Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do současnosti)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 513 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 st 22.1. 5:2422.1. 23:56 9156
 3  208 út 21.1. 6:1921.1. 20:01 9156
17 204 po 20.1. 6:4020.1. 18:36 9156
 3  202 ne 19.1. 4:4519.1. 22:11 9156
16 201 so 18.1. 4:2419.1. 0:19 9156
17 219 pá 17.1. 6:3617.1. 23:13 9156
 3  204 čt 16.1. 6:4316.1. 9:10 9156
17 214 st 15.1. 5:5315.1. 14:00 9156*MU
17 205 út 14.1. 6:2014.1. 21:00 9156
17 212 po 13.1. 5:3713.1. 19:37 9156
 3  202 ne 12.1. 4:4512.1. 22:11 9156
 8  206 so 11.1. 7:5212.1. 0:19 9156
17 204 pá 10.1. 6:4010.1. 18:36 9156
17 219 čt 9.1. 6:369.1. 23:13 9156
17 215 st 8.1. 5:598.1. 22:15 9156
17 215 út 7.1. 5:597.1. 22:15 9156
 3  212 po 6.1. 4:256.1. 18:06 9156
 8  208 ne 5.1. 9:385.1. 23:19 9156
17 204 so 4.1. 6:434.1. 22:35 9156
17 219 pá 3.1. 5:374.1. 0:33 9156
 3  215 čt 2.1. 14:513.1. 0:16 9156
 6  209 čt 2.1. 5:172.1. 10:02 9156
10+16 232 st 1.1. 6:242.1. 1:01 9156
Rok 2019
17 207 út 31.12. 6:2031.12. 23:05 9156
17 215 po 30.12. 6:2530.12. 21:22 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.