Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 497 624 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 404 ne 28.2. 4:1828.2. 21:25 9208
17 415 so 27.2. 6:2027.2. 22:52 9208
 3  407 pá 26.2. 4:0726.2. 19:39 9208
 3  416 čt 25.2. 15:2325.2. 20:53 9208
 4  409 čt 25.2. 6:3425.2. 10:23 9208
 4  409 st 24.2. 15:3324.2. 19:23 9208
 3  414 st 24.2. 5:5524.2. 9:00 9208
17 424 út 23.2. 5:1823.2. 23:22 9208
17 422 po 22.2. 4:5122.2. 23:12 9208
17 406 pá 19.2. 4:4219.2. 22:32 9208
 3  414 čt 18.2. 15:0318.2. 23:15 9208
 4  409 čt 18.2. 6:3418.2. 10:23 9208
17 403 st 17.2. 5:4517.2. 21:42 9208
17 412 út 16.2. 5:3016.2. 23:03 9208
 3  409 po 15.2. 4:2715.2. 22:17 9208
14 408 ne 14.2. 4:5914.2. 22:18 9208
 5  401 so 13.2. 4:2013.2. 20:20 9208
 3  411 pá 12.2. 4:4712.2. 19:56 9208
17 422 čt 11.2. 4:5111.2. 23:12 9208
17 424 st 10.2. 5:1810.2. 23:22 9208
17 402 út 9.2. 8:559.2. 21:27 9208*Z
18 710 út 9.2. 6:009.2. 8:10 9208*Z1
16 402 po 8.2. 4:558.2. 20:18 9208
 5  403 ne 7.2. 4:207.2. 20:50 9208
14 403 so 6.2. 4:196.2. 23:04 9208
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.