Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aqualand Moravia (od 21. 5. 2022 do současnosti)

Aqualand Moravia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 690 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 409 dnes 6:1421.11. 19:46 9209
11 409 st 20.11. 6:1420.11. 19:46 9209
18 412 út 19.11. 15:2819.11. 20:47 9209
17 410 út 19.11. 5:3019.11. 9:46 9209
17 415 po 18.11. 5:5518.11. 20:41 9209
11 403 ne 17.11. 4:1318.11. 0:16 9209
22 417 so 16.11. 7:5416.11. 22:36 9209
17 412 pá 15.11. 22:1516.11. 1:08 9209*Z1
11 409 čt 14.11. 6:1414.11. 19:46 9209
14 402 st 13.11. 5:4413.11. 19:14 9209
14 407 út 12.11. 4:4212.11. 19:54 9209
18 410 po 11.11. 4:3812.11. 0:33 9209
11 404 ne 10.11. 4:3311.11. 0:36 9209
11 401 so 9.11. 5:1010.11. 0:16 9209
18 412 pá 8.11. 15:288.11. 20:47 9209
11 405 pá 8.11. 5:208.11. 9:58 9209
 3  417 čt 7.11. 20:008.11. 0:40 9209*Z2
11 411 st 6.11. 4:516.11. 20:01 9209
18 410 út 5.11. 4:386.11. 0:33 9209
17 414 po 4.11. 15:315.11. 1:28 9209
11 405 po 4.11. 7:204.11. 9:58 9209*Z3
11 405 ne 3.11. 4:513.11. 23:07 9209
20 406 so 2.11. 4:492.11. 22:34 9209
11 407 pá 1.11. 4:131.11. 19:31 9209
18 405 čt 31.10. 5:4831.10. 23:53 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9213
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8380
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.