Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 22. 10. 2008
Výrobní číslo: 9615
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 687 120 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
12 | 201 | čt 23.3. 4:25 | 24.3. 0:44 | 9156 | ||
6 | 209 | st 22.3. 5:52 | 23.3. 0:41 | 9156 | ||
1 | 204 | út 21.3. 15:10 | 21.3. 22:01 | 9156 | ||
3 | 218 | út 21.3. 6:11 | 21.3. 8:41 | 9156 | ||
8 | 213 | po 20.3. 4:47 | 21.3. 0:39 | 9156 | ||
25 | 203 | ne 19.3. 4:23 | 19.3. 22:31 | 9156 | ||
3 | 204 | so 18.3. 4:52 | 18.3. 23:59 | 9156 | ||
17 | 203 | pá 17.3. 6:15 | 17.3. 23:47 | 9156 | ||
3 | 216 | čt 16.3. 13:00 | 16.3. 23:59 | 9156*Z1 | ||
3 | 402 | út 14.3. 7:05 | 14.3. 7:55 | 9156*Z2 | ||
17 | 207 | po 6.3. 15:11 | 6.3. 19:25 | 9156 | ||
17 | 221 | pá 3.3. 5:06 | 3.3. 20:23 | 9156 | ||
17 | 203 | čt 2.3. 6:15 | 2.3. 23:47 | 9156 | ||
17 | 225 | st 1.3. 5:42 | 1.3. 23:17 | 9156 | ||
3 | 205 | út 28.2. 5:10 | 1.3. 0:39 | 9156 | ||
17 | 213 | po 27.2. 4:26 | 28.2. 0:37 | 9156 | ||
17 | 209 | ne 26.2. 6:21 | 27.2. 0:07 | 9156 | ||
3 | 203 | so 25.2. 4:32 | 25.2. 23:39 | 9156 | ||
17 | 203 | pá 24.2. 6:15 | 24.2. 23:47 | 9156 | ||
17 | 207 | čt 23.2. 15:11 | 23.2. 19:25 | 9156 | ||
17 | 221 | út 21.2. 5:06 | 21.2. 20:23 | 9156 | ||
17 | 222 | po 20.2. 5:26 | 20.2. 18:23 | 9156 | ||
1 | 207 | ne 19.2. 5:24 | 19.2. 21:29 | 9156 | ||
36 | 203 | so 18.2. 5:28 | 18.2. 23:43 | 9156 | ||
1 | 201 | pá 17.2. 4:44 | 17.2. 21:28 | 9156 |