Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 435 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 ne 19.1. 4:3220.1. 0:52 9222
17 403 so 18.1. 4:3219.1. 0:52 9222
11 414 pá 17.1. 15:0117.1. 21:31 9222
18 410 pá 17.1. 7:0217.1. 8:55 9222
14 416 čt 16.1. 14:5716.1. 20:18 9222
17 411 st 15.1. 5:4615.1. 19:12 9222
 3  405 út 14.1. 4:0614.1. 19:10 9222
14 401 po 13.1. 4:1813.1. 22:41 9222
 3  401 ne 12.1. 9:0112.1. 23:38 9222
 3  407 so 11.1. 4:0712.1. 1:15 9222
11 414 pá 10.1. 15:0110.1. 21:31 9222
18 414 čt 9.1. 5:309.1. 13:30 9222*MU
18 412 st 8.1. 5:138.1. 23:08 9222
18 410 út 7.1. 14:548.1. 0:48 9222
 3  414 út 7.1. 4:267.1. 9:56 9222
14 411 po 6.1. 14:176.1. 21:45 9222
14 405 pá 3.1. 14:253.1. 22:15 9222
 3  408 pá 3.1. 6:213.1. 10:02 9222
11 408 st 1.1. 9:581.1. 20:53 9222
Rok 2019
11 406 út 31.12. 14:3331.12. 22:46 9222
 3  403 út 31.12. 4:0731.12. 9:39 9222
17 413 po 30.12. 4:1431.12. 1:22 9222
14 401 ne 29.12. 4:5830.12. 0:26 9222
18 407 so 28.12. 4:5328.12. 23:48 9222
17 408 pá 27.12. 14:0628.12. 0:12 9222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.