Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9205

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
NEXEN TIRE (od 4. 8. 2019 do současnosti)

NEXEN TIRE

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 9. 9. 2018 do 3. 8. 2019)
Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 22. 3. 2011

Výrobní číslo: 9795

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 423 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 st 14.8. 4:0914.8. 20:02 9205
 6  410 út 13.8. 4:4114.8. 1:03 9205
17 408 po 12.8. 14:0613.8. 0:12 9205
11 401 pá 9.8. 4:289.8. 20:02 9205
11 406 čt 8.8. 14:339.8. 0:55 9205
14 405 čt 8.8. 4:388.8. 10:00 9205
 3  408 st 7.8. 14:357.8. 22:37 9205
 3  406 st 7.8. 4:277.8. 9:50 9205
11 404 út 6.8. 6:316.8. 22:26 9205
18 410 čt 1.8. 4:531.8. 22:51 9205
17 408 út 30.7. 15:0531.7. 1:13 9205
17 421 út 30.7. 4:4130.7. 9:12 9205
17 410 po 29.7. 4:5030.7. 1:26 9205
17 408 ne 28.7. 8:1128.7. 22:36 9205
11 407 so 27.7. 8:0027.7. 20:53 9205
 3  406 pá 26.7. 14:1826.7. 20:00 9205
 3  403 pá 26.7. 4:0826.7. 9:42 9205
 3  409 čt 25.7. 5:0226.7. 0:56 9205
17 422 st 24.7. 5:4925.7. 1:05 9205
11 404 út 23.7. 6:3123.7. 22:26 9205
14 401 po 22.7. 4:5822.7. 21:30 9205
17 416 ne 21.7. 8:3521.7. 22:21 9205*Z
11 409 pá 19.7. 5:3119.7. 21:23 9205
18 409 st 17.7. 6:4017.7. 20:00 9205*MU
14 411 út 16.7. 4:1816.7. 21:01 9205
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.