Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9210

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 24. 3. 2011

Výrobní číslo: 9800

Profil kol: PR-1

Dveře: IGE II

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 340 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 st 24.4. 5:4625.4. 1:02 9210
14 416 út 23.4. 14:5723.4. 20:18 9210
14 411 út 23.4. 6:5723.4. 10:08 9210
17 405 po 22.4. 4:3222.4. 19:20 9210*MU
17 403 ne 21.4. 3:5522.4. 0:42 9210
17 403 so 20.4. 3:5521.4. 0:42 9210
 3  418 čt 18.4. 5:1818.4. 20:26 9210
11 408 st 17.4. 6:2817.4. 20:53 9210
 3  411 út 16.4. 4:4116.4. 19:39 9210
 3  401 po 15.4. 5:3616.4. 0:55 9210
17 412 ne 14.4. 4:1515.4. 0:12 9210
17 414 so 13.4. 7:5814.4. 1:29 9210
14 411 pá 12.4. 14:1712.4. 21:45 9210
 4  406 pá 12.4. 5:3112.4. 9:25 9210
17 409 čt 11.4. 5:2912.4. 1:42 9210
17 403 st 10.4. 4:1510.4. 20:17 9210
12 411 út 9.4. 5:4010.4. 0:50 9210
 3  415 čt 4.4. 6:314.4. 10:05 9210
17 428 út 2.4. 6:213.4. 0:52 9210
17 411 po 1.4. 5:461.4. 19:12 9210
11 411 pá 29.3. 4:5729.3. 19:23 9210
17 416 čt 28.3. 3:5528.3. 21:54 9210
11 413 st 27.3. 7:0128.3. 1:16 9210
14 416 út 26.3. 14:5726.3. 20:18 9210
 3  415 út 26.3. 6:3126.3. 10:05 9210
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.