Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 po 22.1. 4:2822.1. 20:38 9218
3+31 403 ne 21.1. 13:2521.1. 23:18 9218
17 409 so 20.1. 6:2120.1. 22:33 9218
3 414 pá 19.1. 13:1520.1. 0:56 9218*Z
17 425 čt 18.1. 15:1118.1. 20:10 9218
11 405 čt 18.1. 5:5918.1. 10:28 9218
3 405 st 17.1. 4:0717.1. 19:48 9218
11 408 út 16.1. 4:3617.1. 1:04 9218
14 416 po 15.1. 15:3115.1. 20:39 9218
4 409 po 15.1. 5:4815.1. 9:24 9218
3 407 pá 12.1. 4:2712.1. 23:58 9218
17 407 čt 11.1. 5:3912.1. 1:13 9218
14 413 st 10.1. 14:5010.1. 22:24 9218
3 411 st 10.1. 4:4510.1. 9:51 9218
3 407 út 9.1. 4:279.1. 23:58 9218
3 405 po 8.1. 4:078.1. 20:08 9218
15 403 ne 7.1. 4:227.1. 20:29 9218
17 406 so 6.1. 8:306.1. 22:13 9218
4 403 čt 4.1. 14:054.1. 19:21 9218
4 404 čt 4.1. 6:244.1. 10:01 9218
4 401 st 3.1. 13:453.1. 19:01 9218
4 401 st 3.1. 5:563.1. 9:31 9218
24 409 út 2.1. 6:262.1. 20:18 9218
Rok 2017
3 403 čt 28.12. 4:0828.12. 9:40 9218
Cvič 434 st 27.12. 6:0027.12. 13:59 9218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.