Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 542 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 čt 16.7. 4:1216.7. 22:19 9168
17 208 st 15.7. 6:3116.7. 0:33 9168
17 222 út 14.7. 6:5614.7. 22:23 9168
17 221 po 13.7. 6:2113.7. 19:45 9168
 3  207 ne 12.7. 9:4513.7. 0:16 9168
17 210 so 11.7. 6:1911.7. 22:14 9168
17 204 po 6.7. 9:246.7. 15:25 9168*MU*1
17 201 čt 2.7. 4:392.7. 9:40 9168
17 204 st 1.7. 5:522.7. 0:13 9168
 3  204 út 30.6. 6:421.7. 0:16 9168
 3  211 po 29.6. 5:2329.6. 20:41 9168
 3  202 ne 28.6. 4:2529.6. 0:36 9168
17 202 so 27.6. 8:5427.6. 22:04 9168
 3  201 pá 26.6. 4:2527.6. 0:16 9168
 3  209 čt 25.6. 6:1226.6. 0:56 9168
 3  209 st 24.6. 6:1225.6. 0:56 9168
17 211 út 23.6. 6:3723.6. 23:53 9168
17 215 po 22.6. 5:3822.6. 19:49 9168
 8  203 ne 21.6. 9:3922.6. 0:53 9168
17 218 so 20.6. 8:2421.6. 0:13 9168
24 203 pá 19.6. 6:3919.6. 19:46 9168
24 203 čt 18.6. 6:3918.6. 19:46 9168
24 213 st 17.6. 5:5617.6. 19:16 9168
17 218 út 16.6. 6:1016.6. 22:28 9168
 1  201 po 15.6. 5:2015.6. 20:59 9168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.