Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 657 389 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  403 dnes 8:3721.7. 0:18 9222
5+14 405 pá 19.7. 4:4419.7. 22:35 9222
5+14 406 čt 18.7. 5:0418.7. 21:10 9222
22 432 st 17.7. 5:3517.7. 20:43 9222
3+9 410 út 16.7. 5:0217.7. 0:20 9222
19 405 po 15.7. 15:1215.7. 19:57 9222
11 403 ne 14.7. 4:1314.7. 16:00 9222*MU
17 409 so 13.7. 5:1214.7. 1:08 9222
5+14 410 pá 12.7. 5:4412.7. 21:49 9222
19 405 čt 11.7. 15:1211.7. 19:57 9222
3+9 410 po 8.7. 5:028.7. 7:00 9222*MU
3+9 405 ne 7.7. 8:487.7. 23:20 9222
19+95 462 čt 4.7. 15:125.7. 4:58 9222
17 407 čt 4.7. 5:524.7. 8:59 9222
17 415 st 3.7. 15:564.7. 0:48 9222
3+9 410 út 2.7. 5:023.7. 0:20 9222
18 403 po 1.7. 5:182.7. 0:13 9222
22 422 so 29.6. 9:0929.6. 20:54 9222
11 410 pá 28.6. 4:3328.6. 21:48 9222
17 401 čt 27.6. 15:5027.6. 21:21 9222
6+14 405 čt 27.6. 4:2227.6. 10:13 9222
33 404 st 26.6. 5:4127.6. 0:24 9222
20 408 út 25.6. 5:4325.6. 20:18 9222
11 411 po 24.6. 6:2724.6. 20:01 9222
 3  415 pá 21.6. 4:3021.6. 19:21 9222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.