Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV Sport (od 26. 9. 2021 do současnosti)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 627 244 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 dnes 6:027.6. 9:02 9217
 3  412 út 6.6. 5:396.6. 19:59 9217
14 414 po 5.6. 4:435.6. 20:00 9217
 6  412 pá 2.6. 5:012.6. 21:45 9217
17 425 čt 1.6. 14:522.6. 1:08 9217
17 437 čt 1.6. 6:031.6. 8:51 9217
14 403 st 31.5. 4:3631.5. 21:33 9217
18 404 út 30.5. 4:3730.5. 23:57 9217
11 401 po 29.5. 4:0729.5. 22:42 9217
 6  403 ne 28.5. 5:4928.5. 21:31 9217
11 401 so 27.5. 8:4528.5. 0:19 9217
14 406 pá 26.5. 5:0626.5. 18:59 9217
14 411 čt 25.5. 5:4925.5. 19:47 9217
17 419 st 24.5. 5:3225.5. 0:47 9217
 3  402 út 23.5. 5:0823.5. 22:00 9217
 3  404 po 22.5. 5:2722.5. 19:44 9217
17 431 pá 19.5. 6:1619.5. 18:41 9217
14 408 čt 18.5. 5:1118.5. 22:33 9217
17 406 st 17.5. 4:1517.5. 21:25 9217
17 401 út 16.5. 4:4617.5. 1:27 9217
11 406 po 15.5. 4:5616.5. 0:59 9217
14 402 ne 14.5. 4:1814.5. 22:13 9217
17 430 so 13.5. 18:4814.5. 1:05 9217
18 409 pá 12.5. 8:3012.5. 21:29 9217*Z1
18 411 čt 11.5. 5:1411.5. 17:51 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.