Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 26. 11. 2022 do současnosti)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 556 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 dnes 6:155.12. 23:47 9170
17 210 po 28.11. 6:4328.11. 18:50 9170*MU*1
17 207 ne 27.11. 6:0127.11. 23:57 9170
 1  216 st 16.11. 15:2016.11. 20:01 9170*MU
24 207 st 16.11. 6:0616.11. 9:41 9170
 6  211 út 15.11. 14:3915.11. 21:26 9170
 8  215 út 15.11. 6:2015.11. 9:09 9170
24 207 po 14.11. 6:0614.11. 9:41 9170
17 204 čt 10.11. 6:5110.11. 9:03 9170
 1  216 st 9.11. 7:129.11. 9:47 9170
 1  205 út 8.11. 4:588.11. 18:35 9170
24 202 po 7.11. 14:527.11. 20:11 9170
 3  203 pá 4.11. 7:204.11. 18:29 9170
 3  203 čt 3.11. 7:203.11. 18:09 9170
 1  205 st 2.11. 4:582.11. 18:35 9170
17 203 út 1.11. 6:151.11. 23:47 9170
6+22 211 po 31.10. 15:2531.10. 20:47 9170
 3  218 po 31.10. 6:1131.10. 8:41 9170
 3  207 ne 30.10. 10:2531.10. 0:39 9170
22 220 so 29.10. 6:4829.10. 23:49 9170
17 215 pá 28.10. 8:1928.10. 22:57 9170
17 205 čt 27.10. 6:5427.10. 20:13 9170
 8  202 so 1.10. 22:002.10. 0:57 9170*Z1
17 214 so 1.10. 8:121.10. 17:30 9170*MU*2
 8  210 pá 30.9. 14:3030.9. 21:27 9170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s autobusem #2037 za zast. Veletržní palác DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*2 = technická závada na Dvorcích ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.