Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do současnosti)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 4. 2010

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 365 908 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  410 út 7.7. 4:217.7. 20:47 9207
22 412 po 6.7. 4:227.7. 0:55 9207
22 403 ne 5.7. 10:166.7. 1:25 9207
17 409 so 4.7. 4:144.7. 21:32 9207
22 423 pá 3.7. 6:174.7. 0:37 9207
22 414 čt 2.7. 6:312.7. 19:42 9207
18 412 st 1.7. 15:101.7. 18:56 9207
22 427 út 30.6. 4:141.7. 1:07 9207
22 425 po 29.6. 15:4430.6. 0:45 9207
17 426 pá 26.6. 5:0426.6. 9:55 9207
22 444 čt 25.6. 6:4025.6. 9:53 9207
18 414 st 24.6. 5:3024.6. 9:09 9207
14 416 út 23.6. 5:0123.6. 10:38 9207
18 411 po 22.6. 4:5323.6. 0:08 9207
22 411 so 20.6. 4:1420.6. 17:35 9207*MU
18 410 pá 19.6. 4:3319.6. 22:06 9207
22 434 čt 18.6. 7:0019.6. 1:25 9207
 7  406 st 17.6. 5:1117.6. 20:40 9207
22 440 út 16.6. 5:4116.6. 9:01 9207
18 408 po 15.6. 6:1015.6. 19:45 9207
14 409 ne 14.6. 4:3814.6. 21:18 9207
22 417 so 13.6. 5:4413.6. 23:26 9207
22 428 pá 12.6. 6:1113.6. 0:37 9207
22 435 čt 11.6. 4:3911.6. 19:54 9207
 4  401 st 10.6. 6:0910.6. 9:52 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.