Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 359 831 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 211 ne 21.1. 8:1421.1. 23:13 9166
24 211 čt 18.1. 14:1418.1. 18:51 9166
24 211 čt 18.1. 5:3918.1. 10:11 9166
17 206 st 17.1. 6:0018.1. 0:04 9166
17 219 út 16.1. 6:5217.1. 1:09 9166
17 204 po 15.1. 5:5415.1. 18:58 9166
17 204 ne 14.1. 7:3415.1. 0:54 9166
17 220 so 13.1. 7:0414.1. 0:24 9166
17 204 pá 12.1. 4:3913.1. 1:09 9166
17 211 čt 11.1. 5:5411.1. 21:38 9166
17 203 st 10.1. 4:1911.1. 0:44 9166
17 203 út 9.1. 4:1910.1. 0:44 9166
17 203 po 8.1. 9:159.1. 0:44 9166*Z
17 221 pá 5.1. 14:205.1. 23:24 9166
17 201 út 2.1. 5:483.1. 0:44 9166
Rok 2017
17 201 pá 29.12. 5:4830.12. 0:44 9166
17 219 čt 28.12. 5:3729.12. 0:24 9166
17 204 st 27.12. 5:5428.12. 1:09 9166
24 202 pá 22.12. 6:5422.12. 18:04 9166
24 212 čt 21.12. 6:2221.12. 19:30 9166
24 215 st 20.12. 6:3820.12. 20:00 9166
24 207 út 19.12. 14:3019.12. 18:52 9166
24 207 út 19.12. 5:4319.12. 10:05 9166
17 213 po 18.12. 5:4819.12. 0:54 9166
17 204 ne 17.12. 4:1918.12. 0:04 9166
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9145

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.