Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 382 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 pá 20.3. 15:0320.3. 22:01 9221
 3  414 pá 20.3. 4:2620.3. 9:55 9221
22 430 čt 19.3. 6:1119.3. 20:22 9221
 6  404 st 18.3. 5:2018.3. 23:03 9221
26 417 út 17.3. 5:1117.3. 20:36 9221
 3  410 po 16.3. 4:4716.3. 19:29 9221
 3  403 ne 15.3. 9:4015.3. 23:57 9221
 3  401 pá 13.3. 5:3614.3. 0:55 9221
17 427 čt 12.3. 15:0312.3. 22:02 9221
17 427 čt 12.3. 4:5112.3. 9:39 9221
 3  414 st 11.3. 14:2112.3. 0:17 9221
11 414 st 11.3. 4:1511.3. 10:13 9221
17 409 út 10.3. 11:5511.3. 1:22 9221*Z
Cvič 436 po 9.3. 14:009.3. 22:00 9221
Cvič 411 po 9.3. 6:009.3. 14:00 9221
11 408 ne 8.3. 9:588.3. 20:53 9221
 6  401 pá 6.3. 4:506.3. 18:50 9221
17 428 čt 5.3. 6:216.3. 0:52 9221
11 411 st 4.3. 4:574.3. 19:23 9221
14 411 pá 28.2. 6:0328.2. 17:10 9221*MU
14 403 čt 27.2. 4:3827.2. 18:28 9221
 3  402 st 26.2. 5:4227.2. 1:15 9221
18 414 út 25.2. 5:3025.2. 21:37 9221
11 406 po 24.2. 4:2824.2. 22:25 9221
14 405 ne 23.2. 8:2423.2. 23:17 9221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.