Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 324 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 412 pá 2.2. 4:392.2. 7:15 9225*MU
17 407 čt 1.2. 6:142.2. 1:43 9225
17 409 st 31.1. 6:2531.1. 19:08 9225
17 426 út 30.1. 5:3231.1. 1:13 9225
14 404 po 29.1. 4:4029.1. 20:45 9225
22 410 ne 28.1. 4:4829.1. 0:19 9225
3+31 401 so 27.1. 4:0828.1. 0:56 9225
14 403 pá 26.1. 6:3426.1. 22:39 9225
14 405 čt 25.1. 4:5025.1. 18:48 9225
14 407 st 24.1. 5:0424.1. 21:06 9225
3+31 414 út 23.1. 4:4823.1. 19:40 9225
17 418 po 22.1. 4:5223.1. 0:43 9225
 5  404 pá 19.1. 5:3819.1. 21:16 9225
11 405 čt 18.1. 14:2718.1. 20:38 9225
 3  413 čt 18.1. 5:0318.1. 10:00 9225
12 412 st 17.1. 14:2517.1. 20:27 9225
12 412 st 17.1. 6:1617.1. 10:05 9225
17 429 út 16.1. 5:4916.1. 23:03 9225
 3  409 po 15.1. 5:5715.1. 20:22 9225
14 402 so 13.1. 4:2813.1. 21:04 9225
11 408 pá 12.1. 5:0212.1. 22:01 9225
14 406 čt 11.1. 4:4411.1. 21:00 9225
 3  401 st 10.1. 5:0110.1. 19:49 9225
14 406 út 9.1. 4:449.1. 21:00 9225
17 407 po 8.1. 8:509.1. 1:13 9225*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.