Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 459 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 214 pá 27.11. 5:3927.11. 20:18 9159
 3  209 čt 26.11. 6:0226.11. 22:36 9159
 3  201 st 25.11. 4:4525.11. 21:41 9159
 3  201 út 24.11. 4:4524.11. 21:41 9159
 3  205 po 23.11. 5:0523.11. 21:57 9159
24 203 pá 20.11. 6:3620.11. 19:46 9159
 3  201 čt 19.11. 4:4519.11. 21:41 9159
17 219 st 18.11. 6:2618.11. 22:43 9159
24 201 po 16.11. 6:1516.11. 19:26 9159
17 208 ne 15.11. 4:5915.11. 21:44 9159
17 202 so 14.11. 8:5414.11. 21:54 9159
17 215 pá 13.11. 5:3813.11. 19:49 9159
 3  203 čt 12.11. 14:2212.11. 19:40 9159
17 201 út 10.11. 4:5910.11. 19:15 9159
17 219 po 9.11. 6:269.11. 22:43 9159
 3  203 pá 6.11. 14:226.11. 19:40 9159
 3  209 čt 5.11. 6:025.11. 22:36 9159
17 201 st 4.11. 4:594.11. 19:15 9159
 3  205 út 3.11. 5:053.11. 21:57 9159
17 216 po 2.11. 5:542.11. 22:04 9159
 3  201 pá 30.10. 4:2530.10. 21:41 9159
14 210 čt 29.10. 5:3929.10. 20:18 9159
6+16 232 st 28.10. 9:1029.10. 0:38 9159
17 221 út 27.10. 6:5728.10. 0:13 9159
17 220 po 26.10. 4:1926.10. 23:53 9159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.