Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9202

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zoopark Zelčín (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Zoopark Zelčín

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Emirates

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 650 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 dnes 15:2126.9. 18:56 9202
18 410 dnes 5:1326.9. 8:56 9202
18 409 po 25.9. 6:4925.9. 14:45 9202*MU
22 413 ne 24.9. 7:5424.9. 22:22 9202
 6  408 so 23.9. 4:2723.9. 22:26 9202
17 424 pá 22.9. 6:0922.9. 21:26 9202
11 410 čt 21.9. 4:3021.9. 21:50 9202
14 409 st 20.9. 4:2120.9. 19:31 9202
17 430 út 19.9. 14:4420.9. 0:43 9202
30 421 út 19.9. 5:0019.9. 10:05 9202
 6  414 po 18.9. 5:0619.9. 0:45 9202
11 403 ne 17.9. 4:1518.9. 0:14 9202
17 425 so 16.9. 6:4117.9. 1:04 9202
 6  413 pá 15.9. 4:4716.9. 0:05 9202
18 406 čt 14.9. 6:3215.9. 0:16 9202
11 403 st 13.9. 5:3114.9. 0:34 9202
 7  416 út 12.9. 6:1012.9. 21:04 9202
 6  408 ne 10.9. 10:1911.9. 0:25 9202
11 409 pá 8.9. 12:158.9. 19:45 9202*Z1
17 431 pá 8.9. 6:418.9. 9:41 9202
 3  415 čt 7.9. 14:417.9. 20:15 9202
 3  415 čt 7.9. 4:327.9. 10:05 9202
17 431 st 6.9. 14:527.9. 1:04 9202
 3  415 st 6.9. 4:326.9. 10:05 9202
11 411 út 5.9. 4:485.9. 19:59 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.