Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9209

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 17. 1. 2011

Výrobní číslo: 9799

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 427 321 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 st 29.1. 4:4229.1. 21:54 9209
17 409 út 28.1. 5:2829.1. 1:22 9209
 3  413 po 27.1. 14:1227.1. 19:47 9209
11 414 po 27.1. 4:1527.1. 10:13 9209
18 401 ne 26.1. 5:1327.1. 0:48 9209
18 408 so 25.1. 6:5326.1. 0:08 9209
11 413 pá 24.1. 15:2024.1. 21:16 9209*Z
 6  401 čt 23.1. 4:5023.1. 14:15 9209*MU
 3  402 st 22.1. 5:4223.1. 1:15 9209
18 414 út 21.1. 5:3021.1. 21:37 9209
24 403 po 20.1. 5:4720.1. 19:40 9209
 3  403 ne 19.1. 9:4019.1. 23:57 9209
17 406 so 18.1. 7:4818.1. 22:36 9209
14 406 pá 17.1. 4:5817.1. 21:00 9209
14 415 čt 16.1. 6:0817.1. 0:25 9209
14 403 st 15.1. 4:3815.1. 18:28 9209
 7  411 út 14.1. 5:5114.1. 22:38 9209
17 418 po 13.1. 4:3213.1. 20:02 9209
17 407 ne 12.1. 7:4013.1. 1:03 9209
14 407 so 11.1. 4:1811.1. 21:26 9209
 6  408 pá 10.1. 14:5311.1. 0:43 9209
 3  413 pá 10.1. 6:0910.1. 9:40 9209
24 407 čt 9.1. 6:279.1. 20:18 9209
18 405 st 8.1. 4:338.1. 20:07 9209
 6  407 út 7.1. 6:068.1. 0:23 9209
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.