Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV Sport (od 26. 9. 2021 do současnosti)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 589 714 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 437 út 6.12. 6:006.12. 14:00 9217
18 402 pá 2.12. 14:592.12. 18:31 9217
12+14 416 pá 2.12. 5:472.12. 10:29 9217
 3  407 čt 1.12. 14:421.12. 20:14 9217
11 415 čt 1.12. 5:151.12. 10:04 9217
24 409 st 30.11. 14:4530.11. 20:21 9217
 3  409 st 30.11. 5:5830.11. 9:26 9217
18 402 út 29.11. 14:5929.11. 18:31 9217
17 424 út 29.11. 6:2929.11. 9:12 9217
24 409 po 28.11. 14:4528.11. 20:21 9217
11 411 po 28.11. 4:5628.11. 9:54 9217
17 212 ne 27.11. 23:3028.11. 0:17 9217*Z1
17 411 ne 27.11. 10:0027.11. 21:17 9217
18 402 so 26.11. 4:3726.11. 22:17 9217
12+14 403 pá 25.11. 7:2225.11. 22:34 9217
 3  415 čt 24.11. 4:4924.11. 19:17 9217
24 412 st 23.11. 6:3623.11. 20:49 9217
 3  412 po 21.11. 4:3121.11. 19:35 9217*MU*1
17 411 ne 20.11. 10:0020.11. 21:17 9217
11 406 pá 18.11. 5:1918.11. 19:46 9217
17 417 čt 17.11. 4:4618.11. 0:58 9217
17 426 st 16.11. 6:1016.11. 20:32 9217
11 410 po 14.11. 15:1914.11. 20:10 9217
12+14 411 po 14.11. 5:4014.11. 9:21 9217
17 411 ne 13.11. 10:0013.11. 21:17 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s policejním vozem před zast. Lazarská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.