Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 425 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  401 ne 5.7. 18:506.7. 0:41 9211*Z
17 426 pá 3.7. 5:494.7. 1:03 9211
22 401 čt 2.7. 4:322.7. 20:27 9211
22 427 st 1.7. 4:142.7. 1:07 9211
18 409 út 30.6. 6:401.7. 0:08 9211
18 405 po 29.6. 6:0029.6. 19:45 9211
22 401 ne 28.6. 9:4129.6. 0:45 9211
17 403 so 27.6. 4:3227.6. 21:52 9211
18 404 pá 26.6. 22:4527.6. 0:48 9211*Z1
11 410 pá 26.6. 6:3926.6. 21:38 9211
 4  403 čt 25.6. 15:1225.6. 18:47 9211
17 430 čt 25.6. 6:0825.6. 9:11 9211
11 405 st 24.6. 4:0924.6. 20:55 9211
11 409 út 23.6. 4:3624.6. 1:15 9211
 6  401 po 22.6. 4:4122.6. 21:02 9211
18 403 pá 19.6. 5:1319.6. 18:56 9211
22 433 čt 18.6. 4:2219.6. 1:07 9211
18 410 st 17.6. 4:3317.6. 22:06 9211
22 434 út 16.6. 7:0017.6. 1:10 9211
18 414 po 15.6. 5:3015.6. 9:09 9211
17 430 pá 12.6. 6:0812.6. 9:11 9211
18 404 čt 11.6. 5:4512.6. 0:48 9211
22 431 st 10.6. 6:3511.6. 0:45 9211
24 408 út 9.6. 5:519.6. 19:57 9211
 6  401 po 8.6. 4:418.6. 21:02 9211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9271

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.