Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Yves Rocher (od 26. 5. 2024 do současnosti)

Yves Rocher

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do 1. 10. 2021)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 604 248 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 412 dnes 4:4818.6. 1:00 9207
22 417 ne 16.6. 10:2116.6. 22:26 9207
6+14 411 pá 14.6. 7:0314.6. 9:42 9207
17 403 čt 13.6. 16:0613.6. 23:55 9207
18 413 čt 13.6. 7:2113.6. 9:08 9207
3+26 419 út 11.6. 15:0411.6. 23:22 9207
3+26 417 út 11.6. 5:4511.6. 9:32 9207
24 405 po 10.6. 15:1910.6. 21:20 9207
17 414 po 10.6. 5:5410.6. 8:46 9207
11 405 ne 9.6. 4:519.6. 23:07 9207
17 404 so 8.6. 8:109.6. 0:28 9207
3+26 411 pá 7.6. 4:327.6. 19:50 9207
3+26 408 čt 6.6. 16:056.6. 19:53 9207*Z1
17 401 čt 6.6. 6:416.6. 9:34 9207
12 417 st 5.6. 5:275.6. 20:19 9207
 5  402 út 4.6. 6:124.6. 21:42 9207
3+26 405 po 3.6. 6:543.6. 19:32 9207
24 405 ne 2.6. 9:522.6. 20:20 9207
15 401 so 1.6. 5:501.6. 21:12 9207*Z2
 4  406 pá 31.5. 6:2031.5. 20:43 9207
6+14 403 čt 30.5. 6:2130.5. 22:48 9207
16 410 út 28.5. 5:0428.5. 20:44 9207
11 401 po 27.5. 4:5228.5. 0:16 9207
18 411 pá 24.5. 6:2824.5. 18:52 9207
17 406 čt 23.5. 5:1224.5. 0:28 9207
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.