Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 680 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 414 pá 15.11. 5:4915.11. 19:59 9219
 3  417 čt 14.11. 15:0415.11. 0:40 9219
 3  417 čt 14.11. 6:4114.11. 10:12 9219
17 416 st 13.11. 15:4713.11. 23:18 9219
 3  417 st 13.11. 6:4113.11. 10:12 9219
20 401 po 11.11. 6:4711.11. 19:18 9219
17+36 431 ne 10.11. 4:4710.11. 23:58 9219
11 404 so 9.11. 14:4510.11. 0:36 9219*Z1
 3  416 pá 8.11. 14:568.11. 20:31 9219
18 412 pá 8.11. 7:288.11. 9:18 9219
19 405 čt 7.11. 15:257.11. 19:14 9219
19 405 čt 7.11. 6:457.11. 9:14 9219
14 405 st 6.11. 4:226.11. 19:39 9219
 3  417 út 5.11. 15:046.11. 0:40 9219
14 408 út 5.11. 6:235.11. 9:25 9219
14 408 po 4.11. 15:054.11. 22:27 9219
17 414 po 4.11. 6:204.11. 9:14 9219
Zvl 413 so 2.11. 13:002.11. 22:30 9219*1
18 408 pá 1.11. 5:582.11. 0:13 9219
17 415 čt 31.10. 5:5531.10. 20:41 9219
14 402 st 30.10. 5:4430.10. 19:14 9219
 5  411 út 29.10. 5:3529.10. 21:35 9219
18 406 po 28.10. 7:1828.10. 21:02 9219
18 405 ne 27.10. 5:1828.10. 0:33 9219
22 409 so 26.10. 6:3227.10. 0:12 9219
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*1 = cAMP tour

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.