Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9227

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE (od 18. 2. 2024 do současnosti)

PRE

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PRE (od 2. 7. 2022 do 17. 2. 2024)

PRE

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PRE (od 5. 3. 2022 do 2. 7. 2022)

PRE

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PRE (od 27. 2. 2022 do 5. 3. 2022)

PRE

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PriceFX (od 11. 8. 2019 do 4. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 694 866 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 404 dnes 4:2215.6. 22:50 9227
18 401 pá 14.6. 4:5814.6. 23:13 9227
18 401 čt 13.6. 4:5813.6. 23:13 9227
20 408 st 12.6. 5:4312.6. 20:18 9227
6+14 403 út 11.6. 6:2111.6. 22:48 9227
12 414 po 10.6. 5:4810.6. 19:59 9227
15 401 so 8.6. 19:108.6. 20:31 9227*Z1
18 413 pá 7.6. 15:377.6. 21:02 9227
18 413 pá 7.6. 7:217.6. 9:08 9227
18 413 čt 6.6. 15:376.6. 21:02 9227
18 403 čt 6.6. 5:186.6. 7:00 9227*MU*1
18 401 st 5.6. 4:585.6. 23:13 9227
18 413 út 4.6. 15:374.6. 21:02 9227
17 403 út 4.6. 6:094.6. 9:02 9227
24 404 po 3.6. 6:243.6. 21:05 9227
18 403 pá 31.5. 5:1831.5. 19:28 9227
3+26 412 čt 30.5. 4:4831.5. 1:00 9227
19 402 st 29.5. 6:0329.5. 20:11 9227
17 410 út 28.5. 5:4228.5. 19:59 9227
3+26 417 po 27.5. 14:4927.5. 20:39 9227
6+14 405 po 27.5. 4:2227.5. 10:13 9227
22 402 ne 26.5. 10:1927.5. 0:51 9227
17 404 so 25.5. 8:1026.5. 0:28 9227
17 410 pá 24.5. 5:4224.5. 19:59 9227
18 401 čt 23.5. 4:5823.5. 23:13 9227
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = znečištění vozidla lidskými exkrementy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.