Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9167

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 337 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 310 út 24.6. 4:5324.6. 23:34 9167
12 309 čt 19.6. 5:2419.6. 20:33 9167
16 302 st 18.6. 5:3218.6. 21:43 9167
10 309 út 17.6. 4:3117.6. 20:55 9167
16 301 po 16.6. 5:1716.6. 21:26 9167
20 304 ne 15.6. 4:3616.6. 0:15 9167
12 305 so 14.6. 5:0615.6. 1:25 9167
16 313 pá 13.6. 6:4713.6. 23:03 9167
20 305 pá 6.6. 6:077.6. 0:15 9167
9 304 so 24.5. 5:0024.5. 21:47 9167
7 310 pá 23.5. 14:4123.5. 21:13 9167
4 311 po 12.5. 14:2212.5. 19:13 9167
16 307 so 10.5. 5:3910.5. 22:43 9167
20 311 st 7.5. 4:537.5. 22:54 9167
4 310 út 6.5. 14:126.5. 19:03 9167
14 302 po 5.5. 14:395.5. 21:10 9167
16 320 po 5.5. 5:585.5. 8:59 9167
16 307 ne 4.5. 5:394.5. 22:04 9167
20 305 st 30.4. 6:071.5. 0:15 9167
20 315 út 29.4. 5:1429.4. 18:59 9167
3+9 309 so 26.4. 5:3027.4. 0:37 9167
10 307 pá 25.4. 6:5525.4. 20:25 9167
10 316 st 23.4. 5:0223.4. 21:39 9167
10 322 út 22.4. 5:5323.4. 1:15 9167
30 309 po 21.4. 4:2822.4. 0:40 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.