Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 501 170 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 221 st 23.9. 6:5724.9. 0:13 9158
17 220 út 22.9. 4:1922.9. 23:53 9158
17 222 po 21.9. 7:1321.9. 22:04 9158
24 203 pá 18.9. 6:5518.9. 19:56 9158
 3  213 čt 17.9. 6:4417.9. 18:40 9158
17 221 st 16.9. 6:4116.9. 21:06 9158
17 201 út 15.9. 4:3915.9. 19:15 9158
17 222 po 14.9. 4:1914.9. 23:53 9158
 8  207 ne 13.9. 4:3814.9. 0:46 9158
 3  202 so 12.9. 4:1613.9. 0:42 9158
 3  209 pá 11.9. 6:1212.9. 0:56 9158
 1  201 čt 10.9. 5:1810.9. 20:59 9158
Cvič 252 st 9.9. 6:009.9. 14:00 9158
 3  203 út 8.9. 5:058.9. 10:12 9158
17 224 po 7.9. 7:137.9. 22:04 9158
17 209 ne 6.9. 5:196.9. 22:04 9158
 8  207 so 5.9. 4:496.9. 0:46 9158
17 224 pá 4.9. 7:134.9. 22:04 9158
 3  210 čt 3.9. 6:193.9. 23:16 9158
17 225 st 2.9. 4:592.9. 9:18 9158
24 213 út 1.9. 5:561.9. 19:16 9158
 3  215 pá 28.8. 6:1328.8. 23:16 9158
17 214 čt 27.8. 14:2627.8. 20:59 9158
17 214 st 26.8. 14:0026.8. 19:07 9158
24 208 st 26.8. 5:5626.8. 10:29 9158


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.