Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 728 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 404 čt 25.2. 4:1025.2. 20:25 9203
14 404 st 24.2. 4:5424.2. 22:14 9203
17 412 út 23.2. 5:3023.2. 23:03 9203
14 410 po 22.2. 5:4622.2. 23:04 9203
Cvič 414 pá 19.2. 6:0019.2. 14:00 9203
Cvič 412 čt 18.2. 6:0018.2. 14:00 9203
Cvič 415 út 16.2. 6:0016.2. 14:00 9203
11 406 st 10.2. 4:3010.2. 17:20 9203*MU
11 404 út 9.2. 4:109.2. 20:25 9203
 6  410 po 8.2. 4:218.2. 20:32 9203
16 406 ne 7.2. 13:207.2. 21:55 9203*Z
14 408 so 6.2. 5:266.2. 22:17 9203
18 406 pá 5.2. 5:285.2. 22:32 9203
14 407 čt 4.2. 5:064.2. 20:17 9203
14 407 st 3.2. 5:063.2. 20:17 9203
18 406 út 2.2. 5:282.2. 22:32 9203
17 420 po 1.2. 4:341.2. 20:25 9203
14 406 ne 31.1. 4:3931.1. 21:54 9203
18 405 so 30.1. 4:3230.1. 21:51 9203
14 410 pá 29.1. 5:4529.1. 23:05 9203
17 420 čt 28.1. 4:3428.1. 20:25 9203
17 411 st 27.1. 5:2427.1. 22:42 9203
17 420 út 26.1. 4:3426.1. 20:25 9203
11 409 po 25.1. 6:2825.1. 23:15 9203
17 401 ne 24.1. 4:1424.1. 23:22 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.