Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 450 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  415 pá 17.1. 14:2917.1. 22:21 9220
 3  415 pá 17.1. 6:3217.1. 10:05 9220
 4  407 čt 16.1. 14:3016.1. 19:59 9220
 3  413 čt 16.1. 6:0916.1. 9:40 9220
 6  412 st 15.1. 15:3215.1. 21:02 9220
 4  406 st 15.1. 5:2715.1. 9:08 9220
14 401 út 14.1. 4:1814.1. 22:41 9220
 6  409 po 13.1. 4:2113.1. 22:30 9220
11 405 so 11.1. 4:1511.1. 22:45 9220
16 413 pá 10.1. 4:5510.1. 21:07 9220
11 404 čt 9.1. 5:539.1. 20:23 9220
14 416 st 8.1. 14:578.1. 20:18 9220
18 415 st 8.1. 5:458.1. 9:35 9220
18 408 út 7.1. 4:538.1. 0:08 9220
 3  401 po 6.1. 5:367.1. 0:55 9220
17 407 pá 3.1. 5:133.1. 9:13 9220
 3  406 čt 2.1. 14:162.1. 19:58 9220
 3  403 čt 2.1. 4:072.1. 9:39 9220
Rok 2019
17+95 454 út 31.12. 4:341.1. 6:57 9220
 3  410 po 30.12. 5:1630.12. 20:36 9220
18 406 so 28.12. 12:0028.12. 21:52 9220*Z
17 413 pá 27.12. 4:1427.12. 16:00 9220*MU
17 401 čt 26.12. 8:0827.12. 1:22 9220
14 407 st 25.12. 6:3825.12. 23:12 9220
17 415 út 24.12. 6:2024.12. 18:24 9220
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.