Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9212

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 7. 12. 2010

Výrobní číslo: 9851

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 353 403 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 424 po 19.8. 6:0019.8. 14:00 9212
Cvič 409 čt 15.8. 14:0015.8. 22:00 9212
Cvič 408 st 14.8. 14:0014.8. 22:00 9212
Cvič 431 út 13.8. 6:0013.8. 14:00 9212
Cvič 413 po 12.8. 6:0012.8. 14:00 9212
Cvič 404 so 10.8. 6:0010.8. 14:00 9212
Cvič 415 pá 9.8. 6:009.8. 14:00 9212
Cvič 404 st 7.8. 14:007.8. 22:00 9212
Cvič 411 st 7.8. 6:007.8. 14:00 9212
Cvič 409 út 6.8. 14:006.8. 22:00 9212
Cvič 437 út 6.8. 6:006.8. 14:00 9212
Cvič 414 po 5.8. 14:005.8. 22:00 9212
Cvič 424 po 5.8. 6:005.8. 14:00 9212
Cvič 407 ne 4.8. 6:004.8. 14:00 9212
Cvič 407 so 3.8. 6:003.8. 14:00 9212
Cvič 418 pá 2.8. 6:002.8. 14:00 9212
Cvič 423 út 23.7. 14:0023.7. 22:00 9212
Cvič 415 út 23.7. 6:0023.7. 14:00 9212
Cvič 431 po 22.7. 6:0022.7. 14:00 9212
Cvič 434 út 16.7. 6:0016.7. 14:00 9212
18 412 po 15.7. 15:1015.7. 18:59 9212
17 408 po 15.7. 5:4415.7. 9:44 9212
20 405 ne 14.7. 4:3014.7. 20:10 9212*MU
17 401 so 13.7. 6:2813.7. 23:53 9212
16 409 pá 12.7. 4:5513.7. 1:10 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.