Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Klenoty Aurum (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Klenoty Aurum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 576 309 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 424 dnes 15:287.12. 22:26 9204
17 424 dnes 6:297.12. 9:12 9204
12+14 403 út 6.12. 7:226.12. 22:34 9204
 3  401 po 5.12. 5:175.12. 19:47 9204
18 404 ne 4.12. 4:575.12. 0:33 9204
18 404 so 3.12. 11:004.12. 0:33 9204*Z1
12+14 407 pá 2.12. 5:002.12. 23:24 9204
17 406 čt 1.12. 4:161.12. 21:26 9204
11 414 st 30.11. 5:021.12. 0:39 9204
24 405 út 29.11. 12:4729.11. 19:49 9204*Z2
18 407 po 28.11. 4:3728.11. 19:14 9204
12+14 403 ne 27.11. 4:5028.11. 0:18 9204
 6  407 so 26.11. 6:3026.11. 23:52 9204
17 418 pá 25.11. 15:0426.11. 0:38 9204
17 424 pá 25.11. 6:2925.11. 9:12 9204
18 411 čt 24.11. 5:1424.11. 17:51 9204
17 423 st 23.11. 5:5423.11. 20:17 9204
17 412 út 22.11. 5:5323.11. 0:18 9204
Cvič 411 po 21.11. 14:0021.11. 22:00 9204
Cvič 437 po 21.11. 6:0021.11. 14:00 9204
17 414 pá 18.11. 5:1318.11. 10:30 9204*MU*1
18 404 čt 17.11. 6:5818.11. 0:33 9204
22 401 ne 13.11. 8:4913.11. 22:39 9204
16 405 so 12.11. 4:5913.11. 0:29 9204
 3  402 pá 11.11. 5:0911.11. 22:01 9204
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Výtoň ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.