Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 435 391 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 405 po 18.11. 6:0218.11. 19:58 9216
18 405 ne 17.11. 4:3417.11. 21:52 9216
11 405 so 16.11. 4:1516.11. 22:45 9216
17 424 pá 15.11. 5:5216.11. 1:04 9216
17 418 čt 14.11. 4:3214.11. 20:02 9216
 4  407 st 13.11. 14:3013.11. 19:59 9216
 3  414 st 13.11. 4:2613.11. 9:56 9216
11 413 út 12.11. 7:0113.11. 1:15 9216
 6  401 po 11.11. 4:5011.11. 18:50 9216
38 408 ne 10.11. 4:4311.11. 0:18 9216
38 401 so 9.11. 5:439.11. 21:08 9216
24+38 466 pá 8.11. 5:378.11. 20:08 9216
11 408 čt 7.11. 6:288.11. 0:55 9216
11 404 st 6.11. 5:536.11. 20:23 9216
17+18 413 út 5.11. 6:215.11. 13:00 9216*MU
17+18 408 po 4.11. 5:464.11. 19:06 9216
12 405 pá 1.11. 5:271.11. 22:57 9216
 3  405 čt 31.10. 4:0631.10. 19:10 9216
14 401 st 30.10. 4:1830.10. 22:41 9216
14 415 út 29.10. 6:0830.10. 0:25 9216
 3  401 po 28.10. 9:0128.10. 23:38 9216
17 412 ne 27.10. 4:1428.10. 0:12 9216
11 408 so 26.10. 4:2927.10. 1:15 9216
18 412 pá 25.10. 5:1325.10. 23:08 9216
 7  411 čt 24.10. 5:5124.10. 22:38 9216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.