Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9213

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 8. 2. 2011

Výrobní číslo: 9852

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 425 079 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 pá 22.11. 4:3822.11. 18:28 9213
17 427 čt 21.11. 15:0321.11. 22:02 9213
17 429 čt 21.11. 5:0321.11. 9:47 9213
17 428 st 20.11. 6:2121.11. 1:12 9213
18 402 po 18.11. 5:2318.11. 17:20 9213*MU*1
18 401 so 16.11. 8:5117.11. 0:28 9213
 6  407 pá 15.11. 6:0616.11. 0:23 9213
 6  401 čt 14.11. 4:5014.11. 18:50 9213
18 410 st 13.11. 14:5414.11. 0:48 9213
 4  407 st 13.11. 5:3813.11. 9:16 9213
 3  405 út 12.11. 4:0612.11. 19:10 9213
17 409 po 11.11. 5:2812.11. 1:42 9213
 6  408 čt 7.11. 14:538.11. 0:43 9213
 3  415 čt 7.11. 6:327.11. 10:05 9213
 6  408 st 6.11. 14:537.11. 0:43 9213
 6  408 st 6.11. 6:426.11. 9:50 9213
27 404 út 5.11. 14:395.11. 19:00 9213
21 404 út 5.11. 5:585.11. 9:47 9213
 4  407 po 4.11. 5:384.11. 9:16 9213
14 416 pá 1.11. 14:571.11. 20:18 9213
27 409 pá 1.11. 6:071.11. 9:25 9213
 3  415 čt 31.10. 6:3231.10. 10:05 9213
 3  410 st 30.10. 4:4730.10. 19:29 9213
17+18 415 út 29.10. 6:2230.10. 0:59 9213
17 401 po 28.10. 8:0829.10. 1:04 9213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda v Táborské ul. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.