Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9172

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113 na nová čísla 9171, resp. 9172. Historické záznamy vypravení na linky, evidované reklamní polepy a další archivní informace jsme přečíslovali podle nových čísel vozů.

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od 1. 1. 2024 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do 31. 12. 2023)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 1. 6. 2020 do listopadu 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Albert Fresh bistro (od 1. 6. 2019 do 31. 5. 2020)

Albert Fresh bistro

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Alza/Canon (od ledna 2010 do března 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 10. 2006

Výrobní číslo: 9406

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Poznámka: do 31. 12. 2023 pod evidenčním číslem 9113

Najeto: cca 650 211 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113. V naší databázi jsou vedeny pod jejich novými čísly 9171, resp. 9172, a to včetně historických záznamů vypravení na linky.
LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  203 dnes 6:409.10. 21:27 9172
 1  201 út 8.10. 11:508.10. 19:07 9172*Z1
 3  209 po 7.10. 17:507.10. 20:10 9172*Z2
14 213 čt 3.10. 4:383.10. 21:29 9172
10 214 st 2.10. 21:453.10. 1:06 9172*Z3
24 210 st 2.10. 15:272.10. 19:07 9172
14 215 st 2.10. 4:582.10. 7:15 9172*MU
10 203 út 1.10. 14:351.10. 23:26 9172
 1  211 pá 27.9. 6:1027.9. 18:43 9172
10 211 čt 26.9. 5:0126.9. 21:45 9172
25 207 st 25.9. 6:3525.9. 22:16 9172
24 207 út 24.9. 14:4724.9. 19:44 9172
24 202 po 23.9. 6:0723.9. 19:54 9172
25 207 pá 20.9. 6:3520.9. 22:16 9172
29 204 čt 19.9. 6:4320.9. 0:18 9172
10 202 st 18.9. 6:3218.9. 20:25 9172
10 213 út 17.9. 5:1918.9. 0:46 9172
29 212 po 16.9. 4:3116.9. 23:38 9172
17 201 ne 15.9. 6:3715.9. 23:14 9172
17 207 so 14.9. 5:3714.9. 22:02 9172
10 202 pá 13.9. 6:3213.9. 20:25 9172
10 307 čt 12.9. 21:0512.9. 22:47 9172*Z4
25 211 čt 12.9. 5:1312.9. 21:04 9172
10 216 st 11.9. 5:4211.9. 19:35 9172
17 202 út 10.9. 7:2410.9. 22:34 9172
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.