Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 568 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 út 6.12. 4:586.12. 22:14 9220
 3  402 po 5.12. 5:095.12. 22:01 9220
 3  402 ne 4.12. 4:495.12. 1:03 9220
18 408 so 3.12. 5:573.12. 23:56 9220
17 412 pá 2.12. 5:533.12. 0:18 9220
17 405 čt 1.12. 6:471.12. 19:02 9220
24 409 út 29.11. 14:4529.11. 20:21 9220
11 411 út 29.11. 4:5629.11. 9:54 9220
18 409 po 28.11. 6:3328.11. 21:29 9220
 6  406 ne 27.11. 8:5927.11. 23:32 9220
11 402 so 26.11. 8:5126.11. 20:01 9220
 3  410 pá 25.11. 15:0726.11. 0:42 9220
17 418 pá 25.11. 6:0725.11. 8:48 9220
18 412 čt 24.11. 7:1524.11. 19:53 9220
 3  404 st 23.11. 5:2823.11. 19:45 9220
11 406 út 22.11. 4:0823.11. 0:08 9220
 3  412 po 21.11. 20:1522.11. 1:02 9220*Z1
24 411 po 21.11. 6:2621.11. 18:52 9220
18 406 pá 18.11. 5:5918.11. 7:55 9220*MU*1
18 411 st 16.11. 5:1416.11. 18:21 9220
18 413 út 15.11. 5:2916.11. 0:16 9220
 3  410 po 14.11. 15:0715.11. 0:42 9220
 3  410 po 14.11. 6:1914.11. 9:54 9220
11 406 ne 13.11. 5:1613.11. 23:50 9220
18 406 so 12.11. 5:1712.11. 21:14 9220
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Lotyšská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.