Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 374 789 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  206 ne 17.11. 4:1918.11. 0:42 9154
17 207 so 16.11. 4:5817.11. 1:08 9154
17 213 pá 15.11. 5:4716.11. 0:53 9154
17 222 čt 14.11. 4:3815.11. 0:33 9154
17 219 st 13.11. 6:3614.11. 1:08 9154
 3  216 út 12.11. 6:5912.11. 18:38 9154
17 215 po 11.11. 5:5911.11. 22:15 9154
17 214 ne 10.11. 9:0311.11. 0:53 9154
 3  209 so 9.11. 8:1410.11. 0:16 9154
14 204 pá 8.11. 14:228.11. 19:39 9154
14 204 pá 8.11. 5:078.11. 10:30 9154
 3  209 čt 7.11. 15:158.11. 0:36 9154
25 216 čt 7.11. 4:487.11. 10:18 9154
 3  203 st 6.11. 5:246.11. 23:56 9154
25 204 út 5.11. 6:205.11. 20:29 9154
17 223 po 4.11. 5:374.11. 21:22 9154
 8  202 ne 3.11. 4:094.11. 0:19 9154
16 201 so 2.11. 4:243.11. 0:19 9154
16 210 pá 1.11. 4:532.11. 0:58 9154
 3  203 čt 31.10. 5:2431.10. 23:56 9154
17 226 st 30.10. 6:5630.10. 21:37 9154
 8  207 út 29.10. 6:2129.10. 20:37 9154
17 210 po 28.10. 5:1829.10. 0:14 9154
 8  202 ne 27.10. 4:0928.10. 0:19 9154
17 210 so 26.10. 6:2327.10. 0:14 9154


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.