Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 357 420 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 pá 23.8. 5:4723.8. 23:53 9160
17 220 čt 22.8. 13:5522.8. 22:29 9160
17 209 st 21.8. 6:2022.8. 1:08 9160
17 210 út 20.8. 5:5920.8. 22:15 9160
10 208 po 19.8. 4:1419.8. 19:55 9160
17 214 ne 18.8. 9:0319.8. 0:53 9160
3+26 219 so 17.8. 5:1017.8. 22:14 9160
 3  207 pá 16.8. 6:5117.8. 0:56 9160
17 220 st 14.8. 13:5514.8. 22:29 9160
 3  215 po 12.8. 14:5113.8. 0:16 9160
24 203 pá 9.8. 6:369.8. 19:58 9160
24 201 čt 8.8. 6:168.8. 19:38 9160
24 203 st 7.8. 6:367.8. 19:58 9160
24 201 út 6.8. 6:166.8. 19:38 9160
 3  207 po 5.8. 6:516.8. 0:56 9160
 3  209 so 3.8. 8:144.8. 0:16 9160
 3  201 pá 2.8. 6:013.8. 0:36 9160
16 214 čt 1.8. 4:561.8. 21:11 9160
 3  212 st 31.7. 5:0531.7. 19:22 9160
 3  201 út 30.7. 6:0131.7. 0:36 9160
 3  204 po 29.7. 6:2129.7. 20:12 9160
17 209 ne 28.7. 9:4229.7. 0:36 9160
 3  208 so 27.7. 5:2527.7. 23:56 9160
 3  214 st 24.7. 5:2424.7. 21:56 9160
17 219 út 23.7. 5:3724.7. 0:33 9160


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.