Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 559 141 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 411 pá 2.12. 14:032.12. 20:40 9219
17 424 pá 2.12. 6:292.12. 9:12 9219
24 405 čt 1.12. 5:451.12. 19:49 9219
18 409 st 30.11. 6:3330.11. 21:29 9219
Cvič 424 út 29.11. 6:0029.11. 14:00 9219
18 413 po 28.11. 5:2929.11. 0:16 9219
17 418 čt 24.11. 15:0425.11. 0:38 9219
 3  407 čt 24.11. 4:1124.11. 9:44 9219
18 409 st 23.11. 6:3323.11. 21:29 9219
 3  410 út 22.11. 15:0723.11. 0:42 9219
12+14 404 út 22.11. 4:4522.11. 8:30 9219*MU
11 410 po 21.11. 15:1922.11. 0:39 9219
 3  407 po 21.11. 4:1121.11. 9:44 9219
 3  408 ne 20.11. 4:1121.11. 0:22 9219
17 418 so 19.11. 7:0020.11. 1:18 9219
18 402 čt 17.11. 4:3817.11. 22:17 9219
17 418 st 16.11. 15:0417.11. 0:38 9219
17 428 st 16.11. 6:3916.11. 9:28 9219
18 412 út 15.11. 7:1515.11. 19:53 9219
12+14 418 po 14.11. 5:3214.11. 18:42 9219
18 406 ne 13.11. 4:3713.11. 21:14 9219
18 404 so 12.11. 4:3713.11. 0:33 9219
12+14 416 pá 11.11. 14:4412.11. 0:18 9219
11 410 pá 11.11. 5:1611.11. 10:05 9219
18 402 čt 10.11. 14:5910.11. 18:31 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.