Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 508 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 407 po 2.7. 5:032.7. 23:03 9203
17 416 ne 1.7. 7:412.7. 1:42 9203
17 406 so 30.6. 8:2930.6. 22:12 9203
12 406 pá 29.6. 4:5030.6. 0:29 9203
17 425 čt 28.6. 15:1128.6. 20:11 9203
11 414 čt 28.6. 3:4928.6. 10:13 9203
18 409 st 27.6. 16:5028.6. 0:28 9203*Z
17 427 po 25.6. 5:4225.6. 20:19 9203
14+93 450 so 23.6. 4:3824.6. 5:00 9203
14 415 pá 22.6. 15:0622.6. 22:00 9203
17 421 pá 22.6. 4:1522.6. 9:23 9203
17 402 čt 21.6. 6:0222.6. 1:28 9203
11 411 st 20.6. 4:5720.6. 19:23 9203
3+6 415 út 19.6. 4:4219.6. 19:59 9203
11 404 po 18.6. 4:0918.6. 22:25 9203
17 409 ne 17.6. 5:5417.6. 22:33 9203
17 416 so 16.6. 7:1917.6. 1:43 9203
3+6 413 pá 15.6. 4:4316.6. 0:51 9203
17 425 čt 14.6. 15:1114.6. 20:11 9203
 4  407 čt 14.6. 5:3814.6. 9:16 9203
14 408 st 13.6. 4:1813.6. 20:33 9203
3+6 425 út 12.6. 19:2513.6. 0:58 9203*Z1
3+6 405 út 12.6. 14:1212.6. 16:45 9203*MU
11 414 út 12.6. 3:4912.6. 10:13 9203
14 415 pá 8.6. 15:068.6. 22:00 9203
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.