Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 614 893 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 401 dnes 4:588.6. 0:17 9215
18 409 út 6.6. 6:497.6. 0:14 9215
11 405 so 3.6. 4:523.6. 23:27 9215
18 409 čt 1.6. 14:581.6. 18:33 9215
24 413 čt 1.6. 7:011.6. 9:08 9215
21 405 st 31.5. 14:4731.5. 19:11 9215
 3  415 st 31.5. 6:2731.5. 9:57 9215
14 404 út 30.5. 4:5230.5. 18:49 9215
11 410 po 29.5. 14:4029.5. 19:40 9215
18 409 po 29.5. 5:5929.5. 9:37 9215
14 402 so 27.5. 4:1927.5. 7:30 9215*MU
12 412 pá 26.5. 4:5826.5. 21:18 9215
 3  412 čt 25.5. 4:3026.5. 1:01 9215
12 412 st 24.5. 4:5824.5. 21:18 9215
11 401 út 23.5. 4:0823.5. 22:42 9215
17 414 po 22.5. 14:4822.5. 19:45 9215
24 413 po 22.5. 7:0122.5. 9:08 9215
17 414 pá 19.5. 14:4819.5. 19:45 9215
 3  409 pá 19.5. 5:5719.5. 9:25 9215
17 418 čt 18.5. 15:0419.5. 0:37 9215
17 414 čt 18.5. 5:4718.5. 8:31 9215
18 405 st 17.5. 4:5717.5. 19:54 9215
16 407 út 16.5. 4:5916.5. 20:14 9215
12 403 po 15.5. 5:3615.5. 20:22 9215
 6  407 pá 12.5. 4:4712.5. 18:53 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.