Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 386 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 út 19.11. 5:1819.11. 9:56 9167
17 219 po 18.11. 6:3618.11. 23:13 9167
17 210 ne 17.11. 5:1818.11. 0:13 9167
17 213 so 16.11. 5:1817.11. 0:43 9167
17 207 pá 15.11. 4:1816.11. 0:13 9167
17 207 čt 14.11. 4:1815.11. 0:13 9167
17 210 st 13.11. 4:5813.11. 23:43 9167
 3  217 út 12.11. 4:4513.11. 0:56 9167
16 210 po 11.11. 4:5312.11. 0:58 9167
17 217 ne 10.11. 4:3811.11. 1:08 9167
17 202 so 9.11. 6:1310.11. 0:53 9167
16 201 pá 8.11. 4:248.11. 20:55 9167
 3  217 čt 7.11. 4:458.11. 0:56 9167
 3  217 st 6.11. 4:457.11. 0:56 9167
16 210 út 5.11. 4:536.11. 0:58 9167
 3  208 po 4.11. 6:194.11. 20:01 9167
17 214 ne 3.11. 4:383.11. 22:07 9167
 8  206 so 2.11. 7:523.11. 0:19 9167
17 223 pá 1.11. 5:371.11. 21:22 9167
 3  209 čt 31.10. 15:151.11. 0:36 9167
 3  208 st 30.10. 6:1930.10. 20:01 9167
14 204 út 29.10. 14:2230.10. 0:14 9167
24 208 út 29.10. 5:4429.10. 10:02 9167
 3  205 po 28.10. 5:2529.10. 0:56 9167
17 211 ne 27.10. 5:5827.10. 21:38 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.