Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 340 977 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 út 19.2. 6:2019.2. 21:00 9155
17 217 po 18.2. 4:1818.2. 18:32 9155
10 203 ne 17.2. 4:5618.2. 0:05 9155
10 201 so 16.2. 5:5617.2. 0:46 9155
 3  203 pá 15.2. 5:2415.2. 23:56 9155
 3  207 čt 14.2. 6:1115.2. 0:16 9155
17 212 st 13.2. 5:3713.2. 19:37 9155
 3  206 út 12.2. 6:0112.2. 21:56 9155
24 215 po 11.2. 6:3911.2. 19:58 9155
 3  209 ne 10.2. 4:2511.2. 0:16 9155
 3  202 so 9.2. 4:259.2. 17:10 9155*MU
 3  206 pá 8.2. 6:018.2. 21:56 9155
 3  217 út 5.2. 4:456.2. 0:56 9155
17 210 po 4.2. 4:584.2. 23:43 9155
 3  204 ne 3.2. 5:054.2. 0:36 9155
17 212 so 2.2. 5:583.2. 0:33 9155
 3  207 pá 1.2. 6:112.2. 0:16 9155
 3  207 čt 31.1. 6:111.2. 0:16 9155
 3  204 st 30.1. 14:3530.1. 19:32 9155
 3  204 st 30.1. 6:4330.1. 9:10 9155
 3  203 út 29.1. 5:2429.1. 23:56 9155
 3  204 po 28.1. 14:3528.1. 19:32 9155
24 208 po 28.1. 5:4428.1. 10:02 9155
17 210 pá 25.1. 4:5825.1. 23:43 9155
17 208 čt 24.1. 15:1224.1. 21:37 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.