Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9171

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113 na nová čísla 9171, resp. 9172. Historické záznamy vypravení na linky, evidované reklamní polepy a další archivní informace jsme přečíslovali podle nových čísel vozů.

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Poznámka: do 31. 12. 2023 pod evidenčním číslem 9111

Najeto: cca 560 502 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113. V naší databázi jsou vedeny pod jejich novými čísly 9171, resp. 9172, a to včetně historických záznamů vypravení na linky.
LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 dnes 4:5124.1. 22:19 9171
10 202 čt 23.1. 4:2423.1. 23:26 9171
17 223 st 22.1. 5:0622.1. 23:09 9171
17 223 út 21.1. 5:0621.1. 6:45 9171*MU
17 224 po 20.1. 5:2620.1. 23:49 9171
10 204 ne 19.1. 4:2020.1. 1:06 9171
10 204 so 18.1. 5:4419.1. 0:26 9171
17 223 pá 17.1. 5:0617.1. 23:09 9171
17 222 čt 16.1. 4:4616.1. 22:34 9171
17 224 st 15.1. 5:2615.1. 23:49 9171
17 223 út 14.1. 5:0614.1. 23:09 9171
10 202 po 13.1. 4:2413.1. 23:26 9171
17 222 ne 12.1. 6:4213.1. 0:41 9171
17 227 so 11.1. 5:0612.1. 0:09 9171
10 208 pá 10.1. 5:3011.1. 0:26 9171
17 221 čt 9.1. 4:269.1. 20:01 9171
10 202 st 8.1. 4:248.1. 23:26 9171
 3  204 út 7.1. 4:318.1. 0:19 9171
17 222 po 6.1. 4:466.1. 22:34 9171
 3  204 ne 5.1. 5:116.1. 0:39 9171
10 211 so 4.1. 4:244.1. 22:46 9171
10 210 pá 3.1. 5:174.1. 0:06 9171
10 217 čt 2.1. 6:232.1. 22:20 9171
Rok 2024
10+93 255 út 31.12. 4:241.1. 7:18 9171
17 230 po 30.12. 14:5731.12. 0:09 9171
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.