Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 579 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 dnes 4:3724.3. 19:14 9219
 2  405 čt 23.3. 5:2323.3. 20:50 9219
14 406 st 22.3. 5:0622.3. 18:59 9219
 6  413 út 21.3. 5:3522.3. 0:20 9219
 6  413 po 20.3. 5:3521.3. 0:20 9219
11 402 ne 19.3. 4:0820.3. 0:39 9219
11 403 so 18.3. 4:4819.3. 0:39 9219
 3  401 pá 17.3. 5:1717.3. 19:46 9219
 3  408 čt 16.3. 14:5117.3. 0:21 9219
 3  408 čt 16.3. 6:2716.3. 10:13 9219
18 411 st 15.3. 5:1415.3. 17:51 9219
 2  405 út 14.3. 5:2314.3. 20:50 9219
 3  409 po 13.3. 14:5713.3. 20:28 9219
24 413 po 13.3. 7:0113.3. 9:08 9219
11 407 so 11.3. 8:3011.3. 21:26 9219
24 413 pá 10.3. 14:2610.3. 20:21 9219
 3  407 pá 10.3. 4:1110.3. 9:43 9219
 3  407 čt 9.3. 14:429.3. 20:04 9219
 3  410 čt 9.3. 6:199.3. 9:53 9219
14 406 st 8.3. 5:068.3. 18:59 9219
 3  409 út 7.3. 14:577.3. 20:28 9219
 3  407 út 7.3. 4:117.3. 9:43 9219
17 427 po 6.3. 5:517.3. 1:07 9219
11 406 ne 5.3. 4:485.3. 21:26 9219
11 406 so 4.3. 4:084.3. 21:24 9219


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.