Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 333 330 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 út 23.4. 5:4323.4. 18:02 9160
10 204 po 22.4. 5:1623.4. 0:26 9160
10 208 ne 21.4. 3:5622.4. 1:06 9160
10 204 so 20.4. 3:5621.4. 1:06 9160
10 206 pá 19.4. 4:1619.4. 22:54 9160
17 207 čt 18.4. 6:2419.4. 0:08 9160
17 207 st 17.4. 7:1218.4. 0:13 9160
17 217 út 16.4. 4:1816.4. 18:32 9160
17 207 po 15.4. 17:0016.4. 0:13 9160*Z
17 220 st 10.4. 16:5010.4. 20:45 9160*Z1
17 220 út 9.4. 6:049.4. 10:00 9160
10 205 po 8.4. 14:439.4. 0:25 9160
17 202 po 8.4. 5:188.4. 9:56 9160
10 205 pá 5.4. 14:436.4. 0:25 9160
10 210 pá 5.4. 6:485.4. 10:08 9160
 3  207 čt 4.4. 6:115.4. 0:16 9160
17 212 st 3.4. 5:373.4. 19:37 9160
17 201 út 2.4. 6:242.4. 22:29 9160
 3  204 po 1.4. 6:431.4. 9:10 9160
10 204 ne 31.3. 5:161.4. 0:26 9160
10 201 so 30.3. 5:5631.3. 0:46 9160
17 210 pá 29.3. 4:5829.3. 23:43 9160
 3  217 čt 28.3. 4:4529.3. 0:56 9160
17 219 st 27.3. 6:3628.3. 1:08 9160
17 201 po 25.3. 6:2425.3. 22:29 9160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.