Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9206

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Životní pojištění U+ youplus (od 14. 4. 2019 do 30. 4. 2021)

Životní pojištění U+ youplus

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 3. 10. 2018 do 13. 4. 2019)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do 22. 9. 2018)

Mastercard

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 657 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 401 út 6.12. 4:467.12. 1:28 9206
17 419 po 5.12. 5:336.12. 0:48 9206
17 410 ne 4.12. 4:164.12. 23:48 9206
20 402 so 3.12. 4:434.12. 0:48 9206
17 406 pá 2.12. 4:162.12. 21:26 9206
11 414 čt 1.12. 5:022.12. 0:39 9206
18 701 st 30.11. 17:4530.11. 19:54 9206*Z1
17 406 út 29.11. 4:1629.11. 21:26 9206
17 427 po 28.11. 5:5229.11. 1:08 9206
17 410 ne 27.11. 4:1627.11. 23:48 9206
17 401 so 26.11. 4:3927.11. 1:28 9206
17 419 pá 25.11. 5:3326.11. 0:48 9206
17 416 čt 24.11. 5:2625.11. 0:28 9206
17 401 st 23.11. 4:4624.11. 1:28 9206
17 419 út 22.11. 5:3323.11. 0:48 9206
 3  409 pá 18.11. 4:4918.11. 15:30 9206*MU*1
 3  401 čt 17.11. 4:1118.11. 0:42 9206
17 406 st 16.11. 4:1616.11. 21:26 9206
17 401 út 15.11. 4:4616.11. 1:28 9206
17 419 po 14.11. 5:3315.11. 0:48 9206
17 415 ne 13.11. 4:3914.11. 0:28 9206
17 409 so 12.11. 7:5413.11. 0:28 9206
17 406 pá 11.11. 4:1611.11. 21:26 9206
17 428 čt 10.11. 15:4411.11. 0:38 9206
 3  407 st 9.11. 4:119.11. 9:44 9206
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Invalidovna DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.