Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 407 672 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 215 út 7.4. 4:578.4. 0:05 9155
 8  212 po 6.4. 5:136.4. 23:53 9155
17 214 ne 5.4. 9:036.4. 0:53 9155
 1  203 so 4.4. 4:144.4. 22:20 9155
15+16 231 pá 3.4. 4:233.4. 22:33 9155
17 202 čt 2.4. 5:183.4. 1:08 9155
 3  207 st 1.4. 4:252.4. 0:36 9155
10 215 út 31.3. 4:571.4. 0:05 9155
10 215 po 30.3. 4:5731.3. 0:05 9155
10 208 ne 29.3. 4:1430.3. 1:06 9155
10 212 so 28.3. 5:1629.3. 0:46 9155
17 216 pá 27.3. 5:4727.3. 18:47 9155
10 217 čt 26.3. 5:2727.3. 0:45 9155
10 215 st 25.3. 4:5726.3. 0:05 9155
10 217 út 24.3. 5:2725.3. 0:45 9155
10 203 po 23.3. 6:0923.3. 19:08 9155
10 210 ne 22.3. 4:1622.3. 23:07 9155
10 206 so 21.3. 4:5621.3. 23:07 9155
10 209 pá 20.3. 5:3220.3. 21:56 9155
10 204 čt 19.3. 4:5419.3. 21:11 9155
17 217 st 18.3. 6:1018.3. 18:33 9155
Cvič 252 út 17.3. 6:0017.3. 14:00 9155
17 204 ne 15.3. 8:2315.3. 15:30 9155*MU*1
 8  206 so 14.3. 7:5215.3. 0:19 9155
17 215 pá 13.3. 14:0013.3. 22:15 9155*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s osobním vozidlem za zast. Veletržní palác ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9168

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.