Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: K

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 572 160 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  414 dnes 11:0030.11. 0:20 9210*Z1
17 430 dnes 5:4729.11. 9:49 9210
 3  417 út 28.11. 15:0429.11. 0:39 9210
 3  415 út 28.11. 6:0128.11. 9:32 9210
 3  414 po 27.11. 4:3127.11. 6:11 9210*MU
14 405 ne 26.11. 5:0626.11. 23:51 9210
 5  407 so 25.11. 9:3025.11. 21:04 9210*Z2
14 410 pá 24.11. 6:0424.11. 22:28 9210
14 403 čt 23.11. 5:0623.11. 22:40 9210
14 415 st 22.11. 6:4322.11. 23:16 9210
22 417 út 21.11. 7:1321.11. 19:19 9210
24 405 po 20.11. 17:3020.11. 19:42 9210*Z3
17 426 po 20.11. 6:3220.11. 9:01 9210
11 407 čt 16.11. 6:0216.11. 19:31 9210
 6  408 st 15.11. 6:0515.11. 19:10 9210
18 406 út 14.11. 4:5814.11. 18:36 9210
14 415 po 13.11. 6:4313.11. 23:16 9210
14 401 ne 12.11. 4:2612.11. 21:05 9210
 3  406 so 11.11. 5:2711.11. 22:20 9210
24 407 pá 10.11. 6:3010.11. 20:00 9210
18 415 čt 9.11. 16:009.11. 17:48 9210
 3  415 čt 9.11. 6:019.11. 9:32 9210
12 404 st 8.11. 5:258.11. 20:43 9210
18 402 út 7.11. 6:287.11. 23:53 9210
11 409 po 6.11. 4:136.11. 19:45 9210
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.