Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 365 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 st 15.1. 4:4715.1. 11:00 9211*MU
 6  407 út 14.1. 6:0615.1. 0:23 9211
 6  414 po 13.1. 5:0113.1. 21:19 9211
18 406 ne 12.1. 4:5312.1. 23:48 9211
14 409 so 11.1. 4:5812.1. 0:33 9211
 3  402 pá 10.1. 5:4211.1. 1:15 9211
 6  409 čt 9.1. 4:219.1. 22:30 9211
 6  410 st 8.1. 4:409.1. 1:03 9211
17 427 út 7.1. 15:037.1. 22:02 9211
 6  408 út 7.1. 6:427.1. 9:50 9211
17 426 po 6.1. 6:156.1. 19:32 9211
16 404 pá 3.1. 4:553.1. 20:52 9211
14 401 čt 2.1. 4:582.1. 21:30 9211
17 408 st 1.1. 7:532.1. 1:33 9211
Rok 2019
17 408 po 30.12. 5:4430.12. 9:43 9211
11 406 so 28.12. 4:0928.12. 22:47 9211
11 406 pá 27.12. 14:3328.12. 1:15 9211
17 408 pá 27.12. 5:4427.12. 9:43 9211
11 404 po 23.12. 6:3123.12. 22:26 9211
11 407 so 21.12. 8:0021.12. 20:53 9211
 3  405 pá 20.12. 4:0620.12. 19:10 9211
11 406 čt 19.12. 15:0019.12. 22:25 9211*Z
 6  544 st 18.12. 4:4118.12. 22:30 9211
22 505 út 17.12. 4:5918.12. 1:19 9211
 6  442 po 16.12. 17:3017.12. 0:41 9211*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.