Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 432 177 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 st 25.11. 4:3925.11. 20:59 9162
17 214 út 24.11. 5:1924.11. 21:54 9162
17 218 po 23.11. 6:1623.11. 22:23 9162
16 212 pá 20.11. 4:5420.11. 5:55 9162*MU*1
10 204 čt 19.11. 5:3219.11. 20:58 9162
10 204 st 18.11. 5:3218.11. 20:58 9162
16 212 po 16.11. 4:5416.11. 20:25 9162
16 207 ne 15.11. 5:2315.11. 23:17 9162
10 210 so 14.11. 4:1414.11. 22:24 9162
17 223 pá 13.11. 4:1913.11. 21:10 9162
17 218 čt 12.11. 6:1612.11. 22:23 9162
 6  204 ne 8.11. 4:478.11. 20:39 9162
16 206 so 7.11. 5:237.11. 22:58 9162
16 217 pá 6.11. 4:236.11. 11:07 9162
10 216 čt 5.11. 4:375.11. 23:04 9162
16 211 st 4.11. 4:434.11. 23:17 9162
17 209 út 3.11. 6:313.11. 20:51 9162
14 208 po 2.11. 4:342.11. 21:26 9162
10 208 ne 1.11. 6:172.11. 1:04 9162
10 205 so 31.10. 4:561.11. 0:24 9162
17 221 pá 30.10. 6:5731.10. 0:13 9162
 3  217 čt 29.10. 5:2429.10. 10:20 9162
17 220 út 27.10. 4:1927.10. 23:53 9162
10 210 po 26.10. 6:2827.10. 1:04 9162
10 202 pá 23.10. 4:5723.10. 20:29 9162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Divadle Gong ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.