Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 532 028 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 dnes 5:0929.11. 0:40 9169
17 202 so 27.11. 7:3828.11. 0:18 9169
17 201 pá 26.11. 4:2626.11. 18:51 9169
17 224 čt 25.11. 6:2625.11. 20:53 9169
17 224 st 24.11. 6:2624.11. 20:53 9169
17 201 út 23.11. 4:2623.11. 18:51 9169
 3  211 po 22.11. 6:0222.11. 19:14 9169
 6  206 ne 21.11. 5:0821.11. 23:42 9169
 3  206 so 20.11. 5:2921.11. 0:20 9169
17 203 pá 19.11. 4:4619.11. 18:56 9169
 3  205 čt 18.11. 5:0919.11. 0:40 9169
17 213 st 17.11. 7:0818.11. 0:38 9169
24 210 út 16.11. 6:1716.11. 19:59 9169
24 209 po 15.11. 5:5815.11. 9:25 9169
24 208 pá 12.11. 6:0712.11. 18:05 9169
 3  206 čt 11.11. 5:2411.11. 18:33 9169
24 210 st 10.11. 6:1710.11. 19:59 9169
 3  218 út 9.11. 15:199.11. 22:21 9169
 6  206 so 6.11. 4:286.11. 10:00 9169*MU
17 219 pá 5.11. 6:556.11. 0:28 9169
24 208 čt 4.11. 6:074.11. 18:05 9169
17 203 st 3.11. 4:453.11. 18:56 9169
 8  213 út 2.11. 5:173.11. 0:38 9169
17 213 po 1.11. 5:351.11. 23:40 9169*MU
15 203 ne 31.10. 4:521.11. 0:02 9169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.