Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2009
V provozu od: 20. 1. 2009
Vyřazení: 22. 11. 2018
Výrobní číslo: 9623
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 465 415 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
Zvl | 101 | čt 7.4. 9:00 | 7.4. 12:00 | 9074+9164*1 | ||
Rok 2018 | ||||||
17 | 229 | čt 22.11. 6:20 | 22.11. 14:30 | 9164*MU*2 | ||
24 | 211 | st 21.11. 6:15 | 21.11. 19:18 | 9164 | ||
17 | 205 | út 20.11. 5:54 | 21.11. 0:37 | 9164 | ||
17 | 225 | po 19.11. 4:14 | 19.11. 22:32 | 9164 | ||
3 | 206 | pá 16.11. 6:01 | 16.11. 21:56 | 9164 | ||
17 | 205 | čt 15.11. 6:20 | 15.11. 21:00 | 9164 | ||
17 | 207 | st 14.11. 11:05 | 15.11. 0:13 | 9164*Z1 | ||
17 | 201 | po 12.11. 6:24 | 12.11. 18:08 | 9164 | ||
17 | 218 | ne 11.11. 4:58 | 12.11. 0:13 | 9164 | ||
17 | 205 | so 10.11. 6:53 | 10.11. 21:37 | 9164 | ||
17 | 204 | čt 8.11. 6:10 | 8.11. 18:36 | 9164 | ||
17 | 210 | út 6.11. 4:58 | 6.11. 23:53 | 9164 | ||
17+27 | 219 | po 5.11. 6:36 | 6.11. 1:08 | 9164 | ||
10 | 210 | pá 2.11. 15:21 | 2.11. 22:07 | 9164 | ||
17 | 210 | st 31.10. 4:58 | 31.10. 23:53 | 9164 | ||
17 | 219 | út 30.10. 6:36 | 31.10. 1:08 | 9164 | ||
17 | 215 | po 29.10. 5:59 | 29.10. 22:15 | 9164 | ||
17 | 213 | ne 28.10. 5:38 | 28.10. 23:12 | 9164 | ||
17 | 207 | so 27.10. 4:38 | 28.10. 0:33 | 9164 | ||
17 | 210 | pá 26.10. 4:58 | 26.10. 23:53 | 9164 | ||
17 | 219 | čt 25.10. 6:36 | 26.10. 1:08 | 9164 | ||
17 | 217 | po 22.10. 4:18 | 22.10. 18:32 | 9164 | ||
17 | 210 | ne 21.10. 10:38 | 21.10. 22:53 | 9164 | ||
14+17 | 241 | so 20.10. 6:33 | 20.10. 22:15 | 9164 |