Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 569 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 dnes 5:397.6. 19:59 9212
14 416 út 6.6. 15:066.6. 20:21 9212
17 430 út 6.6. 6:216.6. 9:15 9212
16 411 po 5.6. 5:005.6. 20:17 9212
14 403 pá 2.6. 4:362.6. 21:33 9212
 3  402 čt 1.6. 4:302.6. 0:41 9212
14 419 st 31.5. 14:4331.5. 21:02 9212
21 405 st 31.5. 5:3531.5. 9:59 9212
14 406 út 30.5. 5:0630.5. 18:59 9212
18 408 po 29.5. 5:2929.5. 22:38 9212
21 408 pá 26.5. 5:2626.5. 19:42 9212
17 418 čt 25.5. 15:0426.5. 0:37 9212
21 404 čt 25.5. 5:4425.5. 10:09 9212
18 414 st 24.5. 15:3824.5. 19:15 9212
17 418 st 24.5. 6:0624.5. 8:47 9212
17 424 út 23.5. 15:2823.5. 22:25 9212
17 428 út 23.5. 6:3623.5. 9:27 9212
18 414 po 22.5. 15:3822.5. 19:15 9212
17 414 po 22.5. 5:4722.5. 8:31 9212
 6  405 ne 21.5. 4:0722.5. 0:20 9212
12+36 418 so 20.5. 7:0721.5. 0:23 9212
18 408 pá 19.5. 5:2919.5. 22:38 9212
12 412 čt 18.5. 14:3018.5. 21:18 9212*Z1
21 406 út 16.5. 5:0016.5. 19:28 9212
 3  408 po 15.5. 14:5016.5. 0:21 9212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.