Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 404 po 19.8. 4:5519.8. 20:52 9218
17 409 ne 18.8. 8:1819.8. 1:42 9218
6+15 418 so 17.8. 5:0118.8. 0:43 9218
16 404 pá 16.8. 4:5516.8. 20:52 9218
11 410 pá 9.8. 4:099.8. 15:30 9218*MU
17 402 čt 8.8. 4:429.8. 1:27 9218
 3  405 st 7.8. 5:028.8. 0:17 9218
18 408 út 6.8. 6:307.8. 0:08 9218
18 412 po 5.8. 15:105.8. 18:58 9218
11 406 po 5.8. 4:155.8. 9:55 9218
14 405 ne 4.8. 8:244.8. 23:17 9218
17 417 so 3.8. 4:413.8. 23:52 9218
17 421 pá 2.8. 14:203.8. 1:42 9218
14 405 pá 2.8. 4:382.8. 10:00 9218
17 405 čt 1.8. 4:321.8. 21:00 9218
 3  409 st 31.7. 5:021.8. 0:56 9218
16 404 út 30.7. 4:5530.7. 20:57 9218
11 407 ne 28.7. 4:0928.7. 4:40 9218*MU*1
17 403 so 27.7. 7:3128.7. 1:43 9218
11 406 pá 26.7. 14:3327.7. 1:17 9218
18 412 pá 26.7. 5:3026.7. 9:19 9218
17 401 čt 25.7. 5:1125.7. 20:37 9218
10 408 st 24.7. 5:4725.7. 1:00 9218
18 410 út 23.7. 4:5323.7. 22:51 9218
18 410 po 22.7. 4:5322.7. 22:51 9218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v Nuslích

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.