Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 477 676 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 ne 28.2. 4:4528.2. 22:56 9159
17 211 so 27.2. 4:1927.2. 22:23 9159
 8  208 pá 26.2. 4:0926.2. 23:13 9159
 8  206 čt 25.2. 5:3025.2. 22:53 9159
 8  208 st 24.2. 4:0924.2. 23:13 9159
17 218 út 23.2. 6:1623.2. 22:23 9159
17 210 po 22.2. 4:3922.2. 20:59 9159
17 213 ne 21.2. 4:3921.2. 22:43 9159
 3  202 so 20.2. 4:2520.2. 22:36 9159
17 216 pá 19.2. 5:5419.2. 22:04 9159
17 205 čt 18.2. 5:4818.2. 22:33 9159
17 209 st 17.2. 6:3117.2. 20:51 9159
 3  203 út 16.2. 6:2216.2. 9:00 9159
24 213 po 15.2. 5:5715.2. 19:16 9159
 3  208 ne 14.2. 10:0014.2. 22:17 9159
 3  207 so 13.2. 5:0513.2. 21:57 9159
17 215 pá 12.2. 5:3812.2. 19:49 9159
17 218 čt 11.2. 6:1611.2. 22:23 9159
 3  213 st 10.2. 4:2510.2. 18:40 9159
 3  208 út 9.2. 5:519.2. 22:36 9159
 3  201 po 8.2. 4:458.2. 21:41 9159
17 208 ne 7.2. 4:597.2. 21:44 9159
17 204 so 6.2. 6:546.2. 22:33 9159
 6  206 pá 5.2. 5:075.2. 20:35 9159
14 214 čt 4.2. 5:394.2. 22:30 9159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.