Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 405 263 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  212 pá 3.4. 5:513.4. 23:16 9169
 3  203 čt 2.4. 6:313.4. 0:16 9169
12 208 st 1.4. 5:521.4. 19:43 9169
 8  210 út 31.3. 4:4931.3. 19:50 9169
17 223 po 30.3. 7:0530.3. 22:35 9169
25 205 pá 27.3. 6:0727.3. 19:47 9169
25 205 čt 26.3. 6:0726.3. 19:47 9169
17 219 st 25.3. 6:3525.3. 19:17 9169
 8  210 út 24.3. 4:4924.3. 19:50 9169
 3  215 po 23.3. 6:1123.3. 23:36 9169
17 211 ne 22.3. 5:5822.3. 21:37 9169
 3  204 so 21.3. 4:4522.3. 0:36 9169
 8  215 pá 20.3. 5:0421.3. 0:54 9169
17 215 čt 19.3. 5:5919.3. 22:16 9169
17 202 st 18.3. 14:2418.3. 18:17 9169*MU*1
 3  208 út 17.3. 6:1917.3. 20:02 9169
15+16 231 po 16.3. 4:2316.3. 20:32 9169
 3  209 ne 15.3. 4:2516.3. 0:16 9169
17 207 pá 13.3. 4:1814.3. 0:13 9169
 3  209 čt 12.3. 15:1513.3. 0:36 9169
 3  209 čt 12.3. 5:0512.3. 9:50 9169
 3  209 st 11.3. 15:1512.3. 0:36 9169
24 214 st 11.3. 7:1111.3. 9:22 9169
 3  212 út 10.3. 4:2510.3. 18:06 9169
17 219 po 9.3. 6:369.3. 23:13 9169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = policejní zásah při incidentu cestujících na Výtoni ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.