Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 291 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  412 po 6.4. 4:416.4. 22:19 9211
17 415 so 4.4. 6:205.4. 1:33 9211
17 424 pá 3.4. 5:034.4. 0:52 9211
18 409 čt 2.4. 6:403.4. 0:28 9211
17 411 st 1.4. 5:241.4. 20:17 9211
18 407 út 31.3. 4:3331.3. 22:07 9211
18 401 po 30.3. 5:3031.3. 0:49 9211
18 405 ne 29.3. 4:3329.3. 21:52 9211
 3  403 so 28.3. 5:0228.3. 21:51 9211
18 410 pá 27.3. 4:5327.3. 22:50 9211
14 412 čt 26.3. 6:0326.3. 22:25 9211
17 417 st 25.3. 4:1426.3. 1:04 9211
 3  406 út 24.3. 4:5724.3. 20:59 9211
11 402 po 23.3. 6:1923.3. 21:46 9211
24 418 pá 20.3. 6:1320.3. 19:38 9211
14 401 čt 19.3. 4:5819.3. 18:57 9211
17 403 st 18.3. 4:1418.3. 20:16 9211
Cvič 441 út 17.3. 14:0017.3. 22:00 9211
Cvič 413 út 17.3. 6:0017.3. 14:00 9211
18 408 po 16.3. 4:5317.3. 0:08 9211
18 408 ne 15.3. 10:5116.3. 0:28 9211
11 406 so 14.3. 4:0914.3. 22:47 9211
14 414 pá 13.3. 11:0013.3. 22:00 9211*Z
24 405 čt 12.3. 6:0212.3. 19:58 9211
22 407 st 11.3. 6:0111.3. 19:01 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9238

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.