Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 394 657 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 út 10.12. 5:2010.12. 19:33 9219
25 501 po 9.12. 5:449.12. 22:33 9219
 5  509 ne 8.12. 4:528.12. 22:01 9219
22 523 so 7.12. 4:457.12. 22:58 9219
16 515 pá 6.12. 11:057.12. 1:38 9219*Z
 8  508 čt 5.12. 4:285.12. 22:48 9219
16 515 st 4.12. 5:325.12. 1:38 9219
14 513 út 3.12. 5:413.12. 22:57 9219
22 506 po 2.12. 5:193.12. 1:09 9219
22 510 ne 1.12. 4:242.12. 0:22 9219
26 502 so 30.11. 4:201.12. 1:00 9219
17 423 pá 29.11. 5:4430.11. 0:14 9219
 6  412 čt 28.11. 15:3228.11. 21:02 9219
 4  407 čt 28.11. 5:3828.11. 9:16 9219
17 418 st 27.11. 4:3227.11. 20:02 9219
 3  402 út 26.11. 5:4227.11. 1:15 9219
 6  414 po 25.11. 5:0125.11. 21:19 9219
18 407 ne 24.11. 6:5325.11. 0:08 9219
17 403 so 23.11. 4:3224.11. 0:52 9219
17 403 pá 22.11. 4:1422.11. 20:17 9219
 3  401 čt 21.11. 5:3622.11. 0:55 9219
11 413 st 20.11. 7:0121.11. 1:15 9219
 3  405 út 19.11. 4:0619.11. 19:10 9219
17 425 po 18.11. 7:4519.11. 1:33 9219*Z1
11 408 ne 17.11. 9:5817.11. 20:53 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.