Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 442 943 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 po 18.11. 11:2018.11. 19:28 9158*Z
24 213 čt 14.11. 13:0014.11. 19:38 9158*Z
17 210 po 11.11. 15:3011.11. 23:43 9158*Z1
17 220 čt 7.11. 14:368.11. 0:43 9158
14 204 čt 7.11. 5:077.11. 10:30 9158
 6  214 st 6.11. 4:266.11. 22:09 9158
17 223 út 5.11. 5:375.11. 21:22 9158
 3  212 po 4.11. 4:254.11. 18:06 9158
16 201 ne 3.11. 4:244.11. 0:19 9158
 3  205 so 2.11. 5:053.11. 0:56 9158
17 222 pá 1.11. 6:241.11. 22:07 9158
24 216 čt 31.10. 6:4731.10. 20:07 9158
17 221 st 30.10. 4:1830.10. 19:35 9158
25 216 út 29.10. 14:1529.10. 19:47 9158
25 216 út 29.10. 4:4829.10. 10:18 9158
17 217 po 28.10. 4:3829.10. 1:09 9158
16 201 ne 27.10. 4:2428.10. 0:19 9158
17 207 so 26.10. 4:5827.10. 1:09 9158
17 220 pá 25.10. 14:3626.10. 0:43 9158
17 202 pá 25.10. 5:1825.10. 9:56 9158
17 205 čt 24.10. 6:2024.10. 21:00 9158
14 206 st 23.10. 15:0723.10. 23:43 9158
24 208 st 23.10. 5:4423.10. 10:02 9158
14 202 út 22.10. 6:4222.10. 22:29 9158
 3  216 po 21.10. 6:5921.10. 18:38 9158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.