Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 508 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 208 ne 26.1. 4:5026.1. 23:03 9168
16 201 so 25.1. 4:2426.1. 0:19 9168
 8  215 pá 24.1. 5:0425.1. 0:53 9168
17 205 čt 23.1. 6:2023.1. 21:00 9168
 3  206 st 22.1. 6:0122.1. 21:56 9168
16 201 út 21.1. 4:2421.1. 20:55 9168
24 215 po 20.1. 6:3920.1. 19:58 9168
24 208 pá 17.1. 5:4417.1. 10:02 9168
 3  208 čt 16.1. 6:1916.1. 20:01 9168
 8  204 st 15.1. 6:0016.1. 0:33 9168
 3  206 út 14.1. 6:0114.1. 21:56 9168
17 215 po 13.1. 5:5913.1. 22:15 9168
17 204 ne 12.1. 8:2313.1. 0:33 9168
16 201 so 11.1. 4:2412.1. 0:19 9168
 3  212 pá 10.1. 4:2510.1. 18:06 9168
24 215 čt 9.1. 6:399.1. 19:58 9168
 3  212 st 8.1. 4:258.1. 18:06 9168
17 210 út 7.1. 4:587.1. 23:43 9168
17 207 po 6.1. 4:187.1. 0:13 9168
 3  205 ne 5.1. 5:256.1. 0:56 9168
 3  208 so 4.1. 5:254.1. 23:56 9168
 3  212 pá 3.1. 5:053.1. 19:22 9168
17 209 čt 2.1. 6:203.1. 1:08 9168
Rok 2019
 8  206 ne 22.12. 5:0922.12. 17:45 9168*MU
17 202 so 21.12. 8:5322.12. 0:53 9168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.