Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: VM-U13

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 461 409 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 so 26.9. 5:0027.9. 0:09 9204*Z
 9  319 pá 25.9. 7:0226.9. 0:39 9204
 9  334 čt 24.9. 6:5124.9. 9:30 9204
12 304 st 23.9. 4:3723.9. 19:15 9204*MU
 9  327 út 22.9. 5:2123.9. 1:09 9204
14 441 po 21.9. 4:4421.9. 22:20 9204
11 406 ne 20.9. 4:0121.9. 0:57 9204
17 415 so 19.9. 6:3620.9. 0:40 9204
 3  412 pá 18.9. 5:0318.9. 19:28 9204
11 405 čt 17.9. 4:0917.9. 22:05 9204
17 407 st 16.9. 4:4217.9. 1:33 9204
 3  414 út 15.9. 4:5415.9. 20:30 9204
 4  403 po 14.9. 15:0514.9. 18:38 9204
18 414 po 14.9. 5:4514.9. 9:18 9204
17 407 ne 13.9. 7:0014.9. 1:33 9204
14 401 so 12.9. 4:5812.9. 21:37 9204
 3  415 pá 11.9. 14:4312.9. 0:56 9204
 3  416 pá 11.9. 4:0711.9. 9:59 9204
18 402 čt 10.9. 7:1010.9. 20:51 9204
 4  405 st 9.9. 15:329.9. 18:07 9204
11 406 út 8.9. 5:549.9. 0:25 9204
11 413 po 7.9. 4:157.9. 9:54 9204
14 408 ne 6.9. 4:186.9. 23:17 9204
17 414 so 5.9. 7:586.9. 0:42 9204
22 435 čt 3.9. 6:423.9. 9:37 9204
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.