Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 334 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 207 pá 22.2. 7:1223.2. 0:13 9159
17 217 čt 21.2. 4:1821.2. 18:32 9159
 3  203 st 20.2. 5:2420.2. 23:56 9159
17 215 út 19.2. 5:5919.2. 22:15 9159
 3  207 po 18.2. 6:1119.2. 0:16 9159
17 207 ne 17.2. 4:3818.2. 0:43 9159
17 209 so 16.2. 5:1817.2. 1:08 9159
17 201 pá 15.2. 6:2415.2. 22:29 9159
 3  204 čt 14.2. 14:3514.2. 19:32 9159
24 214 čt 14.2. 7:1114.2. 9:22 9159
 3  217 st 13.2. 4:4513.2. 13:55 9159*MU
17 201 út 12.2. 6:2412.2. 22:29 9159
17 222 po 11.2. 4:3812.2. 0:33 9159
17 206 ne 10.2. 9:3810.2. 21:52 9159
17 206 so 9.2. 4:189.2. 21:52 9159
17 207 pá 8.2. 7:129.2. 0:13 9159
17 217 čt 7.2. 4:187.2. 18:32 9159
17 219 st 6.2. 6:367.2. 1:08 9159
17 210 út 5.2. 4:585.2. 23:43 9159
 3  217 po 4.2. 4:455.2. 0:56 9159
 3  205 ne 3.2. 5:254.2. 0:56 9159
 6  203 so 2.2. 6:463.2. 0:55 9159
17 202 pá 1.2. 14:241.2. 18:16 9159
17 220 pá 1.2. 6:041.2. 10:00 9159
Rok 2014
20 301 út 5.8. 4:535.8. 20:24 9159*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Mimořádné zatažení do Depa HL, odstavení typu 14T

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.