Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 478 202 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 pá 23.4. 5:1923.4. 21:54 9155
 3  206 čt 22.4. 5:2422.4. 22:16 9155
 3  203 st 21.4. 14:2221.4. 21:56 9155
 3  203 st 21.4. 6:2221.4. 9:00 9155
24 201 út 20.4. 6:1520.4. 19:26 9155
10 212 po 19.4. 6:5319.4. 22:06 9155
 3  205 pá 16.4. 5:0516.4. 19:49 9155
 3  205 čt 15.4. 5:0515.4. 19:49 9155
24 213 út 13.4. 5:5613.4. 19:16 9155
16 212 po 12.4. 4:5312.4. 20:25 9155
16 205 ne 11.4. 5:2211.4. 23:18 9155
10 209 so 10.4. 6:3710.4. 22:06 9155
17 216 pá 9.4. 5:549.4. 22:04 9155
17 223 čt 8.4. 4:198.4. 21:10 9155
10 216 st 7.4. 4:377.4. 23:04 9155
10 216 út 6.4. 4:376.4. 23:04 9155
10 212 po 5.4. 4:355.4. 22:44 9155
10 210 ne 4.4. 4:144.4. 22:24 9155
10 201 so 3.4. 4:563.4. 23:04 9155
10 211 pá 2.4. 4:172.4. 22:13 9155
17 205 čt 1.4. 5:481.4. 22:33 9155
17 214 st 31.3. 5:1931.3. 21:54 9155
17 205 út 30.3. 5:4830.3. 22:33 9155
17 210 po 29.3. 4:3929.3. 20:59 9155
10 202 ne 28.3. 4:5728.3. 22:05 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.