Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 490 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 po 28.9. 4:0928.9. 23:19 9216
17 412 ne 27.9. 7:0628.9. 0:40 9216
 3  406 so 26.9. 4:3827.9. 0:37 9216
17 405 pá 25.9. 4:3026.9. 0:49 9216
17 341 čt 24.9. 6:0125.9. 0:19 9216
 7  142 st 23.9. 5:1823.9. 20:37 9216
 6  103 út 22.9. 4:3023.9. 0:13 9216
11 102 po 21.9. 4:3822.9. 1:32 9216
 5  101 so 19.9. 4:5619.9. 20:21 9216
11 407 pá 18.9. 4:2919.9. 1:19 9216
22 414 čt 17.9. 5:2917.9. 20:59 9216
14 409 st 16.9. 5:2716.9. 20:33 9216
22 401 út 15.9. 6:3515.9. 23:45 9216
 3  412 po 14.9. 5:0314.9. 20:07 9216
22 407 ne 13.9. 10:5413.9. 23:25 9216
17 431 pá 11.9. 6:1411.9. 9:19 9216
14 409 čt 10.9. 5:2710.9. 20:33 9216
11 407 st 9.9. 4:299.9. 22:25 9216
17 420 út 8.9. 4:328.9. 23:12 9216
18 404 po 7.9. 5:458.9. 0:48 9216
11 407 so 5.9. 8:005.9. 20:46 9216
 4  401 pá 4.9. 14:524.9. 18:27 9216
 3  416 pá 4.9. 4:074.9. 9:59 9216
22 442 čt 3.9. 6:213.9. 9:49 9216
14 412 st 2.9. 4:182.9. 21:03 9216


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.