Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9172

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113 na nová čísla 9171, resp. 9172. Historické záznamy vypravení na linky, evidované reklamní polepy a další archivní informace jsme přečíslovali podle nových čísel vozů.

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od 1. 1. 2024 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do 31. 12. 2023)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Alza/Canon (od ledna 2010 do března 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Poznámka: do 31. 12. 2023 pod evidenčním číslem 9113

Najeto: cca 636 351 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113. V naší databázi jsou vedeny pod jejich novými čísly 9171, resp. 9172, a to včetně historických záznamů vypravení na linky.
LinkaPořadíOdDoSouprava
25 210 dnes 5:5324.7. 21:34 9172
10 208 út 23.7. 5:0123.7. 23:47 9172
17 202 po 22.7. 4:3722.7. 22:34 9172
10 210 ne 21.7. 5:4322.7. 0:27 9172
 1  207 so 20.7. 4:4420.7. 20:57 9172
10 210 pá 19.7. 5:1720.7. 0:07 9172
10 210 čt 18.7. 5:1719.7. 0:07 9172
10 205 st 17.7. 4:2317.7. 23:27 9172
17 202 út 16.7. 4:3716.7. 22:34 9172
17 213 po 15.7. 4:2116.7. 0:34 9172
17 204 ne 14.7. 4:3714.7. 23:54 9172
17 206 so 13.7. 5:1714.7. 0:34 9172
10 208 pá 12.7. 5:0112.7. 23:47 9172
10 208 čt 11.7. 5:0111.7. 23:47 9172
10 210 st 10.7. 5:1711.7. 0:07 9172
 1  206 út 9.7. 5:159.7. 20:57 9172
25 204 po 8.7. 4:338.7. 22:16 9172
25 205 ne 7.7. 4:347.7. 22:02 9172
17 207 so 6.7. 5:376.7. 22:02 9172
17 201 pá 5.7. 6:575.7. 23:14 9172
10 207 čt 4.7. 4:424.7. 20:33 9172
10 211 st 3.7. 5:304.7. 0:27 9172
10 212 út 2.7. 5:433.7. 0:47 9172
10 212 po 1.7. 5:432.7. 0:47 9172
25 208 ne 30.6. 10:5530.6. 21:04 9172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.