Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 456 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  415 pá 22.1. 5:0222.1. 20:25 9211
14 405 čt 21.1. 5:0321.1. 22:16 9211
17 403 st 20.1. 5:4920.1. 21:42 9211
17 403 út 19.1. 5:4919.1. 21:42 9211
11 410 po 18.1. 4:3618.1. 21:45 9211
11 407 ne 17.1. 4:0917.1. 21:08 9211
11 408 so 16.1. 4:0916.1. 22:55 9211
 4  409 pá 15.1. 15:3315.1. 19:23 9211
 3  415 čt 14.1. 5:0214.1. 20:25 9211
14 412 st 13.1. 4:1713.1. 21:03 9211
 3  412 út 12.1. 5:0112.1. 22:55 9211
14 404 po 11.1. 4:5311.1. 22:14 9211
17 402 pá 8.1. 5:388.1. 21:27 9211
18 412 čt 7.1. 6:407.1. 22:49 9211
17 406 st 6.1. 4:426.1. 22:32 9211
17 411 út 5.1. 5:245.1. 22:42 9211
18 402 po 4.1. 4:524.1. 20:51 9211
17 403 pá 1.1. 6:341.1. 21:52 9211
Rok 2020
17 406 čt 31.12. 4:4231.12. 22:32 9211
 3  415 st 30.12. 5:0230.12. 20:25 9211
 6  408 út 29.12. 16:5529.12. 22:24 9211*Z
18 408 po 28.12. 6:0028.12. 19:44 9211
17 407 st 23.12. 4:1423.12. 22:52 9211
14 402 út 22.12. 4:3822.12. 21:01 9211
18 402 po 21.12. 4:5221.12. 20:51 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.