Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 22. 10. 2008
Výrobní číslo: 9615
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 453 906 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 213 | pá 15.2. 5:47 | 15.2. 19:55 | 9156*MU | ||
17 | 213 | čt 14.2. 5:47 | 15.2. 0:53 | 9156 | ||
3 | 207 | st 13.2. 6:11 | 14.2. 0:16 | 9156 | ||
24 | 212 | út 12.2. 6:23 | 12.2. 19:28 | 9156 | ||
17 | 208 | po 11.2. 15:12 | 11.2. 21:37 | 9156 | ||
3 | 209 | po 11.2. 5:05 | 11.2. 9:50 | 9156 | ||
3 | 205 | ne 10.2. 5:25 | 11.2. 0:56 | 9156 | ||
17 | 218 | so 9.2. 5:38 | 9.2. 23:43 | 9156 | ||
24 | 211 | pá 8.2. 6:15 | 8.2. 19:18 | 9156 | ||
3 | 208 | čt 7.2. 6:19 | 7.2. 20:01 | 9156 | ||
17 | 222 | st 6.2. 4:38 | 7.2. 0:33 | 9156 | ||
17 | 220 | út 5.2. 14:36 | 6.2. 0:43 | 9156 | ||
3 | 204 | po 4.2. 14:35 | 4.2. 19:32 | 9156 | ||
3 | 216 | čt 31.1. 6:59 | 31.1. 18:38 | 9156 | ||
24 | 202 | st 30.1. 6:55 | 30.1. 18:02 | 9156 | ||
24 | 211 | út 29.1. 6:15 | 29.1. 19:18 | 9156 | ||
24 | 214 | pá 25.1. 15:19 | 25.1. 19:48 | 9156 | ||
3 | 204 | pá 25.1. 6:43 | 25.1. 9:10 | 9156 | ||
3 | 204 | čt 24.1. 14:35 | 24.1. 19:32 | 9156 | ||
3 | 204 | čt 24.1. 6:43 | 24.1. 9:10 | 9156 | ||
24 | 208 | st 23.1. 14:31 | 23.1. 18:50 | 9156 | ||
17 | 208 | st 23.1. 5:29 | 23.1. 9:28 | 9156 | ||
24 | 214 | út 22.1. 15:19 | 22.1. 19:48 | 9156 | ||
3 | 204 | út 22.1. 6:43 | 22.1. 9:10 | 9156 | ||
3 | 204 | po 21.1. 14:35 | 21.1. 19:32 | 9156 |