Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 212 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 út 31.3. 15:4531.3. 18:34 9224
 3  401 út 31.3. 6:0631.3. 9:39 9224
17 411 po 30.3. 5:2430.3. 20:17 9224
17 412 ne 29.3. 4:1430.3. 0:12 9224
14 412 pá 27.3. 6:0327.3. 22:25 9224
14 405 čt 26.3. 4:5826.3. 12:00 9224*MU
 3  402 st 25.3. 4:4726.3. 1:16 9224
17 417 út 24.3. 4:1425.3. 1:04 9224
14 403 po 23.3. 6:3623.3. 22:54 9224
24 407 pá 20.3. 14:3820.3. 18:19 9224
11 415 pá 20.3. 7:0120.3. 10:12 9224
18 409 čt 19.3. 6:4619.3. 16:45 9224*MU
17 423 st 18.3. 5:4419.3. 0:11 9224
 3  405 út 17.3. 4:0617.3. 19:09 9224
18 412 po 16.3. 5:1316.3. 23:08 9224
18 407 ne 15.3. 6:5316.3. 0:08 9224
18 406 so 14.3. 4:3314.3. 21:52 9224
18 412 pá 13.3. 5:1313.3. 23:08 9224
18 414 čt 12.3. 5:3012.3. 21:37 9224
18 412 st 11.3. 5:1311.3. 23:08 9224
18 408 út 10.3. 4:5311.3. 0:08 9224
18 414 po 9.3. 5:309.3. 21:37 9224
18 401 ne 8.3. 5:139.3. 0:48 9224
18 406 so 7.3. 4:337.3. 21:52 9224
18 410 pá 6.3. 14:547.3. 0:48 9224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.