Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 576 894 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 208 dnes 8:5520.7. 21:04 9162
 1  204 pá 19.7. 4:4319.7. 20:27 9162
10 205 čt 18.7. 4:2318.7. 23:27 9162
10 211 st 17.7. 5:3017.7. 8:30 9162*MU
15 205 út 7.5. 6:287.5. 8:30 9162*MU
Rok 2023
 3  211 út 3.10. 5:093.10. 18:51 9162
 3  213 po 2.10. 5:243.10. 0:41 9162
17 230 ne 1.10. 4:461.10. 22:00 9162
17 224 so 30.9. 6:4930.9. 23:58 9162
 3  208 pá 29.9. 15:1829.9. 22:04 9162
24 209 pá 29.9. 5:4729.9. 9:25 9162
24 204 st 27.9. 14:4327.9. 20:27 9162
10 206 st 27.9. 5:3027.9. 9:40 9162
24 205 út 26.9. 6:3526.9. 20:42 9162
10 210 po 25.9. 6:1225.9. 19:10 9162
24 207 pá 22.9. 6:5122.9. 18:45 9162
24 207 čt 21.9. 6:5121.9. 18:45 9162
24 203 st 20.9. 6:2620.9. 19:17 9162
24 201 út 19.9. 6:0719.9. 20:12 9162
24 208 po 18.9. 5:5718.9. 19:51 9162
24 201 pá 15.9. 6:0715.9. 20:12 9162
24 203 čt 14.9. 6:2714.9. 19:17 9162
24 206 st 13.9. 6:4313.9. 19:41 9162
24 201 út 12.9. 6:0712.9. 20:12 9162
24 206 po 11.9. 6:4311.9. 19:41 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.