Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 387 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 čt 8.8. 5:218.8. 21:10 9226*MU
 3  402 st 7.8. 4:447.8. 19:39 9226
17 423 út 6.8. 5:576.8. 20:39 9226
11 401 po 5.8. 4:285.8. 20:02 9226
14 402 ne 4.8. 5:254.8. 22:34 9226
16 401 so 3.8. 4:553.8. 21:58 9226
 3  402 pá 2.8. 4:482.8. 19:41 9226
18 401 čt 1.8. 5:122.8. 0:49 9226
17 421 st 31.7. 14:201.8. 1:41 9226
17 421 st 31.7. 4:4131.7. 9:12 9226
17 417 út 30.7. 5:2930.7. 20:07 9226
17 405 po 29.7. 4:3229.7. 21:00 9226
14 401 ne 28.7. 4:5829.7. 0:25 9226
14 407 so 27.7. 4:1827.7. 23:16 9226
18 401 pá 26.7. 5:1227.7. 0:49 9226
16 404 čt 25.7. 4:5525.7. 20:57 9226
12 406 st 24.7. 5:3524.7. 20:19 9226
17 403 út 23.7. 5:3424.7. 0:53 9226
17 406 po 22.7. 5:2322.7. 23:13 9226
20 405 ne 21.7. 4:3022.7. 1:13 9226
 3  406 so 20.7. 8:1021.7. 0:56 9226
 3  406 pá 19.7. 14:1619.7. 19:59 9226
 3  405 st 17.7. 5:0217.7. 10:00 9226*MU
12 401 út 16.7. 4:4317.7. 0:43 9226
18 409 po 15.7. 6:4016.7. 0:29 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.