Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 402 186 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 st 29.1. 4:5829.1. 21:00 9225
17 403 út 28.1. 4:1428.1. 20:17 9225
11 414 po 27.1. 15:0127.1. 21:38 9225
 4  406 po 27.1. 5:2727.1. 9:08 9225
11 406 ne 26.1. 4:1526.1. 22:26 9225
11 408 so 25.1. 16:0026.1. 1:15 9225*Z
17 418 pá 24.1. 8:1024.1. 20:02 9225*Z1
11 411 čt 23.1. 4:5723.1. 19:23 9225
17 428 st 22.1. 6:2123.1. 0:52 9225
14 409 út 21.1. 5:2521.1. 19:18 9225
17 416 po 20.1. 4:4220.1. 21:54 9225
11 407 so 18.1. 8:0018.1. 20:53 9225
 3  410 pá 17.1. 4:4717.1. 19:29 9225
 3  418 čt 16.1. 5:1816.1. 20:26 9225
17 426 st 15.1. 6:1515.1. 19:32 9225
18 412 út 14.1. 5:1314.1. 23:08 9225
 7  411 po 13.1. 5:5113.1. 22:38 9225
17 401 so 11.1. 6:2812.1. 0:12 9225
18 414 pá 10.1. 5:3010.1. 21:37 9225
18 405 čt 9.1. 4:339.1. 20:07 9225
 3  418 st 8.1. 5:188.1. 20:26 9225
 6  412 út 7.1. 15:327.1. 21:02 9225
17 418 po 6.1. 4:326.1. 20:02 9225
14 407 ne 5.1. 4:185.1. 23:12 9225
17 417 so 4.1. 4:424.1. 23:32 9225
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.