Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 489 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 104 čt 24.9. 6:0524.9. 21:15 9220
 7  343 st 23.9. 5:5323.9. 21:13 9220
16 441 út 22.9. 4:5222.9. 19:47 9220
17 411 po 21.9. 5:5122.9. 0:59 9220
17 417 ne 20.9. 8:5520.9. 23:09 9220
17 417 so 19.9. 4:4819.9. 23:09 9220
17 413 pá 18.9. 5:3519.9. 0:59 9220
22 415 čt 17.9. 10:0817.9. 21:07 9220*Z
 4  406 st 16.9. 15:3516.9. 18:08 9220
 4  403 st 16.9. 6:2516.9. 10:08 9220
 4  405 út 15.9. 15:2515.9. 17:58 9220
22 417 út 15.9. 6:1515.9. 10:22 9220
 3  414 po 14.9. 4:5414.9. 20:30 9220
 3  404 ne 13.9. 9:4014.9. 0:55 9220
14 409 so 12.9. 4:3812.9. 21:18 9220
17 412 pá 11.9. 5:1912.9. 1:04 9220
17 407 čt 10.9. 4:4211.9. 1:33 9220
18 404 st 9.9. 5:4510.9. 0:48 9220
17 408 út 8.9. 6:308.9. 20:11 9220
 4  406 po 7.9. 15:427.9. 18:17 9220
 4  403 po 7.9. 6:257.9. 10:08 9220
16 407 ne 6.9. 4:557.9. 0:25 9220
16 407 so 5.9. 4:555.9. 21:55 9220
 3  414 pá 4.9. 4:544.9. 20:30 9220
18 408 čt 3.9. 6:103.9. 19:45 9220
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.