Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9202

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 487 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 405 čt 24.9. 4:3025.9. 0:49 9202
17 341 st 23.9. 6:0124.9. 0:19 9202
 7  141 út 22.9. 5:0322.9. 20:13 9202
 5  107 po 21.9. 5:0421.9. 23:11 9202
 7  102 ne 20.9. 4:4320.9. 20:43 9202
16 105 so 19.9. 5:1319.9. 23:16 9202
 4  401 pá 18.9. 14:4518.9. 18:40 9202
22 422 pá 18.9. 8:1518.9. 10:25 9202*Z
 3  414 čt 17.9. 4:5417.9. 20:30 9202
 4  402 st 16.9. 14:5516.9. 18:28 9202
17 430 st 16.9. 6:0816.9. 9:11 9202
18 412 út 15.9. 6:4616.9. 0:29 9202
14 409 po 14.9. 5:2714.9. 20:33 9202
11 406 pá 11.9. 5:5411.9. 11:45 9202*MU
14 411 út 8.9. 6:008.9. 8:25 9202*MU
17 405 po 7.9. 6:018.9. 0:42 9202
17 405 ne 6.9. 7:307.9. 0:52 9202
17 405 so 5.9. 7:376.9. 0:52 9202
 7  403 pá 4.9. 6:314.9. 22:14 9202
26 417 čt 3.9. 6:373.9. 10:49 9202
14 413 st 2.9. 6:132.9. 21:18 9202
17 407 po 31.8. 4:421.9. 1:33 9202
11 405 ne 30.8. 4:1531.8. 0:35 9202
18 407 so 29.8. 4:5330.8. 0:08 9202
11 409 čt 27.8. 4:1527.8. 23:56 9202
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.