Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 073 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 409 út 26.2. 6:4627.2. 0:28 9214*MU*1
18 412 po 25.2. 5:1325.2. 23:08 9214
18 415 pá 22.2. 15:3422.2. 19:28 9214
18 415 pá 22.2. 5:4522.2. 9:35 9214
18 410 čt 21.2. 14:5422.2. 0:48 9214
18 410 čt 21.2. 7:0221.2. 8:55 9214
18 412 st 20.2. 5:1320.2. 23:08 9214
18 408 út 19.2. 4:5320.2. 0:08 9214
18 408 po 18.2. 4:5319.2. 0:08 9214
18 405 ne 17.2. 4:3317.2. 21:52 9214
18 402 so 16.2. 5:1317.2. 0:48 9214
18 414 pá 15.2. 5:3015.2. 21:37 9214
18 410 čt 14.2. 14:5415.2. 0:48 9214
18 415 čt 14.2. 5:4514.2. 9:35 9214
18 412 st 13.2. 5:1313.2. 23:08 9214
18 412 út 12.2. 5:1312.2. 23:08 9214
18 408 po 11.2. 4:5312.2. 0:08 9214
18 407 ne 10.2. 4:5311.2. 0:08 9214
18 401 so 9.2. 8:5110.2. 0:28 9214
18 407 pá 8.2. 6:308.2. 18:23 9214
18 408 so 2.2. 6:533.2. 0:08 9214
18 405 pá 1.2. 4:331.2. 20:07 9214
18 410 čt 31.1. 14:541.2. 0:48 9214
18 415 čt 31.1. 5:4531.1. 9:35 9214
18 408 st 30.1. 4:5331.1. 0:08 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9355 do 9214 u zastávky Chotkovy sady

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.