Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 449 772 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 207 po 8.3. 6:158.3. 19:55 9161
24 204 pá 5.3. 6:475.3. 19:56 9161
24 203 čt 4.3. 6:364.3. 19:46 9161
24 203 st 3.3. 6:363.3. 19:46 9161
24 201 út 2.3. 6:152.3. 19:26 9161
24 204 po 1.3. 6:471.3. 19:56 9161
10 205 ne 28.2. 5:1628.2. 21:06 9161
10 209 so 27.2. 6:3727.2. 22:06 9161
10 206 pá 26.2. 5:5326.2. 20:54 9161
10 202 čt 25.2. 5:1025.2. 20:29 9161
10 202 st 24.2. 5:1024.2. 20:29 9161
10 212 út 23.2. 6:5323.2. 22:06 9161
17 218 po 22.2. 6:1622.2. 8:15 9161*MU*1
10 205 ne 21.2. 5:1621.2. 21:06 9161
10 209 so 20.2. 6:3720.2. 22:06 9161
 3  203 pá 19.2. 6:2219.2. 9:00 9161
16 206 čt 18.2. 6:1918.2. 22:24 9161
10 206 st 17.2. 5:5317.2. 20:54 9161
16 206 út 16.2. 6:1916.2. 22:24 9161
16 206 po 15.2. 6:1915.2. 22:24 9161
10 211 ne 14.2. 4:1714.2. 22:14 9161
10 212 so 13.2. 4:3513.2. 22:44 9161
10 204 pá 12.2. 5:3212.2. 20:58 9161
10 206 čt 11.2. 5:5311.2. 20:54 9161
14 208 st 10.2. 4:3410.2. 21:26 9161
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Jiráskově náměstí ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.