Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9157

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 21. 1. 2017 do června 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 6. 11. 2008

Výrobní číslo: 9616

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 810 001 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 dnes 6:4724.1. 20:22 9157
 1  206 čt 23.1. 5:3123.1. 6:40 9157*MU
 1  209 st 22.1. 5:5122.1. 19:35 9157
 1  206 út 21.1. 5:3121.1. 20:56 9157
25 205 po 20.1. 4:5320.1. 22:02 9157
 3  205 ne 19.1. 11:2819.1. 22:39 9157
17 225 so 18.1. 4:2618.1. 20:56 9157
25 207 pá 17.1. 5:1317.1. 22:36 9157
 1  204 čt 16.1. 5:1616.1. 21:55 9157
25 210 st 15.1. 5:5315.1. 19:30 9157
25 210 út 14.1. 5:5314.1. 19:30 9157
 3  205 po 13.1. 6:3413.1. 19:51 9157
 1  206 ne 12.1. 10:2112.1. 20:56 9157
25 206 so 11.1. 8:2911.1. 22:16 9157
 3  209 pá 10.1. 5:1111.1. 0:39 9157
 1  205 čt 9.1. 5:219.1. 22:26 9157
 1  204 st 8.1. 5:168.1. 21:55 9157
O2 221 út 7.1. 16:007.1. 22:00 9157
17 221 po 6.1. 4:266.1. 20:01 9157
 1  207 ne 5.1. 10:325.1. 21:11 9157
 1  201 so 4.1. 8:474.1. 21:11 9157
 1  206 pá 3.1. 5:153.1. 20:56 9157
3+24 231 čt 2.1. 4:512.1. 19:14 9157
17 227 st 1.1. 7:422.1. 0:09 9157
Rok 2024
17 221 út 31.12. 6:3731.12. 20:01 9157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.