Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 402 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 411 čt 9.4. 4:2910.4. 1:15 9226
 3  406 st 8.4. 4:578.4. 20:59 9226
22 433 út 7.4. 5:327.4. 21:47 9226
16+26 431 po 6.4. 4:557.4. 0:47 9226
 3  401 so 4.4. 4:274.4. 23:38 9226
18 407 pá 3.4. 4:333.4. 22:07 9226
14 405 čt 2.4. 4:582.4. 21:15 9226
 4  405 st 1.4. 15:351.4. 18:24 9226
 4  406 st 1.4. 6:451.4. 9:34 9226
 3  413 út 31.3. 4:2731.3. 19:58 9226
 3  408 po 30.3. 5:1530.3. 21:13 9226
11 407 so 28.3. 8:0028.3. 20:53 9226
11 408 pá 27.3. 5:3927.3. 20:53 9226
18 410 čt 26.3. 4:5326.3. 22:50 9226
14 405 st 25.3. 4:5825.3. 21:15 9226
18 407 út 24.3. 4:3324.3. 22:07 9226
18 401 po 23.3. 5:3024.3. 0:48 9226
18 406 ne 22.3. 4:5322.3. 23:48 9226
17 419 so 21.3. 4:1422.3. 1:12 9226
17 423 pá 20.3. 5:4421.3. 0:11 9226
11 405 čt 19.3. 6:2819.3. 22:07 9226
24 413 st 18.3. 5:4718.3. 19:06 9226
14 401 út 17.3. 4:5817.3. 18:57 9226
24 407 po 16.3. 6:2716.3. 20:18 9226
18 409 pá 13.3. 6:4614.3. 0:28 9226


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.