Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 671 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 212 dnes 6:3530.6. 20:26 9168
17 202 st 29.6. 6:1629.6. 19:11 9168
17 213 út 28.6. 6:5528.6. 20:00 9168
17 229 po 27.6. 5:5627.6. 18:51 9168
25 204 ne 26.6. 4:3426.6. 22:42 9168
3+17 232 so 25.6. 4:4925.6. 23:48 9168
 1  208 pá 24.6. 4:2024.6. 21:59 9168
17 202 čt 23.6. 6:1623.6. 19:11 9168
17 202 st 22.6. 6:1622.6. 19:11 9168
 1  213 út 21.6. 4:5921.6. 20:44 9168
14 209 po 20.6. 20:5021.6. 0:14 9168*Z1
17 202 po 20.6. 6:1620.6. 19:11 9168
25 206 ne 19.6. 4:5019.6. 21:05 9168
 3  206 so 18.6. 5:2919.6. 0:20 9168
 3  205 pá 17.6. 5:0918.6. 0:40 9168
17 209 čt 16.6. 6:4616.6. 23:18 9168
 3  213 st 15.6. 4:2915.6. 21:34 9168
17 203 út 14.6. 6:2114.6. 23:48 9168
17 206 po 13.6. 6:3113.6. 23:58 9168
17 202 ne 12.6. 5:3712.6. 23:13 9168
 3  203 so 11.6. 4:2911.6. 23:20 9168
 3  215 pá 10.6. 6:3211.6. 0:00 9168
 1  209 čt 9.6. 4:409.6. 20:06 9168
17 209 st 8.6. 6:469.6. 0:18 9168
 3  217 út 7.6. 6:478.6. 0:20 9168
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.