Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 506 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 pá 15.1. 6:4015.1. 10:30 9216*MU
18 403 čt 14.1. 5:1214.1. 18:55 9216
17 402 st 13.1. 5:3813.1. 21:27 9216
16 402 út 12.1. 4:5512.1. 20:18 9216
18 412 pá 8.1. 6:408.1. 22:49 9216
18 410 čt 7.1. 4:327.1. 22:10 9216
 4  409 st 6.1. 15:336.1. 19:23 9216
 4  406 st 6.1. 6:036.1. 9:53 9216
 4  407 út 5.1. 15:135.1. 19:03 9216
18 403 po 4.1. 5:124.1. 18:55 9216
11 405 pá 1.1. 6:151.1. 20:23 9216
Rok 2020
18 709 čt 31.12. 14:0031.12. 15:00 9216*Z
18 405 st 30.12. 5:3030.12. 21:21 9216
14 407 út 29.12. 5:0629.12. 20:17 9216
18 411 po 28.12. 6:3028.12. 22:30 9216
11 410 st 23.12. 4:3623.12. 21:45 9216
 3  409 út 22.12. 4:2722.12. 22:17 9216
 3  415 po 21.12. 5:0221.12. 20:25 9216
18 406 ne 20.12. 4:5220.12. 22:10 9216
11 408 so 19.12. 4:0919.12. 22:55 9216
 3  404 pá 18.12. 5:2218.12. 21:21 9216
 5  407 čt 17.12. 4:4917.12. 20:35 9216
17 413 st 16.12. 8:1016.12. 23:33 9216*Z1
 3  414 po 14.12. 15:0314.12. 23:15 9216
 4  406 po 30.11. 15:0430.11. 16:20 9216*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.