Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 361 770 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
33 202 pá 13.9. 4:2513.9. 7:45 9160*MU
33 211 čt 12.9. 5:2412.9. 22:40 9160
17 201 st 11.9. 6:2411.9. 22:29 9160
17 204 út 10.9. 6:1010.9. 18:36 9160
33 207 po 9.9. 5:0510.9. 0:36 9160
33 211 pá 6.9. 5:246.9. 22:40 9160
24 215 čt 5.9. 6:035.9. 20:07 9160
17 220 út 3.9. 14:363.9. 21:00 9160*MU
17 220 út 3.9. 6:043.9. 10:00 9160
17 212 po 2.9. 5:372.9. 19:37 9160
10 208 ne 1.9. 4:142.9. 1:06 9160
10 204 so 31.8. 4:141.9. 1:06 9160
17 215 pá 30.8. 6:2530.8. 23:43 9160
25 201 čt 29.8. 5:3329.8. 22:34 9160
17 214 st 28.8. 4:1829.8. 0:53 9160
17 201 út 27.8. 5:4727.8. 23:53 9160
 3  211 po 26.8. 4:4526.8. 23:56 9160
10 208 ne 25.8. 4:1426.8. 1:06 9160
10 201 so 24.8. 5:5625.8. 0:46 9160
17 201 pá 23.8. 5:4723.8. 23:53 9160
17 220 čt 22.8. 13:5522.8. 22:29 9160
17 209 st 21.8. 6:2022.8. 1:08 9160
17 210 út 20.8. 5:5920.8. 22:15 9160
10 208 po 19.8. 4:1419.8. 19:55 9160
17 214 ne 18.8. 9:0319.8. 0:53 9160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.