Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 688 504 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
17 406 čt 21.11. 5:1122.11. 0:28 9228
17 406 st 20.11. 5:1121.11. 0:28 9228
 3  402 út 19.11. 4:4620.11. 1:00 9228
 5  402 po 18.11. 6:1218.11. 21:38 9228
 3  407 ne 17.11. 10:1818.11. 0:40 9228
14 403 so 16.11. 5:0217.11. 0:12 9228
11 410 pá 15.11. 4:3315.11. 21:48 9228
17 412 čt 14.11. 15:1515.11. 1:08 9228
17 414 čt 14.11. 6:2014.11. 9:14 9228
17 410 st 13.11. 14:5914.11. 0:48 9228
18 412 st 13.11. 7:2813.11. 9:18 9228
19 405 út 12.11. 6:4512.11. 9:14 9228
12 414 po 11.11. 5:4911.11. 19:59 9228
 3  406 ne 10.11. 4:1111.11. 0:20 9228
17+36 432 so 9.11. 4:4410.11. 0:48 9228
11 411 pá 8.11. 4:518.11. 20:01 9228
18 410 čt 7.11. 4:388.11. 0:33 9228
17 416 st 6.11. 15:476.11. 23:18 9228
17 414 st 6.11. 6:206.11. 9:14 9228
18 412 út 5.11. 15:285.11. 20:47 9228
 3  415 út 5.11. 4:115.11. 9:41 9228
12 414 po 4.11. 5:494.11. 19:59 9228
18+26 431 ne 3.11. 4:293.11. 22:38 9228
 3  401 so 2.11. 4:313.11. 0:40 9228
17 416 pá 1.11. 15:471.11. 23:18 9228


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.