Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9169

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 25. 3. 2009

Výrobní číslo: 9628

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 582 248 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 232 st 7.6. 6:477.6. 23:38 9169
24 203 út 6.6. 14:006.6. 19:41 9169*Z1
17 435 út 6.6. 7:256.6. 8:51 9169*Z2
 3  216 st 31.5. 5:4131.5. 18:41 9169
 1  206 út 30.5. 5:2930.5. 19:59 9169
 1  204 po 29.5. 15:1029.5. 16:40 9169*MU
 1  215 po 29.5. 6:4229.5. 9:14 9169
 1  204 ne 28.5. 4:2428.5. 20:44 9169
 3  206 so 27.5. 5:3228.5. 0:19 9169
 3  206 pá 26.5. 5:2526.5. 18:33 9169
 8  215 čt 25.5. 15:0026.5. 0:59 9169
17 207 út 23.5. 15:1123.5. 19:55 9169
 3  218 út 23.5. 6:1123.5. 8:41 9169
17 229 po 22.5. 5:5722.5. 18:51 9169
17 229 pá 19.5. 5:5719.5. 18:51 9169
25 207 čt 18.5. 5:5818.5. 20:27 9169
17 229 st 17.5. 5:5717.5. 18:51 9169
17 210 út 16.5. 6:4316.5. 19:45 9169
17 215 po 15.5. 4:4615.5. 19:59 9169
17 204 ne 14.5. 4:2615.5. 0:27 9169
3+17 225 so 13.5. 4:5214.5. 0:27 9169
 3  213 pá 12.5. 5:1012.5. 23:59 9169
17 208 čt 11.5. 6:4312.5. 0:27 9169
14 212 st 10.5. 4:3811.5. 0:49 9169
 6  203 út 9.5. 5:0810.5. 0:21 9169
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.