Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 449 367 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  211 čt 2.12. 6:502.12. 16:50 9162*MU
24 201 st 1.12. 6:431.12. 20:41 9162
17 203 út 30.11. 4:4630.11. 18:56 9162
 3  218 po 29.11. 15:1929.11. 22:21 9162
 6  212 st 24.2. 6:0124.2. 9:30 9162*MU*1
16 212 út 23.2. 4:5323.2. 20:25 9162
 8  206 po 22.2. 5:3022.2. 22:53 9162
10 212 ne 21.2. 4:3521.2. 22:44 9162
10 210 so 20.2. 4:1420.2. 22:24 9162
16 211 pá 19.2. 4:4319.2. 23:17 9162
16 217 čt 18.2. 14:0618.2. 21:01 9162
16 217 čt 18.2. 4:2318.2. 11:07 9162
10 216 st 17.2. 4:3517.2. 23:04 9162
10 204 út 16.2. 5:3216.2. 20:58 9162
 6  206 po 15.2. 5:0715.2. 20:35 9162
16 205 ne 14.2. 5:2314.2. 23:17 9162
10 211 so 13.2. 4:1713.2. 22:14 9162
10 216 pá 12.2. 4:3512.2. 23:04 9162
10 212 čt 11.2. 6:5311.2. 22:06 9162
10 206 pá 5.2. 5:535.2. 20:54 9162
10 202 čt 4.2. 5:104.2. 20:29 9162
 3  201 st 3.2. 4:453.2. 21:41 9162
 3  206 út 2.2. 5:242.2. 22:17 9162
 3  205 po 1.2. 5:051.2. 21:57 9162
22 204 ne 31.1. 4:3631.1. 22:42 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zborcení kloubové konstrukce vozidla na Nádraží Holešovice u metra

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.