Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9170

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 19. 3. 2009

Výrobní číslo: 9629

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 389 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 ne 19.1. 8:2320.1. 0:33 9170
 3  208 so 18.1. 5:2518.1. 23:56 9170
24 208 čt 16.1. 14:3116.1. 18:50 9170
17 202 čt 16.1. 5:1816.1. 9:56 9170
17 222 st 15.1. 4:3816.1. 0:33 9170
 8  211 út 14.1. 5:0315.1. 0:53 9170
 3  203 po 13.1. 5:2413.1. 23:56 9170
 3  208 ne 12.1. 10:1412.1. 23:56 9170
17 210 so 11.1. 6:1311.1. 22:15 9170
17 207 pá 10.1. 4:1811.1. 0:13 9170
16 201 čt 9.1. 4:249.1. 20:55 9170
 3  203 st 8.1. 5:248.1. 23:56 9170
17 201 út 7.1. 6:248.1. 0:43 9170
17 204 po 6.1. 6:406.1. 18:36 9170
25 208 ne 5.1. 4:505.1. 23:03 9170
17 211 so 4.1. 4:185.1. 0:33 9170
25 201 pá 3.1. 5:333.1. 22:34 9170
16 203 čt 2.1. 5:213.1. 0:40 9170
 3  209 st 1.1. 6:252.1. 0:16 9170
Rok 2019
17 203 út 31.12. 5:5331.12. 23:15 9170
17 204 po 30.12. 5:5330.12. 21:30 9170
17 214 ne 29.12. 9:0330.12. 0:53 9170
 3  204 so 28.12. 4:4529.12. 0:36 9170
17 219 pá 27.12. 5:3728.12. 0:33 9170
17 213 čt 26.12. 4:1826.12. 22:07 9170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.