Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9216

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 3. 2011

Výrobní číslo: 9855

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Elpa

Najeto: cca 393 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 čt 14.2. 3:4914.2. 10:33 9216
 3  414 st 13.2. 14:2114.2. 0:17 9216
 4  402 st 13.2. 6:0613.2. 9:40 9216
11 408 út 12.2. 14:0112.2. 21:13 9216
14 403 út 12.2. 4:5812.2. 10:38 9216
11 408 po 11.2. 14:0111.2. 21:13 9216
17 429 po 11.2. 5:2011.2. 9:47 9216
17 421 pá 8.2. 5:258.2. 18:52 9216
17 421 čt 7.2. 5:257.2. 18:52 9216
17 416 st 6.2. 3:556.2. 21:54 9216
11 411 út 5.2. 6:086.2. 1:15 9216
17 427 po 4.2. 15:034.2. 22:02 9216
11 408 po 4.2. 4:564.2. 10:13 9216
 3  407 ne 3.2. 10:304.2. 1:15 9216*Z
14 402 pá 1.2. 4:181.2. 22:41 9216
 3  401 čt 31.1. 5:361.2. 0:55 9216
11 403 st 30.1. 4:2830.1. 21:46 9216
17 409 út 29.1. 5:2930.1. 1:42 9216
17 421 po 28.1. 5:2528.1. 18:52 9216
11 408 ne 27.1. 16:3027.1. 20:53 9216*Z1
 6  404 so 26.1. 7:4427.1. 0:23 9216
18 414 pá 25.1. 5:3025.1. 21:37 9216
11 403 čt 24.1. 4:2824.1. 21:46 9216
 4  407 st 23.1. 14:3023.1. 19:59 9216
17 427 st 23.1. 4:3223.1. 9:23 9216
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.