Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 325 135 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  409 čt 15.3. 5:4815.3. 9:24 9226
Cvič 417 út 13.3. 6:0013.3. 14:00 9226
3+6 406 pá 9.3. 5:099.3. 10:01 9226
3+6 413 čt 8.3. 4:439.3. 0:50 9226
 4  403 st 7.3. 13:547.3. 19:31 9226
17 425 st 7.3. 4:347.3. 9:47 9226
3+6 413 út 6.3. 4:437.3. 0:50 9226
14 402 po 5.3. 7:245.3. 22:09 9226
3+31 416 čt 1.3. 4:071.3. 9:44 9226
11 413 st 28.2. 7:011.3. 1:35 9226
18 407 út 27.2. 6:3027.2. 18:23 9226
11 408 po 26.2. 6:2827.2. 0:35 9226
14 405 pá 23.2. 4:5123.2. 18:47 9226
14 407 čt 22.2. 5:0422.2. 21:08 9226
17 430 st 21.2. 10:0021.2. 22:53 9226*Z
17 432 út 20.2. 5:5220.2. 20:33 9226
3+31 416 po 19.2. 14:1319.2. 19:48 9226
 4  407 po 19.2. 5:4019.2. 9:16 9226
17 414 ne 18.2. 7:2119.2. 1:30 9226
16 407 so 17.2. 4:5517.2. 22:05 9226
20 403 pá 16.2. 5:3417.2. 1:04 9226
11 411 čt 15.2. 4:5715.2. 19:23 9226
3+31 417 st 14.2. 14:2114.2. 22:38 9226
 4  402 st 14.2. 6:0414.2. 9:40 9226
 4  402 út 13.2. 13:4413.2. 19:21 9226
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.