Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9159

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 4. 12. 2008

Výrobní číslo: 9618

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 352 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 26.6. 16:0027.6. 0:53 9159*Z
24 214 út 25.6. 16:5525.6. 19:48 9159*Z1
17 208 po 24.6. 15:1224.6. 21:37 9159
24 214 po 24.6. 7:1124.6. 9:22 9159
17 204 so 22.6. 4:1822.6. 22:35 9159
 3  206 pá 21.6. 6:0121.6. 21:56 9159
17 204 čt 20.6. 6:1020.6. 18:36 9159
17 205 st 19.6. 6:2019.6. 21:00 9159
17 220 út 18.6. 14:3619.6. 0:43 9159
17 218 so 15.6. 8:2315.6. 21:37 9159
24 213 pá 14.6. 6:3114.6. 19:38 9159
24 213 čt 13.6. 6:3113.6. 19:38 9159
24 202 st 12.6. 6:5512.6. 18:02 9159
24 213 út 11.6. 6:3111.6. 19:38 9159
24 215 pá 7.6. 6:397.6. 19:58 9159
24 212 čt 6.6. 6:236.6. 19:28 9159
17 225 st 5.6. 6:365.6. 22:40 9159
24 202 út 4.6. 6:554.6. 18:02 9159
 3  212 po 3.6. 13:513.6. 18:06 9159
 3  212 po 3.6. 6:193.6. 10:31 9159
 3  212 pá 31.5. 13:5131.5. 18:06 9159
 3  212 pá 31.5. 6:1931.5. 10:31 9159
24 211 čt 30.5. 14:3030.5. 19:28 9159
24 203 čt 30.5. 6:4630.5. 10:04 9159
24 203 st 29.5. 15:0229.5. 20:07 9159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9138
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.