Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 569 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 dnes 5:572.10. 19:23 9167
10 202 pá 29.9. 4:5829.9. 19:49 9167
17 222 čt 28.9. 6:2928.9. 23:38 9167
10 209 st 27.9. 4:2027.9. 20:51 9167
10 205 út 26.9. 7:1427.9. 0:08 9167
10 201 po 25.9. 6:3825.9. 23:28 9167
25 204 ne 24.9. 8:1424.9. 21:43 9167
10 206 so 23.9. 4:4023.9. 23:48 9167
10 212 pá 22.9. 4:4022.9. 19:23 9167
10 205 čt 21.9. 7:1422.9. 0:08 9167
 3  216 st 20.9. 5:3920.9. 19:01 9167
10 201 út 19.9. 6:3819.9. 23:28 9167
 8  207 po 18.9. 6:0918.9. 19:15 9167
10 205 pá 15.9. 14:4215.9. 20:41 9167
10 210 pá 15.9. 7:1315.9. 10:30 9167
Zvl 229 st 9.8. 9:309.8. 14:30 9167*MU*1
11 213 út 8.8. 4:588.8. 20:35 9167
25 208 po 7.8. 5:187.8. 21:56 9167
25 202 ne 6.8. 10:186.8. 23:52 9167
 7  203 so 5.8. 4:455.8. 20:20 9167
 3  204 pá 4.8. 4:275.8. 0:01 9167
11 215 čt 3.8. 5:113.8. 23:35 9167
11 213 st 2.8. 4:582.8. 20:35 9167
25 202 út 1.8. 16:001.8. 23:17 9167*Z1
17 224 st 26.7. 21:4326.7. 23:28 9167*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = roztržení soupravy při vlečení vadného vlaku 9149
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9117

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.