Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 283 200 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 st 25.4. 5:3226.4. 1:13 9211
3+6 413 út 24.4. 4:4325.4. 0:50 9211
14 410 po 23.4. 6:3523.4. 23:04 9211
14 407 pá 20.4. 6:0320.4. 19:08 9211
 4  403 čt 19.4. 6:1319.4. 10:04 9211
3+6 405 st 18.4. 14:1218.4. 19:00 9211
11 410 st 18.4. 5:5318.4. 10:33 9211
3+6 426 út 17.4. 6:2118.4. 1:18 9211
 4  412 po 9.4. 15:109.4. 19:01 9211
14 415 po 9.4. 5:379.4. 10:28 9211
17 430 pá 6.4. 5:466.4. 22:53 9211
3+6 413 čt 5.4. 4:436.4. 0:50 9211
17 422 st 4.4. 5:205.4. 0:58 9211
17 422 út 3.4. 5:204.4. 0:58 9211
3+6 410 po 2.4. 4:063.4. 1:18 9211
14 405 ne 1.4. 9:051.4. 22:25 9211
17 414 pá 30.3. 4:3231.3. 1:31 9211
14 410 čt 29.3. 6:3529.3. 21:30 9211
17 421 st 28.3. 14:5528.3. 19:56 9211
 4  410 st 28.3. 5:5628.3. 9:32 9211
3+6 411 út 27.3. 6:1127.3. 23:03 9211
17 429 pá 23.3. 5:4923.3. 10:30 9211*MU*1
17 409 čt 22.3. 6:2522.3. 19:08 9211
11 411 st 21.3. 4:5721.3. 19:23 9211
14 410 út 20.3. 6:3520.3. 23:04 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s IAD

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.