Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 481 121 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 205 po 8.3. 5:478.3. 19:36 9167
 3  201 pá 5.3. 4:455.3. 21:41 9167
 6  204 čt 4.3. 4:474.3. 22:34 9167
17 219 st 3.3. 6:263.3. 22:43 9167
14 208 po 1.3. 4:341.3. 21:26 9167
17 202 ne 28.2. 8:5428.2. 22:14 9167
17 217 so 27.2. 7:5427.2. 21:21 9167
17 215 pá 26.2. 5:3826.2. 19:49 9167
17 215 čt 25.2. 5:3825.2. 19:49 9167
 3  210 st 24.2. 6:1224.2. 22:56 9167
 6  204 út 23.2. 4:4723.2. 22:34 9167
 6  204 po 22.2. 4:4722.2. 22:34 9167
17 204 ne 21.2. 9:2421.2. 22:33 9167
 3  208 so 20.2. 5:4520.2. 22:17 9167
 3  206 pá 19.2. 5:2419.2. 22:17 9167
 8  206 čt 18.2. 5:3018.2. 22:53 9167
14 214 st 17.2. 5:3917.2. 22:30 9167
17 221 út 16.2. 6:4616.2. 21:06 9167
17 209 po 15.2. 6:3115.2. 20:51 9167
17 209 ne 14.2. 5:1914.2. 21:54 9167
 8  203 so 13.2. 7:3913.2. 22:34 9167
17 210 pá 12.2. 4:3912.2. 20:59 9167
 3  205 čt 11.2. 5:0511.2. 21:57 9167
14 214 st 10.2. 5:3910.2. 22:30 9167
 6  206 út 9.2. 5:079.2. 20:35 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.