Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 532 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 dnes 7:085.12. 0:38 9167
 3  206 pá 3.12. 5:243.12. 18:33 9167
17 210 čt 2.12. 6:012.12. 23:48 9167
 8  208 st 1.12. 4:331.12. 21:27 9167
 8  213 út 30.11. 5:171.12. 0:38 9167
 3  217 po 29.11. 6:4730.11. 0:20 9167
14 208 ne 28.11. 4:3728.11. 23:51 9167
5+6 215 so 27.11. 4:2128.11. 0:42 9167
17 216 pá 26.11. 6:1627.11. 0:08 9167
 6  212 čt 25.11. 5:5226.11. 0:22 9167
24 212 st 24.11. 6:3524.11. 20:26 9167
17 203 út 23.11. 4:4623.11. 18:56 9167
 3  205 po 22.11. 5:0923.11. 0:40 9167
 3  207 ne 21.11. 10:2422.11. 0:40 9167
17 202 so 20.11. 4:2620.11. 21:26 9167
 3  217 pá 19.11. 6:4720.11. 0:20 9167
24 208 čt 18.11. 6:0718.11. 18:05 9167
25 205 st 17.11. 8:3417.11. 21:56 9167
 8  213 út 16.11. 5:1716.11. 13:15 9167*MU
 3  215 po 15.11. 6:3116.11. 0:00 9167
17 210 ne 14.11. 11:3214.11. 21:16 9167
24 210 čt 11.11. 6:1711.11. 19:59 9167
24 211 st 10.11. 6:2710.11. 20:11 9167
24 205 út 9.11. 7:239.11. 19:25 9167
 3  211 pá 5.11. 6:025.11. 19:14 9167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.