Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV Sport (od 3. 9. 2023 do současnosti)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
O2 TV Sport (od 26. 9. 2021 do 2. 9. 2023)

O2 TV Sport

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 647 861 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 dnes 4:5726.9. 18:40 9217
22 403 po 25.9. 5:4125.9. 19:32 9217
30 409 ne 24.9. 4:4125.9. 0:21 9217
30 405 so 23.9. 4:3124.9. 0:31 9217
14 416 pá 22.9. 15:0422.9. 20:21 9217
16 401 pá 22.9. 6:5422.9. 10:19 9217
 6  407 čt 21.9. 4:0721.9. 20:49 9217
14 411 st 20.9. 14:2621.9. 0:12 9217
 3  417 st 20.9. 5:1820.9. 10:38 9217
 6  408 út 19.9. 4:2719.9. 23:25 9217
30 401 po 18.9. 5:0719.9. 0:01 9217
22 430 pá 15.9. 5:1415.9. 23:12 9217
 6  406 čt 14.9. 5:4714.9. 18:40 9217
11 408 st 13.9. 4:1513.9. 19:43 9217
18 413 út 12.9. 15:3012.9. 19:34 9217*Z1
22 403 po 11.9. 5:4111.9. 19:32 9217
 6  406 pá 8.9. 5:478.9. 18:40 9217
11 408 čt 7.9. 4:157.9. 19:43 9217
 3  417 st 6.9. 14:576.9. 22:23 9217
17 437 st 6.9. 6:156.9. 9:07 9217
 7  416 út 5.9. 6:105.9. 21:04 9217
22 403 po 4.9. 5:414.9. 19:32 9217
14 407 čt 31.8. 14:3731.8. 21:21 9217
14 404 čt 31.8. 5:4931.8. 9:36 9217
 6  403 st 30.8. 4:4630.8. 22:45 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.