Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 483 383 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 214 pá 16.4. 5:4016.4. 22:30 9169
 3  201 čt 15.4. 4:4515.4. 21:40 9169
 3  208 st 14.4. 5:5114.4. 22:35 9169
 3  213 út 13.4. 4:2513.4. 18:40 9169
 3  210 po 12.4. 6:1212.4. 22:55 9169
3+26 207 ne 11.4. 5:4511.4. 21:56 9169
17 210 so 10.4. 6:1910.4. 22:14 9169
17 223 pá 9.4. 4:199.4. 21:10 9169
17 217 čt 8.4. 6:068.4. 22:14 9169
17 217 st 7.4. 6:067.4. 22:14 9169
17 216 út 6.4. 5:546.4. 22:04 9169
17 213 po 5.4. 4:395.4. 22:43 9169
17 213 ne 4.4. 4:394.4. 22:43 9169
17 213 so 3.4. 5:193.4. 22:43 9169
25 206 pá 2.4. 4:122.4. 21:19 9169
17 223 čt 1.4. 4:191.4. 21:10 9169
17 210 st 31.3. 4:3931.3. 20:59 9169
17 216 út 30.3. 5:5430.3. 22:04 9169
17 201 po 29.3. 4:5929.3. 19:15 9169
17 212 ne 28.3. 6:1928.3. 20:06 9169
17 210 so 27.3. 6:1927.3. 22:14 9169
17 208 pá 26.3. 6:2126.3. 20:36 9169
17 215 st 24.3. 5:3824.3. 19:49 9169
 8  206 út 23.3. 5:3023.3. 22:52 9169
17 217 po 22.3. 6:0622.3. 22:14 9169


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.