Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9221

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 27. 4. 2011

Výrobní číslo: 9860

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 529 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 dnes 5:169.12. 10:05 9221
12+14 408 čt 8.12. 15:058.12. 20:18 9221*Z1
 3  408 st 7.12. 14:518.12. 0:22 9221
18 414 st 7.12. 7:077.12. 8:47 9221
18 402 út 6.12. 14:596.12. 18:31 9221
18 402 út 6.12. 5:596.12. 9:27 9221
 3  407 po 5.12. 14:425.12. 20:14 9221
17 428 po 5.12. 6:395.12. 9:28 9221
11 405 pá 2.12. 4:082.12. 18:44 9221
17 401 čt 1.12. 4:462.12. 1:28 9221
17 418 st 30.11. 15:041.12. 0:38 9221
 3  408 st 30.11. 6:2730.11. 10:14 9221
 3  415 út 29.11. 4:4929.11. 19:17 9221
11 408 po 28.11. 4:2228.11. 23:28 9221
11 407 pá 25.11. 14:0525.11. 19:47 9221*Z2
17 405 čt 24.11. 6:4724.11. 19:02 9221
24 409 st 23.11. 14:4523.11. 20:21 9221
11 405 st 23.11. 4:4023.11. 9:25 9221
11 401 út 22.11. 6:0823.11. 0:59 9221
12+14 416 po 21.11. 14:4422.11. 0:18 9221
17 418 po 21.11. 6:0721.11. 8:48 9221
11 404 ne 20.11. 4:4021.11. 0:59 9221
11 402 so 19.11. 8:5119.11. 20:01 9221
17 414 st 16.11. 14:4816.11. 19:46 9221
 3  408 st 16.11. 6:2716.11. 10:14 9221
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.