Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9227

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 482 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 415 st 19.6. 6:0019.6. 14:00 9227
Cvič 436 út 18.6. 6:0018.6. 14:00 9227
11 406 po 17.6. 4:2717.6. 22:23 9227
18 408 ne 16.6. 10:5117.6. 0:28 9227
18 406 so 15.6. 4:3315.6. 21:52 9227
 3  403 pá 14.6. 15:1815.6. 1:15 9227
 3  403 pá 14.6. 4:0614.6. 9:19 9227
14 415 čt 13.6. 6:0813.6. 22:11 9227
12 409 st 12.6. 4:4913.6. 0:50 9227
11 410 út 11.6. 4:0711.6. 10:43 9227
17 426 po 10.6. 15:3510.6. 20:10 9227
 3  404 po 10.6. 5:4210.6. 9:16 9227
17 407 ne 9.6. 4:2910.6. 1:08 9227
18 407 so 8.6. 4:538.6. 23:48 9227
 6  407 pá 7.6. 6:118.6. 0:23 9227
17 422 čt 6.6. 4:156.6. 19:32 9227
16 413 st 5.6. 4:555.6. 21:07 9227
 4  407 út 4.6. 18:104.6. 19:59 9227*Z
18 410 út 4.6. 7:024.6. 8:55 9227
17 426 po 3.6. 15:353.6. 20:10 9227
 4  410 po 3.6. 5:563.6. 9:49 9227
11 414 pá 31.5. 15:0131.5. 21:31 9227
 3  401 pá 31.5. 5:3631.5. 9:08 9227
11 411 čt 30.5. 4:5730.5. 19:23 9227
20 412 st 29.5. 4:2229.5. 20:34 9227
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.