Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do 15. 9. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 764 983 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 čt 11.7. 6:2211.7. 16:30 9166*MU
17 206 st 10.7. 6:3210.7. 9:03 9166
25 203 út 9.7. 6:069.7. 22:02 9166
25 210 po 8.7. 5:538.7. 21:34 9166
25 207 ne 7.7. 4:547.7. 22:36 9166
17 205 so 6.7. 4:577.7. 0:14 9166
 8  202 pá 5.7. 5:136.7. 0:58 9166
17 208 čt 4.7. 5:354.7. 23:54 9166
25 206 st 3.7. 5:083.7. 21:04 9166
17 206 út 2.7. 15:322.7. 22:59 9166
29 217 út 2.7. 6:432.7. 9:41 9166
17 205 po 1.7. 5:161.7. 20:22 9166
 8  204 ne 30.6. 4:1330.6. 23:11 9166
17 205 so 29.6. 4:5730.6. 0:14 9166
 3  211 pá 28.6. 5:2828.6. 23:42 9166
 3  212 čt 27.6. 5:4228.6. 0:22 9166
 1  204 st 26.6. 4:5826.6. 20:57 9166
25 210 út 25.6. 4:3425.6. 19:50 9166
17 217 po 24.6. 7:2925.6. 0:10 9166
25 204 pá 21.6. 5:2921.6. 19:02 9166
17 212 čt 20.6. 4:2620.6. 20:43 9166
 3  217 st 19.6. 15:2320.6. 0:42 9166
 1  202 út 18.6. 4:4418.6. 18:58 9166
 1  210 po 17.6. 5:3717.6. 21:57 9166
17 207 ne 16.6. 5:0316.6. 22:17 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.