Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 625 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 410 dnes 5:4227.2. 19:59 9222
 4  406 pá 23.2. 6:2023.2. 20:43 9222
17 404 čt 22.2. 4:4722.2. 19:11 9222
18 407 st 21.2. 7:0422.2. 0:33 9222
20 408 út 20.2. 5:4120.2. 20:17 9222
18 411 po 19.2. 7:3619.2. 21:16 9222
 4  405 út 13.2. 5:4513.2. 19:50 9222
 3  414 po 12.2. 4:1113.2. 1:00 9222
17 403 pá 9.2. 5:349.2. 20:56 9222
 3  410 čt 8.2. 5:439.2. 0:20 9222
16 403 st 7.2. 5:047.2. 20:17 9222
5+15 403 út 6.2. 5:286.2. 22:20 9222
24 412 po 5.2. 10:005.2. 18:43 9222*Z1
24 401 pá 2.2. 6:002.2. 19:03 9222
14 411 čt 1.2. 4:211.2. 20:23 9222
 3  414 st 31.1. 4:111.2. 1:00 9222
14 409 út 30.1. 6:0731.1. 0:12 9222
14 411 pá 26.1. 4:2126.1. 20:23 9222
18 408 čt 25.1. 6:1825.1. 23:53 9222
18 412 po 22.1. 4:5822.1. 18:47 9222
 4  407 pá 19.1. 6:0519.1. 20:10 9222
22 420 čt 18.1. 6:0219.1. 0:12 9222
 4  402 st 17.1. 5:3517.1. 20:30 9222
 3  414 út 16.1. 4:1117.1. 1:00 9222
 3  414 po 15.1. 4:1116.1. 1:00 9222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.