Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 437 176 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 so 26.9. 8:0427.9. 0:49 9211
 3  404 pá 25.9. 5:3825.9. 20:38 9211
 3  406 čt 24.9. 4:3824.9. 11:50 9211*MU
17 404 st 23.9. 6:0824.9. 0:29 9211
17 403 út 22.9. 5:5422.9. 21:40 9211
 3  402 po 21.9. 5:1721.9. 20:23 9211
 3  404 ne 20.9. 10:1221.9. 0:17 9211
 3  408 so 19.9. 4:5819.9. 23:17 9211
 3  415 pá 18.9. 14:4319.9. 0:17 9211
 3  411 po 7.9. 4:477.9. 13:50 9211*MU
15 405 ne 6.9. 5:376.9. 22:09 9211
15 402 so 5.9. 4:375.9. 21:29 9211
14 402 pá 4.9. 6:454.9. 21:54 9211
24 415 čt 3.9. 6:433.9. 9:56 9211
 4  403 st 2.9. 15:122.9. 18:47 9211
14 415 st 2.9. 4:382.9. 10:08 9211
18 410 út 1.9. 4:331.9. 22:09 9211
18 410 po 31.8. 4:3331.8. 22:09 9211
18 407 ne 30.8. 6:5331.8. 0:28 9211
14 403 so 29.8. 5:2529.8. 22:03 9211
22 430 pá 28.8. 4:4528.8. 19:55 9211
14 407 čt 27.8. 4:5427.8. 20:23 9211
10+14 432 st 26.8. 14:0827.8. 0:36 9211
 7  406 st 26.8. 4:5226.8. 9:35 9211
 4  414 út 25.8. 4:3525.8. 20:11 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.