Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9206

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Životní pojištění U+ youplus (od 14. 4. 2019 do 30. 4. 2021)

Životní pojištění U+ youplus

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 3. 10. 2018 do 13. 4. 2019)
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do 22. 9. 2018)
 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 27.3.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 517 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  317 čt 29.4. 4:3329.4. 7:20 9206*MU
 9  325 st 28.4. 5:1628.4. 22:49 9206
 9  308 út 27.4. 6:1127.4. 20:42 9206
 9  324 po 26.4. 5:0926.4. 19:46 9206
 9  327 pá 23.4. 5:2923.4. 22:59 9206
 9  308 čt 22.4. 6:1122.4. 20:42 9206
 9  304 st 21.4. 5:5221.4. 20:28 9206
 9  305 út 20.4. 6:0220.4. 20:59 9206
 9  312 po 19.4. 4:1319.4. 21:12 9206
 9  304 ne 18.4. 5:5318.4. 23:09 9206
 9  314 so 17.4. 7:1117.4. 21:59 9206
 9  302 pá 16.4. 5:4116.4. 20:18 9206
 9  319 čt 15.4. 4:4215.4. 22:19 9206
 9  312 st 14.4. 4:1314.4. 21:12 9206
10 307 út 13.4. 6:3513.4. 22:44 9206*Z
 9  328 pá 9.4. 5:379.4. 23:09 9206
 9  302 čt 8.4. 5:418.4. 20:18 9206
 9  314 st 7.4. 6:367.4. 21:59 9206
 9  305 út 6.4. 6:026.4. 20:59 9206
 9  317 čt 1.4. 4:331.4. 22:09 9206
 9  325 st 31.3. 5:1631.3. 22:49 9206
 9  328 út 30.3. 5:3730.3. 23:09 9206
 9  324 po 29.3. 5:0929.3. 19:46 9206
11 307 so 27.3. 7:4327.3. 21:25 9206
11 410 pá 26.3. 4:3626.3. 22:02 9206
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.