Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do 15. 9. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 613 478 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 209 so 25.6. 4:3425.6. 22:57 9166
17 206 pá 24.6. 6:3124.6. 23:58 9166
 3  211 čt 23.6. 6:0223.6. 19:13 9166
 1  209 st 22.6. 4:4022.6. 20:06 9166
17 206 út 21.6. 6:3121.6. 23:58 9166
17 210 po 20.6. 15:2321.6. 0:28 9166
 3  218 po 20.6. 6:1220.6. 8:41 9166
 1  205 ne 19.6. 7:4119.6. 17:00 9166*MU
17 209 pá 17.6. 6:4618.6. 0:18 9166
 8  207 čt 16.6. 4:1316.6. 19:15 9166
17 206 st 15.6. 6:3116.6. 0:46 9166
 8  207 út 14.6. 4:1314.6. 19:15 9166
17 210 po 13.6. 15:2314.6. 0:28 9166
 3  206 pá 10.6. 5:2410.6. 18:33 9166
17 208 čt 9.6. 4:2510.6. 0:08 9166
 3  215 st 8.6. 6:329.6. 0:00 9166
 6  208 út 7.6. 14:498.6. 0:22 9166
24 209 út 7.6. 5:587.6. 9:25 9166
24 212 po 6.6. 6:356.6. 20:26 9166
24 210 pá 3.6. 6:183.6. 19:59 9166
 8  207 čt 2.6. 4:132.6. 19:15 9166
17 202 st 1.6. 6:161.6. 19:11 9166
17 201 út 31.5. 6:1131.5. 19:06 9166
17 201 po 30.5. 6:1130.5. 19:06 9166
17 202 ne 29.5. 5:3729.5. 23:13 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.