Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Poznámka: od června 2018 facelift: Nový lak a upravený interiér (podélné lavice nahrazeny klasickými sedačkami)

Najeto: cca 302 462 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 so 21.7. 6:4321.7. 21:38 9155
Cvič 212 pá 20.7. 6:0020.7. 14:00 9155
17 214 čt 19.7. 6:3019.7. 19:42 9155
17 203 st 18.7. 8:2019.7. 0:43 9155*Z
17 217 ne 15.7. 4:1815.7. 23:53 9155
ZkJ 005 pá 13.7. 7:0013.7. 12:00 9155
Rok 2014
 7  306 po 4.8. 4:544.8. 21:13 9155
12 301 ne 3.8. 4:464.8. 1:09 9155
 7  310 st 30.7. 5:0730.7. 21:53 9155
 9  307 ne 27.7. 8:0228.7. 0:37 9155
20 313 pá 25.7. 13:4226.7. 0:16 9155
10 313 út 22.7. 5:5322.7. 19:55 9155
 9  307 ne 20.7. 8:0221.7. 0:37 9155
10 301 út 15.7. 6:4215.7. 20:04 9155
10 306 čt 10.7. 4:3110.7. 21:02 9155
10 309 st 9.7. 5:0110.7. 0:15 9155
20 306 út 8.7. 5:369.7. 0:55 9155
14 302 po 7.7. 4:507.7. 22:37 9155
 9  307 ne 6.7. 8:027.7. 0:37 9155
16 311 so 5.7. 9:415.7. 23:03 9155
20 306 čt 3.7. 5:364.7. 0:55 9155
10 302 ne 22.6. 4:3122.6. 23:34 9155
16 302 pá 20.6. 5:3220.6. 21:43 9155
14 304 čt 19.6. 5:0419.6. 21:27 9155
16 301 st 18.6. 5:1718.6. 21:26 9155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9141

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.