Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 359 251 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 po 19.8. 6:1019.8. 19:47 9170
12 203 ne 18.8. 5:5919.8. 0:40 9170
3+26 217 so 17.8. 4:3018.8. 0:16 9170
25 201 pá 16.8. 5:3316.8. 22:34 9170
17 216 čt 15.8. 4:3816.8. 0:43 9170
17 217 st 14.8. 5:1815.8. 0:13 9170
17 214 út 13.8. 4:1814.8. 0:53 9170
16 206 po 12.8. 4:2413.8. 1:18 9170
 3  205 ne 11.8. 5:2512.8. 0:56 9170
17 213 so 10.8. 5:1811.8. 0:43 9170
16 212 pá 9.8. 4:2410.8. 0:26 9170
 3  207 čt 8.8. 6:519.8. 0:56 9170
24 203 út 6.8. 6:366.8. 19:58 9170
24 212 po 5.8. 14:565.8. 19:18 9170
24 212 po 5.8. 7:065.8. 9:18 9170
 3  202 ne 4.8. 4:454.8. 22:11 9170
 3  215 pá 2.8. 14:513.8. 0:16 9170
17 216 pá 2.8. 4:582.8. 9:37 9170
17 216 čt 1.8. 4:581.8. 9:37 9170
 8  211 st 31.7. 4:491.8. 0:53 9170
 8  211 út 30.7. 4:4931.7. 0:53 9170
17 225 po 29.7. 5:1830.7. 0:46 9170
17 216 ne 28.7. 10:4229.7. 0:17 9170
 3  202 so 27.7. 4:2527.7. 22:11 9170
 3  201 pá 26.7. 6:0127.7. 0:36 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.