Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 384 953 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 po 11.11. 6:3612.11. 1:08 9169
 3  202 ne 10.11. 4:4510.11. 22:11 9169
17 218 so 9.11. 8:239.11. 21:37 9169
 3  203 pá 8.11. 5:248.11. 23:56 9169
 3  206 čt 7.11. 6:017.11. 21:56 9169
25 204 st 6.11. 6:206.11. 20:29 9169
 3  216 út 5.11. 6:595.11. 18:38 9169
 3  203 po 4.11. 5:244.11. 23:56 9169
 8  205 ne 3.11. 4:494.11. 0:33 9169
17 214 so 2.11. 4:583.11. 1:01 9169
 3  208 pá 1.11. 6:191.11. 20:01 9169
25 216 čt 31.10. 14:1531.10. 19:47 9169
24 208 čt 31.10. 5:4431.10. 10:02 9169
17 224 st 30.10. 11:0930.10. 22:22 9169*Z
17 214 pá 25.10. 5:5325.10. 23:53 9169
 3  209 čt 24.10. 15:1525.10. 0:36 9169
17 226 út 22.10. 7:0022.10. 23:03 9169
24 202 po 21.10. 6:5521.10. 18:02 9169
14 206 pá 18.10. 15:0718.10. 23:09 9169
 3  209 pá 18.10. 5:0518.10. 9:50 9169
24 214 čt 17.10. 15:1917.10. 19:48 9169
24 208 čt 17.10. 5:4417.10. 10:22 9169
 3  204 st 16.10. 14:3516.10. 19:32 9169
 3  209 st 16.10. 5:0516.10. 9:50 9169
17 218 út 15.10. 15:2416.10. 0:43 9169
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.