Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9227

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PriceFX (od 11. 8. 2019 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 414 317 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 407 čt 22.8. 4:3422.8. 20:17 9227
14 404 st 21.8. 5:2422.8. 0:26 9227
24 407 út 20.8. 6:0620.8. 19:58 9227
 6  410 po 19.8. 4:4120.8. 1:03 9227
18 410 pá 16.8. 4:5316.8. 22:50 9227
 6  402 čt 15.8. 5:1715.8. 21:31 9227
 6  412 st 14.8. 5:0014.8. 21:01 9227
 7  411 út 13.8. 5:2813.8. 22:23 9227
14 412 po 12.8. 6:3512.8. 23:16 9227
 3  405 pá 9.8. 5:0210.8. 0:17 9227
 3  406 čt 8.8. 14:168.8. 19:58 9227
17 407 čt 8.8. 5:138.8. 9:13 9227
18 405 st 7.8. 6:007.8. 19:47 9227
14 411 út 6.8. 4:186.8. 21:01 9227
14 412 po 5.8. 6:355.8. 23:16 9227
16 404 pá 2.8. 4:552.8. 20:56 9227
 3  413 čt 1.8. 5:432.8. 1:18 9227
18 412 út 30.7. 15:1030.7. 18:59 9227
17 407 so 27.7. 5:5627.7. 19:50 9227*MU*1
17 406 pá 26.7. 17:1027.7. 0:55 9227*Z
17 421 pá 26.7. 4:4126.7. 9:12 9227
11 406 čt 25.7. 14:3326.7. 0:57 9227
 3  402 st 24.7. 4:4424.7. 19:40 9227
20 401 út 23.7. 4:2924.7. 0:53 9227
16 409 po 22.7. 4:5523.7. 1:10 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Albertově směr Výtoň
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.