Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 479 599 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  807 pá 25.9. 18:1025.9. 19:56 9217*Z
 3  315 pá 25.9. 6:1625.9. 10:05 9217
 7  141 čt 24.9. 5:0324.9. 20:13 9217
11 105 st 23.9. 3:5223.9. 22:23 9217
14 103 út 22.9. 5:3422.9. 22:12 9217
 7  107 po 21.9. 6:2222.9. 0:43 9217
22 416 pá 18.9. 7:0518.9. 20:16 9217
 4  402 čt 17.9. 14:5517.9. 18:30 9217
 3  415 čt 17.9. 6:1817.9. 10:23 9217
22 416 st 16.9. 5:5516.9. 10:02 9217
14 415 út 15.9. 4:3815.9. 10:08 9217
22 412 po 14.9. 5:1114.9. 23:25 9217
 4  401 pá 11.9. 14:5211.9. 18:27 9217
17 427 pá 11.9. 5:1211.9. 10:08 9217
14 415 čt 10.9. 4:3810.9. 10:08 9217
14 415 st 9.9. 4:389.9. 10:08 9217
18 404 út 8.9. 5:459.9. 0:48 9217
14 411 po 7.9. 6:007.9. 21:00 9217*MU*1
14 403 ne 6.9. 9:456.9. 22:03 9217
14 403 so 5.9. 5:255.9. 22:03 9217
17 414 čt 3.9. 5:493.9. 23:22 9217
18 411 st 2.9. 4:533.9. 0:08 9217
14 402 út 1.9. 6:451.9. 21:54 9217
 4  404 po 31.8. 15:2231.8. 18:57 9217
 4  405 po 31.8. 6:4131.8. 10:24 9217
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby u Masarykova nádraží DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.