Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 419 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 pá 10.7. 5:5410.7. 20:38 9228
14 407 čt 9.7. 4:549.7. 20:23 9228
Zvl 433 st 8.7. 20:168.7. 22:00 9228*1
22 433 st 8.7. 5:048.7. 20:16 9228
18 414 čt 28.5. 5:3028.5. 9:09 9228
18 402 st 27.5. 7:1027.5. 22:50 9228
14 415 út 26.5. 4:3826.5. 7:35 9228*MU
 3  407 po 25.5. 4:2725.5. 22:06 9228
11 413 pá 22.5. 4:1522.5. 10:33 9228
14 404 čt 21.5. 4:5221.5. 22:03 9228
14 410 st 20.5. 5:4420.5. 20:45 9228
14 412 út 19.5. 4:1819.5. 23:17 9228
11 409 po 18.5. 4:3619.5. 1:15 9228
11 408 pá 15.5. 5:3915.5. 20:53 9228
14 401 čt 14.5. 4:1814.5. 20:31 9228
 3  404 st 13.5. 16:0013.5. 23:45 9228*Z
Cvič 436 út 12.5. 6:0012.5. 14:00 9228
 7  411 po 11.5. 5:2811.5. 21:41 9228
16 405 ne 10.5. 8:2911.5. 1:23 9228
14 412 čt 7.5. 6:037.5. 22:25 9228
14 401 st 6.5. 4:186.5. 20:31 9228
 3  402 út 5.5. 4:476.5. 1:16 9228
 3  416 po 4.5. 14:354.5. 20:26 9228
18 412 po 4.5. 5:124.5. 8:57 9228
17 401 ne 3.5. 8:084.5. 1:22 9228
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.