Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Palmknihy.cz (od 7. 4. 2024 do současnosti)

Palmknihy.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 639 410 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 432 pá 19.7. 5:3519.7. 20:43 9203
17 414 čt 18.7. 5:3219.7. 0:28 9203
17 409 st 17.7. 4:4717.7. 20:29 9203
17 409 út 16.7. 4:4716.7. 20:29 9203
11 411 po 15.7. 4:3316.7. 0:36 9203
11 407 ne 14.7. 6:4015.7. 0:56 9203
18 402 so 13.7. 4:3813.7. 23:53 9203
11 401 pá 12.7. 14:3113.7. 0:56 9203
11 404 pá 12.7. 5:4112.7. 10:33 9203
17 414 čt 11.7. 5:3212.7. 0:28 9203
19 405 st 10.7. 15:1210.7. 19:57 9203
17 407 st 10.7. 5:5210.7. 8:59 9203
18 406 út 9.7. 5:4810.7. 0:33 9203
5+14 406 po 8.7. 4:248.7. 23:38 9203
20 401 so 6.7. 8:216.7. 23:13 9203
5+14 403 pá 5.7. 5:045.7. 20:55 9203
17 415 čt 4.7. 15:565.7. 0:48 9203
3+9 413 čt 4.7. 6:004.7. 9:29 9203
3+9 402 st 3.7. 14:584.7. 0:59 9203
3+9 413 st 3.7. 6:003.7. 9:29 9203
22 426 út 2.7. 5:222.7. 9:44 9203*MU
22 431 po 1.7. 5:231.7. 23:12 9203
11 405 ne 30.6. 4:5130.6. 23:07 9203
5+14 401 so 29.6. 4:2429.6. 23:18 9203
33 404 pá 28.6. 5:4129.6. 0:24 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.