Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do 27. 1. 2023)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 738 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  202 dnes 4:577.6. 19:23 9168
17 222 út 6.6. 4:467.6. 0:38 9168
 8  213 po 5.6. 4:476.6. 0:39 9168
17 232 pá 2.6. 7:032.6. 23:57 9168
 1  213 čt 1.6. 6:251.6. 20:58 9168
 3  206 st 31.5. 4:3231.5. 19:37 9168
17 233 út 30.5. 7:1931.5. 0:17 9168
 6  203 po 29.5. 4:4929.5. 21:27 9168
 6  209 ne 28.5. 4:2929.5. 0:21 9168
 8  203 so 27.5. 4:1128.5. 0:39 9168
14+25 231 pá 26.5. 14:2427.5. 1:29 9168
 8  211 pá 26.5. 5:0226.5. 10:13 9168
14 210 čt 25.5. 14:3226.5. 0:33 9168
24 214 čt 25.5. 6:0625.5. 9:50 9168
 3  206 st 24.5. 7:1024.5. 18:33 9168*Z1
 8  207 po 22.5. 6:0822.5. 12:55 9168*MU
14 205 ne 21.5. 9:1822.5. 0:12 9168
Zvl 204 so 20.5. 22:0020.5. 23:30 9168*1
 1  204 so 20.5. 5:2420.5. 21:29 9168
24 207 pá 19.5. 14:3619.5. 20:11 9168
14 210 pá 19.5. 4:4019.5. 10:22 9168
 6  211 čt 18.5. 14:5819.5. 0:41 9168
 8  211 čt 18.5. 5:0218.5. 10:13 9168
 1  210 st 17.5. 5:5517.5. 18:34 9168
 8  207 út 16.5. 6:0816.5. 20:22 9168
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = posílení provozu po skončení kulturních akcí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.