Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 463 844 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  441 čt 29.4. 4:5529.4. 20:00 9214
17 412 st 28.4. 5:4628.4. 22:40 9214
16 402 út 27.4. 4:5227.4. 20:07 9214
17 424 po 26.4. 5:3426.4. 22:59 9214
 3  405 ne 25.4. 4:3825.4. 22:17 9214
17 401 so 24.4. 7:3324.4. 22:59 9214
16 402 pá 23.4. 4:5223.4. 20:07 9214
17 424 čt 22.4. 5:3422.4. 22:59 9214
18 408 st 21.4. 5:0621.4. 22:24 9214
 3  409 út 20.4. 4:5820.4. 21:38 9214
17 141 po 19.4. 5:3519.4. 21:20 9214
 7  101 so 17.4. 4:2417.4. 20:28 9214
 3  114 pá 16.4. 14:4816.4. 20:30 9214
 7  108 čt 15.4. 5:1815.4. 20:15 9214
16 115 st 14.4. 5:0514.4. 19:35 9214
 3  116 po 12.4. 15:0812.4. 21:12 9214
17 415 so 10.4. 6:3610.4. 10:15 9214*MU
17 411 pá 9.4. 7:009.4. 22:19 9214*Z
 4  110 čt 8.4. 6:398.4. 10:36 9214
 7  104 st 7.4. 4:447.4. 23:03 9214
11 111 út 6.4. 13:456.4. 22:23 9214*Z1
18 408 út 6.4. 5:066.4. 9:00 9214*MU
 3  404 po 5.4. 10:125.4. 21:58 9214
16 406 ne 4.4. 4:524.4. 21:44 9214
16 406 so 3.4. 4:523.4. 21:44 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.