Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 551 131 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  216 dnes 15:201.12. 20:01 9159
17 229 st 30.11. 5:5730.11. 18:51 9159
 3  217 út 29.11. 6:4730.11. 0:19 9159
17 222 po 28.11. 5:2628.11. 18:23 9159
 1  207 ne 27.11. 5:2327.11. 21:30 9159
 1  206 so 26.11. 8:1126.11. 22:00 9159
17 213 pá 25.11. 4:2626.11. 0:37 9159
 6  216 čt 24.11. 5:0124.11. 22:16 9159
 6  209 st 23.11. 12:3023.11. 20:53 9159*Z1
 6  211 út 22.11. 14:3922.11. 21:26 9159
 8  215 út 22.11. 6:2022.11. 9:09 9159
 1  211 po 21.11. 5:5121.11. 21:15 9159
 8  202 ne 20.11. 4:5321.11. 0:57 9159
17 203 so 19.11. 7:0120.11. 0:07 9159
17 210 pá 18.11. 4:2618.11. 19:54 9159
 3  204 čt 17.11. 4:5217.11. 23:59 9159
 3  214 st 16.11. 14:4716.11. 19:37 9159
 3  213 út 15.11. 6:2115.11. 21:33 9159
 8  207 po 14.11. 4:1314.11. 20:15 9159
 3  205 ne 13.11. 6:1213.11. 21:48 9159
 1  202 so 12.11. 4:4312.11. 21:00 9159
17 222 pá 11.11. 5:2611.11. 18:23 9159
 1  212 čt 10.11. 6:0510.11. 21:45 9159
 1  205 st 9.11. 4:589.11. 18:35 9159
 8  209 út 8.11. 4:338.11. 19:17 9159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8555

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.