Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  403 čt 2.4. 6:152.4. 9:04 9210
 4  403 st 1.4. 15:151.4. 18:04 9210
 4  404 st 1.4. 6:251.4. 9:14 9210
 4  404 út 31.3. 15:2531.3. 18:14 9210
 3  416 út 31.3. 4:0731.3. 10:02 9210
17 403 po 30.3. 5:4831.3. 1:22 9210
11 407 ne 29.3. 4:0930.3. 0:55 9210
 3  406 so 28.3. 8:1028.3. 22:37 9210
 3  401 pá 27.3. 14:2327.3. 20:36 9210
 3  416 pá 27.3. 4:0727.3. 10:02 9210
17 406 čt 26.3. 4:4227.3. 1:33 9210
14 409 st 25.3. 5:2625.3. 21:45 9210
 4  407 út 24.3. 15:5524.3. 18:44 9210
18 412 út 24.3. 7:0024.3. 8:58 9210*Z
 3  414 po 23.3. 15:3023.3. 20:07 9210*Z1
 6  401 pá 20.3. 5:0020.3. 20:21 9210
 3  418 čt 19.3. 5:1819.3. 20:25 9210
 3  418 st 18.3. 5:1818.3. 20:25 9210
26 412 út 17.3. 4:3917.3. 20:21 9210
18 414 po 16.3. 5:3016.3. 21:37 9210
11 401 ne 15.3. 4:2916.3. 1:15 9210
17 416 so 14.3. 8:2515.3. 1:12 9210
 4  407 pá 13.3. 14:3013.3. 19:59 9210
17 429 pá 13.3. 5:0313.3. 9:47 9210
14 404 čt 12.3. 5:0612.3. 22:25 9210
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.