Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 594 222 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 st 7.6. 4:117.6. 20:29 9222
 3  417 út 6.6. 14:566.6. 22:23 9222
14 411 út 6.6. 6:026.6. 9:02 9222
 3  417 po 5.6. 14:565.6. 22:23 9222
 3  414 po 5.6. 5:545.6. 9:25 9222
11 401 pá 2.6. 4:072.6. 22:42 9222
18 401 čt 1.6. 6:121.6. 21:18 9222
16 407 st 31.5. 4:5931.5. 20:14 9222
11 401 út 30.5. 4:0730.5. 22:42 9222
18 407 po 29.5. 7:1430.5. 0:33 9222
17 431 st 24.5. 6:1624.5. 18:41 9222
17 406 út 23.5. 4:1523.5. 21:25 9222
17 401 po 22.5. 4:4623.5. 1:27 9222
17 404 ne 21.5. 4:4522.5. 0:57 9222
12+36 417 so 20.5. 6:4721.5. 0:03 9222
11 401 pá 19.5. 4:0819.5. 22:42 9222
17 401 čt 18.5. 4:4619.5. 1:27 9222
17 423 st 17.5. 5:5317.5. 20:16 9222
18 405 út 16.5. 4:5716.5. 19:54 9222
14 408 po 15.5. 5:1115.5. 22:33 9222
11 403 ne 14.5. 9:4515.5. 0:59 9222
 6  407 so 13.5. 4:4713.5. 22:41 9222
 6  414 pá 12.5. 5:4412.5. 22:05 9222
11 402 čt 11.5. 5:3811.5. 19:54 9222
18 404 st 10.5. 7:5510.5. 22:56 9222


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.