Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 485 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 409 pá 22.11. 6:4623.11. 0:28 9210
18 406 čt 21.11. 6:0022.11. 0:48 9210
18 406 st 20.11. 6:0021.11. 0:48 9210
14 406 út 19.11. 4:5819.11. 21:00 9210
17 424 po 18.11. 5:5218.11. 22:52 9210
24 405 pá 15.11. 6:0215.11. 19:58 9210
24 405 čt 14.11. 6:0214.11. 19:58 9210
24 406 st 13.11. 6:1013.11. 20:08 9210
 3  410 út 12.11. 4:4712.11. 19:29 9210
 3  415 po 11.11. 14:2911.11. 22:21 9210
14 411 po 11.11. 6:5711.11. 10:08 9210
9+38 427 pá 8.11. 6:208.11. 20:02 9210
11 411 čt 7.11. 4:577.11. 19:23 9210
27 401 st 6.11. 5:596.11. 22:16 9210
11 405 út 5.11. 6:045.11. 18:33 9210
 6  407 po 4.11. 6:065.11. 0:23 9210
 3  411 pá 1.11. 4:411.11. 19:39 9210
 6  401 čt 31.10. 4:5031.10. 18:50 9210
27 402 st 30.10. 6:2730.10. 22:31 9210
27 404 út 29.10. 14:3929.10. 19:00 9210
17+18 401 út 29.10. 6:3929.10. 9:53 9210
18 406 po 28.10. 4:5328.10. 23:48 9210
12 407 ne 27.10. 7:3228.10. 0:34 9210
 3  403 so 26.10. 5:0226.10. 23:57 9210
14 415 pá 25.10. 6:0826.10. 0:25 9210


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.