Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9201

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 10. 2009

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 423 út 25.6. 5:4426.6. 0:12 9201
11 414 po 24.6. 15:0124.6. 21:38 9201
17 427 po 24.6. 4:3224.6. 9:23 9201
11 408 ne 23.6. 10:0423.6. 20:53 9201
17 415 so 22.6. 6:2022.6. 17:25 9201*MU
11 405 pá 21.6. 6:0321.6. 18:33 9201
18 407 čt 20.6. 6:3020.6. 18:23 9201
 3  413 st 19.6. 14:1219.6. 19:47 9201
14 411 st 19.6. 6:5719.6. 10:08 9201
 3  418 út 18.6. 5:1818.6. 20:26 9201
 3  410 po 17.6. 4:4717.6. 19:29 9201
18 406 ne 16.6. 4:5316.6. 23:48 9201
18 401 so 15.6. 8:5116.6. 0:28 9201
14 416 pá 14.6. 14:5714.6. 20:18 9201
 4  410 pá 14.6. 5:5514.6. 9:49 9201
 3  401 čt 13.6. 15:1514.6. 0:55 9201
 3  401 út 11.6. 15:1512.6. 0:55 9201
 4  410 út 11.6. 5:5511.6. 9:49 9201
14 416 po 10.6. 14:5710.6. 20:18 9201
 4  407 po 10.6. 5:3710.6. 9:33 9201
 3  403 pá 7.6. 15:188.6. 1:15 9201
14 411 pá 7.6. 6:577.6. 10:08 9201
14 406 čt 6.6. 4:586.6. 21:00 9201
17 422 st 5.6. 4:155.6. 19:32 9201
14 411 út 4.6. 14:174.6. 21:45 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.