Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 429 867 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  405 čt 9.7. 5:569.7. 22:04 9225
11 402 st 8.7. 5:548.7. 20:38 9225
22 405 út 7.7. 14:597.7. 21:04 9225
 4  406 út 7.7. 6:467.7. 10:21 9225
11 407 po 6.7. 9:586.7. 20:46 9225
14 405 ne 5.7. 5:255.7. 22:36 9225
18 409 st 1.7. 6:402.7. 0:08 9225
14 412 út 30.6. 5:4530.6. 21:08 9225
 3  401 so 27.6. 4:4727.6. 21:57 9225
18 408 pá 26.6. 6:1026.6. 19:45 9225
18 408 čt 25.6. 6:1025.6. 19:45 9225
 4  401 st 24.6. 14:5224.6. 18:27 9225
 4  402 st 24.6. 6:1724.6. 10:00 9225
18 406 ne 21.6. 4:5321.6. 17:15 9225*MU*1
11 405 so 20.6. 4:1521.6. 0:35 9225
22 411 pá 19.6. 4:0419.6. 20:01 9225
11 409 čt 18.6. 4:3619.6. 1:15 9225
22 432 st 17.6. 4:1418.6. 1:16 9225
11 409 út 16.6. 4:3617.6. 1:15 9225
11 402 po 15.6. 7:1615.6. 22:25 9225
 6  404 ne 14.6. 10:0414.6. 16:50 9225*MU
14 408 so 13.6. 4:1813.6. 23:17 9225
14 411 pá 12.6. 6:0012.6. 23:14 9225
22 425 čt 11.6. 5:2412.6. 0:06 9225
14 413 st 10.6. 6:1310.6. 21:18 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Pražského povstání DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.