Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9217

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 2. 2011

Výrobní číslo: 9856

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 442 939 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 405 čt 5.3. 6:045.3. 18:33 9217
24 407 st 4.3. 6:274.3. 17:30 9217*MU
17 424 út 3.3. 5:523.3. 22:52 9217
11 411 po 2.3. 4:572.3. 19:23 9217
22 423 pá 28.2. 5:2328.2. 19:31 9217
14 411 čt 27.2. 14:1727.2. 21:45 9217
14 416 čt 27.2. 5:3527.2. 10:58 9217
 3  410 st 26.2. 4:4726.2. 19:29 9217
17 418 út 25.2. 4:3225.2. 20:02 9217
24 403 po 24.2. 5:4724.2. 19:40 9217
11 414 pá 21.2. 15:0121.2. 21:31 9217
 6  412 pá 21.2. 5:1921.2. 10:30 9217
24 403 čt 20.2. 5:4720.2. 19:40 9217
17 427 st 19.2. 15:0319.2. 22:02 9217
24 403 po 17.2. 5:4717.2. 19:40 9217
24 405 pá 14.2. 6:0214.2. 19:58 9217
11 404 čt 13.2. 5:5313.2. 20:23 9217
14 409 st 12.2. 5:2512.2. 19:18 9217
11 404 út 11.2. 5:5311.2. 20:23 9217
 3  402 po 10.2. 5:4211.2. 1:15 9217
 3  418 pá 7.2. 5:187.2. 20:36 9217
 3  401 čt 6.2. 5:367.2. 0:55 9217
17 403 st 5.2. 4:145.2. 20:17 9217
17 429 út 4.2. 15:195.2. 1:12 9217
14 416 po 3.2. 14:573.2. 20:18 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.