Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 335 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  412 út 10.4. 15:1010.4. 19:01 9215
3+6 406 út 10.4. 5:0910.4. 10:01 9215
3+6 405 po 9.4. 14:129.4. 19:00 9215
14 411 po 9.4. 5:069.4. 9:58 9215
 4  401 pá 6.4. 13:346.4. 19:11 9215
 4  402 pá 6.4. 6:066.4. 9:40 9215
17 425 čt 5.4. 15:115.4. 20:11 9215
 4  412 čt 5.4. 6:125.4. 9:48 9215
 4  412 st 4.4. 6:124.4. 9:48 9215
 4  409 út 3.4. 13:043.4. 18:36 9215
3+6 406 út 3.4. 5:093.4. 10:01 9215
3+6 406 po 2.4. 4:542.4. 22:40 9215
17 414 ne 1.4. 7:212.4. 1:30 9215
14 406 so 31.3. 5:4631.3. 22:54 9215
14 407 pá 30.3. 8:0830.3. 21:00 9215
 4  402 čt 29.3. 13:4429.3. 19:21 9215
14 415 čt 29.3. 5:3729.3. 10:28 9215
3+6 413 st 28.3. 4:4329.3. 0:50 9215
3+6 413 út 27.3. 4:4328.3. 0:50 9215
3+6 415 po 26.3. 4:4226.3. 19:59 9215
 3  405 ne 25.3. 4:4325.3. 22:48 9215
17 404 so 24.3. 5:5125.3. 0:33 9215
14 402 pá 23.3. 7:2423.3. 22:09 9215
 4  403 čt 22.3. 13:5422.3. 19:31 9215
 4  409 čt 22.3. 5:4822.3. 9:24 9215


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.