Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 376 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 po 18.11. 6:1918.11. 20:01 9170
 8  205 ne 17.11. 4:4918.11. 0:33 9170
 1  203 so 16.11. 8:0316.11. 22:05 9170
24 211 pá 15.11. 6:1515.11. 19:18 9170
 3  207 čt 14.11. 6:1115.11. 0:16 9170
 3  208 st 13.11. 6:1913.11. 20:01 9170
 3  208 út 12.11. 6:1912.11. 20:01 9170
17 208 po 11.11. 15:1211.11. 21:37 9170
 3  209 po 11.11. 5:0511.11. 9:50 9170
 8  202 ne 10.11. 4:0911.11. 0:19 9170
 8  201 so 9.11. 4:2910.11. 0:53 9170
 3  217 pá 8.11. 4:459.11. 0:56 9170
17 201 čt 7.11. 6:247.11. 22:29 9170
24 215 út 5.11. 6:395.11. 19:58 9170
 3  216 po 4.11. 6:594.11. 18:38 9170
 3  216 pá 1.11. 6:591.11. 18:38 9170
17 221 čt 31.10. 4:1831.10. 19:35 9170
17 222 st 30.10. 6:2430.10. 22:07 9170
17 223 út 29.10. 5:3729.10. 21:22 9170
25 208 po 28.10. 4:5028.10. 23:03 9170
 8  206 ne 27.10. 5:0928.10. 0:53 9170
 3  208 so 26.10. 5:2526.10. 23:56 9170
17 215 pá 25.10. 5:5925.10. 22:15 9170
 3  207 čt 24.10. 6:1125.10. 0:16 9170
 3  204 st 23.10. 14:3523.10. 19:32 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.