Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 433 216 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 pá 3.7. 5:383.7. 12:30 9159*MU
17 225 čt 2.7. 4:592.7. 22:33 9159
17 225 st 1.7. 4:591.7. 22:33 9159
17 208 út 30.6. 6:311.7. 0:33 9159
 3  210 pá 26.6. 6:1926.6. 23:16 9159
 3  210 čt 25.6. 6:1925.6. 20:15 9159*MU
17 201 st 24.6. 4:3924.6. 19:15 9159
17 221 út 23.6. 6:4123.6. 21:06 9159
17 225 po 22.6. 4:5922.6. 9:18 9159
 3  202 ne 21.6. 4:2522.6. 0:36 9159
17 204 so 20.6. 6:5420.6. 22:35 9159
 3  201 pá 19.6. 4:2520.6. 0:16 9159
17 211 čt 18.6. 6:3718.6. 23:53 9159
 3  205 st 17.6. 4:4518.6. 0:36 9159
 1  205 út 16.6. 6:0316.6. 21:41 9159
 1  205 po 15.6. 6:0315.6. 21:41 9159
16 201 ne 14.6. 4:2315.6. 0:17 9159
 3  208 so 13.6. 8:0014.6. 0:16 9159
17 211 pá 12.6. 6:3712.6. 23:53 9159
 1  201 čt 11.6. 5:2011.6. 20:59 9159
 1  205 st 10.6. 6:0310.6. 21:41 9159
17 219 út 9.6. 6:169.6. 23:13 9159
17 216 po 8.6. 5:488.6. 22:14 9159
17 218 ne 7.6. 10:097.6. 23:13 9159
17 205 so 6.6. 4:596.6. 22:53 9159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.