Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 365 232 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 čt 20.6. 5:3720.6. 19:37 9155
10 209 st 19.6. 6:1819.6. 21:55 9155
17 222 út 18.6. 4:3819.6. 0:33 9155
17 213 po 17.6. 5:4718.6. 0:53 9155
10 208 ne 16.6. 3:5616.6. 23:13 9155
10 208 so 15.6. 3:5615.6. 23:14 9155
10 205 pá 14.6. 14:4315.6. 0:25 9155
 3  202 pá 14.6. 7:2314.6. 9:47 9155
 8  207 čt 13.6. 6:2013.6. 20:35 9155
 3  218 st 12.6. 6:4312.6. 9:10 9155
17 229 út 11.6. 15:1411.6. 21:00 9155
24 208 út 11.6. 5:4411.6. 10:02 9155
24 212 po 10.6. 6:2310.6. 19:28 9155
24 211 pá 7.6. 6:157.6. 19:18 9155
 8  207 čt 6.6. 6:206.6. 20:35 9155
 3  215 st 5.6. 4:255.6. 18:30 9155
 3  214 út 4.6. 6:344.6. 22:26 9155
Cvič 236 po 3.6. 6:003.6. 14:00 9155
10 209 pá 31.5. 5:3131.5. 21:55 9155
10 202 čt 30.5. 4:3631.5. 0:05 9155
10 209 st 29.5. 5:3129.5. 21:55 9155
10 209 út 28.5. 5:3128.5. 21:55 9155
 8  207 po 27.5. 6:2027.5. 20:35 9155
10 203 ne 26.5. 4:5627.5. 0:05 9155
10 209 so 25.5. 4:3625.5. 23:46 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.