Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aqualand Moravia (od 21. 5. 2022 do současnosti)

Aqualand Moravia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 672 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 čt 11.7. 5:3111.7. 20:31 9209
11 401 st 10.7. 14:3111.7. 0:56 9209
17 415 st 10.7. 6:2010.7. 9:29 9209
3+9 408 po 8.7. 4:488.7. 19:51 9209
5+14 405 ne 7.7. 4:447.7. 23:38 9209
17 409 so 6.7. 5:127.7. 1:08 9209
5+14 402 pá 5.7. 4:445.7. 23:38 9209
17 404 čt 4.7. 16:545.7. 1:08 9209*Z1
3+9 410 st 3.7. 5:024.7. 0:20 9209
18 409 út 2.7. 4:382.7. 18:58 9209
5+14 404 po 1.7. 14:241.7. 23:07 9209
11 404 po 1.7. 5:411.7. 10:33 9209
3+9 408 so 29.6. 4:3130.6. 1:00 9209
11 401 pá 28.6. 4:5129.6. 0:16 9209*MU*1
 3  405 čt 27.6. 14:3328.6. 0:21 9209
6+14 411 čt 27.6. 7:0327.6. 9:42 9209
20 408 st 26.6. 5:4326.6. 20:18 9209
33 416 út 25.6. 7:0625.6. 23:24 9209
11 409 po 24.6. 4:1324.6. 19:46 9209
16 403 ne 23.6. 5:0423.6. 21:14 9209
18 402 so 22.6. 4:3922.6. 23:52 9209
11 410 pá 21.6. 4:3321.6. 21:48 9209
 4  406 čt 20.6. 6:2020.6. 21:35 9209
33 415 st 19.6. 5:1719.6. 19:17 9209
20 408 út 18.6. 5:4318.6. 20:18 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8283 do 9209 ve smyčce Spojovací

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.