Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 426 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 ne 18.8. 10:0818.8. 23:23 9158
25 208 so 17.8. 4:5017.8. 23:03 9158
17 214 pá 16.8. 4:1817.8. 0:53 9158
16 206 čt 15.8. 4:2416.8. 1:18 9158
25 201 st 14.8. 5:3314.8. 22:34 9158
 8  211 út 13.8. 4:4914.8. 0:53 9158
17 210 po 12.8. 5:5912.8. 22:15 9158
17 210 ne 11.8. 5:1812.8. 0:13 9158
 3  205 so 10.8. 5:0511.8. 0:56 9158
17 217 čt 8.8. 5:188.8. 10:50 9158*MU
 3  211 st 7.8. 4:457.8. 23:56 9158
17 210 út 6.8. 5:596.8. 22:15 9158
 8  208 ne 4.8. 9:384.8. 17:50 9158*MU
17 218 so 3.8. 5:573.8. 21:55 9158
17 216 pá 2.8. 14:252.8. 23:46 9158
17 223 st 31.7. 5:3731.7. 22:18 9158
17 207 út 30.7. 6:3531.7. 0:17 9158
24 201 po 29.7. 4:4729.7. 19:58 9158
 3  215 pá 26.7. 14:5127.7. 0:16 9158
24 215 pá 26.7. 6:4626.7. 9:18 9158
24 215 čt 25.7. 14:4625.7. 19:48 9158
10 201 čt 25.7. 6:4925.7. 10:18 9158
24 212 st 24.7. 14:5624.7. 19:18 9158
 3  215 st 24.7. 4:2524.7. 9:12 9158
24 201 út 23.7. 6:1623.7. 19:38 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.