Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 432 932 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 209 čt 16.7. 5:2216.7. 20:26 9155
10 212 st 15.7. 6:3316.7. 1:04 9155
 3  203 so 4.7. 4:454.7. 8:00 9155*MU*1
17 214 pá 3.7. 14:263.7. 20:59 9155
17 214 pá 3.7. 5:193.7. 9:35 9155
10 207 čt 2.7. 5:433.7. 0:04 9155
10 204 st 1.7. 5:211.7. 20:29 9155
10+15 231 út 30.6. 4:3730.6. 22:35 9155
16 207 po 29.6. 5:1430.6. 1:37 9155
10 208 ne 28.6. 6:1729.6. 1:04 9155
10 205 so 27.6. 4:5628.6. 0:24 9155
10 213 pá 26.6. 6:5927.6. 1:04 9155
10 202 st 24.6. 4:5724.6. 20:29 9155*MU
16 208 út 23.6. 7:0124.6. 0:57 9155
 3  208 po 22.6. 5:5122.6. 20:11 9155
10 219 pá 19.6. 5:2319.6. 11:40 9155
10 215 čt 18.6. 7:1718.6. 19:41 9155
10 215 st 17.6. 7:1717.6. 19:41 9155
17 225 út 16.6. 4:5916.6. 9:18 9155
10 213 po 15.6. 6:5916.6. 1:04 9155
10 210 ne 14.6. 4:1614.6. 22:54 9155
10 204 so 13.6. 4:1414.6. 1:06 9155
10 213 pá 12.6. 6:5913.6. 1:04 9155
10 212 čt 11.6. 4:1411.6. 22:06 9155
 3  201 st 10.6. 4:2511.6. 0:16 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.