Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 464 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 410 po 13.7. 5:2314.7. 0:42 9217
17 417 ne 12.7. 8:3912.7. 23:32 9217
17 417 so 11.7. 4:4211.7. 23:32 9217
17 426 pá 10.7. 5:4911.7. 1:03 9217
17 410 čt 9.7. 5:2310.7. 0:42 9217
 6  410 st 8.7. 4:218.7. 20:47 9217
17 418 út 7.7. 4:138.7. 1:22 9217
17 407 po 6.7. 7:007.7. 1:33 9217
17 417 ne 5.7. 8:395.7. 23:32 9217
17 401 so 4.7. 6:485.7. 0:12 9217
17 416 čt 2.7. 4:423.7. 1:33 9217
22 433 st 1.7. 7:301.7. 20:16 9217*Z
 6  410 út 30.6. 4:2130.6. 20:47 9217
22 426 po 29.6. 6:4230.6. 0:55 9217
22 432 pá 26.6. 4:1427.6. 1:16 9217
11 414 čt 25.6. 4:5625.6. 9:53 9217
 7  409 st 24.6. 4:0725.6. 0:41 9217
22 409 út 23.6. 4:2824.6. 1:37 9217
24 405 po 22.6. 5:1622.6. 19:29 9217
18 407 ne 21.6. 12:3022.6. 0:08 9217*Z1
14 408 so 20.6. 11:3020.6. 23:17 9217*Z2
24 415 pá 19.6. 6:4319.6. 9:56 9217
22 440 čt 18.6. 5:4118.6. 9:01 9217
11 409 st 17.6. 4:3618.6. 1:15 9217
14 413 út 16.6. 6:1316.6. 21:18 9217
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9251

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.