Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 466 238 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  204 čt 21.1. 4:4721.1. 22:34 9169
 3  208 st 20.1. 5:5120.1. 22:36 9169
24 204 út 19.1. 6:4719.1. 19:56 9169
24 204 po 18.1. 6:4718.1. 19:56 9169
 3  203 pá 15.1. 14:2215.1. 19:40 9169
 3  203 st 13.1. 6:2213.1. 9:00 9169
17 223 út 12.1. 4:1912.1. 21:10 9169
 3  206 po 11.1. 5:2411.1. 22:17 9169
17 214 pá 8.1. 5:198.1. 21:54 9169
 3  206 čt 7.1. 5:247.1. 8:00 9169*MU
17 221 st 6.1. 6:466.1. 21:06 9169
17 215 po 4.1. 5:384.1. 19:49 9169
25 208 ne 3.1. 4:503.1. 19:30 9169*MU
 8  207 so 2.1. 4:492.1. 22:46 9169
 8  201 pá 1.1. 7:091.1. 22:03 9169
Rok 2020
 3  210 čt 31.12. 6:1231.12. 22:56 9169
 3  208 st 30.12. 5:5130.12. 22:36 9169
 6  206 út 29.12. 5:0729.12. 20:35 9169
 6  204 po 28.12. 4:4728.12. 22:34 9169
17 202 ne 27.12. 8:5427.12. 22:14 9169
 3  208 so 26.12. 10:0026.12. 22:17 9169
 8  201 pá 25.12. 7:0925.12. 22:03 9169
17 211 čt 24.12. 4:1924.12. 18:14 9169
 3  210 st 23.12. 6:1223.12. 22:56 9169
 3  203 út 22.12. 14:2222.12. 19:40 9169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.