Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9206

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Životní pojištění U+ youplus (od 14. 4. 2019 do současnosti)

Životní pojištění U+ youplus

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 3. 10. 2018 do 13. 4. 2019)
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do 22. 9. 2018)
 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 456 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  404 pá 3.7. 15:263.7. 19:01 9206
 4  404 pá 3.7. 6:263.7. 10:01 9206
 4  406 čt 2.7. 15:462.7. 19:21 9206
 4  406 čt 2.7. 6:462.7. 10:21 9206
 4  404 st 1.7. 6:261.7. 10:01 9206
18 412 út 30.6. 15:1030.6. 18:56 9206
18 412 út 30.6. 5:1330.6. 8:56 9206
 6  403 po 29.6. 5:3829.6. 21:44 9206
22 414 ne 28.6. 4:5429.6. 1:16 9206
18 402 so 27.6. 5:1328.6. 0:48 9206
14 407 pá 26.6. 15:3026.6. 20:17 9206*Z
18 411 čt 25.6. 4:5326.6. 0:08 9206
18 402 st 24.6. 7:1024.6. 22:50 9206
22 417 út 23.6. 5:1023.6. 20:54 9206
14 401 ne 21.6. 4:5821.6. 21:33 9206
 6  409 so 20.6. 4:4120.6. 23:03 9206
22 428 pá 19.6. 6:1120.6. 0:37 9206
16 403 čt 18.6. 4:5518.6. 20:19 9206
11 413 st 17.6. 4:1517.6. 10:33 9206
 7  410 út 16.6. 4:2616.6. 21:10 9206
11 409 po 15.6. 4:3616.6. 1:15 9206
22 411 ne 14.6. 4:2815.6. 0:37 9206
22 414 so 13.6. 7:3414.6. 1:25 9206
18 404 pá 12.6. 15:2013.6. 0:48 9206*Z1
22 419 pá 12.6. 4:5412.6. 14:00 9206*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.