Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do 1. 6. 2022)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 662 392 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 402 pá 19.7. 14:5820.7. 0:59 9201
3+9 413 pá 19.7. 6:0019.7. 9:29 9201
19 402 čt 18.7. 6:4218.7. 19:34 9201
3+9 413 st 17.7. 14:4717.7. 20:19 9201
3+9 402 st 17.7. 5:0317.7. 10:29 9201
22 426 út 16.7. 5:2216.7. 22:23 9201
3+9 402 po 15.7. 14:5816.7. 0:59 9201
11 401 po 15.7. 6:2115.7. 9:09 9201
11 410 pá 12.7. 4:1312.7. 22:47 9201
3+9 408 čt 11.7. 4:4811.7. 19:51 9201
11 407 st 10.7. 5:3110.7. 20:31 9201
19 405 út 9.7. 15:129.7. 19:57 9201
17 415 út 9.7. 6:209.7. 9:29 9201
11 410 po 8.7. 4:138.7. 22:47 9201
11 407 ne 7.7. 6:408.7. 0:56 9201
5+14 403 so 6.7. 5:046.7. 20:55 9201
11 401 pá 5.7. 5:106.7. 0:16 9201
18 403 čt 4.7. 5:185.7. 0:13 9201
3+9 404 st 3.7. 4:313.7. 21:01 9201
22 426 út 2.7. 9:442.7. 22:23 9201*Z1
11 407 po 1.7. 5:311.7. 20:31 9201
39 401 ne 30.6. 4:501.7. 0:01 9201
3+9 407 so 29.6. 4:1130.6. 0:40 9201
20 408 pá 28.6. 5:4328.6. 20:18 9201
33 408 čt 27.6. 6:1328.6. 0:44 9201
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.