Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do 1. 10. 2021)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 518 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  410 pá 31.3. 5:0131.3. 21:31 9207
 3  410 čt 30.3. 15:0731.3. 0:41 9207
17 414 čt 30.3. 5:4830.3. 8:31 9207
 3  412 st 29.3. 4:3130.3. 1:01 9207
18 409 út 28.3. 6:3328.3. 21:29 9207
17 414 po 27.3. 5:4827.3. 8:31 9207
17 411 ne 26.3. 10:0026.3. 21:16 9207
17 407 so 25.3. 7:5225.3. 21:35 9207
24 413 pá 24.3. 14:2624.3. 20:21 9207
14 419 pá 24.3. 6:0524.3. 9:39 9207
11 410 čt 23.3. 14:4023.3. 19:40 9207
 3  408 čt 23.3. 6:2723.3. 10:13 9207
 3  404 st 22.3. 5:2822.3. 19:44 9207
 3  402 út 21.3. 5:0921.3. 22:00 9207
18 409 po 20.3. 6:3320.3. 21:29 9207
17 405 pá 17.3. 6:4717.3. 19:01 9207
18 402 čt 16.3. 14:5916.3. 18:31 9207
 3  409 čt 16.3. 5:5816.3. 9:25 9207
14 403 st 15.3. 4:3815.3. 21:33 9207
 3  412 út 14.3. 4:3115.3. 1:01 9207
17 420 po 13.3. 5:3914.3. 0:57 9207
17 405 ne 12.3. 6:4413.3. 1:17 9207
11 406 so 11.3. 4:0811.3. 21:24 9207
17 420 pá 10.3. 5:3911.3. 0:57 9207
17 411 čt 9.3. 4:399.3. 19:26 9207


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.