Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 449 308 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 423 út 7.7. 6:177.7. 16:00 9215*MU*1
22 427 pá 3.7. 4:144.7. 1:07 9215
16 410 čt 2.7. 4:553.7. 0:43 9215
18 407 st 1.7. 4:331.7. 22:09 9215
22 425 út 30.6. 15:441.7. 0:45 9215
17 407 út 30.6. 4:5130.6. 9:43 9215
11 401 po 29.6. 4:0929.6. 22:25 9215
18 406 ne 28.6. 14:2029.6. 0:08 9215*Z
11 406 pá 26.6. 4:2926.6. 23:05 9215
18 412 čt 25.6. 6:4626.6. 0:28 9215
22 432 po 22.6. 4:1423.6. 1:16 9215
 6  407 ne 21.6. 4:2121.6. 22:43 9215
14 403 so 20.6. 5:2520.6. 22:03 9215
11 407 pá 19.6. 6:0719.6. 21:08 9215
11 405 čt 18.6. 4:0918.6. 20:55 9215
 4  402 st 17.6. 15:0217.6. 18:37 9215
22 417 út 16.6. 5:1016.6. 20:54 9215
 7  404 po 15.6. 4:4015.6. 20:24 9215
16 407 so 13.6. 4:5513.6. 21:54 9215
14 402 pá 12.6. 6:4512.6. 21:48 9215
18 402 čt 11.6. 7:1011.6. 22:50 9215
17 405 st 3.6. 6:014.6. 0:52 9215
17 427 út 2.6. 5:122.6. 10:08 9215
 6  403 po 1.6. 5:001.6. 21:19 9215
18 405 ne 31.5. 4:3331.5. 21:51 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před zast. Dubečská DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.