Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 371 592 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 út 31.3. 4:1731.3. 20:25 9162
10 216 po 30.3. 5:1431.3. 0:25 9162
9+10 231 ne 29.3. 5:5629.3. 12:30 9162*MU
10 209 so 28.3. 4:3628.3. 23:46 9162
10 215 pá 27.3. 4:5728.3. 0:05 9162
10 216 čt 26.3. 5:1427.3. 0:25 9162
10 218 st 25.3. 5:4125.3. 21:11 9162
10 203 út 24.3. 6:0924.3. 19:08 9162
25 201 po 23.3. 5:2623.3. 20:49 9162
9+10 231 ne 22.3. 4:1423.3. 1:00 9162
10 211 so 21.3. 5:3722.3. 0:26 9162
10 217 pá 20.3. 6:3520.3. 19:37 9162
 3  216 čt 19.3. 6:5919.3. 18:39 9162
 3  212 st 18.3. 4:2518.3. 18:07 9162
 3  212 út 17.3. 6:5517.3. 18:07 9162*Z
17 208 po 16.3. 15:1216.3. 21:37 9162
17 208 po 16.3. 5:2916.3. 9:28 9162
10 201 ne 15.3. 4:3616.3. 0:05 9162
10 209 so 14.3. 4:3614.3. 23:46 9162
24 211 pá 13.3. 6:1513.3. 19:18 9162
10 217 čt 12.3. 6:3512.3. 19:36 9162
17 214 st 11.3. 16:3011.3. 23:53 9162*Z1
17 423 st 11.3. 9:1511.3. 10:20 9162*Z2
17 217 út 10.3. 6:1010.3. 18:32 9162
 3  208 po 9.3. 6:199.3. 20:01 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9145
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.