Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 340 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  405 ne 18.4. 10:2718.4. 22:17 9224
16 406 so 17.4. 4:5217.4. 21:44 9224
 3  409 pá 16.4. 4:5816.4. 21:38 9224
17 141 čt 15.4. 5:3515.4. 21:20 9224
 5  104 ne 11.4. 8:5711.4. 20:31 9224
11 101 so 10.4. 4:1410.4. 20:31 9224
 4  108 pá 9.4. 15:199.4. 19:16 9224
 4  106 pá 9.4. 5:599.4. 9:55 9224
14 109 čt 8.4. 4:458.4. 23:01 9224
 7  109 st 7.4. 5:287.4. 20:24 9224
11 102 út 6.4. 5:016.4. 20:41 9224
11 102 po 5.4. 4:205.4. 23:30 9224
 5  104 ne 4.4. 8:574.4. 20:31 9224
 5  442 so 3.4. 6:543.4. 20:16 9224
 7  403 pá 2.4. 7:322.4. 20:12 9224
17 420 čt 1.4. 4:491.4. 20:03 9224
18 403 st 31.3. 4:3531.3. 22:56 9224
 3  412 út 30.3. 5:3530.3. 22:37 9224
18 408 po 29.3. 11:3529.3. 22:24 9224*Z
18 405 čt 25.3. 5:2925.3. 21:21 9224
18 402 st 24.3. 4:5224.3. 20:51 9224
18 405 út 23.3. 5:2923.3. 21:21 9224
17 411 po 22.3. 5:2422.3. 22:42 9224
 7  403 ne 21.3. 9:2721.3. 20:22 9224
18 406 so 20.3. 4:5220.3. 22:10 9224
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.