Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9202

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 975 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 403 dnes 4:335.12. 0:53 9202
14 412 pá 3.12. 4:423.12. 19:50 9202
 6  413 čt 2.12. 4:212.12. 20:50 9202
17 402 st 1.12. 5:452.12. 1:26 9202
11 408 út 30.11. 4:3430.11. 19:36 9202
24 406 po 29.11. 6:2729.11. 20:34 9202
 5  401 ne 28.11. 15:2428.11. 21:30 9202
11 404 so 27.11. 4:5427.11. 21:13 9202
17 414 pá 26.11. 4:4526.11. 19:48 9202
 3  412 čt 25.11. 4:3226.11. 0:58 9202
24 403 st 24.11. 6:1724.11. 20:10 9202
24 403 út 23.11. 6:1723.11. 20:10 9202
17 420 po 22.11. 6:3123.11. 0:36 9202
8+19 431 čt 18.11. 6:3818.11. 9:15 9202*MU*1
17 422 út 16.11. 15:2417.11. 0:46 9202
18 414 út 16.11. 7:0716.11. 8:47 9202
18 402 po 15.11. 14:5915.11. 18:31 9202
14 410 po 15.11. 4:2215.11. 9:09 9202
Cvič 434 pá 12.11. 14:0012.11. 22:00 9202
Cvič 433 pá 12.11. 6:0012.11. 14:00 9202
 3  408 čt 11.11. 6:3011.11. 10:09 9202
24 404 st 10.11. 14:4510.11. 20:21 9202
 3  407 st 10.11. 4:1210.11. 9:45 9202
 7  407 út 9.11. 14:419.11. 19:44 9202
17 422 út 9.11. 5:259.11. 9:44 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Zelená ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.