Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 11. 12. 2008
Výrobní číslo: 9620
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 654 264 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 207 | dnes 5:13 | 24.1. 22:36 | 9161 | ||
25 | 207 | čt 23.1. 5:13 | 23.1. 22:36 | 9161 | ||
1 | 204 | st 22.1. 5:16 | 22.1. 21:55 | 9161 | ||
25 | 205 | út 21.1. 4:53 | 21.1. 22:02 | 9161 | ||
25 | 207 | po 20.1. 5:13 | 20.1. 22:36 | 9161 | ||
10 | 209 | pá 17.1. 5:43 | 18.1. 0:46 | 9161 | ||
25 | 206 | čt 16.1. 5:08 | 16.1. 22:16 | 9161 | ||
10 | 211 | st 15.1. 5:52 | 16.1. 1:06 | 9161 | ||
1 | 202 | út 14.1. 4:43 | 14.1. 21:26 | 9161 | ||
10 | 209 | po 13.1. 5:43 | 14.1. 0:46 | 9161 | ||
25 | 208 | ne 12.1. 10:55 | 12.1. 21:03 | 9161 | ||
10 | 203 | pá 10.1. 4:44 | 10.1. 20:25 | 9161 | ||
10 | 209 | čt 9.1. 5:43 | 10.1. 0:46 | 9161 | ||
10 | 214 | st 8.1. 6:23 | 8.1. 22:14 | 9161 | ||
10 | 202 | út 7.1. 4:24 | 7.1. 23:26 | 9161 | ||
10 | 211 | po 6.1. 5:52 | 7.1. 1:06 | 9161 | ||
10 | 201 | ne 5.1. 9:22 | 6.1. 0:46 | 9161 | ||
3 | 202 | so 4.1. 8:28 | 4.1. 23:59 | 9161 | ||
Rok 2024 | ||||||
25 | 208 | po 30.12. 5:29 | 30.12. 19:30 | 9161 | ||
10 | 217 | pá 27.12. 6:23 | 27.12. 22:20 | 9161 | ||
17+92 | 251 | út 24.12. 4:26 | 24.12. 23:01 | 9161 | ||
10 | 207 | po 23.12. 4:44 | 23.12. 20:33 | 9161 | ||
10 | 201 | ne 22.12. 9:22 | 23.12. 0:46 | 9161 | ||
10 | 211 | so 21.12. 4:24 | 21.12. 22:46 | 9161 | ||
10 | 214 | pá 20.12. 5:27 | 21.12. 1:06 | 9161 |