Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 484 959 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 dnes 6:277.6. 19:33 9160
24 204 út 6.6. 6:436.6. 19:51 9160
24 201 po 5.6. 6:175.6. 19:25 9160
25 208 ne 4.6. 9:324.6. 22:40 9160
17 229 so 3.6. 8:493.6. 21:09 9160
24 203 pá 2.6. 6:362.6. 19:49 9160
24 201 čt 1.6. 6:161.6. 19:30 9160
14 214 st 31.5. 4:5331.5. 21:52 9160
 3  205 út 30.5. 6:2030.5. 21:33 9160
 1  213 po 29.5. 6:2529.5. 20:58 9160
 1  202 pá 26.5. 5:0026.5. 21:43 9160
24 203 čt 25.5. 6:3625.5. 19:49 9160
24 211 st 24.5. 5:5624.5. 18:53 9160
 3  217 út 23.5. 6:4724.5. 0:19 9160
 3  206 po 22.5. 5:2522.5. 18:33 9160
 8  208 ne 21.5. 8:4722.5. 0:59 9160
Zvl 201 so 20.5. 20:4520.5. 23:30 9160*1
 1  201 so 20.5. 4:2420.5. 20:44 9160
 6  211 pá 19.5. 14:5820.5. 0:41 9160
 6  211 pá 19.5. 6:1419.5. 9:25 9160
24 207 čt 18.5. 14:3618.5. 20:11 9160
24 214 čt 18.5. 6:0618.5. 9:50 9160
25 203 st 17.5. 5:1217.5. 20:00 9160
17 232 út 16.5. 6:1916.5. 23:57 9160
 1  210 po 15.5. 5:5515.5. 18:34 9160
*1 = posílení provozu po skončení kulturních akcí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.