Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 573 431 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 dnes 5:2629.11. 0:28 9218
 3  402 ne 27.11. 4:4928.11. 1:03 9218
11 404 so 26.11. 4:4027.11. 0:59 9218
11 408 pá 25.11. 5:4626.11. 0:24 9218
24 412 čt 24.11. 6:3624.11. 20:49 9218
18 411 st 23.11. 5:1423.11. 17:51 9218
 3  409 út 22.11. 14:5722.11. 20:29 9218
17 418 út 22.11. 6:0722.11. 8:48 9218
24 412 po 21.11. 6:3621.11. 20:49 9218
17 420 pá 18.11. 5:4918.11. 22:26 9218
 6  404 čt 17.11. 6:1117.11. 23:05 9218
 3  410 st 16.11. 15:0717.11. 0:42 9218
17 424 st 16.11. 6:2916.11. 9:12 9218
11 402 út 15.11. 4:5815.11. 20:09 9218
 3  415 po 14.11. 4:4914.11. 19:17 9218
18 402 ne 13.11. 18:2914.11. 0:33 9218
12+14 402 so 12.11. 4:3012.11. 23:58 9218
18 413 pá 11.11. 5:2912.11. 0:16 9218
11 406 čt 10.11. 4:0811.11. 0:08 9218
 3  412 st 9.11. 4:3110.11. 1:02 9218
17 417 út 8.11. 5:188.11. 22:06 9218
12+14 416 po 7.11. 14:448.11. 0:18 9218
12+14 416 po 7.11. 5:477.11. 10:29 9218
18 403 ne 6.11. 8:527.11. 0:16 9218
18 402 so 5.11. 4:375.11. 22:17 9218


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.