Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

Jobs.cz

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 386 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 út 17.7. 4:1818.7. 0:43 9166
17 209 po 16.7. 5:3716.7. 23:43 9166
Cvič 267 so 14.7. 6:0014.7. 14:00 9166
17 202 pá 13.7. 6:4013.7. 19:47 9166
17 211 čt 12.7. 5:5412.7. 21:38 9166
17 209 st 11.7. 5:3711.7. 23:43 9166
17 204 út 10.7. 6:5011.7. 1:08 9166*Z
17 221 ne 8.7. 4:328.7. 23:50 9166
17 214 so 7.7. 5:178.7. 0:40 9166
15+16 232 pá 6.7. 4:207.7. 0:32 9166
17 214 čt 5.7. 5:176.7. 0:40 9166
 8  205 st 4.7. 4:454.7. 23:25 9166
17 204 út 3.7. 20:204.7. 1:08 9166*Z1
17 214 po 2.7. 6:302.7. 19:42 9166
17 205 ne 1.7. 12:381.7. 22:34 9166
15 209 pá 29.6. 6:0929.6. 21:49 9166
15 205 čt 28.6. 5:5428.6. 21:19 9166
15 209 st 27.6. 6:0927.6. 21:49 9166
17 204 út 26.6. 5:5326.6. 18:57 9166
17 203 po 25.6. 14:3625.6. 21:23 9166
16 216 pá 22.6. 6:2722.6. 21:02 9166
15 205 st 20.6. 5:5420.6. 21:19 9166
15 205 út 19.6. 5:5419.6. 21:19 9166
17 213 po 18.6. 6:3219.6. 0:43 9166
17 214 pá 15.6. 6:2015.6. 19:37 9166
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.