Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 333 136 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 422 st 25.4. 5:2026.4. 0:58 9222
3+6 425 út 24.4. 6:0925.4. 0:58 9222
 4  403 po 23.4. 13:5423.4. 19:31 9222
 4  407 po 23.4. 5:3823.4. 9:16 9222
38 401 so 21.4. 7:3421.4. 16:29 9222
11 414 pá 20.4. 15:0120.4. 23:45 9222
 4  409 pá 20.4. 5:4820.4. 9:24 9222
3+6 425 čt 19.4. 6:0920.4. 0:58 9222
3+6 410 st 18.4. 4:2618.4. 19:42 9222
11 404 út 17.4. 4:0917.4. 22:25 9222
11 408 po 16.4. 18:3017.4. 0:35 9222*Z
14 402 po 16.4. 7:2416.4. 15:45 9222*MU
17 405 pá 13.4. 3:5513.4. 18:53 9222
17 430 čt 12.4. 5:4612.4. 22:53 9222
17 426 st 11.4. 5:3212.4. 1:16 9222
18 408 út 10.4. 6:3011.4. 0:08 9222*Z1
17 429 pá 6.4. 5:496.4. 23:03 9222
17 418 čt 5.4. 4:526.4. 0:43 9222
14 410 st 4.4. 6:354.4. 23:04 9222
14 407 út 3.4. 6:033.4. 19:08 9222
3+6 410 čt 29.3. 4:2629.3. 19:42 9222
14 402 st 28.3. 7:2428.3. 22:09 9222
3+6 407 út 27.3. 14:2928.3. 0:10 9222
3+6 406 út 27.3. 5:0927.3. 10:01 9222
3+6 408 po 26.3. 4:0627.3. 0:30 9222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.