Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 617 530 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 dnes 7:2126.9. 22:54 9218
11 408 po 25.9. 4:1525.9. 19:43 9218
12+36 418 ne 24.9. 5:2124.9. 23:41 9218
18 406 so 23.9. 4:3624.9. 0:14 9218
18 411 pá 22.9. 6:5723.9. 0:32 9218
14 409 čt 21.9. 4:2121.9. 19:31 9218
 6  408 st 20.9. 4:2720.9. 23:25 9218
 3  417 út 19.9. 14:5719.9. 22:23 9218
14 411 út 19.9. 6:0219.9. 9:02 9218
 6  406 po 18.9. 5:4718.9. 18:40 9218
11 407 ne 17.9. 5:2917.9. 23:29 9218
11 401 so 16.9. 4:5317.9. 0:14 9218
17 430 pá 15.9. 14:4416.9. 0:43 9218
11 404 pá 15.9. 5:2715.9. 9:55 9218
11 410 čt 14.9. 4:3114.9. 21:50 9218
 6  413 st 13.9. 4:4714.9. 0:05 9218
 6  412 út 12.9. 6:3912.9. 19:35 9218
11 408 po 11.9. 4:1511.9. 19:43 9218
18 404 ne 10.9. 5:5510.9. 23:56 9218
11 401 so 9.9. 4:5310.9. 0:14 9218
11 404 pá 8.9. 14:399.9. 0:54 9218
 3  414 pá 8.9. 5:548.9. 9:26 9218
22 404 čt 7.9. 8:007.9. 19:42 9218*Z1
18 406 st 6.9. 6:327.9. 0:16 9218
18 409 út 5.9. 14:566.9. 0:36 9218
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.