Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 439 693 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 105 pá 25.9. 3:5225.9. 22:23 9226
16 107 čt 24.9. 6:5824.9. 19:58 9226
 5  103 st 23.9. 4:3623.9. 20:36 9226
11 106 út 22.9. 5:3623.9. 0:42 9226
14 104 po 21.9. 6:0521.9. 21:15 9226
 4  404 pá 18.9. 15:1518.9. 19:10 9226
 3  411 čt 17.9. 4:4717.9. 19:58 9226
 4  403 st 16.9. 15:0516.9. 18:38 9226
 3  415 st 16.9. 6:1816.9. 10:03 9226
18 408 út 15.9. 6:1015.9. 19:46 9226
14 411 po 14.9. 6:0014.9. 21:00 9226
 3  416 po 7.9. 4:077.9. 9:59 9226
17 416 ne 6.9. 8:197.9. 1:24 9226
14 404 so 5.9. 7:465.9. 22:34 9226
14 409 pá 4.9. 5:274.9. 20:33 9226
18 412 čt 3.9. 6:464.9. 0:28 9226
 3  416 st 2.9. 4:072.9. 9:59 9226
17 413 út 1.9. 5:352.9. 1:22 9226
 3  407 po 31.8. 4:271.9. 0:17 9226
11 408 ne 30.8. 4:2931.8. 1:15 9226
18 406 so 29.8. 4:3329.8. 23:48 9226
16 408 pá 28.8. 4:5629.8. 0:45 9226
22 428 čt 27.8. 4:4028.8. 1:25 9226
17 423 st 26.8. 5:1126.8. 23:12 9226
22 418 út 25.8. 14:0725.8. 23:16 9226


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.