Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9202

Evidované reklamní polepy:

Emirates

 
 
 
Emirates (od 28. 5. 2016 do 1. 9. 2017)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2010

V provozu od: 1. 2. 2011

Výrobní číslo: 9682

Kola: Bonatrans

Profil kol: VM-U13

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 377 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 so 21.7. 6:5321.7. 18:40 9202*MU
18 407 pá 20.7. 4:3320.7. 22:07 9202
18 407 čt 19.7. 4:3319.7. 22:07 9202
18 407 st 18.7. 4:3318.7. 22:07 9202
18 410 út 17.7. 4:5317.7. 22:50 9202
18 407 po 16.7. 4:3316.7. 22:07 9202
18 408 ne 15.7. 15:0616.7. 0:48 9202
18 406 so 14.7. 4:3314.7. 21:52 9202
18 407 pá 13.7. 4:3313.7. 22:07 9202
18 401 čt 12.7. 5:3013.7. 0:48 9202
11 402 st 11.7. 5:3811.7. 20:12 9202
18 407 út 10.7. 4:3310.7. 22:07 9202
18 409 po 9.7. 6:4010.7. 0:28 9202
18 404 ne 8.7. 4:338.7. 23:48 9202
18 402 so 7.7. 5:138.7. 0:48 9202
18 407 pá 6.7. 4:536.7. 23:48 9202
18 408 čt 5.7. 6:536.7. 0:08 9202
18 412 st 4.7. 15:104.7. 18:58 9202
18 412 st 4.7. 5:134.7. 8:58 9202
18 408 út 3.7. 6:304.7. 0:08 9202
18 405 po 2.7. 6:002.7. 19:47 9202
18 404 ne 1.7. 4:331.7. 23:48 9202
18 401 so 30.6. 8:511.7. 0:28 9202
18 409 pá 29.6. 6:4630.6. 0:28 9202
18 407 čt 28.6. 6:3028.6. 18:23 9202
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.