Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 524 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  210 pá 3.7. 5:053.7. 20:26 9166
17 214 čt 2.7. 14:262.7. 20:59 9166
17 214 čt 2.7. 5:192.7. 9:35 9166
24 207 st 1.7. 6:361.7. 20:07 9166
 3  217 pá 26.6. 5:2426.6. 10:20 9166
17 229 čt 25.6. 6:0025.6. 9:58 9166
17 225 st 24.6. 4:5924.6. 9:18 9166
 3  217 út 23.6. 5:2423.6. 10:20 9166
24 216 pá 19.6. 7:1119.6. 9:28 9166
24 214 čt 18.6. 6:2318.6. 10:46 9166
24 214 st 17.6. 6:2317.6. 10:46 9166*MU
24 204 út 16.6. 6:4716.6. 13:20 9166*MU
24 216 po 15.6. 7:1115.6. 9:28 9166
 3  219 pá 12.6. 6:5212.6. 9:24 9166
24 216 čt 11.6. 7:1111.6. 9:28 9166
 3  219 st 10.6. 6:5210.6. 9:24 9166
24 214 út 9.6. 6:239.6. 10:46 9166
24 216 po 8.6. 7:118.6. 9:28 9166
 3  219 pá 5.6. 6:525.6. 9:24 9166
24 216 čt 4.6. 7:114.6. 9:28 9166
17 225 st 3.6. 4:593.6. 9:18 9166
 3  203 út 2.6. 5:052.6. 10:12 9166
24 216 po 1.6. 7:111.6. 9:28 9166
 3  219 pá 29.5. 6:5229.5. 9:24 9166
24 216 čt 28.5. 7:1128.5. 9:28 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.