Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9158

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr. Brown Coffee (od 29. 4. 2017 do současnosti)

Mr. Brown Coffee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 9617

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 488 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  202 ne 5.7. 4:256.7. 0:36 9158
17 208 so 4.7. 4:594.7. 23:53 9158
17 219 pá 3.7. 6:264.7. 0:43 9158
 8  210 čt 2.7. 4:492.7. 19:50 9158
 3  212 st 1.7. 5:512.7. 0:56 9158
24 208 út 30.6. 5:5630.6. 10:29 9158
 3  215 po 29.6. 6:1329.6. 23:16 9158
 3  205 ne 28.6. 5:0528.6. 23:36 9158
17 208 so 27.6. 4:5927.6. 23:53 9158
17 211 pá 26.6. 6:3726.6. 23:53 9158
17 216 čt 25.6. 5:4825.6. 22:14 9158
17 223 st 24.6. 6:5724.6. 15:00 9158*MU
17 219 út 23.6. 6:1623.6. 23:13 9158
 3  205 po 22.6. 4:4523.6. 0:36 9158
17 211 so 20.6. 4:1920.6. 21:40 9158*MU
17 223 pá 19.6. 6:5720.6. 0:33 9158
Cvič 208 čt 18.6. 6:0018.6. 14:00 9158
 1  201 st 17.6. 5:2017.6. 20:59 9158
 3  203 út 16.6. 14:2216.6. 19:40 9158
17 228 út 16.6. 5:5416.6. 9:50 9158
 3  205 po 15.6. 4:4516.6. 0:36 9158
17 214 ne 14.6. 9:0415.6. 0:53 9158
17 204 so 13.6. 6:5413.6. 18:20 9158*MU
17 221 pá 12.6. 6:4112.6. 21:06 9158
17 215 čt 11.6. 5:3811.6. 19:49 9158
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.