Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 398 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 412 čt 15.8. 6:3515.8. 18:25 9209*MU
17 408 út 13.8. 14:0614.8. 0:12 9209
17 408 út 13.8. 5:4413.8. 9:43 9209
18 409 po 12.8. 6:4012.8. 20:50 9209*MU
 3  403 ne 4.8. 9:404.8. 23:57 9209
14 408 so 3.8. 4:383.8. 23:15 9209
17 420 čt 1.8. 5:461.8. 23:43 9209
17 405 st 31.7. 4:3231.7. 21:00 9209
 3  408 út 30.7. 14:3830.7. 22:39 9209
18 412 út 30.7. 5:3030.7. 9:19 9209
16 404 po 29.7. 4:5529.7. 20:57 9209
 3  406 ne 28.7. 4:0829.7. 0:56 9209
11 404 pá 26.7. 6:3126.7. 20:50 9209*MU
17 419 čt 25.7. 5:3726.7. 1:05 9209
11 401 st 24.7. 4:2824.7. 20:03 9209
12 407 út 23.7. 4:1924.7. 1:25 9209
11 409 po 22.7. 13:3023.7. 1:17 9209*Z
 7  407 ne 21.7. 4:2621.7. 23:22 9209
 3  407 so 20.7. 4:0721.7. 1:16 9209
16 409 pá 19.7. 4:5520.7. 1:10 9209
10 412 čt 18.7. 6:1119.7. 1:20 9209
 3  402 st 17.7. 4:4417.7. 19:40 9209
11 409 út 16.7. 5:3117.7. 1:17 9209
11 404 po 15.7. 6:3115.7. 22:26 9209
11 404 st 10.7. 6:3110.7. 17:10 9209*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.