Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 400 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 út 28.1. 6:3028.1. 18:23 9219
 6  408 po 27.1. 14:5327.1. 22:25 9219
17 429 po 27.1. 5:0327.1. 9:47 9219
17 403 ne 26.1. 4:4226.1. 23:42 9219
14 409 so 25.1. 4:5826.1. 0:33 9219
14 409 pá 24.1. 5:2524.1. 19:18 9219
 3  405 čt 23.1. 4:0623.1. 19:10 9219
17 425 st 22.1. 6:0723.1. 1:33 9219
18 407 út 21.1. 6:3021.1. 18:23 9219
11 411 po 20.1. 4:5720.1. 19:23 9219
17 416 ne 19.1. 7:3019.1. 22:20 9219
14 408 so 18.1. 4:3818.1. 23:15 9219
11 413 pá 17.1. 7:0117.1. 21:16 9219
17 421 čt 16.1. 5:2416.1. 18:52 9219
17 428 st 15.1. 6:2116.1. 0:52 9219
17 418 út 14.1. 4:3214.1. 20:02 9219
 6  410 po 13.1. 4:4014.1. 1:03 9219
11 406 ne 12.1. 4:1512.1. 22:26 9219
18 408 so 11.1. 6:5312.1. 0:08 9219
17 423 čt 9.1. 5:449.1. 11:45 9219*MU
17 426 st 8.1. 6:158.1. 19:32 9219
Rok 2019
24 403 pá 20.12. 5:4720.12. 16:10 9219*MU*1
17 411 čt 19.12. 5:4619.12. 19:12 9219
Zvl 413 st 18.12. 17:0018.12. 19:00 9219*2
17 411 út 17.12. 5:4617.12. 19:12 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem Nádr. Vršovice DC
*2 = komentovaná projížďka Architram

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.