Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 572 624 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 404 so 1.4. 6:232.4. 0:59 9208
17 417 pá 31.3. 5:1831.3. 22:05 9208
20 406 čt 30.3. 5:2731.3. 0:07 9208
 6  414 st 29.3. 5:4430.3. 0:40 9208
17 431 út 28.3. 6:1728.3. 18:41 9208
 6  407 po 27.3. 4:4727.3. 18:53 9208
16 405 ne 26.3. 4:5927.3. 0:28 9208
11 403 so 25.3. 4:4826.3. 0:39 9208
14 402 pá 24.3. 4:1925.3. 0:13 9208
18 404 čt 23.3. 7:5523.3. 22:56 9208
14 402 st 22.3. 4:1923.3. 0:13 9208
11 401 út 21.3. 4:0821.3. 22:42 9208
17 428 po 20.3. 15:4421.3. 1:17 9208
 2  416 po 20.3. 6:1520.3. 8:46 9208
18 403 ne 19.3. 8:5220.3. 0:16 9208
11 407 so 18.3. 8:3018.3. 21:26 9208
 3  408 pá 17.3. 14:5118.3. 0:21 9208
17 428 pá 17.3. 6:3917.3. 9:27 9208
24 405 čt 16.3. 5:5516.3. 19:10 9208
17 405 st 15.3. 6:4715.3. 19:01 9208
14 408 út 14.3. 5:1114.3. 22:33 9208
18 404 po 13.3. 7:5513.3. 22:56 9208
18 411 pá 10.3. 5:1410.3. 12:30 9208*MU
17 424 čt 9.3. 15:289.3. 22:25 9208
17 424 čt 9.3. 6:299.3. 9:11 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.