Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 361 949 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 405 čt 8.8. 4:348.8. 8:53 9221*MU*1
18 409 st 7.8. 6:408.8. 0:28 9221
11 401 út 6.8. 4:286.8. 20:02 9221
 3  408 po 5.8. 14:355.8. 22:37 9221
17 408 po 5.8. 5:445.8. 9:43 9221
17 416 ne 4.8. 7:304.8. 22:20 9221
17 402 so 3.8. 4:124.8. 1:25 9221
11 409 pá 2.8. 5:312.8. 21:23 9221
14 408 čt 1.8. 13:201.8. 23:14 9221*Z
 3  406 út 30.7. 14:1830.7. 20:00 9221
 3  408 út 30.7. 6:2130.7. 10:05 9221
 3  405 po 29.7. 5:0430.7. 0:19 9221
16 408 ne 28.7. 4:5529.7. 0:29 9221
14 408 so 27.7. 4:3827.7. 21:45 9221
18 409 pá 26.7. 6:4027.7. 0:29 9221
17 402 čt 25.7. 5:5625.7. 19:52 9221
20 401 st 24.7. 4:2925.7. 0:53 9221
16 409 út 23.7. 4:5524.7. 1:10 9221
 9  416 po 22.7. 5:0423.7. 0:55 9221
 3  407 ne 21.7. 4:2722.7. 1:17 9221
14 401 so 20.7. 5:3921.7. 0:35 9221
12 404 pá 19.7. 5:2020.7. 1:03 9221
16 406 čt 18.7. 5:5019.7. 0:50 9221
Zvl 410 st 17.7. 21:3918.7. 0:00 9221*2
11 410 st 17.7. 4:0917.7. 21:38 9221
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada. Brzdy.
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244
*2 = posílení provozu po koncertu Rammstein v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.