Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 666 315 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  215 po 21.11. 15:0021.11. 16:00 9156*MU*1
 1  209 st 16.11. 5:4316.11. 21:30 9156
17 222 út 15.11. 14:0015.11. 18:23 9156*Z1
 3  206 po 14.11. 5:2514.11. 18:33 9156
 1  209 ne 13.11. 10:1113.11. 22:00 9156
 8  209 pá 11.11. 4:3311.11. 19:17 9156
 8  215 čt 10.11. 15:0011.11. 0:57 9156
 6  206 čt 10.11. 6:1410.11. 10:14 9156
24 201 st 9.11. 6:169.11. 19:58 9156
24 203 út 8.11. 6:268.11. 20:26 9156
 6  211 po 7.11. 14:397.11. 21:26 9156
 8  210 po 7.11. 5:037.11. 10:04 9156
17 202 ne 6.11. 5:266.11. 22:57 9156
 1  206 so 5.11. 8:115.11. 22:00 9156
17 208 pá 4.11. 6:344.11. 19:40 9156
25 204 čt 3.11. 4:343.11. 21:02 9156
25 201 st 2.11. 4:152.11. 22:58 9156
17 204 út 1.11. 14:592.11. 0:07 9156
 1  211 po 31.10. 5:5131.10. 21:15 9156
 3  204 čt 27.10. 15:0127.10. 22:03 9156
 3  204 čt 27.10. 6:5127.10. 9:15 9156
 1  202 st 26.10. 4:5826.10. 21:15 9156
17 222 út 25.10. 5:2625.10. 18:23 9156
 1  209 po 24.10. 5:4324.10. 21:30 9156
3+9 223 ne 23.10. 5:5223.10. 23:39 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Okrouhlické DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9132

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.