Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9205

Evidované reklamní polepy:

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 9. 9. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 22. 3. 2011

Výrobní číslo: 9795

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 393 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 po 10.12. 4:3310.12. 20:07 9205
18 401 ne 9.12. 5:1310.12. 0:48 9205
18 407 so 8.12. 4:538.12. 23:48 9205
18 408 pá 7.12. 4:538.12. 0:08 9205
18 405 čt 6.12. 4:336.12. 20:07 9205
18 410 st 5.12. 14:546.12. 0:48 9205
18 415 st 5.12. 5:455.12. 9:35 9205
18 414 út 4.12. 5:304.12. 21:37 9205
18 410 po 3.12. 14:544.12. 0:48 9205
18 415 po 3.12. 5:453.12. 9:35 9205
18 407 ne 2.12. 6:532.12. 16:40 9205*MU
18 407 so 1.12. 4:531.12. 23:48 9205
18 408 pá 30.11. 4:531.12. 0:08 9205
18 409 čt 29.11. 6:4630.11. 0:28 9205
18 415 út 27.11. 15:3427.11. 19:28 9205
18 415 út 27.11. 5:4527.11. 9:35 9205
18 405 po 26.11. 4:3326.11. 20:07 9205
18 407 ne 25.11. 6:5326.11. 0:08 9205
18 406 so 24.11. 4:3324.11. 21:52 9205
18 412 pá 23.11. 5:1323.11. 23:08 9205
18 415 čt 22.11. 15:3422.11. 19:28 9205
18 407 st 21.11. 6:3021.11. 18:23 9205
18 415 út 20.11. 15:3420.11. 19:28 9205
18 410 út 20.11. 7:0220.11. 8:55 9205
18 412 po 19.11. 5:1319.11. 23:08 9205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.