Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 418 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 107 pá 16.10. 4:4516.10. 21:03 9221
15 102 čt 15.10. 6:2615.10. 21:38 9221
24 112 st 14.10. 6:4814.10. 20:25 9221
 5  111 út 13.10. 7:3113.10. 20:07 9221
25 114 po 12.10. 5:5612.10. 19:57 9221
 5  106 pá 9.10. 4:499.10. 21:08 9221
11 106 čt 8.10. 5:369.10. 0:42 9221
 5  107 st 7.10. 5:047.10. 23:11 9221
 5  107 út 6.10. 5:046.10. 23:11 9221
15 108 po 5.10. 5:386.10. 0:27 9221
16 104 ne 4.10. 4:125.10. 0:49 9221
16 105 so 3.10. 5:133.10. 23:16 9221
 7  108 pá 2.10. 4:233.10. 1:03 9221
11 106 čt 1.10. 5:362.10. 0:42 9221
14 104 st 30.9. 8:0030.9. 21:15 9221*Z
14 505 st 30.9. 6:4530.9. 8:00 9221*Z
14 104 st 30.9. 6:0530.9. 6:45 9221*MU
 7  108 út 29.9. 4:2330.9. 1:03 9221
 5  102 po 28.9. 5:1628.9. 20:36 9221
 5  104 čt 24.9. 6:2724.9. 11:30 9221*MU
14 107 st 23.9. 4:4523.9. 21:03 9221
 6  106 út 22.9. 6:5223.9. 0:53 9221
 8  110 po 21.9. 4:1921.9. 21:50 9221
 7  105 ne 20.9. 5:2320.9. 21:28 9221
16 104 so 19.9. 4:5320.9. 1:28 9221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.