Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 27. 4. 2011
Výrobní číslo: 9860
Profil kol: K
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 541 584 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 416 | po 5.6. 6:16 | 5.6. 21:04 | 9221 | ||
6 | 409 | ne 4.6. 4:41 | 4.6. 21:07 | 9221 | ||
18 | 406 | so 3.6. 4:56 | 4.6. 0:32 | 9221 | ||
18 | 404 | pá 2.6. 4:37 | 2.6. 23:57 | 9221 | ||
18 | 407 | čt 1.6. 7:14 | 2.6. 0:33 | 9221 | ||
24 | 405 | st 31.5. 5:55 | 31.5. 19:10 | 9221 | ||
6 | 412 | út 30.5. 5:01 | 30.5. 21:45 | 9221 | ||
6 | 404 | po 29.5. 5:58 | 29.5. 22:45 | 9221 | ||
14 | 404 | pá 26.5. 4:52 | 26.5. 18:49 | 9221 | ||
14 | 419 | čt 25.5. 14:44 | 25.5. 21:02 | 9221 | ||
18 | 409 | čt 25.5. 5:59 | 25.5. 9:37 | 9221 | ||
18 | 406 | st 24.5. 6:58 | 25.5. 0:17 | 9221 | ||
3 | 401 | út 23.5. 5:16 | 23.5. 19:46 | 9221 | ||
3 | 415 | po 22.5. 4:48 | 22.5. 19:16 | 9221 | ||
6 | 407 | ne 21.5. 4:50 | 21.5. 22:45 | 9221 | ||
17 | 412 | so 20.5. 6:13 | 21.5. 0:47 | 9221 | ||
16 | 407 | pá 19.5. 4:59 | 19.5. 20:14 | 9221 | ||
14 | 406 | čt 18.5. 5:06 | 18.5. 18:59 | 9221 | ||
17 | 417 | st 17.5. 5:17 | 17.5. 22:05 | 9221 | ||
18 | 408 | út 16.5. 5:29 | 16.5. 22:38 | 9221 | ||
18 | 413 | pá 5.5. 5:29 | 5.5. 12:55 | 9221*MU*1 | ||
11 | 410 | čt 4.5. 14:40 | 4.5. 19:40 | 9221 | ||
24 | 413 | čt 4.5. 7:01 | 4.5. 9:08 | 9221 | ||
18 | 404 | st 3.5. 7:55 | 3.5. 22:56 | 9221 | ||
18 | 403 | ne 29.1. 8:52 | 30.1. 0:16 | 9221 |