Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9156

Evidované reklamní polepy:

ING

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 391 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 po 23.4. 14:3623.4. 21:23 9156
17 210 po 23.4. 5:4323.4. 10:00 9156
 8  205 ne 22.4. 12:4323.4. 1:06 9156
17 201 so 21.4. 9:3822.4. 0:33 9156
17 203 pá 20.4. 14:3620.4. 21:23 9156
17 203 pá 20.4. 5:1820.4. 9:40 9156
17 203 čt 19.4. 14:3619.4. 21:23 9156
17 203 čt 19.4. 5:1819.4. 9:40 9156
17 216 st 18.4. 6:2819.4. 0:53 9156
17 220 út 17.4. 4:1817.4. 22:47 9156
17 219 po 16.4. 6:5217.4. 1:08 9156
17 217 ne 15.4. 4:1815.4. 23:53 9156
17 205 so 14.4. 5:1815.4. 0:53 9156
17 204 pá 13.4. 5:5313.4. 18:57 9156
17 208 čt 12.4. 6:0413.4. 0:13 9156
17 208 st 11.4. 6:0411.4. 21:46 9156
17 201 út 10.4. 5:3710.4. 23:43 9156
17 220 po 9.4. 4:189.4. 22:43 9156
17 203 ne 8.4. 12:239.4. 0:43 9156
25 207 so 7.4. 4:217.4. 22:57 9156
17 219 pá 6.4. 6:527.4. 1:08 9156
17 217 čt 5.4. 6:445.4. 22:23 9156
17 224 st 4.4. 4:384.4. 23:23 9156
17 220 út 3.4. 4:183.4. 22:43 9156
17 413 ne 1.4. 16:151.4. 17:40 9156*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.