Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9227

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PriceFX (od 11. 8. 2019 do 4. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 477 706 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 344 st 30.9. 5:1230.9. 20:36 9227
 9  319 út 29.9. 7:0230.9. 0:39 9227
14 443 pá 25.9. 4:1025.9. 21:20 9227
 3  412 čt 24.9. 5:3525.9. 0:17 9227
16 342 st 23.9. 6:0623.9. 23:11 9227
17 406 út 22.9. 4:4822.9. 10:15 9227*MU
17 405 po 21.9. 4:3022.9. 0:49 9227
17 406 ne 20.9. 8:0421.9. 0:49 9227
17 409 so 19.9. 4:3019.9. 21:10 9227
17 406 pá 18.9. 4:1419.9. 0:49 9227
17 413 čt 17.9. 5:3518.9. 1:22 9227
17 406 st 16.9. 4:1417.9. 1:12 9227
 3  416 út 15.9. 14:5116.9. 1:16 9227
17 426 út 15.9. 5:0415.9. 9:55 9227
17 407 po 14.9. 4:4215.9. 1:33 9227
17 414 pá 11.9. 5:4911.9. 23:22 9227
11 411 čt 10.9. 6:1610.9. 10:43 9227
17 427 pá 4.9. 5:124.9. 10:08 9227
 4  404 čt 3.9. 6:333.9. 10:16 9227
26 418 st 2.9. 6:152.9. 10:09 9227
 4  404 po 31.8. 6:3331.8. 10:16 9227
 7  411 pá 28.8. 14:4428.8. 21:07 9227
 4  404 pá 28.8. 4:3428.8. 10:04 9227
 6  410 čt 27.8. 4:2127.8. 20:47 9227
22 410 st 26.8. 6:0727.8. 1:16 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.