Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 433 895 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 čt 1.6. 4:101.6. 17:20 9224*MU
17 422 st 31.5. 15:401.6. 1:28 9224
17 425 st 31.5. 6:4131.5. 9:39 9224
14 404 po 29.5. 4:5229.5. 18:49 9224
14 408 pá 26.5. 5:1126.5. 22:33 9224
11 410 čt 25.5. 14:4025.5. 19:40 9224
 3  408 čt 25.5. 6:2625.5. 10:13 9224
 3  408 út 23.5. 14:5024.5. 0:21 9224
21 404 út 23.5. 5:4423.5. 10:09 9224
18 409 po 22.5. 14:5822.5. 18:33 9224
11 410 po 22.5. 6:0022.5. 9:35 9224
 3  402 pá 19.5. 5:0819.5. 22:00 9224
17 420 čt 18.5. 5:3819.5. 0:57 9224
 3  410 st 17.5. 15:0618.5. 0:41 9224
24 413 st 17.5. 7:0117.5. 9:08 9224
14 404 út 16.5. 4:5216.5. 18:49 9224
17 419 po 15.5. 5:3216.5. 0:47 9224
16 407 ne 14.5. 4:5915.5. 0:28 9224
3+17 427 so 13.5. 4:4614.5. 0:26 9224
 3  401 pá 12.5. 4:1012.5. 23:41 9224
14 402 čt 11.5. 4:1912.5. 0:13 9224
 3  411 st 10.5. 5:3611.5. 1:02 9224
16 407 út 9.5. 4:599.5. 20:14 9224
14 403 pá 5.5. 4:385.5. 21:33 9224
 6  410 čt 4.5. 5:014.5. 21:31 9224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.