Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9167

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 24. 2. 2019 do současnosti)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 9. 2. 2009

Výrobní číslo: 9626

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 368 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  215 pá 23.8. 4:2523.8. 9:12 9167
17 220 čt 22.8. 4:5822.8. 9:37 9167
24 203 st 21.8. 6:3621.8. 19:58 9167
24 201 út 20.8. 6:1620.8. 19:38 9167
 3  201 po 19.8. 6:0120.8. 0:36 9167
25 208 ne 18.8. 4:5118.8. 23:03 9167
 8  203 so 17.8. 5:0917.8. 23:19 9167
 3  214 pá 16.8. 5:2416.8. 21:56 9167
 3  214 čt 15.8. 5:2415.8. 21:56 9167
 3  215 st 14.8. 14:5115.8. 0:16 9167
 3  215 st 14.8. 4:2514.8. 9:12 9167
 3  207 út 13.8. 6:5114.8. 0:56 9167
25 201 po 12.8. 5:3312.8. 22:34 9167
16 201 ne 11.8. 4:2412.8. 0:19 9167
17 207 so 10.8. 4:5811.8. 1:08 9167
17 214 pá 9.8. 4:1810.8. 0:53 9167
17 209 čt 8.8. 6:209.8. 1:08 9167
17 201 st 7.8. 5:477.8. 23:53 9167
17 216 út 6.8. 4:387.8. 0:43 9167
 3  201 po 5.8. 6:016.8. 0:36 9167
17 211 ne 4.8. 5:584.8. 21:37 9167
 3  205 so 3.8. 5:054.8. 0:56 9167
 8  211 pá 2.8. 4:493.8. 0:53 9167
 8  211 čt 1.8. 4:492.8. 0:53 9167
17 224 st 31.7. 6:2031.7. 22:32 9167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.