Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Birell (od 29. 4. 2023 do současnosti)

Birell

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Klenoty Aurum (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 612 234 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 pá 29.9. 4:1229.9. 20:30 9204
18 405 čt 28.9. 6:1628.9. 22:14 9204
 5  411 st 27.9. 4:5427.9. 22:46 9204
30 412 út 26.9. 4:4127.9. 0:31 9204
30 421 po 25.9. 14:4825.9. 20:23 9204
16 401 po 25.9. 6:5425.9. 10:19 9204
30 407 ne 24.9. 5:0124.9. 22:03 9204
22 414 so 23.9. 7:0024.9. 0:13 9204
30 418 pá 22.9. 6:1223.9. 0:41 9204
18 412 čt 21.9. 4:5721.9. 18:40 9204
17 430 st 20.9. 14:4421.9. 0:43 9204
 3  414 st 20.9. 5:5420.9. 9:26 9204
30 419 út 19.9. 5:5719.9. 20:13 9204
18 404 po 18.9. 5:5818.9. 19:34 9204
17 421 ne 17.9. 6:2418.9. 0:43 9204
14 405 so 16.9. 4:2217.9. 0:12 9204
18 415 pá 15.9. 15:2815.9. 19:24 9204
 3  415 pá 15.9. 4:3215.9. 10:05 9204
 6  414 čt 14.9. 5:0615.9. 0:25 9204
11 409 st 13.9. 6:2313.9. 19:45 9204
14 409 út 12.9. 5:2212.9. 19:29 9204
 3  401 po 11.9. 4:1211.9. 20:30 9204
17 425 ne 10.9. 6:4111.9. 1:04 9204
22 417 so 9.9. 7:499.9. 22:22 9204
 6  407 pá 8.9. 4:078.9. 20:49 9204


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.