Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 383 588 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 421 pá 24.1. 5:2424.1. 18:52 9214
24 403 čt 23.1. 5:4723.1. 19:40 9214
14 409 st 22.1. 5:2522.1. 19:18 9214
14 415 út 21.1. 6:0822.1. 0:25 9214
 6  408 pá 17.1. 14:5317.1. 19:45 9214*MU
 6  408 pá 17.1. 6:4217.1. 9:50 9214
18 415 čt 16.1. 15:3416.1. 19:28 9214
 6  408 čt 16.1. 6:4216.1. 9:50 9214
 4  406 st 15.1. 14:2215.1. 19:38 9214
14 416 st 15.1. 5:3515.1. 10:58 9214
 4  407 út 14.1. 14:3014.1. 19:59 9214
 6  408 út 14.1. 6:4214.1. 9:50 9214
 6  412 po 13.1. 15:3213.1. 21:02 9214
 6  408 po 13.1. 6:4213.1. 9:50 9214
 3  413 st 8.1. 14:128.1. 19:47 9214
14 411 st 8.1. 6:578.1. 10:08 9214
Cvič 415 út 7.1. 14:007.1. 22:00 9214
Cvič 423 út 7.1. 6:007.1. 14:00 9214
Rok 2019
 3  408 pá 27.12. 6:2127.12. 10:02 9214
14 416 pá 20.12. 14:5720.12. 20:18 9214
18 415 pá 20.12. 5:4520.12. 9:35 9214
11 414 čt 19.12. 15:0119.12. 21:38 9214
 3  413 st 18.12. 14:1218.12. 19:47 9214
17 429 st 18.12. 5:0318.12. 9:47 9214
17 424 út 17.12. 5:5217.12. 22:52 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.