Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 347 770 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 čt 25.7. 17:1525.7. 19:37 9162*Z
10 206 st 24.7. 4:4024.7. 21:08 9162
 3  207 út 23.7. 6:5124.7. 0:56 9162
10 203 po 22.7. 4:1722.7. 20:42 9162
10 201 ne 21.7. 11:2922.7. 1:02 9162
17 218 so 20.7. 8:2320.7. 21:37 9162
10 206 pá 19.7. 4:4019.7. 21:08 9162
 3  201 čt 18.7. 6:0119.7. 0:36 9162
10 203 st 17.7. 4:1717.7. 20:42 9162
 3  207 út 16.7. 6:5117.7. 0:56 9162
17 217 po 15.7. 5:1816.7. 0:13 9162
10 201 ne 14.7. 11:2915.7. 1:02 9162
10 204 so 13.7. 6:0013.7. 11:00 9162*MU
10 203 pá 12.7. 4:1712.7. 6:50 9162*MU
 3  211 čt 11.7. 4:4511.7. 23:56 9162
10 210 st 10.7. 14:2011.7. 0:22 9162
10 214 st 10.7. 4:2010.7. 9:19 9162
10 214 út 9.7. 15:0010.7. 1:02 9162
17 220 po 8.7. 13:558.7. 22:29 9162
10 211 ne 30.6. 4:5630.6. 16:05 9162*MU
 3  216 pá 28.6. 6:5928.6. 18:38 9162
17 202 čt 27.6. 5:1827.6. 9:56 9162
24 215 st 26.6. 6:3926.6. 19:58 9162
10 222 út 25.6. 4:5725.6. 19:59 9162
10 222 po 24.6. 4:5724.6. 19:59 9162
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.