Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 541 584 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  416 po 5.6. 6:165.6. 21:04 9221
 6  409 ne 4.6. 4:414.6. 21:07 9221
18 406 so 3.6. 4:564.6. 0:32 9221
18 404 pá 2.6. 4:372.6. 23:57 9221
18 407 čt 1.6. 7:142.6. 0:33 9221
24 405 st 31.5. 5:5531.5. 19:10 9221
 6  412 út 30.5. 5:0130.5. 21:45 9221
 6  404 po 29.5. 5:5829.5. 22:45 9221
14 404 pá 26.5. 4:5226.5. 18:49 9221
14 419 čt 25.5. 14:4425.5. 21:02 9221
18 409 čt 25.5. 5:5925.5. 9:37 9221
18 406 st 24.5. 6:5825.5. 0:17 9221
 3  401 út 23.5. 5:1623.5. 19:46 9221
 3  415 po 22.5. 4:4822.5. 19:16 9221
 6  407 ne 21.5. 4:5021.5. 22:45 9221
17 412 so 20.5. 6:1321.5. 0:47 9221
16 407 pá 19.5. 4:5919.5. 20:14 9221
14 406 čt 18.5. 5:0618.5. 18:59 9221
17 417 st 17.5. 5:1717.5. 22:05 9221
18 408 út 16.5. 5:2916.5. 22:38 9221
18 413 pá 5.5. 5:295.5. 12:55 9221*MU*1
11 410 čt 4.5. 14:404.5. 19:40 9221
24 413 čt 4.5. 7:014.5. 9:08 9221
18 404 st 3.5. 7:553.5. 22:56 9221
18 403 ne 29.1. 8:5230.1. 0:16 9221
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda před zast. Národní třída ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.