Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 662 302 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 204 pá 5.7. 4:375.7. 20:20 9155*MU
29 217 čt 4.7. 15:135.7. 0:38 9155
10 213 čt 4.7. 5:504.7. 9:10 9155
25 205 st 3.7. 4:533.7. 20:49 9155
10 208 út 2.7. 5:012.7. 23:47 9155
25 204 po 1.7. 4:331.7. 22:16 9155
17 205 pá 28.6. 5:5628.6. 8:15 9155*MU
 3  207 čt 27.6. 5:1127.6. 23:02 9155
Cvič 243 st 26.6. 14:0026.6. 22:00 9155
Cvič 222 st 26.6. 6:0026.6. 14:00 9155
Cvič 222 út 25.6. 6:0025.6. 14:00 9155
Cvič 237 po 24.6. 6:0024.6. 14:00 9155
25+93 251 so 22.6. 4:3423.6. 4:58 9155
17 213 pá 21.6. 4:4321.6. 23:10 9155
10 203 čt 20.6. 14:3520.6. 23:27 9155
10 203 čt 20.6. 6:0920.6. 9:30 9155
25 210 st 19.6. 4:3419.6. 19:50 9155
 7  206 út 18.6. 4:3118.6. 21:00 9155
30 211 po 17.6. 6:1417.6. 20:01 9155
30 211 pá 14.6. 6:1414.6. 20:01 9155
25 205 čt 13.6. 5:3913.6. 21:04 9155
10 211 st 12.6. 5:0112.6. 21:45 9155
17 208 út 11.6. 15:2911.6. 22:35 9155
17 208 út 11.6. 6:5711.6. 9:15 9155
25 204 po 10.6. 5:2910.6. 19:02 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.