Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 457 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 403 ne 5.12. 5:005.12. 21:01 9221
12 402 so 4.12. 4:345.12. 0:37 9221
 7  411 pá 3.12. 5:323.12. 21:52 9221
8+19 431 út 30.11. 6:3830.11. 19:49 9221
 6  407 po 29.11. 5:4329.11. 19:51 9221
18 403 ne 28.11. 5:1629.11. 0:34 9221
18 401 so 27.11. 6:1627.11. 23:54 9221
 3  408 pá 26.11. 14:4927.11. 0:21 9221
 3  409 pá 26.11. 5:5426.11. 9:25 9221
 6  410 st 24.11. 4:1024.11. 21:26 9221
18 414 út 23.11. 16:3524.11. 0:33 9221
18 414 út 23.11. 7:0723.11. 8:47 9221
11 404 po 22.11. 4:5422.11. 9:35 9221
17 422 pá 19.11. 15:2420.11. 0:46 9221
18 414 pá 19.11. 7:0719.11. 8:47 9221
18 402 čt 18.11. 14:5918.11. 18:31 9221
18 414 čt 18.11. 7:0718.11. 8:47 9221
24 404 út 16.11. 14:4516.11. 20:21 9221
 7  407 út 16.11. 6:1816.11. 9:35 9221
11 408 po 15.11. 4:3415.11. 19:36 9221
3+26 413 ne 14.11. 4:5815.11. 0:58 9221
11 408 so 13.11. 9:2713.11. 21:37 9221
 6  408 pá 12.11. 6:0112.11. 19:05 9221
18 413 čt 11.11. 9:1512.11. 0:13 9221*Z1
14 412 st 10.11. 4:4210.11. 19:50 9221
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.