Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do června 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 776 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 201 pá 19.7. 6:4719.7. 19:25 9157
24 206 čt 18.7. 14:5718.7. 18:05 9157
17 206 čt 18.7. 6:3218.7. 9:03 9157
25 208 st 17.7. 5:2917.7. 19:30 9157
25 203 út 16.7. 6:0616.7. 22:02 9157
 1  206 po 15.7. 5:1515.7. 20:57 9157
 8  201 ne 14.7. 4:5215.7. 0:38 9157
25 206 so 13.7. 8:2913.7. 22:16 9157
25 203 pá 12.7. 6:0612.7. 22:02 9157
17 205 st 10.7. 5:1610.7. 20:22 9157
17 213 út 9.7. 4:2110.7. 0:34 9157
24 201 po 8.7. 6:478.7. 19:25 9157
17 207 ne 7.7. 11:157.7. 22:02 9157
25 208 so 6.7. 8:556.7. 21:04 9157
 1  205 pá 5.7. 8:035.7. 22:10 9157
17 201 čt 4.7. 7:024.7. 19:43 9157
29 203 st 3.7. 4:313.7. 23:58 9157
17 203 út 2.7. 4:572.7. 22:54 9157
17 206 po 1.7. 15:321.7. 22:59 9157
25 206 ne 30.6. 10:2930.6. 22:16 9157
17 207 so 29.6. 5:3729.6. 22:02 9157
 1  210 pá 28.6. 5:3728.6. 21:57 9157
 1  210 čt 27.6. 5:3727.6. 21:57 9157
 1  207 st 26.6. 5:1726.6. 21:27 9157
32 210 út 25.6. 14:5625.6. 19:36 9157


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.