Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 4. 2010

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 402 ne 3.3. 5:263.3. 21:30 9207*MU*1
18 408 so 2.3. 6:533.3. 0:08 9207
11 406 pá 1.3. 4:281.3. 20:38 9207
14 402 čt 28.2. 4:1828.2. 22:41 9207
17 424 st 27.2. 5:5228.2. 1:04 9207
17 428 út 26.2. 6:2127.2. 0:52 9207
17 428 po 25.2. 6:2126.2. 0:52 9207
14 403 pá 22.2. 14:5722.2. 19:18 9207
 4  409 pá 22.2. 5:4822.2. 9:24 9207
18 415 čt 21.2. 15:3421.2. 19:28 9207
 4  406 čt 21.2. 5:3121.2. 9:08 9207
 3  418 st 20.2. 5:1820.2. 20:26 9207
 6  405 út 19.2. 5:0820.2. 1:08 9207
11 407 po 18.2. 5:4919.2. 0:55 9207
17 408 ne 17.2. 8:0818.2. 0:32 9207
17 401 so 16.2. 6:1016.2. 22:43 9207
17 406 pá 15.2. 5:1016.2. 1:27 9207
 3  415 čt 14.2. 14:2914.2. 22:21 9207
 3  413 čt 14.2. 6:0914.2. 9:40 9207
14 404 st 13.2. 6:4714.2. 0:25 9207
17 416 út 12.2. 3:5512.2. 21:54 9207
14 408 po 11.2. 13:5711.2. 23:14 9207
17 427 po 11.2. 4:3211.2. 9:23 9207
 3  402 pá 8.2. 5:429.2. 1:15 9207
 3  405 čt 7.2. 4:067.2. 19:10 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9207 do 8263 na Karlově náměstí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.