Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 420 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 342 čt 29.10. 6:2929.10. 19:49 9212
16 317 út 27.10. 16:2028.10. 0:33 9212
 4  301 út 27.10. 5:4527.10. 9:18 9212
14 443 po 26.10. 4:1026.10. 21:20 9212
 3  404 ne 25.10. 4:5826.10. 0:17 9212
 3  404 so 24.10. 4:3825.10. 0:17 9212
17 410 pá 23.10. 5:3724.10. 0:41 9212
 3  407 čt 22.10. 4:5822.10. 23:37 9212
17 406 st 21.10. 4:4822.10. 1:10 9212
17 405 út 20.10. 4:3021.10. 0:49 9212
17 341 po 19.10. 6:0120.10. 0:19 9212
14 441 ne 18.10. 4:4918.10. 21:54 9212
11 408 so 17.10. 4:2118.10. 1:17 9212
17 404 pá 16.10. 6:0817.10. 0:29 9212
 3  407 čt 15.10. 4:5815.10. 23:37 9212
17 411 st 14.10. 5:5115.10. 0:59 9212
17 342 út 13.10. 6:2913.10. 19:49 9212
 9  334 po 12.10. 6:5112.10. 9:30 9212
15 313 pá 9.10. 5:369.10. 9:13 9212
 9  313 čt 8.10. 4:139.10. 0:09 9212
20 303 st 7.10. 4:388.10. 0:45 9212
 9  322 út 6.10. 14:407.10. 0:49 9212*Z
17 401 ne 27.9. 4:4827.9. 17:30 9212*MU
16 344 so 26.9. 8:3527.9. 1:10 9212
14 442 pá 25.9. 5:1325.9. 20:34 9212
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.