Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 718 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 čt 21.11. 4:2821.11. 12:45 9217*MU*1
14 411 st 20.11. 14:1720.11. 21:45 9217
14 416 st 20.11. 5:3520.11. 10:58 9217
16 413 út 19.11. 4:5519.11. 21:07 9217
24 406 po 18.11. 6:1018.11. 20:08 9217
14 408 ne 17.11. 4:3817.11. 21:49 9217
17 415 so 16.11. 6:2017.11. 1:42 9217
17 426 pá 15.11. 6:1515.11. 19:32 9217
11 411 čt 14.11. 4:5714.11. 19:23 9217
 6  410 st 13.11. 4:4014.11. 1:03 9217
11 408 út 12.11. 6:2813.11. 0:55 9217
14 416 po 11.11. 14:5711.11. 20:18 9217
11 414 po 11.11. 4:1511.11. 10:13 9217
38 409 ne 10.11. 8:4411.11. 0:28 9217
38 404 so 9.11. 8:069.11. 20:22 9217
18+38 458 pá 8.11. 5:458.11. 20:14 9217
 6  414 čt 7.11. 5:017.11. 21:19 9217
14 411 st 6.11. 14:176.11. 21:45 9217
14 416 st 6.11. 5:356.11. 10:58 9217
14 416 út 5.11. 14:575.11. 20:18 9217
17+18 401 út 5.11. 6:395.11. 9:53 9217
 3  414 po 4.11. 14:215.11. 0:17 9217
17+18 401 po 4.11. 6:394.11. 9:53 9217
17+18 404 ne 3.11. 4:294.11. 0:59 9217
17+18 409 so 2.11. 4:353.11. 0:22 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s OA

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.