Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
NEXEN TIRE (od 7. 8. 2019 do současnosti)

NEXEN TIRE

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 10. 2009

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 365 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 402 st 21.8. 5:3622.8. 0:09 9201
11 408 út 20.8. 4:0920.8. 20:02 9201
 6  408 po 19.8. 4:2120.8. 0:43 9201
17 401 ne 18.8. 8:0819.8. 1:04 9201
14 405 so 17.8. 4:1817.8. 21:45 9201
18 408 pá 16.8. 6:3017.8. 0:08 9201
17 407 čt 15.8. 14:3115.8. 20:10 9201
17 407 čt 15.8. 5:1315.8. 9:13 9201
17 408 st 14.8. 14:0615.8. 0:12 9201
17 408 st 14.8. 5:4414.8. 9:43 9201
17 407 út 13.8. 14:3113.8. 20:10 9201
17 407 út 13.8. 5:1313.8. 9:13 9201
26 413 po 12.8. 14:0812.8. 21:14 9201
 7  405 po 12.8. 6:1012.8. 11:19 9201
11 404 pá 9.8. 6:319.8. 22:26 9201
18 412 út 6.8. 5:126.8. 8:58 9201
11 409 po 5.8. 5:316.8. 1:15 9201
14 401 po 29.7. 4:5829.7. 21:30 9201
11 407 ne 28.7. 4:4029.7. 0:57 9201*Z
 3  407 so 27.7. 4:0828.7. 1:16 9201
18 410 pá 26.7. 4:5326.7. 22:51 9201
18 407 čt 25.7. 4:3325.7. 22:08 9201
 5  408 st 24.7. 4:3125.7. 0:24 9201
 5  408 út 23.7. 4:3124.7. 0:24 9201
12 404 po 22.7. 5:2023.7. 1:03 9201
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.