Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 450 911 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 220 pá 25.9. 4:1925.9. 23:53 9167
17 215 čt 24.9. 13:2525.9. 0:53 9167*Z
17 226 čt 24.9. 5:5424.9. 9:50 9167
 3  203 st 23.9. 14:2223.9. 19:40 9167
17 217 út 22.9. 6:1622.9. 20:36 9167
24 202 po 21.9. 6:3121.9. 19:36 9167
24 202 pá 18.9. 6:3918.9. 19:46 9167
24 204 čt 17.9. 7:0317.9. 20:15 9167
 3  213 st 16.9. 6:4416.9. 18:40 9167
 3  203 út 15.9. 5:0515.9. 10:12 9167
 3  205 po 14.9. 4:4515.9. 0:36 9167
 3  202 ne 13.9. 4:1614.9. 0:42 9167
 3  203 so 12.9. 4:3613.9. 1:02 9167
17 209 pá 11.9. 6:2112.9. 0:43 9167
17 216 čt 10.9. 5:4811.9. 0:33 9167
17 222 st 9.9. 4:199.9. 23:53 9167
 3  209 út 8.9. 6:129.9. 0:56 9167
17 210 po 7.9. 6:297.9. 20:59 9167
25 207 ne 6.9. 4:316.9. 22:51 9167
17 213 so 5.9. 5:196.9. 0:43 9167
 3  209 pá 4.9. 6:125.9. 0:56 9167
17 223 čt 3.9. 6:574.9. 0:13 9167
17 229 st 2.9. 6:002.9. 9:58 9167
 3  213 út 1.9. 6:441.9. 18:40 9167
24 201 po 31.8. 6:1531.8. 19:26 9167
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.