Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9228

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 18. 8. 2011

Výrobní číslo: 9867

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 431 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 108 pá 25.9. 5:4125.9. 22:08 9228
 5  103 čt 24.9. 4:3624.9. 20:36 9228
11 106 st 23.9. 5:3624.9. 0:42 9228
 5  110 út 22.9. 5:4023.9. 0:11 9228
 5  103 po 21.9. 4:3621.9. 20:36 9228
 7  108 ne 20.9. 4:2321.9. 0:43 9228
15 105 so 19.9. 5:1219.9. 21:53 9228
 4  402 pá 18.9. 14:5518.9. 18:50 9228
 3  412 čt 17.9. 5:0317.9. 20:07 9228
 3  407 st 16.9. 12:0017.9. 0:17 9228*Z
11 411 st 16.9. 6:1616.9. 10:43 9228
17 431 út 15.9. 6:1415.9. 9:19 9228
18 408 po 14.9. 6:1014.9. 19:46 9228
17 416 ne 13.9. 8:1914.9. 1:24 9228
18 403 pá 11.9. 5:1311.9. 18:56 9228
18 412 čt 10.9. 6:4611.9. 0:28 9228
 4  406 st 9.9. 15:429.9. 18:17 9228
 3  418 st 9.9. 5:409.9. 9:23 9228
 7  403 út 8.9. 6:318.9. 22:14 9228
18 403 po 7.9. 5:137.9. 18:56 9228
11 405 ne 6.9. 4:157.9. 0:35 9228
 7  408 so 5.9. 7:336.9. 1:11 9228
14 411 pá 4.9. 6:004.9. 21:00 9228
 3  407 čt 3.9. 4:274.9. 0:17 9228
 3  404 st 2.9. 5:222.9. 21:37 9228
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.