Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CZC/PlayStation Spider-Man 2 (od 14. 10. 2023 do současnosti)

CZC/PlayStation Spider-Man 2

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
CZC/PlayStation Gran Turismo 7 (od 5. 3. 2022 do 14. 10. 2023)

CZC/PlayStation Gran Turismo 7

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 677 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 411 dnes 4:3217.6. 19:50 9223
24 402 ne 16.6. 4:5317.6. 0:01 9223
18 403 so 15.6. 4:5816.6. 0:13 9223
20 408 pá 14.6. 5:4314.6. 20:18 9223
6+14 410 čt 13.6. 5:2913.6. 20:09 9223
17 414 st 12.6. 15:1812.6. 20:49 9223
17 414 st 12.6. 5:5412.6. 8:46 9223
24 408 út 11.6. 5:1311.6. 20:06 9223
6+14 401 po 10.6. 6:0610.6. 22:36 9223
18 403 ne 9.6. 4:5810.6. 0:13 9223
18 406 so 8.6. 7:188.6. 21:02 9223
6+14 405 čt 6.6. 15:036.6. 19:25 9223
17 403 čt 6.6. 6:096.6. 9:02 9223
11 410 st 5.6. 4:335.6. 21:48 9223
3+26 411 út 4.6. 4:324.6. 19:50 9223
3+26 403 po 3.6. 5:264.6. 0:02 9223
22 408 ne 2.6. 8:592.6. 20:54 9223
11 407 so 1.6. 4:511.6. 23:47 9223
17 406 pá 31.5. 13:451.6. 0:28 9223*Z1
11 812 čt 30.5. 18:0530.5. 18:55 9223*Z2
19 405 st 29.5. 6:4529.5. 9:14 9223
11 404 út 28.5. 5:3129.5. 0:36 9223
17 414 po 27.5. 15:1827.5. 20:49 9223
19 405 po 27.5. 6:4527.5. 9:14 9223
3+26 408 ne 26.5. 4:4826.5. 22:22 9223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8561+8327

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.