Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 29.3.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 463 846 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 307 ne 18.4. 5:3918.4. 21:27 9219
 5  306 so 17.4. 4:4817.4. 22:52 9219
15 311 pá 16.4. 5:3616.4. 22:00 9219
 5  315 čt 15.4. 6:1515.4. 20:48 9219
 4  303 st 14.4. 15:4214.4. 19:40 9219
 4  301 st 14.4. 5:4314.4. 9:34 9219
20 314 út 13.4. 5:3813.4. 22:31 9219
20 310 po 12.4. 5:1112.4. 21:52 9219
12 305 ne 11.4. 9:4011.4. 22:20 9219
10 303 so 10.4. 6:3710.4. 22:06 9219
12 313 pá 9.4. 4:229.4. 21:06 9219
10 309 čt 8.4. 4:578.4. 23:04 9219
 3  315 st 7.4. 5:007.4. 20:45 9219
16 304 út 6.4. 5:276.4. 22:33 9219
12 306 pá 2.4. 4:372.4. 17:55 9219*MU
20 305 čt 1.4. 4:321.4. 23:11 9219
36 315 st 31.3. 6:0731.3. 23:24 9219
20 305 út 30.3. 4:3230.3. 23:11 9219
12 311 po 29.3. 4:5629.3. 22:59 9219
36 410 pá 26.3. 4:3426.3. 21:38 9219
18 410 čt 25.3. 4:3225.3. 22:10 9219
14 410 st 24.3. 5:4624.3. 23:04 9219
 3  415 út 23.3. 5:0223.3. 17:00 9219*MU*1
17 402 po 22.3. 5:3322.3. 21:27 9219
14 402 ne 21.3. 8:1521.3. 23:04 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = porucha OIS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.