Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9202

Evidované reklamní polepy:

Emirates

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 po 22.1. 5:1322.1. 23:08 9202
18 407 ne 21.1. 7:1322.1. 0:28 9202
18 406 so 20.1. 6:1320.1. 23:48 9202
18 405 pá 19.1. 4:3319.1. 20:07 9202
18 405 čt 18.1. 4:3318.1. 20:07 9202
18 408 st 17.1. 4:5318.1. 0:08 9202
18 410 út 16.1. 14:5417.1. 0:48 9202
Cvič 434 út 16.1. 9:0016.1. 13:00 9202
18 410 út 16.1. 7:0216.1. 8:55 9202
18 412 po 15.1. 5:1315.1. 23:08 9202
18 407 ne 14.1. 7:1315.1. 0:28 9202
18 408 so 13.1. 8:3614.1. 0:08 9202
18 401 pá 12.1. 5:1312.1. 19:08 9202
18 408 čt 11.1. 20:4012.1. 0:08 9202*Z
18 401 st 10.1. 5:1310.1. 19:08 9202
18 409 út 9.1. 6:4010.1. 0:28 9202
18 408 po 8.1. 6:309.1. 0:08 9202
18 401 pá 5.1. 5:135.1. 19:08 9202
18 401 čt 4.1. 5:134.1. 19:08 9202
18 401 st 3.1. 5:133.1. 19:08 9202
18 408 út 2.1. 6:303.1. 0:08 9202
18 404 po 1.1. 8:131.1. 23:48 9202
Rok 2017
18 403 ne 31.12. 4:3331.12. 22:07 9202
18 402 so 30.12. 5:1331.12. 0:48 9202
18 408 pá 29.12. 6:3030.12. 0:08 9202
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.