Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aqualand Moravia (od 21. 5. 2022 do současnosti)

Aqualand Moravia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 614 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 dnes 7:2125.9. 22:54 9209
 5  407 ne 24.9. 4:5424.9. 21:56 9209
 5  406 so 23.9. 4:5423.9. 21:56 9209
30 403 pá 22.9. 4:5123.9. 0:21 9209
 3  417 čt 21.9. 14:5721.9. 22:23 9209
Cvič 412 čt 21.9. 6:0021.9. 14:00 9209
 6  406 st 20.9. 5:4720.9. 18:40 9209
11 404 út 19.9. 14:3920.9. 0:54 9209
16 401 út 19.9. 6:5419.9. 10:19 9209
18 412 po 18.9. 4:5718.9. 18:40 9209
14 406 ne 17.9. 4:2218.9. 0:12 9209
 6  405 so 16.9. 7:0917.9. 0:05 9209
 7  416 pá 15.9. 6:1015.9. 21:04 9209
18 404 čt 14.9. 4:3514.9. 18:17 9209
11 410 st 13.9. 4:3113.9. 21:50 9209
17 431 út 12.9. 14:5213.9. 1:04 9209
17 430 út 12.9. 6:2112.9. 9:15 9209
 6  412 út 5.9. 6:395.9. 19:35 9209
11 406 po 4.9. 5:484.9. 19:30 9209
17 410 čt 31.8. 5:2131.8. 19:58 9209
18 407 st 30.8. 4:3631.8. 0:14 9209
 3  401 út 29.8. 4:1230.8. 0:35 9209
14 407 po 28.8. 14:3728.8. 21:21 9209
14 404 po 28.8. 5:4928.8. 9:36 9209
17 409 ne 27.8. 5:2128.8. 0:04 9209


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.