Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 735 809 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 229 pá 29.9. 6:2929.9. 22:38 9156
 8  209 čt 28.9. 9:2228.9. 21:28 9156
17 225 st 27.9. 14:4727.9. 19:17 9156
17 227 st 27.9. 6:3927.9. 8:56 9156
24 208 út 26.9. 5:5726.9. 19:51 9156
24 204 po 25.9. 14:4325.9. 20:27 9156
24 209 po 25.9. 5:4725.9. 9:25 9156
 8  207 ne 24.9. 8:4725.9. 1:00 9156
 3  206 so 23.9. 4:4923.9. 23:41 9156
17 234 pá 22.9. 5:0622.9. 23:58 9156
17 221 čt 21.9. 4:2622.9. 0:18 9156
 8  207 st 20.9. 6:0920.9. 19:15 9156
24 204 út 19.9. 14:4319.9. 20:27 9156
24 209 út 19.9. 5:4719.9. 9:25 9156
 3  211 po 18.9. 5:0918.9. 18:01 9156
17 226 ne 17.9. 4:2618.9. 0:18 9156
 3  206 so 16.9. 4:4916.9. 23:41 9156
 3  207 pá 15.9. 6:5416.9. 0:01 9156
17 233 čt 14.9. 7:0314.9. 13:00 9156*MU
 8  207 st 13.9. 6:0913.9. 19:15 9156
25 216 út 12.9. 14:2312.9. 22:26 9156
25 216 út 12.9. 4:3212.9. 10:03 9156
 8  207 po 11.9. 6:0911.9. 19:15 9156
17 223 ne 10.9. 5:0610.9. 22:38 9156
17 224 so 9.9. 6:499.9. 23:58 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.