Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9166

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do 15. 9. 2020)

Jobs.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 813 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 st 8.12. 4:268.12. 18:51 9166
17 224 út 7.12. 6:267.12. 20:53 9166
 6  212 po 6.12. 5:407.12. 0:02 9166
17 203 pá 3.12. 4:463.12. 18:56 9166
17 224 čt 2.12. 6:262.12. 20:53 9166
17 228 st 1.12. 6:511.12. 20:46 9166
17 218 út 30.11. 6:0630.11. 20:12 9166
17 218 po 29.11. 6:0629.11. 20:12 9166
17 201 ne 28.11. 5:4528.11. 21:39 9166
 3  210 so 27.11. 4:2927.11. 23:20 9166
 3  215 pá 26.11. 6:3127.11. 0:00 9166
14 205 čt 25.11. 4:5726.11. 0:11 9166
17 213 st 24.11. 5:3525.11. 0:38 9166
 3  205 út 23.11. 5:0924.11. 0:40 9166
17 219 po 22.11. 6:5523.11. 0:28 9166
 3  203 ne 21.11. 4:2921.11. 23:20 9166
17 213 so 20.11. 6:3821.11. 0:38 9166
17 212 pá 19.11. 15:3919.11. 19:55 9166
17 228 čt 18.11. 6:5118.11. 20:46 9166
17 203 po 15.11. 4:4615.11. 18:56 9166
17 201 ne 14.11. 4:4614.11. 21:39 9166
 8  205 so 13.11. 4:1314.11. 0:21 9166
17 213 pá 12.11. 5:3513.11. 0:38 9166
 3  215 čt 11.11. 6:3112.11. 0:00 9166
17 205 st 10.11. 5:0510.11. 21:23 9166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.