Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 672 198 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 407 dnes 4:2420.7. 22:18 9225
11 410 pá 19.7. 4:1319.7. 22:47 9225
11 401 čt 18.7. 14:3119.7. 0:56 9225
3+9 414 st 17.7. 5:4317.7. 20:31 9225
19 402 út 16.7. 6:4216.7. 19:34 9225
18 403 po 15.7. 5:1816.7. 0:13 9225
17 408 ne 14.7. 4:4715.7. 0:28 9225
5+14 401 so 13.7. 7:3113.7. 23:27 9225
5+14 405 pá 12.7. 4:4412.7. 22:35 9225
5+14 405 čt 11.7. 4:4411.7. 22:35 9225
5+14 415 st 10.7. 5:5011.7. 0:48 9225
22 426 út 9.7. 5:229.7. 22:23 9225
11 411 po 8.7. 6:169.7. 0:36 9225
 6  406 ne 7.7. 4:547.7. 20:37 9225
11 401 so 6.7. 5:107.7. 0:16 9225
17 408 pá 5.7. 4:476.7. 0:28 9225
17 411 čt 4.7. 5:124.7. 23:56 9225
11 401 st 3.7. 14:314.7. 0:56 9225
5+14 404 st 3.7. 6:083.7. 9:50 9225
5+14 409 út 2.7. 5:042.7. 21:40 9225
19 402 po 1.7. 6:421.7. 19:34 9225
 3  415 pá 28.6. 13:1528.6. 19:21 9225*Z1
11 409 čt 27.6. 4:1327.6. 19:46 9225
33 416 st 26.6. 7:0626.6. 23:24 9225
 3  415 út 25.6. 4:3025.6. 19:21 9225
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.