Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 343 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 206 út 23.4. 6:1323.4. 23:48 9159
24 208 st 17.4. 14:3117.4. 18:50 9159
 3  209 st 17.4. 5:0517.4. 9:50 9159
17 207 po 15.4. 15:0015.4. 17:00 9159*Z
17 210 so 13.4. 6:2314.4. 0:13 9159
17 208 pá 12.4. 15:1212.4. 21:37 9159
17 202 pá 12.4. 5:1812.4. 9:56 9159
 3  217 čt 11.4. 4:4512.4. 0:56 9159
17 210 st 10.4. 4:5810.4. 23:43 9159
17 219 út 9.4. 6:3610.4. 1:08 9159
17 205 po 8.4. 6:208.4. 21:00 9159
24 215 pá 5.4. 6:395.4. 19:58 9159
 3  206 čt 4.4. 6:014.4. 21:56 9159
 3  208 st 3.4. 6:193.4. 20:01 9159
17 212 út 2.4. 5:372.4. 19:37 9159
17 222 po 1.4. 4:382.4. 0:33 9159
17 213 ne 31.3. 4:1831.3. 22:07 9159
17 207 so 30.3. 4:5831.3. 1:08 9159
17 207 pá 29.3. 7:1230.3. 0:13 9159
17 214 čt 28.3. 5:5328.3. 23:53 9159
 3  203 st 27.3. 5:2427.3. 23:56 9159
 3  207 út 26.3. 6:1127.3. 0:16 9159
 3  206 po 25.3. 6:0125.3. 21:56 9159
 3  204 ne 24.3. 5:0525.3. 0:36 9159
 3  205 so 23.3. 5:0524.3. 0:56 9159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9149

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.