Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9157

Evidované reklamní polepy:

ING

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 375 617 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 220 pá 19.1. 4:1919.1. 22:44 9157
17 204 čt 18.1. 5:5418.1. 18:58 9157
17 201 st 17.1. 5:3817.1. 23:44 9157
17 214 út 16.1. 6:2016.1. 19:38 9157
24 211 po 15.1. 14:1415.1. 18:51 9157
24 211 po 15.1. 5:3915.1. 10:11 9157
3 201 ne 14.1. 4:1615.1. 1:03 9157
17 205 so 13.1. 5:1914.1. 0:54 9157
17 212 pá 12.1. 6:1113.1. 0:14 9157
17 213 čt 11.1. 6:1512.1. 0:34 9157
Rok 2017
17 213 st 20.12. 5:4820.12. 9:30 9157*MU
3 206 út 19.12. 5:5919.12. 21:58 9157
3 206 po 18.12. 5:5918.12. 21:58 9157
3 209 ne 17.12. 4:4418.12. 0:18 9157
17 209 so 16.12. 5:1917.12. 1:09 9157
17 205 pá 15.12. 6:2015.12. 21:01 9157
17 214 po 16.10. 5:5416.10. 10:00 9157*MU
17 205 ne 15.10. 4:5915.10. 21:38 9157
17 213 so 14.10. 4:5915.10. 0:41 9157
17 202 pá 13.10. 14:2414.10. 0:34 9157
17 220 pá 13.10. 6:0513.10. 10:01 9157
17 220 čt 12.10. 14:3613.10. 0:44 9157
17 220 čt 12.10. 6:0512.10. 10:01 9157
17 212 st 11.10. 5:3811.10. 19:38 9157
17 204 út 10.10. 4:1910.10. 18:33 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.