Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do současnosti)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 435 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 110 st 25.11. 4:1925.11. 22:03 9214
 5  114 út 24.11. 6:3624.11. 20:32 9214
14 109 po 23.11. 4:4523.11. 20:51 9214
10+17 123 ne 22.11. 4:3222.11. 23:05 9214
 7  104 so 21.11. 5:0321.11. 23:03 9214
11 110 pá 20.11. 4:1920.11. 22:03 9214
11 110 čt 19.11. 4:1919.11. 22:03 9214
 7  101 st 18.11. 6:3218.11. 22:43 9214
 5  107 po 16.11. 5:3016.11. 19:15 9214
 7  108 pá 13.11. 4:2313.11. 20:34 9214
11 106 čt 12.11. 4:1212.11. 23:12 9214
11 110 st 11.11. 14:1011.11. 22:03 9214*Z
14 110 út 10.11. 5:2710.11. 20:59 9214
25 109 po 9.11. 5:179.11. 20:54 9214
 5  111 pá 6.11. 6:066.11. 22:29 9214
11 104 čt 5.11. 3:525.11. 20:56 9214
 7  344 st 4.11. 4:234.11. 19:36 9214
 7  142 út 3.11. 5:183.11. 20:37 9214
14 107 po 2.11. 4:492.11. 20:35 9214
15 102 ne 1.11. 5:121.11. 21:08 9214
15 102 so 31.10. 4:5231.10. 21:08 9214
11 110 pá 30.10. 6:0930.10. 22:27 9214
11 107 po 19.10. 4:1219.10. 22:45 9214*MU*1
 5  106 ne 18.10. 4:3618.10. 21:52 9214
14 105 so 17.10. 7:1517.10. 22:08 9214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Jiřího z Poděbrad DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.