Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9203

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 6. 12. 2010

Výrobní číslo: 9793

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 360 353 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 406 pá 23.8. 5:5523.8. 19:49 9203
17 402 čt 22.8. 4:4223.8. 1:27 9203
17 408 st 21.8. 14:0622.8. 0:12 9203
26 413 st 21.8. 5:2221.8. 10:19 9203
11 401 út 20.8. 4:2920.8. 20:30 9203
11 401 po 19.8. 4:2919.8. 20:30 9203
 6  412 čt 15.8. 5:0015.8. 21:01 9203
 6  402 st 14.8. 5:1714.8. 21:31 9203
 6  402 út 13.8. 5:1713.8. 21:31 9203
18 408 po 12.8. 6:3013.8. 0:08 9203
11 402 so 10.8. 4:2910.8. 21:08 9203
11 406 pá 9.8. 14:3310.8. 1:15 9203
17 407 pá 9.8. 5:139.8. 9:13 9203
17 421 čt 8.8. 5:298.8. 22:43 9203
18 412 st 7.8. 15:107.8. 18:58 9203
18 405 st 24.7. 6:0024.7. 19:48 9203
15 402 út 23.7. 7:0023.7. 22:03 9203*Z
Cvič 436 čt 18.7. 6:0018.7. 14:00 9203
Zvl 441 st 17.7. 22:1618.7. 0:00 9203*1
14 405 st 17.7. 14:2517.7. 22:15 9203
15 411 st 17.7. 5:1117.7. 10:37 9203
15 411 út 16.7. 14:3016.7. 19:47 9203
 3  406 út 16.7. 4:2716.7. 9:51 9203
18 407 čt 11.7. 4:3311.7. 22:08 9203
11 404 st 10.7. 18:2010.7. 22:26 9203*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8087
*1 = posílení provozu po koncertu Rammstein v Edenu
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448+8353

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.