Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 541 946 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 dnes 4:1027.6. 0:42 9218
14 406 so 25.6. 5:2925.6. 23:17 9218
14 406 pá 24.6. 5:0624.6. 19:09 9218
18 412 čt 23.6. 7:1523.6. 19:53 9218
 3  416 st 22.6. 5:0422.6. 19:24 9218
18 410 út 21.6. 4:5621.6. 23:53 9218
14 403 po 20.6. 4:4220.6. 21:36 9218
11 401 ne 19.6. 4:1420.6. 0:13 9218
11 402 so 18.6. 4:3319.6. 0:13 9218
18 412 pá 17.6. 7:1517.6. 19:53 9218
14 406 čt 16.6. 5:0616.6. 19:09 9218
17 420 st 15.6. 5:4416.6. 1:15 9218
17 423 út 14.6. 4:4515.6. 0:55 9218
24 407 po 13.6. 6:4513.6. 20:49 9218
24 402 pá 10.6. 5:5510.6. 19:59 9218
24 407 čt 9.6. 6:459.6. 20:49 9218
 3  408 út 7.6. 14:498.6. 0:21 9218
21 404 út 7.6. 5:457.6. 10:09 9218
24 404 po 6.6. 14:456.6. 20:21 9218
 3  409 po 6.6. 5:536.6. 9:25 9218
21 404 pá 3.6. 14:473.6. 19:12 9218
17 432 pá 3.6. 6:213.6. 9:08 9218
11 405 čt 2.6. 14:402.6. 19:42 9218
21 404 čt 2.6. 5:452.6. 10:39 9218
14 403 st 1.6. 4:421.6. 21:36 9218


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.