Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 507 733 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 408 pá 11.6. 6:3211.6. 19:31 9215
18 406 čt 10.6. 5:2910.6. 19:25 9215
24 407 st 9.6. 6:229.6. 19:21 9215
24 406 út 8.6. 6:108.6. 19:11 9215
24 406 po 7.6. 6:107.6. 19:11 9215
 7  404 ne 6.6. 8:516.6. 21:43 9215
 7  404 so 5.6. 6:515.6. 21:43 9215
 6  107 pá 4.6. 6:244.6. 23:22 9215
 4  109 čt 3.6. 15:293.6. 19:26 9215
 4  110 čt 3.6. 6:393.6. 10:36 9215
 6  104 st 2.6. 5:542.6. 20:10 9215
 4  107 út 1.6. 15:091.6. 19:06 9215
 4  107 út 1.6. 6:091.6. 10:06 9215
 7  104 so 29.5. 4:4429.5. 20:58 9215
16 108 pá 28.5. 5:4328.5. 23:29 9215
 7  108 čt 27.5. 5:1827.5. 10:15 9215*MU*1
14 111 st 26.5. 5:0426.5. 22:27 9215
11 105 út 25.5. 5:3425.5. 21:47 9215
 6  104 po 24.5. 5:5424.5. 20:10 9215
16 101 pá 21.5. 4:3221.5. 22:49 9215
 7  101 čt 20.5. 4:2420.5. 20:54 9215
 5  441 st 19.5. 4:5519.5. 20:00 9215
17 142 út 18.5. 5:4419.5. 0:10 9215
11 105 po 17.5. 5:3417.5. 21:46 9215
 6  101 ne 16.5. 5:1116.5. 23:32 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda za zast. Koh-i-noor DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.