Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do současnosti)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 391 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 ne 29.11. 7:5029.11. 22:42 9207
14 406 so 28.11. 4:5828.11. 21:54 9207
18 112 pá 27.11. 14:3427.11. 22:48 9207
14 110 út 24.11. 5:2724.11. 20:59 9207
11 110 po 23.11. 4:1923.11. 22:03 9207
25 105 ne 22.11. 4:1522.11. 22:45 9207
 8  103 so 21.11. 7:2821.11. 22:45 9207
 7  108 pá 20.11. 4:2320.11. 20:34 9207
 7  101 čt 19.11. 6:3219.11. 22:43 9207
15 106 út 17.11. 9:3217.11. 22:27 9207
 5  102 po 16.11. 4:3716.11. 21:01 9207
 7  102 ne 15.11. 4:4315.11. 22:43 9207
 7  102 so 14.11. 4:4314.11. 22:43 9207
11 109 pá 13.11. 6:0913.11. 23:32 9207
 5  114 čt 12.11. 10:1012.11. 20:32 9207*Z
11 110 st 11.11. 4:1911.11. 14:10 9207*MU
 5  111 út 10.11. 6:0610.11. 22:29 9207
14 106 ne 8.11. 9:358.11. 21:11 9207
5+15 131 so 7.11. 4:377.11. 21:38 9207
 7  101 pá 6.11. 6:326.11. 22:43 9207
16 807 út 3.11. 4:083.11. 22:29 9207
25 801 po 2.11. 4:172.11. 22:24 9207
 9  805 ne 1.11. 9:402.11. 0:26 9207
 9  809 so 31.10. 5:291.11. 0:46 9207
16 815 pá 30.10. 4:0830.10. 10:48 9207
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.