Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 423 244 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+93 462 ne 18.8. 4:0919.8. 4:30 9220
18 402 so 17.8. 5:1318.8. 0:48 9220
 7  411 pá 16.8. 5:2816.8. 22:23 9220
24 409 čt 15.8. 6:2115.8. 20:18 9220
18 408 st 14.8. 6:3015.8. 0:08 9220
11 408 út 13.8. 4:0913.8. 20:02 9220
18 407 po 12.8. 4:3312.8. 22:07 9220
26 408 ne 11.8. 10:2511.8. 23:09 9220
17 417 so 10.8. 4:4210.8. 23:32 9220
17 406 pá 9.8. 5:219.8. 23:12 9220
17 423 čt 8.8. 5:578.8. 20:39 9220
17 418 st 7.8. 5:197.8. 19:55 9220
17 407 út 6.8. 14:316.8. 20:10 9220
11 406 út 6.8. 4:156.8. 9:55 9220
 3  406 po 5.8. 14:165.8. 19:58 9220
 3  403 po 5.8. 4:075.8. 9:39 9220
14 401 ne 4.8. 4:585.8. 0:25 9220
 3  403 so 3.8. 5:023.8. 23:58 9220
14 405 pá 2.8. 14:252.8. 22:15 9220
 3  403 pá 2.8. 4:082.8. 9:41 9220
 3  402 čt 1.8. 4:481.8. 19:42 9220
11 410 st 31.7. 4:0931.7. 21:38 9220
14 406 út 30.7. 5:2730.7. 22:25 9220
11 404 po 29.7. 6:3129.7. 22:26 9220
17 410 pá 26.7. 4:5026.7. 15:30 9220*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9220 do 5572 na estakádě Nádr. Modřany ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.