Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do 7. 4. 2021)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 559 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 8  214 st 12.10. 5:1613.10. 0:37 9167
 1  209 út 11.10. 5:4311.10. 21:30 9167
17 203 po 10.10. 6:1510.10. 23:47 9167
 8  215 pá 7.10. 15:008.10. 0:57 9167
 8  209 čt 6.10. 4:336.10. 19:17 9167
17 232 st 5.10. 6:195.10. 21:45 9167*MU
 1  210 út 4.10. 14:564.10. 22:00 9167
 6  211 út 4.10. 5:384.10. 9:35 9167
 3  213 po 3.10. 6:213.10. 21:33 9167
 1  204 ne 2.10. 4:232.10. 20:45 9167
17 220 so 1.10. 8:571.10. 23:57 9167
17 229 pá 30.9. 5:5730.9. 18:51 9167
17 221 čt 29.9. 5:0629.9. 20:23 9167
17 214 st 28.9. 8:1228.9. 23:07 9167
17 229 út 27.9. 5:5727.9. 18:51 9167
 1  212 po 26.9. 17:0026.9. 21:45 9167*Z1
25 203 ne 25.9. 4:1525.9. 22:30 9167
 3  207 so 24.9. 5:5225.9. 0:39 9167
 3  218 pá 23.9. 6:1023.9. 8:41 9167
17 229 čt 22.9. 5:5722.9. 18:51 9167
 3  213 st 21.9. 6:2121.9. 21:33 9167
 3  217 út 20.9. 6:4721.9. 0:19 9167
25 212 po 19.9. 4:1519.9. 20:03 9167
 8  204 ne 18.9. 8:0619.9. 0:44 9167
 6  201 so 17.9. 4:2817.9. 23:41 9167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.