Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 374 632 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+15 412 ne 18.8. 6:4219.8. 1:03 9219
17 417 so 17.8. 4:4217.8. 23:32 9219
18 401 pá 16.8. 5:3017.8. 0:48 9219
14 411 čt 15.8. 4:1815.8. 21:01 9219
24 408 st 14.8. 6:0814.8. 20:08 9219
26 405 út 13.8. 6:1914.8. 0:49 9219
26 413 po 12.8. 5:2212.8. 10:19 9219
17 418 čt 8.8. 5:198.8. 19:55 9219
17 407 st 7.8. 14:317.8. 20:10 9219
 3  403 st 7.8. 4:077.8. 9:39 9219
17 413 út 6.8. 4:147.8. 1:42 9219
17 403 po 5.8. 5:346.8. 0:52 9219
17 407 so 3.8. 5:563.8. 23:38 9219
17 410 pá 2.8. 4:503.8. 1:25 9219
11 410 čt 1.8. 4:091.8. 21:38 9219
11 409 st 31.7. 5:311.8. 1:17 9219
17 402 út 30.7. 17:1530.7. 19:52 9219*Z
11 409 út 30.7. 5:3130.7. 13:30 9219*MU
18 408 po 29.7. 6:3030.7. 0:09 9219
14 407 ne 28.7. 4:1828.7. 23:56 9219
 3  408 pá 26.7. 14:3826.7. 22:39 9219
17 408 pá 26.7. 4:1226.7. 9:42 9219
17 405 čt 25.7. 4:3225.7. 21:00 9219
10 412 st 24.7. 6:1125.7. 1:20 9219
17 415 so 20.7. 6:2021.7. 1:43 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.