Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 čt 14.2. 3:5514.2. 21:54 9211
11 402 st 13.2. 6:4113.2. 22:28 9211
 6  405 st 6.2. 5:086.2. 10:00 9211*MU*1
11 410 út 5.2. 4:095.2. 19:33 9211
 3  418 po 4.2. 5:184.2. 20:26 9211
17 401 so 2.2. 6:102.2. 22:43 9211
17 423 pá 1.2. 5:442.2. 0:12 9211
17 426 čt 31.1. 6:1531.1. 19:32 9211
14 409 st 30.1. 5:2630.1. 19:18 9211
 3  418 út 29.1. 5:1829.1. 20:26 9211
17 418 po 28.1. 5:0428.1. 20:02 9211
 5  409 ne 27.1. 4:4927.1. 22:26 9211
17 403 so 26.1. 3:5526.1. 23:12 9211
17 429 pá 25.1. 15:1926.1. 1:12 9211
17 429 čt 24.1. 15:1925.1. 1:12 9211
 4  410 čt 24.1. 5:5624.1. 9:32 9211
 4  409 st 23.1. 13:0423.1. 18:36 9211
 4  412 st 23.1. 6:1223.1. 9:48 9211
11 409 út 22.1. 14:2322.1. 19:03 9211
 4  409 út 22.1. 5:4822.1. 9:24 9211
 4  410 po 21.1. 5:5621.1. 10:32 9211
11 414 pá 18.1. 15:0118.1. 21:31 9211
 4  410 pá 18.1. 5:5618.1. 9:32 9211
17 421 čt 17.1. 5:2517.1. 18:52 9211
11 402 st 16.1. 6:0816.1. 20:02 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Balabence

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.