Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
DER Touristik (od 25. 8. 2024 do současnosti)

DER Touristik

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 671 454 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 401 dnes 6:4910.10. 0:16 9208
24 403 út 8.10. 5:508.10. 19:22 9208
12 414 po 7.10. 5:497.10. 19:59 9208
18+26 431 ne 6.10. 4:296.10. 22:40 9208
 3  406 so 5.10. 8:026.10. 0:20 9208
20 401 pá 4.10. 6:474.10. 19:18 9208
20 401 čt 3.10. 6:473.10. 19:18 9208
22 440 st 2.10. 5:192.10. 19:24 9208
18 412 út 1.10. 15:281.10. 20:47 9208
 3  415 út 1.10. 4:111.10. 9:41 9208
11 409 po 30.9. 6:1430.9. 19:46 9208
 5  403 ne 29.9. 4:3629.9. 21:05 9208
18 405 so 28.9. 5:1829.9. 0:33 9208
18 410 pá 27.9. 4:3828.9. 0:33 9208
5+14 402 čt 26.9. 6:5326.9. 23:27 9208
3+9 402 st 25.9. 4:1125.9. 20:01 9208
3+9 406 út 24.9. 15:0825.9. 0:39 9208
17 418 út 24.9. 5:2224.9. 9:52 9208
11 404 po 23.9. 5:3924.9. 0:36 9208
3+9 405 so 21.9. 7:4721.9. 22:20 9208
5+14 412 pá 20.9. 6:0820.9. 19:53 9208
11 411 čt 19.9. 6:2619.9. 20:01 9208
17 406 st 18.9. 14:1518.9. 19:45 9208
17 406 st 18.9. 5:5418.9. 8:56 9208
5+14 410 út 17.9. 5:4717.9. 19:40 9208


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.