Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV Sport (od 3. 9. 2023 do 22. 6. 2024)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
O2 TV Sport (od 26. 9. 2021 do 2. 9. 2023)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 723 041 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 408 dnes 6:239.10. 9:25 9217
14 411 út 8.10. 5:028.10. 22:47 9217
18 405 po 7.10. 5:487.10. 23:53 9217
17 411 ne 6.10. 4:526.10. 21:48 9217
22 405 so 5.10. 8:055.10. 23:11 9217
14 402 pá 4.10. 5:444.10. 19:14 9217
18 405 čt 3.10. 5:483.10. 23:53 9217
ZkJ 441 st 2.10. 14:002.10. 16:00 9217
17 407 út 1.10. 5:541.10. 9:10 9217*MU
20 401 po 30.9. 6:4730.9. 19:18 9217
17 418 pá 27.9. 15:5727.9. 19:01 9217
17 406 pá 27.9. 5:5427.9. 8:56 9217
20 408 čt 26.9. 5:4326.9. 20:18 9217
3+9 410 út 24.9. 4:4824.9. 23:00 9217
17 409 po 23.9. 14:4524.9. 1:28 9217
17 409 po 23.9. 6:2123.9. 9:28 9217
18 402 ne 22.9. 4:3822.9. 23:53 9217
17 408 so 21.9. 4:4722.9. 0:33 9217
5+14 402 pá 20.9. 6:5320.9. 23:27 9217
11 806 út 17.9. 14:5017.9. 16:10 9217*Z1
5+14 414 po 16.9. 4:2416.9. 22:08 9217
3+9 405 ne 15.9. 8:4815.9. 23:20 9217
 6  401 so 14.9. 4:4914.9. 20:25 9217
17 413 pá 13.9. 7:0213.9. 23:35 9217
11 407 čt 12.9. 5:5712.9. 19:31 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8471

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.