Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 369 203 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 po 19.8. 5:3720.8. 0:33 9169
3+26 218 ne 18.8. 4:5019.8. 0:36 9169
17 213 so 17.8. 5:1818.8. 0:43 9169
17 215 pá 16.8. 6:2516.8. 23:43 9169
17 210 út 13.8. 5:5913.8. 22:15 9169
17 201 po 12.8. 9:2012.8. 23:53 9169*Z
17 204 so 10.8. 4:1810.8. 22:35 9169
17 220 pá 9.8. 13:559.8. 22:29 9169
17 220 pá 9.8. 4:589.8. 9:37 9169
17 216 čt 8.8. 4:389.8. 0:43 9169
17 214 st 7.8. 4:188.8. 0:53 9169
25 201 út 6.8. 5:336.8. 22:34 9169
 3  215 po 5.8. 14:516.8. 0:16 9169
 3  215 po 5.8. 4:255.8. 9:12 9169
 3  208 ne 4.8. 10:144.8. 23:56 9169
24 209 pá 2.8. 6:062.8. 21:23 9169
24 215 čt 1.8. 14:461.8. 19:48 9169
24 215 st 31.7. 6:4631.7. 9:18 9169
17 222 út 30.7. 6:0430.7. 19:37 9169
10 219 čt 25.7. 5:5025.7. 9:18 9169
24 201 st 24.7. 15:1524.7. 19:38 9169*Z1
 3  207 st 24.7. 6:5124.7. 11:30 9169*MU
17 215 po 22.7. 6:2522.7. 23:43 9169
17 211 ne 21.7. 5:5821.7. 21:37 9169
17 210 so 20.7. 6:2321.7. 0:13 9169
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.