Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 24. 9. 2022 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pegas Premium (od 27. 3. 2022 do 24. 9. 2022)

Pegas Premium

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 617 883 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  406 pá 29.9. 5:4729.9. 18:40 9213
 3  401 po 25.9. 4:1225.9. 14:25 9213*MU
10 402 ne 24.9. 4:5225.9. 0:16 9213
12+36 422 so 23.9. 6:3923.9. 22:26 9213
11 409 pá 22.9. 6:2322.9. 19:45 9213
11 403 čt 21.9. 5:3822.9. 0:34 9213
22 407 st 20.9. 5:3020.9. 22:54 9213
11 410 út 19.9. 4:3019.9. 21:50 9213
30 408 po 18.9. 5:2619.9. 0:11 9213
11 406 pá 15.9. 5:4815.9. 19:30 9213
11 406 čt 14.9. 5:4814.9. 19:30 9213
22 403 st 13.9. 5:4113.9. 19:32 9213
22 407 út 12.9. 5:3012.9. 22:54 9213
11 410 po 11.9. 4:3111.9. 21:50 9213
22 416 ne 10.9. 8:5810.9. 23:52 9213
Cvič 424 st 6.9. 6:006.9. 14:00 9213
16 405 po 4.9. 5:034.9. 20:46 9213
14 402 pá 1.9. 4:581.9. 22:58 9213
11 411 čt 31.8. 5:361.9. 0:14 9213
11 407 st 30.8. 4:4930.8. 19:51 9213
11 403 út 29.8. 4:1530.8. 0:54 9213
16 409 po 28.8. 5:0328.8. 20:44 9213
18 405 ne 27.8. 4:3627.8. 22:16 9213
24 402 pá 25.8. 5:5525.8. 19:42 9213
11 403 čt 24.8. 4:1525.8. 0:54 9213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.