Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9207

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 4. 2010

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 344 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  405 út 19.2. 5:0820.2. 1:08 9207
11 407 po 18.2. 5:4919.2. 0:55 9207
17 408 ne 17.2. 8:0818.2. 0:32 9207
17 401 so 16.2. 6:1016.2. 22:43 9207
17 406 pá 15.2. 5:1016.2. 1:27 9207
 3  415 čt 14.2. 14:2914.2. 22:21 9207
 3  413 čt 14.2. 6:0914.2. 9:40 9207
14 404 st 13.2. 6:4714.2. 0:25 9207
17 416 út 12.2. 3:5512.2. 21:54 9207
14 408 po 11.2. 13:5711.2. 23:14 9207
17 427 po 11.2. 4:3211.2. 9:23 9207
 3  402 pá 8.2. 5:429.2. 1:15 9207
 3  405 čt 7.2. 4:067.2. 19:10 9207
17 409 st 6.2. 5:297.2. 1:42 9207
17 424 út 5.2. 5:526.2. 1:04 9207
14 405 po 4.2. 12:304.2. 22:40 9207*Z
 3  410 po 4.2. 4:474.2. 6:45 9207*MU
16 408 ne 3.2. 4:554.2. 0:24 9207
16 401 so 2.2. 4:552.2. 21:54 9207
14 406 pá 1.2. 4:581.2. 21:00 9207
17 427 čt 31.1. 15:0331.1. 22:02 9207
 4  401 čt 31.1. 6:0431.1. 9:56 9207
 4  407 st 30.1. 14:3030.1. 19:59 9207
 4  409 st 30.1. 5:4830.1. 9:24 9207
17 421 út 29.1. 5:2529.1. 18:52 9207
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.