Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 403 541 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 čt 22.8. 14:2522.8. 22:15 9208
17 408 čt 22.8. 5:4422.8. 9:43 9208
17 406 so 3.8. 7:224.8. 1:12 9208
 3  405 pá 2.8. 5:043.8. 0:18 9208
18 409 čt 1.8. 6:402.8. 0:29 9208
 3  413 st 31.7. 5:431.8. 1:18 9208
17 410 út 30.7. 4:5031.7. 1:26 9208
 3  413 po 29.7. 5:4330.7. 1:18 9208
18 405 ne 28.7. 4:3328.7. 21:53 9208
14 403 so 27.7. 5:2627.7. 22:36 9208
 3  413 pá 26.7. 9:0027.7. 1:18 9208*Z
 3  405 čt 25.7. 5:0426.7. 0:19 9208
17 403 st 24.7. 5:3425.7. 0:53 9208
14 408 út 23.7. 5:4823.7. 23:14 9208
14 406 po 22.7. 5:2722.7. 22:25 9208
17 407 ne 21.7. 7:4022.7. 1:28 9208
18 406 so 20.7. 4:3320.7. 21:53 9208
 5  408 pá 19.7. 4:3119.7. 21:42 9208
17 421 čt 18.7. 5:2918.7. 22:44 9208
14 408 st 17.7. 5:4817.7. 23:14 9208
 3  410 út 16.7. 5:1616.7. 20:37 9208
20 401 po 15.7. 4:2916.7. 0:53 9208
 3  407 ne 14.7. 4:2715.7. 1:17 9208
 3  403 so 13.7. 5:0213.7. 23:58 9208
16 406 pá 12.7. 12:0013.7. 0:50 9208*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.