Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9227

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 14. 7. 2011

Výrobní číslo: 9866

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 407 ne 22.7. 5:1123.7. 0:57 9227
17 411 so 21.7. 6:3922.7. 1:12 9227
11 408 pá 20.7. 15:4120.7. 22:26 9227
11 408 pá 20.7. 5:5720.7. 9:55 9227
3+6 408 čt 19.7. 4:2619.7. 20:08 9227
12 409 st 18.7. 5:0918.7. 22:12 9227
12 405 út 17.7. 4:4617.7. 21:25 9227
 7  411 po 16.7. 18:5016.7. 20:16 9227*Z
3+6 417 pá 13.7. 5:2114.7. 0:57 9227
14 411 čt 12.7. 17:0012.7. 21:05 9227*Z1
3+6 406 pá 6.7. 8:066.7. 22:40 9227
12+17 409 čt 5.7. 6:595.7. 23:54 9227
17 407 st 4.7. 5:395.7. 1:12 9227
11 406 út 3.7. 10:153.7. 20:40 9227*Z2
17 421 pá 29.6. 14:5529.6. 19:56 9227
 4  410 pá 29.6. 5:5629.6. 9:32 9227
14 409 čt 28.6. 4:3828.6. 21:23 9227
11 411 st 27.6. 4:5727.6. 19:23 9227
3+6 413 út 26.6. 4:4327.6. 0:51 9227
3+6 415 po 25.6. 4:4225.6. 19:59 9227
3+6 410 ne 24.6. 4:0625.6. 1:18 9227
3+6 401 so 23.6. 5:0224.6. 0:51 9227
14 402 pá 22.6. 7:2422.6. 22:09 9227
 4  402 čt 21.6. 13:4421.6. 19:21 9227
11 414 čt 21.6. 3:4921.6. 10:13 9227
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9255
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.