Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do současnosti)

ING

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 509 060 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 po 28.10. 4:1828.10. 22:08 9157
17 218 ne 27.10. 10:0827.10. 23:24 9157
 3  202 so 26.10. 4:2526.10. 22:11 9157
17 207 pá 25.10. 4:1826.10. 0:13 9157
17 219 čt 24.10. 6:3625.10. 1:08 9157
 3  212 st 23.10. 4:2523.10. 18:06 9157
 3  212 út 22.10. 4:2522.10. 18:06 9157
17 222 po 21.10. 6:3421.10. 22:58 9157
16 201 ne 20.10. 4:2421.10. 0:19 9157
17 218 so 19.10. 4:5319.10. 22:29 9157
17+34 204 pá 18.10. 4:5219.10. 0:23 9157
 6  201 čt 17.10. 8:1018.10. 0:27 9157*Z
17+34 216 út 15.10. 4:5315.10. 7:20 9157*MU
17+34 209 po 14.10. 5:1515.10. 1:03 9157
 8  201 ne 13.10. 4:1014.10. 0:52 9157
 3  202 so 12.10. 4:2512.10. 22:11 9157
 3  217 pá 11.10. 4:4512.10. 0:56 9157
17+34 216 čt 10.10. 4:5311.10. 0:01 9157
17+34 214 st 9.10. 4:189.10. 23:23 9157
17+34 216 út 8.10. 4:538.10. 19:02 9157
17+34 209 po 7.10. 5:158.10. 1:03 9157
 3  204 ne 6.10. 5:057.10. 0:36 9157
17 217 so 5.10. 4:336.10. 0:43 9157
 3  209 pá 4.10. 15:155.10. 0:36 9157
 3  209 pá 4.10. 5:054.10. 10:20 9157
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9116
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.