Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 658 623 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  209 dnes 5:3624.7. 19:35 9169
24 205 út 23.7. 6:2723.7. 20:04 9169
24 201 po 22.7. 6:4722.7. 19:25 9169
 1  209 pá 19.7. 5:3619.7. 19:35 9169
 1  204 čt 18.7. 4:4318.7. 20:27 9169
17 210 st 17.7. 6:0218.7. 0:14 9169
 1  209 út 16.7. 5:3616.7. 19:35 9169
 1  205 po 15.7. 4:5815.7. 20:42 9169
24 201 pá 12.7. 6:4712.7. 19:25 9169
25 208 čt 11.7. 5:2911.7. 19:30 9169
17 202 st 10.7. 4:3710.7. 22:34 9169
29 201 út 9.7. 6:039.7. 23:38 9169
25 212 pá 28.6. 14:5528.6. 22:17 9169
25 212 pá 28.6. 6:0628.6. 9:42 9169
 3  216 čt 27.6. 6:3427.6. 20:53 9169
 3  214 st 26.6. 6:0426.6. 19:43 9169
17 202 út 25.6. 5:2325.6. 21:43 9169
 1  210 po 24.6. 5:3724.6. 21:57 9169
 1  204 ne 23.6. 4:4423.6. 22:11 9169
 8  201 so 22.6. 4:5223.6. 0:39 9169
17 208 pá 21.6. 15:2921.6. 22:35 9169
32 217 čt 20.6. 15:5220.6. 18:42 9169
 1  212 čt 20.6. 6:0120.6. 9:30 9169
 3  201 st 19.6. 4:3119.6. 20:12 9169
25 205 út 18.6. 5:3918.6. 21:04 9169


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.