Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 399 128 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 čt 21.2. 6:3121.2. 19:38 9158
17 204 st 20.2. 8:3020.2. 18:36 9158*Z
17 207 po 18.2. 19:0019.2. 0:13 9158*Z1
17 205 ne 17.2. 4:1818.2. 0:13 9158
17 213 so 16.2. 6:1317.2. 0:53 9158
17 210 pá 15.2. 4:5815.2. 23:43 9158
17 219 čt 14.2. 6:3615.2. 1:08 9158
 3  208 st 13.2. 6:1913.2. 20:01 9158
24 215 út 12.2. 6:3912.2. 19:58 9158
24 211 po 11.2. 6:1511.2. 19:18 9158
17 207 ne 10.2. 4:3811.2. 0:43 9158
17 211 so 9.2. 4:589.2. 22:00 9158
17 219 pá 8.2. 6:369.2. 1:08 9158
17 214 čt 7.2. 5:537.2. 23:53 9158
 3  207 st 6.2. 6:117.2. 0:16 9158
 3  207 út 5.2. 6:116.2. 0:16 9158
17 222 po 4.2. 4:385.2. 0:33 9158
17 218 ne 3.2. 4:583.2. 23:43 9158
17 207 so 2.2. 4:383.2. 0:43 9158
 3  217 pá 1.2. 4:452.2. 0:56 9158
17 201 čt 31.1. 6:2431.1. 22:29 9158
24 212 st 30.1. 6:2330.1. 19:28 9158
24 214 út 29.1. 7:1129.1. 9:22 9158
17 207 po 28.1. 7:1229.1. 0:13 9158
17 212 ne 27.1. 10:0128.1. 0:33 9158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8444
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.