Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 994 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  403 ne 25.8. 9:2625.8. 22:23 9213
26 408 so 24.8. 7:5524.8. 23:09 9213
18 412 pá 23.8. 15:1023.8. 18:58 9213
17 407 pá 23.8. 5:1323.8. 9:13 9213
 6  402 čt 22.8. 5:1722.8. 21:31 9213
15 410 st 21.8. 8:5021.8. 19:38 9213*Z
24 407 po 19.8. 6:0619.8. 19:58 9213
14 405 ne 18.8. 4:1818.8. 23:40 9213
17 415 so 17.8. 6:2018.8. 1:42 9213
14 404 pá 16.8. 5:2417.8. 0:34 9213
11 408 čt 15.8. 4:0915.8. 20:02 9213
 6  410 st 14.8. 4:4115.8. 1:03 9213
 7  405 út 13.8. 14:1813.8. 23:19 9213
26 413 út 13.8. 5:2213.8. 10:19 9213
15 404 po 12.8. 6:0712.8. 22:23 9213
11 402 ne 11.8. 4:0911.8. 21:08 9213
17 415 so 10.8. 6:2011.8. 1:42 9213
18 408 pá 9.8. 6:3010.8. 0:08 9213*MU*1
17 407 čt 8.8. 14:318.8. 20:10 9213
18 408 st 31.7. 6:301.8. 0:09 9213
 3  402 út 30.7. 4:4830.7. 19:42 9213
14 412 po 29.7. 6:3529.7. 23:16 9213
14 411 st 24.7. 4:1824.7. 21:01 9213
10 412 út 23.7. 6:1124.7. 1:20 9213
 7  409 po 22.7. 5:0722.7. 21:45 9213
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = drobná nehoda s osobním vozidlem na Fidlovačce ZC v 18:05

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.