Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9223

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 379 298 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+16 405 čt 5.7. 3:505.7. 16:35 9223*MU
17 423 st 4.7. 3:565.7. 1:42 9223
 7  411 út 3.7. 5:233.7. 20:16 9223
11 403 po 2.7. 4:292.7. 21:38 9223
17 414 ne 1.7. 7:212.7. 1:29 9223
3+6 401 so 30.6. 5:021.7. 0:51 9223
17 432 pá 29.6. 5:5229.6. 20:34 9223
3+6 411 čt 28.6. 6:1128.6. 23:03 9223
3+6 408 st 27.6. 4:0628.6. 0:31 9223
17 402 út 26.6. 6:0227.6. 1:28 9223
3+6 408 po 25.6. 4:0626.6. 0:31 9223
17 416 ne 24.6. 7:4125.6. 1:43 9223
 7  405 so 23.6. 6:4323.6. 22:53 9223
3+6 413 pá 22.6. 4:4323.6. 0:51 9223
11 406 čt 21.6. 4:2821.6. 20:38 9223
17 432 st 20.6. 17:1520.6. 20:34 9223*Z
17 409 st 20.6. 6:2520.6. 11:10 9223*MU
 4  402 út 19.6. 13:4419.6. 19:21 9223
 4  410 út 19.6. 5:5619.6. 9:32 9223
17 426 po 18.6. 5:3219.6. 1:13 9223
14 402 so 16.6. 9:4016.6. 21:39 9223*Z1
11 406 pá 15.6. 4:2815.6. 20:38 9223
14 410 čt 14.6. 6:3514.6. 23:04 9223
11 406 st 13.6. 4:2813.6. 20:38 9223
3+6 426 út 12.6. 6:2113.6. 1:18 9223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.