Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 536 383 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 st 27.4. 7:0727.4. 8:47 9226
17 429 út 26.4. 6:1626.4. 9:04 9226
21 407 po 25.4. 15:4625.4. 18:31 9226
18 414 po 25.4. 7:0725.4. 8:47 9226
21 407 pá 22.4. 15:4622.4. 18:31 9226
14 419 pá 22.4. 6:0622.4. 9:39 9226
14 419 čt 21.4. 14:4421.4. 21:02 9226
 3  408 čt 21.4. 6:3021.4. 10:14 9226
17 414 st 20.4. 4:4520.4. 19:48 9226
2+21 431 út 19.4. 15:1019.4. 22:01 9226
18 402 út 19.4. 5:5819.4. 9:27 9226
 3  410 čt 14.4. 15:0415.4. 0:38 9226
18 402 čt 14.4. 5:5814.4. 9:27 9226
2+21 431 st 13.4. 15:1013.4. 22:01 9226
 3  408 st 13.4. 6:3013.4. 10:14 9226
17 417 út 12.4. 7:0612.4. 19:37 9226
11 409 po 11.4. 5:1811.4. 21:11 9226
17 414 pá 8.4. 13:158.4. 19:48 9226*Z1
18 402 pá 8.4. 5:588.4. 7:45 9226*MU
21 408 čt 7.4. 15:307.4. 20:18 9226
21 408 čt 7.4. 6:157.4. 9:02 9226
24 404 st 6.4. 14:456.4. 20:21 9226
 3  410 st 6.4. 6:196.4. 9:54 9226
18 402 út 5.4. 14:595.4. 18:31 9226
 3  408 út 5.4. 6:305.4. 10:14 9226
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.