Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 540 618 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 út 1.4. 5:582.4. 0:13 9224
11 407 po 31.3. 4:1331.3. 19:31 9224
18 403 ne 30.3. 4:5831.3. 0:13 9224
18 403 so 29.3. 4:5830.3. 0:13 9224
18 412 pá 28.3. 4:3829.3. 0:33 9224
 3  406 čt 27.3. 14:4928.3. 0:20 9224
11 405 čt 27.3. 5:2027.3. 9:58 9224
 3  407 st 26.3. 14:5626.3. 22:14 9224
 3  407 st 26.3. 6:0926.3. 9:43 9224
11 405 út 25.3. 14:4026.3. 0:36 9224
18 413 út 25.3. 7:2825.3. 9:19 9224
11 401 po 24.3. 6:4624.3. 15:30 9224*MU
Cvič 404 ne 23.3. 14:0023.3. 22:00 9224
Cvič 406 ne 23.3. 6:0023.3. 14:00 9224
11 401 so 22.3. 5:0922.3. 19:30 9224*MU
17 422 pá 21.3. 4:4722.3. 0:16 9224
18 407 čt 20.3. 5:4820.3. 23:53 9224
11 411 st 19.3. 4:5119.3. 20:01 9224
14 413 út 18.3. 14:4618.3. 23:05 9224
17 433 út 18.3. 6:2518.3. 8:54 9224
18 403 po 17.3. 4:5817.3. 23:13 9224
11 403 ne 16.3. 4:1317.3. 0:16 9224
22 405 so 15.3. 8:0615.3. 23:12 9224
14 404 pá 14.3. 4:2414.3. 19:24 9224
11 406 čt 13.3. 9:4514.3. 0:56 9224*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.