Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 314 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 čt 21.2. 6:2021.2. 21:00 9161
24 208 st 20.2. 14:3120.2. 18:50 9161
24 208 st 20.2. 5:4420.2. 10:02 9161
17 202 út 19.2. 14:2419.2. 18:16 9161
17 220 út 19.2. 6:0419.2. 10:00 9161
17 214 po 18.2. 5:5318.2. 23:53 9161
 3  204 pá 15.2. 14:3515.2. 19:32 9161
17 208 pá 15.2. 5:2915.2. 9:28 9161
 3  203 čt 14.2. 5:2414.2. 23:56 9161
17 213 st 13.2. 5:4714.2. 0:53 9161
 3  208 út 12.2. 6:1912.2. 20:01 9161
17 220 po 11.2. 14:3612.2. 0:43 9161
17 220 po 11.2. 6:0411.2. 10:00 9161
17 208 st 23.1. 15:1223.1. 20:45 9161*MU
 3  209 st 23.1. 5:0523.1. 9:50 9161
17 214 út 22.1. 5:5322.1. 23:53 9161
 3  217 po 21.1. 4:4522.1. 0:56 9161
17 218 ne 20.1. 4:5820.1. 23:43 9161
 3  205 so 19.1. 5:0520.1. 0:56 9161
17 215 pá 18.1. 5:5918.1. 22:15 9161
17 207 čt 17.1. 7:1218.1. 0:13 9161
17 212 st 16.1. 5:3716.1. 19:37 9161
17 222 út 15.1. 4:3816.1. 0:33 9161
17 219 po 14.1. 6:3615.1. 1:08 9161
 6  201 ne 13.1. 5:4614.1. 0:15 9161
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.