Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 362 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 út 19.2. 6:1519.2. 19:32 9226
 3  414 po 18.2. 14:2119.2. 0:17 9226
 4  402 po 18.2. 6:0618.2. 9:40 9226
11 415 pá 15.2. 6:2915.2. 20:13 9226
14 409 čt 14.2. 6:0314.2. 21:45 9226
11 411 st 13.2. 6:0814.2. 1:15 9226
 3  411 út 12.2. 4:4112.2. 19:39 9226
 3  401 po 11.2. 5:3612.2. 0:55 9226
11 406 ne 10.2. 3:4910.2. 22:26 9226
 3  407 so 9.2. 4:0710.2. 1:15 9226
17 409 pá 8.2. 5:299.2. 1:42 9226
14 408 čt 7.2. 13:577.2. 23:14 9226
11 408 čt 7.2. 4:567.2. 10:13 9226
11 411 st 6.2. 6:087.2. 1:15 9226
11 412 po 4.2. 4:284.2. 21:41 9226
17 401 ne 3.2. 7:003.2. 22:43 9226
 3  407 so 2.2. 4:073.2. 1:15 9226
17 424 pá 1.2. 17:302.2. 1:04 9226*Z
11 403 čt 31.1. 4:2831.1. 21:46 9226
 3  401 st 30.1. 5:3631.1. 0:55 9226
 3  411 pá 25.1. 4:4125.1. 19:39 9226
 3  401 čt 24.1. 5:3625.1. 0:55 9226
18 409 st 23.1. 6:4624.1. 0:28 9226
 3  414 po 21.1. 14:2122.1. 0:17 9226
14 411 po 21.1. 6:5721.1. 10:08 9226
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9238

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.