Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do 1. 6. 2022)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 538 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 417 dnes 4:4527.6. 0:35 9201
 6  404 so 25.6. 4:1025.6. 21:46 9201
17 431 pá 24.6. 4:1824.6. 20:56 9201
17 424 čt 23.6. 15:2424.6. 1:05 9201
24 404 čt 23.6. 6:0723.6. 9:51 9201
17 422 st 22.6. 5:5022.6. 20:13 9201
17 418 út 21.6. 5:3021.6. 19:53 9201
17 432 po 20.6. 15:5620.6. 18:48 9201
14 419 po 20.6. 6:0620.6. 9:39 9201
16 403 ne 19.6. 4:2919.6. 13:45 9201*MU
12+17 412 so 18.6. 7:5218.6. 23:54 9201
17 414 pá 17.6. 5:1617.6. 19:39 9201
24 404 čt 16.6. 14:4516.6. 20:21 9201
17 424 čt 16.6. 6:5516.6. 9:44 9201
14 406 st 15.6. 5:0615.6. 19:09 9201
 3  410 út 14.6. 15:0415.6. 0:38 9201
14 419 út 14.6. 6:0614.6. 9:39 9201
21 404 po 13.6. 14:4713.6. 19:12 9201
11 405 po 13.6. 5:5613.6. 9:35 9201
14 403 so 11.6. 4:4111.6. 22:16 9201
16 408 pá 10.6. 5:0010.6. 19:58 9201
11 403 čt 9.6. 4:3310.6. 0:33 9201
11 401 st 8.6. 4:148.6. 22:48 9201
18 408 út 7.6. 6:327.6. 19:24 9201
18 414 st 11.5. 5:4411.5. 23:54 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.