Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9218

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 4. 2011

Výrobní číslo: 9857

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 480 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 pá 5.3. 5:035.3. 22:15 9218
17 412 čt 4.3. 5:304.3. 23:03 9218
 5  407 st 3.3. 4:493.3. 20:34 9218
14 402 út 2.3. 4:392.3. 21:01 9218
 4  409 po 1.3. 15:331.3. 19:23 9218
 4  406 po 1.3. 6:031.3. 9:53 9218
17 406 ne 28.2. 7:5028.2. 22:42 9218
18 404 so 27.2. 4:4827.2. 21:30 9218
 3  412 pá 26.2. 7:2026.2. 22:55 9218*Z
 3  402 st 24.2. 5:1924.2. 21:06 9218
 3  412 út 23.2. 5:0123.2. 22:55 9218
 3  411 po 22.2. 4:4722.2. 19:56 9218
17+18 431 ne 21.2. 4:2821.2. 23:03 9218
14 408 so 20.2. 5:2620.2. 22:17 9218
 3  402 pá 19.2. 5:1919.2. 21:06 9218
14 404 čt 18.2. 4:5418.2. 22:14 9218
18 411 st 17.2. 6:1317.2. 21:15 9218
18 403 út 16.2. 4:4816.2. 19:51 9218
17 404 po 15.2. 5:5215.2. 21:57 9218
17 406 ne 31.1. 7:5031.1. 22:42 9218
18 407 so 30.1. 6:5230.1. 22:30 9218
18 403 pá 29.1. 5:1229.1. 18:55 9218
 5  407 čt 28.1. 17:0028.1. 20:35 9218*Z1
18 403 st 27.1. 5:1227.1. 18:55 9218
14 404 út 26.1. 4:5326.1. 22:14 9218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.