Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 671 619 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  209 po 28.4. 9:1528.4. 11:00 9161*Z1+MU*1
 3  208 so 26.4. 9:5826.4. 21:06 9161
 5  207 pá 25.4. 6:2625.4. 20:30 9161
 1  206 čt 24.4. 5:0424.4. 21:41 9161
 1  209 st 23.4. 5:2123.4. 22:10 9161
10 213 út 22.4. 5:1923.4. 0:47 9161
17 216 po 21.4. 15:5022.4. 0:46 9161*Z2
25 204 st 16.4. 6:0516.4. 19:52 9161
 3  209 út 15.4. 6:0315.4. 19:05 9161
25 206 po 14.4. 4:3314.4. 22:02 9161
 3  202 ne 13.4. 4:5114.4. 0:00 9161
10 203 so 12.4. 5:2413.4. 0:07 9161
 5  207 pá 11.4. 6:2611.4. 20:30 9161
 5  209 čt 10.4. 6:5110.4. 20:58 9161
10 211 st 9.4. 5:039.4. 21:45 9161
10 202 út 8.4. 6:338.4. 20:25 9161
10 209 po 7.4. 10:258.4. 0:27 9161*Z3
10 205 ne 6.4. 19:306.4. 22:47 9161*Z4
10 207 ne 6.4. 4:416.4. 7:30 9161*MU
10 211 so 5.4. 4:415.4. 22:47 9161
10 203 pá 4.4. 14:374.4. 23:27 9161
 3  217 pá 4.4. 7:324.4. 9:53 9161
24 207 čt 3.4. 15:273.4. 19:16 9161
14 217 čt 3.4. 6:193.4. 8:33 9161
25 211 st 2.4. 4:532.4. 11:00 9161*MU
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9154 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Hradčanská DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9160
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.