Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 18. 8. 2011
Výrobní číslo: 9867
Profil kol: PR-1
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 353 297 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 427 | út 19.2. 15:03 | 19.2. 22:02 | 9228 | ||
4 | 401 | út 19.2. 6:04 | 19.2. 9:56 | 9228 | ||
4 | 403 | st 13.2. 6:13 | 13.2. 10:04 | 9228 | ||
4 | 406 | út 12.2. 14:22 | 12.2. 19:38 | 9228 | ||
4 | 403 | út 12.2. 6:13 | 12.2. 10:04 | 9228 | ||
4 | 410 | po 11.2. 13:14 | 11.2. 18:44 | 9228 | ||
4 | 409 | po 11.2. 5:48 | 11.2. 9:24 | 9228 | ||
4 | 401 | pá 8.2. 13:34 | 8.2. 19:11 | 9228 | ||
17 | 429 | pá 8.2. 5:20 | 8.2. 9:47 | 9228 | ||
11 | 408 | čt 7.2. 14:01 | 7.2. 21:13 | 9228 | ||
4 | 403 | čt 7.2. 6:13 | 7.2. 10:04 | 9228 | ||
4 | 410 | út 5.2. 13:14 | 5.2. 18:44 | 9228 | ||
4 | 402 | út 5.2. 6:06 | 5.2. 9:40 | 9228 | ||
4 | 412 | čt 24.1. 15:10 | 24.1. 19:01 | 9228 | ||
11 | 409 | st 23.1. 14:23 | 23.1. 19:03 | 9228 | ||
Rok 2018 | ||||||
17 | 407 | čt 27.12. 5:13 | 27.12. 9:13 | 9228 | ||
17 | 429 | pá 21.12. 15:19 | 22.12. 1:12 | 9228 | ||
4 | 406 | pá 21.12. 5:31 | 21.12. 9:08 | 9228 | ||
11 | 411 | čt 20.12. 3:49 | 21.12. 0:55 | 9228 | ||
14 | 411 | st 19.12. 14:17 | 20.12. 0:28 | 9228 | ||
14 | 416 | st 19.12. 5:35 | 19.12. 10:58 | 9228 | ||
4 | 403 | út 18.12. 13:54 | 18.12. 19:31 | 9228 | ||
11 | 414 | út 18.12. 7:01 | 18.12. 9:53 | 9228 | ||
11 | 409 | po 17.12. 14:23 | 17.12. 19:03 | 9228 | ||
11 | 409 | po 17.12. 4:09 | 17.12. 10:23 | 9228 |