Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 358 134 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 po 18.6. 6:0418.6. 12:10 9158*MU*1
15 209 pá 15.6. 6:0915.6. 21:49 9158
Cvič 252 st 13.6. 6:0013.6. 14:00 9158
17 204 út 12.6. 5:5312.6. 18:57 9158
17 204 po 11.6. 5:5311.6. 18:57 9158
17 217 ne 10.6. 4:1810.6. 23:53 9158
17 201 so 9.6. 9:3810.6. 0:34 9158
17 224 pá 8.6. 4:388.6. 23:23 9158
17 216 čt 7.6. 6:288.6. 0:53 9158
17 203 st 6.6. 14:366.6. 21:23 9158
17 203 st 6.6. 5:186.6. 9:40 9158
17 214 út 5.6. 6:205.6. 19:37 9158
17 206 po 4.6. 5:595.6. 0:03 9158
17 217 ne 3.6. 4:183.6. 23:53 9158
17 218 so 2.6. 4:383.6. 0:13 9158
17 201 pá 1.6. 5:371.6. 23:43 9158
17 210 čt 31.5. 15:0431.5. 19:22 9158
17 231 čt 31.5. 4:5831.5. 9:20 9158
17 224 st 30.5. 4:3830.5. 23:23 9158
17 208 út 29.5. 6:0430.5. 0:13 9158
17 219 po 28.5. 6:5229.5. 1:08 9158
17 224 pá 25.5. 7:0025.5. 23:23 9158*Z
17 224 čt 24.5. 4:3824.5. 23:23 9158
17 201 st 23.5. 5:3723.5. 23:43 9158
17 212 út 22.5. 6:1023.5. 0:33 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9259 do boku 9158 na Staroměstské
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.