Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 563 557 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 209 út 8.10. 7:518.10. 18:59 9160
24 209 po 7.10. 7:517.10. 18:59 9160
24 201 pá 4.10. 6:474.10. 19:54 9160
24 209 čt 3.10. 7:513.10. 18:59 9160
24 212 st 2.10. 6:262.10. 19:24 9160
24 209 út 1.10. 7:511.10. 18:59 9160
24 202 pá 27.9. 6:0727.9. 19:54 9160
 1  203 čt 26.9. 6:4026.9. 21:27 9160
 1  204 st 25.9. 5:0325.9. 19:36 9160
25 214 út 24.9. 5:3924.9. 21:34 9160
24 204 po 23.9. 7:2723.9. 20:14 9160
 8  206 pá 20.9. 5:0720.9. 19:39 9160
24 202 čt 19.9. 6:0719.9. 19:54 9160
29 218 st 18.9. 5:5318.9. 9:33 9160
29 223 út 17.9. 15:3217.9. 21:49 9160
25 209 pá 13.9. 4:5313.9. 18:39 9160
25 209 čt 12.9. 12:4512.9. 18:39 9160*Z1
 1  211 čt 12.9. 6:1012.9. 9:45 9160*MU
25 201 st 11.9. 5:4411.9. 19:31 9160
25 209 út 10.9. 4:5310.9. 18:39 9160
10 205 po 9.9. 4:209.9. 23:46 9160
10 216 pá 6.9. 5:426.9. 19:35 9160
24 201 čt 5.9. 6:555.9. 19:34 9160
25 211 st 4.9. 5:134.9. 21:04 9160
25 205 út 3.9. 4:333.9. 22:02 9160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.