Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9215

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 18. 4. 2011

Výrobní číslo: 9854

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 422 728 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 pá 3.4. 5:113.4. 20:22 9215
 3  413 čt 2.4. 4:272.4. 19:58 9215
 3  402 st 1.4. 4:472.4. 1:16 9215
17 425 út 31.3. 5:191.4. 1:12 9215
17 417 po 30.3. 4:1431.3. 1:04 9215
18 405 pá 27.3. 6:0027.3. 19:47 9215
 4  403 čt 26.3. 15:1526.3. 18:04 9215
 4  403 čt 26.3. 6:1526.3. 9:04 9215
 3  406 po 23.3. 4:5723.3. 20:59 9215
18 408 pá 20.3. 4:5321.3. 0:07 9215
26 412 čt 19.3. 4:3919.3. 20:21 9215
26 417 st 18.3. 12:1018.3. 20:36 9215*Z
18 407 st 18.3. 6:3018.3. 7:40 9215*MU
11 406 út 17.3. 15:0117.3. 20:12 9215
14 413 po 16.3. 4:1817.3. 0:05 9215
 3  406 ne 15.3. 4:0716.3. 0:55 9215
1+17 412 so 14.3. 6:4815.3. 1:03 9215
24 406 pá 13.3. 6:1013.3. 20:08 9215
11 408 čt 12.3. 6:2813.3. 0:55 9215
17 428 st 11.3. 6:2112.3. 0:52 9215
17 411 út 10.3. 5:4610.3. 19:12 9215
 3  405 po 9.3. 4:069.3. 19:10 9215
14 407 ne 8.3. 4:388.3. 23:45 9215
18 402 so 7.3. 5:138.3. 0:48 9215
11 413 pá 6.3. 7:016.3. 21:16 9215
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.