Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 352 227 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+27 231 st 24.4. 5:3225.4. 0:48 9155
24 213 út 23.4. 6:3123.4. 19:38 9155
10 203 po 22.4. 4:5623.4. 0:06 9155
10 204 ne 21.4. 5:1622.4. 0:26 9155
10 209 so 20.4. 4:3620.4. 23:46 9155
10 204 pá 19.4. 3:5620.4. 1:06 9155
26 206 čt 18.4. 16:0418.4. 20:13 9155
Cvič 224 čt 18.4. 6:0018.4. 14:00 9155
 3  208 st 17.4. 6:1917.4. 20:01 9155
17 214 út 16.4. 5:5316.4. 23:53 9155
10 210 po 15.4. 15:2115.4. 22:07 9155
17 202 po 15.4. 5:1815.4. 9:56 9155
10 203 ne 14.4. 4:5615.4. 0:05 9155
10 201 so 13.4. 5:5614.4. 0:46 9155
Cvič 214 pá 12.4. 6:0012.4. 14:00 9155
 3  212 čt 11.4. 4:2511.4. 18:06 9155
 3  217 st 10.4. 4:4511.4. 0:56 9155
17 204 út 9.4. 6:109.4. 18:36 9155
17 208 po 8.4. 15:128.4. 21:37 9155
24 211 čt 4.4. 6:154.4. 19:18 9155
17 217 st 3.4. 4:183.4. 18:32 9155
17 207 út 2.4. 7:123.4. 0:13 9155
24 213 po 1.4. 6:311.4. 19:38 9155
24 212 čt 28.3. 6:2328.3. 19:28 9155
24 211 st 27.3. 6:1527.3. 19:18 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.