Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9211

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 2. 2011

Výrobní číslo: 9850

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  412 pá 23.8. 5:0023.8. 21:01 9211
15 402 čt 22.8. 5:5222.8. 22:08 9211
14 401 st 21.8. 4:5821.8. 21:30 9211
11 410 út 20.8. 14:3321.8. 1:15 9211
17 407 út 20.8. 5:1320.8. 9:13 9211
26 413 po 19.8. 14:0819.8. 21:14 9211
17 408 po 19.8. 5:4419.8. 9:43 9211
14 408 ne 18.8. 4:5818.8. 14:00 9211*MU
17 409 so 17.8. 4:1418.8. 0:12 9211
17 402 pá 16.8. 4:3517.8. 1:29 9211
18 410 čt 15.8. 4:5315.8. 22:50 9211
 7  405 st 14.8. 14:1814.8. 23:19 9211
 7  405 st 14.8. 6:1014.8. 11:19 9211
18 405 út 13.8. 6:0013.8. 19:47 9211
11 407 po 12.8. 4:1513.8. 0:55 9211
17 401 ne 11.8. 8:0812.8. 1:04 9211
26 407 so 10.8. 5:1410.8. 22:50 9211
 3  402 pá 9.8. 4:449.8. 19:39 9211
17 406 čt 8.8. 21:108.8. 23:12 9211*Z
18 408 st 7.8. 6:308.8. 0:08 9211
 3  405 út 6.8. 5:027.8. 0:17 9211
10+16 432 po 5.8. 4:576.8. 1:03 9211
11 408 ne 4.8. 9:584.8. 20:53 9211
14 405 so 3.8. 6:053.8. 23:03 9211
17 418 pá 2.8. 5:342.8. 23:27 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.