Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 534 014 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 404 út 6.12. 4:456.12. 19:41 9214
17 416 po 5.12. 5:266.12. 0:28 9214
17 405 ne 4.12. 6:445.12. 1:18 9214
12+14 402 pá 2.12. 4:292.12. 19:26 9214
 3  408 čt 1.12. 14:512.12. 0:22 9214
17 428 čt 1.12. 6:391.12. 9:28 9214
17 426 st 30.11. 6:1030.11. 21:02 9214
11 414 út 29.11. 5:0229.11. 16:45 9214*MU
17 426 po 28.11. 6:1028.11. 20:32 9214
12+14 403 so 26.11. 4:5027.11. 0:18 9214
18 407 pá 25.11. 4:3725.11. 19:14 9214
17 406 čt 24.11. 4:1624.11. 21:26 9214
17 406 st 23.11. 4:1623.11. 21:26 9214
24 412 út 22.11. 6:3622.11. 20:49 9214
17 418 ne 20.11. 6:1421.11. 0:38 9214
11 403 so 19.11. 4:2020.11. 0:39 9214
Cvič 434 pá 18.11. 14:0018.11. 22:00 9214
Cvič 412 pá 18.11. 6:0018.11. 14:00 9214
18 411 pá 11.11. 5:1411.11. 17:51 9214
11 408 čt 10.11. 5:4611.11. 0:24 9214
11 409 st 9.11. 4:489.11. 18:44 9214
17 419 út 8.11. 5:339.11. 0:48 9214
11 405 po 7.11. 14:407.11. 19:34 9214
17 424 po 7.11. 6:297.11. 9:12 9214
11 407 ne 6.11. 11:386.11. 15:30 9214*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.