Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 378 724 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 421 pá 22.2. 5:2522.2. 18:52 9222
 3  410 čt 21.2. 4:4721.2. 19:29 9222
 3  411 st 20.2. 7:5020.2. 19:39 9222*Z
 4  412 út 19.2. 15:1019.2. 19:01 9222
17 427 po 18.2. 15:0318.2. 22:02 9222
 4  412 po 18.2. 6:1218.2. 9:48 9222
 4  412 pá 15.2. 15:1015.2. 19:01 9222
 4  409 pá 15.2. 5:4815.2. 9:24 9222
14 403 čt 14.2. 14:5714.2. 19:18 9222
 4  402 čt 14.2. 6:0614.2. 9:40 9222
 4  412 st 13.2. 15:1013.2. 19:01 9222
 3  413 st 13.2. 6:0913.2. 9:40 9222
 4  407 út 12.2. 14:3012.2. 19:59 9222
 4  401 út 12.2. 6:0412.2. 9:56 9222
 4  402 po 11.2. 13:4411.2. 19:21 9222
 4  402 po 11.2. 6:0611.2. 9:40 9222
 4  412 pá 8.2. 15:108.2. 19:01 9222
 4  412 pá 8.2. 6:128.2. 9:48 9222
 4  406 čt 7.2. 14:227.2. 19:38 9222
17 427 čt 7.2. 4:327.2. 9:23 9222
 3  413 st 6.2. 14:126.2. 19:47 9222
11 414 st 6.2. 3:496.2. 10:33 9222
17 403 út 5.2. 4:155.2. 20:17 9222
17 416 po 4.2. 3:554.2. 21:54 9222
17 417 ne 3.2. 7:104.2. 1:42 9222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9208

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.