Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 406 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 čt 18.4. 6:5518.4. 18:02 9158
 3  208 út 16.4. 6:1916.4. 20:01 9158
 3  207 po 15.4. 6:1116.4. 0:16 9158
17 219 pá 12.4. 6:3613.4. 1:08 9158
17 210 čt 11.4. 4:5811.4. 23:43 9158
17 214 st 10.4. 5:5310.4. 23:53 9158
17 215 út 9.4. 5:599.4. 22:15 9158
17 222 po 8.4. 4:389.4. 0:33 9158
17 208 ne 7.4. 4:587.4. 23:33 9158
17 205 so 6.4. 5:186.4. 22:53 9158
17 201 pá 5.4. 6:245.4. 22:29 9158
17 213 čt 4.4. 5:475.4. 0:53 9158
 3  217 st 3.4. 4:454.4. 0:56 9158
 3  208 út 2.4. 6:192.4. 20:01 9158
17 210 po 1.4. 4:581.4. 23:43 9158
17 217 ne 31.3. 4:381.4. 1:08 9158
 3  204 so 30.3. 4:4531.3. 0:36 9158
 3  203 po 25.3. 5:2425.3. 7:55 9158*MU
17 202 pá 22.3. 14:2422.3. 18:16 9158
17 202 pá 22.3. 5:1822.3. 9:56 9158
17 222 čt 21.3. 7:0022.3. 0:33 9158*Z
 3  212 st 20.3. 4:2520.3. 18:06 9158
 3  203 út 19.3. 5:2419.3. 23:56 9158
17 220 po 18.3. 14:3619.3. 0:43 9158
17 208 po 18.3. 5:2918.3. 9:28 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.