Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 585 133 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 st 7.6. 4:237.6. 14:50 9226*MU*1
11 403 út 6.6. 5:387.6. 0:37 9226
 3  414 po 5.6. 14:346.6. 0:21 9226
14 416 po 5.6. 6:465.6. 9:49 9226
17 421 ne 4.6. 6:234.6. 9:25 9226*MU
11 403 so 3.6. 4:324.6. 0:57 9226
18 406 pá 2.6. 6:583.6. 0:17 9226
21 403 čt 1.6. 6:061.6. 18:54 9226
 6  414 st 31.5. 5:231.6. 0:21 9226
18 407 út 30.5. 7:1431.5. 0:33 9226
21 402 po 29.5. 16:2029.5. 18:47 9226*Z1
 3  401 pá 26.5. 5:1626.5. 19:46 9226
24 413 čt 25.5. 14:2625.5. 20:21 9226
14 419 čt 25.5. 6:0425.5. 9:39 9226
17 418 st 24.5. 15:0425.5. 0:37 9226
21 404 st 24.5. 7:0024.5. 10:09 9226*Z2
14 411 út 23.5. 5:4923.5. 19:47 9226
14 406 po 22.5. 5:0622.5. 18:59 9226
17 406 ne 21.5. 9:2122.5. 1:07 9226
17 405 pá 19.5. 6:4619.5. 19:01 9226
14 411 čt 18.5. 5:4918.5. 19:47 9226
17 426 st 17.5. 6:0917.5. 20:31 9226
18 410 út 16.5. 7:3016.5. 18:25 9226
17 431 po 15.5. 6:1615.5. 18:41 9226
18 411 pá 12.5. 5:1412.5. 17:51 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Teplárna Michle ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8422+8421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.