Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 820 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 413 po 19.8. 5:2219.8. 10:19 9223
 6  410 pá 16.8. 4:4117.8. 1:03 9223
11 407 čt 15.8. 4:1516.8. 0:55 9223
11 404 st 14.8. 6:3114.8. 22:45 9223
24 406 út 13.8. 5:5513.8. 19:49 9223
14 408 po 12.8. 5:4812.8. 23:14 9223
 3  402 po 5.8. 4:445.8. 19:39 9223
11 401 ne 4.8. 4:295.8. 1:15 9223
 3  401 so 3.8. 4:283.8. 23:38 9223
14 408 pá 2.8. 5:482.8. 23:14 9223
17 402 čt 1.8. 5:561.8. 19:52 9223
 3  410 st 31.7. 5:1731.7. 20:38 9223
17 421 út 30.7. 14:2031.7. 1:41 9223
17 408 út 30.7. 4:1230.7. 9:42 9223
11 409 po 29.7. 5:3130.7. 1:17 9223
17 415 ne 28.7. 6:3129.7. 0:43 9223
11 408 so 27.7. 4:2928.7. 1:17 9223
14 406 pá 26.7. 5:2726.7. 22:25 9223
 3  408 čt 25.7. 14:3825.7. 22:39 9223
 3  402 pá 19.7. 4:4419.7. 6:35 9223*MU*1
17 413 čt 18.7. 4:1419.7. 1:43 9223
10 408 st 17.7. 17:2018.7. 1:00 9223*Z
20 401 út 16.7. 4:2917.7. 0:53 9223
10 412 po 15.7. 6:1116.7. 1:20 9223
17 416 ne 14.7. 7:3014.7. 22:21 9223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda před Karlínským nám. ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.