Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9225

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 5. 5. 2011

Výrobní číslo: 9864

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 694 578 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 čt 5.12. 5:586.12. 0:13 9225
11 407 st 4.12. 4:134.12. 19:31 9225
 5  402 út 3.12. 6:133.12. 21:38 9225
 3  416 po 2.12. 14:562.12. 20:31 9225
18 412 po 2.12. 7:282.12. 9:18 9225
19 103 čt 28.11. 17:4028.11. 18:10 9225*Z1
 3  406 st 27.11. 5:1427.11. 21:16 9225
11 409 út 26.11. 6:1426.11. 19:46 9225
12 414 po 25.11. 6:0225.11. 19:59 9225
14 405 pá 15.11. 4:2215.11. 19:39 9225
11 405 čt 14.11. 14:4015.11. 0:36 9225
17 412 čt 14.11. 5:3414.11. 10:41 9225
22 440 st 13.11. 5:1913.11. 19:24 9225
 3  406 út 12.11. 5:1412.11. 21:16 9225
11 401 po 11.11. 6:4912.11. 0:16 9225
14 402 pá 8.11. 5:448.11. 19:14 9225
17 406 čt 7.11. 5:118.11. 0:28 9225
 3  415 st 6.11. 14:496.11. 22:20 9225
17 410 st 6.11. 5:306.11. 9:46 9225
11 405 út 5.11. 14:406.11. 0:36 9225
 3  416 út 5.11. 6:105.11. 9:43 9225
22 440 po 4.11. 5:194.11. 19:24 9225
 5  403 ne 3.11. 4:363.11. 21:05 9225
17 406 so 2.11. 4:323.11. 0:48 9225
 3  406 pá 1.11. 5:141.11. 21:16 9225
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.