Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30. výročí navázání česko-korejských vztahů (od 19. 7. 2020 do 15. 1. 2021)

30. výročí navázání česko-korejských vztahů

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 15. 12. 2019 do 18. 7. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 11. 4. 2011

Výrobní číslo: 9853

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 684 004 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 dnes 5:3820.3. 0:56 9214
11 409 út 18.3. 6:1418.3. 19:46 9214
11 401 po 17.3. 6:4618.3. 0:16 9214
18 413 pá 14.3. 15:2014.3. 18:55 9214
17 432 pá 14.3. 6:4014.3. 9:10 9214
14 401 čt 13.3. 6:0313.3. 21:24 9214
18 410 st 12.3. 5:5813.3. 0:13 9214
18 405 út 11.3. 5:1811.3. 19:30 9214
18 410 po 10.3. 5:5811.3. 0:13 9214
12 413 pá 7.3. 5:557.3. 20:59 9214
18 405 čt 6.3. 5:186.3. 19:30 9214
18 405 st 5.3. 5:185.3. 19:30 9214
11 401 út 4.3. 6:465.3. 0:16 9214
11 403 ne 2.3. 4:133.3. 0:16 9214
17 412 so 1.3. 5:462.3. 1:08 9214
17 425 pá 28.2. 14:361.3. 0:47 9214
11 405 pá 28.2. 5:2028.2. 9:58 9214
 3  407 čt 27.2. 14:5627.2. 22:14 9214
 3  408 čt 27.2. 6:3827.2. 10:20 9214
18 407 st 26.2. 15:0426.2. 19:11 9214
14 413 st 26.2. 6:0726.2. 9:34 9214
12 406 út 25.2. 5:4825.2. 19:56 9214
11 409 po 24.2. 6:1424.2. 19:46 9214
 3  406 ne 23.2. 4:1124.2. 0:20 9214
17 416 so 22.2. 6:4223.2. 0:28 9214


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.