Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9205

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 22. 3. 2011

Výrobní číslo: 9795

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 638 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 so 21.7. 18:4022.7. 0:08 9205*Z
18 402 so 21.7. 5:1321.7. 17:10 9205*MU
18 408 pá 20.7. 6:3021.7. 0:08 9205
18 410 čt 19.7. 4:5319.7. 22:50 9205
18 405 st 18.7. 6:0018.7. 19:47 9205
18 408 út 17.7. 6:3018.7. 0:08 9205
18 408 po 16.7. 6:3017.7. 0:08 9205
11 409 pá 13.7. 6:4113.7. 20:24 9205
18 407 čt 12.7. 4:3312.7. 22:07 9205
18 409 st 11.7. 6:4012.7. 0:28 9205
18 412 út 10.7. 15:1010.7. 18:58 9205
18 412 út 10.7. 5:1310.7. 8:58 9205
18 405 po 9.7. 6:009.7. 19:47 9205
18 407 ne 8.7. 7:139.7. 0:28 9205
18 407 so 7.7. 4:537.7. 23:48 9205
18 408 pá 6.7. 6:537.7. 0:08 9205
18 402 čt 5.7. 5:136.7. 0:48 9205
18 405 st 4.7. 6:004.7. 19:47 9205
18 412 út 3.7. 15:103.7. 18:58 9205
18 412 út 3.7. 5:133.7. 8:58 9205
18 408 po 2.7. 6:303.7. 0:08 9205
18 406 so 30.6. 4:3330.6. 20:00 9205*MU
18 412 pá 29.6. 5:1329.6. 23:08 9205
18 412 čt 28.6. 5:1328.6. 23:08 9205
18 412 st 27.6. 5:1327.6. 23:08 9205
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.