Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9162

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 366 130 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
10 315 st 25.6. 5:3026.6. 0:34 9162
10 306 út 24.6. 6:5524.6. 20:14 9162
16 305 út 17.6. 5:3617.6. 19:39 9162
14 305 po 16.6. 6:0417.6. 1:16 9162
20 305 ne 15.6. 4:5615.6. 22:13 9162
 9  309 so 14.6. 6:5915.6. 0:37 9162
14 308 pá 13.6. 4:3213.6. 19:56 9162
20 309 čt 12.6. 6:2513.6. 0:55 9162
20 308 st 11.6. 6:2211.6. 19:58 9162
16 319 pá 6.6. 5:176.6. 18:27 9162
20 308 čt 5.6. 6:225.6. 19:58 9162
20 314 st 4.6. 5:094.6. 20:11 9162
16 313 út 3.6. 6:473.6. 23:03 9162
20 314 po 2.6. 5:092.6. 20:11 9162
12 308 ne 1.6. 4:262.6. 0:26 9162
12 305 so 31.5. 5:061.6. 1:25 9162
14 308 pá 30.5. 4:3230.5. 19:56 9162
20 305 st 28.5. 6:0729.5. 0:15 9162
14 308 út 27.5. 4:3227.5. 19:56 9162
12 311 po 26.5. 5:2727.5. 1:25 9162
16 306 so 24.5. 5:1924.5. 21:44 9162
10 318 pá 23.5. 5:3024.5. 0:34 9162
10 307 pá 16.5. 6:5516.5. 20:25 9162
20 308 út 13.5. 6:2213.5. 19:00 9162*MU
 4  308 út 6.5. 13:526.5. 18:46 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.