Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 350 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
9 319 so 2.8. 9:152.8. 21:22 9154
20 307 pá 1.8. 5:551.8. 20:12 9154
20 301 čt 31.7. 4:5331.7. 20:24 9154
14 318 st 30.7. 13:3831.7. 1:12 9154
12 301 po 28.7. 4:2629.7. 0:23 9154
9 305 so 26.7. 7:2827.7. 0:17 9154
16 310 po 21.7. 5:4521.7. 22:04 9154
20 305 ne 20.7. 4:5620.7. 22:13 9154
9 310 so 19.7. 8:0820.7. 1:00 9154
10 314 út 15.7. 5:5316.7. 1:15 9154
14 302 po 14.7. 4:5014.7. 22:37 9154
12 301 čt 10.7. 4:2611.7. 0:23 9154
10 310 st 9.7. 5:1610.7. 0:34 9154
12 307 po 7.7. 5:128.7. 1:09 9154
16 311 ne 6.7. 15:116.7. 23:03 9154
9 304 so 5.7. 5:005.7. 22:07 9154
14 302 čt 3.7. 4:503.7. 22:37 9154
10 306 po 23.6. 6:5523.6. 20:14 9154
10 306 pá 20.6. 6:5520.6. 20:14 9154
12 301 po 16.6. 6:1917.6. 0:23 9154
20 315 pá 13.6. 5:1413.6. 18:59 9154
10 306 ne 8.6. 5:278.6. 13:00 9154*MU
12 303 pá 6.6. 4:467.6. 0:26 9154
12 311 čt 5.6. 5:276.6. 1:25 9154
16 320 út 3.6. 16:023.6. 18:35 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.