Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 409 634 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 412 pá 19.6. 4:1819.6. 11:40 9214*MU*1
14 402 čt 18.6. 6:4518.6. 21:48 9214
18 402 st 17.6. 7:1017.6. 22:50 9214
22 409 út 16.6. 4:2816.6. 22:47 9214
22 432 po 15.6. 4:1416.6. 1:16 9214
22 403 ne 14.6. 10:1615.6. 1:16 9214
 7  407 so 13.6. 4:0713.6. 20:46 9214
11 407 pá 12.6. 6:0712.6. 21:08 9214
18 408 čt 11.6. 6:1011.6. 19:45 9214
16 403 st 10.6. 10:3010.6. 20:19 9214*Z
 4  401 út 9.6. 6:099.6. 9:52 9214
 7  410 po 8.6. 4:268.6. 21:10 9214
18 411 pá 5.6. 4:536.6. 0:08 9214
22 433 čt 4.6. 4:225.6. 1:07 9214
 6  401 st 3.6. 4:413.6. 21:02 9214
11 409 út 2.6. 4:363.6. 1:15 9214
11 407 po 1.6. 6:071.6. 21:08 9214
 6  407 ne 31.5. 4:2131.5. 22:43 9214
14 408 so 30.5. 4:1830.5. 23:17 9214
11 407 pá 29.5. 6:0729.5. 21:08 9214
14 413 čt 28.5. 6:1328.5. 21:18 9214
 4  401 st 27.5. 14:5227.5. 18:27 9214
11 413 st 27.5. 4:1527.5. 10:33 9214
 3  407 út 26.5. 4:2726.5. 22:06 9214
16 403 po 25.5. 4:5525.5. 20:19 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před Nádr. Vysočany ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.