Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9166

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Jobs.cz (od 4. 2. 2018 do současnosti)

Jobs.cz

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 2. 2. 2009

Výrobní číslo: 9625

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 458 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 út 25.6. 5:4726.6. 0:53 9166
17 210 po 24.6. 4:5824.6. 23:43 9166
17 217 ne 23.6. 4:3824.6. 1:08 9166
 3  209 so 22.6. 8:1423.6. 0:16 9166
17 215 pá 21.6. 5:5921.6. 22:15 9166
17 222 čt 20.6. 4:3821.6. 0:33 9166
 3  204 st 19.6. 14:3519.6. 19:32 9166
24 214 st 19.6. 7:1119.6. 9:22 9166
17 204 út 18.6. 6:1018.6. 18:36 9166
24 216 po 17.6. 6:4717.6. 20:07 9166
17 229 pá 14.6. 15:1414.6. 21:00 9166
24 208 pá 14.6. 5:4414.6. 10:02 9166
24 216 čt 13.6. 6:4713.6. 20:07 9166
24 213 st 12.6. 6:3112.6. 19:38 9166
24 211 út 11.6. 6:1511.6. 19:18 9166
24 214 po 10.6. 15:1910.6. 19:48 9166
24 214 po 10.6. 7:1110.6. 9:22 9166
17 202 so 8.6. 7:058.6. 22:22 9166
24 213 pá 7.6. 6:317.6. 19:38 9166
24 213 čt 6.6. 6:316.6. 19:38 9166
17 208 st 5.6. 4:385.6. 7:00 9166*MU
17 229 út 4.6. 15:144.6. 21:00 9166
17 228 út 4.6. 5:164.6. 9:22 9166
17 211 po 3.6. 5:464.6. 0:53 9166
17 211 ne 2.6. 4:583.6. 0:41 9166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.