Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 419 281 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 402 pá 23.8. 5:5223.8. 22:08 9216
11 408 čt 22.8. 4:0922.8. 20:02 9216
17 402 st 21.8. 4:4222.8. 1:27 9216
14 408 út 20.8. 5:4820.8. 23:14 9216
14 412 po 19.8. 6:3519.8. 23:16 9216
 7  403 ne 18.8. 9:2618.8. 22:23 9216
11 401 so 17.8. 18:4517.8. 22:31 9216*Z
14 401 pá 16.8. 4:5816.8. 12:00 9216*MU
11 401 čt 15.8. 4:2915.8. 20:30 9216
24 409 st 14.8. 6:2114.8. 20:18 9216
 6  408 út 13.8. 4:2114.8. 0:43 9216
14 404 po 12.8. 5:2413.8. 0:26 9216
18 405 po 5.8. 6:005.8. 19:47 9216
18 408 ne 4.8. 10:515.8. 0:28 9216
14 409 so 3.8. 4:583.8. 21:49 9216
17 406 pá 2.8. 6:133.8. 0:54 9216
17 406 čt 1.8. 6:132.8. 0:55 9216
 3  402 st 31.7. 4:4831.7. 19:42 9216
17 405 út 30.7. 4:3230.7. 21:00 9216
17 421 po 29.7. 14:2030.7. 1:41 9216
 5  407 st 24.7. 6:0524.7. 20:51 9216
11 401 út 23.7. 4:2823.7. 20:03 9216
10 408 po 22.7. 5:4723.7. 1:00 9216
 5  405 ne 21.7. 4:3121.7. 21:53 9216
20 405 so 20.7. 4:3021.7. 1:13 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.