Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 568 859 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 417 st 7.6. 7:008.6. 0:35 9214
22 415 út 6.6. 6:347.6. 0:12 9214
 6  407 po 5.6. 4:215.6. 19:13 9214
17 425 ne 4.6. 6:405.6. 1:05 9214
11 402 so 3.6. 4:124.6. 0:37 9214
18 407 pá 2.6. 7:143.6. 0:33 9214
21 406 čt 1.6. 5:421.6. 19:18 9214
 3  414 st 31.5. 14:341.6. 0:21 9214
18 409 st 31.5. 5:5931.5. 9:37 9214
21 403 út 30.5. 6:0630.5. 18:54 9214
 6  401 po 29.5. 5:4329.5. 19:55 9214
21 404 pá 26.5. 14:4626.5. 19:12 9214
 3  408 pá 26.5. 6:2626.5. 10:13 9214
21 404 čt 25.5. 14:4625.5. 19:12 9214
17 418 čt 25.5. 6:0625.5. 8:47 9214
17 414 čt 18.5. 14:4818.5. 19:45 9214
 3  410 čt 18.5. 6:1818.5. 9:53 9214
24 413 st 17.5. 14:2617.5. 20:21 9214
 3  410 st 17.5. 6:1817.5. 9:53 9214
21 404 út 16.5. 14:4616.5. 19:12 9214
 3  407 út 16.5. 4:1016.5. 9:43 9214
17 428 po 15.5. 15:4416.5. 1:17 9214
17 418 po 15.5. 6:0615.5. 9:07 9214
24 405 pá 12.5. 5:5512.5. 19:10 9214
11 406 čt 11.5. 5:0012.5. 0:59 9214


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.