Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 363 705 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  414 pá 22.2. 14:2123.2. 0:17 9215
11 414 pá 22.2. 3:4922.2. 10:33 9215
14 408 čt 21.2. 13:5721.2. 23:14 9215
 4  402 čt 21.2. 6:0621.2. 9:40 9215
17 421 st 20.2. 5:2520.2. 18:52 9215
 3  414 út 19.2. 14:2120.2. 0:17 9215
14 408 út 19.2. 4:1819.2. 9:58 9215
17 418 po 18.2. 5:0418.2. 20:02 9215
11 410 pá 15.2. 4:0915.2. 19:33 9215
 3  401 čt 14.2. 5:3615.2. 0:55 9215
11 407 st 13.2. 5:4914.2. 0:55 9215
17 418 út 12.2. 5:0412.2. 20:02 9215
17 427 po 11.2. 15:0311.2. 22:02 9215
14 403 po 11.2. 4:5811.2. 10:38 9215
 3  407 ne 10.2. 4:2711.2. 1:15 9215
17 408 so 9.2. 8:0610.2. 0:32 9215
14 410 pá 8.2. 4:388.2. 22:00 9215
14 405 čt 7.2. 5:177.2. 22:40 9215
14 411 st 6.2. 6:146.2. 18:48 9215
 3  405 út 5.2. 4:065.2. 19:10 9215
 3  402 po 4.2. 5:425.2. 1:15 9215
 4  407 pá 1.2. 14:301.2. 19:59 9215
 4  401 pá 1.2. 6:041.2. 9:56 9215
17 403 čt 31.1. 4:1531.1. 20:17 9215
17 424 st 30.1. 5:5231.1. 1:04 9215


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.