Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 680 242 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 209 po 21.10. 4:5321.10. 18:39 9155
17 207 ne 20.10. 5:3720.10. 21:59 9155
25 203 so 19.10. 4:5319.10. 22:56 9155
10 203 pá 18.10. 14:3518.10. 23:26 9155
17 210 pá 18.10. 7:0618.10. 9:30 9155
24 214 čt 17.10. 15:5917.10. 19:44 9155
Cvič 214 čt 17.10. 6:0017.10. 14:00 9155
 3  209 st 16.10. 15:3216.10. 20:10 9155
24 210 st 16.10. 6:0716.10. 9:47 9155
25 206 út 15.10. 6:3515.10. 22:17 9155
10 203 po 14.10. 14:3514.10. 23:26 9155
 3  209 po 14.10. 7:2414.10. 9:44 9155
17 210 pá 11.10. 15:5411.10. 18:18 9155
25 213 pá 11.10. 7:1811.10. 9:19 9155
17 217 čt 10.10. 4:2110.10. 19:14 9155
10 214 st 9.10. 5:2710.10. 1:06 9155
10 213 út 8.10. 5:199.10. 0:46 9155
17 201 po 7.10. 4:577.10. 22:17 9155
10 207 ne 6.10. 4:446.10. 23:26 9155
 1  208 so 5.10. 8:366.10. 0:26 9155
10 211 pá 4.10. 5:014.10. 21:45 9155
10 203 čt 3.10. 14:353.10. 23:09 9155
17 202 čt 3.10. 6:223.10. 8:50 9155
 1  204 st 2.10. 5:032.10. 19:36 9155
17 201 út 1.10. 4:571.10. 22:17 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.