Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 465 852 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 pá 22.1. 7:2022.1. 21:45 9225*Z
14 405 st 20.1. 5:0320.1. 22:16 9225
 3  415 út 19.1. 5:0219.1. 20:25 9225
14 410 po 18.1. 5:4518.1. 23:05 9225
11 408 ne 17.1. 16:5017.1. 22:55 9225*Z1
17 416 ne 17.1. 8:1917.1. 11:25 9225*MU
17 409 so 16.1. 4:1416.1. 21:32 9225
17 412 pá 15.1. 5:3415.1. 23:03 9225
11 410 čt 14.1. 4:3614.1. 21:45 9225
17 411 st 13.1. 5:2413.1. 22:42 9225
 3  415 út 12.1. 5:0212.1. 20:25 9225
 4  406 po 11.1. 15:0411.1. 18:53 9225
11 405 ne 10.1. 6:2510.1. 20:23 9225*Z2
17 411 pá 8.1. 5:248.1. 17:45 9225*MU
 3  402 čt 7.1. 5:197.1. 21:06 9225
18 408 st 6.1. 6:006.1. 19:44 9225
11 405 út 5.1. 5:515.1. 20:38 9225
 3  414 po 4.1. 5:564.1. 9:00 9225
 5  403 ne 3.1. 4:203.1. 20:51 9225
16 406 so 2.1. 4:552.1. 21:55 9225
14 403 pá 1.1. 6:181.1. 21:03 9225
Rok 2020
 3  412 čt 31.12. 5:0131.12. 22:55 9225
17 413 st 30.12. 5:4430.12. 23:33 9225
 3  411 út 29.12. 4:4729.12. 19:56 9225
17 404 po 28.12. 5:5928.12. 21:57 9225
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9435
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9210

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.