Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 547 781 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 233 pá 4.3. 5:014.3. 9:28 9167
 8  210 čt 3.3. 5:163.3. 10:24 9167
 8  210 st 2.3. 5:162.3. 10:24 9167
 8  210 út 1.3. 5:161.3. 10:24 9167
 8  210 po 28.2. 5:1628.2. 10:24 9167
 8  210 pá 25.2. 5:1625.2. 10:24 9167
 3  216 čt 24.2. 5:2424.2. 10:26 9167
 3  216 st 23.2. 5:2423.2. 10:26 9167
25 217 út 22.2. 6:3722.2. 10:00 9167
24 212 po 21.2. 6:2721.2. 20:26 9167
17 214 pá 18.2. 6:3618.2. 18:36 9167
24 213 čt 17.2. 6:3517.2. 20:41 9167
24 213 st 16.2. 6:3516.2. 20:41 9167
24 213 út 15.2. 6:3515.2. 20:41 9167
24 201 po 14.2. 6:4314.2. 19:31 9167
24 208 pá 11.2. 6:0711.2. 20:41 9167
24 210 čt 10.2. 6:2710.2. 21:11 9167
24 208 st 9.2. 6:079.2. 20:41 9167
24 210 út 8.2. 6:278.2. 21:11 9167
24 210 po 7.2. 6:277.2. 21:11 9167
 3  214 pá 4.2. 4:494.2. 19:55 9167
17 223 čt 3.2. 6:264.2. 0:38 9167
17 208 st 2.2. 5:502.2. 19:26 9167
 8  208 út 1.2. 6:251.2. 23:22 9167
24 201 po 31.1. 6:4331.1. 19:31 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.