Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 422 623 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 so 26.9. 4:2126.9. 13:30 9210*MU*1
17 404 pá 25.9. 6:0826.9. 0:29 9210
 3  404 čt 24.9. 5:3824.9. 20:38 9210
 3  406 st 23.9. 4:3823.9. 19:17 9210
17 404 út 22.9. 6:0823.9. 0:29 9210
 3  404 po 21.9. 5:3821.9. 20:38 9210
 5  341 ne 20.9. 4:4120.9. 21:06 9210
14 442 so 19.9. 5:1719.9. 22:20 9210
22 402 pá 18.9. 5:4919.9. 0:21 9210
18 411 čt 17.9. 4:5318.9. 0:09 9210
22 405 st 16.9. 5:4616.9. 22:45 9210
14 407 út 15.9. 5:2415.9. 20:17 9210
 4  406 po 14.9. 15:3514.9. 18:08 9210
17 430 po 14.9. 6:0814.9. 9:11 9210
17 410 ne 13.9. 4:4213.9. 21:42 9210
 3  408 so 12.9. 4:2712.9. 23:57 9210
11 411 pá 11.9. 6:1611.9. 10:43 9210
 4  404 čt 10.9. 15:2210.9. 18:57 9210
11 411 čt 3.9. 6:163.9. 10:43 9210
 4  406 út 1.9. 7:051.9. 9:44 9210
14 403 ne 30.8. 9:4530.8. 16:05 9210*MU
18 401 so 29.8. 8:5129.8. 20:36 9210
22 414 pá 28.8. 6:3128.8. 19:42 9210
22 433 čt 27.8. 5:0427.8. 20:16 9210
 7  411 st 26.8. 14:4426.8. 21:07 9210
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9210 do 9307 v zastávce Ohrada ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.