Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9167

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 338 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 pá 22.2. 5:1822.2. 9:56 9167
17 219 čt 21.2. 6:3622.2. 1:08 9167
17 214 st 20.2. 5:5320.2. 23:53 9167
 3  207 út 19.2. 6:1120.2. 0:16 9167
 3  208 po 18.2. 6:1918.2. 20:01 9167
17 211 ne 17.2. 5:1817.2. 22:00 9167
 3  204 so 16.2. 4:4517.2. 0:36 9167
17 217 pá 15.2. 4:1815.2. 18:32 9167
 3  208 čt 14.2. 6:1914.2. 20:01 9167
17 222 st 13.2. 4:3814.2. 0:33 9167
 3  203 út 12.2. 5:2412.2. 23:56 9167
 3  206 po 11.2. 6:0111.2. 21:56 9167
17 205 ne 10.2. 4:1811.2. 0:13 9167
 3  208 so 9.2. 5:259.2. 23:56 9167
 3  203 pá 8.2. 5:248.2. 23:56 9167
17 222 čt 7.2. 4:388.2. 0:33 9167
17 213 st 6.2. 5:477.2. 0:53 9167
17 207 út 5.2. 7:126.2. 0:13 9167
 3  216 po 4.2. 6:594.2. 18:38 9167
17 206 ne 3.2. 9:383.2. 21:52 9167
17 211 so 2.2. 4:582.2. 22:00 9167
24 211 čt 31.1. 6:1531.1. 19:18 9167
17 201 út 29.1. 6:2429.1. 22:29 9167
17 205 po 28.1. 6:2028.1. 21:00 9167
 3  208 ne 27.1. 10:1427.1. 23:56 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.