Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 617 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 217 dnes 6:2324.7. 22:20 9167
10 213 út 23.7. 5:5023.7. 9:10 9167
 1  205 po 22.7. 4:5822.7. 20:42 9167
17 203 ne 21.7. 4:2121.7. 23:29 9167
17 203 so 20.7. 15:4520.7. 23:29 9167*Z1
25 210 čt 18.7. 5:5318.7. 21:34 9167
25 206 st 17.7. 5:0817.7. 21:04 9167
10 205 út 16.7. 4:2316.7. 23:27 9167
10 208 po 15.7. 5:0115.7. 23:47 9167
10 207 ne 14.7. 4:4214.7. 23:27 9167
10 207 so 13.7. 6:4214.7. 0:47 9167
10 219 pá 12.7. 16:1312.7. 19:25 9167
10 213 pá 12.7. 5:5012.7. 9:10 9167
10 217 čt 11.7. 6:2311.7. 22:20 9167
 1  205 st 10.7. 4:5810.7. 20:42 9167
17 205 út 9.7. 5:169.7. 20:22 9167
29 212 po 8.7. 13:558.7. 22:18 9167*Z2
10 213 po 8.7. 5:508.7. 9:10 9167
 7  206 ne 7.7. 4:357.7. 20:43 9167
10 204 so 6.7. 5:437.7. 0:27 9167
17 207 ne 30.6. 5:1730.6. 22:02 9167
 8  202 so 29.6. 5:1330.6. 0:58 9167
 3  212 pá 28.6. 5:4229.6. 0:02 9167
10 211 čt 27.6. 5:0127.6. 21:45 9167
10 205 st 26.6. 4:2026.6. 23:47 9167
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9133
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.