Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 448 167 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 ne 21.4. 5:2522.4. 0:56 9166
 3  205 so 20.4. 5:0521.4. 0:56 9166
17 202 pá 19.4. 5:3420.4. 0:58 9166
17 217 čt 18.4. 15:1318.4. 20:08 9166
17 217 čt 18.4. 4:5418.4. 9:46 9166
17 213 st 17.4. 5:4718.4. 0:53 9166
17 205 út 16.4. 6:2016.4. 21:00 9166
17 212 po 15.4. 5:3715.4. 19:37 9166
 3  202 ne 14.4. 4:4514.4. 22:11 9166
17 205 so 13.4. 7:0313.4. 22:53 9166
17 222 pá 12.4. 4:3813.4. 0:33 9166
 3  207 čt 11.4. 6:1112.4. 0:16 9166
24 211 st 10.4. 6:1510.4. 19:18 9166
17 208 út 9.4. 15:129.4. 21:37 9166
 3  209 út 9.4. 5:059.4. 9:50 9166
17 219 po 8.4. 6:369.4. 1:08 9166
17 213 ne 7.4. 4:187.4. 22:07 9166
17 210 so 6.4. 6:137.4. 0:13 9166
24 208 čt 4.4. 14:314.4. 18:50 9166
17 202 čt 4.4. 5:184.4. 9:56 9166
 3  207 st 3.4. 6:114.4. 0:16 9166
24 216 út 2.4. 6:472.4. 20:07 9166
 3  208 po 1.4. 6:191.4. 20:01 9166
17 211 ne 31.3. 5:5831.3. 21:37 9166
 3  209 so 30.3. 8:1431.3. 0:16 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.