Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 562 857 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 dnes 6:1628.11. 19:58 9161
24 203 pá 25.11. 6:2625.11. 20:26 9161
24 204 čt 24.11. 6:3624.11. 18:37 9161
 3  203 st 23.11. 7:1923.11. 18:29 9161
24 204 út 22.11. 6:3622.11. 18:37 9161
 6  213 po 21.11. 6:5921.11. 18:55 9161
24 205 pá 18.11. 6:3618.11. 20:26 9161
24 203 st 16.11. 6:2616.11. 20:26 9161
24 202 út 15.11. 14:5215.11. 20:11 9161
25 212 út 15.11. 6:0915.11. 9:37 9161
 3  203 po 14.11. 7:1914.11. 18:09 9161
 3  203 pá 11.11. 7:1911.11. 18:09 9161
 3  203 čt 10.11. 7:1910.11. 18:09 9161
 6  213 st 9.11. 6:599.11. 18:55 9161
25 212 út 8.11. 14:158.11. 20:02 9161
25 212 út 8.11. 6:098.11. 9:37 9161
24 206 po 7.11. 7:087.11. 20:41 9161
 3  211 pá 4.11. 6:014.11. 19:12 9161
 1  205 čt 3.11. 4:583.11. 18:35 9161
25 212 st 2.11. 14:152.11. 20:02 9161
 8  215 st 2.11. 6:202.11. 9:09 9161
 3  203 út 1.11. 7:201.11. 18:09 9161
 3  203 po 31.10. 7:2031.10. 18:09 9161
 3  203 út 25.10. 7:2025.10. 18:29 9161
 1  205 po 24.10. 4:5824.10. 13:05 9161*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.