Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9227

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PriceFX (od 11. 8. 2019 do 4. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 502 201 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 411 pá 12.2. 6:1312.2. 21:15 9227
18 413 čt 11.2. 6:3311.2. 19:22 9227
 3  416 st 10.2. 6:3510.2. 9:40 9227
18 413 út 9.2. 6:339.2. 19:22 9227
 4  407 po 8.2. 15:138.2. 19:03 9227
 3  416 po 8.2. 6:358.2. 10:20 9227
17 401 ne 7.2. 4:147.2. 23:22 9227
17 401 so 6.2. 6:496.2. 23:22 9227
17 422 pá 5.2. 4:515.2. 23:12 9227
17 424 čt 4.2. 5:184.2. 23:22 9227
17 420 st 3.2. 4:343.2. 20:25 9227
17 413 út 2.2. 5:432.2. 23:33 9227
17 411 po 1.2. 5:241.2. 22:42 9227
17 417 ne 31.1. 8:3931.1. 23:33 9227
17 406 so 30.1. 7:4930.1. 22:42 9227
 3  416 pá 29.1. 15:2329.1. 20:53 9227
 3  414 pá 29.1. 5:5629.1. 9:00 9227
17 411 čt 28.1. 5:2428.1. 22:42 9227
17 404 st 27.1. 5:5927.1. 21:57 9227
18 402 út 26.1. 4:5226.1. 20:51 9227
17 406 po 25.1. 4:4225.1. 22:32 9227
17 403 ne 24.1. 4:3424.1. 21:52 9227
17 414 so 23.1. 7:5923.1. 22:32 9227
 4  406 pá 22.1. 15:0422.1. 18:53 9227
17 402 pá 22.1. 5:3822.1. 8:55 9227*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.