Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 489 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 403 pá 5.3. 4:155.3. 20:24 9215
11 406 čt 4.3. 4:304.3. 22:53 9215
11 402 st 3.3. 5:173.3. 20:23 9215
 4  409 út 2.3. 15:332.3. 19:23 9215
 4  408 út 2.3. 6:232.3. 10:13 9215
11 410 po 1.3. 4:361.3. 21:45 9215
11 408 ne 28.2. 4:3028.2. 22:53 9215
11 402 so 27.2. 4:3027.2. 21:45 9215
11 410 pá 26.2. 4:3626.2. 21:45 9215
11 405 čt 25.2. 5:5125.2. 22:35 9215
11 403 st 24.2. 4:1524.2. 20:24 9215
11 410 út 23.2. 4:3623.2. 21:45 9215
11 404 po 22.2. 4:1022.2. 20:25 9215
11 405 ne 21.2. 4:1521.2. 22:35 9215
11 405 so 20.2. 4:1520.2. 22:35 9215
 4  408 pá 19.2. 15:2419.2. 19:13 9215
 3  416 pá 19.2. 6:3519.2. 9:40 9215
11 402 čt 18.2. 5:1718.2. 20:23 9215
11 405 st 17.2. 5:5117.2. 22:35 9215
11 402 út 16.2. 5:1716.2. 20:23 9215
11 410 po 15.2. 4:3615.2. 21:45 9215
11 408 ne 14.2. 4:3014.2. 22:53 9215
11 407 so 13.2. 7:5813.2. 21:08 9215
11 409 pá 12.2. 6:2812.2. 8:30 9215*MU
11 403 čt 11.2. 4:1511.2. 20:24 9215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.