Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 325 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 405 pá 19.1. 3:5519.1. 18:53 9216
11 408 čt 18.1. 4:3619.1. 1:04 9216
17 418 st 17.1. 4:5218.1. 0:43 9216
3 408 út 16.1. 4:2716.1. 20:08 9216
17 427 po 15.1. 5:4215.1. 20:18 9216
17 406 so 13.1. 8:3013.1. 22:13 9216
17 417 pá 12.1. 5:1212.1. 19:56 9216
17 420 čt 11.1. 5:4911.1. 22:43 9216
3 408 st 10.1. 6:1010.1. 20:37 9216
3 401 út 9.1. 5:019.1. 19:49 9216
3 401 po 8.1. 7:308.1. 19:49 9216*Z
14 402 ne 7.1. 4:287.1. 12:10 9216*MU
17 408 so 6.1. 3:557.1. 0:58 9216
17 418 pá 5.1. 5:246.1. 1:05 9216
3 401 čt 4.1. 5:014.1. 19:49 9216
17 408 st 3.1. 5:444.1. 1:28 9216
14 405 po 1.1. 6:381.1. 21:54 9216
Rok 2017
17 402 ne 31.12. 8:0631.12. 21:40 9216
14 412 pá 29.12. 5:4729.12. 22:15 9216
11 410 čt 28.12. 4:0929.12. 1:35 9216
17 421 st 27.12. 12:2527.12. 22:43 9216*Z1
14 402 út 26.12. 5:2526.12. 21:04 9216
17 416 po 25.12. 7:0126.12. 1:13 9216
17 415 ne 24.12. 7:1524.12. 18:53 9216
11 408 so 23.12. 7:5823.12. 23:05 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.