Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 401 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 čt 2.4. 5:483.4. 1:22 9225
17 406 út 31.3. 4:421.4. 1:33 9225
18 405 po 30.3. 6:0030.3. 19:47 9225
11 402 čt 26.3. 6:1926.3. 21:46 9225
11 408 st 25.3. 5:3925.3. 20:53 9225
14 401 út 24.3. 4:1824.3. 20:31 9225
 3  401 po 23.3. 14:2323.3. 20:36 9225
14 407 ne 22.3. 4:3822.3. 23:45 9225
17 421 so 21.3. 4:3221.3. 23:20 9225
26 420 pá 20.3. 5:4621.3. 0:05 9225
18 414 čt 19.3. 5:3019.3. 21:36 9225
 3  401 st 18.3. 5:3619.3. 0:54 9225
26 413 út 17.3. 5:0717.3. 20:10 9225
17 426 po 16.3. 6:1416.3. 19:32 9225
18 415 pá 13.3. 15:3413.3. 19:28 9225
 3  415 pá 13.3. 6:3213.3. 10:05 9225
17 429 čt 12.3. 5:0312.3. 9:47 9225
18 408 st 11.3. 4:5312.3. 0:08 9225
 3  401 út 10.3. 5:3611.3. 0:55 9225
22 407 po 9.3. 6:019.3. 19:01 9225
Zvl 442 ne 8.3. 18:008.3. 22:00 9225*1
 4  406 pá 6.3. 5:276.3. 9:08 9225
14 402 čt 5.3. 15:175.3. 20:17 9225
 3  415 čt 5.3. 6:325.3. 10:05 9225
14 403 st 4.3. 4:384.3. 18:18 9225
*1 = posílení provozu při fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.