Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 366 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 413 po 24.6. 7:0125.6. 1:16 9225
 4  407 pá 21.6. 14:2721.6. 19:59 9225
17 427 pá 21.6. 4:3221.6. 9:23 9225
11 406 čt 20.6. 4:2720.6. 22:23 9225
 6  410 st 19.6. 4:2120.6. 1:03 9225
17 406 út 18.6. 5:1019.6. 1:27 9225
24 406 po 17.6. 6:1017.6. 20:08 9225
11 411 pá 14.6. 4:5714.6. 19:23 9225
11 414 čt 13.6. 15:0113.6. 21:38 9225
 3  408 st 12.6. 6:2212.6. 14:27 9225*MU
 4  403 út 11.6. 13:5411.6. 19:31 9225
Cvič 418 po 10.6. 6:0010.6. 14:00 9225
11 410 čt 6.6. 14:316.6. 22:45 9225
17 427 čt 6.6. 6:076.6. 9:03 9225
11 405 st 5.6. 6:035.6. 18:33 9225
17 407 út 4.6. 5:244.6. 22:32 9225
18 410 po 3.6. 14:544.6. 0:48 9225
17 408 so 20.4. 5:1220.4. 14:25 9225*MU
17 403 pá 19.4. 3:5520.4. 0:42 9225
17+27 433 čt 18.4. 3:5519.4. 0:52 9225
 4  403 st 17.4. 13:5417.4. 19:31 9225
 4  407 st 17.4. 5:3817.4. 9:33 9225
17 409 út 16.4. 5:2917.4. 1:42 9225
 3  411 po 15.4. 4:4115.4. 19:39 9225
11 413 pá 12.4. 7:0112.4. 21:16 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.