Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 445 652 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 po 21.9. 22:2022.9. 0:33 9155*Z
24 204 st 9.9. 6:479.9. 19:56 9155
16 220 út 8.9. 5:508.9. 10:17 9155
10 206 po 7.9. 5:448.9. 0:24 9155
10 203 ne 6.9. 4:377.9. 0:04 9155
16 204 so 5.9. 5:036.9. 1:17 9155
 3  210 pá 4.9. 6:194.9. 23:16 9155
16 218 čt 3.9. 4:233.9. 10:47 9155
10 203 st 2.9. 5:113.9. 0:04 9155
16 218 út 1.9. 14:061.9. 21:01 9155
16 222 út 1.9. 6:181.9. 10:50 9155
17 225 po 31.8. 4:5931.8. 9:18 9155
16 205 ne 30.8. 4:4331.8. 1:37 9155
16 206 so 29.8. 8:1430.8. 1:37 9155
17 214 pá 28.8. 14:2628.8. 20:59 9155
10 204 st 26.8. 4:1426.8. 20:11 9155
10 211 út 25.8. 4:5725.8. 23:12 9155
24 206 po 24.8. 6:2724.8. 19:56 9155
24 206 pá 21.8. 6:2721.8. 19:56 9155
24 206 čt 20.8. 6:2720.8. 19:56 9155
24 207 st 19.8. 6:3619.8. 20:07 9155
25 205 út 18.8. 6:0518.8. 8:10 9155*MU
10 201 po 17.8. 5:2017.8. 23:44 9155
16 201 ne 16.8. 5:4317.8. 0:57 9155
10 205 so 15.8. 4:5615.8. 23:24 9155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9139
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.