Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9227

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 034 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 407 st 25.4. 6:0325.4. 19:08 9227
 4  406 út 24.4. 14:2224.4. 19:38 9227
 4  409 út 24.4. 5:4824.4. 9:24 9227
 4  409 po 23.4. 13:0423.4. 18:36 9227
14 402 po 23.4. 7:2423.4. 10:10 9227*MU
3+6 405 pá 20.4. 14:1220.4. 19:00 9227
 4  401 pá 20.4. 6:0420.4. 9:56 9227
 4  401 čt 19.4. 13:3419.4. 19:11 9227
 4  402 čt 19.4. 6:0619.4. 9:40 9227
14 412 st 18.4. 4:5818.4. 9:30 9227*MU
3+6 408 út 17.4. 4:0618.4. 0:30 9227
14 415 po 16.4. 15:0616.4. 22:00 9227
 4  402 po 16.4. 6:0616.4. 9:40 9227
3+6 425 pá 13.4. 6:0913.4. 15:30 9227*MU
3+6 413 čt 12.4. 4:4313.4. 1:10 9227
14 402 st 11.4. 7:2411.4. 22:09 9227
3+6 408 út 10.4. 4:0611.4. 0:30 9227
3+6 407 po 9.4. 14:2910.4. 0:10 9227
 4  401 po 9.4. 6:049.4. 9:56 9227
17 413 ne 8.4. 7:019.4. 1:13 9227
3+6 414 so 7.4. 4:418.4. 0:30 9227
17 418 pá 6.4. 4:527.4. 0:43 9227
11 404 čt 5.4. 4:095.4. 22:25 9227
14 402 st 4.4. 7:244.4. 22:09 9227
18 407 út 3.4. 6:303.4. 18:23 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.