Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 655 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 412 dnes 6:219.10. 7:35 9212*MU
14 408 út 8.10. 15:058.10. 22:27 9212
 3  417 út 8.10. 6:418.10. 10:12 9212
17 403 po 7.10. 5:367.10. 19:22 9212
22 409 so 5.10. 6:326.10. 0:12 9212
17 414 pá 4.10. 5:324.10. 23:35 9212
Zvl 448 čt 3.10. 20:003.10. 22:30 9212*1
19 405 út 1.10. 6:451.10. 9:14 9212
11 411 po 30.9. 4:5130.9. 20:01 9212
 3  401 ne 29.9. 4:4829.9. 23:00 9212
22 409 so 28.9. 6:3229.9. 0:12 9212
3+9 410 pá 27.9. 4:4827.9. 23:00 9212
11 404 čt 26.9. 5:3927.9. 0:36 9212
17 415 st 25.9. 15:3326.9. 0:28 9212
5+14 416 út 24.9. 6:2724.9. 9:24 9212
5+14 405 po 23.9. 5:0423.9. 18:54 9212
22 417 ne 22.9. 10:2022.9. 22:24 9212
3+9 414 čt 19.9. 5:0319.9. 19:40 9212
18 412 st 18.9. 15:2818.9. 20:47 9212
18 412 st 18.9. 7:2818.9. 9:18 9212
17 406 út 17.9. 14:1517.9. 19:45 9212
17 415 út 17.9. 6:0917.9. 9:42 9212
19 402 po 16.9. 6:0316.9. 20:11 9212
39 403 ne 15.9. 7:3315.9. 23:36 9212
17 402 so 14.9. 7:5515.9. 1:28 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.