Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9160

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 9619

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 542 872 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  206 ne 26.5. 15:3026.5. 20:57 9160*Z1
 8  201 so 25.5. 15:5026.5. 0:39 9160*Z2
25 208 pá 24.5. 6:1324.5. 21:49 9160
25 210 čt 23.5. 4:3423.5. 19:50 9160
10 209 st 22.5. 4:4223.5. 0:27 9160
25 203 út 21.5. 7:0321.5. 22:37 9160
12 211 po 20.5. 15:0020.5. 23:54 9160*Z3
17 210 so 18.5. 16:3018.5. 23:55 9160*Z4
10 218 pá 17.5. 13:5617.5. 19:55 9160
 7  201 pá 17.5. 6:0017.5. 9:57 9160
17 217 čt 16.5. 7:2917.5. 0:10 9160
25 204 st 15.5. 5:2915.5. 19:02 9160
17 208 út 14.5. 15:2914.5. 22:35 9160
30 213 út 14.5. 6:3414.5. 8:55 9160
30 209 po 13.5. 15:0013.5. 19:41 9160
17 216 pá 10.5. 5:0310.5. 18:51 9160
17 213 čt 9.5. 4:439.5. 23:56 9160
17 201 st 8.5. 4:268.5. 21:43 9160
17 212 út 7.5. 4:267.5. 20:43 9160
25 205 po 6.5. 5:396.5. 21:04 9160
10 208 ne 5.5. 5:225.5. 23:47 9160
25 207 so 4.5. 4:544.5. 22:37 9160
25 208 pá 3.5. 6:133.5. 21:49 9160
10 216 čt 2.5. 5:422.5. 19:35 9160
10 218 út 30.4. 13:5630.4. 19:55 9160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.