Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9205

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 9. 9. 2018 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 22. 3. 2011

Výrobní číslo: 9795

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 414 532 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 út 25.6. 14:2225.6. 19:38 9205
14 416 út 25.6. 5:3525.6. 10:58 9205
18 409 po 24.6. 6:4625.6. 0:28 9205
17 426 pá 21.6. 6:1521.6. 19:32 9205
18 405 čt 20.6. 4:3320.6. 20:07 9205
24 407 st 19.6. 6:2719.6. 20:18 9205
11 404 út 18.6. 5:5318.6. 20:23 9205
17 427 po 17.6. 15:0317.6. 22:02 9205
Cvič 433 po 17.6. 6:0017.6. 14:00 9205
17 409 ne 16.6. 8:1816.6. 19:30 9205*MU
17 401 so 15.6. 6:2815.6. 23:52 9205
24 407 pá 14.6. 6:2714.6. 20:18 9205
 4  401 st 12.6. 15:2012.6. 19:11 9205
18 415 st 12.6. 5:4512.6. 9:35 9205
 3  401 út 11.6. 5:3611.6. 9:08 9205
17 419 po 10.6. 5:2911.6. 0:12 9205
 4  402 pá 7.6. 13:447.6. 19:21 9205
 3  401 pá 7.6. 5:367.6. 9:08 9205
17 426 čt 6.6. 15:356.6. 20:10 9205
 3  405 čt 6.6. 5:546.6. 9:11 9205
17 421 st 5.6. 6:215.6. 16:25 9205*MU
 3  410 út 4.6. 4:264.6. 19:29 9205
14 416 po 3.6. 14:573.6. 20:18 9205
11 410 po 3.6. 4:073.6. 10:43 9205
12 405 ne 2.6. 4:113.6. 0:27 9205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.