Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 410 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 út 11.6. 14:2711.6. 19:59 9216
18 410 út 11.6. 7:0211.6. 8:55 9216
11 406 so 8.6. 4:068.6. 13:50 9216*MU
17 420 pá 7.6. 6:148.6. 1:27 9216
14 409 čt 6.6. 5:276.6. 19:18 9216
 3  410 st 5.6. 4:265.6. 19:29 9216
24 405 út 4.6. 6:024.6. 19:58 9216
24 407 po 3.6. 6:273.6. 20:18 9216
18 407 pá 31.5. 6:3031.5. 18:23 9216
 2  412 čt 30.5. 19:1530.5. 21:43 9216*Z
14 406 út 28.5. 4:5828.5. 21:00 9216
17 412 po 27.5. 12:5027.5. 19:12 9216*Z1
17 209 po 27.5. 6:2027.5. 7:15 9216*Z2
17 410 pá 24.5. 5:5224.5. 20:30 9216
12+14 405 čt 23.5. 4:4023.5. 19:28 9216
17 417 st 22.5. 5:2022.5. 21:54 9216
 3  410 út 21.5. 4:4721.5. 19:29 9216
12+14 406 po 20.5. 14:1520.5. 20:32 9216*Z3
 3  401 ne 19.5. 9:0119.5. 23:38 9216
17 428 pá 17.5. 6:2118.5. 0:52 9216
14 406 čt 16.5. 4:5816.5. 21:00 9216
12 406 st 15.5. 4:5016.5. 0:30 9216
17 424 út 14.5. 5:5215.5. 1:04 9216
 3  418 po 13.5. 5:1813.5. 20:26 9216
11 402 ne 12.5. 4:4412.5. 21:24 9216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8425
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.