Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 9. 2. 2009
Výrobní číslo: 9626
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 559 451 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
8 | 214 | st 12.10. 5:16 | 13.10. 0:37 | 9167 | ||
1 | 209 | út 11.10. 5:43 | 11.10. 21:30 | 9167 | ||
17 | 203 | po 10.10. 6:15 | 10.10. 23:47 | 9167 | ||
8 | 215 | pá 7.10. 15:00 | 8.10. 0:57 | 9167 | ||
8 | 209 | čt 6.10. 4:33 | 6.10. 19:17 | 9167 | ||
17 | 232 | st 5.10. 6:19 | 5.10. 21:45 | 9167*MU | ||
1 | 210 | út 4.10. 14:56 | 4.10. 22:00 | 9167 | ||
6 | 211 | út 4.10. 5:38 | 4.10. 9:35 | 9167 | ||
3 | 213 | po 3.10. 6:21 | 3.10. 21:33 | 9167 | ||
1 | 204 | ne 2.10. 4:23 | 2.10. 20:45 | 9167 | ||
17 | 220 | so 1.10. 8:57 | 1.10. 23:57 | 9167 | ||
17 | 229 | pá 30.9. 5:57 | 30.9. 18:51 | 9167 | ||
17 | 221 | čt 29.9. 5:06 | 29.9. 20:23 | 9167 | ||
17 | 214 | st 28.9. 8:12 | 28.9. 23:07 | 9167 | ||
17 | 229 | út 27.9. 5:57 | 27.9. 18:51 | 9167 | ||
1 | 212 | po 26.9. 17:00 | 26.9. 21:45 | 9167*Z1 | ||
25 | 203 | ne 25.9. 4:15 | 25.9. 22:30 | 9167 | ||
3 | 207 | so 24.9. 5:52 | 25.9. 0:39 | 9167 | ||
3 | 218 | pá 23.9. 6:10 | 23.9. 8:41 | 9167 | ||
17 | 229 | čt 22.9. 5:57 | 22.9. 18:51 | 9167 | ||
3 | 213 | st 21.9. 6:21 | 21.9. 21:33 | 9167 | ||
3 | 217 | út 20.9. 6:47 | 21.9. 0:19 | 9167 | ||
25 | 212 | po 19.9. 4:15 | 19.9. 20:03 | 9167 | ||
8 | 204 | ne 18.9. 8:06 | 19.9. 0:44 | 9167 | ||
6 | 201 | so 17.9. 4:28 | 17.9. 23:41 | 9167 |