Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 20. 3. 2009
Výrobní číslo: 9627
Profil kol: VM-U13
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 572 798 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 223 | po 18.1. 4:19 | 18.1. 21:10 | 9168 | ||
17 | 211 | ne 17.1. 4:19 | 17.1. 22:23 | 9168 | ||
17 | 208 | so 16.1. 4:59 | 16.1. 21:44 | 9168 | ||
3 | 201 | pá 15.1. 4:45 | 15.1. 21:41 | 9168 | ||
3 | 206 | čt 14.1. 5:24 | 14.1. 22:17 | 9168 | ||
17 | 219 | st 13.1. 6:26 | 13.1. 22:43 | 9168 | ||
17 | 215 | čt 7.1. 5:38 | 7.1. 19:49 | 9168 | ||
3 | 213 | st 6.1. 4:25 | 6.1. 18:40 | 9168 | ||
6 | 204 | út 5.1. 4:47 | 5.1. 22:34 | 9168 | ||
17 | 205 | po 4.1. 5:48 | 4.1. 22:33 | 9168 | ||
3 | 203 | ne 3.1. 4:45 | 3.1. 22:56 | 9168 | ||
17 | 211 | so 2.1. 4:19 | 2.1. 22:23 | 9168 | ||
17 | 213 | pá 1.1. 7:19 | 1.1. 22:43 | 9168 | ||
Rok 2020 | ||||||
17 | 216 | čt 31.12. 5:54 | 31.12. 22:04 | 9168 | ||
17 | 210 | st 30.12. 4:39 | 30.12. 20:59 | 9168 | ||
8 | 204 | út 29.12. 5:18 | 29.12. 22:19 | 9168 | ||
17 | 223 | po 28.12. 4:19 | 28.12. 21:10 | 9168 | ||
3 | 208 | ne 27.12. 10:00 | 27.12. 22:17 | 9168 | ||
17 | 209 | so 26.12. 5:19 | 26.12. 21:54 | 9168 | ||
3 | 208 | pá 25.12. 10:00 | 25.12. 22:17 | 9168 | ||
17 | 213 | čt 24.12. 5:19 | 24.12. 16:21 | 9168 | ||
3 | 208 | st 23.12. 5:51 | 23.12. 22:36 | 9168 | ||
17 | 201 | út 22.12. 4:59 | 22.12. 19:15 | 9168 | ||
3 | 208 | po 21.12. 5:51 | 21.12. 22:36 | 9168 | ||
3 | 208 | pá 18.12. 5:51 | 18.12. 7:30 | 9168*MU |