Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 404 st 21.8. 4:5521.8. 20:52 9217
15 406 út 20.8. 4:3720.8. 22:39 9217
14 408 po 19.8. 5:4819.8. 23:14 9217
26 407 pá 16.8. 4:3416.8. 20:17 9217
15 404 čt 15.8. 6:0715.8. 22:23 9217
15 402 st 14.8. 5:5214.8. 22:08 9217
15 408 út 13.8. 4:5713.8. 21:23 9217
24 406 po 12.8. 5:5512.8. 19:49 9217
14 401 ne 11.8. 4:5812.8. 0:26 9217
15 406 so 10.8. 5:5610.8. 20:38 9217
11 409 pá 9.8. 5:319.8. 21:23 9217
17 403 čt 8.8. 5:349.8. 0:52 9217
14 401 st 7.8. 4:587.8. 21:30 9217
14 405 út 6.8. 14:256.8. 22:15 9217
17 408 út 6.8. 5:446.8. 9:43 9217
 3  410 po 5.8. 5:165.8. 20:36 9217
3+14 433 ne 4.8. 4:185.8. 0:55 9217
11 406 pá 2.8. 14:333.8. 1:15 9217
17 408 pá 2.8. 4:122.8. 9:41 9217
17 418 čt 1.8. 5:341.8. 23:28 9217
18 409 st 31.7. 15:301.8. 0:29 9217*Z
14 405 út 30.7. 14:2530.7. 22:15 9217
 3  403 út 30.7. 4:0830.7. 9:42 9217
18 410 po 29.7. 4:5329.7. 22:51 9217
12 401 st 24.7. 4:4325.7. 0:43 9217
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.