Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9201

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 7. 8. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

Dodání: 23. 10. 2009

V provozu od: 5. 10. 2010

Výrobní číslo: 9681

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 452 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 404 út 1.12. 5:591.12. 21:57 9201
14 404 ne 29.11. 4:1729.11. 9:30 9201*MU
 5  403 so 28.11. 6:4828.11. 20:51 9201
 3  408 pá 27.11. 4:5827.11. 22:01 9201
20 342 čt 26.11. 5:0126.11. 23:24 9201
14 111 po 23.11. 5:0423.11. 11:30 9201*MU
25 109 pá 20.11. 5:1720.11. 20:54 9201
25 109 čt 19.11. 5:1719.11. 20:54 9201
14 107 st 18.11. 4:4918.11. 20:35 9201
25 109 po 16.11. 5:1716.11. 20:54 9201
 7  104 ne 15.11. 5:0315.11. 23:03 9201
 7  108 so 14.11. 8:0614.11. 20:13 9201
11 106 pá 13.11. 4:1213.11. 23:12 9201
 7  101 čt 12.11. 6:3212.11. 22:43 9201
 7  344 st 11.11. 4:2311.11. 19:36 9201
17 441 út 10.11. 5:5410.11. 21:29 9201
 3  404 po 9.11. 5:399.11. 20:38 9201
17 406 ne 8.11. 8:048.11. 22:19 9201
17 414 so 7.11. 8:147.11. 22:09 9201
 3  404 pá 6.11. 5:396.11. 20:38 9201
 3  414 čt 5.11. 5:195.11. 22:37 9201
14 405 st 4.11. 4:554.11. 22:16 9201
12 341 út 3.11. 13:253.11. 23:13 9201*Z
 7  142 po 2.11. 15:052.11. 20:37 9201*Z1
 5  111 pá 30.10. 7:3130.10. 20:07 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.