Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9219

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CAMP (od 11. 11. 2018 do současnosti)

CAMP

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 9. 2. 2011

Výrobní číslo: 9858

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 607 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 pá 29.9. 4:3729.9. 20:02 9219
 3  405 čt 28.9. 5:1229.9. 0:57 9219
22 430 st 27.9. 5:1427.9. 23:12 9219
22 420 út 26.9. 6:4527.9. 0:36 9219
 6  406 po 25.9. 5:4725.9. 18:40 9219
18 406 ne 24.9. 6:3625.9. 0:14 9219
22 412 so 23.9. 6:1223.9. 21:08 9219
17 430 pá 22.9. 14:4423.9. 0:43 9219
17 431 pá 22.9. 6:4122.9. 9:41 9219
11 401 čt 21.9. 4:5922.9. 0:14 9219
11 406 st 20.9. 5:5620.9. 19:30 9219
11 403 út 19.9. 5:3820.9. 0:34 9219
 6  408 po 18.9. 4:2718.9. 23:25 9219
11 405 ne 17.9. 4:5318.9. 0:54 9219
11 402 so 16.9. 8:1017.9. 0:34 9219*Z1
17 435 pá 15.9. 15:2415.9. 20:56 9219
17 437 pá 15.9. 6:1515.9. 9:07 9219
16 405 čt 14.9. 5:0314.9. 20:46 9219
18 413 st 13.9. 5:2613.9. 19:34 9219
18 409 út 12.9. 14:5613.9. 0:36 9219
17 435 út 12.9. 6:0312.9. 8:51 9219
11 406 po 11.9. 5:4811.9. 19:30 9219
11 407 ne 10.9. 5:2910.9. 23:29 9219
22 412 so 9.9. 6:129.9. 21:08 9219
11 401 pá 8.9. 5:009.9. 0:14 9219
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9264

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.