Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 2. 2. 2009
Výrobní číslo: 9625
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 709 258 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 211 | st 20.9. 5:09 | 20.9. 18:01 | 9166 | ||
3 | 216 | út 19.9. 5:39 | 19.9. 14:15 | 9166*MU | ||
24 | 204 | po 18.9. 17:05 | 18.9. 20:27 | 9166*Z1 | ||
24 | 204 | po 18.9. 6:17 | 18.9. 8:45 | 9166 | ||
Cvič | 207 | ne 17.9. 6:00 | 17.9. 14:00 | 9166 | ||
Cvič | 231 | so 16.9. 14:00 | 16.9. 22:00 | 9166 | ||
Cvič | 207 | so 16.9. 6:00 | 16.9. 14:00 | 9166 | ||
8 | 207 | pá 15.9. 6:09 | 15.9. 19:55 | 9166 | ||
25 | 210 | čt 14.9. 5:30 | 14.9. 21:58 | 9166 | ||
7 | 207 | st 13.9. 6:15 | 13.9. 20:41 | 9166 | ||
25 | 204 | út 12.9. 5:27 | 12.9. 20:15 | 9166 | ||
3 | 207 | po 11.9. 6:54 | 12.9. 0:01 | 9166 | ||
17 | 225 | pá 8.9. 14:47 | 8.9. 19:17 | 9166 | ||
17 | 225 | pá 8.9. 6:55 | 8.9. 9:12 | 9166 | ||
17 | 233 | čt 7.9. 7:03 | 7.9. 18:24 | 9166 | ||
25 | 202 | st 6.9. 6:21 | 6.9. 22:59 | 9166 | ||
17 | 223 | út 5.9. 5:25 | 5.9. 19:37 | 9166 | ||
3 | 208 | po 4.9. 15:18 | 4.9. 22:04 | 9166 | ||
17 | 227 | po 4.9. 6:39 | 4.9. 8:56 | 9166 | ||
8 | 208 | pá 1.9. 5:27 | 2.9. 0:50 | 9166 | ||
17 | 206 | čt 31.8. 5:49 | 31.8. 19:42 | 9166 | ||
6 | 210 | st 30.8. 5:42 | 30.8. 22:38 | 9166 | ||
3 | 212 | út 29.8. 5:26 | 29.8. 20:50 | 9166 | ||
17 | 205 | po 28.8. 5:34 | 29.8. 0:38 | 9166 | ||
3 | 212 | pá 25.8. 5:26 | 25.8. 20:50 | 9166 |