Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 537 972 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 dnes 6:199.12. 9:54 9212
11 409 čt 8.12. 4:488.12. 18:44 9212
12+14 407 st 7.12. 5:017.12. 23:24 9212
11 408 út 6.12. 5:467.12. 0:24 9212
22 714 po 5.12. 15:305.12. 17:45 9212*Z1
12+14 411 po 5.12. 5:405.12. 9:21 9212
12+14 402 ne 4.12. 4:304.12. 23:58 9212
11 402 so 3.12. 4:424.12. 0:24 9212
17 419 pá 2.12. 5:333.12. 0:48 9212
12+14 408 čt 1.12. 5:111.12. 20:25 9212
12+14 407 st 30.11. 5:0030.11. 23:24 9212
17 423 út 29.11. 5:5429.11. 20:17 9212
24 412 po 28.11. 6:3628.11. 20:49 9212
 6  402 ne 27.11. 8:2327.11. 22:40 9212
11 405 so 26.11. 5:0026.11. 22:14 9212
17 412 pá 25.11. 5:5326.11. 0:18 9212
 3  410 čt 24.11. 15:0725.11. 0:42 9212
17 424 čt 24.11. 6:2924.11. 9:12 9212
 3  409 st 23.11. 5:5823.11. 9:26 9212
17 418 út 22.11. 15:0423.11. 0:38 9212
11 405 út 22.11. 4:4022.11. 9:25 9212
18 414 po 21.11. 16:3522.11. 0:33 9212
17 414 po 21.11. 5:4921.11. 8:32 9212
24 407 pá 18.11. 5:4518.11. 19:58 9212
11 402 čt 17.11. 8:5117.11. 20:01 9212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.