Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9224

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 4. 5. 2011

Výrobní číslo: 9863

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 368 690 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 dnes 4:4228.6. 21:36 9224
 3  412 po 27.6. 4:3227.6. 23:01 9224
18 403 ne 26.6. 5:1627.6. 0:33 9224
1+17 423 so 25.6. 4:1825.6. 21:36 9224
 3  412 pá 24.6. 4:3225.6. 0:58 9224
17 431 čt 23.6. 4:1823.6. 20:56 9224
20 406 st 22.6. 4:3523.6. 0:10 9224
 3  404 út 21.6. 5:3221.6. 19:45 9224
18 408 po 20.6. 6:3220.6. 19:24 9224
12+17 411 so 18.6. 4:4518.6. 21:54 9224
17 431 pá 17.6. 4:1817.6. 20:56 9224
11 406 čt 16.6. 4:4917.6. 0:53 9224
17 422 st 15.6. 5:5015.6. 23:08 9224
17 420 út 14.6. 5:4415.6. 0:35 9224
14 406 po 13.6. 5:0613.6. 19:09 9224
11 401 ne 12.6. 4:1413.6. 0:13 9224
12+17 415 so 11.6. 4:5712.6. 0:54 9224
20 405 pá 10.6. 8:4410.6. 23:50 9224*Z1
17 431 čt 9.6. 4:189.6. 20:56 9224
17 425 st 8.6. 6:009.6. 1:15 9224
14 408 út 7.6. 5:097.6. 22:36 9224
14 412 po 6.6. 6:046.6. 20:02 9224
17+27 413 ne 5.6. 4:576.6. 0:54 9224
 3  401 so 4.6. 4:125.6. 0:58 9224
12 413 pá 3.6. 6:053.6. 21:40 9224
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8429+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.