Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 640 111 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 413 pá 19.7. 14:4719.7. 20:19 9212
17 415 pá 19.7. 6:2019.7. 9:29 9212
17 409 čt 18.7. 4:4718.7. 20:29 9212
18 410 st 17.7. 4:5817.7. 23:13 9212
5+14 403 út 16.7. 14:3616.7. 22:48 9212
19 405 út 16.7. 5:5116.7. 8:54 9212
5+14 405 po 15.7. 4:4415.7. 22:35 9212
11 403 ne 14.7. 16:0015.7. 0:16 9212*Z1
 6  401 so 13.7. 8:1013.7. 22:20 9212
5+14 406 pá 12.7. 5:0412.7. 21:10 9212
19 401 čt 11.7. 6:2211.7. 20:41 9212
18 410 st 10.7. 4:5810.7. 23:13 9212
5+14 404 út 9.7. 14:249.7. 23:07 9212
3+9 413 út 9.7. 6:009.7. 9:29 9212
 6  405 ne 7.7. 4:347.7. 22:09 9212
18 405 so 6.7. 5:187.7. 0:33 9212
18 402 pá 5.7. 4:385.7. 23:53 9212
17 414 čt 4.7. 5:325.7. 0:28 9212
3+9 412 st 3.7. 5:254.7. 0:39 9212
19 401 út 2.7. 6:222.7. 20:41 9212
5+14 409 po 1.7. 5:041.7. 21:40 9212
5+14 405 ne 30.6. 5:5030.6. 23:38 9212
17 408 so 29.6. 4:4730.6. 0:28 9212
11 411 pá 28.6. 6:2728.6. 20:01 9212
11 401 čt 27.6. 4:5128.6. 0:16 9212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.