Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 529 037 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 224 pá 3.12. 6:263.12. 20:53 9155
17 203 čt 2.12. 4:462.12. 18:56 9155
10 216 st 1.12. 17:202.12. 0:08 9155*Z1
17 209 st 1.12. 5:501.12. 9:39 9155
10 216 út 30.11. 5:131.12. 0:08 9155
17 224 po 29.11. 6:2629.11. 20:53 9155
 3  218 pá 26.11. 6:1226.11. 8:41 9155
 3  211 čt 25.11. 6:0225.11. 19:14 9155
 3  211 st 24.11. 6:0224.11. 19:14 9155
17 228 út 23.11. 6:5123.11. 20:46 9155
10 202 po 22.11. 6:1322.11. 18:51 9155
10 211 ne 21.11. 4:1921.11. 22:48 9155
10 211 so 20.11. 4:1920.11. 22:48 9155
10 219 pá 19.11. 14:5420.11. 0:28 9155
17 212 pá 19.11. 5:2019.11. 9:51 9155
10 216 čt 18.11. 5:1319.11. 0:08 9155
10 205 st 17.11. 4:1618.11. 0:08 9155
17 219 út 16.11. 6:5517.11. 0:28 9155
10 204 po 15.11. 6:3615.11. 19:10 9155
10 210 pá 12.11. 4:1912.11. 19:55 9155
17 218 čt 11.11. 6:0611.11. 20:12 9155
Cvič 218 st 10.11. 14:0010.11. 22:00 9155
Cvič 212 st 10.11. 6:0010.11. 14:00 9155
24 212 út 9.11. 6:359.11. 20:26 9155
24 210 po 8.11. 6:178.11. 19:59 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.