Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 981 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 ne 12.6. 7:1612.6. 13:15 9219*MU
17 431 pá 10.6. 4:1810.6. 20:56 9219
17 411 čt 9.6. 7:0610.6. 0:16 9219
18 410 st 8.6. 4:568.6. 23:53 9219
17 424 út 7.6. 15:248.6. 1:05 9219
14 419 út 7.6. 6:067.6. 9:39 9219
21 404 po 6.6. 14:476.6. 19:12 9219
17 432 po 6.6. 6:216.6. 9:08 9219
 3  407 pá 3.6. 14:393.6. 20:14 9219
17 428 pá 3.6. 6:373.6. 9:28 9219
18 408 čt 2.6. 6:322.6. 19:24 9219
21 404 st 1.6. 14:471.6. 19:12 9219
 3  409 st 1.6. 5:531.6. 9:25 9219
18 404 út 31.5. 7:5531.5. 22:53 9219
17 432 po 30.5. 6:2130.5. 9:08 9219
17 432 pá 27.5. 15:5627.5. 18:48 9219
24 404 pá 27.5. 6:0727.5. 9:51 9219
11 409 čt 26.5. 5:1826.5. 21:11 9219
21 404 st 25.5. 14:4725.5. 19:12 9219
11 405 st 25.5. 5:5625.5. 9:35 9219
 3  409 út 24.5. 14:5824.5. 20:29 9219
17 424 út 24.5. 6:5524.5. 9:44 9219
21 409 pá 20.5. 5:3720.5. 14:25 9219*MU
14 403 čt 19.5. 4:4219.5. 21:36 9219
17 420 st 18.5. 5:4419.5. 0:35 9219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.