Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 396 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 209 ne 19.1. 4:5819.1. 23:53 9167
17 202 so 18.1. 8:5319.1. 0:53 9167
17 204 pá 17.1. 6:4017.1. 18:36 9167
17 210 čt 16.1. 4:5816.1. 23:43 9167
17 205 st 15.1. 6:2015.1. 21:00 9167
 3  204 út 14.1. 14:3514.1. 19:32 9167
17 208 út 14.1. 5:2914.1. 9:28 9167
17 201 po 13.1. 6:2414.1. 0:43 9167
17 211 ne 12.1. 5:5812.1. 21:37 9167
17 211 so 11.1. 4:1812.1. 0:33 9167
17 217 pá 10.1. 6:1010.1. 18:32 9167
17 204 čt 9.1. 6:409.1. 18:36 9167
 3  206 st 8.1. 6:018.1. 21:56 9167
17 207 út 7.1. 4:188.1. 0:13 9167
17 213 po 6.1. 5:477.1. 0:53 9167
17 205 ne 5.1. 8:436.1. 0:43 9167
17 205 so 4.1. 7:034.1. 22:53 9167
 3  211 pá 3.1. 4:453.1. 23:56 9167
17 220 čt 2.1. 13:552.1. 22:29 9167
Rok 2019
17 210 út 31.12. 6:1031.12. 19:47 9167
 3  215 po 30.12. 14:5131.12. 0:16 9167
 3  216 pá 20.12. 6:5920.12. 18:38 9167
24 211 čt 19.12. 6:1519.12. 19:18 9167
24 216 st 18.12. 6:4718.12. 20:07 9167
 3  216 út 17.12. 6:5917.12. 18:38 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.