Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 641 374 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 402 dnes 6:4224.7. 19:34 9214
3+9 413 út 23.7. 14:4723.7. 20:19 9214
3+9 413 út 23.7. 6:0023.7. 9:29 9214
11 407 po 22.7. 5:3122.7. 20:31 9214
3+9 413 čt 18.7. 6:0018.7. 9:29 9214
19 401 st 17.7. 6:2217.7. 20:41 9214
5+14 410 út 16.7. 5:4416.7. 21:49 9214
5+14 411 po 15.7. 5:5015.7. 19:26 9214
11 405 ne 14.7. 4:5114.7. 23:07 9214
18 403 so 13.7. 4:5814.7. 0:13 9214
17 415 pá 12.7. 15:5613.7. 0:48 9214
5+14 403 pá 12.7. 6:2812.7. 9:50 9214
5+14 411 čt 11.7. 5:5011.7. 19:26 9214
17 409 st 10.7. 4:4710.7. 20:29 9214
17 415 út 9.7. 15:5610.7. 0:48 9214
3+9 402 út 9.7. 5:039.7. 10:29 9214
11 408 po 8.7. 5:469.7. 0:16 9214
22 408 ne 7.7. 8:597.7. 20:54 9214
22 417 so 6.7. 14:106.7. 22:22 9214*Z1
5+14 402 so 6.7. 7:506.7. 10:00 9214*Z2
20 401 pá 5.7. 8:215.7. 23:13 9214
11 410 čt 4.7. 4:134.7. 22:47 9214
17 404 st 3.7. 5:344.7. 1:08 9214
3+9 412 út 2.7. 5:253.7. 0:39 9214
18 406 po 1.7. 5:482.7. 0:33 9214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9249
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.