Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 392 112 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 čt 14.11. 6:3114.11. 19:38 9155
14 202 st 13.11. 5:2513.11. 19:30 9155
17 215 út 12.11. 5:5912.11. 22:15 9155
 3  206 po 11.11. 6:0111.11. 21:56 9155
10 203 ne 10.11. 4:5611.11. 0:05 9155
10 201 so 9.11. 5:5610.11. 0:46 9155
 3  207 pá 8.11. 6:119.11. 0:16 9155
 3  216 čt 7.11. 6:597.11. 18:38 9155
10 206 st 6.11. 5:116.11. 11:45 9155*MU
10 202 út 5.11. 4:366.11. 0:05 9155
 3  207 po 4.11. 6:115.11. 0:16 9155
10 203 ne 3.11. 4:564.11. 0:05 9155
10 201 so 2.11. 5:563.11. 0:46 9155
10 206 pá 1.11. 5:111.11. 18:08 9155
10 209 čt 31.10. 5:3231.10. 21:55 9155
10 204 st 30.10. 4:5430.10. 21:10 9155
10 204 út 29.10. 4:5429.10. 21:10 9155
10 208 po 28.10. 4:1429.10. 1:06 9155
10 208 ne 27.10. 4:1428.10. 1:06 9155
10 204 so 26.10. 4:1427.10. 1:06 9155
25 216 pá 25.10. 15:3525.10. 19:47 9155*Z
10 202 čt 24.10. 4:3625.10. 0:05 9155
17+34 216 st 23.10. 4:5323.10. 19:02 9155
10 205 út 22.10. 14:4323.10. 0:25 9155
10 205 út 22.10. 6:0922.10. 9:28 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.