Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 534 817 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 pá 24.6. 6:3224.6. 19:24 9220
18 408 čt 23.6. 6:3223.6. 19:24 9220
18 408 st 22.6. 6:3222.6. 19:24 9220
17 420 út 21.6. 5:4422.6. 0:35 9220
18 408 st 15.6. 6:3215.6. 19:24 9220
24 404 pá 3.6. 6:073.6. 9:51 9220
 3  407 čt 2.6. 14:392.6. 20:14 9220
14 419 čt 2.6. 6:062.6. 9:39 9220
 3  402 st 1.6. 5:221.6. 22:02 9220
 3  401 út 31.5. 5:1931.5. 19:46 9220
18 404 po 30.5. 7:5530.5. 22:53 9220
18 405 so 28.5. 5:1628.5. 13:15 9220*MU
14 402 pá 27.5. 4:2228.5. 0:11 9220
 3  409 čt 26.5. 14:5826.5. 20:29 9220
14 419 čt 26.5. 6:0626.5. 9:39 9220
18 403 ne 22.5. 5:1622.5. 10:45 9220*MU
 6  404 so 21.5. 4:1021.5. 21:46 9220
17 422 pá 20.5. 11:0520.5. 20:13 9220*Z1
11 409 čt 19.5. 5:1819.5. 21:11 9220
11 403 st 18.5. 4:3319.5. 0:33 9220
11 403 út 17.5. 4:3318.5. 0:33 9220
11 401 po 16.5. 4:1416.5. 22:48 9220
17 416 ne 15.5. 10:3016.5. 0:16 9220*Z2
12 404 pá 13.5. 4:4313.5. 20:47 9220
 3  402 čt 12.5. 5:2212.5. 22:02 9220
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.