Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9202

Evidované reklamní polepy:

Emirates

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 391 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 út 16.10. 5:1316.10. 23:08 9202
18 412 po 15.10. 5:1315.10. 23:08 9202
18 407 ne 14.10. 6:5315.10. 0:08 9202
18 407 so 13.10. 4:5313.10. 23:48 9202
18 412 pá 12.10. 5:1312.10. 23:08 9202
18 414 čt 11.10. 5:3011.10. 21:37 9202
18 407 st 10.10. 6:3010.10. 18:23 9202
18 412 út 9.10. 5:139.10. 11:10 9202*MU*1
18 405 po 8.10. 4:338.10. 20:07 9202
18 401 ne 7.10. 5:138.10. 0:48 9202
18 407 so 6.10. 4:536.10. 23:48 9202
18 412 pá 5.10. 5:135.10. 23:08 9202
18 408 čt 4.10. 4:535.10. 0:10 9202
18 412 st 3.10. 5:133.10. 23:10 9202
18 412 út 2.10. 5:132.10. 23:08 9202
18 415 po 1.10. 15:341.10. 19:28 9202
18 410 po 1.10. 7:021.10. 8:55 9202
18 412 st 26.9. 5:1326.9. 18:10 9202*MU
18 414 út 25.9. 5:3025.9. 21:37 9202
18 414 po 24.9. 5:3024.9. 21:37 9202
18 406 ne 23.9. 4:5323.9. 23:48 9202
18 401 so 22.9. 8:5123.9. 0:28 9202
18 405 pá 21.9. 4:3321.9. 20:07 9202
18 409 čt 20.9. 6:4621.9. 0:28 9202
18 408 st 19.9. 4:5320.9. 0:08 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.