Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 637 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+17 231 so 25.6. 4:2926.6. 0:38 9156
 8  209 pá 24.6. 4:3324.6. 21:27 9156
 3  217 čt 23.6. 6:4724.6. 0:20 9156
 3  206 st 22.6. 5:2422.6. 18:33 9156
24 212 út 21.6. 6:3521.6. 20:26 9156
 3  206 po 20.6. 5:2420.6. 18:33 9156
12+17 204 ne 19.6. 4:2419.6. 23:50 9156
17 209 so 18.6. 4:4519.6. 0:38 9156
17 229 pá 17.6. 5:5617.6. 18:51 9156
17 216 čt 16.6. 5:0516.6. 23:58 9156
17 215 st 15.6. 15:4315.6. 20:08 9156
14 205 st 15.6. 5:5315.6. 9:43 9156
24 210 út 14.6. 6:1814.6. 19:59 9156
24 208 po 13.6. 6:0713.6. 18:05 9156
Zvl 204 ne 12.6. 21:3013.6. 0:00 9156*1
 1  204 ne 12.6. 5:0112.6. 21:29 9156
 3  205 so 11.6. 5:0912.6. 0:00 9156
 3  213 pá 10.6. 4:2910.6. 21:34 9156
17 206 čt 9.6. 6:319.6. 23:58 9156
17 202 st 8.6. 6:168.6. 19:11 9156
 1  209 út 7.6. 4:407.6. 20:06 9156
 1  204 po 6.6. 5:556.6. 21:14 9156
 3  205 ne 5.6. 5:096.6. 0:00 9156
 3  207 so 4.6. 5:495.6. 0:40 9156
 1  208 pá 3.6. 4:203.6. 21:59 9156
*1 = posílení provozu po koncertu The Offspring na Výstavišti

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.