Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 386 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 st 17.4. 13:4417.4. 19:21 9222
18 410 st 17.4. 7:0217.4. 8:55 9222
14 403 út 16.4. 4:3816.4. 18:28 9222
 3  414 po 15.4. 14:2116.4. 0:17 9222
20 408 ne 14.4. 8:0014.4. 23:22 9222*Z
18 404 so 13.4. 19:3613.4. 23:28 9222
17 403 pá 12.4. 4:1512.4. 20:17 9222
18 408 st 10.4. 22:0011.4. 0:08 9222*Z1
11 405 so 6.4. 3:476.4. 22:43 9222
11 413 pá 5.4. 7:015.4. 21:16 9222
 6  407 čt 4.4. 6:105.4. 0:23 9222
11 408 st 3.4. 6:283.4. 20:53 9222
17 426 út 2.4. 6:152.4. 19:32 9222
17 426 po 1.4. 6:151.4. 19:32 9222
18 406 so 30.3. 4:3330.3. 21:52 9222
 3  401 pá 29.3. 5:3630.3. 0:55 9222
14 416 čt 28.3. 14:5728.3. 20:18 9222
 4  410 čt 28.3. 5:5628.3. 9:49 9222
14 409 st 27.3. 5:2627.3. 19:18 9222
14 409 út 26.3. 5:2626.3. 19:18 9222
12 411 po 25.3. 5:4026.3. 0:50 9222
17 427 pá 22.3. 15:0322.3. 22:02 9222
 4  412 pá 22.3. 6:1222.3. 10:07 9222
12 411 čt 21.3. 5:4022.3. 0:50 9222
11 404 st 20.3. 5:5320.3. 20:23 9222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.