Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 281 667 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
17 403 čt 10.9. 6:1810.9. 19:22 9224*MU*1
17 425 út 8.9. 4:548.9. 20:08 9224
17 404 so 5.9. 8:086.9. 1:16 9224
17 410 út 25.8. 4:2726.8. 0:10 9224
17 403 ne 23.8. 5:2724.8. 0:37 9224
17 412 so 22.8. 4:4723.8. 1:17 9224
17 422 pá 21.8. 4:4022.8. 1:17 9224
 3  403 čt 20.8. 13:2520.8. 21:12 9224
17 403 st 19.8. 4:1720.8. 0:47 9224
3+5 417 út 18.8. 5:1318.8. 23:15 9224
17 403 po 17.8. 4:1718.8. 0:47 9224
17 408 so 15.8. 4:2716.8. 1:07 9224
17 410 čt 13.8. 4:2714.8. 0:10 9224
17 403 st 12.8. 4:1713.8. 0:47 9224
17 403 út 11.8. 4:1712.8. 0:47 9224
17 410 po 10.8. 4:2711.8. 0:10 9224
17 407 so 8.8. 4:179.8. 0:47 9224
17 418 čt 6.8. 5:367.8. 1:35 9224
17 403 st 5.8. 4:176.8. 0:47 9224
17 424 út 4.8. 15:245.8. 0:57 9224
17 410 po 3.8. 4:274.8. 0:10 9224
17 408 so 1.8. 4:272.8. 1:07 9224
17 424 pá 31.7. 15:241.8. 0:57 9224
17 422 čt 30.7. 4:4031.7. 1:17 9224
17 403 st 29.7. 4:1730.7. 0:47 9224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Najetí 9224 do 9230 před odbočkou do sm. Nádr. Braník

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.