Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 437 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 pá 22.1. 4:4222.1. 22:32 9212
11 410 čt 21.1. 4:3621.1. 21:45 9212
11 404 st 20.1. 4:0920.1. 20:26 9212
11 404 út 19.1. 4:0919.1. 20:26 9212
 3  409 po 18.1. 4:2718.1. 22:17 9212
 3  404 ne 17.1. 9:4017.1. 22:47 9212
18 407 so 16.1. 6:5216.1. 22:30 9212
14 412 pá 15.1. 4:1715.1. 21:03 9212
17 422 čt 14.1. 4:5114.1. 23:12 9212
11 409 st 13.1. 6:2813.1. 23:15 9212
17 422 út 12.1. 4:5112.1. 23:12 9212
11 402 po 11.1. 5:1711.1. 20:23 9212
18 406 ne 10.1. 4:5210.1. 22:10 9212
17 406 so 9.1. 7:499.1. 22:42 9212
18 405 pá 8.1. 5:308.1. 21:21 9212
11 402 čt 7.1. 5:177.1. 20:23 9212
17 412 st 6.1. 5:346.1. 23:03 9212
17 402 út 5.1. 5:385.1. 21:27 9212
11 404 po 4.1. 4:094.1. 20:26 9212
 3  406 ne 3.1. 4:273.1. 23:15 9212
 5  403 so 2.1. 6:482.1. 20:51 9212
14 404 pá 1.1. 6:381.1. 21:34 9212
Rok 2020
 3  409 čt 31.12. 4:2731.12. 22:17 9212
14 404 st 30.12. 4:5330.12. 22:14 9212
 3  402 út 29.12. 5:1929.12. 21:06 9212


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.