Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 490 338 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 st 19.8. 5:1319.8. 8:56 9223
 6  406 út 18.8. 5:0118.8. 10:16 9223
18 412 po 17.8. 15:1017.8. 18:56 9223
 7  411 po 17.8. 5:0717.8. 9:53 9223
 6  409 ne 16.8. 4:4116.8. 23:03 9223
 6  401 so 15.8. 5:0115.8. 21:18 9223
18 408 pá 14.8. 6:3014.8. 20:21 9223
18 405 čt 13.8. 6:0013.8. 19:45 9223
22 414 st 12.8. 6:3112.8. 19:42 9223
18 405 út 11.8. 6:0011.8. 19:45 9223
16 404 ne 9.8. 5:0710.8. 0:30 9223
16 404 so 8.8. 5:079.8. 0:30 9223
 6  406 pá 7.8. 13:017.8. 22:04 9223
22 430 čt 6.8. 4:456.8. 19:55 9223
22 403 st 5.8. 4:575.8. 23:56 9223
 6  410 út 4.8. 4:214.8. 20:47 9223
22 403 po 3.8. 4:573.8. 23:56 9223
11 405 ne 2.8. 4:562.8. 20:20 9223
14 405 so 1.8. 4:381.8. 21:12 9223
22 433 pá 31.7. 5:0431.7. 20:16 9223
 6  412 čt 30.7. 4:4130.7. 21:03 9223
 3  403 st 29.7. 5:0230.7. 1:16 9223
22 419 út 28.7. 5:3228.7. 20:54 9223
18 401 po 27.7. 9:2028.7. 0:48 9223*Z
14 407 út 21.7. 4:5421.7. 8:00 9223*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.