Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 334 960 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 408 pá 25.5. 4:0626.5. 0:31 9226
3+6 425 čt 24.5. 6:0925.5. 0:58 9226
17 418 st 23.5. 4:5224.5. 0:43 9226
3+6 426 út 22.5. 6:2123.5. 1:18 9226
17 426 po 21.5. 5:3222.5. 1:13 9226
3+6 405 ne 20.5. 4:3121.5. 0:39 9226
3+6 408 so 19.5. 4:5220.5. 0:58 9226
3+6 408 pá 18.5. 4:0619.5. 0:31 9226
17 426 čt 17.5. 5:3218.5. 1:13 9226
3+6 413 st 16.5. 4:4317.5. 0:51 9226
17 418 út 15.5. 4:5215.5. 23:55 9226
17 402 po 14.5. 6:0215.5. 0:40 9226
17 415 ne 13.5. 4:3213.5. 23:13 9226
3+6 408 so 12.5. 4:5213.5. 0:58 9226
3+6 413 pá 11.5. 4:4312.5. 0:51 9226
17 427 čt 10.5. 5:4210.5. 20:19 9226
17 422 st 9.5. 5:2010.5. 0:58 9226
17 409 út 8.5. 5:548.5. 22:33 9226
14 409 po 7.5. 4:387.5. 21:23 9226
17 410 ne 6.5. 7:417.5. 1:05 9226
 4  412 st 2.5. 15:102.5. 19:01 9226
 4  407 st 2.5. 5:382.5. 9:16 9226
16 401 út 1.5. 4:551.5. 22:47 9226
3+6 408 po 30.4. 4:061.5. 0:31 9226
17 416 ne 29.4. 7:4130.4. 1:43 9226


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.