Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 400 343 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 208 so 25.1. 4:5025.1. 6:30 9169*MU
17 220 pá 24.1. 14:3625.1. 1:08 9169
17 202 pá 24.1. 5:1824.1. 9:56 9169
 8  213 čt 23.1. 4:4924.1. 0:33 9169
16 201 st 22.1. 4:2422.1. 20:55 9169
17 213 út 21.1. 5:4722.1. 0:53 9169
 3  206 po 20.1. 6:0120.1. 21:56 9169
17 218 ne 19.1. 10:0819.1. 23:13 9169
17 218 so 18.1. 8:2319.1. 0:13 9169
14 202 pá 17.1. 5:2517.1. 19:30 9169
17 222 čt 16.1. 4:3817.1. 0:33 9169
17 212 st 15.1. 5:3715.1. 19:37 9169
14 202 út 14.1. 5:2514.1. 19:30 9169
17 205 po 13.1. 6:2013.1. 21:00 9169
 3  209 ne 12.1. 4:2513.1. 0:16 9169
17 213 so 11.1. 4:5812.1. 1:08 9169
17 205 pá 10.1. 6:2010.1. 21:00 9169
17 208 čt 9.1. 5:299.1. 9:28 9169
17 210 st 8.1. 4:588.1. 23:43 9169
16 201 út 7.1. 4:247.1. 20:55 9169
 3  203 po 6.1. 5:246.1. 23:56 9169
17 209 ne 5.1. 4:585.1. 23:53 9169
 3  204 so 4.1. 4:455.1. 0:36 9169
16 206 pá 3.1. 4:244.1. 1:18 9169
17 217 čt 2.1. 5:183.1. 0:13 9169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.