Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9202

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 497 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 pá 4.12. 5:194.12. 21:06 9202
17 402 čt 3.12. 5:383.12. 21:27 9202
11 404 st 2.12. 4:092.12. 20:26 9202
17 407 út 1.12. 4:141.12. 22:52 9202
14 405 po 30.11. 5:0330.11. 22:16 9202
11 407 ne 29.11. 4:0929.11. 20:45 9202
16 406 so 28.11. 4:5528.11. 21:55 9202
 6  113 pá 27.11. 5:0927.11. 23:03 9202
11 106 čt 26.11. 4:1226.11. 23:12 9202
14 107 st 25.11. 4:4925.11. 20:35 9202
25 112 út 24.11. 5:3924.11. 21:14 9202
3+17 422 so 21.11. 6:1821.11. 9:50 9202*MU
10+17 420 pá 20.11. 4:5020.11. 22:24 9202
20 341 čt 19.11. 4:4719.11. 23:04 9202
 7  141 st 18.11. 4:4318.11. 20:13 9202
 7  101 út 17.11. 10:2117.11. 20:28 9202
25 112 po 16.11. 5:3916.11. 21:14 9202
15 304 ne 8.11. 9:478.11. 20:15 9202*MU
20 441 so 7.11. 8:087.11. 22:51 9202
 3  411 pá 6.11. 5:186.11. 19:18 9202
17 406 čt 5.11. 4:485.11. 22:09 9202
17 424 st 4.11. 5:344.11. 22:59 9202
17 411 út 3.11. 5:403.11. 22:19 9202
 3  411 po 2.11. 5:182.11. 19:18 9202
20 403 ne 1.11. 4:471.11. 23:44 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.