Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do června 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 790 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 dnes 5:359.10. 23:54 9157
17 201 út 8.10. 4:578.10. 22:17 9157
17 208 po 7.10. 5:357.10. 23:54 9157
 3  202 ne 6.10. 4:316.10. 23:59 9157
 3  204 so 5.10. 4:516.10. 0:39 9157
 3  203 pá 4.10. 6:244.10. 23:39 9157
 3  204 čt 3.10. 4:313.10. 9:00 9157*MU
 3  204 st 2.10. 4:312.10. 23:59 9157
 3  204 út 1.10. 4:311.10. 23:59 9157
17 201 po 30.9. 4:5730.9. 22:17 9157
24 205 pá 27.9. 6:3727.9. 19:14 9157
24 204 čt 26.9. 7:2726.9. 20:14 9157
 8  201 st 25.9. 4:3225.9. 19:01 9157
25 207 út 24.9. 6:3524.9. 22:16 9157
 1  203 po 23.9. 6:4023.9. 21:27 9157
17 207 ne 22.9. 5:1722.9. 22:02 9157
 8  202 so 21.9. 5:1222.9. 0:58 9157
25 211 pá 20.9. 5:1320.9. 21:04 9157
 8  202 čt 19.9. 6:1919.9. 21:02 9157
17 210 st 18.9. 6:0218.9. 16:00 9157*MU
24 207 út 17.9. 14:4717.9. 19:44 9157
17 205 út 17.9. 7:0017.9. 9:28 9157
25 209 po 16.9. 4:5316.9. 18:39 9157
25 209 ne 15.9. 10:4416.9. 0:16 9157
 1  207 so 14.9. 4:4314.9. 20:27 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.