Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 582 434 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 st 24.5. 5:2524.5. 7:10 9154*MU*1
14 205 út 23.5. 13:5223.5. 23:49 9154
24 214 út 23.5. 6:0623.5. 9:50 9154
 3  211 po 22.5. 6:0022.5. 19:12 9154
17 212 ne 21.5. 9:3122.5. 0:27 9154
 1  202 so 20.5. 4:4420.5. 20:59 9154
 6  203 pá 19.5. 4:4919.5. 21:27 9154
17 209 čt 18.5. 6:3919.5. 0:27 9154
 1  202 st 17.5. 11:0017.5. 21:43 9154*Z1
 1  213 út 16.5. 6:2516.5. 20:58 9154
 8  207 po 15.5. 6:0815.5. 20:22 9154
 3  214 pá 12.5. 5:2512.5. 19:37 9154
 1  206 čt 11.5. 5:2911.5. 10:04 9154
17 223 st 10.5. 4:4610.5. 22:47 9154
14 205 út 9.5. 13:529.5. 23:49 9154
14 210 út 9.5. 4:409.5. 10:22 9154
14 205 po 8.5. 9:189.5. 0:33 9154
17 212 ne 7.5. 13:277.5. 23:50 9154
 1  206 so 6.5. 8:146.5. 22:01 9154
 6  208 pá 5.5. 14:495.5. 20:07 9154
24 214 pá 5.5. 6:065.5. 9:50 9154
24 203 čt 4.5. 6:364.5. 19:49 9154
24 202 st 3.5. 6:263.5. 19:40 9154
 8  214 út 2.5. 5:013.5. 0:39 9154
17 202 po 1.5. 10:522.5. 0:10 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8422+8421 do 9154 za zast. Nádraží Braník ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.