Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 810 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  412 po 6.1. 15:326.1. 21:02 9223
 4  406 po 6.1. 5:276.1. 9:08 9223
Rok 2019
14 411 pá 20.12. 14:1720.12. 21:45 9223
17 429 pá 20.12. 5:0320.12. 9:47 9223
 4  407 čt 19.12. 14:3019.12. 19:59 9223
 3  415 čt 19.12. 6:3219.12. 10:05 9223
 4  406 st 18.12. 14:2218.12. 19:38 9223
 4  406 st 18.12. 5:2718.12. 9:08 9223
 6  544 út 17.12. 4:4117.12. 22:30 9223
16 511 po 16.12. 5:0317.12. 1:18 9223
22 502 ne 15.12. 8:5016.12. 0:09 9223
16 407 so 14.12. 4:5514.12. 14:40 9223*MU
 3  414 pá 13.12. 14:2114.12. 0:17 9223
11 414 pá 13.12. 4:1513.12. 10:13 9223
18 412 čt 12.12. 5:1312.12. 23:08 9223
17 406 st 11.12. 5:1012.12. 1:04 9223
17 428 út 10.12. 6:2111.12. 0:52 9223
 3  405 po 9.12. 13:009.12. 19:10 9223*Z
Cvič 431 po 9.12. 6:009.12. 13:00 9223
18 406 ne 8.12. 4:538.12. 23:48 9223
18 407 so 7.12. 12:257.12. 23:48 9223*Z1
11 414 pá 6.12. 15:016.12. 21:31 9223
18 410 pá 6.12. 7:026.12. 8:55 9223
 3  405 čt 5.12. 4:065.12. 19:10 9223
 8  513 st 4.12. 5:295.12. 1:13 9223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.