Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 489 042 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 po 18.11. 4:5818.11. 23:43 9166
17 218 ne 17.11. 10:0817.11. 23:23 9166
17 218 so 16.11. 8:2316.11. 21:37 9166
17 217 pá 15.11. 6:1015.11. 18:32 9166
17 215 čt 14.11. 5:5914.11. 22:15 9166
24 211 st 13.11. 6:1513.11. 19:18 9166
17 205 út 12.11. 6:2012.11. 21:00 9166
 3  208 po 11.11. 6:1911.11. 20:01 9166
 3  208 pá 8.11. 6:198.11. 20:01 9166
24 211 čt 7.11. 6:157.11. 19:18 9166
 3  208 st 6.11. 6:196.11. 20:01 9166
 3  212 út 5.11. 4:255.11. 18:06 9166
17 222 po 4.11. 6:244.11. 22:07 9166
17 211 ne 3.11. 4:583.11. 19:22 9166
 8  201 so 2.11. 4:293.11. 0:53 9166
 3  203 pá 1.11. 5:241.11. 23:56 9166
 3  206 čt 31.10. 6:0131.10. 21:56 9166
17 223 st 30.10. 5:3730.10. 21:22 9166
17 226 út 29.10. 6:5629.10. 21:37 9166
 8  208 po 28.10. 9:3828.10. 23:19 9166
 3  206 pá 25.10. 6:0125.10. 21:56 9166
17 222 čt 24.10. 4:3825.10. 0:33 9166
17+34 227 st 23.10. 5:1324.10. 0:15 9166
17 222 út 22.10. 6:3422.10. 22:58 9166
 3  212 pá 18.10. 4:2518.10. 18:06 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.