Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 462 341 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 po 30.11. 5:5130.11. 22:36 9167
24 204 pá 27.11. 6:4727.11. 19:56 9167
24 201 čt 26.11. 6:1526.11. 19:26 9167
 6  212 st 25.11. 6:0125.11. 21:39 9167
14 214 út 24.11. 5:3924.11. 20:18 9167
24 204 po 23.11. 6:4723.11. 19:56 9167
17 215 pá 20.11. 5:3820.11. 19:49 9167
 3  205 čt 19.11. 5:0519.11. 21:57 9167
 6  204 st 18.11. 4:4718.11. 22:34 9167
17 211 út 17.11. 4:1917.11. 22:23 9167
17 219 po 16.11. 6:2616.11. 22:43 9167
17 223 út 10.11. 4:1910.11. 21:10 9167
17 217 po 9.11. 6:069.11. 22:14 9167
17 208 ne 8.11. 4:598.11. 21:44 9167
 3  203 so 7.11. 4:457.11. 22:56 9167
17 217 pá 6.11. 6:066.11. 22:14 9167
17 216 čt 5.11. 5:545.11. 22:04 9167
17 210 st 4.11. 4:394.11. 20:59 9167
17 216 út 3.11. 5:543.11. 22:04 9167
17 218 po 2.11. 6:162.11. 22:23 9167
 3  202 ne 1.11. 4:252.11. 0:36 9167
 8  207 so 31.10. 4:491.11. 0:46 9167
 3  208 pá 30.10. 5:5131.10. 0:36 9167
 3  208 čt 29.10. 5:5130.10. 0:36 9167
 8  207 st 28.10. 4:4929.10. 0:46 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.