Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 375 774 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 st 12.12. 6:1113.12. 0:16 9158
17 205 út 11.12. 6:2011.12. 21:00 9158
17 205 po 10.12. 6:2010.12. 21:00 9158
17 205 pá 7.12. 6:207.12. 8:00 9158*MU
17 207 čt 6.12. 7:127.12. 0:13 9158
 3  212 st 5.12. 4:255.12. 18:06 9158
17 212 út 4.12. 5:374.12. 19:37 9158
17 213 po 3.12. 5:474.12. 0:53 9158
 3  204 ne 2.12. 5:053.12. 0:36 9158
37 205 so 1.12. 7:031.12. 21:26 9158
 3  206 pá 30.11. 6:0130.11. 21:56 9158
17 208 čt 29.11. 4:0129.11. 22:35 9158
17 207 st 28.11. 6:0229.11. 0:20 9158
17 214 út 27.11. 6:2828.11. 1:00 9158
17 201 út 20.11. 5:1220.11. 6:45 9158*MU
 3  208 po 19.11. 6:1919.11. 20:01 9158
10 201 ne 18.11. 4:3618.11. 23:14 9158
10 211 so 17.11. 4:5618.11. 0:26 9158
17 220 pá 16.11. 14:3616.11. 22:43 9158
17 208 pá 16.11. 5:2916.11. 9:28 9158
17 202 čt 15.11. 17:2515.11. 22:29 9158*Z
24 211 čt 15.11. 6:1515.11. 13:25 9158*MU
 3  207 st 14.11. 6:1115.11. 0:16 9158
17 222 út 13.11. 4:3814.11. 0:33 9158
17 207 po 12.11. 7:1213.11. 0:13 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.