Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 609 652 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 227 dnes 15:192.10. 19:47 9155
24 205 dnes 6:512.10. 8:45 9155
10+15 206 ne 1.10. 4:301.10. 23:38 9155
5+16 202 so 30.9. 5:561.10. 0:30 9155
24 208 pá 29.9. 5:5729.9. 19:51 9155
17 230 čt 28.9. 4:4629.9. 0:38 9155
10 205 st 27.9. 7:1428.9. 0:08 9155
10 206 út 26.9. 14:3226.9. 20:21 9155
10 211 út 26.9. 6:2726.9. 10:27 9155
 8  207 po 25.9. 6:0925.9. 19:15 9155
17 227 čt 21.9. 15:1921.9. 19:47 9155
24 202 st 20.9. 7:2320.9. 18:05 9155
10 203 út 19.9. 5:1219.9. 21:46 9155
24 209 po 18.9. 15:2318.9. 20:00 9155
Cvič 252 po 18.9. 6:0018.9. 14:00 9155
10 212 pá 15.9. 5:1215.9. 18:51 9155
10 202 čt 14.9. 4:1714.9. 20:13 9155
10 210 st 13.9. 15:2214.9. 0:28 9155
24 209 st 13.9. 5:4713.9. 9:25 9155
24 204 út 12.9. 14:4312.9. 20:27 9155
17 225 út 12.9. 6:5512.9. 9:12 9155
24 209 po 11.9. 15:2311.9. 20:00 9155
25 207 pá 8.9. 5:568.9. 20:28 9155
17 234 čt 7.9. 5:067.9. 23:58 9155
10 210 st 6.9. 15:227.9. 0:28 9155


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.