Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 447 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 čt 24.9. 5:3824.9. 19:49 9159
17 219 st 23.9. 6:4123.9. 21:06 9159
17 201 út 22.9. 4:3922.9. 19:15 9159
 3  208 po 21.9. 5:5122.9. 0:36 9159
 3  207 ne 20.9. 9:4521.9. 0:16 9159
17 212 so 19.9. 4:3919.9. 20:06 9159
12 207 pá 18.9. 4:5519.9. 0:04 9159
12 207 čt 17.9. 4:5518.9. 0:04 9159
12 207 st 16.9. 4:5517.9. 0:04 9159
17 223 út 15.9. 6:5716.9. 0:13 9159
 3  203 st 9.9. 5:059.9. 10:12 9159
24 201 út 8.9. 6:158.9. 19:26 9159
24 204 po 7.9. 6:477.9. 19:56 9159
24 201 pá 4.9. 6:154.9. 19:26 9159
24 204 čt 3.9. 6:473.9. 19:56 9159
24 201 st 2.9. 6:152.9. 19:26 9159
24 204 út 1.9. 6:471.9. 19:56 9159
 3  213 po 31.8. 6:4431.8. 18:40 9159
17 217 pá 28.8. 6:1128.8. 19:05 9159
 3  215 čt 27.8. 6:1327.8. 23:16 9159
17 213 st 26.8. 6:2027.8. 0:00 9159
 3  210 út 25.8. 5:0525.8. 20:26 9159
 3  215 po 24.8. 6:1324.8. 23:16 9159
17 204 pá 21.8. 4:5321.8. 20:07 9159
24 203 čt 20.8. 6:0720.8. 19:36 9159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.