Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 401 ne 5.7. 4:375.7. 21:26 9203
22 410 so 4.7. 4:045.7. 0:16 9203
22 428 pá 3.7. 4:404.7. 1:25 9203
22 409 čt 2.7. 5:402.7. 21:39 9203
22 404 st 1.7. 5:101.7. 20:56 9203
22 403 út 30.6. 4:5730.6. 23:56 9203
17 416 po 29.6. 4:4230.6. 1:33 9203
11 408 ne 28.6. 4:2929.6. 1:15 9203
18 407 so 27.6. 4:5328.6. 0:08 9203
22 417 pá 26.6. 5:1026.6. 20:54 9203
22 431 čt 25.6. 6:3526.6. 0:45 9203
22 435 st 24.6. 4:3924.6. 19:54 9203
18 402 út 23.6. 7:1023.6. 22:50 9203
17 404 po 1.6. 5:521.6. 22:02 9203
24 408 pá 29.5. 10:5029.5. 19:57 9203*Z
 6  401 čt 28.5. 4:4128.5. 21:02 9203
14 402 st 27.5. 6:4527.5. 21:48 9203
11 404 út 26.5. 5:3726.5. 20:53 9203
17 407 po 25.5. 4:4226.5. 0:42 9203
 3  415 pá 22.5. 14:4322.5. 20:36 9203
17 426 pá 22.5. 5:0422.5. 9:55 9203
11 402 čt 21.5. 7:1621.5. 22:25 9203
11 414 st 20.5. 4:5620.5. 9:53 9203
 4  406 út 19.5. 7:0519.5. 9:44 9203
24 415 po 18.5. 6:4318.5. 9:56 9203
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.