Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 4. 5. 2011
Výrobní číslo: 9863
Profil kol: K
Dveře: IFE
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 517 458 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3+9 | 411 | st 11.9. 4:59 | 11.9. 21:17 | 9224 | ||
3+9 | 402 | út 10.9. 4:11 | 10.9. 20:01 | 9224 | ||
3+9 | 408 | po 9.9. 4:31 | 10.9. 0:59 | 9224 | ||
5+14 | 401 | ne 8.9. 4:24 | 8.9. 22:18 | 9224 | ||
3+9 | 408 | so 7.9. 4:31 | 8.9. 1:00 | 9224 | ||
3+9 | 408 | pá 6.9. 4:31 | 7.9. 0:59 | 9224 | ||
17 | 408 | čt 5.9. 4:47 | 6.9. 1:08 | 9224 | ||
3+9 | 416 | st 4.9. 5:45 | 4.9. 19:55 | 9224 | ||
17 | 415 | út 3.9. 15:33 | 4.9. 0:28 | 9224 | ||
18 | 412 | út 3.9. 7:28 | 3.9. 9:18 | 9224 | ||
3+9 | 408 | po 2.9. 4:31 | 3.9. 0:59 | 9224 | ||
17 | 402 | ne 1.9. 5:32 | 2.9. 1:28 | 9224 | ||
11 | 401 | so 31.8. 5:10 | 1.9. 0:16 | 9224 | ||
3+9 | 410 | pá 30.8. 5:02 | 31.8. 0:20 | 9224 | ||
5+14 | 403 | čt 29.8. 14:36 | 29.8. 22:48 | 9224 | ||
11 | 402 | st 28.8. 4:53 | 28.8. 19:46 | 9224 | ||
11 | 411 | út 27.8. 4:33 | 28.8. 0:36 | 9224 | ||
3+9 | 402 | po 26.8. 14:58 | 27.8. 0:59 | 9224 | ||
11 | 404 | po 26.8. 5:41 | 26.8. 10:33 | 9224 | ||
11 | 408 | pá 23.8. 5:46 | 24.8. 0:16 | 9224 | ||
18 | 410 | čt 22.8. 4:58 | 22.8. 23:13 | 9224 | ||
3+9 | 408 | st 21.8. 4:48 | 22.8. 0:00 | 9224 | ||
3+9 | 402 | po 19.8. 14:58 | 20.8. 0:59 | 9224 | ||
11 | 401 | po 19.8. 6:21 | 19.8. 9:09 | 9224 | ||
18 | 411 | pá 16.8. 5:33 | 16.8. 9:08 | 9224 |