Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 25. 3. 2009
Výrobní číslo: 9628
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 545 708 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 201 | út 8.2. 6:43 | 8.2. 19:31 | 9169 | ||
24 | 201 | po 7.2. 6:43 | 7.2. 19:31 | 9169 | ||
24 | 201 | pá 4.2. 6:43 | 4.2. 19:31 | 9169 | ||
3 | 212 | čt 3.2. 5:24 | 3.2. 10:26 | 9169 | ||
24 | 208 | st 2.2. 6:07 | 2.2. 20:41 | 9169 | ||
24 | 204 | út 1.2. 5:48 | 1.2. 19:59 | 9169 | ||
3 | 215 | po 31.1. 5:09 | 1.2. 0:20 | 9169 | ||
3 | 206 | ne 30.1. 5:29 | 31.1. 0:20 | 9169 | ||
17 | 202 | so 29.1. 7:38 | 30.1. 0:18 | 9169 | ||
17 | 201 | pá 28.1. 4:46 | 28.1. 21:23 | 9169 | ||
8 | 205 | čt 27.1. 5:44 | 27.1. 20:42 | 9169 | ||
17 | 201 | st 26.1. 4:46 | 26.1. 21:23 | 9169 | ||
3 | 209 | út 25.1. 7:03 | 26.1. 0:00 | 9169 | ||
Cvič | 252 | po 24.1. 6:00 | 24.1. 14:00 | 9169 | ||
17 | 201 | ne 23.1. 4:46 | 23.1. 21:39 | 9169 | ||
3 | 207 | so 22.1. 5:49 | 23.1. 0:40 | 9169 | ||
24 | 208 | pá 21.1. 6:07 | 21.1. 20:41 | 9169 | ||
1 | 202 | čt 20.1. 6:04 | 20.1. 20:37 | 9169 | ||
17 | 209 | st 19.1. 6:01 | 19.1. 19:46 | 9169 | ||
24 | 204 | út 18.1. 5:48 | 18.1. 19:59 | 9169 | ||
17 | 223 | po 17.1. 6:26 | 18.1. 0:38 | 9169 | ||
17 | 209 | pá 14.1. 6:01 | 14.1. 19:46 | 9169 | ||
17 | 223 | čt 13.1. 6:26 | 14.1. 0:38 | 9169 | ||
3 | 203 | st 12.1. 6:02 | 12.1. 20:34 | 9169 | ||
24 | 205 | út 11.1. 7:31 | 11.1. 20:11 | 9169 |