Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do současnosti)

ING

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 484 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 st 21.8. 4:1822.8. 0:53 9157
 3  215 út 20.8. 14:5121.8. 0:16 9157
 3  215 út 20.8. 4:2520.8. 9:12 9157
17 209 po 19.8. 6:2020.8. 1:08 9157
17 208 ne 18.8. 4:5818.8. 23:33 9157
17 212 so 17.8. 4:3818.8. 0:33 9157
 3  211 pá 16.8. 4:4516.8. 23:56 9157
 8  211 čt 15.8. 4:4916.8. 0:53 9157
17 215 st 14.8. 6:2514.8. 23:43 9157
17 217 po 12.8. 5:1813.8. 0:13 9157
 3  209 ne 11.8. 4:2512.8. 0:16 9157
12 203 so 10.8. 5:5810.8. 21:31 9157
17 212 st 7.8. 6:107.8. 19:47 9157
17 219 út 6.8. 5:377.8. 0:33 9157
17 219 po 5.8. 5:376.8. 0:33 9157
12 203 ne 4.8. 5:595.8. 0:40 9157
 8  203 so 3.8. 5:093.8. 23:19 9157
17 225 pá 2.8. 5:183.8. 0:46 9157
17 207 čt 1.8. 6:352.8. 0:17 9157
24 215 st 31.7. 14:4631.7. 19:48 9157
25 201 po 29.7. 5:3329.7. 22:34 9157
 8  206 ne 28.7. 5:0929.7. 0:53 9157
16 205 so 27.7. 4:2428.7. 0:19 9157
 3  212 pá 26.7. 5:0526.7. 19:22 9157
17 211 čt 25.7. 6:1025.7. 20:01 9157


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.