Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 986 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 po 10.12. 20:2011.12. 0:08 9219*Z
18 415 po 10.12. 15:3410.12. 19:28 9219
11 409 pá 7.12. 14:237.12. 19:03 9219
17 427 pá 7.12. 4:327.12. 9:23 9219
11 408 čt 6.12. 4:566.12. 20:38 9219
11 411 st 5.12. 3:496.12. 0:55 9219
 3  401 út 4.12. 5:365.12. 0:55 9219
 3  411 po 3.12. 4:413.12. 19:39 9219
17 403 ne 2.12. 4:152.12. 22:37 9219
17 407 so 1.12. 4:152.12. 0:52 9219
17 403 pá 30.11. 6:271.12. 1:29 9219
17 425 čt 29.11. 6:1529.11. 19:32 9219
14 402 st 28.11. 5:0628.11. 20:45 9219
17 406 út 27.11. 5:0427.11. 19:54 9219
14 408 po 26.11. 13:5726.11. 21:24 9219
 4  402 po 26.11. 6:0626.11. 9:40 9219
17 426 pá 23.11. 6:1523.11. 19:32 9219
 3  418 čt 22.11. 5:1822.11. 20:26 9219
 3  401 st 21.11. 5:3621.11. 22:46 9219
17 421 út 20.11. 6:0721.11. 0:52 9219
17 410 po 19.11. 14:3519.11. 19:29 9219
21 402 po 19.11. 5:4119.11. 9:32 9219
17 401 so 17.11. 6:1017.11. 22:43 9219
 3  413 pá 16.11. 6:0816.11. 9:40 9219
11 406 čt 15.11. 4:2815.11. 20:38 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.