Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 487 228 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 pá 15.1. 4:4215.1. 22:32 9213
 3  404 čt 14.1. 5:2214.1. 21:21 9213
14 402 st 13.1. 4:3813.1. 21:01 9213
 3  416 út 12.1. 15:2312.1. 20:53 9213
 3  416 út 12.1. 6:3512.1. 9:40 9213
14 412 po 11.1. 4:1711.1. 21:03 9213
16 406 ne 10.1. 4:5510.1. 21:55 9213
11 401 so 9.1. 6:169.1. 23:15 9213
18 411 pá 8.1. 6:308.1. 22:30 9213
18 411 čt 7.1. 6:307.1. 22:30 9213
ZkJ 442 st 6.1. 13:506.1. 15:00 9213
14 412 po 4.1. 4:174.1. 21:03 9213
17 406 ne 3.1. 7:503.1. 22:42 9213
17 410 pá 1.1. 6:421.1. 21:42 9213
Rok 2020
17 404 čt 31.12. 5:5931.12. 21:57 9213
15 409 st 30.12. 5:3330.12. 19:15 9213
18 410 út 29.12. 4:3229.12. 22:10 9213
11 409 po 28.12. 6:2828.12. 23:15 9213
17 420 út 22.12. 4:3422.12. 20:25 9213
 2  405 po 21.12. 5:2321.12. 21:28 9213
14 404 ne 20.12. 4:1720.12. 21:34 9213
 3  406 so 19.12. 4:0719.12. 23:15 9213
14 405 pá 18.12. 5:0318.12. 22:16 9213
11 404 čt 17.12. 4:0917.12. 20:26 9213
11 403 st 16.12. 4:1516.12. 20:24 9213


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.