Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 519 567 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 út 6.12. 5:256.12. 18:33 9162
12+14 219 po 5.12. 4:216.12. 0:08 9162
 3  204 ne 4.12. 4:524.12. 23:59 9162
 3  203 so 3.12. 4:323.12. 23:39 9162
17 232 pá 2.12. 6:192.12. 23:57 9162
 6  211 čt 1.12. 14:391.12. 21:26 9162
 6  211 čt 1.12. 5:381.12. 9:35 9162
 1  205 st 30.11. 4:5830.11. 18:35 9162
17 203 út 29.11. 6:1529.11. 23:47 9162
 3  205 pá 18.11. 5:4018.11. 19:50 9162*MU
 1  201 čt 17.11. 4:2317.11. 20:45 9162
 3  217 st 16.11. 6:4717.11. 0:19 9162
 8  209 út 15.11. 4:3315.11. 19:17 9162
17 232 po 14.11. 6:1914.11. 23:57 9162
17 209 ne 13.11. 6:2114.11. 0:07 9162
24 201 pá 11.11. 6:1611.11. 19:58 9162
17 207 čt 10.11. 15:1110.11. 19:25 9162
 3  218 čt 10.11. 6:1010.11. 8:41 9162
17 229 st 9.11. 5:579.11. 18:51 9162
17 225 út 8.11. 5:428.11. 23:17 9162
12+14 219 po 7.11. 4:218.11. 0:08 9162
 8  201 ne 6.11. 4:337.11. 0:37 9162
 3  204 so 5.11. 4:525.11. 23:59 9162
17 225 pá 4.11. 5:424.11. 23:17 9162
 3  205 čt 3.11. 5:104.11. 0:39 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.