Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 521 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 pá 5.11. 5:195.11. 19:46 9209
17 420 čt 4.11. 6:315.11. 0:36 9209
18 413 st 3.11. 5:284.11. 0:13 9209
12+14 411 út 2.11. 4:592.11. 20:08 9209
11 408 po 1.11. 6:141.11. 19:36 9209
 6  409 ne 31.10. 5:5331.10. 21:09 9209
16 406 so 30.10. 5:0030.10. 21:01 9209
12+14 414 pá 29.10. 5:0929.10. 23:45 9209
12+14 406 st 27.10. 4:1127.10. 22:25 9209
17 415 út 26.10. 4:1827.10. 1:24 9209
 3  412 po 25.10. 4:3226.10. 0:58 9209
 7  407 ne 24.10. 9:1924.10. 21:07 9209
17 404 so 23.10. 7:2024.10. 1:14 9209
12+14 408 pá 22.10. 4:3122.10. 19:39 9209
27 407 čt 21.10. 5:3022.10. 0:44 9209
17 412 st 20.10. 4:4520.10. 19:46 9209
 3  409 út 19.10. 14:5719.10. 20:29 9209
11 404 út 19.10. 6:5719.10. 9:35 9209
17 412 po 18.10. 4:4518.10. 19:46 9209
18 412 pá 15.10. 7:1515.10. 19:53 9209
11 407 čt 14.10. 4:1414.10. 19:31 9209
17 409 st 13.10. 16:1614.10. 0:55 9209
14 414 po 11.10. 4:5511.10. 20:05 9209
11 404 ne 10.10. 4:5410.10. 21:13 9209
27 401 so 9.10. 6:0510.10. 0:04 9209


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.