Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Heineken (od 28. 4. 2024 do současnosti)

Heineken

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Okna Pyrhura (od 28. 10. 2023 do 27. 4. 2024)

Okna Pyrhura

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Birell (od 29. 4. 2023 do 28. 10. 2023)

Birell

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Klenoty Aurum (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 666 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 dnes 6:2024.7. 9:29 9204
3+9 410 po 22.7. 5:0223.7. 0:20 9204
11 404 čt 18.7. 5:4118.7. 10:33 9204
5+14 403 st 17.7. 14:3617.7. 22:48 9204
11 404 st 17.7. 5:4117.7. 10:33 9204
3+9 414 út 16.7. 5:4316.7. 20:31 9204
11 402 po 15.7. 4:5315.7. 19:46 9204
5+14 401 ne 14.7. 4:2414.7. 22:18 9204
5+14 408 so 13.7. 4:4414.7. 0:47 9204
18 410 pá 12.7. 4:5812.7. 23:13 9204
17 404 čt 11.7. 5:3412.7. 1:08 9204
19 402 st 10.7. 6:4210.7. 19:34 9204
3+9 401 út 9.7. 4:119.7. 23:00 9204
3+9 401 po 8.7. 4:118.7. 23:00 9204
18 406 so 6.7. 7:186.7. 21:02 9204
18 406 pá 5.7. 7:185.7. 21:02 9204
19 401 čt 4.7. 6:224.7. 7:00 9204*MU*1
6+14 402 pá 7.6. 4:427.6. 19:02 9204
6+14 411 čt 6.6. 14:137.6. 0:12 9204
6+14 411 čt 6.6. 7:036.6. 9:42 9204
17 414 st 5.6. 5:545.6. 8:46 9204
3+26 403 út 4.6. 5:265.6. 0:02 9204
3+26 419 po 3.6. 15:043.6. 23:22 9204
17 404 pá 31.5. 4:4731.5. 19:11 9204
 5  402 čt 30.5. 6:1230.5. 21:42 9204
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = porucha pohonů

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.