Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 25. 3. 2009
Výrobní číslo: 9628
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 582 248 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 232 | st 7.6. 6:47 | 7.6. 23:38 | 9169 | ||
24 | 203 | út 6.6. 14:00 | 6.6. 19:41 | 9169*Z1 | ||
17 | 435 | út 6.6. 7:25 | 6.6. 8:51 | 9169*Z2 | ||
3 | 216 | st 31.5. 5:41 | 31.5. 18:41 | 9169 | ||
1 | 206 | út 30.5. 5:29 | 30.5. 19:59 | 9169 | ||
1 | 204 | po 29.5. 15:10 | 29.5. 16:40 | 9169*MU | ||
1 | 215 | po 29.5. 6:42 | 29.5. 9:14 | 9169 | ||
1 | 204 | ne 28.5. 4:24 | 28.5. 20:44 | 9169 | ||
3 | 206 | so 27.5. 5:32 | 28.5. 0:19 | 9169 | ||
3 | 206 | pá 26.5. 5:25 | 26.5. 18:33 | 9169 | ||
8 | 215 | čt 25.5. 15:00 | 26.5. 0:59 | 9169 | ||
17 | 207 | út 23.5. 15:11 | 23.5. 19:55 | 9169 | ||
3 | 218 | út 23.5. 6:11 | 23.5. 8:41 | 9169 | ||
17 | 229 | po 22.5. 5:57 | 22.5. 18:51 | 9169 | ||
17 | 229 | pá 19.5. 5:57 | 19.5. 18:51 | 9169 | ||
25 | 207 | čt 18.5. 5:58 | 18.5. 20:27 | 9169 | ||
17 | 229 | st 17.5. 5:57 | 17.5. 18:51 | 9169 | ||
17 | 210 | út 16.5. 6:43 | 16.5. 19:45 | 9169 | ||
17 | 215 | po 15.5. 4:46 | 15.5. 19:59 | 9169 | ||
17 | 204 | ne 14.5. 4:26 | 15.5. 0:27 | 9169 | ||
3+17 | 225 | so 13.5. 4:52 | 14.5. 0:27 | 9169 | ||
3 | 213 | pá 12.5. 5:10 | 12.5. 23:59 | 9169 | ||
17 | 208 | čt 11.5. 6:43 | 12.5. 0:27 | 9169 | ||
14 | 212 | st 10.5. 4:38 | 11.5. 0:49 | 9169 | ||
6 | 203 | út 9.5. 5:08 | 10.5. 0:21 | 9169 |