Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9168

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt (od 16. 2. 2020 do současnosti)

Wolt

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jobs.cz (od 27. 1. 2018 do 15. 2. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 3. 2009

Výrobní číslo: 9627

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 223 po 18.1. 4:1918.1. 21:10 9168
17 211 ne 17.1. 4:1917.1. 22:23 9168
17 208 so 16.1. 4:5916.1. 21:44 9168
 3  201 pá 15.1. 4:4515.1. 21:41 9168
 3  206 čt 14.1. 5:2414.1. 22:17 9168
17 219 st 13.1. 6:2613.1. 22:43 9168
17 215 čt 7.1. 5:387.1. 19:49 9168
 3  213 st 6.1. 4:256.1. 18:40 9168
 6  204 út 5.1. 4:475.1. 22:34 9168
17 205 po 4.1. 5:484.1. 22:33 9168
 3  203 ne 3.1. 4:453.1. 22:56 9168
17 211 so 2.1. 4:192.1. 22:23 9168
17 213 pá 1.1. 7:191.1. 22:43 9168
Rok 2020
17 216 čt 31.12. 5:5431.12. 22:04 9168
17 210 st 30.12. 4:3930.12. 20:59 9168
 8  204 út 29.12. 5:1829.12. 22:19 9168
17 223 po 28.12. 4:1928.12. 21:10 9168
 3  208 ne 27.12. 10:0027.12. 22:17 9168
17 209 so 26.12. 5:1926.12. 21:54 9168
 3  208 pá 25.12. 10:0025.12. 22:17 9168
17 213 čt 24.12. 5:1924.12. 16:21 9168
 3  208 st 23.12. 5:5123.12. 22:36 9168
17 201 út 22.12. 4:5922.12. 19:15 9168
 3  208 po 21.12. 5:5121.12. 22:36 9168
 3  208 pá 18.12. 5:5118.12. 7:30 9168*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.