Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9222

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 3. 2011

Výrobní číslo: 9861

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 539 997 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 405 dnes 5:0026.6. 22:40 9222
 6  409 so 25.6. 7:4125.6. 23:26 9222
17 414 pá 24.6. 5:1624.6. 19:39 9222
17 425 čt 23.6. 6:0024.6. 1:15 9222
21 406 st 22.6. 5:0122.6. 19:28 9222
12 413 út 21.6. 6:0521.6. 21:40 9222
 3  401 po 20.6. 5:1920.6. 19:46 9222
17 407 ne 19.6. 5:5419.6. 21:29 9222
14 408 pá 17.6. 5:0917.6. 22:36 9222
21 406 čt 16.6. 5:0116.6. 19:28 9222
17 427 st 15.6. 6:1016.6. 0:35 9222
17 422 út 14.6. 5:5014.6. 20:13 9222
14 408 po 13.6. 5:0913.6. 22:36 9222
22 419 ne 12.6. 4:5312.6. 22:12 9222
 6  409 so 11.6. 7:4111.6. 23:26 9222
 3  416 pá 10.6. 5:0410.6. 19:24 9222
14 402 čt 9.6. 4:2210.6. 0:11 9222
17 423 st 8.6. 9:059.6. 0:55 9222*Z1
14 406 út 7.6. 5:067.6. 19:09 9222
11 401 po 6.6. 4:146.6. 22:48 9222
 6  409 ne 5.6. 5:116.6. 0:42 9222
 6  406 so 4.6. 5:105.6. 0:07 9222
 3  404 pá 3.6. 5:323.6. 19:45 9222
 3  402 čt 2.6. 5:222.6. 22:02 9222
 3  416 st 1.6. 5:041.6. 19:24 9222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.