Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 396 960 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 čt 22.8. 4:3822.8. 10:00 9215
11 401 st 21.8. 4:2921.8. 20:30 9215
14 412 út 20.8. 6:3520.8. 23:16 9215
15 408 po 19.8. 4:5719.8. 21:23 9215
16 408 ne 18.8. 4:5519.8. 0:24 9215
11 407 so 17.8. 4:1517.8. 22:25 9215
 7  405 pá 16.8. 14:1816.8. 23:19 9215
18 412 pá 16.8. 5:1216.8. 8:58 9215
17 408 čt 15.8. 14:0616.8. 0:12 9215
17 408 čt 15.8. 5:4415.8. 9:43 9215
17 407 st 14.8. 14:3114.8. 20:10 9215
17 407 st 14.8. 5:1314.8. 9:13 9215
17 402 út 13.8. 4:4214.8. 1:27 9215
17 402 po 12.8. 4:4213.8. 1:27 9215
18 410 pá 9.8. 16:459.8. 22:50 9215*Z
18 412 čt 8.8. 15:108.8. 18:58 9215
17 418 po 5.8. 5:195.8. 19:55 9215
17 403 ne 4.8. 4:424.8. 23:42 9215
17 410 so 3.8. 6:314.8. 1:02 9215
17 419 pá 2.8. 5:373.8. 1:04 9215
18 407 čt 1.8. 4:331.8. 22:08 9215
14 406 st 31.7. 5:2731.7. 22:25 9215
11 410 út 30.7. 4:0930.7. 21:38 9215
17 418 po 29.7. 5:3429.7. 23:28 9215
 3  401 ne 28.7. 9:0128.7. 23:39 9215
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.