Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 809 984 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 dnes 6:2621.11. 19:15 9156
24 208 st 20.11. 6:5520.11. 19:54 9156
25 213 út 19.11. 15:1819.11. 19:11 9156
 3  201 pá 15.11. 6:0415.11. 19:04 9156
 1  213 čt 14.11. 15:2214.11. 21:12 9156
 3  205 čt 14.11. 6:4414.11. 9:04 9156
17 213 st 13.11. 5:2313.11. 18:32 9156
17 208 út 12.11. 6:5212.11. 22:34 9156
 1  201 po 11.11. 4:4411.11. 19:07 9156
 8  201 ne 10.11. 4:5211.11. 0:38 9156
 3  203 so 9.11. 4:3110.11. 0:19 9156
17 201 pá 8.11. 5:438.11. 23:49 9156
17 211 čt 7.11. 5:037.11. 20:30 9156
Zvl 228 st 6.11. 22:177.11. 0:50 9156*1
25 206 st 6.11. 6:356.11. 22:17 9156
25 211 út 5.11. 5:135.11. 21:04 9156
25 213 po 4.11. 15:184.11. 19:11 9156
24 210 po 4.11. 6:074.11. 10:47 9156
17 210 ne 3.11. 10:523.11. 23:09 9156
25+30 218 so 2.11. 8:242.11. 21:34 9156
 1  208 pá 1.11. 7:221.11. 21:56 9156
17 211 čt 31.10. 5:0331.10. 20:30 9156
 3  204 st 30.10. 4:3130.10. 23:59 9156
 3  208 út 29.10. 4:5130.10. 0:19 9156
17 203 po 28.10. 9:0329.10. 0:13 9156
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání na Letné

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.