Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 čt 22.8. 5:2822.8. 22:23 9204
24 407 st 21.8. 6:0621.8. 19:58 9204
 6  408 út 20.8. 4:2121.8. 0:43 9204
18 410 po 19.8. 4:5319.8. 22:50 9204
24 406 pá 16.8. 5:5516.8. 19:49 9204
26 405 čt 15.8. 6:1916.8. 0:49 9204
18 407 st 14.8. 4:3314.8. 19:50 9204*MU
18 410 út 13.8. 4:5313.8. 22:50 9204
14 406 po 12.8. 5:2712.8. 22:25 9204
18 407 pá 9.8. 4:339.8. 22:07 9204
14 406 čt 8.8. 5:278.8. 22:25 9204
14 404 st 7.8. 5:248.8. 0:25 9204
15 408 út 6.8. 14:386.8. 21:55 9204
 3  406 út 6.8. 4:276.8. 9:50 9204
17 402 po 5.8. 4:426.8. 1:27 9204
 3  401 ne 4.8. 9:014.8. 23:38 9204
11 406 so 3.8. 4:093.8. 22:47 9204
17 403 pá 2.8. 5:162.8. 22:58 9204
14 412 čt 1.8. 6:351.8. 23:16 9204
17 418 st 31.7. 5:3431.7. 23:28 9204
17 419 út 30.7. 5:3731.7. 1:05 9204
17 402 po 29.7. 5:5629.7. 19:52 9204
14 404 ne 28.7. 6:4028.7. 23:05 9204
16 401 so 27.7. 4:5527.7. 21:59 9204
 3  402 pá 26.7. 4:4826.7. 19:42 9204
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.