Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 482 952 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 út 11.5. 5:0611.5. 23:04 9222
17 407 po 10.5. 4:3010.5. 22:34 9222
 3  406 ne 9.5. 4:589.5. 22:37 9222
 3  404 so 8.5. 5:588.5. 21:58 9222
17 406 pá 7.5. 4:487.5. 22:09 9222
17 422 čt 6.5. 5:076.5. 22:49 9222
17 406 st 5.5. 4:485.5. 22:09 9222
17 422 út 4.5. 5:074.5. 22:49 9222
17 406 po 3.5. 4:483.5. 22:09 9222
 3  406 ne 2.5. 4:582.5. 22:37 9222
 3  404 so 1.5. 5:581.5. 21:58 9222
 3  411 pá 30.4. 5:1830.4. 22:17 9222
 3  411 čt 29.4. 5:1829.4. 22:17 9222
17 411 st 28.4. 5:4028.4. 22:19 9222
17 420 út 27.4. 4:4927.4. 20:03 9222
17 422 po 26.4. 5:0726.4. 22:49 9222
18 402 ne 25.4. 4:3525.4. 22:05 9222
18 405 so 24.4. 8:2424.4. 22:56 9222
 3  407 pá 23.4. 4:3823.4. 21:08 9222
 3  412 čt 22.4. 5:3522.4. 22:37 9222
18 402 st 21.4. 5:4721.4. 19:54 9222
 3  407 út 20.4. 4:3820.4. 21:08 9222
18 401 po 19.4. 14:3019.4. 22:37 9222*Z
 7  101 ne 18.4. 10:2218.4. 20:28 9222
 5  111 pá 16.4. 5:1516.4. 18:00 9222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.