Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 27. 8. 2008
Výrobní číslo: 9613
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 473 979 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 213 | čt 22.4. 4:25 | 22.4. 18:40 | 9154 | ||
17 | 215 | st 21.4. 5:38 | 21.4. 19:49 | 9154 | ||
17 | 218 | út 20.4. 6:16 | 20.4. 22:23 | 9154 | ||
17 | 208 | po 19.4. 6:21 | 19.4. 20:36 | 9154 | ||
3 | 204 | so 17.4. 9:00 | 17.4. 21:10 | 9154 | ||
3 | 201 | pá 16.4. 4:45 | 16.4. 21:40 | 9154 | ||
17 | 216 | čt 15.4. 5:54 | 15.4. 22:04 | 9154 | ||
17 | 216 | st 14.4. 5:54 | 14.4. 22:04 | 9154 | ||
17 | 219 | út 13.4. 6:26 | 13.4. 22:43 | 9154 | ||
17 | 209 | po 12.4. 6:31 | 12.4. 20:51 | 9154 | ||
17 | 218 | ne 11.4. 10:09 | 11.4. 21:36 | 9154 | ||
17 | 201 | út 6.4. 4:59 | 6.4. 19:15 | 9154 | ||
17 | 211 | so 3.4. 20:00 | 3.4. 22:23 | 9154*Z | ||
24 | 203 | čt 1.4. 6:47 | 1.4. 19:18 | 9154 | ||
24 | 206 | st 31.3. 5:56 | 31.3. 19:46 | 9154 | ||
24 | 206 | út 30.3. 11:42 | 30.3. 19:46 | 9154*Z1 | ||
24 | 206 | út 30.3. 5:56 | 30.3. 10:13 | 9154*MU | ||
24 | 203 | po 29.3. 6:47 | 29.3. 19:18 | 9154 | ||
24 | 203 | pá 26.3. 6:47 | 26.3. 19:18 | 9154 | ||
24 | 203 | čt 25.3. 6:47 | 25.3. 19:18 | 9154 | ||
24 | 201 | st 24.3. 6:27 | 24.3. 19:06 | 9154 | ||
24 | 201 | út 23.3. 6:27 | 23.3. 19:06 | 9154 | ||
24 | 201 | po 22.3. 6:27 | 22.3. 19:06 | 9154 | ||
24 | 205 | pá 19.3. 5:47 | 19.3. 19:36 | 9154 | ||
24 | 203 | čt 18.3. 6:47 | 18.3. 19:18 | 9154 |