Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 28.3.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 452 607 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 306 ne 18.4. 4:1818.4. 22:44 9212
20 309 so 17.4. 4:1217.4. 22:51 9212
10 309 pá 16.4. 4:5716.4. 23:04 9212
 7  311 čt 15.4. 4:2515.4. 20:11 9212
20 309 st 14.4. 4:4914.4. 21:50 9212
12 306 út 13.4. 5:0713.4. 22:00 9212
 3  304 po 12.4. 5:2112.4. 17:25 9212*MU
12 309 pá 9.4. 5:509.4. 20:21 9212
 4  302 st 7.4. 15:327.4. 19:30 9212
 4  304 st 7.4. 6:127.4. 10:04 9212
16 303 út 6.4. 5:106.4. 22:13 9212
14 307 čt 1.4. 4:521.4. 20:34 9212
 7  306 st 31.3. 5:3531.3. 22:44 9212
36 308 po 29.3. 5:4229.3. 20:00 9212*MU
 5  305 ne 28.3. 10:0028.3. 22:37 9212
11 405 pá 26.3. 5:5126.3. 21:02 9212
14 407 čt 25.3. 5:0625.3. 20:17 9212
17 402 st 24.3. 5:3324.3. 21:27 9212
 3  404 út 23.3. 5:2223.3. 21:21 9212
17 420 po 22.3. 4:3322.3. 20:25 9212
17 414 ne 21.3. 9:4821.3. 22:32 9212
17 409 so 20.3. 4:1420.3. 21:32 9212
17 413 pá 19.3. 5:4319.3. 23:33 9212
36 411 čt 18.3. 4:4418.3. 20:30 9212
14 412 st 17.3. 4:1817.3. 21:02 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.