Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 594 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 út 19.2. 5:3719.2. 19:03 9221
 4  402 po 18.2. 13:4418.2. 19:21 9221
14 403 po 18.2. 4:5818.2. 10:38 9221
 4  410 pá 15.2. 13:1415.2. 18:44 9221
 4  406 pá 15.2. 5:3115.2. 9:08 9221
 4  403 čt 14.2. 13:5414.2. 19:31 9221
 4  403 čt 14.2. 6:1314.2. 10:04 9221
 4  402 st 13.2. 13:4413.2. 19:21 9221
 3  414 st 13.2. 4:2613.2. 9:48 9221
 3  418 út 12.2. 5:1812.2. 20:26 9221
17 403 po 11.2. 4:1511.2. 20:17 9221
11 407 ne 10.2. 4:0911.2. 0:55 9221
17 402 so 9.2. 6:2810.2. 1:02 9221
11 402 pá 8.2. 6:418.2. 22:28 9221
18 415 čt 7.2. 15:347.2. 19:28 9221
17 418 po 4.2. 5:044.2. 20:02 9221
11 406 ne 3.2. 3:493.2. 22:26 9221
17 417 so 2.2. 7:453.2. 1:42 9221
16 413 pá 1.2. 4:551.2. 21:07 9221
14 402 čt 31.1. 4:1831.1. 22:41 9221
17 427 st 30.1. 15:0330.1. 22:02 9221
 4  407 čt 24.1. 5:3824.1. 9:16 9221
14 414 st 23.1. 16:1024.1. 0:28 9221*Z
11 409 st 23.1. 4:0923.1. 7:30 9221*MU
 3  415 út 22.1. 14:2922.1. 22:21 9221
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.