Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 458 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  403 pá 3.4. 15:153.4. 18:04 9223
 4  404 pá 3.4. 6:253.4. 9:14 9223
 4  406 čt 2.4. 15:452.4. 18:34 9223
 3  414 čt 2.4. 5:442.4. 9:39 9223
17 412 st 1.4. 5:311.4. 23:02 9223
24 413 út 31.3. 5:5631.3. 20:36 9223
 3  404 po 30.3. 5:0230.3. 23:37 9223
14 402 ne 29.3. 9:2729.3. 22:25 9223
17 408 so 28.3. 5:5029.3. 1:24 9223
11 402 pá 27.3. 6:1927.3. 21:46 9223
17 414 čt 26.3. 5:5226.3. 20:47 9223
 4  403 st 25.3. 15:1525.3. 18:04 9223
 4  404 st 25.3. 6:2525.3. 9:14 9223
14 412 út 24.3. 6:0324.3. 22:25 9223
18 412 po 23.3. 15:1023.3. 18:58 9223
 4  405 po 23.3. 6:3523.3. 9:24 9223
14 414 pá 20.3. 4:3720.3. 22:38 9223
14 406 čt 19.3. 14:0719.3. 23:44 9223
 6  406 čt 19.3. 6:2919.3. 10:09 9223
18 407 st 18.3. 7:4018.3. 18:22 9223*Z
24 413 út 17.3. 5:4717.3. 19:06 9223
17 421 po 16.3. 5:2416.3. 18:52 9223
18 405 ne 15.3. 4:3315.3. 21:52 9223
1+17 410 so 14.3. 6:1215.3. 1:41 9223
11 411 pá 13.3. 4:5713.3. 19:23 9223
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.