Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9171

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113 na nová čísla 9171, resp. 9172. Historické záznamy vypravení na linky, evidované reklamní polepy a další archivní informace jsme přečíslovali podle nových čísel vozů.

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Poznámka: do 31. 12. 2023 pod evidenčním číslem 9111

Najeto: cca 525 297 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113. V naší databázi jsou vedeny pod jejich novými čísly 9171, resp. 9172, a to včetně historických záznamů vypravení na linky.
LinkaPořadíOdDoSouprava
17 206 dnes 6:3224.7. 9:03 9171
25 205 út 23.7. 4:5323.7. 20:49 9171
17 203 po 22.7. 4:5722.7. 22:54 9171
10 208 ne 21.7. 5:0221.7. 23:47 9171
10 203 so 20.7. 5:2221.7. 0:07 9171
25 205 pá 19.7. 4:5319.7. 20:49 9171
10 202 čt 18.7. 4:2018.7. 23:09 9171
25 204 st 17.7. 4:3317.7. 22:16 9171
10 211 út 16.7. 5:3017.7. 0:27 9171
25 204 po 15.7. 4:3315.7. 22:16 9171
10 209 ne 14.7. 5:2215.7. 0:07 9171
 8  204 so 13.7. 4:1313.7. 23:11 9171
10 205 pá 12.7. 4:2312.7. 23:27 9171
10 210 čt 11.7. 5:1712.7. 0:07 9171
10 212 st 10.7. 5:4311.7. 0:47 9171
10 211 út 9.7. 5:3010.7. 0:27 9171
10 210 po 8.7. 15:009.7. 0:07 9171*Z1
25 208 st 26.6. 8:0026.6. 21:49 9171*Z2
 3  212 út 25.6. 17:0026.6. 0:22 9171*Z3
25 210 pá 21.6. 4:3421.6. 19:50 9171
17 217 čt 20.6. 7:2921.6. 0:10 9171
25 212 st 19.6. 14:5519.6. 22:17 9171
 1  212 st 19.6. 6:0119.6. 9:30 9171
10 214 út 18.6. 15:5819.6. 1:04 9171*Z4
30 210 ne 16.6. 12:3016.6. 20:35 9171*Z5
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9120
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9159
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.