Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 21. 4. 2011
Výrobní číslo: 9857
Profil kol: K
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 596 246 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 424 | dnes 6:29 | 24.3. 9:11 | 9218 | ||
14 | 404 | čt 23.3. 4:52 | 23.3. 18:49 | 9218 | ||
6 | 410 | st 22.3. 5:01 | 22.3. 21:31 | 9218 | ||
17 | 406 | út 21.3. 4:16 | 21.3. 21:25 | 9218 | ||
24 | 413 | po 20.3. 14:26 | 20.3. 20:21 | 9218 | ||
3 | 408 | po 20.3. 6:27 | 20.3. 10:13 | 9218 | ||
3 | 407 | pá 17.3. 4:11 | 17.3. 9:43 | 9218 | ||
17 | 427 | čt 16.3. 5:51 | 17.3. 1:07 | 9218 | ||
6 | 413 | st 15.3. 5:35 | 16.3. 0:20 | 9218 | ||
18 | 413 | út 14.3. 5:29 | 15.3. 0:16 | 9218 | ||
11 | 405 | po 13.3. 4:45 | 14.3. 0:39 | 9218 | ||
6 | 403 | ne 12.3. 5:42 | 12.3. 21:31 | 9218 | ||
2 | 409 | so 11.3. 10:05 | 11.3. 22:04 | 9218 | ||
24 | 408 | pá 10.3. 6:06 | 10.3. 19:40 | 9218 | ||
3 | 404 | čt 9.3. 5:28 | 9.3. 19:44 | 9218 | ||
3 | 401 | st 8.3. 5:17 | 8.3. 19:46 | 9218 | ||
24 | 408 | út 7.3. 6:06 | 7.3. 19:40 | 9218 | ||
11 | 403 | po 6.3. 4:28 | 7.3. 0:19 | 9218 | ||
14 | 403 | ne 5.3. 4:36 | 5.3. 22:16 | 9218 | ||
12+17 | 417 | so 4.3. 8:09 | 5.3. 1:03 | 9218 | ||
6 | 413 | pá 3.3. 5:35 | 4.3. 0:20 | 9218 | ||
18 | 413 | čt 2.3. 5:29 | 3.3. 0:16 | 9218 | ||
24 | 405 | st 1.3. 5:55 | 1.3. 19:10 | 9218 | ||
6 | 414 | út 28.2. 5:44 | 1.3. 0:40 | 9218 | ||
2 | 404 | po 27.2. 5:08 | 27.2. 18:44 | 9218 |