Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 648 111 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 402 dnes 4:4230.5. 19:02 9220
3+26 409 st 29.5. 4:1230.5. 0:40 9220
11 410 út 28.5. 4:3328.5. 21:48 9220
6+14 401 po 27.5. 6:0627.5. 22:36 9220
6+14 405 pá 24.5. 15:0324.5. 19:25 9220
3+26 418 pá 24.5. 6:0124.5. 9:50 9220
3+26 405 čt 23.5. 6:5423.5. 19:32 9220
6+14 405 st 22.5. 15:0322.5. 19:25 9220
17 414 st 22.5. 5:5422.5. 8:46 9220
11 411 út 21.5. 6:2721.5. 20:01 9220
17 409 po 20.5. 5:3221.5. 0:48 9220
18 405 so 18.5. 5:1819.5. 0:33 9220
18 401 pá 17.5. 4:5817.5. 23:13 9220
19 405 čt 16.5. 15:2516.5. 21:01 9220
6+14 411 čt 16.5. 7:0316.5. 9:42 9220
18 405 st 15.5. 5:4715.5. 23:53 9220
18 403 út 14.5. 5:1814.5. 19:28 9220
 4  406 po 13.5. 6:2013.5. 20:43 9220
15 401 ne 12.5. 4:2512.5. 20:31 9220
18 403 so 11.5. 4:5812.5. 0:13 9220
24 410 pá 10.5. 7:1010.5. 20:35 9220
3+26 411 čt 9.5. 4:329.5. 19:50 9220
10 401 st 8.5. 7:368.5. 22:50 9220
6+14 405 po 6.5. 15:036.5. 19:25 9220
24 405 po 6.5. 6:056.5. 9:11 9220


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.