Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 24. 9. 2022 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pegas Premium (od 27. 3. 2022 do 24. 9. 2022)

Pegas Premium

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 592 948 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 405 pá 24.3. 5:5524.3. 19:10 9213
18 414 čt 23.3. 16:3524.3. 0:33 9213
14 419 čt 23.3. 6:0523.3. 9:39 9213
 3  402 st 22.3. 5:0922.3. 22:00 9213
14 406 út 21.3. 5:0621.3. 18:59 9213
 2  409 po 20.3. 5:5720.3. 19:24 9213
 3  407 čt 16.3. 4:1116.3. 9:43 9213
14 402 st 15.3. 4:1916.3. 0:13 9213
17 428 út 14.3. 15:4415.3. 1:17 9213
17 418 út 14.3. 6:0714.3. 8:47 9213
17 405 po 13.3. 6:4713.3. 19:01 9213
17 431 pá 10.3. 6:1710.3. 18:41 9213
14 419 čt 9.3. 14:449.3. 21:02 9213
17 414 čt 9.3. 5:489.3. 8:31 9213
18 404 st 8.3. 7:558.3. 22:56 9213
18 411 út 7.3. 5:147.3. 17:51 9213
 2  404 po 6.3. 5:086.3. 18:44 9213
12+17 401 ne 5.3. 4:195.3. 23:53 9213
11 404 so 4.3. 6:235.3. 0:59 9213
17 411 pá 3.3. 4:393.3. 19:26 9213
 3  410 čt 2.3. 15:073.3. 0:41 9213
18 402 čt 2.3. 5:592.3. 9:27 9213
11 403 st 1.3. 4:282.3. 0:19 9213
 3  412 út 28.2. 4:311.3. 1:01 9213
11 406 po 27.2. 5:0028.2. 0:59 9213


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.