Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: K

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 531 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 po 11.4. 7:0711.4. 8:47 9211
18 414 pá 8.4. 16:359.4. 0:33 9211
18 414 pá 8.4. 7:078.4. 8:47 9211
18 414 čt 7.4. 7:077.4. 8:47 9211
18 414 st 6.4. 7:076.4. 8:47 9211
21 407 út 5.4. 15:465.4. 18:31 9211
18 414 út 5.4. 7:075.4. 8:47 9211
18 414 po 4.4. 7:074.4. 8:47 9211
18 402 čt 31.3. 5:5831.3. 9:27 9211
14 415 st 30.3. 6:2230.3. 20:32 9211
17 425 út 29.3. 15:2729.3. 19:48 9211
 7  405 út 29.3. 6:0929.3. 9:34 9211
17 425 po 28.3. 15:2728.3. 19:48 9211
18 414 po 28.3. 7:0728.3. 8:47 9211
18 407 čt 24.3. 4:3624.3. 19:14 9211
 3  412 st 23.3. 4:3224.3. 0:58 9211
18 413 út 22.3. 5:2823.3. 0:13 9211
 6  404 po 21.3. 6:1321.3. 23:38 9211
24 415 pá 18.3. 6:3418.3. 10:00 9211
24 405 čt 17.3. 5:5617.3. 20:44 9211
18 407 st 16.3. 6:3216.3. 19:24 9211
17 416 út 15.3. 13:2515.3. 23:16 9211*Z1
14 415 út 15.3. 4:2215.3. 9:52 9211
17 408 po 14.3. 6:0815.3. 0:45 9211
24 405 ne 13.3. 6:4813.3. 23:17 9211
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.