Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 503 422 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
18 407 so 5.12. 6:525.12. 22:30 9220
 3  411 pá 4.12. 4:474.12. 19:56 9220
11 405 čt 3.12. 5:513.12. 20:38 9220
 3  416 st 2.12. 6:352.12. 9:40 9220
 3  411 út 1.12. 4:471.12. 19:56 9220
 3  416 po 30.11. 15:2330.11. 20:53 9220
 4  406 po 30.11. 6:0330.11. 9:53 9220
 3  406 so 28.11. 4:0728.11. 23:15 9220
26 103 pá 27.11. 5:2527.11. 22:40 9220
15 101 čt 26.11. 6:1726.11. 21:23 9220
 7  108 st 25.11. 4:2325.11. 20:34 9220
 5  111 út 24.11. 6:0624.11. 22:29 9220
14 102 po 23.11. 4:2123.11. 20:46 9220
 7  104 ne 22.11. 5:0322.11. 23:03 9220
 7  108 so 21.11. 8:0621.11. 20:13 9220
14 109 pá 20.11. 4:4520.11. 20:51 9220
25 112 čt 19.11. 5:3919.11. 21:14 9220
 7  105 út 17.11. 5:2317.11. 19:28 9220
14 111 po 16.11. 5:0416.11. 22:07 9220
14 109 pá 13.11. 4:4513.11. 20:51 9220
 5  112 čt 12.11. 6:1612.11. 20:05 9220
17 407 st 11.11. 4:3011.11. 18:20 9220*MU*1
17 412 út 10.11. 5:5010.11. 22:40 9220
 3  402 po 9.11. 5:339.11. 20:23 9220
14 402 ne 8.11. 9:328.11. 22:07 9220
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním automobilem na Jiráskově náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.