Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 418 840 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
11 406 čt 19.12. 4:2819.12. 15:00 9201*MU*1
14 411 st 18.12. 14:1718.12. 21:45 9201
14 411 st 18.12. 6:5718.12. 10:08 9201
14 411 út 17.12. 14:1717.12. 21:45 9201
 3  413 út 17.12. 6:0917.12. 9:40 9201
 3  401 po 16.12. 5:3617.12. 0:55 9201
18 401 ne 15.12. 5:1315.12. 13:00 9201*MU
17 407 so 14.12. 5:3215.12. 1:02 9201
16 413 pá 13.12. 4:5513.12. 21:07 9201
18 414 čt 12.12. 5:3012.12. 21:37 9201
17 428 st 11.12. 6:2112.12. 0:52 9201
18 408 út 10.12. 4:5311.12. 0:08 9201
 4  406 po 9.12. 14:229.12. 19:38 9201
 6  406 po 9.12. 6:429.12. 9:50 9201
11 406 so 7.12. 4:097.12. 22:47 9201
11 410 pá 6.12. 14:316.12. 21:08 9201
 3  414 pá 6.12. 4:266.12. 9:56 9201
18 410 čt 5.12. 14:546.12. 0:48 9201
11 408 st 4.12. 6:284.12. 13:05 9201*MU
14 416 út 3.12. 14:573.12. 20:18 9201
18 415 út 3.12. 5:453.12. 9:35 9201
24 407 po 2.12. 6:272.12. 20:18 9201
18 415 čt 28.11. 15:3428.11. 19:28 9201
 4  406 čt 28.11. 5:2728.11. 9:08 9201
18 407 st 27.11. 6:3027.11. 18:23 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9201 do 9445 na výhybce Bělehradská-Zvonařka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.