Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV Sport (od 26. 9. 2021 do současnosti)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 526 519 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  408 st 8.12. 14:499.12. 0:21 9217
17 429 st 8.12. 6:168.12. 9:04 9217
 7  411 út 7.12. 5:327.12. 21:52 9217
17 411 po 6.12. 5:497.12. 1:16 9217
17 407 ne 5.12. 9:126.12. 1:05 9217
17 406 so 4.12. 7:085.12. 0:45 9217
17 406 pá 3.12. 6:003.12. 19:18 9217
17 427 čt 2.12. 5:352.12. 18:37 9217
17 429 st 1.12. 16:042.12. 0:56 9217
 3  407 st 1.12. 4:121.12. 9:45 9217
18 413 út 30.11. 5:281.12. 0:13 9217
17 415 po 29.11. 6:1029.11. 21:50 9217
 7  407 ne 28.11. 9:1928.11. 21:07 9217
17 416 so 27.11. 8:3128.11. 0:16 9217
24 402 čt 25.11. 5:5525.11. 12:55 9217*MU*1
11 410 st 24.11. 6:2824.11. 21:48 9217
17 427 út 23.11. 5:3523.11. 18:37 9217
 3  416 po 22.11. 5:0422.11. 19:24 9217
17 414 pá 19.11. 4:4519.11. 19:48 9217
11 401 čt 18.11. 5:0919.11. 0:13 9217
 3  408 st 17.11. 4:1218.11. 0:38 9217
17 426 út 16.11. 4:3817.11. 1:06 9217
18 404 po 15.11. 7:5515.11. 22:53 9217
17 427 pá 12.11. 5:3512.11. 18:37 9217
17 420 čt 11.11. 6:3112.11. 0:36 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Invalidovna DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.