Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 687 120 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 201 čt 23.3. 4:2524.3. 0:44 9156
 6  209 st 22.3. 5:5223.3. 0:41 9156
 1  204 út 21.3. 15:1021.3. 22:01 9156
 3  218 út 21.3. 6:1121.3. 8:41 9156
 8  213 po 20.3. 4:4721.3. 0:39 9156
25 203 ne 19.3. 4:2319.3. 22:31 9156
 3  204 so 18.3. 4:5218.3. 23:59 9156
17 203 pá 17.3. 6:1517.3. 23:47 9156
 3  216 čt 16.3. 13:0016.3. 23:59 9156*Z1
 3  402 út 14.3. 7:0514.3. 7:55 9156*Z2
17 207 po 6.3. 15:116.3. 19:25 9156
17 221 pá 3.3. 5:063.3. 20:23 9156
17 203 čt 2.3. 6:152.3. 23:47 9156
17 225 st 1.3. 5:421.3. 23:17 9156
 3  205 út 28.2. 5:101.3. 0:39 9156
17 213 po 27.2. 4:2628.2. 0:37 9156
17 209 ne 26.2. 6:2127.2. 0:07 9156
 3  203 so 25.2. 4:3225.2. 23:39 9156
17 203 pá 24.2. 6:1524.2. 23:47 9156
17 207 čt 23.2. 15:1123.2. 19:25 9156
17 221 út 21.2. 5:0621.2. 20:23 9156
17 222 po 20.2. 5:2620.2. 18:23 9156
 1  207 ne 19.2. 5:2419.2. 21:29 9156
36 203 so 18.2. 5:2818.2. 23:43 9156
 1  201 pá 17.2. 4:4417.2. 21:28 9156
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9111
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.