Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do 27. 1. 2023)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 777 062 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 210 st 22.11. 15:2722.11. 19:07 9168
24 210 st 22.11. 6:0722.11. 9:47 9168
24 210 út 21.11. 15:2721.11. 19:07 9168
14 217 út 21.11. 7:2621.11. 9:44 9168
 8  208 čt 16.11. 5:2016.11. 19:14 9168
14 211 st 15.11. 5:3716.11. 0:14 9168
17 225 út 14.11. 15:0114.11. 21:05 9168
24 210 út 14.11. 6:0714.11. 9:47 9168
14 204 po 13.11. 4:3813.11. 18:24 9168
 1  202 ne 12.11. 10:2113.11. 0:26 9168
14 209 so 11.11. 5:3812.11. 0:14 9168
14 202 pá 10.11. 6:2910.11. 23:14 9168
25 204 čt 9.11. 5:529.11. 20:38 9168
 3  215 st 8.11. 4:518.11. 19:48 9168
 9  215 út 7.11. 5:568.11. 0:16 9168
 3  213 po 6.11. 7:106.11. 19:28 9168
 3  213 pá 3.11. 7:103.11. 19:28 9168
17 224 čt 2.11. 4:082.11. 19:33 9168
 9  224 st 1.11. 5:211.11. 19:01 9168
 9  222 út 31.10. 5:011.11. 0:36 9168
 8  204 po 30.10. 5:0730.10. 19:23 9168
 3  203 ne 29.10. 10:5830.10. 0:00 9168
14 404 so 28.10. 17:3028.10. 19:00 9168*Z1
17 223 so 28.10. 4:1728.10. 12:35 9168*MU
14 205 pá 27.10. 7:0227.10. 23:34 9168
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.