Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9208

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 4. 2011

Výrobní číslo: 9798

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 433 004 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 411 st 25.3. 5:2425.3. 20:17 9208
17 412 út 24.3. 5:3124.3. 23:02 9208
11 403 ne 22.3. 4:3622.3. 21:53 9208
18 408 so 21.3. 6:5322.3. 0:08 9208
 3  401 pá 20.3. 5:3621.3. 0:54 9208
 3  410 čt 19.3. 4:4719.3. 19:28 9208
 3  415 st 18.3. 14:2918.3. 22:20 9208
 3  414 st 18.3. 4:2618.3. 9:55 9208
 6  404 út 17.3. 5:2017.3. 23:03 9208
24 405 po 16.3. 6:0216.3. 19:58 9208
17 407 ne 15.3. 7:4016.3. 1:03 9208
6+14 411 so 14.3. 4:5814.3. 23:14 9208
14 404 pá 13.3. 5:0613.3. 22:25 9208
 4  407 čt 12.3. 14:3012.3. 19:59 9208
 4  406 st 11.3. 14:2211.3. 19:38 9208
 3  413 st 11.3. 6:0911.3. 9:40 9208
17 421 út 10.3. 15:0010.3. 18:52 9208*Z
17 421 út 10.3. 5:2410.3. 13:00 9208*MU
 6  412 po 9.3. 15:329.3. 21:02 9208
17 427 po 9.3. 4:519.3. 9:39 9208
17 401 ne 8.3. 8:089.3. 1:22 9208
17 409 so 7.3. 4:147.3. 23:42 9208
14 405 pá 6.3. 7:176.3. 22:39 9208
14 414 čt 5.3. 6:255.3. 22:00 9208
14 409 st 4.3. 14:074.3. 19:08 9208
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.