Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 20. 3. 2009
Výrobní číslo: 9627
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 738 743 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6 | 202 | dnes 4:57 | 7.6. 19:23 | 9168 | ||
17 | 222 | út 6.6. 4:46 | 7.6. 0:38 | 9168 | ||
8 | 213 | po 5.6. 4:47 | 6.6. 0:39 | 9168 | ||
17 | 232 | pá 2.6. 7:03 | 2.6. 23:57 | 9168 | ||
1 | 213 | čt 1.6. 6:25 | 1.6. 20:58 | 9168 | ||
3 | 206 | st 31.5. 4:32 | 31.5. 19:37 | 9168 | ||
17 | 233 | út 30.5. 7:19 | 31.5. 0:17 | 9168 | ||
6 | 203 | po 29.5. 4:49 | 29.5. 21:27 | 9168 | ||
6 | 209 | ne 28.5. 4:29 | 29.5. 0:21 | 9168 | ||
8 | 203 | so 27.5. 4:11 | 28.5. 0:39 | 9168 | ||
14+25 | 231 | pá 26.5. 14:24 | 27.5. 1:29 | 9168 | ||
8 | 211 | pá 26.5. 5:02 | 26.5. 10:13 | 9168 | ||
14 | 210 | čt 25.5. 14:32 | 26.5. 0:33 | 9168 | ||
24 | 214 | čt 25.5. 6:06 | 25.5. 9:50 | 9168 | ||
3 | 206 | st 24.5. 7:10 | 24.5. 18:33 | 9168*Z1 | ||
8 | 207 | po 22.5. 6:08 | 22.5. 12:55 | 9168*MU | ||
14 | 205 | ne 21.5. 9:18 | 22.5. 0:12 | 9168 | ||
Zvl | 204 | so 20.5. 22:00 | 20.5. 23:30 | 9168*1 | ||
1 | 204 | so 20.5. 5:24 | 20.5. 21:29 | 9168 | ||
24 | 207 | pá 19.5. 14:36 | 19.5. 20:11 | 9168 | ||
14 | 210 | pá 19.5. 4:40 | 19.5. 10:22 | 9168 | ||
6 | 211 | čt 18.5. 14:58 | 19.5. 0:41 | 9168 | ||
8 | 211 | čt 18.5. 5:02 | 18.5. 10:13 | 9168 | ||
1 | 210 | st 17.5. 5:55 | 17.5. 18:34 | 9168 | ||
8 | 207 | út 16.5. 6:08 | 16.5. 20:22 | 9168 |