Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 638 484 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  201 út 8.10. 4:438.10. 11:50 9161*MU
10 206 po 7.10. 4:248.10. 0:07 9161
10 218 pá 4.10. 13:564.10. 19:55 9161
 3  209 pá 4.10. 7:244.10. 9:44 9161
25 209 čt 3.10. 4:533.10. 18:39 9161
10 218 st 2.10. 13:562.10. 19:55 9161
10 218 st 2.10. 6:422.10. 10:00 9161
 1  201 út 1.10. 4:431.10. 19:07 9161*MU
17 218 po 30.9. 4:371.10. 0:34 9161
 3  203 ne 29.9. 4:5130.9. 0:19 9161
25 209 so 28.9. 8:4429.9. 0:16 9161
24 206 pá 27.9. 5:5727.9. 19:24 9161
25 213 čt 26.9. 15:1826.9. 19:11 9161
25 209 st 18.9. 4:5318.9. 18:39 9161
10 211 út 17.9. 5:0117.9. 21:45 9161
17 201 po 16.9. 4:5716.9. 22:17 9161
17 205 ne 15.9. 4:5716.9. 0:14 9161
17 204 so 14.9. 4:3714.9. 23:54 9161
17 217 pá 13.9. 4:3714.9. 0:34 9161
29 215 čt 12.9. 5:1113.9. 0:38 9161
 1  209 st 11.9. 5:5211.9. 20:27 9161
24 206 út 10.9. 5:5710.9. 19:24 9161
25 201 po 9.9. 5:449.9. 19:31 9161
24 203 pá 6.9. 6:176.9. 20:04 9161
 8  206 čt 5.9. 5:075.9. 19:39 9161
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.