Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 519 534 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  407 so 9.10. 7:389.10. 21:07 9204
18 412 pá 8.10. 7:158.10. 19:53 9204
11 408 čt 7.10. 4:347.10. 19:36 9204
17 404 st 6.10. 15:366.10. 23:56 9204
27 409 st 6.10. 6:056.10. 9:19 9204
 3  404 út 5.10. 5:275.10. 19:45 9204
 3  401 po 4.10. 5:194.10. 19:47 9204
14 403 ne 3.10. 5:023.10. 21:45 9204
27 403 so 2.10. 6:453.10. 0:24 9204
27 409 pá 1.10. 16:041.10. 23:36 9204
 3  409 pá 1.10. 5:531.10. 9:25 9204
13 401 čt 30.9. 5:391.10. 0:13 9204
13 406 st 29.9. 6:2429.9. 22:08 9204
13 405 út 28.9. 8:1729.9. 0:13 9204
14 408 po 27.9. 6:0127.9. 21:20 9204
 6  402 ne 26.9. 9:2326.9. 23:26 9204
18 401 so 25.9. 6:1625.9. 23:53 9204
18 404 pá 24.9. 7:1525.9. 0:13 9204
13 401 čt 23.9. 5:3924.9. 0:13 9204
 7  403 st 22.9. 6:0822.9. 19:05 9204
 7  403 út 21.9. 6:0821.9. 19:05 9204
17 412 po 20.9. 4:4520.9. 19:46 9204
18 405 pá 17.9. 5:2818.9. 0:33 9204
18 404 čt 16.9. 7:1517.9. 0:13 9204
14 402 st 15.9. 5:0915.9. 20:21 9204


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.