Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 403 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 407 st 1.7. 5:242.7. 0:26 9221
14 409 út 30.6. 5:2630.6. 23:05 9221
14 412 po 29.6. 5:4529.6. 21:08 9221
11 402 pá 26.6. 7:1626.6. 22:25 9221
 4  402 čt 25.6. 15:0225.6. 18:37 9221
17 426 čt 25.6. 5:0425.6. 9:55 9221
11 410 st 24.6. 6:3924.6. 21:38 9221
 7  406 út 23.6. 5:1123.6. 20:40 9221
22 428 po 22.6. 6:1123.6. 0:37 9221
16 407 ne 21.6. 4:5522.6. 0:25 9221
 7  401 so 20.6. 4:2621.6. 0:41 9221
22 433 pá 19.6. 4:2220.6. 1:07 9221
18 404 čt 18.6. 5:4519.6. 0:48 9221
22 433 st 17.6. 4:2217.6. 18:10 9221*MU
14 412 út 16.6. 4:1816.6. 23:17 9221
 4  404 pá 12.6. 6:3312.6. 10:16 9221
14 404 čt 11.6. 4:5211.6. 22:03 9221
22 428 st 10.6. 6:1111.6. 0:37 9221
 7  410 út 9.6. 4:269.6. 21:10 9221
 7  409 po 8.6. 4:079.6. 0:41 9221
14 413 pá 5.6. 6:135.6. 21:18 9221
18 411 čt 4.6. 4:535.6. 0:08 9221
17 414 st 3.6. 5:493.6. 23:22 9221
18 414 út 2.6. 5:302.6. 9:09 9221
 6  410 po 1.6. 6:061.6. 20:21 9221
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.