Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 483 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 ne 12.7. 6:5313.7. 0:28 9223
22 417 so 11.7. 5:4411.7. 23:06 9223
22 425 pá 10.7. 15:4411.7. 0:45 9223
18 408 čt 9.7. 6:309.7. 20:21 9223
22 410 st 8.7. 6:079.7. 1:16 9223
22 423 út 7.7. 16:008.7. 0:37 9223*Z
 4  406 pá 3.7. 15:463.7. 19:21 9223
 4  406 pá 3.7. 6:463.7. 10:21 9223
 4  404 čt 2.7. 6:262.7. 10:01 9223
 4  405 st 1.7. 6:361.7. 10:11 9223
 4  404 út 30.6. 15:2630.6. 19:01 9223
 7  406 út 30.6. 4:5230.6. 9:35 9223
 4  401 pá 26.6. 6:0926.6. 9:52 9223
22 417 čt 25.6. 5:1025.6. 20:54 9223
 7  404 st 24.6. 4:4024.6. 20:24 9223
22 428 út 23.6. 6:1124.6. 0:37 9223
18 414 po 22.6. 5:3022.6. 9:09 9223
22 435 pá 19.6. 4:3919.6. 19:54 9223
22 428 čt 18.6. 6:1119.6. 0:37 9223
11 405 st 17.6. 4:0917.6. 20:55 9223
11 405 út 16.6. 4:0916.6. 20:55 9223
22 409 po 15.6. 4:2816.6. 1:37 9223
22 401 ne 14.6. 9:4115.6. 0:55 9223
 7  402 so 13.6. 4:4013.6. 21:16 9223
18 408 pá 12.6. 6:1012.6. 19:45 9223
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.