Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 411 481 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 418 čt 21.11. 4:3221.11. 20:02 9204
 7  411 st 20.11. 5:5120.11. 22:38 9204
11 406 út 19.11. 4:2819.11. 22:25 9204
11 410 po 18.11. 14:3118.11. 21:08 9204
17 429 po 18.11. 5:0318.11. 9:47 9204
18 405 čt 14.11. 4:3314.11. 20:07 9204
17 409 st 13.11. 5:2814.11. 1:42 9204
17 423 út 12.11. 5:4413.11. 0:12 9204
17 423 po 11.11. 5:4412.11. 0:12 9204
18+38 431 pá 8.11. 4:339.11. 0:08 9204
 6  410 čt 7.11. 4:408.11. 1:03 9204
17+18 413 st 6.11. 6:216.11. 22:04 9204
12 407 so 2.11. 7:423.11. 0:34 9204
27 405 pá 1.11. 5:341.11. 21:16 9204
17+18 401 čt 31.10. 14:5131.10. 22:30 9204*MU
 6  410 út 29.10. 4:4030.10. 1:03 9204
18 401 po 28.10. 5:1329.10. 0:48 9204
11 403 ne 27.10. 4:3627.10. 21:53 9204
12 407 so 26.10. 7:4227.10. 0:34 9204
14 411 pá 25.10. 14:1725.10. 21:45 9204
17 429 pá 25.10. 5:0325.10. 9:47 9204
18 407 čt 24.10. 6:3024.10. 18:23 9204
18 412 st 23.10. 5:1323.10. 23:38 9204
 6  403 út 22.10. 6:4222.10. 23:23 9204
14 403 po 21.10. 7:3321.10. 18:18 9204
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.