Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 421 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 so 25.1. 5:2625.1. 22:34 9215
14 403 pá 24.1. 4:3824.1. 18:28 9215
14 401 čt 23.1. 4:1823.1. 22:41 9215
17 409 st 22.1. 5:2823.1. 1:22 9215
18 405 út 21.1. 4:3321.1. 20:07 9215
17 406 po 20.1. 5:1021.1. 1:04 9215
17 412 ne 19.1. 4:1420.1. 0:12 9215
 3  407 so 18.1. 4:0719.1. 1:15 9215
 6  412 pá 17.1. 15:3217.1. 21:02 9215
17 409 pá 17.1. 5:2817.1. 7:55 9215*MU
17 416 čt 16.1. 4:4216.1. 21:54 9215
17 427 st 15.1. 15:0315.1. 22:02 9215
17 406 út 14.1. 5:1015.1. 1:04 9215
11 410 po 13.1. 14:3113.1. 21:08 9215
 3  415 po 13.1. 6:3213.1. 10:05 9215
18 405 pá 10.1. 4:3310.1. 20:07 9215
17 423 čt 9.1. 11:4510.1. 0:12 9215*Z
 7  411 st 8.1. 5:518.1. 22:38 9215
 3  401 út 7.1. 5:368.1. 0:55 9215
 3  405 po 6.1. 4:066.1. 19:10 9215
18 405 ne 5.1. 4:335.1. 21:52 9215
17 403 so 4.1. 4:325.1. 0:52 9215
18 409 pá 3.1. 6:404.1. 0:28 9215
 3  402 čt 2.1. 4:472.1. 19:39 9215
Rok 2019
11+96 460 út 31.12. 4:091.1. 6:58 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.