Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do 1. 10. 2021)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 505 258 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 čt 15.9. 7:0715.9. 8:47 9207
18 402 st 14.9. 14:5914.9. 18:31 9207
18 414 st 14.9. 7:0714.9. 8:47 9207
18 402 út 13.9. 14:5913.9. 18:31 9207
18 402 út 13.9. 5:5913.9. 9:27 9207
18 402 po 12.9. 14:5912.9. 18:31 9207
18 414 po 12.9. 7:0712.9. 8:47 9207
18 414 pá 9.9. 7:079.9. 8:47 9207
18 402 čt 8.9. 14:598.9. 18:31 9207
18 414 čt 8.9. 7:078.9. 8:47 9207
18 402 st 7.9. 14:597.9. 18:31 9207
18 414 st 7.9. 7:077.9. 8:47 9207
18 402 út 6.9. 14:596.9. 18:31 9207
18 414 út 6.9. 7:076.9. 8:47 9207
18 402 po 5.9. 14:595.9. 18:31 9207
18 414 po 5.9. 7:075.9. 8:47 9207
17 428 pá 2.9. 6:442.9. 9:28 9207
24 412 čt 1.9. 6:361.9. 20:49 9207
11 405 st 31.8. 5:3831.8. 21:42 9207
 3  406 út 30.8. 5:0830.8. 21:43 9207
18 406 po 29.8. 21:0029.8. 22:56 9207*Z1
11 404 po 29.8. 4:0829.8. 20:09 9207
17 404 ne 28.8. 4:4629.8. 0:57 9207
17 410 so 27.8. 5:5427.8. 21:58 9207
 3  406 pá 26.8. 4:3127.8. 0:21 9207
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.