Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 553 598 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 215 st 30.9. 5:191.10. 0:53 9168
 3  205 út 29.9. 4:4530.9. 0:16 9168
 3  205 po 28.9. 5:0528.9. 23:36 9168
17 210 ne 27.9. 5:4028.9. 0:53 9168
 8  207 so 26.9. 4:4927.9. 0:46 9168
14 210 pá 25.9. 5:3925.9. 20:18 9168
 3  201 čt 24.9. 4:2524.9. 21:41 9168
 3  203 st 23.9. 5:0523.9. 10:12 9168
17 216 út 22.9. 6:1022.9. 22:33 9168
 3  201 po 21.9. 4:2521.9. 21:41 9168
17 213 ne 20.9. 4:3921.9. 0:43 9168
 8  203 so 19.9. 7:3920.9. 0:53 9168
17 222 pá 18.9. 4:1918.9. 23:53 9168
17 216 čt 17.9. 14:0018.9. 0:33 9168*Z
 3  217 čt 17.9. 5:2417.9. 10:20 9168
17 209 st 16.9. 6:2117.9. 0:43 9168
24 203 út 15.9. 6:5515.9. 19:56 9168
17 225 st 9.9. 4:599.9. 9:18 9168
 3  201 út 8.9. 4:259.9. 0:16 9168
25 207 ne 30.8. 4:3130.8. 21:25 9168*MU*1
 3  207 so 29.8. 7:4530.8. 0:16 9168
25 203 pá 28.8. 5:4828.8. 22:09 9168
 3  207 čt 27.8. 4:2528.8. 0:36 9168
 8  210 st 26.8. 4:4926.8. 19:50 9168
17 211 út 25.8. 6:1025.8. 23:50 9168
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Palmovce

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.