Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 583 220 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 409 dnes 6:2325.9. 19:45 9203
14 409 pá 22.9. 4:2122.9. 19:31 9203
14 411 čt 21.9. 14:2622.9. 0:12 9203
11 404 čt 21.9. 5:2721.9. 9:55 9203
10 413 st 20.9. 5:4320.9. 22:16 9203
14 409 út 19.9. 4:2119.9. 19:31 9203
18 406 po 18.9. 6:2218.9. 23:54 9203
18 407 ne 17.9. 4:5518.9. 0:36 9203
18 405 so 16.9. 4:3517.9. 0:16 9203
18 406 pá 15.9. 6:3216.9. 0:16 9203
 3  410 čt 14.9. 5:1614.9. 19:49 9203
18 408 st 13.9. 6:4813.9. 18:41 9203
18 411 út 12.9. 5:1112.9. 22:56 9203
18 409 po 11.9. 14:5612.9. 0:36 9203
18 415 po 11.9. 7:3611.9. 9:29 9203
14 411 pá 8.9. 5:389.9. 0:12 9203
11 401 čt 7.9. 5:008.9. 0:14 9203
22 420 st 6.9. 6:457.9. 0:36 9203
Cvič 424 út 5.9. 6:005.9. 14:00 9203
17 401 po 28.8. 15:3228.8. 18:45 9203*MU
 3  413 po 28.8. 6:0728.8. 9:38 9203
18 401 so 26.8. 5:1626.8. 21:16 9203
 6  402 pá 25.8. 4:0725.8. 23:25 9203
 3  406 čt 24.8. 5:1824.8. 23:41 9203
 6  406 st 23.8. 4:4424.8. 0:25 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.