Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 408 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  403 čt 9.7. 5:389.7. 21:44 9210
14 412 st 8.7. 5:458.7. 21:08 9210
17 406 út 7.7. 14:217.7. 23:52 9210
17 407 út 7.7. 4:517.7. 9:43 9210
14 409 po 6.7. 4:386.7. 21:18 9210
 3  404 ne 5.7. 9:406.7. 0:55 9210
18 401 so 4.7. 8:514.7. 20:36 9210
22 419 st 1.7. 5:321.7. 20:54 9210
11 409 út 30.6. 4:1530.6. 23:56 9210
11 409 po 29.6. 4:1529.6. 23:56 9210
18 405 ne 28.6. 4:3328.6. 23:48 9210
 3  406 so 27.6. 4:0728.6. 1:15 9210
18 410 pá 26.6. 4:3326.6. 22:06 9210
11 409 čt 25.6. 4:3626.6. 1:15 9210
18 404 st 24.6. 5:4525.6. 0:48 9210
22 411 út 23.6. 4:0423.6. 20:01 9210
22 434 po 22.6. 7:0023.6. 1:25 9210
11 414 pá 19.6. 4:5619.6. 9:53 9210
11 410 čt 18.6. 6:3918.6. 21:38 9210
22 405 st 17.6. 6:0618.6. 0:55 9210
16 403 út 16.6. 4:5516.6. 20:19 9210
11 410 po 15.6. 6:3915.6. 21:38 9210
11 406 ne 14.6. 4:0914.6. 20:38 9210
22 404 so 13.6. 5:0414.6. 1:37 9210
 7  409 pá 12.6. 4:0713.6. 0:41 9210


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.