Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 446 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 415 čt 9.7. 4:289.7. 19:51 9204
22 401 st 8.7. 4:328.7. 20:27 9204
17 426 út 7.7. 18:558.7. 1:03 9204*Z
11 405 so 4.7. 4:155.7. 0:35 9204
18 409 pá 3.7. 6:404.7. 0:08 9204
14 405 čt 2.7. 4:382.7. 22:26 9204
18 410 po 29.6. 4:5330.6. 0:28 9204
11 405 ne 28.6. 4:1529.6. 0:35 9204
18 401 so 27.6. 8:5127.6. 20:36 9204
24 407 pá 26.6. 5:4026.6. 19:48 9204
14 402 čt 25.6. 6:4525.6. 21:48 9204
22 419 st 24.6. 4:5424.6. 22:47 9204
18 410 út 23.6. 4:3323.6. 22:06 9204
18 412 po 22.6. 6:4623.6. 0:28 9204
 6  401 ne 21.6. 5:0121.6. 21:17 9204
14 401 so 20.6. 4:5820.6. 21:33 9204
 7  410 pá 19.6. 4:2619.6. 21:10 9204
 7  408 čt 18.6. 5:2918.6. 20:54 9204
 6  403 st 17.6. 4:5917.6. 21:19 9204
18 412 út 16.6. 6:4617.6. 0:28 9204
 4  403 po 15.6. 15:1215.6. 18:47 9204
22 444 po 15.6. 6:4015.6. 9:53 9204
17 431 pá 12.6. 6:1412.6. 9:19 9204
14 404 st 10.6. 4:5210.6. 10:20 9204*MU
17 427 út 9.6. 5:129.6. 10:08 9204
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.