Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 470 665 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 417 po 8.3. 6:058.3. 22:43 9201
14 404 so 6.3. 4:396.3. 21:25 9201
18 409 pá 5.3. 5:535.3. 22:49 9201
 3  402 čt 4.3. 5:194.3. 21:06 9201
17 402 st 3.3. 5:333.3. 21:27 9201
17 411 út 2.3. 5:242.3. 22:42 9201
17 402 po 1.3. 5:331.3. 10:40 9201*MU
 5  403 ne 28.2. 4:2028.2. 20:50 9201
16 406 so 27.2. 4:5527.2. 21:55 9201
 3  416 pá 26.2. 15:2326.2. 20:53 9201
 4  407 pá 26.2. 6:1426.2. 10:03 9201
17 420 čt 25.2. 4:3425.2. 20:25 9201
17 404 st 24.2. 5:5224.2. 21:57 9201
11 403 pá 19.2. 4:1519.2. 20:24 9201
17 406 čt 18.2. 4:4218.2. 22:32 9201
14 402 st 17.2. 4:3917.2. 21:01 9201
 6  402 út 16.2. 5:1016.2. 21:19 9201
 5  401 ne 14.2. 3:5814.2. 20:20 9201
17 405 so 13.2. 7:3713.2. 22:22 9201
 3  404 pá 12.2. 5:2212.2. 21:21 9201
16 402 čt 11.2. 4:5511.2. 20:18 9201
18 411 st 10.2. 6:1310.2. 21:15 9201
 5  407 út 9.2. 4:499.2. 20:34 9201
 4  409 po 8.2. 15:338.2. 19:23 9201
 3  414 po 8.2. 5:558.2. 10:10 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.