Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9206

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do současnosti)

Emirates

 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 356 503 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 čt 26.4. 7:0226.4. 9:25 9206
18 412 st 25.4. 5:1325.4. 23:08 9206
18 408 út 24.4. 4:5325.4. 0:08 9206
18 414 po 23.4. 5:3023.4. 21:37 9206
18 406 pá 20.4. 5:1320.4. 18:15 9206
18 408 čt 19.4. 4:5320.4. 0:08 9206
18 409 st 18.4. 6:4619.4. 0:28 9206
18 412 út 17.4. 5:1317.4. 23:08 9206
18 414 po 16.4. 5:3016.4. 21:37 9206
18 404 ne 15.4. 4:3315.4. 23:48 9206
18 402 so 14.4. 5:1415.4. 0:48 9206
18 414 pá 13.4. 5:3013.4. 21:37 9206
18 412 čt 12.4. 5:1312.4. 23:08 9206
18 408 st 11.4. 4:5312.4. 0:08 9206
18 409 út 10.4. 6:4611.4. 0:28 9206
18 407 po 9.4. 6:309.4. 18:23 9206
18 406 ne 8.4. 5:139.4. 0:08 9206
18 401 so 7.4. 6:138.4. 0:28 9206
18 414 pá 6.4. 5:306.4. 21:37 9206
18 410 čt 5.4. 14:546.4. 0:48 9206
18 410 čt 5.4. 7:025.4. 8:55 9206
18 412 st 4.4. 5:134.4. 23:08 9206
18 414 út 3.4. 5:303.4. 21:37 9206
18 405 po 2.4. 4:532.4. 22:07 9206
18 407 ne 1.4. 13:002.4. 0:28 9206*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.