Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do června 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 581 334 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 čt 2.12. 6:553.12. 0:28 9157
 3  211 st 1.12. 6:021.12. 19:14 9157
17 208 út 30.11. 5:561.12. 0:18 9157
17 210 po 29.11. 6:0129.11. 23:48 9157
17 210 ne 28.11. 5:0628.11. 21:16 9157
5+6 214 so 27.11. 4:4828.11. 0:22 9157
 8  207 pá 26.11. 6:2526.11. 23:42 9157
17 208 čt 25.11. 5:5626.11. 0:18 9157
17 219 st 24.11. 6:5525.11. 0:28 9157
 3  203 út 23.11. 7:1923.11. 18:09 9157
 3  206 po 22.11. 5:2422.11. 18:33 9157
17 201 ne 21.11. 6:4521.11. 21:39 9157
17 219 so 20.11. 5:4521.11. 0:18 9157
 8  213 pá 19.11. 5:1720.11. 0:38 9157
17 209 čt 18.11. 15:2718.11. 21:16 9157
Cvič 213 čt 18.11. 6:0018.11. 14:00 9157
 3  205 ne 5.9. 5:095.9. 13:25 9157*MU*1
17 208 so 4.9. 21:254.9. 23:43 9157*Z1
17 209 so 4.9. 5:214.9. 16:45 9157*MU
24 201 pá 3.9. 6:433.9. 20:41 9157
24 208 st 1.9. 6:071.9. 18:05 9157
24 212 út 31.8. 6:3531.8. 20:26 9157
 3  211 po 30.8. 6:0230.8. 19:34 9157
 6  205 ne 29.8. 4:4830.8. 0:42 9157
17 209 so 28.8. 5:2129.8. 0:03 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada se zahořením na Dvorcích
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.