Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 405 po 23.7. 5:1924.7. 0:57 9212
3+6 411 ne 22.7. 4:2622.7. 23:54 9212
14 406 so 21.7. 5:4621.7. 22:54 9212
3+6 411 pá 20.7. 4:4521.7. 0:37 9212
14 407 čt 19.7. 18:5019.7. 23:03 9212*Z
17 405 út 17.7. 5:1917.7. 17:25 9212*MU
5+16 410 po 16.7. 5:2016.7. 21:31 9212
5+16 410 pá 13.7. 5:2013.7. 21:31 9212
17 418 čt 12.7. 5:2413.7. 1:04 9212
17 407 st 11.7. 5:3912.7. 1:12 9212
 7  411 út 10.7. 17:1010.7. 20:16 9212*Z1
5+16 416 po 9.7. 6:229.7. 22:31 9212
 7  411 st 4.7. 5:234.7. 20:16 9212
3+6 408 út 3.7. 4:263.7. 20:08 9212
11 408 po 2.7. 15:412.7. 22:26 9212
3+6 412 ne 1.7. 13:042.7. 0:31 9212
14 402 so 30.6. 4:3830.6. 21:39 9212
17 402 pá 29.6. 6:0230.6. 1:30 9212
17 429 čt 28.6. 5:4928.6. 23:03 9212
3+6 415 st 27.6. 4:4227.6. 19:59 9212
3+6 411 út 26.6. 6:1126.6. 23:03 9212
14 410 po 25.6. 6:3525.6. 23:04 9212
3+6 405 ne 24.6. 4:3125.6. 0:39 9212
17 416 so 23.6. 7:1924.6. 1:43 9212
20 408 pá 22.6. 5:5123.6. 0:37 9212
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.