Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9162

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
OKD (od listopadu 2011 do prosince 2012)

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 1. 2009

Výrobní číslo: 9621

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 420 687 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 út 22.9. 14:1023.9. 0:13 9162*Z
10 206 út 22.9. 5:4422.9. 9:00 9162*MU
10 216 po 21.9. 4:1721.9. 22:31 9162
16 201 ne 20.9. 4:2320.9. 15:05 9162*MU
10 210 so 19.9. 4:1419.9. 22:24 9162
16 211 pá 18.9. 4:4319.9. 1:37 9162
17 215 čt 17.9. 5:3817.9. 19:49 9162
10 216 st 16.9. 4:1716.9. 22:31 9162
10 206 út 15.9. 5:4416.9. 0:24 9162
10 213 po 14.9. 6:5914.9. 22:24 9162
16 218 pá 11.9. 4:2311.9. 10:47 9162
10 206 čt 10.9. 5:4411.9. 0:24 9162
17 223 st 9.9. 6:5710.9. 0:13 9162
14 217 po 7.9. 5:127.9. 10:23 9162
10 206 pá 4.9. 12:005.9. 0:24 9162*Z1
10 207 pá 4.9. 5:534.9. 10:00 9162*MU*1
 1  201 čt 3.9. 5:203.9. 20:59 9162
17 223 st 2.9. 11:003.9. 0:13 9162*Z2
10 213 po 31.8. 6:5931.8. 22:24 9162
 3  205 st 26.8. 4:4526.8. 9:50 9162*MU*2
 3  204 út 25.8. 6:4226.8. 0:16 9162
10 207 po 24.8. 6:1824.8. 22:33 9162
10 202 ne 23.8. 4:1424.8. 0:24 9162
10 203 so 22.8. 4:1623.8. 0:44 9162
10 211 pá 21.8. 4:5721.8. 23:12 9162
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*1 = technická závada na Štěpničné DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*2 = technická závada na Dvorcích DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.