Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9206

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Životní pojištění U+ youplus (od 14. 4. 2019 do 30. 4. 2021)

Životní pojištění U+ youplus

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 3. 10. 2018 do 13. 4. 2019)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do 22. 9. 2018)

Mastercard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 769 627 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 411 ne 17.11. 6:5918.11. 0:11 9206
 3  409 so 16.11. 4:3117.11. 1:00 9206
17 410 pá 15.11. 14:5916.11. 0:48 9206
18 412 pá 15.11. 7:2815.11. 9:18 9206
11 405 út 12.11. 14:4013.11. 0:36 9206
 3  415 út 12.11. 4:1112.11. 9:41 9206
11 406 po 11.11. 5:4012.11. 0:56 9206
22 404 ne 10.11. 8:0210.11. 22:35 9206
22 422 so 9.11. 9:089.11. 20:54 9206
24 405 pá 8.11. 6:118.11. 19:42 9206
17 416 čt 7.11. 5:217.11. 10:21 9206
11 406 st 6.11. 5:407.11. 0:56 9206
22 422 út 5.11. 5:415.11. 19:59 9206
11 411 po 4.11. 4:514.11. 20:01 9206
22 413 ne 3.11. 9:184.11. 0:12 9206
14 401 so 2.11. 4:422.11. 23:47 9206
17 412 pá 1.11. 15:152.11. 1:08 9206
14 407 pá 1.11. 4:421.11. 7:00 9206*MU
14 411 čt 31.10. 5:0231.10. 22:47 9206
11 406 st 30.10. 5:4031.10. 0:56 9206
24 403 út 29.10. 5:5029.10. 19:22 9206
22 411 po 28.10. 6:5929.10. 0:11 9206
22 413 ne 27.10. 9:1828.10. 0:12 9206
14+18 432 so 26.10. 4:2226.10. 22:48 9206
17 405 pá 25.10. 5:1226.10. 0:51 9206
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.