Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 394 089 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 po 6.4. 4:386.4. 22:15 9170
17 217 ne 5.4. 4:386.4. 1:08 9170
17 205 so 4.4. 7:034.4. 22:53 9170
17 219 pá 3.4. 6:353.4. 19:17 9170
17 222 st 1.4. 4:181.4. 19:47 9170
 3  203 út 31.3. 6:311.4. 0:16 9170
25 210 po 30.3. 4:3230.3. 20:42 9170
 3  205 ne 29.3. 5:2530.3. 0:56 9170
17 205 so 28.3. 7:0328.3. 22:53 9170
17 215 pá 27.3. 5:4327.3. 21:22 9170
17 220 čt 26.3. 15:3527.3. 0:43 9170
17 220 čt 26.3. 5:5326.3. 9:47 9170
 8  210 st 25.3. 4:4925.3. 19:50 9170
 3  207 út 24.3. 4:2525.3. 0:36 9170
17 209 po 23.3. 4:3823.3. 22:15 9170
25 208 ne 22.3. 4:5022.3. 23:03 9170
 3  202 so 21.3. 4:2521.3. 22:11 9170
 8  213 pá 20.3. 4:4921.3. 0:34 9170
17 213 čt 19.3. 5:4720.3. 0:54 9170
17 222 st 18.3. 4:3819.3. 0:34 9170
17 210 út 17.3. 4:5817.3. 23:44 9170
 3  203 po 16.3. 5:2416.3. 23:56 9170
 8  205 ne 15.3. 4:4916.3. 0:33 9170
17 222 so 14.3. 4:1815.3. 1:05 9170
 8  213 pá 13.3. 4:4914.3. 0:33 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.