Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do současnosti)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 378 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 ne 20.9. 10:1021.9. 0:56 9207
 4  402 pá 18.9. 6:1718.9. 9:59 9207
 3  416 čt 17.9. 4:0717.9. 9:59 9207
 4  404 st 16.9. 15:1516.9. 18:48 9207
 4  401 st 16.9. 6:0916.9. 9:52 9207
11 405 út 15.9. 4:0915.9. 22:05 9207
17 413 po 14.9. 5:3515.9. 1:22 9207
14 407 pá 11.9. 5:2411.9. 20:17 9207
 4  403 čt 10.9. 6:2510.9. 10:08 9207
 4  403 st 9.9. 15:129.9. 18:47 9207
18 414 st 9.9. 5:309.9. 9:09 9207
11 411 út 8.9. 6:168.9. 10:43 9207
17 426 po 7.9. 5:047.9. 9:55 9207
17 403 ne 6.9. 4:326.9. 21:52 9207
 3  406 so 5.9. 4:076.9. 1:15 9207
17 413 pá 4.9. 5:355.9. 1:22 9207
26 418 čt 3.9. 6:153.9. 10:09 9207
14 402 st 2.9. 6:452.9. 21:54 9207
18 408 út 1.9. 6:101.9. 19:45 9207
18 408 po 31.8. 6:1031.8. 19:45 9207
22 414 st 26.8. 15:3526.8. 19:42 9207*Z
22 430 po 24.8. 4:4524.8. 19:55 9207
16 407 ne 23.8. 4:5624.8. 0:45 9207
18 402 so 22.8. 15:0023.8. 0:48 9207*Z1
22 404 pá 21.8. 5:1021.8. 20:56 9207
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9339

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.