Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aqualand Moravia (od 21. 5. 2022 do současnosti)

Aqualand Moravia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 715 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  407 st 16.4. 6:0916.4. 9:43 9209
14 413 út 15.4. 14:4615.4. 23:05 9209
 3  408 út 15.4. 6:3915.4. 10:20 9209
17 432 čt 10.4. 15:2711.4. 1:27 9209
 3  407 čt 10.4. 6:0910.4. 9:43 9209
17 423 st 9.4. 6:069.4. 20:16 9209
 3  410 út 8.4. 4:468.4. 23:00 9209
17 423 po 7.4. 6:067.4. 20:16 9209
14 402 ne 6.4. 7:086.4. 22:27 9209
17 411 so 5.4. 6:266.4. 0:48 9209
11 405 pá 4.4. 14:405.4. 0:36 9209
 3  406 po 17.3. 4:1017.3. 5:45 9209*MU
17 417 ne 16.3. 6:4417.3. 0:48 9209
22 417 so 15.3. 7:5515.3. 22:37 9209
14 407 pá 14.3. 7:0314.3. 19:54 9209
14 407 čt 13.3. 7:0313.3. 19:54 9209
14 407 st 12.3. 7:0312.3. 19:54 9209
20 401 út 11.3. 6:0211.3. 20:48 9209
14 401 po 10.3. 6:0310.3. 21:24 9209
22 408 ne 9.3. 8:589.3. 20:54 9209
14 404 so 8.3. 5:048.3. 21:40 9209
 3  403 pá 7.3. 5:437.3. 19:57 9209
11 410 čt 6.3. 4:336.3. 21:48 9209
14 409 st 5.3. 5:035.3. 22:25 9209
 3  403 út 4.3. 5:434.3. 19:57 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.