Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do 15. 9. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 709 258 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 st 20.9. 5:0920.9. 18:01 9166
 3  216 út 19.9. 5:3919.9. 14:15 9166*MU
24 204 po 18.9. 17:0518.9. 20:27 9166*Z1
24 204 po 18.9. 6:1718.9. 8:45 9166
Cvič 207 ne 17.9. 6:0017.9. 14:00 9166
Cvič 231 so 16.9. 14:0016.9. 22:00 9166
Cvič 207 so 16.9. 6:0016.9. 14:00 9166
 8  207 pá 15.9. 6:0915.9. 19:55 9166
25 210 čt 14.9. 5:3014.9. 21:58 9166
 7  207 st 13.9. 6:1513.9. 20:41 9166
25 204 út 12.9. 5:2712.9. 20:15 9166
 3  207 po 11.9. 6:5412.9. 0:01 9166
17 225 pá 8.9. 14:478.9. 19:17 9166
17 225 pá 8.9. 6:558.9. 9:12 9166
17 233 čt 7.9. 7:037.9. 18:24 9166
25 202 st 6.9. 6:216.9. 22:59 9166
17 223 út 5.9. 5:255.9. 19:37 9166
 3  208 po 4.9. 15:184.9. 22:04 9166
17 227 po 4.9. 6:394.9. 8:56 9166
 8  208 pá 1.9. 5:272.9. 0:50 9166
17 206 čt 31.8. 5:4931.8. 19:42 9166
 6  210 st 30.8. 5:4230.8. 22:38 9166
 3  212 út 29.8. 5:2629.8. 20:50 9166
17 205 po 28.8. 5:3429.8. 0:38 9166
 3  212 pá 25.8. 5:2625.8. 20:50 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9116

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.