Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 450 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  414 pá 3.4. 14:163.4. 20:07 9216
 3  416 pá 3.4. 4:073.4. 10:02 9216
 6  412 čt 2.4. 4:412.4. 22:19 9216
 3  404 st 1.4. 5:021.4. 23:37 9216
14 403 út 31.3. 6:3631.3. 22:54 9216
14 401 po 30.3. 4:1830.3. 20:31 9216
17 408 ne 29.3. 7:5330.3. 1:33 9216
14 402 pá 27.3. 4:3727.3. 22:39 9216
14 403 čt 26.3. 6:3626.3. 22:54 9216
17 424 st 25.3. 5:0326.3. 0:52 9216
22 433 út 24.3. 5:3224.3. 23:20 9216
11 412 po 23.3. 14:3323.3. 21:38 9216
 4  407 po 23.3. 6:5523.3. 9:44 9216
24 416 pá 20.3. 6:1020.3. 18:46 9216
14 405 čt 19.3. 5:2219.3. 19:27 9216
14 406 st 18.3. 14:0718.3. 23:44 9216
14 406 st 18.3. 5:2618.3. 11:07 9216
17 416 út 17.3. 4:4217.3. 21:53 9216
 3  401 po 16.3. 5:3617.3. 0:55 9216
 3  403 so 14.3. 8:0015.3. 0:12 9216*Z
14 413 pá 13.3. 4:1814.3. 0:15 9216
14 414 čt 12.3. 6:2512.3. 22:00 9216
18 407 st 11.3. 6:3011.3. 18:23 9216
14 413 út 10.3. 4:1811.3. 0:05 9216
 3  401 po 9.3. 5:3610.3. 0:55 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.