Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 472 783 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 406 ne 18.4. 4:5218.4. 21:44 9226
14 406 so 17.4. 4:5117.4. 21:57 9226
17 142 pá 16.4. 5:4416.4. 21:35 9226
 5  111 čt 15.4. 5:1515.4. 18:00 9226
 5  442 st 14.4. 5:1514.4. 20:19 9226
18 401 út 13.4. 4:1813.4. 22:37 9226
18 408 po 12.4. 5:0612.4. 22:24 9226
17 405 ne 11.4. 7:4611.4. 22:00 9226
18 401 so 10.4. 4:3510.4. 20:24 9226
17 412 pá 9.4. 5:469.4. 22:40 9226
16 402 čt 8.4. 4:528.4. 20:07 9226
17 424 st 7.4. 5:347.4. 22:59 9226
18 408 út 6.4. 9:006.4. 22:24 9226*Z
16 103 pá 2.4. 4:302.4. 22:51 9226
Cvič 124 čt 1.4. 14:001.4. 22:00 9226
Cvič 114 čt 1.4. 6:001.4. 14:00 9226
Cvič 136 st 31.3. 6:0031.3. 10:00 9226*MU
 5  441 po 29.3. 4:5529.3. 20:00 9226
17 416 ne 28.3. 8:3528.3. 22:49 9226
 7  403 so 27.3. 7:3227.3. 20:11 9226
 3  415 pá 26.3. 5:0226.3. 19:47 9226
36 410 čt 25.3. 4:3425.3. 22:08 9226
18 410 st 24.3. 4:3224.3. 22:10 9226
36 410 út 23.3. 4:3423.3. 22:08 9226
36 410 po 22.3. 4:3422.3. 22:08 9226
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.