Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 492 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 415 čt 25.11. 6:0025.11. 14:00 9212
 3  410 út 23.11. 15:0424.11. 0:38 9212
14 410 út 23.11. 4:2223.11. 9:09 9212
 3  408 po 22.11. 14:4923.11. 0:21 9212
24 404 po 22.11. 6:0722.11. 9:51 9212
11 401 so 20.11. 4:2020.11. 13:40 9212*MU
16 408 pá 19.11. 5:0019.11. 20:00 9212
 6  411 čt 18.11. 4:3018.11. 19:25 9212
17 407 st 17.11. 7:2118.11. 1:05 9212
14 412 út 16.11. 4:4216.11. 19:50 9212
14 410 po 15.11. 14:2516.11. 0:11 9212
17 429 po 15.11. 6:1615.11. 9:04 9212
 7  407 ne 14.11. 9:1914.11. 21:07 9212
11 404 so 13.11. 4:5413.11. 21:13 9212
 3  401 pá 12.11. 5:1912.11. 19:46 9212
16 408 čt 11.11. 5:0011.11. 20:00 9212
 3  416 st 10.11. 5:0410.11. 19:24 9212
11 411 út 9.11. 4:499.11. 19:58 9212
 3  412 po 8.11. 4:329.11. 0:58 9212
 6  408 ne 7.11. 4:308.11. 0:42 9212
10 401 so 6.11. 8:146.11. 22:16 9212
11 408 pá 5.11. 6:145.11. 19:36 9212
24 403 st 3.11. 6:173.11. 20:10 9212
12+14 420 út 2.11. 6:112.11. 23:54 9212
Cvič 436 po 1.11. 6:001.11. 14:00 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.