Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 471 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  106 pá 27.11. 15:0827.11. 18:48 9215
15 108 po 23.11. 5:3823.11. 20:53 9215
14 110 pá 20.11. 5:2720.11. 20:59 9215
15 108 čt 19.11. 5:3819.11. 20:53 9215
 7  343 st 18.11. 5:0018.11. 20:24 9215
17 442 po 16.11. 4:5016.11. 20:27 9215
17 403 ne 15.11. 4:5015.11. 21:30 9215
12 342 so 14.11. 8:2014.11. 22:52 9215
 3  441 pá 13.11. 4:3813.11. 19:41 9215
14 405 čt 12.11. 4:5512.11. 22:16 9215
12 341 st 11.11. 4:4011.11. 23:13 9215
 9  308 út 10.11. 6:1110.11. 20:42 9215
16 441 po 9.11. 4:529.11. 19:47 9215
12 342 ne 8.11. 4:248.11. 22:52 9215
16 302 so 7.11. 5:107.11. 22:53 9215
10 301 pá 6.11. 6:256.11. 22:06 9215
 4  301 čt 5.11. 15:285.11. 19:05 9215
 3  316 čt 5.11. 6:345.11. 10:11 9215
 7  141 pá 30.10. 5:0330.10. 20:13 9215
14 108 čt 29.10. 5:4129.10. 22:08 9215
14 109 út 27.10. 5:5327.10. 23:52 9215
25 112 po 26.10. 5:3926.10. 22:13 9215
11 106 pá 23.10. 5:3624.10. 0:42 9215
14 109 čt 22.10. 5:5322.10. 23:52 9215
 7  101 st 21.10. 14:4521.10. 20:43 9215*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9257

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.