Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do současnosti)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 424 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 út 22.9. 6:0323.9. 0:48 9214
11 107 po 21.9. 4:1222.9. 1:12 9214
14 103 ne 20.9. 8:2720.9. 21:22 9214
 7  102 so 19.9. 4:4319.9. 20:43 9214
22 405 pá 18.9. 6:0519.9. 0:39 9214
14 404 čt 17.9. 4:5217.9. 22:03 9214
11 402 st 16.9. 4:5617.9. 1:15 9214
 2  404 út 15.9. 5:1016.9. 1:06 9214
Cvič 414 po 14.9. 6:0014.9. 14:00 9214
 6  409 so 12.9. 4:4112.9. 23:03 9214
14 402 pá 11.9. 6:4511.9. 21:54 9214
 3  407 čt 10.9. 4:2711.9. 0:17 9214
24 407 st 9.9. 5:399.9. 19:49 9214
16 403 út 8.9. 4:558.9. 20:19 9214
 3  415 po 7.9. 6:187.9. 10:03 9214
16 403 út 1.9. 4:551.9. 20:19 9214
18 404 po 31.8. 11:201.9. 0:48 9214*Z
22 425 pá 28.8. 15:4429.8. 0:45 9214
18 412 pá 28.8. 5:1328.8. 8:56 9214
 6  403 čt 27.8. 5:3827.8. 21:44 9214
22 427 st 26.8. 4:1427.8. 1:07 9214
17 408 út 25.8. 14:2126.8. 1:33 9214
18 412 út 25.8. 5:1325.8. 8:56 9214
22 403 po 24.8. 4:5724.8. 23:56 9214
 7  407 ne 23.8. 4:4024.8. 0:41 9214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.