Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 327 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 po 23.7. 5:2323.7. 20:16 9228
15+16 431 ne 22.7. 6:4523.7. 0:56 9228*Z
11 401 pá 20.7. 4:0920.7. 21:16 9228
17 423 čt 19.7. 3:5620.7. 1:42 9228
11 405 st 18.7. 4:5619.7. 1:04 9228
14 404 út 17.7. 4:1817.7. 22:34 9228
11 406 po 16.7. 6:2716.7. 20:40 9228
3+6 409 so 30.6. 8:491.7. 1:17 9228
14 412 pá 29.6. 4:5829.6. 21:03 9228
14 412 čt 28.6. 4:5828.6. 21:03 9228
17 409 st 27.6. 6:2527.6. 19:08 9228
 4  409 út 26.6. 13:0426.6. 18:36 9228
3+6 407 út 26.6. 5:1726.6. 10:10 9228
14 402 po 25.6. 7:2425.6. 22:09 9228
3+6 411 ne 24.6. 4:2624.6. 23:54 9228
3+6 407 so 23.6. 4:3124.6. 0:38 9228
3+6 410 pá 22.6. 4:2622.6. 19:42 9228
3+6 425 čt 21.6. 6:0922.6. 0:58 9228
3+6 426 st 20.6. 6:2121.6. 1:18 9228
11 404 út 19.6. 4:0919.6. 22:25 9228
17 428 po 18.6. 5:2919.6. 1:05 9228
3+6 411 ne 17.6. 16:5017.6. 23:54 9228*Z1
16 401 so 16.6. 4:5516.6. 22:47 9228
3+6 405 pá 15.6. 14:1215.6. 19:00 9228
 4  407 pá 15.6. 5:3815.6. 9:16 9228
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9251
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.