Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 324 105 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  216 pá 15.2. 6:5915.2. 18:38 9160
24 202 čt 14.2. 6:5514.2. 18:02 9160
 3  216 st 13.2. 6:5913.2. 18:38 9160
24 202 út 12.2. 6:5512.2. 18:02 9160
24 213 po 11.2. 6:3111.2. 19:38 9160
 3  216 pá 8.2. 6:598.2. 18:38 9160
24 202 st 6.2. 6:556.2. 18:02 9160
 3  216 út 5.2. 6:595.2. 18:38 9160
17 214 po 4.2. 5:534.2. 23:53 9160
 3  208 ne 3.2. 10:143.2. 23:56 9160
17 205 pá 1.2. 6:201.2. 21:00 9160
17 215 čt 31.1. 5:5931.1. 22:15 9160
17 219 st 30.1. 6:3631.1. 1:08 9160
17 217 út 29.1. 4:1829.1. 18:32 9160
 3  217 po 28.1. 4:4529.1. 0:56 9160
 6  201 ne 27.1. 5:4628.1. 0:15 9160
17 207 so 26.1. 4:3827.1. 0:43 9160
17 219 pá 25.1. 6:3626.1. 1:08 9160
17 217 čt 24.1. 4:1824.1. 18:32 9160
17 219 st 23.1. 6:3624.1. 1:08 9160
17 210 út 22.1. 4:5822.1. 23:43 9160
17 219 po 21.1. 6:3622.1. 1:08 9160
 6  206 so 19.1. 5:0619.1. 23:35 9160
17 205 pá 18.1. 6:2018.1. 21:00 9160
24 216 čt 17.1. 6:4717.1. 20:07 9160


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.