Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 426 882 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 čt 24.9. 5:4425.9. 0:24 9161
17 208 st 23.9. 6:2923.9. 20:59 9161
17 213 út 22.9. 5:3822.9. 19:49 9161
10 213 po 21.9. 6:5921.9. 22:24 9161
17 221 pá 18.9. 6:4118.9. 21:06 9161
 3  219 čt 17.9. 6:5217.9. 9:24 9161
24 201 st 16.9. 6:3116.9. 19:36 9161
24 204 út 15.9. 7:0315.9. 20:15 9161
17 201 po 14.9. 4:3914.9. 19:15 9161
10 205 ne 13.9. 4:0514.9. 0:09 9161
16 206 so 12.9. 8:0413.9. 1:43 9161
10 217 pá 11.9. 4:3711.9. 20:00 9161
10 213 čt 10.9. 6:5910.9. 22:24 9161
10 213 st 9.9. 6:599.9. 22:24 9161
10 213 út 8.9. 6:598.9. 22:24 9161
17 208 so 5.9. 4:595.9. 23:53 9161
10 216 pá 4.9. 4:174.9. 22:31 9161
16 211 čt 3.9. 4:434.9. 1:37 9161
10 216 st 2.9. 4:172.9. 22:31 9161
10 206 út 1.9. 5:442.9. 0:24 9161
17 204 st 26.8. 4:5326.8. 20:07 9161
10 207 út 25.8. 6:1825.8. 22:33 9161
10 204 po 24.8. 4:1424.8. 20:11 9161
10 204 ne 23.8. 4:1624.8. 1:04 9161
10 202 so 22.8. 4:1423.8. 0:24 9161


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.