Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 433 661 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 pá 3.7. 6:213.7. 19:45 9167
 3  210 čt 2.7. 5:052.7. 20:26 9167
17 222 st 1.7. 6:561.7. 22:23 9167
17 217 út 30.6. 6:1130.6. 19:05 9167
17 219 po 29.6. 6:2630.6. 0:43 9167
24 202 pá 26.6. 6:3126.6. 19:36 9167
24 201 čt 25.6. 6:1525.6. 19:26 9167
 3  201 st 24.6. 4:2525.6. 0:16 9167
 3  210 út 23.6. 6:1923.6. 23:16 9167
17 216 po 22.6. 5:4822.6. 22:14 9167
 8  206 ne 21.6. 4:2922.6. 0:46 9167
17 210 so 20.6. 6:1920.6. 22:14 9167
 3  205 pá 19.6. 4:4520.6. 0:36 9167
17 218 čt 18.6. 6:1018.6. 22:28 9167
17 219 st 17.6. 6:1617.6. 23:13 9167
 3  201 út 16.6. 4:2517.6. 0:16 9167
17 211 po 15.6. 6:3715.6. 23:53 9167
17 209 ne 14.6. 4:3914.6. 23:53 9167
16 206 so 13.6. 8:1414.6. 1:37 9167
 3  210 pá 12.6. 6:1912.6. 23:16 9167
 3  217 čt 11.6. 5:2411.6. 10:20 9167
 3  210 st 10.6. 6:1910.6. 23:16 9167
 1  205 út 9.6. 6:039.6. 21:41 9167
 3  203 po 8.6. 14:228.6. 19:40 9167
17 225 po 8.6. 4:598.6. 9:18 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.