Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 407 475 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 út 8.10. 7:028.10. 8:55 9215
14 409 po 7.10. 4:187.10. 23:16 9215
 3  407 ne 6.10. 4:277.10. 1:16 9215
14 408 so 5.10. 7:465.10. 22:39 9215
11 408 pá 4.10. 6:285.10. 0:55 9215
 3  405 čt 3.10. 4:063.10. 19:40 9215
 3  414 st 2.10. 14:213.10. 0:17 9215
17 424 st 2.10. 4:312.10. 9:47 9215
17 431 út 1.10. 6:011.10. 23:44 9215
 6  412 po 30.9. 5:391.10. 0:23 9215
14 401 ne 29.9. 4:3829.9. 23:14 9215
17+34 405 so 28.9. 4:4729.9. 1:32 9215
14 404 pá 27.9. 5:2628.9. 0:06 9215
17 430 čt 26.9. 5:5526.9. 21:04 9215
18 412 st 25.9. 5:1325.9. 23:08 9215
14 404 út 24.9. 5:2625.9. 0:26 9215
 6  417 po 23.9. 6:0624.9. 1:03 9215
17 416 ne 22.9. 7:3022.9. 22:20 9215
11 405 so 21.9. 4:1521.9. 22:45 9215
24 406 pá 20.9. 5:3920.9. 18:22 9215
 3  405 čt 19.9. 18:0019.9. 23:17 9215*Z
18 410 st 18.9. 7:0218.9. 8:55 9215
24 405 út 17.9. 15:3117.9. 20:22 9215
24 405 út 17.9. 5:4917.9. 10:13 9215
17 427 po 16.9. 15:0316.9. 22:02 9215
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.