Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 432 916 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 101 čt 29.10. 6:1829.10. 21:23 9219
 7  101 út 27.10. 4:4327.10. 20:43 9219
 5  107 po 26.10. 5:0426.10. 23:11 9219
5+6 135 so 24.10. 4:5824.10. 21:21 9219
14 108 pá 23.10. 5:4123.10. 22:08 9219
 7  108 čt 22.10. 4:2323.10. 1:03 9219
11 106 st 21.10. 5:3622.10. 0:42 9219
 5  109 út 20.10. 5:2820.10. 21:36 9219
11 107 po 19.10. 22:4520.10. 1:12 9219*Z
 5  109 po 19.10. 5:2819.10. 21:36 9219
 6  107 so 17.10. 4:3017.10. 22:33 9219
 5  103 pá 16.10. 4:3616.10. 20:36 9219
25 112 čt 15.10. 5:3915.10. 22:13 9219
 7  101 st 14.10. 4:4314.10. 20:43 9219
 7  344 út 13.10. 4:2313.10. 21:28 9219
 7  142 po 12.10. 5:1812.10. 20:37 9219
 7  108 ne 11.10. 4:2312.10. 0:43 9219
15 102 so 10.10. 4:5210.10. 21:08 9219
11 102 pá 9.10. 4:3810.10. 1:32 9219
25 112 čt 8.10. 5:398.10. 22:13 9219
11 105 st 7.10. 3:527.10. 22:23 9219
15 108 út 6.10. 5:387.10. 0:27 9219
14 104 po 5.10. 6:055.10. 21:15 9219
Zvl 119 ne 4.10. 15:004.10. 19:00 9219*1
 7  343 pá 2.10. 5:532.10. 21:13 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214
*1 = komentovaná projížďka při Dni architektury

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.