Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 666 979 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 st 4.12. 15:284.12. 20:47 9214
17 430 st 4.12. 6:274.12. 9:18 9214
17 430 út 3.12. 14:263.12. 19:22 9214
 3  417 út 3.12. 6:413.12. 10:12 9214
18 410 po 2.12. 4:383.12. 0:33 9214
18 402 ne 1.12. 4:381.12. 23:53 9214
6+14 411 so 30.11. 4:521.12. 0:58 9214
 5  402 pá 29.11. 6:1329.11. 21:38 9214
17 430 út 26.11. 6:2726.11. 9:18 9214
6+14 420 po 25.11. 5:4725.11. 19:13 9214
22 419 ne 24.11. 8:0024.11. 22:52 9214
18 403 so 23.11. 4:5824.11. 0:13 9214
11 405 pá 22.11. 14:4023.11. 0:36 9214
 3  416 pá 22.11. 6:1022.11. 9:43 9214
14 403 čt 21.11. 5:4721.11. 21:39 9214
22 440 st 20.11. 5:1920.11. 19:24 9214
14 402 út 19.11. 5:4419.11. 19:14 9214
11 409 po 18.11. 6:1418.11. 19:46 9214
14 408 pá 15.11. 6:2315.11. 9:25 9214
 3  406 čt 14.11. 18:2714.11. 21:16 9214*Z1
 4  405 út 12.11. 6:1312.11. 19:07 9214
11 409 st 6.11. 6:146.11. 19:46 9214
24 403 út 5.11. 5:505.11. 19:22 9214
11 409 po 4.11. 6:144.11. 19:46 9214
14+18 432 so 2.11. 4:222.11. 22:48 9214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9131

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.