Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 402 251 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 ne 29.3. 5:1830.3. 0:13 9167
17 216 so 28.3. 5:1828.3. 23:53 9167
17 222 pá 27.3. 4:1827.3. 19:47 9167
17 205 čt 26.3. 6:0427.3. 0:13 9167
17 201 st 25.3. 4:5826.3. 0:53 9167
 3  211 út 24.3. 5:2425.3. 0:56 9167
 8  210 po 23.3. 4:4923.3. 19:50 9167
 8  202 ne 22.3. 4:0923.3. 0:19 9167
17 217 so 21.3. 5:1822.3. 1:08 9167
 3  203 pá 20.3. 5:2420.3. 23:57 9167
 3  207 čt 19.3. 6:1120.3. 0:17 9167
 6  208 st 18.3. 7:1418.3. 22:11 9167
17 202 út 17.3. 14:2417.3. 18:17 9167
24 217 út 17.3. 7:1917.3. 9:47 9167
17 207 po 16.3. 4:1817.3. 0:13 9167
 8  206 ne 15.3. 5:0916.3. 0:53 9167
25 208 so 14.3. 4:5015.3. 1:30 9167
17 213 pá 13.3. 5:4714.3. 0:53 9167
 8  213 čt 12.3. 4:4913.3. 0:33 9167
17 201 st 11.3. 6:2412.3. 0:43 9167
17 210 út 10.3. 4:5810.3. 23:43 9167
17 213 po 9.3. 5:4710.3. 0:53 9167
 3  204 ne 8.3. 5:059.3. 0:36 9167
17 213 so 7.3. 4:588.3. 1:08 9167
 8  213 pá 6.3. 4:497.3. 0:33 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.