Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 691 777 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  208 dnes 7:2221.11. 21:56 9159
 3  205 st 20.11. 6:4420.11. 9:04 9159
25 209 út 19.11. 4:5319.11. 18:39 9159
 1  208 po 18.11. 7:2218.11. 21:56 9159
 3  208 ne 17.11. 9:5117.11. 21:05 9159
25 206 so 16.11. 5:1316.11. 21:19 9159
25 214 pá 15.11. 5:3915.11. 21:34 9159
17 205 čt 14.11. 15:1614.11. 19:40 9159
 1  213 čt 14.11. 5:4814.11. 9:23 9159
17 203 st 13.11. 6:0914.11. 0:29 9159
25 201 so 12.10. 4:3312.10. 11:15 9159*MU*1
17 201 pá 11.10. 4:5711.10. 22:17 9159
 3  201 čt 10.10. 6:0410.10. 19:04 9159
24 201 st 9.10. 6:479.10. 19:54 9159
24 210 út 8.10. 15:278.10. 19:07 9159
24 202 út 8.10. 6:558.10. 8:43 9159
17 217 po 7.10. 4:217.10. 19:14 9159
17 201 pá 4.10. 4:574.10. 22:17 9159
14 215 čt 3.10. 4:583.10. 23:50 9159
 1  209 st 2.10. 5:523.10. 0:26 9159
 3  208 út 1.10. 4:512.10. 0:19 9159
25 203 po 30.9. 6:051.10. 0:16 9159
25 209 čt 26.9. 4:5326.9. 18:39 9159
17 201 st 25.9. 4:5725.9. 22:17 9159
 1  208 út 24.9. 7:2224.9. 21:56 9159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Vypich DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.