Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 317 042 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 so 13.10. 4:5614.10. 0:26 9155
10 223 pá 12.10. 4:1712.10. 20:10 9155
10 205 čt 11.10. 14:4312.10. 0:25 9155
10 213 st 10.10. 5:5210.10. 22:07 9155
10 204 út 9.10. 4:579.10. 21:10 9155
10 213 po 8.10. 5:528.10. 22:07 9155
10 201 so 6.10. 5:567.10. 0:46 9155
10 221 pá 5.10. 7:075.10. 9:00 9155*MU
10 216 čt 4.10. 6:274.10. 19:28 9155
10 211 st 3.10. 5:423.10. 18:48 9155
10 205 út 2.10. 14:433.10. 0:25 9155
10 210 út 2.10. 6:482.10. 10:08 9155
10 202 po 1.10. 4:372.10. 0:05 9155
10 208 ne 30.9. 3:561.10. 1:06 9155
10 206 so 29.9. 4:1629.9. 22:54 9155
10 204 pá 28.9. 4:5629.9. 1:06 9155
10 211 čt 27.9. 5:4227.9. 18:48 9155
10 217 st 26.9. 6:3526.9. 19:36 9155
10 202 po 24.9. 4:3725.9. 0:05 9155
17 209 ne 23.9. 7:5324.9. 1:08 9155
17 211 so 22.9. 4:5822.9. 22:00 9155
10 201 pá 21.9. 7:3821.9. 20:40 9155
10 206 čt 20.9. 5:1120.9. 18:08 9155
10 204 st 19.9. 4:5719.9. 21:10 9155
10 217 út 18.9. 6:3518.9. 19:36 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.