Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9164

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 17. 12. 2017 do 22. 11. 2018)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 1. 2009

Vyřazení: 22. 11. 2018

Výrobní číslo: 9623

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 465 415 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
Zvl 101 čt 7.4. 9:007.4. 12:00 9074+9164*1
Rok 2018
17 229 čt 22.11. 6:2022.11. 14:30 9164*MU*2
24 211 st 21.11. 6:1521.11. 19:18 9164
17 205 út 20.11. 5:5421.11. 0:37 9164
17 225 po 19.11. 4:1419.11. 22:32 9164
 3  206 pá 16.11. 6:0116.11. 21:56 9164
17 205 čt 15.11. 6:2015.11. 21:00 9164
17 207 st 14.11. 11:0515.11. 0:13 9164*Z1
17 201 po 12.11. 6:2412.11. 18:08 9164
17 218 ne 11.11. 4:5812.11. 0:13 9164
17 205 so 10.11. 6:5310.11. 21:37 9164
17 204 čt 8.11. 6:108.11. 18:36 9164
17 210 út 6.11. 4:586.11. 23:53 9164
17+27 219 po 5.11. 6:366.11. 1:08 9164
10 210 pá 2.11. 15:212.11. 22:07 9164
17 210 st 31.10. 4:5831.10. 23:53 9164
17 219 út 30.10. 6:3631.10. 1:08 9164
17 215 po 29.10. 5:5929.10. 22:15 9164
17 213 ne 28.10. 5:3828.10. 23:12 9164
17 207 so 27.10. 4:3828.10. 0:33 9164
17 210 pá 26.10. 4:5826.10. 23:53 9164
17 219 čt 25.10. 6:3626.10. 1:08 9164
17 217 po 22.10. 4:1822.10. 18:32 9164
17 210 ne 21.10. 10:3821.10. 22:53 9164
14+17 241 so 20.10. 6:3320.10. 22:15 9164
*1 = převoz vozu 9164 z HL do ÚDDP
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = najetí 9164 do 9270 na Jiráskově nám. od Palackého nám.
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.