Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 364 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 411 st 19.6. 4:5719.6. 19:23 9219
14 416 út 18.6. 14:5718.6. 20:18 9219
11 414 út 18.6. 3:4718.6. 10:13 9219
17 406 po 17.6. 5:1018.6. 1:27 9219
 3  403 ne 16.6. 9:4016.6. 23:57 9219
14 405 so 15.6. 6:0515.6. 23:15 9219
12 415 pá 14.6. 5:5614.6. 20:49 9219
17 421 čt 13.6. 6:2114.6. 1:42 9219
 3  410 st 12.6. 4:2612.6. 19:29 9219
 3  405 út 11.6. 15:3311.6. 21:06 9219
14 415 po 10.6. 6:0810.6. 22:11 9219
14 408 ne 9.6. 10:459.6. 22:04 9219*Z
 3  408 pá 7.6. 6:227.6. 21:36 9219
 4  409 čt 6.6. 13:046.6. 18:54 9219
 4  410 čt 6.6. 5:556.6. 9:49 9219
11 414 st 5.6. 15:015.6. 21:38 9219
11 410 st 5.6. 4:075.6. 10:43 9219
17 421 út 4.6. 6:214.6. 22:18 9219
16 413 po 3.6. 4:553.6. 21:07 9219
Zvl 413 ne 2.6. 12:002.6. 15:00 9219*1
 4  410 pá 31.5. 5:5631.5. 9:49 9219
 3  408 po 27.5. 6:2227.5. 21:36 9219
12+14 417 pá 24.5. 15:0924.5. 19:08 9219
 3  403 pá 24.5. 4:0624.5. 9:19 9219
 3  403 čt 23.5. 15:1824.5. 1:15 9219
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228
*1 = Komentovaná vyjížďka s Petrem Kučerou (#Architram)

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.