Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 156 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 424 pá 22.2. 5:5223.2. 1:04 9204
14 411 čt 21.2. 6:1421.2. 18:48 9204
14 405 st 20.2. 5:1720.2. 22:40 9204
11 412 út 19.2. 4:2819.2. 21:41 9204
11 402 po 18.2. 6:4118.2. 22:28 9204
14 412 pá 15.2. 6:2515.2. 20:30 9204
 4  402 čt 14.2. 13:4414.2. 19:21 9204
 4  410 čt 14.2. 5:5614.2. 9:32 9204
14 408 st 13.2. 13:5713.2. 23:14 9204
 3  415 st 13.2. 6:3113.2. 10:05 9204
11 412 út 12.2. 4:2812.2. 21:41 9204
17 424 po 11.2. 5:5212.2. 1:04 9204
17 418 pá 8.2. 5:048.2. 20:02 9204
17 426 čt 7.2. 6:157.2. 19:32 9204
 4  410 st 6.2. 13:146.2. 18:44 9204
 4  407 st 6.2. 5:386.2. 9:16 9204
11 415 út 5.2. 6:295.2. 20:13 9204
 3  410 po 4.2. 6:454.2. 19:29 9204*Z
17 414 so 2.2. 4:152.2. 11:50 9204*MU
14 414 pá 1.2. 6:032.2. 0:28 9204
14 406 čt 31.1. 4:5831.1. 21:00 9204
14 406 st 30.1. 4:5830.1. 21:00 9204
 3  411 út 29.1. 4:4129.1. 19:39 9204
11 403 po 28.1. 4:2828.1. 21:46 9204
16 408 ne 27.1. 16:0028.1. 0:24 9204*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.