Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 438 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 413 út 7.4. 5:567.4. 13:30 9213*MU
 7  411 po 6.4. 5:286.4. 21:41 9213
17 409 so 4.4. 4:144.4. 23:22 9213
14 412 pá 3.4. 6:033.4. 22:25 9213
11 410 čt 2.4. 5:582.4. 21:11 9213
14 408 st 1.4. 14:021.4. 23:45 9213
 4  403 pá 27.3. 15:1527.3. 18:04 9213
18 412 pá 27.3. 5:1227.3. 8:58 9213
 4  407 čt 26.3. 15:5526.3. 18:44 9213
 4  407 čt 26.3. 6:5526.3. 9:44 9213
 3  409 st 25.3. 5:2325.3. 19:51 9213
11 402 út 24.3. 6:1924.3. 21:46 9213
 3  409 po 23.3. 5:2323.3. 19:51 9213
17 406 ne 22.3. 9:3723.3. 1:12 9213
 3  411 pá 20.3. 4:4120.3. 19:38 9213
17 416 čt 19.3. 4:4219.3. 21:53 9213
24 404 st 18.3. 14:1818.3. 20:07 9213
24 407 st 18.3. 6:3718.3. 10:06 9213
 3  414 po 16.3. 14:2117.3. 0:17 9213
Cvič 423 po 16.3. 6:0016.3. 14:00 9213
14 409 pá 13.3. 14:0713.3. 19:08 9213
 3  414 pá 13.3. 4:2613.3. 9:56 9213
18 410 čt 12.3. 14:5413.3. 0:48 9213
 4  407 čt 12.3. 5:3812.3. 9:16 9213
 3  413 út 10.3. 6:0910.3. 9:40 9213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.