Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9226

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 5. 2011

Výrobní číslo: 9865

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 456 793 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  407 st 20.1. 10:2720.1. 20:35 9226*Z
11 402 út 19.1. 5:1719.1. 20:23 9226
11 404 po 18.1. 4:0918.1. 20:26 9226
18 406 ne 17.1. 4:5217.1. 22:10 9226
14 406 so 16.1. 4:5816.1. 21:54 9226
11 404 pá 15.1. 4:0915.1. 20:26 9226
 3  409 čt 14.1. 4:2714.1. 22:17 9226
14 407 st 13.1. 5:0613.1. 20:17 9226
14 402 út 12.1. 4:3812.1. 21:01 9226
17 404 po 11.1. 5:5911.1. 21:57 9226
 3  414 po 4.1. 15:034.1. 23:15 9226
 4  408 po 4.1. 6:234.1. 10:13 9226
 3  404 so 2.1. 5:222.1. 22:47 9226
 5  403 pá 1.1. 6:401.1. 20:51 9226
Rok 2020
11 405 čt 31.12. 5:5131.12. 22:36 9226
 3  404 st 30.12. 5:2230.12. 21:21 9226
14+92 450 čt 24.12. 4:5824.12. 23:47 9226
17 406 st 23.12. 4:4223.12. 22:32 9226
17 413 út 22.12. 5:4422.12. 23:33 9226
17 411 po 21.12. 5:2421.12. 22:42 9226
14 408 so 19.12. 5:2619.12. 22:18 9226
18 410 pá 18.12. 4:3218.12. 22:10 9226
17 406 čt 17.12. 4:4217.12. 22:32 9226
 3  404 st 16.12. 5:2216.12. 21:21 9226
14 412 út 15.12. 4:1715.12. 21:03 9226
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.