Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9220

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 3. 2011

Výrobní číslo: 9859

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 589 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 405 čt 30.3. 4:4531.3. 0:39 9220
14 406 st 29.3. 5:0629.3. 18:59 9220
 6  414 út 28.3. 5:4428.3. 20:00 9220*MU
14 404 po 27.3. 13:0027.3. 18:49 9220*Z1
Zvl 443 po 27.3. 8:3027.3. 12:30 9220*1
 6  408 ne 26.3. 9:5626.3. 23:05 9220
 2  402 so 25.3. 6:1925.3. 22:34 9220
17 406 pá 24.3. 4:1624.3. 21:25 9220
18 407 čt 23.3. 4:3723.3. 19:14 9220
17 414 st 22.3. 14:4822.3. 19:45 9220
 3  410 st 22.3. 6:1922.3. 9:53 9220
16 407 út 21.3. 4:5921.3. 20:14 9220
 3  404 po 20.3. 5:2820.3. 19:44 9220
 3  408 so 18.3. 4:1119.3. 0:21 9220
17 401 pá 17.3. 4:4618.3. 1:27 9220
17 414 čt 16.3. 14:4816.3. 19:45 9220
18 414 čt 16.3. 7:0716.3. 8:47 9220
11 405 st 15.3. 4:4516.3. 0:39 9220
24 408 út 14.3. 6:0614.3. 19:40 9220
24 408 po 13.3. 6:0613.3. 19:40 9220
11 405 ne 12.3. 4:2812.3. 21:24 9220
 3  401 so 11.3. 4:4912.3. 0:41 9220
 3  402 pá 10.3. 5:0910.3. 22:00 9220
 2  401 čt 9.3. 4:559.3. 20:20 9220
18 410 st 8.3. 4:578.3. 23:56 9220
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204
*1 = posílení provozu linky 9 po nehodě na Lipanské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.