Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 333 840 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 st 19.12. 5:3119.12. 9:08 9211
17 416 út 18.12. 3:5518.12. 21:54 9211
14 409 po 17.12. 5:2617.12. 19:18 9211
14 405 ne 16.12. 4:3816.12. 21:38 9211
14 405 so 15.12. 5:4916.12. 0:34 9211
14 413 pá 14.12. 5:4914.12. 22:00 9211
 4  406 čt 13.12. 14:2213.12. 19:38 9211
14 416 čt 13.12. 5:3513.12. 10:58 9211
 3  410 st 12.12. 4:4712.12. 19:29 9211
17 403 út 11.12. 4:1511.12. 20:17 9211
17 423 po 10.12. 5:4411.12. 0:12 9211
14 405 ne 9.12. 4:3810.12. 0:28 9211
 4  401 pá 7.12. 13:347.12. 19:11 9211
14 416 pá 7.12. 5:357.12. 10:58 9211
14 409 čt 6.12. 5:266.12. 19:18 9211
 3  401 st 5.12. 5:366.12. 0:55 9211
16 413 út 4.12. 4:554.12. 21:07 9211
 4  406 po 3.12. 14:223.12. 19:38 9211
14 110 po 3.12. 10:253.12. 12:30 9211*Z
 3  411 pá 30.11. 4:4130.11. 19:39 9211
18 405 čt 29.11. 4:3329.11. 20:07 9211
18 408 st 28.11. 12:5029.11. 0:08 9211*Z1
 3  415 út 27.11. 14:2927.11. 22:21 9211
17 415 út 27.11. 5:3927.11. 9:39 9211
 6  407 po 26.11. 6:0126.11. 20:20 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.