Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 572 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 čt 23.3. 6:4323.3. 19:45 9159
1+6 231 st 22.3. 4:2822.3. 19:59 9159
 8  215 út 21.3. 15:0022.3. 0:59 9159
 3  214 út 21.3. 4:5221.3. 9:37 9159
12 201 po 20.3. 9:4021.3. 0:44 9159*Z1
 3  217 čt 16.3. 6:4716.3. 13:20 9159*MU
17 202 st 15.3. 6:2416.3. 0:17 9159
17 215 út 14.3. 7:0514.3. 19:59 9159*Z2
 6  209 čt 9.3. 5:5210.3. 0:41 9159
17 225 st 8.3. 5:428.3. 23:17 9159
14 210 út 7.3. 14:328.3. 0:33 9159
14 210 út 7.3. 4:407.3. 10:22 9159
17 213 po 6.3. 4:267.3. 0:37 9159
 1  205 ne 5.3. 4:445.3. 20:59 9159
 1  204 so 4.3. 5:244.3. 21:29 9159
17 208 pá 3.3. 6:343.3. 19:40 9159
 1  201 čt 2.3. 4:442.3. 21:28 9159
 6  203 st 1.3. 5:082.3. 0:21 9159
 3  213 út 28.2. 6:2128.2. 21:33 9159
17 210 po 27.2. 6:4327.2. 19:45 9159
1+6 231 pá 24.2. 4:2824.2. 19:59 9159
 1  201 čt 23.2. 4:4423.2. 21:28 9159
 3  205 st 22.2. 5:1023.2. 0:39 9159
 3  218 út 21.2. 15:1921.2. 22:20 9159
 3  203 po 20.2. 7:1920.2. 18:09 9159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.