Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 14. 11. 2008
Výrobní číslo: 9617
Profil kol: VM-U13
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 501 995 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2020 | ||||||
3 | 208 | pá 2.10. 5:51 | 2.10. 10:30 | 9158*MU*1 | ||
17 | 208 | čt 1.10. 6:29 | 1.10. 20:59 | 9158 | ||
17 | 214 | st 30.9. 5:48 | 1.10. 0:33 | 9158 | ||
17 | 209 | út 29.9. 6:37 | 29.9. 21:21 | 9158 | ||
3 | 203 | pá 25.9. 14:22 | 25.9. 19:40 | 9158 | ||
17 | 221 | st 23.9. 6:57 | 24.9. 0:13 | 9158 | ||
17 | 220 | út 22.9. 4:19 | 22.9. 23:53 | 9158 | ||
17 | 222 | po 21.9. 7:13 | 21.9. 22:04 | 9158 | ||
24 | 203 | pá 18.9. 6:55 | 18.9. 19:56 | 9158 | ||
3 | 213 | čt 17.9. 6:44 | 17.9. 18:40 | 9158 | ||
17 | 221 | st 16.9. 6:41 | 16.9. 21:06 | 9158 | ||
17 | 201 | út 15.9. 4:39 | 15.9. 19:15 | 9158 | ||
17 | 222 | po 14.9. 4:19 | 14.9. 23:53 | 9158 | ||
8 | 207 | ne 13.9. 4:38 | 14.9. 0:46 | 9158 | ||
3 | 202 | so 12.9. 4:16 | 13.9. 0:42 | 9158 | ||
3 | 209 | pá 11.9. 6:12 | 12.9. 0:56 | 9158 | ||
1 | 201 | čt 10.9. 5:18 | 10.9. 20:59 | 9158 | ||
Cvič | 252 | st 9.9. 6:00 | 9.9. 14:00 | 9158 | ||
3 | 203 | út 8.9. 5:05 | 8.9. 10:12 | 9158 | ||
17 | 224 | po 7.9. 7:13 | 7.9. 22:04 | 9158 | ||
17 | 209 | ne 6.9. 5:19 | 6.9. 22:04 | 9158 | ||
8 | 207 | so 5.9. 4:49 | 6.9. 0:46 | 9158 | ||
17 | 224 | pá 4.9. 7:13 | 4.9. 22:04 | 9158 | ||
3 | 210 | čt 3.9. 6:19 | 3.9. 23:16 | 9158 | ||
17 | 225 | st 2.9. 4:59 | 2.9. 9:18 | 9158 |