Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 648 242 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 dnes 6:0927.2. 9:02 9215
18 414 pá 23.2. 5:5823.2. 12:00 9215*MU
5+15 410 čt 22.2. 4:3422.2. 20:14 9215
17 415 st 21.2. 5:1522.2. 1:28 9215
12 404 út 20.2. 6:1821.2. 1:00 9215
 3  414 po 19.2. 4:3120.2. 0:20 9215
 3  409 ne 18.2. 4:3119.2. 1:00 9215
 3  409 so 17.2. 4:3118.2. 1:00 9215
11 401 pá 16.2. 5:1916.2. 20:17 9215
 3  406 čt 15.2. 5:0515.2. 21:30 9215
14 403 st 14.2. 5:0114.2. 22:47 9215
18 406 út 13.2. 5:5813.2. 23:33 9215
14 409 po 12.2. 6:0713.2. 0:12 9215
24 412 pá 9.2. 5:509.2. 18:43 9215
 4  407 čt 8.2. 6:048.2. 20:10 9215
11 403 st 7.2. 5:418.2. 0:17 9215
11 407 po 5.2. 6:165.2. 19:18 9215
17 405 so 3.2. 5:324.2. 1:27 9215
 3  410 pá 2.2. 5:433.2. 0:20 9215
18 412 čt 1.2. 4:581.2. 18:47 9215
17 405 st 31.1. 5:4831.1. 23:55 9215
24 402 po 29.1. 6:1029.1. 19:13 9215
22 416 ne 28.1. 10:1729.1. 0:54 9215
18 402 so 27.1. 4:3827.1. 23:53 9215
 3  406 pá 26.1. 5:0526.1. 21:30 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.