Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 369 509 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 401 so 16.11. 6:1716.11. 21:23 9221
11 406 pá 15.11. 4:2815.11. 22:25 9221
18 409 čt 14.11. 6:4615.11. 0:28 9221
17 428 st 13.11. 6:2114.11. 0:52 9221
17 421 út 12.11. 8:0512.11. 18:52 9221*Z
11 410 po 11.11. 14:3111.11. 21:08 9221
17 429 po 11.11. 5:0311.11. 9:47 9221
38 403 so 9.11. 6:539.11. 20:14 9221
18+38 459 pá 8.11. 15:048.11. 20:23 9221
4+38 415 pá 8.11. 5:388.11. 9:07 9221
18 412 čt 7.11. 5:137.11. 23:08 9221
17+18 417 st 6.11. 4:297.11. 0:52 9221
17+18 415 út 5.11. 6:226.11. 0:59 9221
11 411 po 4.11. 4:574.11. 19:23 9221
16 413 st 30.10. 4:5530.10. 9:45 9221*MU
27 406 út 29.10. 5:4430.10. 1:22 9221
17 402 so 26.10. 4:1427.10. 0:32 9221
 3  418 pá 25.10. 5:1825.10. 20:26 9221
24 407 čt 24.10. 6:2724.10. 20:18 9221
24 406 st 23.10. 6:1023.10. 20:08 9221
18 405 út 22.10. 4:3322.10. 20:07 9221
11 413 po 21.10. 7:0122.10. 1:15 9221
17 432 pá 18.10. 4:4218.10. 19:17 9221
17 428 čt 17.10. 5:3818.10. 1:42 9221
17 432 st 16.10. 4:4216.10. 19:17 9221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.