Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9201

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 10. 2009

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 326 666 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 401 so 21.7. 5:0222.7. 0:51 9201
17 407 pá 20.7. 5:3921.7. 1:12 9201
3+6 404 čt 19.7. 6:4519.7. 19:31 9201
11 408 po 16.7. 15:4116.7. 22:26 9201
18 412 po 16.7. 5:1316.7. 8:58 9201
5+16 416 pá 13.7. 6:2213.7. 22:31 9201
17 405 čt 12.7. 10:5013.7. 0:57 9201*Z
11 405 st 11.7. 4:5611.7. 9:45 9201*MU
12 409 út 10.7. 5:0910.7. 22:12 9201
5+16 410 po 9.7. 5:209.7. 21:31 9201
17 420 pá 6.7. 4:327.7. 1:30 9201
14+91 450 st 4.7. 22:175.7. 4:57 9201
11 405 st 4.7. 4:564.7. 20:38 9201
11 407 út 3.7. 3:494.7. 1:15 9201
11 407 po 2.7. 3:493.7. 1:15 9201
 4  406 pá 29.6. 14:2229.6. 19:38 9201
17 425 pá 29.6. 4:3429.6. 9:47 9201
11 413 čt 28.6. 7:0129.6. 1:35 9201
14 407 st 27.6. 6:0327.6. 19:08 9201
14 402 út 26.6. 7:2426.6. 22:09 9201
 4  409 po 25.6. 13:0425.6. 18:36 9201
11 410 po 25.6. 5:5325.6. 10:33 9201
17 412 ne 24.6. 11:4824.6. 22:53 9201
3+6 406 so 23.6. 8:0423.6. 22:41 9201
17 409 pá 22.6. 6:2522.6. 19:08 9201
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9208
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.