Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 676 021 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  406 čt 23.1. 18:4523.1. 21:31 9212*Z1
18 409 út 21.1. 4:3822.1. 0:13 9212
 3  413 po 20.1. 14:5621.1. 0:40 9212
 3  412 po 20.1. 5:1420.1. 10:50 9212
22 411 ne 19.1. 6:5920.1. 0:11 9212
24 406 pá 17.1. 6:0017.1. 20:07 9212
 4  402 čt 16.1. 5:1516.1. 21:20 9212
18 408 st 15.1. 6:1815.1. 23:53 9212
24 406 čt 9.1. 6:009.1. 20:07 9212
18 406 pá 3.1. 5:483.1. 19:29 9212
17 433 čt 2.1. 14:323.1. 0:47 9212
6+14 416 čt 2.1. 5:042.1. 9:18 9212
Rok 2024
11+93 462 út 31.12. 4:331.1. 6:36 9212
18 401 po 30.12. 6:4831.12. 0:13 9212
11 404 ne 29.12. 4:3330.12. 0:36 9212
11 405 so 28.12. 4:3329.12. 0:56 9212
11 411 pá 27.12. 4:3328.12. 0:36 9212
18 404 st 25.12. 8:5325.12. 22:33 9212
18 406 po 23.12. 5:4823.12. 19:29 9212
6+14 411 ne 22.12. 5:0422.12. 22:18 9212
 3  401 so 21.12. 4:4821.12. 23:00 9212
6+14 416 pá 20.12. 14:3420.12. 22:18 9212
11 405 pá 20.12. 5:2020.12. 9:58 9212
18 401 čt 19.12. 4:5819.12. 23:13 9212
11 410 st 18.12. 4:3318.12. 21:48 9212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.