Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 441 414 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 čt 24.9. 4:4525.9. 0:16 9170
 3  209 st 23.9. 6:1223.9. 22:56 9170
 3  213 út 22.9. 6:4422.9. 18:40 9170
 3  217 po 21.9. 5:2421.9. 10:20 9170
17 209 ne 20.9. 5:1920.9. 22:04 9170
17 218 so 19.9. 8:2420.9. 0:13 9170
 3  209 pá 18.9. 6:1218.9. 22:56 9170
17 221 čt 17.9. 6:4117.9. 21:06 9170
24 212 po 14.9. 5:5614.9. 9:36 9170
17 209 ne 13.9. 5:1913.9. 22:04 9170
17 218 so 12.9. 8:2413.9. 0:13 9170
17 201 pá 11.9. 4:3911.9. 19:15 9170
17 223 čt 10.9. 6:5711.9. 0:13 9170
 3  203 út 8.9. 14:228.9. 19:40 9170
24 203 pá 4.9. 6:394.9. 19:46 9170
24 203 čt 3.9. 6:393.9. 19:46 9170
24 203 st 2.9. 6:392.9. 19:46 9170
24 203 út 1.9. 6:391.9. 19:46 9170
24 203 po 31.8. 6:3931.8. 19:46 9170
24 206 pá 28.8. 6:2728.8. 19:56 9170
24 205 čt 27.8. 6:1627.8. 19:46 9170
24 206 st 26.8. 6:2726.8. 19:56 9170
24 206 út 25.8. 6:2725.8. 19:56 9170
24 207 po 24.8. 6:3624.8. 20:07 9170
24 205 pá 21.8. 6:1621.8. 19:46 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.