Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 389 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 pá 20.7. 5:3820.7. 20:12 9204
11 406 čt 19.7. 17:4519.7. 20:40 9204*Z
17 407 st 18.7. 5:3919.7. 1:12 9204
14 411 út 17.7. 5:3717.7. 21:05 9204
14 402 po 16.7. 6:2016.7. 20:17 9204
14 405 ne 15.7. 9:0515.7. 22:39 9204
12 405 pá 13.7. 4:4613.7. 21:25 9204
14 407 čt 12.7. 5:0312.7. 23:03 9204
3+6 411 st 11.7. 4:4512.7. 0:37 9204
17 407 út 10.7. 21:4011.7. 1:12 9204*Z1
3+6 415 čt 28.6. 4:4228.6. 14:25 9204*MU
18 415 st 27.6. 15:3427.6. 19:28 9204
3+6 407 út 26.6. 14:2927.6. 0:11 9204
 4  403 út 26.6. 6:1326.6. 10:04 9204
3+6 405 po 25.6. 14:1225.6. 19:00 9204
 4  409 po 25.6. 5:4825.6. 9:24 9204
 4  412 pá 22.6. 15:1022.6. 19:01 9204
 4  401 pá 22.6. 6:0422.6. 9:56 9204
 4  409 čt 21.6. 13:0421.6. 18:36 9204
14 415 čt 21.6. 5:3721.6. 10:28 9204
 4  402 st 20.6. 13:4420.6. 19:21 9204
 4  401 st 20.6. 6:0420.6. 9:56 9204
 4  407 út 19.6. 14:3019.6. 19:59 9204
 4  402 út 19.6. 6:0619.6. 9:40 9204
14 411 po 18.6. 14:3618.6. 19:38 9204
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.