Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do současnosti)

ING

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 483 681 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  211 pá 23.8. 4:4523.8. 23:56 9156
 8  211 čt 22.8. 4:4923.8. 0:53 9156
 8  211 st 21.8. 10:1022.8. 0:53 9156*Z
17 219 út 20.8. 22:1021.8. 0:33 9156*Z
17 211 út 20.8. 15:3020.8. 21:00 9156*Z1
17 210 pá 16.8. 17:2016.8. 22:15 9156*Z
 3  212 pá 16.8. 5:0516.8. 6:30 9156*MU
17 217 čt 15.8. 5:1816.8. 0:13 9156
 3  207 st 14.8. 6:5115.8. 0:56 9156
 3  215 út 13.8. 4:2513.8. 9:12 9156
 3  201 po 12.8. 6:0113.8. 0:36 9156
 8  208 ne 11.8. 9:3811.8. 23:19 9156
 8  203 so 10.8. 5:0910.8. 23:19 9156
 3  201 pá 9.8. 6:0110.8. 0:36 9156
 3  204 čt 8.8. 6:218.8. 20:12 9156
 3  215 st 7.8. 4:257.8. 9:12 9156
 3  215 út 6.8. 14:517.8. 0:16 9156
24 212 út 6.8. 7:066.8. 9:18 9156
17 211 po 5.8. 6:045.8. 21:00 9156
 3  204 ne 4.8. 5:055.8. 0:36 9156
 8  209 so 3.8. 8:354.8. 0:33 9156
 3  214 pá 2.8. 5:242.8. 21:56 9156
 3  214 čt 1.8. 5:241.8. 21:56 9156
17 212 út 30.7. 4:1831.7. 0:06 9156
17 212 po 29.7. 4:1830.7. 0:06 9156
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.