Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do června 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 539 154 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 pá 26.2. 6:1526.2. 19:26 9157
 6  212 čt 25.2. 6:0125.2. 21:39 9157
24 203 st 24.2. 6:3624.2. 19:46 9157
24 204 út 23.2. 6:4723.2. 19:56 9157
24 201 po 22.2. 6:1522.2. 19:26 9157
 3  208 ne 21.2. 10:0021.2. 22:17 9157
 3  207 so 20.2. 5:0520.2. 21:57 9157
14 214 pá 19.2. 5:3919.2. 22:30 9157
14 214 čt 18.2. 5:3918.2. 22:30 9157
 3  203 st 17.2. 6:2217.2. 9:00 9157
 3  203 út 16.2. 14:2216.2. 19:40 9157
17 215 po 15.2. 5:3815.2. 19:49 9157
17 208 ne 14.2. 4:5914.2. 21:44 9157
24+47 203 so 13.2. 6:5213.2. 23:25 9157
17 223 pá 12.2. 4:1912.2. 21:10 9157
17 216 čt 11.2. 5:5411.2. 22:04 9157
17 223 st 10.2. 4:1910.2. 21:10 9157
17 205 út 9.2. 5:489.2. 22:33 9157
17 218 po 8.2. 6:168.2. 22:23 9157
25 208 ne 7.2. 4:507.2. 21:49 9157
 8  207 so 6.2. 4:496.2. 22:45 9157
17 217 pá 5.2. 6:065.2. 22:14 9157
17 214 čt 4.2. 5:194.2. 21:54 9157
17 210 st 3.2. 4:393.2. 20:59 9157
17 217 út 2.2. 6:062.2. 22:14 9157


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.