Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 441 912 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  109 pá 25.9. 5:2825.9. 21:36 9225
 5  107 čt 24.9. 5:0424.9. 23:11 9225
 6  106 st 23.9. 6:5224.9. 0:53 9225
14 111 út 22.9. 4:2122.9. 10:26 9225
24 112 po 21.9. 6:4821.9. 20:25 9225
14 407 pá 18.9. 5:2418.9. 20:42 9225
 4  403 čt 17.9. 15:0517.9. 18:40 9225
 4  403 čt 17.9. 6:2617.9. 10:07 9225
 2  415 st 16.9. 4:4316.9. 9:25 9225
22 408 út 15.9. 5:5915.9. 22:55 9225
22 413 po 14.9. 5:1914.9. 19:50 9225
14 403 ne 13.9. 9:4513.9. 22:03 9225
 4  404 pá 11.9. 15:2211.9. 18:57 9225
 3  418 pá 11.9. 5:4011.9. 9:23 9225
 7  403 čt 10.9. 6:3110.9. 22:14 9225
17 402 st 9.9. 5:299.9. 21:32 9225
17 413 út 8.9. 5:359.9. 1:22 9225
18 411 po 7.9. 4:538.9. 0:08 9225
 7  408 ne 6.9. 9:517.9. 1:11 9225
 7  405 so 5.9. 4:525.9. 21:56 9225
17 430 čt 3.9. 6:083.9. 9:11 9225
 4  405 st 2.9. 6:412.9. 10:24 9225
14 402 pá 21.8. 4:1821.8. 9:55 9225*MU*1
 6  406 čt 20.8. 14:4520.8. 22:24 9225
 6  406 čt 20.8. 5:0120.8. 10:16 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = rozbité okno zadního článku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.