Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 510 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 út 7.4. 5:477.4. 18:47 9168
24 203 po 6.4. 5:566.4. 20:16 9168
24 203 pá 3.4. 5:563.4. 20:16 9168
12 208 čt 2.4. 5:522.4. 19:43 9168
17 207 st 1.4. 6:101.4. 19:51 9168
17 207 út 31.3. 6:1031.3. 19:51 9168
17 209 po 30.3. 4:3830.3. 22:15 9168
17 217 ne 29.3. 4:3830.3. 1:08 9168
 3  205 so 28.3. 5:0529.3. 0:56 9168
17 219 pá 27.3. 6:3527.3. 19:17 9168
17 207 čt 26.3. 6:1026.3. 19:51 9168
17 209 st 25.3. 4:3825.3. 22:15 9168
17 202 út 24.3. 5:1825.3. 1:08 9168
17 202 po 23.3. 5:1824.3. 1:08 9168
17 217 ne 22.3. 4:3823.3. 1:08 9168
1+17 202 so 21.3. 4:2821.3. 23:58 9168
17 207 pá 20.3. 4:1821.3. 0:14 9168
17 220 čt 19.3. 14:3620.3. 1:09 9168
 3  204 čt 19.3. 6:4319.3. 9:11 9168
24 211 st 18.3. 7:0318.3. 19:29 9168
17 214 út 17.3. 5:5317.3. 23:54 9168
24 211 po 16.3. 6:1516.3. 19:18 9168
 8  208 ne 15.3. 9:3815.3. 23:19 9168
 8  203 so 14.3. 5:0914.3. 23:19 9168
17 205 pá 13.3. 18:4013.3. 21:00 9168*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.