Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 653 359 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 414 pá 19.7. 5:4319.7. 20:31 9226
3+9 413 čt 18.7. 14:4718.7. 20:19 9226
17 415 čt 18.7. 6:2018.7. 9:29 9226
5+14 410 st 17.7. 5:4417.7. 21:49 9226
11 401 út 16.7. 14:3117.7. 0:56 9226
11 404 út 16.7. 5:4116.7. 10:33 9226
5+14 408 po 15.7. 4:4615.7. 23:27 9226
5+14 402 ne 14.7. 4:4415.7. 0:47 9226
11 404 so 13.7. 4:1314.7. 0:36 9226
17 414 pá 12.7. 5:3213.7. 0:28 9226
5+14 408 čt 11.7. 4:4611.7. 23:27 9226
3+9 404 st 10.7. 4:3110.7. 21:01 9226
17 407 út 9.7. 14:3210.7. 1:28 9226
17 407 út 9.7. 5:529.7. 8:59 9226
17 404 po 8.7. 5:349.7. 1:08 9226
3+9 402 ne 7.7. 4:117.7. 22:40 9226
11 405 so 6.7. 18:307.7. 0:56 9226*Z1
3+9 414 čt 4.7. 5:434.7. 20:31 9226
18 411 st 3.7. 15:383.7. 21:17 9226
11 401 st 3.7. 4:333.7. 9:09 9226
11 407 út 2.7. 5:312.7. 20:31 9226
3+9 410 po 1.7. 5:022.7. 0:20 9226
3+9 404 ne 30.6. 6:461.7. 1:00 9226
33 415 pá 28.6. 5:1728.6. 19:17 9226
17 409 čt 27.6. 5:3228.6. 0:48 9226
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.