Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 505 163 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 čt 2.12. 5:283.12. 0:13 9203
 3  404 st 1.12. 5:271.12. 19:45 9203
18 408 út 30.11. 6:3230.11. 19:24 9203
17 425 po 29.11. 6:4629.11. 9:00 9203*MU
18 405 ne 28.11. 7:1628.11. 22:54 9203
12 402 so 27.11. 4:3428.11. 0:37 9203
18 413 pá 26.11. 5:2827.11. 0:13 9203
17 420 čt 25.11. 6:3126.11. 0:36 9203
 3  404 st 24.11. 5:2724.11. 19:45 9203
14 410 út 23.11. 14:2524.11. 0:11 9203
 3  410 út 23.11. 6:1923.11. 9:54 9203
11 404 po 22.11. 14:3823.11. 0:53 9203
 3  409 po 22.11. 5:5422.11. 9:25 9203
17 410 so 20.11. 6:1520.11. 21:36 9203
17 415 pá 19.11. 6:1019.11. 21:50 9203
18 414 st 10.11. 16:3511.11. 0:33 9203
18 414 st 10.11. 7:0710.11. 8:47 9203
18 402 út 9.11. 14:599.11. 18:31 9203
17 421 út 9.11. 4:539.11. 9:24 9203
24 407 po 8.11. 6:458.11. 20:49 9203
24 404 pá 5.11. 14:455.11. 20:21 9203
12+14 416 pá 5.11. 5:435.11. 9:30 9203
11 410 čt 4.11. 4:514.11. 21:55 9203
17 415 st 3.11. 6:103.11. 21:50 9203
 3  402 út 2.11. 5:222.11. 23:53 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.