Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

Jobs.cz

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 376 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 po 23.4. 15:0423.4. 16:25 9166*MU
17 231 po 23.4. 4:5823.4. 9:20 9166
17 210 pá 20.4. 15:0420.4. 17:00 9166*MU
17 231 pá 20.4. 4:5820.4. 9:20 9166
17 210 čt 19.4. 15:0419.4. 19:22 9166
17 231 čt 19.4. 4:5819.4. 9:20 9166
17 231 st 18.4. 14:2418.4. 18:40 9166
17 231 st 18.4. 4:5818.4. 9:20 9166
17 203 út 17.4. 14:3617.4. 21:23 9166
17 203 út 17.4. 5:1817.4. 9:40 9166
17 214 po 16.4. 6:2016.4. 19:37 9166
17 214 pá 13.4. 6:2013.4. 19:37 9166
17 214 čt 12.4. 6:2012.4. 19:37 9166
17 211 st 11.4. 6:2411.4. 21:53 9166
17 217 út 10.4. 6:4410.4. 22:23 9166
17 206 po 9.4. 5:5910.4. 0:03 9166
17 224 pá 6.4. 4:386.4. 23:23 9166
17 215 čt 5.4. 6:365.4. 19:51 9166
17 201 st 4.4. 5:374.4. 23:43 9166
17 219 út 3.4. 6:524.4. 1:08 9166
17 220 po 2.4. 4:383.4. 0:13 9166
17 201 ne 1.4. 4:582.4. 0:23 9166
17 205 so 31.3. 5:181.4. 0:53 9166
17 217 pá 30.3. 4:1831.3. 0:03 9166
17 206 čt 29.3. 5:5930.3. 0:03 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.