Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9164

Evidované reklamní polepy:

Turkish Airlines

 
 
 
Turkish Airlines (od 17. 12. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2009

V provozu od: 20. 1. 2009

Výrobní číslo: 9623

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 448 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 po 15.10. 4:3816.10. 0:33 9164
17 209 ne 14.10. 17:1515.10. 1:08 9164*Z
17 205 čt 11.10. 6:2011.10. 21:00 9164
17 208 st 10.10. 15:1210.10. 21:37 9164
17 208 st 10.10. 5:2910.10. 9:28 9164
17 207 út 9.10. 7:1210.10. 0:13 9164
17 202 po 8.10. 14:248.10. 22:29 9164
17 220 po 8.10. 6:048.10. 10:00 9164
17 212 ne 7.10. 10:017.10. 22:15 9164
17 218 so 6.10. 5:387.10. 0:13 9164
17 207 pá 5.10. 7:126.10. 0:13 9164
17 204 st 3.10. 6:103.10. 18:36 9164
17 215 út 2.10. 5:592.10. 22:15 9164
17 202 po 1.10. 14:241.10. 22:29 9164
17 220 po 1.10. 6:041.10. 10:00 9164
17 210 čt 27.9. 4:5827.9. 23:53 9164
10 207 st 26.9. 5:2227.9. 0:45 9164
17 212 út 25.9. 5:3725.9. 19:37 9164
17 215 po 24.9. 14:0024.9. 22:15 9164*Z1
17 202 čt 20.9. 14:2420.9. 22:29 9164
17 220 čt 20.9. 6:0420.9. 10:00 9164
17 208 st 19.9. 5:2919.9. 9:28 9164
17 202 út 18.9. 14:2418.9. 22:29 9164
17 220 po 17.9. 6:0417.9. 10:00 9164
17 222 pá 14.9. 4:3815.9. 0:33 9164
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.