Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 545 708 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 út 8.2. 6:438.2. 19:31 9169
24 201 po 7.2. 6:437.2. 19:31 9169
24 201 pá 4.2. 6:434.2. 19:31 9169
 3  212 čt 3.2. 5:243.2. 10:26 9169
24 208 st 2.2. 6:072.2. 20:41 9169
24 204 út 1.2. 5:481.2. 19:59 9169
 3  215 po 31.1. 5:091.2. 0:20 9169
 3  206 ne 30.1. 5:2931.1. 0:20 9169
17 202 so 29.1. 7:3830.1. 0:18 9169
17 201 pá 28.1. 4:4628.1. 21:23 9169
 8  205 čt 27.1. 5:4427.1. 20:42 9169
17 201 st 26.1. 4:4626.1. 21:23 9169
 3  209 út 25.1. 7:0326.1. 0:00 9169
Cvič 252 po 24.1. 6:0024.1. 14:00 9169
17 201 ne 23.1. 4:4623.1. 21:39 9169
 3  207 so 22.1. 5:4923.1. 0:40 9169
24 208 pá 21.1. 6:0721.1. 20:41 9169
 1  202 čt 20.1. 6:0420.1. 20:37 9169
17 209 st 19.1. 6:0119.1. 19:46 9169
24 204 út 18.1. 5:4818.1. 19:59 9169
17 223 po 17.1. 6:2618.1. 0:38 9169
17 209 pá 14.1. 6:0114.1. 19:46 9169
17 223 čt 13.1. 6:2614.1. 0:38 9169
 3  203 st 12.1. 6:0212.1. 20:34 9169
24 205 út 11.1. 7:3111.1. 20:11 9169


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.