Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 439 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 st 29.1. 5:5129.1. 22:38 9213
11 408 út 28.1. 6:2829.1. 0:55 9213
17 426 po 27.1. 16:5527.1. 19:32 9213*Z
 7  403 ne 26.1. 9:2626.1. 22:23 9213
 3  405 pá 24.1. 4:0624.1. 19:10 9213
11 404 čt 23.1. 5:5323.1. 20:23 9213
17 426 st 22.1. 6:1522.1. 19:32 9213
16 413 út 21.1. 4:5521.1. 21:07 9213
 3  418 po 20.1. 5:1820.1. 20:26 9213
18 401 ne 19.1. 5:1320.1. 0:48 9213
18 408 so 18.1. 6:5319.1. 0:08 9213
11 408 pá 17.1. 6:2818.1. 0:55 9213
17 411 čt 16.1. 5:4616.1. 19:12 9213
17 418 st 15.1. 4:3215.1. 20:02 9213
 3  414 út 14.1. 14:2115.1. 0:17 9213
14 416 út 14.1. 5:3514.1. 10:58 9213
17 403 po 13.1. 4:1413.1. 20:17 9213
17 406 ne 12.1. 9:3713.1. 1:12 9213
14 405 so 11.1. 6:1411.1. 23:03 9213
17 428 pá 10.1. 6:2111.1. 0:52 9213
14 409 čt 9.1. 5:259.1. 19:18 9213
 3  414 st 8.1. 14:219.1. 0:17 9213
 3  413 st 8.1. 6:098.1. 9:40 9213
14 416 út 7.1. 14:577.1. 20:18 9213
 4  406 út 7.1. 5:277.1. 9:08 9213
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.