Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 465 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 ne 29.11. 4:5129.11. 22:18 9218
 9  806 so 28.11. 5:0828.11. 22:18 9218
 6  803 pá 27.11. 4:3327.11. 22:05 9218
 6  803 čt 26.11. 4:3326.11. 22:05 9218
 9  809 ne 22.11. 10:1022.11. 22:36 9218
 1  803 so 21.11. 4:4721.11. 20:37 9218
 9  811 pá 20.11. 5:4520.11. 22:36 9218
25 801 čt 19.11. 4:1719.11. 22:24 9218
16 809 st 18.11. 4:2818.11. 22:48 9218
9+16 831 út 17.11. 9:0717.11. 22:56 9218
 9  805 ne 15.11. 9:4015.11. 22:08 9218
25 805 so 14.11. 4:3014.11. 22:24 9218
 9  811 pá 13.11. 5:4513.11. 22:36 9218
 6  809 čt 12.11. 5:3712.11. 20:59 9218
 1  812 st 11.11. 9:0011.11. 21:22 9218*Z
16 807 út 10.11. 4:0810.11. 17:15 9218*MU
 9  813 po 9.11. 5:559.11. 22:46 9218
11 803 so 7.11. 4:097.11. 20:35 9218
 9  813 pá 6.11. 5:556.11. 22:46 9218
25 813 čt 5.11. 4:305.11. 19:38 9218
 1  812 út 3.11. 5:063.11. 21:22 9218
 9  801 po 2.11. 6:482.11. 22:10 9218
 1  812 pá 30.10. 6:3830.10. 21:22 9218
1+16 830 st 28.10. 4:4828.10. 21:08 9218
 9  811 út 27.10. 5:2828.10. 0:56 9218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.