Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 15. 2. 2011
Výrobní číslo: 9856
Profil kol: PR-1
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR
Najeto: cca 495 934 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2020 | ||||||
11 | 409 | po 21.12. 6:28 | 21.12. 23:15 | 9217 | ||
11 | 404 | pá 18.12. 4:09 | 18.12. 20:26 | 9217 | ||
17 | 413 | čt 17.12. 5:44 | 17.12. 23:33 | 9217 | ||
4 | 417 | st 16.12. 15:28 | 16.12. 19:43 | 9217 | ||
3 | 414 | st 16.12. 5:56 | 16.12. 9:00 | 9217 | ||
11 | 410 | út 15.12. 4:36 | 15.12. 21:45 | 9217 | ||
11 | 403 | po 14.12. 4:15 | 14.12. 20:24 | 9217 | ||
17 | 422 | pá 11.12. 4:51 | 11.12. 23:12 | 9217 | ||
17 | 407 | čt 10.12. 4:14 | 10.12. 22:52 | 9217 | ||
17 | 413 | st 9.12. 5:44 | 9.12. 23:33 | 9217 | ||
11 | 404 | út 8.12. 4:09 | 8.12. 20:25 | 9217 | ||
17 | 422 | po 7.12. 4:51 | 7.12. 23:20 | 9217 | ||
11 | 402 | ne 6.12. 4:36 | 6.12. 21:45 | 9217 | ||
18 | 408 | so 5.12. 8:51 | 5.12. 22:49 | 9217 | ||
3 | 407 | pá 4.12. 4:07 | 4.12. 19:39 | 9217 | ||
11 | 406 | čt 3.12. 4:29 | 3.12. 22:55 | 9217 | ||
4 | 406 | st 2.12. 15:04 | 2.12. 18:53 | 9217 | ||
4 | 406 | st 2.12. 6:03 | 2.12. 9:53 | 9217 | ||
14 | 405 | út 1.12. 5:03 | 1.12. 22:16 | 9217 | ||
17 | 404 | po 30.11. 5:59 | 30.11. 21:57 | 9217 | ||
18 | 407 | so 28.11. 6:52 | 28.11. 22:30 | 9217 | ||
3 | 407 | pá 27.11. 4:38 | 27.11. 19:39 | 9217 | ||
17 | 422 | čt 26.11. 5:08 | 26.11. 22:49 | 9217 | ||
12 | 342 | st 25.11. 4:54 | 25.11. 23:38 | 9217 | ||
7 | 141 | út 24.11. 4:43 | 24.11. 20:13 | 9217 |