Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 786 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 410 st 25.4. 4:2625.4. 19:42 9221
18 410 út 24.4. 14:5425.4. 0:48 9221
18 415 út 24.4. 5:4524.4. 9:35 9221
3+6 426 po 23.4. 6:2124.4. 1:18 9221
 5  409 so 21.4. 4:4921.4. 22:26 9221
17 430 čt 19.4. 5:4619.4. 22:53 9221
17 428 st 18.4. 5:2919.4. 1:05 9221
17 411 út 17.4. 5:2817.4. 23:57 9221
17 421 po 16.4. 14:5516.4. 19:56 9221
3+6 407 po 16.4. 5:1716.4. 10:10 9221
17 410 ne 15.4. 4:1516.4. 1:05 9221
5+14 408 so 14.4. 4:3814.4. 23:07 9221
3+6 425 pá 13.4. 15:3014.4. 0:58 9221*Z
17 422 čt 12.4. 5:2013.4. 0:58 9221
11 413 st 11.4. 7:0112.4. 1:35 9221
 4  407 út 10.4. 14:3010.4. 19:59 9221
17 421 út 10.4. 4:1510.4. 9:23 9221
 4  407 po 9.4. 14:309.4. 19:59 9221
 4  402 po 9.4. 6:069.4. 9:40 9221
16 403 ne 8.4. 4:558.4. 14:30 9221*MU
14 410 pá 6.4. 6:356.4. 21:30 9221
3+6 410 čt 5.4. 4:265.4. 19:42 9221
17 426 st 4.4. 5:325.4. 1:13 9221
17 429 út 3.4. 5:493.4. 23:03 9221
14 403 po 2.4. 4:382.4. 22:00 9221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.