Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9227

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 381 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 čt 21.2. 5:4222.2. 1:15 9227
 3  414 st 20.2. 14:2121.2. 0:17 9227
 4  402 st 20.2. 6:0620.2. 9:40 9227
 4  406 út 19.2. 14:2219.2. 19:38 9227
 4  412 út 19.2. 6:1219.2. 9:48 9227
 4  406 po 18.2. 14:2218.2. 16:40 9227*MU*1
 4  410 po 18.2. 5:5618.2. 9:32 9227
11 408 pá 15.2. 14:0115.2. 21:13 9227
 4  410 pá 15.2. 5:5615.2. 9:32 9227
 4  401 čt 14.2. 13:3414.2. 19:11 9227
11 408 čt 14.2. 4:5614.2. 10:13 9227
17 403 st 13.2. 4:1513.2. 20:17 9227
17 411 út 12.2. 5:4612.2. 19:12 9227
 3  410 po 11.2. 4:4711.2. 19:29 9227
 5  409 ne 10.2. 4:4910.2. 22:26 9227
14 402 pá 8.2. 5:068.2. 20:45 9227
14 412 čt 7.2. 6:257.2. 20:30 9227
14 409 st 6.2. 6:036.2. 21:45 9227
 3  410 út 5.2. 4:475.2. 19:29 9227
11 407 po 4.2. 5:495.2. 0:55 9227
17 403 ne 3.2. 7:393.2. 13:05 9227*MU
14 416 pá 1.2. 14:571.2. 20:18 9227
11 414 pá 1.2. 7:011.2. 9:53 9227
14 414 čt 31.1. 6:031.2. 0:28 9227
14 414 st 30.1. 6:0331.1. 0:28 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda u zastávky Jana Masaryka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.