Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 489 174 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 pá 11.6. 4:5911.6. 19:15 9170
17 219 čt 10.6. 6:2610.6. 23:23 9170
 3  206 st 9.6. 5:249.6. 19:58 9170
9+26 211 út 8.6. 4:498.6. 22:53 9170
17 216 po 7.6. 5:547.6. 22:14 9170
17 212 ne 6.6. 5:196.6. 22:43 9170
17 208 so 5.6. 4:595.6. 23:43 9170
17 205 pá 4.6. 5:484.6. 23:03 9170
36 207 čt 3.6. 4:233.6. 23:25 9170
 5  204 st 2.6. 5:562.6. 23:26 9170
9+26 211 út 1.6. 4:491.6. 22:53 9170
9+26 211 po 31.5. 4:4931.5. 22:53 9170
17 208 ne 30.5. 4:5930.5. 23:43 9170
17 212 so 29.5. 4:3929.5. 22:53 9170
17 217 pá 28.5. 6:0628.5. 22:33 9170
 3  208 čt 27.5. 5:5127.5. 22:35 9170
 5  206 st 26.5. 4:3726.5. 23:46 9170
17 223 út 25.5. 4:1925.5. 23:43 9170
17 218 po 24.5. 6:1624.5. 22:53 9170
17 205 pá 21.5. 5:4821.5. 23:03 9170
17 218 čt 20.5. 6:1620.5. 22:53 9170
17 215 st 19.5. 5:3819.5. 19:49 9170
17 221 út 18.5. 6:4618.5. 23:33 9170
24 204 pá 23.4. 6:4723.4. 19:55 9170
24 202 čt 22.4. 6:2722.4. 19:36 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.