Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 389 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 út 18.12. 4:1518.12. 20:17 9216
14 413 po 17.12. 5:4917.12. 22:00 9216
14 408 ne 16.12. 5:0516.12. 22:25 9216
14 409 so 15.12. 4:3815.12. 22:41 9216
14 402 pá 14.12. 4:1814.12. 22:41 9216
11 413 čt 13.12. 5:5514.12. 1:15 9216
 4  407 st 12.12. 14:3012.12. 19:59 9216
18 415 st 12.12. 5:4512.12. 9:35 9216
 3  413 po 10.12. 14:1210.12. 19:47 9216
 4  410 po 10.12. 5:5610.12. 9:32 9216
11 401 ne 9.12. 4:2910.12. 1:15 9216
17 415 so 8.12. 7:159.12. 0:42 9216
 4  403 pá 7.12. 13:547.12. 19:31 9216
 4  403 pá 7.12. 6:137.12. 10:04 9216
 4  407 st 5.12. 5:385.12. 9:16 9216
14 402 út 4.12. 4:184.12. 22:41 9216
 4  407 po 3.12. 14:303.12. 19:59 9216
17 427 po 3.12. 4:323.12. 9:23 9216
 3  411 st 28.11. 4:4128.11. 9:20 9216*MU
14 409 út 27.11. 6:0327.11. 21:39 9216
17 410 po 26.11. 14:2626.11. 20:09 9216
 4  410 po 26.11. 5:5626.11. 9:32 9216
11 406 ne 25.11. 3:4925.11. 22:16 9216
18 402 so 24.11. 8:2025.11. 0:48 9216*Z
 6  405 pá 23.11. 5:0824.11. 1:08 9216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.