Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 425 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  403 st 8.7. 5:388.7. 21:44 9201
 7  408 út 7.7. 4:267.7. 21:31 9201
22 404 čt 2.7. 5:102.7. 20:56 9201
22 403 st 1.7. 4:571.7. 23:56 9201
14 407 út 30.6. 4:5430.6. 20:23 9201
22 410 po 29.6. 6:0730.6. 1:16 9201
22 422 ne 28.6. 4:1128.6. 21:47 9201
18 406 so 27.6. 4:3327.6. 23:48 9201
22 433 pá 26.6. 4:2227.6. 1:07 9201
24 415 čt 25.6. 6:4325.6. 9:56 9201
18 403 st 24.6. 5:1324.6. 18:56 9201
18 414 út 23.6. 5:3023.6. 9:09 9201
 7  404 po 22.6. 4:4022.6. 20:24 9201
22 414 ne 21.6. 4:5422.6. 1:25 9201
14 409 so 20.6. 9:5520.6. 21:18 9201*Z
 4  404 pá 19.6. 6:3319.6. 10:16 9201
11 407 st 17.6. 6:0717.6. 21:08 9201
14 407 út 16.6. 5:2616.6. 20:17 9201
22 417 po 15.6. 5:1015.6. 20:54 9201
18 407 ne 14.6. 6:5315.6. 0:08 9201
 6  409 so 13.6. 4:4113.6. 23:03 9201
14 410 pá 12.6. 5:4412.6. 20:45 9201
18 412 čt 11.6. 6:4612.6. 0:28 9201
24 408 st 10.6. 5:5110.6. 19:57 9201
Cvič 423 út 9.6. 6:009.6. 14:00 9201
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.