Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 8. 12. 2008
Výrobní číslo: 9619
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 322 665 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
20 | 307 | út 5.8. 5:55 | 5.8. 20:12 | 9160*1 | ||
9 | 319 | ne 3.8. 4:40 | 3.8. 21:22 | 9160 | ||
9 | 309 | so 2.8. 7:56 | 3.8. 0:47 | 9160 | ||
20 | 301 | pá 1.8. 4:53 | 1.8. 20:24 | 9160 | ||
12 | 307 | st 30.7. 5:12 | 31.7. 1:09 | 9160 | ||
20 | 306 | pá 25.7. 5:36 | 26.7. 0:55 | 9160 | ||
12 | 305 | čt 24.7. 5:02 | 25.7. 0:45 | 9160 | ||
20 | 307 | ne 20.7. 5:36 | 21.7. 0:55 | 9160 | ||
10 | 306 | so 19.7. 4:31 | 19.7. 23:53 | 9160 | ||
16 | 310 | pá 18.7. 6:10 | 18.7. 21:34 | 9160 | ||
14 | 319 | čt 17.7. 13:48 | 17.7. 21:46 | 9160 | ||
10 | 306 | út 15.7. 4:31 | 15.7. 21:02 | 9160 | ||
12 | 309 | po 14.7. 5:27 | 15.7. 1:25 | 9160 | ||
12 | 303 | ne 13.7. 5:24 | 13.7. 20:50 | 9160 | ||
20 | 303 | so 12.7. 4:36 | 13.7. 0:03 | 9160 | ||
12 | 305 | pá 11.7. 5:02 | 12.7. 0:45 | 9160 | ||
10 | 312 | čt 10.7. 5:29 | 10.7. 22:12 | 9160 | ||
7 | 307 | st 9.7. 4:44 | 9.7. 9:27 | 9160 | ||
20 | 303 | po 7.7. 5:09 | 8.7. 0:35 | 9160 | ||
12 | 301 | ne 6.7. 4:46 | 7.7. 1:09 | 9160 | ||
9 | 310 | so 5.7. 8:08 | 6.7. 1:00 | 9160 | ||
14 | 302 | st 2.7. 4:50 | 2.7. 22:37 | 9160 | ||
10 | 301 | po 30.6. 6:42 | 30.6. 20:04 | 9160 | ||
9 | 319 | so 28.6. 9:15 | 28.6. 21:22 | 9160 | ||
12 | 303 | ne 22.6. 5:24 | 22.6. 20:50 | 9160 |