Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 381 439 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 204 po 11.11. 14:2212.11. 0:14 9159
14 204 po 11.11. 5:0711.11. 10:30 9159
16 201 ne 10.11. 4:2411.11. 0:19 9159
17 204 so 9.11. 4:189.11. 22:35 9159
17 210 pá 8.11. 4:588.11. 23:43 9159
16 210 čt 7.11. 4:538.11. 0:58 9159
16 201 st 6.11. 4:246.11. 20:55 9159
 8  207 út 5.11. 6:215.11. 19:00 9159*MU
25 204 po 4.11. 6:204.11. 20:29 9159
17 212 ne 3.11. 6:183.11. 21:37 9159
 3  208 so 2.11. 5:252.11. 23:56 9159
17 227 pá 1.11. 4:581.11. 21:52 9159
17 224 čt 31.10. 6:4031.10. 22:22 9159
 3  206 st 30.10. 6:0130.10. 21:56 9159
 3  207 út 29.10. 6:1130.10. 0:16 9159
17 205 po 28.10. 8:4329.10. 0:44 9159
17 208 ne 27.10. 4:5827.10. 23:34 9159
 3  209 so 26.10. 8:1427.10. 0:16 9159
17 217 pá 25.10. 6:1025.10. 18:32 9159
17 217 čt 24.10. 6:1024.10. 18:32 9159
17+34 204 st 23.10. 4:5224.10. 0:23 9159
17+34 205 út 22.10. 5:3122.10. 22:35 9159
16 201 po 21.10. 4:2421.10. 20:55 9159
 3  202 ne 20.10. 4:4520.10. 22:11 9159
 8  206 so 19.10. 7:5420.10. 0:32 9159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.