Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 326 117 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 215 út 4.12. 6:394.12. 19:58 9155
Cvič 211 po 3.12. 6:003.12. 14:00 9155
17 204 ne 2.12. 7:243.12. 1:10 9155
10+37 231 so 1.12. 5:162.12. 0:15 9155
24 215 pá 30.11. 6:3930.11. 19:58 9155
Cvič 212 čt 29.11. 6:0029.11. 14:00 9155
 3  209 st 28.11. 15:1529.11. 0:36 9155
17 204 po 26.11. 14:2626.11. 18:44 9155
17 209 po 26.11. 5:5026.11. 10:11 9155
24 213 pá 23.11. 6:3123.11. 19:38 9155
 3  204 čt 22.11. 14:3522.11. 19:32 9155
 3  209 čt 22.11. 5:0522.11. 9:50 9155
 3  217 st 21.11. 4:4522.11. 0:56 9155
17 217 út 20.11. 6:1021.11. 1:07 9155
17 212 po 19.11. 6:5419.11. 19:55 9155
17 217 pá 16.11. 4:1816.11. 18:32 9155
17 219 čt 15.11. 6:3616.11. 1:08 9155
17 210 st 14.11. 4:5814.11. 23:53 9155
 3  208 út 13.11. 6:1913.11. 20:01 9155
17 428 po 12.11. 20:2012.11. 21:08 9155*Z
10 217 po 12.11. 6:3512.11. 19:36 9155
17 213 so 10.11. 6:1311.11. 0:53 9155
10 201 pá 9.11. 7:389.11. 20:40 9155
10 206 čt 8.11. 5:118.11. 18:08 9155
10 221 st 7.11. 7:077.11. 20:12 9155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.