Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 706 282 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 229 dnes 4:0819.3. 21:54 9155
14 217 út 18.3. 14:3619.3. 0:12 9155
24 207 út 18.3. 7:2718.3. 9:24 9155
25 214 po 17.3. 15:1817.3. 19:12 9155
25 214 po 17.3. 5:1317.3. 9:28 9155
25 209 ne 16.3. 10:4416.3. 21:47 9155
 1  202 so 15.3. 5:2315.3. 21:26 9155
25 204 pá 14.3. 6:0514.3. 19:52 9155
 1  209 čt 13.3. 11:0013.3. 22:10 9155*Z1
12 208 čt 6.3. 12:457.3. 0:33 9155*Z2
17 226 st 5.3. 14:475.3. 21:05 9155
10 206 po 3.3. 4:243.3. 12:40 9155*MU*1
10 201 ne 2.3. 9:223.3. 0:47 9155
 3  208 so 1.3. 9:581.3. 21:06 9155
24 207 pá 28.2. 15:2728.2. 19:16 9155
 3  217 pá 28.2. 7:3228.2. 9:53 9155
 1  213 čt 27.2. 15:1427.2. 18:52 9155
14 217 čt 27.2. 6:1927.2. 8:33 9155
10 203 st 26.2. 14:3726.2. 23:27 9155
24 207 st 26.2. 7:2726.2. 9:24 9155
24 209 út 25.2. 5:5725.2. 19:35 9155
 3  202 po 24.2. 5:1124.2. 20:21 9155
25 204 ne 23.2. 4:5323.2. 22:56 9155
25 204 so 22.2. 4:5322.2. 22:56 9155
25 208 pá 21.2. 6:3521.2. 22:56 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9123
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Perunova DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.