Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 373 825 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 301 út 5.8. 4:535.8. 20:24 9159*1
12 309 po 4.8. 5:275.8. 1:25 9159
20 304 so 2.8. 4:563.8. 0:16 9159
20 303 čt 31.7. 5:091.8. 0:35 9159
20 306 st 30.7. 5:3631.7. 0:55 9159
16 301 út 29.7. 6:4129.7. 20:15 9159
16 308 po 28.7. 5:3228.7. 21:44 9159
20 301 st 23.7. 4:5323.7. 20:24 9159
 9  311 ne 20.7. 13:0120.7. 20:22 9159
 7  310 čt 17.7. 5:0717.7. 21:53 9159
10 312 st 16.7. 5:2916.7. 22:12 9159
 9  301 ne 13.7. 14:0913.7. 23:58 9159
10 311 so 12.7. 6:4713.7. 1:15 9159
 7  306 pá 11.7. 4:5411.7. 21:13 9159
14 302 čt 10.7. 4:5010.7. 22:37 9159
12 307 st 9.7. 5:1210.7. 1:09 9159
 9  319 so 5.7. 9:155.7. 21:22 9159
20 303 út 1.7. 5:092.7. 0:35 9159
16 311 ne 29.6. 15:1129.6. 23:03 9159
14 301 pá 27.6. 6:2527.6. 20:48 9159
16 308 ne 22.6. 5:5922.6. 22:43 9159
 7  309 pá 20.6. 5:0720.6. 21:33 9159
14 305 čt 19.6. 6:0420.6. 1:16 9159
 7  313 st 18.6. 5:4018.6. 10:28 9159
16 301 út 17.6. 5:1717.6. 21:26 9159
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.