Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9216

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Galerie Rudolfinum (od 26. 11. 2022 do současnosti)

Galerie Rudolfinum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 573 868 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 dnes 4:318.12. 1:02 9216
 3  407 út 6.12. 14:426.12. 20:14 9216
17 424 út 6.12. 6:296.12. 9:12 9216
11 409 po 5.12. 4:485.12. 18:44 9216
17 419 ne 4.12. 5:545.12. 0:48 9216
18 403 so 3.12. 4:574.12. 0:16 9216
17 416 pá 2.12. 5:263.12. 0:28 9216
24 412 čt 1.12. 6:361.12. 20:49 9216
17 424 st 30.11. 15:2830.11. 22:26 9216
 3  407 st 30.11. 4:1130.11. 9:44 9216
17 428 út 29.11. 15:4430.11. 1:18 9216
12+14 411 út 29.11. 5:3429.11. 9:21 9216
 7  414 po 28.11. 5:4228.11. 20:34 9216
 3  401 pá 25.11. 5:1725.11. 19:47 9216
18 414 čt 24.11. 16:3525.11. 0:33 9216
18 407 út 22.11. 4:3722.11. 19:14 9216
18 404 po 21.11. 7:5521.11. 22:56 9216
12+14 404 st 16.11. 4:4516.11. 19:41 9216
17 426 út 15.11. 6:1015.11. 20:32 9216
17 423 po 14.11. 5:5414.11. 20:17 9216
 3  409 čt 10.11. 5:5810.11. 9:26 9216
12+14 404 st 9.11. 4:459.11. 19:41 9216
11 401 út 8.11. 6:089.11. 0:59 9216
17 418 po 7.11. 15:048.11. 0:38 9216
 6  406 ne 6.11. 8:596.11. 23:32 9216


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.