Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 361 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 ne 23.6. 4:1823.6. 21:23 9211
17 415 so 22.6. 17:2523.6. 1:42 9211*Z
 3  413 pá 21.6. 14:1221.6. 19:47 9211
 3  413 pá 21.6. 6:0921.6. 9:40 9211
12 415 čt 20.6. 5:5620.6. 20:49 9211
18 409 st 19.6. 6:4620.6. 0:28 9211
11 411 út 18.6. 4:5718.6. 19:23 9211
11 410 po 17.6. 14:3117.6. 22:45 9211
 4  410 po 17.6. 5:5517.6. 9:49 9211
11 401 ne 16.6. 4:2617.6. 1:16 9211
 3  403 so 15.6. 5:0215.6. 23:57 9211
17 419 pá 14.6. 5:2915.6. 0:12 9211
17 410 čt 13.6. 5:5214.6. 1:04 9211
18 409 st 12.6. 6:4613.6. 0:28 9211
24 406 út 11.6. 6:0911.6. 20:08 9211
17 420 po 10.6. 6:1411.6. 1:27 9211
 4  410 pá 7.6. 13:147.6. 19:04 9211
 4  412 pá 7.6. 6:127.6. 10:07 9211
 3  413 čt 6.6. 4:416.6. 19:47 9211
17 407 st 5.6. 5:245.6. 22:32 9211
17 412 út 4.6. 4:514.6. 19:12 9211
 3  403 po 3.6. 15:184.6. 0:50 9211
 4  412 po 3.6. 6:123.6. 10:07 9211
17 407 ne 2.6. 4:293.6. 0:55 9211
11 407 so 1.6. 8:001.6. 20:53 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.