Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 362 793 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 220 po 18.11. 14:3619.11. 1:08 9161
 3  209 po 18.11. 5:0518.11. 9:50 9161
 3  208 ne 17.11. 10:1417.11. 23:56 9161
25 208 so 16.11. 4:5016.11. 23:03 9161
10 209 pá 15.11. 5:3215.11. 21:55 9161
10 204 čt 14.11. 4:5414.11. 21:10 9161
10 204 st 13.11. 4:5413.11. 21:10 9161
10 209 út 12.11. 5:3212.11. 21:55 9161
10 206 po 11.11. 5:1111.11. 18:08 9161
 8  208 ne 10.11. 9:3810.11. 23:19 9161
 3  208 so 9.11. 5:259.11. 23:56 9161
10 216 pá 8.11. 6:278.11. 19:28 9161
10 204 čt 7.11. 4:547.11. 21:10 9161
10 204 st 6.11. 4:546.11. 21:10 9161
10 204 út 5.11. 4:545.11. 21:10 9161
10 210 po 4.11. 15:214.11. 22:07 9161
 3  209 po 4.11. 5:054.11. 9:50 9161
10 201 ne 3.11. 4:363.11. 23:14 9161
10 204 so 2.11. 4:143.11. 1:06 9161
10 204 pá 1.11. 4:541.11. 21:10 9161
10 204 čt 31.10. 4:5431.10. 21:10 9161
10 209 st 30.10. 5:3230.10. 21:55 9161
10 216 út 29.10. 6:2729.10. 19:28 9161
10 201 po 28.10. 4:3628.10. 23:14 9161
10 205 ne 27.10. 5:5628.10. 0:46 9161


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.