Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 690 781 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 432 dnes 15:271.5. 1:27 9212
 3  407 dnes 6:0930.4. 9:43 9212
17 425 út 29.4. 14:3630.4. 0:47 9212
24 412 út 29.4. 7:3129.4. 9:38 9212
18 407 pá 25.4. 5:4825.4. 10:10 9212*MU
17 422 čt 24.4. 4:4725.4. 0:16 9212
 3  403 st 23.4. 5:4323.4. 20:01 9212
14 411 út 22.4. 7:2622.4. 20:24 9212
11 410 čt 17.4. 4:5117.4. 19:48 9212
11 401 st 16.4. 10:3017.4. 0:16 9212*Z1
 5  405 út 15.4. 4:3416.4. 0:19 9212
17 422 po 14.4. 4:4715.4. 0:16 9212
 6  406 ne 13.4. 4:0914.4. 0:09 9212
18 403 so 12.4. 4:5813.4. 0:13 9212
18 407 pá 11.4. 5:4811.4. 23:53 9212
14 409 čt 10.4. 5:0310.4. 22:25 9212
18 407 st 9.4. 5:489.4. 23:53 9212
14 409 út 8.4. 5:038.4. 23:58 9212
17 425 po 7.4. 14:368.4. 0:47 9212
 3  408 po 7.4. 6:397.4. 10:20 9212
17 425 pá 4.4. 5:394.4. 9:50 9212
11 407 čt 3.4. 4:133.4. 19:31 9212
17 432 st 2.4. 15:273.4. 1:27 9212
17 425 st 2.4. 5:392.4. 9:50 9212
 5  405 út 1.4. 4:342.4. 0:19 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.