Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 379 377 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  204 ne 5.4. 8:186.4. 1:02 9161
 8  201 so 4.4. 4:294.4. 23:03 9161
10 215 pá 3.4. 4:574.4. 0:05 9161
10 216 čt 2.4. 5:143.4. 0:25 9161
17 204 st 1.4. 5:371.4. 21:15 9161
25 210 út 31.3. 4:3231.3. 20:42 9161
10 201 po 30.3. 15:2131.3. 1:05 9161
17 211 ne 29.3. 5:5829.3. 21:37 9161
17 210 so 28.3. 6:1328.3. 22:15 9161
14 204 pá 27.3. 5:5727.3. 23:49 9161
10 216 st 25.3. 5:1426.3. 0:25 9161
10 216 út 24.3. 5:1425.3. 0:25 9161
10 215 po 23.3. 4:5724.3. 0:05 9161
10+39 234 ne 22.3. 5:5623.3. 1:06 9161
10 209 so 21.3. 5:1721.3. 23:46 9161
10 204 pá 20.3. 4:5420.3. 21:11 9161
 3  217 čt 19.3. 9:5020.3. 0:57 9161*Z
10 202 st 18.3. 4:3619.3. 0:06 9161
10 202 út 17.3. 4:3618.3. 0:06 9161
10 204 po 16.3. 4:5416.3. 21:10 9161
10 204 ne 15.3. 5:1616.3. 0:46 9161
10 211 so 14.3. 4:5615.3. 0:26 9161
10 216 pá 13.3. 6:2713.3. 19:28 9161
10 206 čt 12.3. 5:1112.3. 18:08 9161
17 212 st 11.3. 5:3711.3. 19:37 9161
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9120

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.