Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 695 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 408 ne 25.8. 4:3825.8. 21:49 9210
17 409 so 24.8. 4:1425.8. 0:12 9210
15 404 pá 23.8. 8:2023.8. 22:23 9210*Z
26 413 čt 22.8. 18:4522.8. 21:14 9210*Z
14 412 st 21.8. 6:3521.8. 23:16 9210
18 412 út 20.8. 15:1020.8. 18:58 9210
15 406 pá 16.8. 4:3716.8. 20:53 9210
14 408 čt 15.8. 5:4815.8. 23:14 9210
18 407 st 14.8. 19:5014.8. 22:07 9210*Z1
18 409 po 12.8. 20:5013.8. 0:28 9210*Z2
11 406 st 7.8. 14:338.8. 0:55 9210
17 408 st 7.8. 5:447.8. 9:43 9210
15 411 út 23.7. 5:1123.7. 10:37 9210
14 405 po 22.7. 14:2522.7. 22:15 9210
14 405 po 22.7. 4:3822.7. 10:00 9210
15 407 pá 19.7. 5:4619.7. 21:57 9210
 3  406 čt 18.7. 4:2718.7. 9:51 9210
 3  406 st 17.7. 14:1617.7. 19:59 9210
11 406 st 17.7. 4:1517.7. 9:55 9210
17 408 út 16.7. 14:0617.7. 0:13 9210
17 408 út 16.7. 5:4416.7. 9:44 9210
18 406 so 13.7. 4:3313.7. 21:53 9210
17 413 pá 12.7. 4:1413.7. 1:43 9210
18 409 čt 11.7. 6:4012.7. 0:29 9210
10 401 út 9.7. 4:249.7. 13:10 9210*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.