Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 20. 3. 2009
Výrobní číslo: 9627
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 777 062 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 210 | st 22.11. 15:27 | 22.11. 19:07 | 9168 | ||
24 | 210 | st 22.11. 6:07 | 22.11. 9:47 | 9168 | ||
24 | 210 | út 21.11. 15:27 | 21.11. 19:07 | 9168 | ||
14 | 217 | út 21.11. 7:26 | 21.11. 9:44 | 9168 | ||
8 | 208 | čt 16.11. 5:20 | 16.11. 19:14 | 9168 | ||
14 | 211 | st 15.11. 5:37 | 16.11. 0:14 | 9168 | ||
17 | 225 | út 14.11. 15:01 | 14.11. 21:05 | 9168 | ||
24 | 210 | út 14.11. 6:07 | 14.11. 9:47 | 9168 | ||
14 | 204 | po 13.11. 4:38 | 13.11. 18:24 | 9168 | ||
1 | 202 | ne 12.11. 10:21 | 13.11. 0:26 | 9168 | ||
14 | 209 | so 11.11. 5:38 | 12.11. 0:14 | 9168 | ||
14 | 202 | pá 10.11. 6:29 | 10.11. 23:14 | 9168 | ||
25 | 204 | čt 9.11. 5:52 | 9.11. 20:38 | 9168 | ||
3 | 215 | st 8.11. 4:51 | 8.11. 19:48 | 9168 | ||
9 | 215 | út 7.11. 5:56 | 8.11. 0:16 | 9168 | ||
3 | 213 | po 6.11. 7:10 | 6.11. 19:28 | 9168 | ||
3 | 213 | pá 3.11. 7:10 | 3.11. 19:28 | 9168 | ||
17 | 224 | čt 2.11. 4:08 | 2.11. 19:33 | 9168 | ||
9 | 224 | st 1.11. 5:21 | 1.11. 19:01 | 9168 | ||
9 | 222 | út 31.10. 5:01 | 1.11. 0:36 | 9168 | ||
8 | 204 | po 30.10. 5:07 | 30.10. 19:23 | 9168 | ||
3 | 203 | ne 29.10. 10:58 | 30.10. 0:00 | 9168 | ||
14 | 404 | so 28.10. 17:30 | 28.10. 19:00 | 9168*Z1 | ||
17 | 223 | so 28.10. 4:17 | 28.10. 12:35 | 9168*MU | ||
14 | 205 | pá 27.10. 7:02 | 27.10. 23:34 | 9168 |