Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 557 888 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 dnes 5:324.12. 0:19 9169
 8  209 pá 2.12. 4:302.12. 19:33 9169
 3  216 čt 1.12. 4:321.12. 23:59 9169
 8  207 st 30.11. 6:0730.11. 20:15 9169
17 210 út 29.11. 6:4329.11. 19:45 9169
24 202 po 28.11. 14:5228.11. 20:11 9169
 1  204 so 26.11. 5:2326.11. 21:30 9169
17 210 pá 25.11. 6:4325.11. 19:45 9169
17 229 čt 24.11. 5:5724.11. 18:51 9169
 1  205 st 23.11. 4:5823.11. 18:35 9169
 1  212 út 22.11. 6:0522.11. 21:45 9169
 3  213 po 21.11. 6:2121.11. 21:33 9169
17 207 pá 18.11. 6:3418.11. 19:40 9169
17 203 st 16.11. 6:1516.11. 23:47 9169
12+14 220 út 15.11. 4:4116.11. 0:28 9169
 3  216 po 14.11. 4:3214.11. 23:59 9169
17 216 ne 13.11. 5:0614.11. 0:37 9169
 8  202 so 12.11. 5:1313.11. 0:57 9169
 3  206 pá 11.11. 5:2511.11. 18:33 9169
17 208 čt 10.11. 6:3410.11. 19:40 9169
 3  211 st 9.11. 6:009.11. 19:12 9169
24 206 út 8.11. 7:088.11. 20:41 9169
 3  206 po 7.11. 5:257.11. 18:33 9169
17 222 pá 4.11. 5:264.11. 18:23 9169
6+22 211 čt 3.11. 15:253.11. 20:47 9169


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.