Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9171

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113 na nová čísla 9171, resp. 9172. Historické záznamy vypravení na linky, evidované reklamní polepy a další archivní informace jsme přečíslovali podle nových čísel vozů.

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Komerční banka (od 1. 5. 2013 do 28. 1. 2014)
 
 
 
Komerční banka (od října 2008 do února 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2005

Dodání: 2005

V provozu od: 11. 12. 2005

Výrobní číslo: 9404

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 01-2600

Poznámka: do 31. 12. 2023 pod evidenčním číslem 9111

Najeto: cca 540 057 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

Od 1. 1. 2024 přečísloval Dopravní podnik vozy 14T evidenčních čísel 9111 a 9113. V naší databázi jsou vedeny pod jejich novými čísly 9171, resp. 9172, a to včetně historických záznamů vypravení na linky.
LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 dnes 5:1910.10. 0:46 9171
17 208 út 8.10. 5:358.10. 23:54 9171
17 218 po 7.10. 4:378.10. 0:34 9171
10 208 ne 6.10. 5:046.10. 23:46 9171
10 201 so 5.10. 4:445.10. 23:26 9171
10 209 pá 4.10. 4:445.10. 0:26 9171
 3  208 čt 3.10. 4:514.10. 0:19 9171
10 205 st 2.10. 4:202.10. 23:46 9171
10 213 út 1.10. 5:191.10. 12:30 9171*MU*1
17 208 po 30.9. 5:3530.9. 23:54 9171
17 206 ne 29.9. 5:1730.9. 0:34 9171
 3  203 so 28.9. 4:3129.9. 0:19 9171
10 218 pá 27.9. 13:5627.9. 19:55 9171
 1  213 pá 27.9. 5:4827.9. 9:23 9171
 1  208 čt 26.9. 7:2226.9. 21:56 9171
17 216 st 25.9. 14:2025.9. 19:42 9171*Z1
10 205 st 25.9. 4:2025.9. 10:50 9171*MU
10 209 út 24.9. 4:4425.9. 0:26 9171
10 214 po 23.9. 5:2824.9. 1:06 9171
10 201 ne 22.9. 9:2323.9. 0:46 9171
12+25 215 so 21.9. 7:5121.9. 21:30 9171
10 205 pá 20.9. 4:2020.9. 23:46 9171
10 213 čt 19.9. 5:1920.9. 0:46 9171
 1  203 st 18.9. 6:4018.9. 21:27 9171
 8  201 út 17.9. 4:3217.9. 19:01 9171
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Blatiny ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.