Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do současnosti)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 400 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 pá 5.3. 6:145.3. 10:03 9207
 5  407 čt 4.3. 4:494.3. 20:34 9207
14 410 st 3.3. 5:463.3. 23:04 9207
17 420 út 2.3. 4:342.3. 20:25 9207
18 411 po 1.3. 6:131.3. 21:15 9207
 5  401 so 27.2. 4:2027.2. 20:20 9207
 6  410 st 24.2. 4:2124.2. 20:32 9207
18 402 út 23.2. 4:2823.2. 22:30 9207
 3  412 po 22.2. 5:0122.2. 22:55 9207
18 401 ne 21.2. 10:5621.2. 22:50 9207
14 402 po 18.1. 4:3818.1. 21:01 9207
14 404 ne 17.1. 4:1717.1. 21:25 9207
 3  404 so 16.1. 5:2216.1. 22:47 9207
14 407 pá 15.1. 5:0615.1. 20:17 9207
 3  416 čt 14.1. 15:2314.1. 20:53 9207
 4  406 čt 14.1. 6:0314.1. 9:53 9207
17 406 st 13.1. 4:4213.1. 22:32 9207
18 402 út 12.1. 4:5212.1. 20:51 9207
14 410 po 11.1. 5:4511.1. 20:45 9207
 4  406 pá 8.1. 15:048.1. 18:53 9207
 4  408 pá 8.1. 6:238.1. 10:13 9207
 3  404 čt 7.1. 5:227.1. 21:21 9207
17 413 st 6.1. 5:446.1. 23:33 9207
11 404 út 5.1. 4:095.1. 20:26 9207
18 411 po 4.1. 6:304.1. 22:30 9207


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.