Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 300 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 út 23.1. 4:5023.1. 18:48 9208
20 408 po 22.1. 4:4122.1. 19:46 9208
20 409 pá 19.1. 4:0320.1. 0:39 9208
17 407 čt 18.1. 6:1419.1. 1:43 9208
3 408 st 17.1. 4:2717.1. 20:08 9208
17 422 út 16.1. 5:2017.1. 0:58 9208
17 430 po 15.1. 5:4615.1. 22:53 9208
14 411 pá 12.1. 5:5512.1. 19:45 9208
11 408 čt 11.1. 5:0212.1. 0:12 9208
3 404 st 10.1. 5:2011.1. 0:56 9208
3 411 út 9.1. 14:269.1. 22:48 9208
3 412 út 9.1. 5:049.1. 10:03 9208
14 406 po 8.1. 4:448.1. 16:30 9208*MU
14 411 pá 5.1. 5:555.1. 19:45 9208
3 408 čt 4.1. 6:104.1. 20:37 9208
11 408 st 3.1. 5:024.1. 0:12 9208
3 405 út 2.1. 5:042.1. 23:58 9208
Rok 2017
17+93 452 ne 31.12. 6:111.1. 3:46 9208
17 415 so 30.12. 7:1531.12. 0:43 9208
11 405 pá 29.12. 4:5629.12. 20:54 9208
3 407 ne 24.12. 4:0824.12. 18:39 9208
3 406 so 23.12. 8:1024.12. 0:56 9208
5 404 pá 22.12. 5:3722.12. 21:16 9208
4 407 čt 21.12. 14:3021.12. 19:59 9208
4 411 čt 21.12. 6:0321.12. 9:40 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.