Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 408 946 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 pá 3.7. 6:003.7. 19:45 9219
14 409 čt 2.7. 5:262.7. 23:05 9219
14 402 st 1.7. 4:181.7. 21:54 9219
22 430 út 30.6. 4:4530.6. 19:55 9219
14 402 po 29.6. 4:1829.6. 21:54 9219
 7  401 ne 28.6. 4:2629.6. 0:41 9219
22 413 so 27.6. 7:2328.6. 1:25 9219
 4  403 pá 26.6. 15:1226.6. 18:47 9219
18 414 pá 26.6. 5:3026.6. 9:09 9219
22 419 čt 25.6. 4:5425.6. 22:47 9219
11 406 st 24.6. 4:2924.6. 23:05 9219
22 433 út 23.6. 4:2224.6. 1:07 9219
22 419 po 22.6. 4:5422.6. 22:47 9219
18 407 ne 21.6. 6:5321.6. 12:30 9219*MU
22 410 so 20.6. 4:0421.6. 0:16 9219
24 405 pá 19.6. 5:1619.6. 19:29 9219
22 417 čt 18.6. 5:1018.6. 20:54 9219
 7  408 st 17.6. 5:2917.6. 20:54 9219
22 438 út 16.6. 5:1716.6. 8:33 9219
22 433 po 15.6. 4:2216.6. 1:07 9219
22 413 ne 14.6. 4:3415.6. 1:07 9219
22 413 so 13.6. 7:2314.6. 1:16 9219
 6  403 pá 12.6. 4:5912.6. 21:19 9219
24 407 čt 11.6. 5:4011.6. 19:48 9219
 7  409 st 10.6. 4:0711.6. 0:41 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.