Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 346 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 415 čt 26.4. 5:3726.4. 10:28 9216
14 411 út 24.4. 14:3624.4. 19:38 9216
 4  403 út 24.4. 6:1324.4. 10:04 9216
14 411 po 23.4. 14:3623.4. 19:38 9216
17 421 po 23.4. 4:1523.4. 9:23 9216
17 410 ne 22.4. 3:5523.4. 1:05 9216
3+6 409 so 21.4. 8:5022.4. 1:18 9216
3+6 415 pá 20.4. 4:4220.4. 19:59 9216
17 422 čt 19.4. 5:2020.4. 0:58 9216
3+6 408 st 18.4. 20:2519.4. 0:30 9216*Z
 4  407 st 18.4. 14:3018.4. 19:59 9216
 4  403 st 18.4. 6:1318.4. 10:04 9216
 4  412 út 17.4. 15:1017.4. 19:01 9216
 4  406 út 17.4. 5:3117.4. 9:08 9216
11 410 po 16.4. 14:3117.4. 1:15 9216
17 425 po 16.4. 4:3416.4. 9:47 9216
17 408 ne 15.4. 3:5516.4. 0:58 9216
17 409 so 14.4. 6:2114.4. 22:33 9216
11 411 pá 13.4. 4:5713.4. 19:23 9216
17 429 čt 12.4. 5:4912.4. 23:03 9216
12 406 st 11.4. 4:5012.4. 0:29 9216
11 414 út 10.4. 15:0110.4. 23:45 9216
14 415 út 10.4. 5:3710.4. 10:28 9216
11 406 po 9.4. 4:289.4. 20:38 9216
14 403 so 7.4. 4:587.4. 21:54 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.