Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 8.3.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 491 589 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  301 út 13.4. 15:2213.4. 16:35 9204*MU
 4  302 út 13.4. 5:5113.4. 9:44 9204
16 318 po 12.4. 16:2012.4. 21:53 9204
 4  305 po 12.4. 6:1812.4. 10:14 9204
16 311 ne 11.4. 11:5011.4. 22:53 9204
10 309 pá 9.4. 4:579.4. 23:04 9204
 5  315 čt 8.4. 11:558.4. 20:48 9204*Z
 7  104 čt 8.4. 7:108.4. 8:25 9204*Z1
12 307 po 5.4. 7:395.4. 14:50 9204*MU
20 307 ne 4.4. 9:514.4. 22:31 9204
20 305 so 3.4. 7:103.4. 22:10 9204
36 312 po 22.3. 6:4822.3. 20:26 9204
 7  307 ne 21.3. 4:4621.3. 21:46 9204
12 308 so 20.3. 8:1920.3. 22:59 9204
15 311 pá 19.3. 5:3619.3. 22:00 9204
 7  301 čt 18.3. 4:4618.3. 20:13 9204
 7  306 st 17.3. 5:3517.3. 23:04 9204
20 310 út 16.3. 5:1116.3. 21:52 9204
36 319 st 10.3. 16:1810.3. 22:33 9204
36 319 st 10.3. 5:1210.3. 8:18 9204
15 311 út 9.3. 5:369.3. 22:00 9204
 5  315 po 8.3. 6:158.3. 20:38 9204
14 407 st 3.3. 5:063.3. 20:17 9204
17 402 út 2.3. 5:332.3. 21:27 9204
17 422 po 1.3. 4:511.3. 23:12 9204
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.