Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 500 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 pá 24.1. 5:2424.1. 23:56 9166
16 201 čt 23.1. 4:2423.1. 20:55 9166
17 213 st 22.1. 5:4723.1. 0:53 9166
17 207 út 21.1. 4:1822.1. 0:13 9166
17 205 po 20.1. 6:2020.1. 21:00 9166
25 208 ne 19.1. 4:5019.1. 23:03 9166
 3  205 so 18.1. 5:0519.1. 0:56 9166
 8  204 pá 17.1. 6:0018.1. 0:33 9166
 3  203 čt 16.1. 5:2416.1. 23:56 9166
17 215 st 15.1. 5:5915.1. 22:15 9166
 3  216 út 14.1. 6:5914.1. 18:38 9166
 3  212 po 13.1. 4:2513.1. 18:06 9166
 8  208 ne 12.1. 9:3812.1. 23:19 9166
25 208 so 11.1. 4:5011.1. 23:03 9166
17 215 pá 10.1. 5:5910.1. 22:15 9166
17 212 čt 9.1. 5:379.1. 19:37 9166
16 201 st 8.1. 4:248.1. 20:55 9166
 3  209 út 7.1. 15:158.1. 0:36 9166
24 202 pá 3.1. 6:263.1. 19:48 9166
24 203 čt 2.1. 6:362.1. 19:58 9166
Rok 2019
24 203 út 31.12. 6:3631.12. 19:58 9166
 3  215 pá 27.12. 6:4127.12. 9:12 9166
25 210 po 23.12. 13:4623.12. 21:43 9166
25 210 po 23.12. 4:3023.12. 10:00 9166
 3  204 pá 20.12. 14:3520.12. 19:32 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.