Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 496 376 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 ne 13.6. 8:5413.6. 22:14 9167
17 202 so 12.6. 8:5412.6. 22:14 9167
17 208 pá 11.6. 6:2111.6. 20:36 9167
17 208 čt 10.6. 6:2110.6. 20:36 9167
 3  208 st 9.6. 5:519.6. 22:35 9167
 8  205 út 8.6. 5:208.6. 22:38 9167
 3  210 po 7.6. 6:127.6. 23:15 9167
24 204 pá 4.6. 6:474.6. 19:55 9167
24 213 čt 3.6. 5:573.6. 19:16 9167
24 213 st 2.6. 5:572.6. 19:16 9167
24 204 út 1.6. 6:471.6. 19:55 9167
24 202 po 31.5. 6:2731.5. 19:36 9167
24 203 pá 28.5. 6:3628.5. 19:46 9167
24 203 čt 27.5. 6:3627.5. 19:46 9167
24 201 st 26.5. 6:1526.5. 19:26 9167
24 203 po 24.5. 6:3624.5. 19:46 9167
24 213 pá 21.5. 5:5721.5. 19:16 9167
17 215 čt 20.5. 5:3820.5. 19:49 9167
 3  206 st 19.5. 5:2419.5. 19:58 9167
 3  206 út 18.5. 5:2418.5. 19:58 9167
 3  210 po 17.5. 6:1217.5. 23:15 9167
 3  206 pá 14.5. 5:2414.5. 19:58 9167
 3  208 čt 13.5. 5:5113.5. 22:35 9167
14 214 st 12.5. 5:4012.5. 22:30 9167
 3  208 út 11.5. 5:5111.5. 23:05 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.