Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

Jobs.cz

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 436 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 čt 21.2. 6:1122.2. 0:16 9166
17 214 út 12.2. 5:5312.2. 17:15 9166*MU
24 208 po 11.2. 14:3111.2. 18:50 9166
24 208 po 11.2. 5:4411.2. 10:02 9166
17 213 ne 10.2. 5:3811.2. 0:53 9166
17 207 so 9.2. 4:3810.2. 0:43 9166
17 208 pá 8.2. 15:128.2. 21:37 9166
17 205 čt 7.2. 6:207.2. 21:00 9166
24 211 st 6.2. 6:156.2. 19:18 9166
24 215 út 5.2. 6:395.2. 19:58 9166
24 215 po 4.2. 6:394.2. 19:58 9166
24 213 pá 1.2. 6:311.2. 19:38 9166
17 212 čt 31.1. 5:3731.1. 19:37 9166
 3  207 st 30.1. 6:1131.1. 0:16 9166
17 212 út 29.1. 5:3729.1. 19:37 9166
 3  203 po 28.1. 5:2428.1. 23:56 9166
 6  204 ne 27.1. 4:2628.1. 0:55 9166
 3  208 so 26.1. 5:2526.1. 23:56 9166
17 205 pá 25.1. 6:2025.1. 21:00 9166
17 215 čt 24.1. 5:5924.1. 22:15 9166
17 201 st 23.1. 6:2423.1. 22:29 9166
17 215 út 22.1. 5:5922.1. 22:15 9166
 3  207 po 21.1. 6:1122.1. 0:16 9166
17 213 ne 20.1. 5:3821.1. 0:53 9166
 3  204 so 19.1. 4:4520.1. 0:36 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.