Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 503 588 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 po 6.4. 6:506.4. 8:57 9166
 1  201 ne 5.4. 4:575.4. 21:50 9166
 3  202 so 4.4. 4:255.4. 0:36 9166
 3  215 pá 3.4. 6:113.4. 23:36 9166
12 203 čt 2.4. 4:552.4. 22:16 9166
14 206 st 1.4. 6:272.4. 0:29 9166
17 222 út 31.3. 4:1831.3. 19:47 9166
17 202 po 30.3. 5:1831.3. 1:08 9166
17 214 ne 29.3. 9:0330.3. 0:53 9166
25 208 so 28.3. 4:5028.3. 23:02 9166
 3  210 pá 27.3. 5:0527.3. 22:40 9166
 3  212 čt 26.3. 5:5126.3. 23:16 9166
14 206 st 25.3. 6:2726.3. 0:29 9166
17 222 út 24.3. 4:1824.3. 19:47 9166
17 223 po 23.3. 7:0523.3. 22:35 9166
 3  203 čt 19.3. 5:2419.3. 23:57 9166
17 208 st 18.3. 15:1218.3. 21:38 9166
 3  204 st 18.3. 6:4318.3. 9:11 9166
17 204 út 17.3. 6:4017.3. 18:37 9166
 3  212 po 16.3. 4:2516.3. 18:06 9166
15+16 231 ne 15.3. 4:2315.3. 21:16 9166
 3  209 so 14.3. 8:1415.3. 0:16 9166
14 201 pá 13.3. 5:5813.3. 20:53 9166
17 214 čt 12.3. 5:5312.3. 23:53 9166
 3  208 st 11.3. 6:1911.3. 20:01 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.