Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 438 267 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 čt 3.12. 5:323.12. 20:58 9161
10 204 st 2.12. 5:322.12. 20:58 9161
17 221 út 1.12. 6:461.12. 21:06 9161
17 208 po 30.11. 6:2130.11. 20:36 9161
10 202 pá 27.11. 5:1127.11. 20:29 9161
17 217 čt 26.11. 6:0626.11. 22:14 9161
17 201 st 25.11. 4:5925.11. 7:30 9161*MU
17 223 út 24.11. 4:1924.11. 21:10 9161
10 216 po 23.11. 4:3723.11. 23:04 9161
17 229 pá 20.11. 5:1920.11. 22:33 9161
10 215 čt 19.11. 4:1719.11. 22:44 9161
17 217 st 18.11. 6:0618.11. 22:14 9161
10 211 út 17.11. 4:1617.11. 22:14 9161
10 202 po 16.11. 5:1116.11. 20:29 9161
10 212 ne 15.11. 4:3615.11. 22:44 9161
16 207 so 14.11. 5:2314.11. 23:17 9161
17 216 pá 13.11. 5:5413.11. 22:04 9161
17 219 čt 12.11. 6:2612.11. 22:43 9161
10 202 pá 6.11. 5:116.11. 17:30 9161*MU
10 204 čt 5.11. 5:325.11. 20:58 9161
17 221 st 4.11. 6:464.11. 21:06 9161
16 212 po 2.11. 4:542.11. 20:25 9161
17 213 ne 1.11. 10:091.11. 20:51 9161
 3  205 so 31.10. 5:0531.10. 23:36 9161
10 216 pá 30.10. 4:1730.10. 22:31 9161
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.