Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 346 587 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  216 út 23.4. 6:5923.4. 18:38 9167
24 212 čt 18.4. 6:2318.4. 19:28 9167
 3  216 st 17.4. 6:5917.4. 18:38 9167
24 213 út 16.4. 6:3116.4. 19:38 9167
24 202 po 15.4. 6:5515.4. 18:02 9167
 3  216 pá 12.4. 6:5912.4. 18:38 9167
24 202 čt 11.4. 6:5511.4. 18:02 9167
24 202 st 10.4. 6:5510.4. 18:02 9167
 3  216 po 8.4. 6:598.4. 18:38 9167
24 213 pá 5.4. 6:315.4. 19:38 9167
17 210 čt 4.4. 4:584.4. 23:43 9167
17 219 st 3.4. 6:364.4. 1:08 9167
24 212 út 2.4. 6:232.4. 19:28 9167
17 201 po 1.4. 6:241.4. 22:29 9167
17 205 pá 29.3. 6:2029.3. 21:00 9167
 3  204 čt 28.3. 14:3528.3. 19:32 9167
 3  204 čt 28.3. 6:4328.3. 9:10 9167
17 217 st 27.3. 4:1827.3. 18:32 9167
17 213 út 26.3. 5:4727.3. 0:53 9167
 3  203 po 25.3. 7:5525.3. 23:56 9167*Z
 3  209 pá 22.3. 15:1523.3. 0:36 9167
 3  204 pá 22.3. 6:4322.3. 9:10 9167
17 217 čt 21.3. 4:1821.3. 18:32 9167
 3  216 st 20.3. 6:5920.3. 18:38 9167
 3  206 út 19.3. 6:0119.3. 21:56 9167
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.