Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 653 754 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 401 dnes 6:2224.7. 20:41 9208
11 407 út 23.7. 5:3123.7. 20:31 9208
12 401 po 22.7. 5:4723.7. 0:40 9208
3+9 405 so 20.7. 7:4720.7. 22:20 9208
5+14 401 pá 19.7. 4:2420.7. 0:47 9208
5+14 401 čt 18.7. 4:2419.7. 0:47 9208
22 431 st 17.7. 5:2317.7. 23:12 9208
3+9 412 út 16.7. 5:2517.7. 0:39 9208
19 402 po 15.7. 6:4215.7. 19:34 9208
22 408 ne 14.7. 8:5914.7. 20:54 9208
19 405 út 9.7. 5:519.7. 8:54 9208
18 403 po 8.7. 5:189.7. 0:13 9208
5+14 406 ne 7.7. 5:047.7. 20:55 9208
3+9 408 so 6.7. 4:317.7. 1:00 9208
3+9 408 pá 5.7. 4:316.7. 1:00 9208
3+9 402 čt 4.7. 14:585.7. 0:59 9208
5+14 404 čt 4.7. 6:084.7. 9:50 9208
5+14 408 út 2.7. 4:442.7. 23:02 9208
19 405 po 1.7. 15:121.7. 19:57 9208
5+14 404 po 1.7. 6:081.7. 9:50 9208
 4  402 pá 28.6. 6:1828.6. 22:26 9208
 3  405 st 26.6. 14:3327.6. 0:21 9208
17 401 st 26.6. 6:4126.6. 9:54 9208
17 401 út 25.6. 15:5025.6. 21:21 9208
17 401 út 25.6. 6:4125.6. 9:34 9208


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.