Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 566 576 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 423 dnes 5:5428.11. 20:17 9228
11 403 so 26.11. 4:2026.11. 14:20 9228*MU
11 401 pá 25.11. 6:0826.11. 0:59 9228
11 407 čt 24.11. 4:2024.11. 19:47 9228
 3  410 st 23.11. 15:0724.11. 0:42 9228
 3  408 st 23.11. 6:2723.11. 10:14 9228
18 413 út 22.11. 5:2923.11. 0:16 9228
18 412 po 21.11. 7:1521.11. 19:53 9228
 3  404 st 16.11. 5:2816.11. 20:05 9228
12+14 404 út 15.11. 4:4515.11. 19:41 9228
11 409 po 14.11. 4:4814.11. 18:44 9228
 3  407 pá 11.11. 14:4211.11. 20:14 9228
 3  410 pá 11.11. 6:1911.11. 9:54 9228
24 412 čt 10.11. 6:3610.11. 20:49 9228
12+14 407 st 9.11. 5:019.11. 23:24 9228
11 408 út 8.11. 5:469.11. 0:24 9228
17 419 po 7.11. 5:338.11. 0:48 9228
17 414 pá 4.11. 14:484.11. 19:46 9228
17 418 pá 4.11. 6:074.11. 8:48 9228
6+14 446 čt 3.11. 4:303.11. 18:49 9228
22+24 450 st 2.11. 4:443.11. 0:43 9228
17 416 út 1.11. 5:262.11. 0:28 9228
22+24 441 po 31.10. 5:111.11. 0:24 9228
11 403 ne 30.10. 10:5131.10. 0:39 9228
18 405 so 29.10. 4:3329.10. 22:20 9228
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.