Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 487 602 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 pá 24.6. 6:0724.6. 18:05 9162
17 212 čt 23.6. 4:4523.6. 19:55 9162
 3  205 st 22.6. 5:0923.6. 0:40 9162
25 216 út 21.6. 14:4521.6. 22:57 9162
25 211 út 21.6. 5:5121.6. 9:20 9162
 8  207 po 20.6. 4:1320.6. 19:15 9162
 3  204 ne 19.6. 4:4919.6. 23:40 9162
17 202 so 18.6. 5:3718.6. 23:13 9162
17 206 pá 17.6. 6:3117.6. 23:58 9162
25 213 čt 16.6. 4:1516.6. 20:04 9162
17 202 st 15.6. 19:2516.6. 0:28 9162*Z1
 6  203 út 14.6. 14:0014.6. 19:26 9162*Z2
 1  208 po 13.6. 4:2013.6. 21:59 9162
 8  208 ne 12.6. 5:0513.6. 0:58 9162
17 204 so 11.6. 6:1711.6. 23:50 9162
17 229 pá 10.6. 5:5610.6. 18:51 9162
 1  204 čt 9.6. 5:559.6. 21:14 9162
 1  213 st 8.6. 9:308.6. 20:44 9162*Z3
24 205 po 6.6. 7:236.6. 19:25 9162
24 208 pá 3.6. 6:073.6. 18:05 9162
24 212 čt 2.6. 6:352.6. 20:26 9162
 8  207 st 1.6. 4:131.6. 19:15 9162
17 210 út 31.5. 15:231.6. 0:28 9162
17 202 po 30.5. 6:1630.5. 19:11 9162
 1  206 ne 29.5. 10:4429.5. 21:59 9162
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9113
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.