Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 468 732 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 ne 13.6. 11:0413.6. 23:44 9161
10 201 so 12.6. 4:1312.6. 22:24 9161
10 202 pá 11.6. 5:1011.6. 23:44 9161
10 216 čt 10.6. 4:3610.6. 23:24 9161
10 215 st 9.6. 4:169.6. 23:04 9161
10 202 út 8.6. 5:108.6. 23:44 9161
9+15 208 po 7.6. 5:027.6. 22:33 9161
17 208 ne 6.6. 4:596.6. 23:43 9161
10 203 so 5.6. 4:355.6. 23:04 9161
 3  205 pá 4.6. 5:054.6. 23:55 9161
17 223 čt 3.6. 4:193.6. 23:44 9161
36 207 st 2.6. 14:452.6. 23:25 9161*Z1
36 806 st 2.6. 13:452.6. 14:45 9161*Z1
36 207 st 2.6. 4:232.6. 13:45 9161*MU
10 212 út 1.6. 6:531.6. 22:24 9161
7+95 255 po 31.5. 20:501.6. 4:11 9161
17 201 po 31.5. 4:5931.5. 19:15 9161
10 207 ne 30.5. 5:1631.5. 0:03 9161
10 204 so 29.5. 4:5629.5. 23:23 9161
17 214 pá 28.5. 7:4028.5. 21:54 9161*Z2
 3  205 st 26.5. 5:0526.5. 10:15 9161*MU
17 219 út 25.5. 14:3025.5. 23:23 9161*Z3
 3  206 út 25.5. 9:3025.5. 12:30 9161*Z4
10 207 ne 23.5. 5:1623.5. 8:45 9161*MU
 3  201 so 22.5. 4:4522.5. 23:35 9161
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9130
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.