Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 600 459 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  417 pá 29.9. 14:5729.9. 16:35 9208*MU
17 431 pá 29.9. 6:4129.9. 9:41 9208
18 410 st 27.9. 5:1327.9. 8:56 9208
 6  408 út 26.9. 4:2726.9. 23:25 9208
30 418 po 25.9. 6:1226.9. 0:41 9208
 5  404 ne 24.9. 9:4824.9. 23:26 9208
 3  401 pá 22.9. 4:1222.9. 20:30 9208
 3  402 čt 21.9. 6:1822.9. 0:37 9208
 3  412 st 20.9. 5:3920.9. 20:00 9208
18 407 út 19.9. 4:3719.9. 20:02 9208
14 411 po 18.9. 14:2619.9. 0:12 9208
14 411 po 18.9. 6:0218.9. 9:02 9208
17 430 pá 15.9. 6:2115.9. 9:15 9208
11 411 čt 14.9. 4:4814.9. 19:59 9208
 6  408 st 13.9. 4:2713.9. 23:25 9208
 6  407 út 12.9. 4:0712.9. 20:49 9208
22 420 po 11.9. 6:4512.9. 0:36 9208
 3  417 út 5.9. 14:575.9. 22:23 9208
17 437 út 5.9. 6:155.9. 9:07 9208
17 435 po 4.9. 15:244.9. 20:56 9208
18 409 po 4.9. 6:564.9. 8:49 9208
 6  405 ne 3.9. 9:234.9. 0:05 9208
 6  411 st 30.8. 4:0731.8. 0:05 9208
12 402 út 29.8. 5:0529.8. 22:19 9208
17 408 po 28.8. 14:2929.8. 0:25 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.