Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 573 272 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 čt 23.3. 5:1024.3. 0:39 9155
17 232 st 22.3. 6:1922.3. 23:57 9155
 3  205 út 21.3. 5:1022.3. 0:39 9155
17 221 po 20.3. 5:0620.3. 20:23 9155
17 213 ne 19.3. 4:2620.3. 0:17 9155
 3  207 so 18.3. 5:5219.3. 0:39 9155
 1  214 pá 17.3. 4:2417.3. 21:13 9155
 3  213 čt 16.3. 6:2116.3. 21:33 9155
 3  211 st 15.3. 6:0015.3. 19:12 9155
12 207 út 14.3. 4:4514.3. 19:45 9155
12 201 po 13.3. 4:2514.3. 0:44 9155
 8  206 ne 12.3. 4:3113.3. 0:39 9155
 3  206 so 11.3. 6:3312.3. 0:19 9155*Z1
12 204 pá 10.3. 6:5310.3. 21:52 9155
 3  206 čt 9.3. 5:259.3. 18:33 9155
 8  209 st 8.3. 4:308.3. 19:33 9155
14+25 231 út 7.3. 14:248.3. 1:29 9155
24 214 po 6.3. 15:326.3. 19:20 9155
36 209 ne 5.3. 4:495.3. 21:01 9155
 3  204 so 4.3. 4:524.3. 23:59 9155
 3  218 pá 3.3. 15:193.3. 22:20 9155
 3  211 čt 2.3. 6:002.3. 19:12 9155
24 202 st 1.3. 6:261.3. 19:40 9155
24 214 út 28.2. 15:3228.2. 19:20 9155
Cvič 231 út 28.2. 6:0028.2. 14:00 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.