Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 660 064 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 426 út 23.7. 5:2223.7. 22:23 9228
17 407 po 22.7. 14:3223.7. 1:28 9228
11 408 čt 18.7. 16:3019.7. 0:16 9228*Z1
3+9 402 čt 18.7. 5:0318.7. 10:29 9228
12 401 st 17.7. 5:4718.7. 0:40 9228
3+9 408 út 16.7. 4:4816.7. 19:51 9228
17 409 po 15.7. 4:4715.7. 20:29 9228
5+14 401 pá 12.7. 4:2413.7. 0:47 9228
5+14 403 čt 11.7. 14:3611.7. 22:48 9228
3+9 402 čt 11.7. 5:0311.7. 10:29 9228
11 404 st 10.7. 14:5510.7. 19:53 9228
5+14 404 st 10.7. 6:0610.7. 9:50 9228
22 432 út 9.7. 5:359.7. 20:43 9228
3+9 410 po 8.7. 9:049.7. 0:20 9228*Z2
22 431 čt 4.7. 5:234.7. 23:12 9228
18 403 st 3.7. 5:184.7. 0:13 9228
5+14 406 út 2.7. 4:242.7. 23:38 9228
19 401 po 1.7. 6:221.7. 20:41 9228
20 401 ne 30.6. 10:5830.6. 23:13 9228
17 403 pá 28.6. 16:0628.6. 23:55 9228
 3  405 pá 28.6. 6:0228.6. 9:33 9228
11 407 čt 27.6. 6:0027.6. 19:31 9228
11 405 st 26.6. 14:3927.6. 0:56 9228
6+14 405 st 26.6. 4:2226.6. 10:13 9228
 4  402 út 25.6. 6:1825.6. 22:16 9228
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.