Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 459 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 út 31.3. 5:181.4. 1:08 9158
15+16 231 po 30.3. 4:2330.3. 22:33 9158
17 209 ne 29.3. 4:5829.3. 23:53 9158
17 212 so 28.3. 4:3829.3. 0:43 9158
17 208 pá 27.3. 6:2027.3. 23:53 9158
 3  205 st 25.3. 4:4525.3. 9:52 9158
17 210 út 24.3. 13:5524.3. 22:29 9158
17 226 út 24.3. 7:4524.3. 9:52 9158
17 217 pá 20.3. 6:1020.3. 18:33 9158
17 201 čt 19.3. 6:2420.3. 0:44 9158
24 202 st 18.3. 6:0618.3. 18:19 9158
17 212 út 17.3. 5:3717.3. 19:38 9158
24 212 po 16.3. 6:2316.3. 19:28 9158
17 211 ne 15.3. 5:5815.3. 21:37 9158
 3  205 so 14.3. 5:0515.3. 0:56 9158
17 205 pá 13.3. 6:2013.3. 18:40 9158*MU
15+16 231 čt 12.3. 4:2312.3. 20:32 9158
17 220 st 11.3. 20:4512.3. 1:08 9158*Z
 3  204 st 11.3. 14:3511.3. 19:32 9158
17 208 st 11.3. 5:2911.3. 9:28 9158
14 210 út 10.3. 5:1211.3. 0:29 9158
 3  203 po 9.3. 16:559.3. 23:56 9158*Z1
17 204 pá 6.3. 6:406.3. 12:30 9158*MU
15+16 231 čt 5.3. 4:235.3. 20:32 9158
17 213 st 4.3. 5:475.3. 0:53 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.