Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 450 211 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 414 so 25.1. 7:5826.1. 1:12 9216
 6  401 pá 24.1. 4:5024.1. 18:50 9216
18 414 čt 23.1. 5:3023.1. 21:37 9216
14 406 st 22.1. 10:0022.1. 21:00 9216*Z
 7  411 út 21.1. 5:5121.1. 22:38 9216
17 429 po 20.1. 15:1921.1. 1:12 9216
11 414 po 20.1. 4:1520.1. 10:13 9216
14 405 ne 19.1. 8:2419.1. 23:17 9216
18 406 so 18.1. 4:3318.1. 21:52 9216
17 423 pá 17.1. 5:4418.1. 0:12 9216
11 410 čt 16.1. 14:3116.1. 21:08 9216
14 411 čt 16.1. 6:5716.1. 10:08 9216
24 405 st 15.1. 6:0215.1. 19:58 9216
11 410 út 14.1. 14:3114.1. 21:08 9216
 3  413 út 14.1. 6:0914.1. 9:40 9216
24 403 po 13.1. 5:4713.1. 19:40 9216
18 405 ne 12.1. 4:3312.1. 21:52 9216
18 402 so 11.1. 5:1312.1. 0:48 9216
17 424 pá 10.1. 5:5210.1. 22:52 9216
 3  410 čt 9.1. 4:479.1. 19:29 9216
14 401 st 8.1. 4:188.1. 22:41 9216
18 414 út 7.1. 5:307.1. 21:37 9216
 4  406 po 6.1. 14:226.1. 19:38 9216
11 410 po 6.1. 4:096.1. 10:43 9216
17 408 ne 5.1. 7:536.1. 1:33 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9257

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.