Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 380 508 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
sjHL 383 st 17.6. 9:0017.6. 11:00 9169*1
Rok 2014
 7  310 út 5.8. 5:075.8. 21:53 9169*2
10 313 po 4.8. 5:534.8. 19:55 9169
10 313 st 30.7. 5:5330.7. 19:55 9169
20 306 út 29.7. 5:3630.7. 0:55 9169
20 303 po 28.7. 5:0929.7. 0:35 9169
20 307 ne 27.7. 5:3628.7. 0:55 9169
10 311 st 23.7. 5:2923.7. 22:21 9169
10 313 po 21.7. 5:5321.7. 19:55 9169
12 305 pá 18.7. 5:0219.7. 0:45 9169
 7  307 čt 17.7. 14:4217.7. 21:23 9169
12 307 út 15.7. 5:1216.7. 1:09 9169
12 305 po 14.7. 5:0215.7. 0:45 9169
10 306 ne 13.7. 5:2714.7. 0:53 9169
10 306 so 12.7. 4:3112.7. 23:53 9169
20 306 čt 10.7. 5:3611.7. 0:55 9169
20 307 st 9.7. 5:559.7. 20:12 9169
 9  306 ne 6.7. 5:207.7. 0:30 9169
16 307 so 5.7. 5:395.7. 22:04 9169
14 319 pá 4.7. 13:484.7. 21:46 9169
20 301 po 30.6. 4:5330.6. 20:24 9169
10 304 ne 29.6. 4:4730.6. 0:15 9169
 9  311 so 28.6. 5:3228.6. 20:22 9169
20 310 st 25.6. 4:5325.6. 23:34 9169
20 306 út 24.6. 6:1125.6. 0:55 9169
*1 = Manipulační přesun Hloubětín > Vokovice
*2 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.