Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9219

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 325 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 út 11.9. 3:4911.9. 10:13 9219
11 413 po 10.9. 7:0111.9. 1:15 9219
 3  405 pá 7.9. 4:067.9. 19:10 9219
17 429 čt 6.9. 15:197.9. 1:12 9219
 4  409 čt 6.9. 5:486.9. 9:24 9219
 3  418 st 5.9. 5:185.9. 20:26 9219
14 413 út 4.9. 5:494.9. 22:00 9219
 3  415 po 3.9. 14:293.9. 22:21 9219
 4  406 po 3.9. 5:313.9. 9:08 9219
16 408 ne 2.9. 4:553.9. 0:24 9219
14 407 so 1.9. 4:382.9. 0:25 9219
17 408 pá 31.8. 5:441.9. 1:30 9219
 7  408 čt 30.8. 6:3430.8. 21:56 9219
3+6 404 st 29.8. 6:4529.8. 19:31 9219
17 422 út 28.8. 5:5828.8. 23:05 9219
14 405 po 27.8. 6:3627.8. 20:45 9219
17 406 ne 26.8. 5:0226.8. 22:12 9219
5+16 405 so 25.8. 3:5026.8. 1:06 9219
11 404 pá 24.8. 4:4924.8. 21:46 9219
17 422 čt 23.8. 5:5823.8. 22:18 9219
5+16 414 st 22.8. 17:5023.8. 0:57 9219*Z
14 411 čt 12.7. 5:3712.7. 17:00 9219*MU
11 401 st 11.7. 4:0912.7. 0:15 9219
14 405 út 10.7. 6:3610.7. 20:45 9219
17 417 ne 8.7. 4:158.7. 21:52 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8430+8431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.