Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9223

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CZC/PlayStation Gran Turismo 7 (od 5. 3. 2022 do současnosti)

CZC/PlayStation Gran Turismo 7

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 29. 4. 2011

Výrobní číslo: 9862

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 630 998 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 430 dnes 14:4426.9. 0:44 9223
17 430 dnes 6:2125.9. 9:15 9223
18 414 pá 22.9. 15:2122.9. 18:56 9223
18 414 pá 22.9. 5:2822.9. 9:20 9223
18 410 čt 21.9. 14:4921.9. 18:24 9223
18 414 čt 21.9. 5:2821.9. 9:20 9223
17 430 st 20.9. 6:2120.9. 9:15 9223
18 414 út 19.9. 15:2119.9. 18:56 9223
18 410 út 19.9. 5:1319.9. 8:56 9223
18 414 po 18.9. 15:2118.9. 18:56 9223
17 435 po 18.9. 6:0318.9. 8:51 9223
17 437 pá 15.9. 15:4015.9. 21:11 9223
18 409 út 12.9. 6:5612.9. 8:49 9223
17 437 po 11.9. 6:1511.9. 9:07 9223
14 414 pá 8.9. 6:198.9. 20:19 9223
22 430 čt 7.9. 5:147.9. 23:12 9223
 6  407 st 6.9. 4:076.9. 20:49 9223
 3  403 út 5.9. 4:466.9. 0:57 9223
11 411 po 4.9. 4:484.9. 19:59 9223
18 410 pá 1.9. 7:041.9. 21:03 9223
14 402 čt 31.8. 4:5831.8. 22:37 9223
17 407 st 30.8. 4:4730.8. 21:38 9223
 3  402 út 29.8. 4:3130.8. 0:55 9223
18 410 po 28.8. 7:0428.8. 21:01 9223
 6  406 čt 24.8. 4:4424.8. 11:20 9223*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.