čt 20.6. 4:5720.6. 19:23 9229
12 409 st 19.6. 4:4920.6. 0:50 9229
24 407 út 18.6. 6:2718.6. 20:18 9229
24 407 po 17.6. 6:2717.6. 20:18 9229
11 405 pá 14.6. 15:3014.6. 18:33 9229*Z
14 416 pá 14.6. 5:3514.6. 10:58 9229
 3  411 čt 13.6. 4:4713.6. 19:39 9229
 6  407 st 12.6. 6:1113.6. 0:23 9229
17 424 út 11.6. 5:1012.6. 0:52 9229
14 403 po 10.6. 4:3810.6. 18:28 9229
18 406 ne 9.6. 4:539.6. 23:48 9229
20 405 so 8.6. 4:409.6. 0:47 9229
24 407 pá 7.6. 6:277.6. 20:18 9229
 3  410 čt 6.6. 4:266.6. 19:29 9229
14 402 st 5.6. 4:185.6. 22:41 9229
17 419 út 4.6. 5:295.6. 0:55 9229
18 409 po 3.6. 6:464.6. 0:28 9229
14 409 ne 2.6. 10:072.6. 22:23 9229
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.