Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 454 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 ne 19.1. 10:1419.1. 23:56 9158
17 210 so 18.1. 6:1318.1. 17:30 9158*MU
17 207 pá 17.1. 4:1818.1. 0:13 9158
14 204 čt 16.1. 14:2217.1. 0:14 9158
24 208 čt 16.1. 5:4416.1. 10:02 9158
 3  206 st 15.1. 6:0115.1. 21:56 9158
 3  208 út 14.1. 6:1914.1. 20:01 9158
14 202 po 13.1. 5:2513.1. 19:30 9158
 8  205 ne 12.1. 4:4913.1. 0:33 9158
 3  208 so 11.1. 5:2511.1. 23:56 9158
17 213 pá 10.1. 5:4711.1. 0:53 9158
 8  204 čt 9.1. 6:0010.1. 0:33 9158
17 208 st 8.1. 15:128.1. 21:37 9158
 3  208 út 7.1. 6:197.1. 20:01 9158
 8  204 po 6.1. 6:007.1. 0:33 9158
 8  205 ne 5.1. 4:496.1. 0:33 9158
 3  205 so 4.1. 5:055.1. 0:56 9158
17 212 pá 3.1. 6:103.1. 19:47 9158
 3  212 čt 2.1. 5:052.1. 19:22 9158
 8  206 st 1.1. 7:092.1. 0:53 9158
Rok 2019
17 215 út 31.12. 5:3731.12. 21:52 9158
17 216 po 30.12. 4:3831.12. 0:43 9158
 8  202 ne 29.12. 4:0930.12. 0:19 9158
17 204 so 28.12. 6:4328.12. 22:35 9158
17 212 pá 27.12. 6:1027.12. 19:47 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.