Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 492 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 út 11.5. 5:4811.5. 23:03 9159
17 221 po 10.5. 6:4610.5. 23:33 9159
 8  201 ne 9.5. 5:099.5. 22:02 9159
17 204 so 8.5. 5:598.5. 22:33 9159
17 221 pá 7.5. 6:467.5. 21:06 9159
17 223 čt 6.5. 4:196.5. 21:10 9159
17 210 st 5.5. 4:395.5. 20:59 9159
17 219 út 4.5. 6:264.5. 22:43 9159
17 209 po 3.5. 6:313.5. 20:51 9159
17 208 ne 2.5. 4:592.5. 21:44 9159
 3  208 so 1.5. 5:451.5. 22:16 9159
17 217 pá 30.4. 6:0630.4. 22:14 9159
17 214 čt 29.4. 5:1929.4. 21:54 9159
 3  203 st 28.4. 14:2228.4. 21:56 9159
 3  203 st 28.4. 6:2228.4. 9:00 9159
 3  203 po 26.4. 14:2226.4. 21:56 9159
24 201 čt 22.4. 6:1522.4. 19:26 9159
24 201 st 21.4. 6:1521.4. 19:26 9159
24 203 út 20.4. 6:3620.4. 19:46 9159
24 204 po 19.4. 6:4719.4. 19:55 9159
24 201 pá 16.4. 6:1516.4. 19:26 9159
24 203 čt 15.4. 6:3615.4. 19:46 9159
 3  213 st 14.4. 4:2514.4. 18:40 9159
 3  210 út 13.4. 6:1213.4. 22:55 9159
 3  206 po 12.4. 5:2412.4. 22:16 9159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.