Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 402 211 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 ne 29.3. 5:0529.3. 22:40 9159
 3  202 so 28.3. 4:2529.3. 0:36 9159
17 209 pá 27.3. 4:3827.3. 22:15 9159
17 202 čt 26.3. 5:1827.3. 1:08 9159
 3  212 st 25.3. 5:5125.3. 23:16 9159
17 219 út 24.3. 6:3524.3. 19:17 9159
17 219 po 23.3. 6:3523.3. 19:17 9159
 8  208 ne 22.3. 9:3822.3. 23:19 9159
17 213 pá 20.3. 5:4721.3. 0:54 9159
17 208 čt 19.3. 15:1219.3. 21:38 9159
24 208 st 18.3. 6:3918.3. 18:59 9159
24 208 út 17.3. 6:3917.3. 18:59 9159
24 213 po 16.3. 6:3116.3. 19:38 9159
24 215 pá 13.3. 6:3913.3. 19:58 9159
24 212 čt 12.3. 6:2312.3. 19:28 9159
24 216 st 11.3. 6:4711.3. 20:07 9159
24 213 út 10.3. 6:3110.3. 19:38 9159
15+16 231 po 9.3. 4:239.3. 20:32 9159
17 218 ne 8.3. 10:088.3. 23:13 9159
 8  206 so 7.3. 7:528.3. 0:19 9159
24 216 pá 6.3. 6:476.3. 20:07 9159
17 205 st 4.3. 6:204.3. 21:00 9159
17 204 út 3.3. 6:403.3. 18:36 9159
17 219 po 2.3. 6:362.3. 23:13 9159
 3  209 ne 1.3. 4:252.3. 0:16 9159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.