Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 478 439 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  142 po 23.11. 5:1823.11. 20:37 9208
12 407 so 21.11. 8:1721.11. 12:20 9208*MU
 3  412 pá 20.11. 5:3520.11. 19:28 9208
17 407 čt 19.11. 4:3019.11. 22:29 9208
17 412 st 18.11. 5:5018.11. 22:40 9208
17 410 út 17.11. 4:4817.11. 21:20 9208
20 341 po 16.11. 4:4716.11. 23:04 9208
20 441 ne 15.11. 9:2715.11. 22:10 9208
 5  342 so 14.11. 4:0714.11. 21:16 9208
17 441 pá 13.11. 5:5413.11. 21:29 9208
12 341 čt 12.11. 4:4012.11. 23:13 9208
 9  310 st 11.11. 6:2011.11. 20:57 9208
 9  314 út 10.11. 6:3610.11. 21:59 9208
 5  308 so 7.11. 5:577.11. 21:08 9208
20 313 pá 6.11. 5:396.11. 22:30 9208
 7  141 čt 5.11. 4:435.11. 20:13 9208
11 110 st 4.11. 4:194.11. 22:03 9208
 7  343 út 3.11. 5:003.11. 20:24 9208
 3  441 po 2.11. 4:382.11. 19:41 9208
17 412 ne 1.11. 6:392.11. 0:40 9208
17 410 so 31.10. 6:481.11. 0:29 9208
14 344 pá 30.10. 5:1230.10. 20:36 9208
 7  142 čt 29.10. 5:1829.10. 20:37 9208
 5  109 út 27.10. 5:2827.10. 21:36 9208
11 107 po 26.10. 4:1227.10. 1:12 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.