Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 461 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 409 pá 3.7. 4:153.7. 23:56 9222
11 403 čt 2.7. 4:292.7. 22:45 9222
22 412 st 1.7. 15:592.7. 1:37 9222
 4  403 st 1.7. 6:161.7. 9:51 9222
 4  405 út 30.6. 15:3630.6. 19:11 9222
 4  406 út 30.6. 6:4630.6. 10:21 9222
17 407 st 3.6. 4:424.6. 0:42 9222
 4  402 út 2.6. 6:172.6. 10:00 9222
24 408 po 1.6. 5:511.6. 19:57 9222
17 402 ne 31.5. 8:2831.5. 23:22 9222
11 407 so 30.5. 8:0030.5. 20:46 9222
18 410 pá 29.5. 4:3329.5. 22:06 9222
18 404 čt 28.5. 5:4529.5. 0:48 9222
16 403 st 27.5. 4:5527.5. 20:19 9222
18 402 út 26.5. 7:1026.5. 22:50 9222
 6  410 po 25.5. 6:0625.5. 20:21 9222
 6  401 pá 22.5. 4:4122.5. 21:02 9222
17 414 čt 21.5. 14:3021.5. 23:22 9222*Z
18 412 pá 15.5. 15:1015.5. 18:57 9222
 3  401 pá 15.5. 6:0615.5. 9:39 9222
18 405 čt 14.5. 6:0014.5. 19:46 9222
11 412 st 13.5. 14:3313.5. 21:38 9222
18 413 st 13.5. 5:2513.5. 9:36 9222
24 413 út 12.5. 5:5612.5. 20:36 9222
18 409 po 11.5. 4:4612.5. 0:36 9222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.