Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 025 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  404 čt 18.10. 5:3718.10. 20:26 9211
14 416 st 17.10. 14:5717.10. 20:17 9211
 4  406 st 17.10. 5:3117.10. 9:06 9211
 3  415 út 16.10. 14:2916.10. 22:21 9211
 4  410 út 16.10. 5:5616.10. 9:30 9211
17 403 po 15.10. 4:1515.10. 20:17 9211
14 406 ne 14.10. 4:5814.10. 22:00 9211
17 415 so 13.10. 7:1514.10. 0:42 9211
17 411 pá 12.10. 5:4612.10. 19:12 9211
17 418 čt 11.10. 5:0411.10. 20:02 9211
11 408 st 10.10. 6:2811.10. 0:55 9211
11 410 út 9.10. 14:319.10. 21:01 9211
14 411 út 9.10. 6:579.10. 10:08 9211
14 403 po 8.10. 4:388.10. 18:28 9211
17 408 ne 7.10. 8:088.10. 0:32 9211
17 411 pá 5.10. 5:465.10. 19:12 9211
 3  415 čt 4.10. 14:294.10. 22:21 9211
 4  407 čt 4.10. 5:384.10. 9:16 9211
 3  401 st 3.10. 5:364.10. 0:55 9211
 3  418 út 2.10. 5:182.10. 20:26 9211
17 426 po 1.10. 8:001.10. 19:32 9211*Z
17 401 ne 30.9. 7:0030.9. 22:43 9211
14 407 so 29.9. 10:0030.9. 0:25 9211*Z1
14 411 čt 27.9. 14:1728.9. 0:25 9211
11 414 čt 27.9. 3:4927.9. 10:13 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.