Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9161

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 11. 12. 2008

Výrobní číslo: 9620

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 374 763 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 ne 26.1. 5:1827.1. 0:13 9161
10 204 so 25.1. 4:1426.1. 1:06 9161
10 202 pá 24.1. 4:3625.1. 0:05 9161
10 204 čt 23.1. 4:5423.1. 21:10 9161
10 209 st 22.1. 5:3222.1. 21:55 9161
10 209 út 21.1. 5:3221.1. 21:55 9161
10 204 po 20.1. 4:5420.1. 21:10 9161
17 214 ne 19.1. 9:0320.1. 0:53 9161
 8  203 so 18.1. 5:0918.1. 23:19 9161
10 206 pá 17.1. 5:1117.1. 18:08 9161
10 216 čt 16.1. 6:2716.1. 19:28 9161
10 216 út 14.1. 6:2714.1. 19:28 9161
10 204 po 13.1. 4:5413.1. 21:10 9161
10 205 ne 12.1. 5:5613.1. 0:46 9161
10 212 so 11.1. 5:1612.1. 0:26 9161
10 204 pá 10.1. 4:5410.1. 21:10 9161
10 209 čt 9.1. 5:329.1. 21:55 9161
10 204 st 8.1. 4:548.1. 21:10 9161
17 214 út 7.1. 5:537.1. 23:53 9161
10 202 po 6.1. 4:367.1. 0:05 9161
 3  204 st 1.1. 11:302.1. 0:36 9161*Z
Rok 2019
 3  204 st 25.12. 11:3026.12. 0:36 9161*Z1
10 218 po 23.12. 5:4123.12. 21:11 9161
10 205 ne 22.12. 5:5623.12. 0:46 9161
10 201 so 21.12. 9:3022.12. 0:46 9161*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9141
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.