Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 513 821 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 415 po 27.9. 15:0527.9. 20:11 9218
 7  408 po 27.9. 6:2027.9. 9:35 9218
17 404 pá 24.9. 15:3624.9. 23:56 9218
17 404 pá 24.9. 6:2224.9. 9:31 9218
 3  410 čt 23.9. 15:0424.9. 0:38 9218
17 409 čt 23.9. 4:3323.9. 10:03 9218
18 414 st 22.9. 15:5522.9. 23:53 9218
 4  411 st 22.9. 6:2522.9. 10:10 9218
18 414 út 21.9. 15:5521.9. 23:53 9218
17 404 út 21.9. 6:2221.9. 9:31 9218
 7  408 po 20.9. 14:4120.9. 19:44 9218
 3  410 po 20.9. 6:1920.9. 9:54 9218
 3  404 pá 17.9. 5:2717.9. 19:45 9218
27 403 čt 16.9. 6:2317.9. 0:24 9218
14+19 432 st 15.9. 5:4815.9. 19:39 9218
18 414 út 14.9. 15:5514.9. 23:53 9218
 4  402 út 14.9. 5:5614.9. 9:42 9218
24 403 po 13.9. 6:1713.9. 18:15 9218*MU*1
 7  407 so 11.9. 7:3811.9. 21:07 9218
27 409 pá 10.9. 16:0410.9. 23:36 9218
18 407 pá 10.9. 5:5810.9. 9:27 9218
 7  403 čt 9.9. 6:089.9. 19:05 9218
13 403 st 8.9. 4:499.9. 0:33 9218
24 407 út 7.9. 6:457.9. 20:49 9218
18 413 po 6.9. 6:326.9. 19:24 9218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s motorkářem a soupravou 8544+8545 u zast. U Kříže

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.