Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 15. 2. 2011
Výrobní číslo: 9856
Profil kol: PR-1
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 346 301 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 412 | čt 26.4. 5:13 | 26.4. 23:08 | 9217 | ||
18 | 414 | st 25.4. 5:30 | 25.4. 21:37 | 9217 | ||
18 | 414 | út 24.4. 5:30 | 24.4. 21:37 | 9217 | ||
18 | 407 | po 23.4. 6:30 | 23.4. 18:23 | 9217 | ||
18 | 407 | ne 22.4. 7:13 | 23.4. 0:28 | 9217 | ||
18 | 406 | so 21.4. 4:53 | 21.4. 16:29 | 9217 | ||
18 | 409 | pá 20.4. 14:54 | 21.4. 0:28 | 9217 | ||
18 | 409 | pá 20.4. 7:02 | 20.4. 8:55 | 9217 | ||
18 | 415 | čt 19.4. 15:34 | 19.4. 19:28 | 9217 | ||
18 | 410 | čt 19.4. 7:02 | 19.4. 8:55 | 9217 | ||
18 | 407 | st 18.4. 6:30 | 18.4. 18:23 | 9217 | ||
18 | 408 | út 17.4. 4:53 | 18.4. 0:08 | 9217 | ||
18 | 409 | po 16.4. 6:46 | 17.4. 0:28 | 9217 | ||
18 | 407 | pá 13.4. 6:30 | 13.4. 18:23 | 9217 | ||
18 | 414 | čt 12.4. 5:30 | 12.4. 21:37 | 9217 | ||
18 | 412 | st 11.4. 5:13 | 11.4. 23:08 | 9217 | ||
18 | 415 | po 9.4. 15:34 | 9.4. 19:28 | 9217 | ||
18 | 410 | po 9.4. 7:02 | 9.4. 8:55 | 9217 | ||
18 | 405 | ne 8.4. 4:53 | 8.4. 22:07 | 9217 | ||
17+18 | 431 | so 7.4. 5:13 | 7.4. 23:03 | 9217 | ||
18 | 412 | pá 6.4. 5:13 | 6.4. 23:08 | 9217 | ||
18 | 407 | čt 5.4. 6:30 | 5.4. 18:23 | 9217 | ||
18 | 408 | st 4.4. 4:53 | 5.4. 0:08 | 9217 | ||
18 | 412 | út 3.4. 5:13 | 3.4. 23:08 | 9217 | ||
18 | 406 | po 2.4. 5:13 | 3.4. 0:08 | 9217 |