Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od ledna 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do 10. 5. 2021)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 638 103 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 216 dnes 15:1629.11. 23:14 9158
24 202 dnes 6:5529.11. 8:43 9158
24 212 út 28.11. 6:2628.11. 19:24 9158
12 312 čt 23.11. 15:2723.11. 16:15 9158*Z1
14 414 čt 23.11. 8:1523.11. 10:30 9158*Z2
24 405 po 20.11. 16:4020.11. 17:30 9158*Z3
 3  208 po 20.11. 4:5120.11. 15:30 9158*MU
10 202 ne 19.11. 10:1519.11. 23:39 9158
10 209 so 18.11. 5:3418.11. 22:11 9158
10 216 čt 16.11. 5:4316.11. 19:35 9158
10 211 st 15.11. 5:0115.11. 21:45 9158
10 216 út 14.11. 5:4314.11. 19:35 9158
24 214 po 13.11. 15:5913.11. 19:44 9158
14 204 pá 10.11. 4:3810.11. 18:24 9158
24 201 čt 9.11. 6:479.11. 19:54 9158
24 224 st 8.11. 6:328.11. 18:59 9158
24 227 út 7.11. 6:477.11. 20:57 9158
24 224 po 6.11. 6:326.11. 18:59 9158
 9  212 pá 3.11. 15:243.11. 23:50 9158
 9  224 čt 2.11. 5:212.11. 19:01 9158
10 209 st 1.11. 4:422.11. 0:29 9158
17 228 út 31.10. 4:2731.10. 23:28 9158
10 213 po 30.10. 5:1331.10. 0:49 9158
17 224 pá 27.10. 4:0827.10. 19:33 9158
14 203 čt 26.10. 11:5527.10. 0:11 9158*Z4
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.