Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 544 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  207 út 12.4. 6:2512.4. 8:48 9170
24 209 po 11.4. 5:5811.4. 9:25 9170
 1  212 pá 8.4. 6:578.4. 9:23 9170
24 213 čt 7.4. 6:597.4. 8:45 9170
24 213 st 6.4. 15:156.4. 18:45 9170
 1  207 st 6.4. 6:256.4. 8:48 9170
 1  212 út 5.4. 15:225.4. 20:11 9170
24 209 út 5.4. 5:585.4. 9:25 9170
 5  208 po 4.4. 15:094.4. 23:57 9170
25 211 po 4.4. 5:514.4. 9:20 9170
 5  208 pá 1.4. 15:091.4. 23:57 9170
25 216 pá 1.4. 6:461.4. 10:09 9170
 1  212 čt 31.3. 15:2231.3. 20:11 9170
 8  215 čt 31.3. 6:2031.3. 9:09 9170
24 209 st 30.3. 15:2330.3. 19:41 9170
14 210 st 30.3. 4:3630.3. 10:23 9170
14 205 út 29.3. 13:5229.3. 20:29 9170
17 213 út 29.3. 5:4929.3. 10:16 9170
 1  212 po 28.3. 15:2228.3. 20:11 9170
17 208 po 28.3. 6:5828.3. 9:20 9170
24 204 pá 25.3. 14:4325.3. 21:13 9170
17 213 pá 25.3. 5:4925.3. 9:56 9170
 3  214 čt 24.3. 14:4724.3. 19:37 9170
 3  214 čt 24.3. 4:4924.3. 9:29 9170
24 209 st 23.3. 15:2323.3. 19:41 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.