Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9207

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dr. Oetker Pizza Ristorante (od 28. 6. 2020 do současnosti)

Dr. Oetker Pizza Ristorante

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

Dodání: 15. 4. 2010

V provozu od: 23. 12. 2011

Výrobní číslo: 9797

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 420 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 403 ne 13.6. 5:0513.6. 22:04 9207
14 406 so 12.6. 6:4512.6. 21:33 9207
18 412 pá 11.6. 6:4011.6. 22:32 9207
17 412 čt 10.6. 5:3010.6. 23:52 9207
17 403 st 9.6. 5:4910.6. 0:22 9207
14 407 út 8.6. 5:068.6. 22:24 9207
24 407 po 7.6. 6:227.6. 19:21 9207
 3  405 ne 6.6. 9:226.6. 22:37 9207
11 408 so 5.6. 8:165.6. 23:33 9207
 3  402 pá 4.6. 5:334.6. 21:06 9207
17 424 čt 3.6. 5:343.6. 23:19 9207
17 424 st 2.6. 5:342.6. 23:19 9207
 3  407 út 1.6. 4:381.6. 23:17 9207
18 402 po 31.5. 5:4731.5. 23:24 9207
17 141 ne 30.5. 9:3430.5. 22:09 9207
16 108 so 29.5. 5:5229.5. 21:34 9207
 7  109 pá 28.5. 5:2828.5. 20:24 9207
11 111 čt 27.5. 4:3927.5. 22:24 9207
14 109 st 26.5. 4:4526.5. 23:12 9207
18 442 út 25.5. 5:0625.5. 22:43 9207
17 406 po 24.5. 4:4824.5. 22:09 9207
 3  406 ne 23.5. 5:1823.5. 23:37 9207
17 407 so 22.5. 5:5022.5. 22:39 9207
16 409 pá 21.5. 4:5221.5. 22:51 9207
17 141 čt 20.5. 5:3520.5. 23:59 9207


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.