Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9205

Evidované reklamní polepy:

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 9. 9. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 22. 3. 2011

Výrobní číslo: 9795

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 417 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 pá 22.2. 6:3022.2. 18:23 9205
18 410 st 20.2. 14:5421.2. 0:48 9205
18 410 út 19.2. 7:0219.2. 8:55 9205
18 415 po 18.2. 15:3418.2. 19:28 9205
18 410 po 18.2. 7:0218.2. 8:55 9205
18 415 pá 15.2. 15:3415.2. 19:28 9205
18 410 pá 15.2. 7:0215.2. 8:55 9205
18 415 čt 14.2. 15:3414.2. 19:28 9205
18 410 čt 14.2. 7:0214.2. 8:55 9205
18 415 st 13.2. 15:3413.2. 19:28 9205
18 415 st 13.2. 5:4513.2. 9:35 9205
18 415 út 12.2. 15:3412.2. 19:28 9205
18 410 út 12.2. 7:0212.2. 8:55 9205
18 415 po 11.2. 15:3411.2. 19:28 9205
18 415 po 11.2. 5:4511.2. 9:35 9205
18 415 pá 8.2. 15:348.2. 19:28 9205
18 415 pá 8.2. 5:458.2. 9:35 9205
18 410 čt 7.2. 14:548.2. 0:48 9205
18 410 čt 7.2. 7:027.2. 8:55 9205
18 415 st 6.2. 15:346.2. 19:28 9205
14 403 st 6.2. 4:586.2. 10:38 9205
18 414 út 5.2. 5:305.2. 21:37 9205
 4  407 po 4.2. 14:304.2. 19:59 9205
18 415 po 4.2. 5:454.2. 9:35 9205
18 408 ne 3.2. 10:514.2. 0:28 9205


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.