Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 374 937 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  201 st 21.8. 6:0122.8. 0:36 9155
10 211 út 20.8. 4:1720.8. 20:25 9155
10 215 po 19.8. 4:5720.8. 0:05 9155
16 201 ne 18.8. 4:2419.8. 0:30 9155
17 207 so 17.8. 4:5818.8. 1:08 9155
 3  201 pá 16.8. 6:0117.8. 0:36 9155
 3  204 čt 15.8. 6:2115.8. 20:12 9155
17 204 st 14.8. 5:5314.8. 21:30 9155
17 220 út 13.8. 13:5513.8. 22:29 9155
10 201 út 13.8. 6:4913.8. 10:18 9155
 3  204 po 12.8. 6:2112.8. 20:12 9155
17 213 ne 11.8. 4:1811.8. 22:07 9155
10 204 so 10.8. 4:1411.8. 1:06 9155
17 217 pá 9.8. 5:1810.8. 0:13 9155
17 219 čt 8.8. 5:379.8. 0:33 9155
17 216 st 7.8. 4:388.8. 0:43 9155
17 220 út 6.8. 13:556.8. 22:29 9155
24 215 pá 2.8. 14:462.8. 19:48 9155
 3  215 pá 2.8. 4:252.8. 9:12 9155
10 201 čt 1.8. 15:212.8. 1:05 9155
24 215 čt 1.8. 6:461.8. 9:18 9155
10 203 st 31.7. 6:1131.7. 19:08 9155
24 215 út 30.7. 14:4630.7. 19:48 9155
24 215 út 30.7. 6:4630.7. 9:18 9155
24 215 po 29.7. 14:4629.7. 19:48 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.