Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 367 945 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 čt 16.1. 5:1116.1. 18:08 9162
10 204 st 15.1. 4:5415.1. 21:10 9162
10 209 út 14.1. 5:3214.1. 21:55 9162
10 216 po 13.1. 6:2713.1. 19:28 9162
10 201 ne 12.1. 4:3612.1. 23:14 9162
10 204 so 11.1. 4:1412.1. 1:06 9162
10 209 pá 10.1. 5:3210.1. 21:55 9162
17 214 čt 9.1. 19:509.1. 23:53 9162*Z
Rok 2019
 8  208 ne 22.12. 9:3822.12. 23:19 9162
 3  205 so 21.12. 22:0022.12. 0:56 9162*Z1
10 201 so 21.12. 5:5621.12. 9:30 9162*MU
10 204 pá 20.12. 4:5420.12. 21:10 9162
10 224 čt 19.12. 4:1719.12. 20:31 9162
 3  207 st 18.12. 6:1119.12. 0:16 9162
 3  206 út 17.12. 6:0117.12. 21:56 9162
10 202 po 16.12. 4:3617.12. 0:05 9162
10 203 ne 15.12. 4:5615.12. 23:35 9162
10 201 so 14.12. 5:5615.12. 0:46 9162
10 207 pá 13.12. 5:1113.12. 18:18 9162
10 205 čt 12.12. 14:4313.12. 0:25 9162
10 210 st 11.12. 15:2111.12. 22:07 9162
25 216 st 11.12. 4:4811.12. 10:18 9162
14 204 út 10.12. 14:2211.12. 0:14 9162
17 202 út 10.12. 5:1810.12. 9:56 9162
17 208 po 9.12. 15:129.12. 21:37 9162
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9125
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.