Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9206

Evidované reklamní polepy:

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 3. 10. 2018 do současnosti)
 
 
 
Mastercard (od 4. 12. 2017 do 22. 9. 2018)

Emirates

 
 
 
Emirates (od 4. 6. 2016 do 1. 9. 2017)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 28. 1. 2011

Výrobní číslo: 9796

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 399 958 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 415 út 11.12. 5:4511.12. 9:35 9206
18 407 po 10.12. 6:3010.12. 18:23 9206
18 407 pá 7.12. 6:307.12. 18:23 9206
18 409 čt 6.12. 6:467.12. 0:28 9206
18 415 st 5.12. 15:345.12. 19:28 9206
18 410 st 5.12. 7:025.12. 8:55 9206
18 415 út 4.12. 5:454.12. 9:35 9206
18 409 po 3.12. 6:464.12. 0:28 9206
18 407 ne 2.12. 16:403.12. 0:08 9206*Z
18 407 pá 30.11. 6:3030.11. 18:23 9206
18 412 čt 29.11. 5:1329.11. 23:08 9206
18 409 st 28.11. 6:4629.11. 0:28 9206
18 414 út 27.11. 5:3027.11. 9:30 9206*MU
18 414 po 26.11. 5:3026.11. 21:37 9206
18 405 ne 25.11. 4:3325.11. 21:52 9206
18 401 so 24.11. 8:5125.11. 0:28 9206
18 409 pá 23.11. 6:4624.11. 0:28 9206
18 412 čt 22.11. 5:1322.11. 23:08 9206
18 408 st 21.11. 4:5322.11. 0:08 9206
18 408 út 20.11. 4:5321.11. 0:08 9206
18 414 po 19.11. 5:3019.11. 21:37 9206
18 414 pá 16.11. 5:3016.11. 19:15 9206
18 412 čt 15.11. 5:1315.11. 23:08 9206
18 414 st 14.11. 5:3014.11. 19:15 9206
18 412 út 13.11. 5:1313.11. 23:08 9206
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.