Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 335 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 413 pá 22.1. 5:4422.1. 23:33 9224
16 402 čt 21.1. 4:5521.1. 20:18 9224
18 410 st 20.1. 4:3220.1. 22:10 9224
14 412 út 19.1. 4:1719.1. 21:08 9224
17 413 po 18.1. 5:4418.1. 23:33 9224
18 407 ne 17.1. 6:5217.1. 22:30 9224
14 404 so 16.1. 4:3816.1. 7:20 9224*MU
11 410 pá 15.1. 4:3615.1. 21:45 9224
17 424 čt 14.1. 5:1814.1. 23:22 9224
17 422 st 13.1. 4:5113.1. 23:12 9224
 3  411 út 12.1. 4:4712.1. 19:56 9224
 3  415 po 11.1. 5:0211.1. 20:25 9224
16 406 so 9.1. 4:559.1. 21:55 9224
17 413 pá 8.1. 5:448.1. 23:33 9224
11 410 čt 7.1. 4:367.1. 21:45 9224
18 402 st 6.1. 4:526.1. 11:00 9224*MU
18 411 út 5.1. 6:305.1. 22:30 9224
18 405 ne 3.1. 4:323.1. 21:51 9224
 3  405 so 2.1. 7:552.1. 23:05 9224
Rok 2020
14+96 464 čt 31.12. 5:061.1. 7:14 9224
17 402 st 30.12. 5:3830.12. 21:27 9224
17 411 út 29.12. 5:2429.12. 22:42 9224
 3  402 po 28.12. 5:1928.12. 21:06 9224
14 404 ne 27.12. 4:1727.12. 21:34 9224
11 401 pá 25.12. 10:3125.12. 23:15 9224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.