Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 378 051 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 402 ne 25.8. 5:2525.8. 22:34 9225
18 407 so 24.8. 4:5324.8. 23:48 9225
 6  402 pá 23.8. 5:1723.8. 21:31 9225
15 401 čt 22.8. 5:4222.8. 21:53 9225
18 409 st 21.8. 6:4022.8. 0:28 9225
17 407 út 20.8. 14:3120.8. 20:10 9225
26 413 út 20.8. 5:2220.8. 10:19 9225
1+96 463 ne 18.8. 23:2519.8. 5:42 9225
11 401 so 17.8. 4:0917.8. 18:45 9225*MU
26 402 pá 16.8. 5:3617.8. 0:09 9225
15 408 čt 15.8. 4:5715.8. 21:23 9225
15 408 st 14.8. 4:5714.8. 21:23 9225
15 404 út 13.8. 6:0713.8. 22:23 9225
15 403 po 12.8. 6:0212.8. 20:15 9225
11 405 ne 11.8. 4:3711.8. 21:53 9225
17 403 so 10.8. 4:3211.8. 0:52 9225
14 408 pá 9.8. 5:489.8. 23:14 9225
17 408 čt 8.8. 14:069.8. 0:12 9225
18 412 čt 8.8. 5:128.8. 8:58 9225
15 408 st 7.8. 14:387.8. 21:55 9225
17 407 st 7.8. 5:137.8. 9:13 9225
14 412 út 6.8. 6:356.8. 23:16 9225
14 405 po 5.8. 14:255.8. 22:15 9225
 3  408 po 5.8. 6:215.8. 10:02 9225
17 405 so 3.8. 7:484.8. 0:45 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.