Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 517 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  407 st 8.12. 14:398.12. 20:14 9228
18 414 st 8.12. 7:078.12. 8:47 9228
 3  407 út 7.12. 4:127.12. 7:20 9228*MU
11 403 po 6.12. 5:397.12. 0:33 9228
17 406 ne 5.12. 4:186.12. 0:45 9228
17 408 so 4.12. 7:395.12. 1:25 9228
11 409 pá 3.12. 6:233.12. 19:45 9228
24 406 čt 2.12. 6:272.12. 20:34 9228
18 404 st 1.12. 7:551.12. 22:53 9228
 6  414 út 30.11. 4:4130.11. 18:35 9228
24 407 po 29.11. 6:4529.11. 20:49 9228
 7  407 st 24.11. 14:4124.11. 19:44 9228
 3  409 st 24.11. 5:5424.11. 9:45 9228
 6  408 út 23.11. 6:0123.11. 19:05 9228
8+19 431 po 22.11. 6:3822.11. 19:49 9228
18 403 so 20.11. 4:5621.11. 0:33 9228
18 408 pá 19.11. 6:3219.11. 19:24 9228
24 403 čt 18.11. 6:1718.11. 20:10 9228
11 408 st 17.11. 9:2717.11. 21:37 9228
 7  402 út 16.11. 6:0816.11. 19:05 9228
11 406 po 15.11. 4:2015.11. 19:29 9228
12 402 ne 14.11. 4:3415.11. 0:37 9228
6+15 411 so 13.11. 7:3714.11. 0:43 9228
11 407 pá 12.11. 4:1412.11. 19:31 9228
14 415 čt 11.11. 15:0511.11. 20:20 9228
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.