Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 389 177 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 út 12.11. 6:1512.11. 19:32 9228
16 413 po 11.11. 4:5511.11. 21:07 9228
38 406 so 9.11. 5:1310.11. 0:08 9228
4+38 415 pá 8.11. 14:358.11. 20:25 9228
3+38 413 pá 8.11. 6:098.11. 9:42 9228
14 411 čt 7.11. 14:177.11. 21:45 9228
 3  414 čt 7.11. 4:267.11. 9:56 9228
 3  402 st 6.11. 9:207.11. 1:15 9228*Z
17+18 416 út 5.11. 4:375.11. 19:54 9228
 3  413 po 4.11. 14:124.11. 19:47 9228
16 413 pá 1.11. 4:551.11. 21:07 9228
 3  413 čt 31.10. 14:1231.10. 19:47 9228
 6  412 čt 31.10. 5:1931.10. 10:30 9228
17+18 412 st 30.10. 15:1130.10. 19:36 9228
17+18 401 st 30.10. 6:3930.10. 9:53 9228
 3  414 pá 25.10. 4:2625.10. 9:56 9228
18 410 čt 24.10. 14:5425.10. 0:48 9228
18 410 čt 24.10. 7:0224.10. 8:55 9228
18 405 st 23.10. 4:3323.10. 20:07 9228
 6  405 út 22.10. 4:4022.10. 23:43 9228
11 406 po 21.10. 4:2821.10. 22:25 9228
11 401 ne 20.10. 4:2921.10. 1:15 9228
 6  409 so 19.10. 7:3320.10. 0:43 9228
17+34 403 pá 18.10. 5:3518.10. 23:27 9228
 6  403 čt 17.10. 6:4217.10. 23:23 9228
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.