Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 590 019 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 dnes 6:449.10. 9:04 9162
14 213 út 8.10. 4:388.10. 21:29 9162
17 211 po 7.10. 6:028.10. 0:14 9162
25 206 ne 6.10. 5:136.10. 21:19 9162
10 203 so 5.10. 5:236.10. 0:07 9162
 3  211 pá 4.10. 5:115.10. 0:39 9162
17 218 čt 3.10. 4:374.10. 0:34 9162
14 215 st 2.10. 7:152.10. 23:50 9162*Z1
10 213 út 1.10. 13:302.10. 0:46 9162*Z2
17 217 po 30.9. 4:2130.9. 19:14 9162
10 201 ne 29.9. 9:2330.9. 0:46 9162
17 207 so 28.9. 5:3728.9. 21:59 9162
 1  213 pá 27.9. 15:2227.9. 21:12 9162
29 218 pá 27.9. 5:5327.9. 9:03 9162
24 202 čt 26.9. 6:0726.9. 19:54 9162
10 211 st 25.9. 5:0125.9. 21:45 9162
29 212 út 24.9. 4:3124.9. 23:38 9162
25 214 po 23.9. 5:3923.9. 21:34 9162
17 202 pá 20.9. 7:2420.9. 22:34 9162
25 214 čt 19.9. 5:3919.9. 21:34 9162
25 205 st 18.9. 4:3318.9. 22:02 9162
25 211 út 17.9. 5:1317.9. 21:04 9162
10 216 po 16.9. 5:4216.9. 19:35 9162
25 203 ne 15.9. 4:5315.9. 22:36 9162
25 209 so 14.9. 8:4415.9. 0:16 9162
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9172
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.