Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Centropol (od 3. 6. 2023 do současnosti)

Centropol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Galerie Rudolfinum (od 26. 11. 2022 do 3. 6. 2023)

Galerie Rudolfinum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 618 730 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  411 dnes 4:5426.9. 22:46 9216
 3  417 po 25.9. 14:5725.9. 22:23 9216
30 421 po 25.9. 5:0025.9. 10:05 9216
 6  407 pá 22.9. 4:0722.9. 20:49 9216
30 412 čt 21.9. 4:4122.9. 0:31 9216
16 407 st 20.9. 5:0220.9. 22:27 9216
22 420 út 19.9. 6:4520.9. 0:36 9216
 3  401 po 18.9. 4:1218.9. 20:30 9216
16 403 ne 17.9. 5:0317.9. 23:26 9216
18 407 so 16.9. 4:5517.9. 0:36 9216
18 401 pá 15.9. 5:5615.9. 23:56 9216
18 408 čt 14.9. 6:4814.9. 18:41 9216
11 401 st 13.9. 5:0014.9. 0:14 9216
11 403 út 12.9. 5:3113.9. 0:34 9216
 6  413 po 11.9. 4:4712.9. 0:05 9216
 3  408 ne 10.9. 4:1211.9. 0:22 9216
17 425 so 9.9. 6:4110.9. 1:04 9216
 3  412 pá 8.9. 5:398.9. 20:00 9216
22 407 čt 7.9. 5:307.9. 22:54 9216
11 406 út 5.9. 5:485.9. 19:30 9216
18 415 po 4.9. 15:284.9. 19:24 9216
18 415 po 4.9. 7:364.9. 9:29 9216
 6  407 ne 3.9. 4:073.9. 22:01 9216
 6  402 so 2.9. 4:462.9. 23:05 9216
18 407 pá 1.9. 4:362.9. 0:16 9216


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.