Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9156

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od 15. 1. 2017 do 16. 5. 2020)

ING

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 22. 10. 2008

Výrobní číslo: 9615

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 549 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 st 21.4. 5:4821.4. 22:33 9156
17 217 út 20.4. 6:0620.4. 22:14 9156
17 204 so 17.4. 19:0417.4. 22:33 9156
17 215 st 14.4. 5:3814.4. 19:49 9156
17 215 út 13.4. 5:3813.4. 19:49 9156
 3  205 po 12.4. 5:0512.4. 19:49 9156
Cvič 273 pá 9.4. 14:009.4. 22:00 9156
Cvič 214 pá 9.4. 6:009.4. 14:00 9156
Cvič 224 čt 8.4. 6:008.4. 14:00 9156
Cvič 236 st 7.4. 6:007.4. 14:00 9156
Cvič 225 út 6.4. 14:006.4. 22:00 9156
 3  203 út 6.4. 6:226.4. 9:00 9156
 3  205 čt 1.4. 5:051.4. 12:30 9156*MU
 3  208 st 31.3. 5:5131.3. 17:50 9156*MU
17 201 út 30.3. 4:5930.3. 15:30 9156*MU
 3  210 po 29.3. 6:1229.3. 22:55 9156
17 211 ne 28.3. 4:1928.3. 22:23 9156
17 213 so 27.3. 5:1927.3. 22:43 9156
 3  213 pá 26.3. 4:2526.3. 18:40 9156
 3  210 čt 25.3. 6:1225.3. 22:55 9156
 3  213 st 24.3. 4:2524.3. 18:40 9156
 3  208 út 23.3. 5:5123.3. 22:35 9156
17 214 po 22.3. 5:1922.3. 21:54 9156
17 209 ne 21.3. 5:1921.3. 21:54 9156
25 206 so 20.3. 4:1220.3. 21:19 9156
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.