Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do 1. 10. 2021)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 452 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 406 ne 5.12. 4:246.12. 0:17 9207
 5  406 so 4.12. 7:445.12. 0:23 9207
 3  409 st 1.12. 14:581.12. 20:29 9207
 3  408 st 1.12. 6:301.12. 10:09 9207
24 404 út 30.11. 14:4530.11. 20:21 9207
 3  410 út 30.11. 6:1930.11. 9:54 9207
14 415 po 29.11. 15:0529.11. 20:20 9207
17 429 po 29.11. 6:1629.11. 9:04 9207
14 415 pá 26.11. 15:0526.11. 20:20 9207
17 421 pá 26.11. 4:5326.11. 9:24 9207
18 414 čt 25.11. 16:3526.11. 0:33 9207
 3  409 čt 25.11. 5:5425.11. 9:25 9207
18 412 st 24.11. 7:1524.11. 19:53 9207
18 411 út 23.11. 5:1323.11. 17:51 9207
11 408 po 22.11. 4:3422.11. 19:36 9207
 6  406 pá 19.11. 5:4319.11. 23:06 9207
16 408 čt 18.11. 5:0018.11. 20:00 9207
18 405 st 17.11. 5:1717.11. 6:00 9207*MU
18 404 út 16.11. 7:5516.11. 22:53 9207
18 411 po 15.11. 5:1315.11. 17:51 9207
 5  405 ne 14.11. 9:4014.11. 22:22 9207
11 401 so 13.11. 4:2014.11. 0:13 9207
 3  402 pá 12.11. 5:2212.11. 22:01 9207
 7  402 čt 11.11. 6:0811.11. 19:05 9207
17 429 st 10.11. 16:0411.11. 0:56 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.