Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 389 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 ne 17.11. 7:3017.11. 22:20 9225
17 406 so 16.11. 7:4816.11. 15:40 9225*MU
14 403 pá 15.11. 4:3815.11. 18:28 9225
17 423 čt 14.11. 5:4415.11. 0:12 9225
17 403 st 13.11. 4:1413.11. 20:17 9225
17 409 út 12.11. 5:2813.11. 1:42 9225
17 428 po 11.11. 6:2112.11. 0:52 9225
9+38 401 pá 8.11. 5:398.11. 19:32 9225
11 414 čt 7.11. 15:017.11. 21:38 9225
 4  406 čt 7.11. 5:277.11. 9:08 9225
14 415 st 6.11. 6:087.11. 0:25 9225
27 405 út 5.11. 5:345.11. 21:16 9225
 6  409 po 4.11. 4:214.11. 22:30 9225
27 406 ne 3.11. 11:563.11. 22:04 9225
27 404 so 2.11. 5:502.11. 21:17 9225
27 402 pá 1.11. 6:271.11. 22:31 9225
11 404 čt 31.10. 5:5331.10. 20:23 9225
 3  401 st 30.10. 5:3631.10. 0:55 9225
 6  408 út 29.10. 14:5330.10. 0:43 9225
17 415 ne 29.9. 9:5629.9. 23:47 9225
14 401 so 28.9. 4:1828.9. 22:54 9225
 6  412 pá 27.9. 5:3928.9. 0:23 9225
17 431 čt 26.9. 6:0126.9. 23:44 9225
18 405 st 25.9. 4:3325.9. 20:07 9225
18 409 út 24.9. 6:4625.9. 0:28 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.