Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 353 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 215 po 24.6. 6:3924.6. 19:58 9167
24 212 pá 21.6. 6:2321.6. 19:28 9167
24 215 čt 20.6. 6:3920.6. 19:58 9167
24 215 st 19.6. 6:3919.6. 19:58 9167
24 211 út 18.6. 6:1518.6. 19:18 9167
24 215 po 17.6. 6:3917.6. 19:58 9167
24 202 pá 14.6. 6:5514.6. 18:02 9167
24 202 čt 13.6. 6:5513.6. 18:02 9167
17 214 čt 6.6. 4:186.6. 19:55 9167*MU
24 212 st 5.6. 6:235.6. 19:28 9167
 3  206 út 4.6. 14:504.6. 19:42 9167*Z
 3  202 út 4.6. 7:234.6. 9:47 9167
 3  215 po 3.6. 4:253.6. 18:30 9167
17 202 ne 2.6. 5:182.6. 22:21 9167
17 208 so 1.6. 4:181.6. 22:42 9167
 3  207 pá 31.5. 5:521.6. 0:16 9167
17 216 čt 30.5. 7:0430.5. 23:53 9167
17 211 st 29.5. 5:4629.5. 23:43 9167
17 216 út 28.5. 7:0428.5. 23:53 9167
17 209 po 27.5. 4:5827.5. 6:20 9167*MU*1
 3  201 ne 26.5. 4:2527.5. 0:03 9167
 3  207 so 25.5. 4:2525.5. 23:43 9167
17 209 pá 24.5. 4:5824.5. 20:38 9167
17 216 čt 23.5. 7:0423.5. 23:56 9167
 3  202 st 22.5. 14:5822.5. 19:12 9167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9113
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.