Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do 15. 9. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 671 198 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 dnes 6:0023.3. 19:12 9166
12 211 st 22.3. 5:0522.3. 20:03 9166
12 211 út 21.3. 5:0521.3. 20:03 9166
14 213 po 20.3. 7:0221.3. 1:10 9166
 1  204 ne 19.3. 4:2419.3. 20:44 9166
17 206 so 18.3. 7:2119.3. 0:27 9166
 1  215 pá 17.3. 14:4017.3. 19:14 9166
 1  206 pá 17.3. 5:2917.3. 10:04 9166
17 203 čt 16.3. 6:1516.3. 23:47 9166
 8  209 st 15.3. 4:3015.3. 19:33 9166
14+25 231 út 14.3. 14:2415.3. 1:29 9166
25 216 út 14.3. 4:1714.3. 9:59 9166
17 213 po 13.3. 4:2614.3. 0:37 9166
 1  207 ne 12.3. 5:2412.3. 21:29 9166
25 216 pá 10.3. 4:1710.3. 9:59 9166
 3  205 čt 9.3. 5:1010.3. 0:39 9166
17 203 st 8.3. 6:158.3. 23:47 9166
24 202 út 7.3. 6:267.3. 19:40 9166
 8  207 po 6.3. 6:086.3. 20:15 9166
 1  209 ne 5.3. 10:285.3. 22:01 9166
36 201 so 4.3. 4:494.3. 20:56 9166
24 202 pá 3.3. 6:263.3. 19:40 9166
 8  207 čt 2.3. 6:082.3. 20:15 9166
 1  201 st 1.3. 4:441.3. 21:28 9166
17 232 út 28.2. 6:1928.2. 23:57 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.