Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 473 623 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 410 ne 12.7. 4:4212.7. 21:42 9216
 6  404 so 11.7. 7:4311.7. 22:04 9216
22 403 pá 10.7. 4:5710.7. 23:56 9216
22 407 čt 9.7. 5:2410.7. 0:26 9216
22 417 st 8.7. 4:248.7. 22:56 9216
 3  403 út 7.7. 8:258.7. 1:16 9216*Z
22 410 po 6.7. 4:046.7. 7:25 9216*MU
17 406 ne 5.7. 7:486.7. 1:12 9216
18 406 so 4.7. 4:334.7. 23:48 9216
22 417 pá 3.7. 4:243.7. 22:56 9216
14 407 čt 2.7. 4:542.7. 20:23 9216
 6  405 st 1.7. 5:561.7. 22:04 9216
22 419 út 30.6. 5:3230.6. 20:54 9216
 7  405 po 29.6. 4:0730.6. 0:41 9216
 3  404 ne 28.6. 14:2029.6. 0:55 9216*Z1
18 703 so 27.6. 17:2027.6. 21:15 9216*Z2
 7  409 pá 26.6. 4:0727.6. 0:41 9216
 7  410 čt 25.6. 4:2625.6. 21:10 9216
14 412 st 24.6. 4:1824.6. 23:17 9216
22 434 út 23.6. 7:0024.6. 1:25 9216
18 403 po 22.6. 5:1322.6. 18:56 9216
 7  409 pá 19.6. 4:0720.6. 0:41 9216
22 409 čt 18.6. 4:2819.6. 1:37 9216
18 408 st 17.6. 6:1017.6. 19:45 9216
22 431 út 16.6. 6:3517.6. 0:40 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.