Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 337 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 307 út 5.8. 5:555.8. 20:12 9160*1
 9  319 ne 3.8. 4:403.8. 21:22 9160
 9  309 so 2.8. 7:563.8. 0:47 9160
20 301 pá 1.8. 4:531.8. 20:24 9160
12 307 st 30.7. 5:1231.7. 1:09 9160
20 306 pá 25.7. 5:3626.7. 0:55 9160
12 305 čt 24.7. 5:0225.7. 0:45 9160
20 307 ne 20.7. 5:3621.7. 0:55 9160
10 306 so 19.7. 4:3119.7. 23:53 9160
16 310 pá 18.7. 6:1018.7. 21:34 9160
14 319 čt 17.7. 13:4817.7. 21:46 9160
10 306 út 15.7. 4:3115.7. 21:02 9160
12 309 po 14.7. 5:2715.7. 1:25 9160
12 303 ne 13.7. 5:2413.7. 20:50 9160
20 303 so 12.7. 4:3613.7. 0:03 9160
12 305 pá 11.7. 5:0212.7. 0:45 9160
10 312 čt 10.7. 5:2910.7. 22:12 9160
 7  307 st 9.7. 4:449.7. 9:27 9160
20 303 po 7.7. 5:098.7. 0:35 9160
12 301 ne 6.7. 4:467.7. 1:09 9160
 9  310 so 5.7. 8:086.7. 1:00 9160
14 302 st 2.7. 4:502.7. 22:37 9160
10 301 po 30.6. 6:4230.6. 20:04 9160
 9  319 so 28.6. 9:1528.6. 21:22 9160
12 303 ne 22.6. 5:2422.6. 20:50 9160
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.