Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 447 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 st 29.1. 4:5129.1. 9:39 9217
17 429 út 28.1. 15:1929.1. 1:12 9217
18 410 út 28.1. 7:0228.1. 8:55 9217
18 405 po 27.1. 4:3327.1. 20:07 9217
17 415 so 25.1. 6:2026.1. 1:32 9217
 3  401 pá 24.1. 5:3625.1. 0:55 9217
18 409 čt 23.1. 6:4624.1. 0:28 9217
24 407 st 22.1. 6:2722.1. 20:18 9217
 6  401 út 21.1. 4:5021.1. 18:50 9217
 6  410 po 20.1. 4:4021.1. 1:03 9217
16 408 ne 19.1. 4:5520.1. 0:25 9217
 5  409 so 18.1. 5:0318.1. 22:26 9217
18 412 pá 17.1. 5:1317.1. 23:08 9217
17 427 čt 16.1. 15:0316.1. 22:02 9217
17 427 čt 16.1. 4:5116.1. 9:39 9217
14 415 st 15.1. 6:0815.1. 15:20 9217*MU
17 403 út 14.1. 4:1414.1. 20:17 9217
17 417 so 11.1. 4:4211.1. 23:32 9217
 6  410 pá 10.1. 4:4011.1. 1:03 9217
 3  402 čt 9.1. 5:4210.1. 1:15 9217
14 406 st 8.1. 4:588.1. 14:20 9217*MU
14 401 út 7.1. 4:187.1. 22:41 9217
 7  411 po 6.1. 5:516.1. 22:38 9217
11 407 so 4.1. 8:004.1. 20:53 9217
17 418 pá 3.1. 5:193.1. 19:55 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.