Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 524 973 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+19 432 pá 26.11. 7:0026.11. 19:19 9223*Z1
17 406 čt 25.11. 6:0025.11. 19:18 9223
17 423 st 24.11. 4:1825.11. 0:26 9223
 6  402 út 23.11. 5:2324.11. 0:42 9223
 6  410 po 22.11. 4:1022.11. 21:26 9223
17 411 ne 21.11. 4:3822.11. 1:15 9223
17 416 so 20.11. 7:5321.11. 0:45 9223
 6  414 pá 19.11. 4:5019.11. 19:51 9223
17 427 čt 18.11. 5:3518.11. 18:37 9223
17 414 út 16.11. 4:4516.11. 19:48 9223
 3  402 po 15.11. 5:2215.11. 22:01 9223
 3  407 pá 12.11. 14:3912.11. 20:14 9223
 3  408 pá 12.11. 6:3012.11. 10:09 9223
 3  404 čt 11.11. 13:1011.11. 19:45 9223*Z2
18 413 st 10.11. 5:2810.11. 16:30 9223*MU
18 408 út 9.11. 6:329.11. 19:24 9223
17 404 po 8.11. 5:508.11. 21:26 9223
12 402 ne 7.11. 4:348.11. 0:37 9223
 6  404 so 6.11. 4:306.11. 23:26 9223
12+14 421 pá 5.11. 14:446.11. 0:14 9223
 3  410 pá 5.11. 6:195.11. 9:54 9223
 3  402 čt 4.11. 5:224.11. 22:01 9223
17 420 st 3.11. 6:314.11. 0:36 9223
 7  402 út 2.11. 6:082.11. 8:15 9223*MU
 7  411 po 1.11. 5:321.11. 21:52 9223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.