Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 385 860 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 418 st 19.6. 5:0419.6. 20:02 9215
14 402 út 18.6. 4:1818.6. 22:41 9215
17 424 po 17.6. 5:5218.6. 1:04 9215
14 402 ne 16.6. 5:2616.6. 22:54 9215
14 407 so 15.6. 4:1815.6. 21:23 9215
 3  405 pá 14.6. 15:3314.6. 21:06 9215
 3  401 pá 14.6. 5:3614.6. 9:08 9215
24 407 čt 13.6. 6:2713.6. 20:18 9215
 4  410 st 12.6. 13:1412.6. 19:04 9215
17 426 st 12.6. 3:5512.6. 8:55 9215
12 409 út 11.6. 4:4912.6. 0:50 9215
 4  410 po 10.6. 13:1410.6. 19:04 9215
14 411 po 10.6. 6:5710.6. 10:08 9215
 6  403 ne 9.6. 5:019.6. 21:46 9215
11 405 so 8.6. 3:478.6. 22:43 9215
17 421 pá 7.6. 6:218.6. 1:42 9215
11 411 čt 6.6. 4:576.6. 19:23 9215
11 406 st 5.6. 4:275.6. 22:23 9215
11 414 út 4.6. 15:014.6. 21:38 9215
11 414 út 4.6. 3:474.6. 10:13 9215
18 414 po 3.6. 5:303.6. 21:37 9215
11 407 ne 2.6. 4:062.6. 22:31 9215
12 401 so 1.6. 5:122.6. 1:32 9215
17 417 pá 31.5. 5:2031.5. 21:54 9215
11 405 st 29.5. 6:0329.5. 18:33 9215


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.