Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2010
V provozu od: 8. 2. 2011
Výrobní číslo: 9852
Profil kol: K
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 685 308 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
14 | 411 | dnes 5:02 | 9.10. 22:47 | 9213 | ||
11 | 405 | út 8.10. 14:40 | 9.10. 0:36 | 9213 | ||
17 | 407 | út 8.10. 5:54 | 8.10. 9:10 | 9213 | ||
17 | 413 | po 7.10. 5:23 | 7.10. 20:44 | 9213 | ||
3 | 401 | ne 6.10. 4:48 | 6.10. 23:00 | 9213 | ||
17 | 412 | so 5.10. 5:12 | 6.10. 1:16 | 9213 | ||
18 | 403 | pá 4.10. 5:18 | 4.10. 19:29 | 9213 | ||
17 | 403 | čt 3.10. 5:36 | 3.10. 19:22 | 9213 | ||
3 | 417 | st 2.10. 15:04 | 3.10. 0:40 | 9213 | ||
17 | 407 | st 2.10. 5:54 | 2.10. 9:10 | 9213 | ||
3 | 415 | út 1.10. 14:49 | 1.10. 22:20 | 9213 | ||
3 | 416 | út 1.10. 6:10 | 1.10. 9:43 | 9213 | ||
5 | 405 | po 30.9. 4:34 | 1.10. 0:19 | 9213 | ||
17 | 409 | ne 29.9. 5:12 | 30.9. 0:48 | 9213 | ||
22 | 405 | so 28.9. 8:05 | 28.9. 23:11 | 9213 | ||
3+9 | 405 | pá 27.9. 15:00 | 27.9. 20:19 | 9213 | ||
11 | 405 | pá 27.9. 5:20 | 27.9. 9:58 | 9213 | ||
11 | 405 | čt 26.9. 14:38 | 27.9. 0:56 | 9213 | ||
17 | 409 | čt 26.9. 6:21 | 26.9. 9:28 | 9213 | ||
11 | 409 | st 25.9. 4:13 | 25.9. 19:46 | 9213 | ||
17 | 415 | út 24.9. 15:33 | 25.9. 0:28 | 9213 | ||
19 | 405 | út 24.9. 6:45 | 24.9. 9:14 | 9213 | ||
11 | 404 | so 21.9. 10:15 | 21.9. 16:30 | 9213*Z1 | ||
11 | 404 | pá 20.9. 5:39 | 21.9. 0:36 | 9213 | ||
3+9 | 403 | čt 19.9. 14:44 | 20.9. 0:20 | 9213 |