Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 406 528 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 303 út 5.8. 5:096.8. 0:35 9170*1
20 303 po 4.8. 5:095.8. 0:35 9170
10 303 ne 3.8. 4:474.8. 0:15 9170
12 301 st 30.7. 4:2631.7. 0:23 9170
12 301 út 29.7. 4:2630.7. 0:23 9170
 7  307 st 23.7. 14:4223.7. 21:23 9170
10 317 po 21.7. 6:4222.7. 0:15 9170
10 303 ne 20.7. 4:4721.7. 0:15 9170
20 306 so 19.7. 7:3620.7. 0:55 9170
14 320 pá 18.7. 4:3219.7. 1:12 9170
12 309 st 16.7. 5:2717.7. 1:25 9170
16 309 po 14.7. 5:4514.7. 21:19 9170
 9  311 ne 13.7. 13:0113.7. 20:22 9170
10 301 pá 11.7. 6:4211.7. 20:04 9170
10 301 čt 10.7. 6:4210.7. 20:04 9170
12 307 út 8.7. 5:129.7. 1:09 9170
20 307 pá 4.7. 5:554.7. 20:12 9170
10 309 čt 3.7. 5:014.7. 0:15 9170
12 308 ne 29.6. 4:2630.6. 0:26 9170
10 308 so 28.6. 5:0729.6. 0:34 9170
10 322 pá 20.6. 6:5020.6. 10:38 9170
 4  307 čt 19.6. 13:4919.6. 18:28 9170
10 322 čt 19.6. 6:5019.6. 10:38 9170
 4  307 st 18.6. 6:0818.6. 9:26 9170
20 303 út 17.6. 5:3418.6. 0:15 9170
*1 = Mimořádné zatažení do Depa PA, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.