Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 629 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 dnes 5:209.12. 9:51 9168
 3  218 st 8.12. 15:198.12. 22:21 9168
 3  214 st 8.12. 4:498.12. 9:29 9168
 6  201 út 7.12. 6:228.12. 0:22 9168
17 205 po 6.12. 5:056.12. 21:23 9168
 8  204 ne 5.12. 4:136.12. 0:21 9168
 3  206 so 4.12. 5:294.12. 20:15 9168*MU
17 218 pá 3.12. 6:063.12. 20:12 9168
 3  206 čt 2.12. 5:242.12. 18:33 9168
 3  213 st 1.12. 4:291.12. 21:34 9168
24 209 út 30.11. 14:4330.11. 19:50 9168
17 209 út 30.11. 5:5030.11. 9:39 9168
17 228 po 29.11. 6:5129.11. 20:46 9168
17 219 ne 28.11. 4:2628.11. 17:53 9168
 3  208 so 27.11. 9:0927.11. 23:00 9168
24 208 pá 26.11. 6:0726.11. 18:05 9168
17 209 čt 25.11. 15:2725.11. 21:16 9168
 3  218 čt 25.11. 6:1225.11. 8:41 9168
17 203 st 24.11. 4:4624.11. 18:56 9168
 3  215 út 23.11. 6:3124.11. 0:00 9168
24 209 po 22.11. 14:4322.11. 19:50 9168
 3  203 pá 19.11. 7:1919.11. 18:09 9168
 3  203 čt 18.11. 7:1918.11. 18:09 9168
 3  203 út 16.11. 7:1916.11. 18:09 9168
24 205 po 15.11. 7:2315.11. 19:25 9168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.