Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 315 460 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3 409 pá 19.1. 5:5719.1. 20:22 9226
16 401 čt 18.1. 5:0518.1. 21:55 9226
17 429 st 17.1. 5:4917.1. 23:03 9226
4 402 út 16.1. 13:4416.1. 19:21 9226
4 412 út 16.1. 6:1216.1. 9:48 9226
5 404 po 15.1. 5:3815.1. 14:40 9226*MU
17 406 ne 14.1. 13:3014.1. 22:13 9226
3 406 pá 12.1. 5:4113.1. 1:16 9226
3 411 čt 11.1. 14:2611.1. 22:48 9226
3 412 čt 11.1. 5:0411.1. 10:03 9226
11 401 st 10.1. 5:4010.1. 20:42 9226
4 404 út 9.1. 14:159.1. 19:31 9226
3 401 po 8.1. 5:018.1. 7:30 9226*MU
24 406 pá 5.1. 6:235.1. 19:59 9226
14 406 čt 4.1. 4:444.1. 21:00 9226
11 401 st 3.1. 5:403.1. 20:42 9226
11 405 út 2.1. 4:562.1. 9:00 9226*MU
7 404 po 1.1. 12:321.1. 21:42 9226
Rok 2017
17 406 pá 29.12. 5:2430.12. 1:05 9226
24 409 čt 28.12. 6:2628.12. 20:18 9226
17 406 st 27.12. 5:2428.12. 1:05 9226
17 408 út 26.12. 5:5427.12. 0:33 9226
3 405 po 25.12. 6:0826.12. 0:38 9226
6 414 ne 24.12. 7:0524.12. 18:28 9226
14 402 so 23.12. 6:0523.12. 20:49 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.