Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9227

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PriceFX (od 11. 8. 2019 do současnosti)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 438 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  405 po 30.3. 6:3530.3. 9:24 9227
 7  411 pá 27.3. 5:2827.3. 10:30 9227*MU
17 421 čt 26.3. 4:3427.3. 0:32 9227
14 402 st 25.3. 4:3725.3. 22:39 9227
 3  402 út 24.3. 4:4725.3. 1:16 9227
17 403 po 23.3. 5:4824.3. 1:22 9227
 3  403 ne 22.3. 9:4022.3. 23:57 9227
14 413 pá 20.3. 4:1820.3. 20:29 9227
 3  414 čt 19.3. 14:2120.3. 0:16 9227
11 406 čt 19.3. 4:0919.3. 10:52 9227
17 425 st 18.3. 6:0719.3. 1:32 9227
 3  402 út 17.3. 5:4218.3. 1:14 9227
 3  405 po 16.3. 4:0616.3. 19:10 9227
 3  407 ne 15.3. 4:2716.3. 1:16 9227
 3  401 so 14.3. 4:2714.3. 23:38 9227
17 409 pá 13.3. 5:2814.3. 1:22 9227
 3  410 čt 12.3. 4:4712.3. 19:29 9227
17 416 st 11.3. 4:4211.3. 21:54 9227
17 416 út 10.3. 4:4210.3. 21:54 9227
17 429 po 9.3. 15:1910.3. 1:12 9227
 4  407 po 9.3. 5:389.3. 9:16 9227
17 421 pá 6.3. 5:246.3. 18:52 9227
22 407 čt 5.3. 6:015.3. 19:01 9227
22 423 st 4.3. 5:234.3. 19:31 9227
 3  402 út 3.3. 5:424.3. 1:15 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.