Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9204

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Birell (od 29. 4. 2023 do současnosti)

Birell

 
 
 
Klenoty Aurum (od 1. 5. 2022 do 29. 4. 2023)

Klenoty Aurum

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 2. 4. 2011

Výrobní číslo: 9794

Profil kol: K

Dveře: IFE

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 602 559 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 403 dnes 5:388.6. 0:37 9204
18 406 út 6.6. 6:226.6. 23:54 9204
22 408 po 5.6. 5:125.6. 22:51 9204
 6  409 pá 2.6. 4:402.6. 18:52 9204
14 406 čt 1.6. 5:061.6. 18:59 9204
 3  409 st 31.5. 5:0531.5. 19:38 9204
 3  402 út 30.5. 4:3031.5. 0:41 9204
18 406 po 29.5. 6:5830.5. 0:17 9204
17 411 pá 26.5. 4:3826.5. 19:26 9204
11 406 čt 25.5. 4:5626.5. 0:59 9204
14 403 st 24.5. 4:3624.5. 21:33 9204
17 427 út 23.5. 5:5024.5. 1:07 9204
14 403 po 22.5. 4:3622.5. 21:33 9204
17 426 pá 19.5. 6:0919.5. 20:31 9204
11 403 čt 18.5. 4:2819.5. 0:19 9204
17 427 st 17.5. 5:5018.5. 1:07 9204
14 402 út 16.5. 4:1917.5. 0:13 9204
11 401 po 15.5. 4:0815.5. 22:42 9204
17 407 ne 14.5. 9:2315.5. 0:35 9204
1+17 406 so 13.5. 4:3813.5. 21:55 9204
 3  410 pá 12.5. 5:2213.5. 0:41 9204
 3  401 čt 11.5. 4:1011.5. 23:41 9204
17 401 st 10.5. 6:0311.5. 0:55 9204
24 410 út 9.5. 6:269.5. 19:58 9204
14 814 pá 5.5. 16:455.5. 18:30 9204*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.