Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9155

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 17. 10. 2008

Výrobní číslo: 9614

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 461 522 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  204 st 27.1. 4:4727.1. 22:34 9155
16 206 út 26.1. 6:1926.1. 22:24 9155
10 206 po 25.1. 5:5325.1. 20:54 9155
10 212 ne 24.1. 4:3624.1. 22:44 9155
16 208 so 23.1. 4:2323.1. 23:37 9155
10 212 pá 22.1. 6:5322.1. 22:06 9155
10 202 čt 21.1. 5:1121.1. 20:29 9155
 3  205 st 20.1. 5:0520.1. 21:57 9155
16 206 út 19.1. 6:1919.1. 22:24 9155
10 205 ne 17.1. 5:1617.1. 21:06 9155
10 209 so 16.1. 6:3716.1. 22:06 9155
 3  205 pá 15.1. 5:0515.1. 21:57 9155
 8  204 čt 14.1. 5:1814.1. 22:19 9155
10 202 st 13.1. 5:1113.1. 20:29 9155
10 211 út 12.1. 6:4312.1. 21:39 9155
17 221 po 11.1. 6:4611.1. 21:06 9155
Rok 2020
10 205 so 19.12. 5:1619.12. 21:06 9155
14 214 pá 18.12. 5:3918.12. 22:30 9155
16 217 čt 17.12. 14:0617.12. 21:01 9155
 3  203 čt 17.12. 6:2217.12. 9:00 9155
10 206 st 16.12. 5:5316.12. 9:00 9155*MU
10 202 út 15.12. 5:1115.12. 20:29 9155
10 212 po 14.12. 6:5314.12. 22:06 9155
24 201 čt 10.12. 6:1510.12. 19:26 9155
10 212 st 9.12. 6:539.12. 22:06 9155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.