Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 473 979 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  213 čt 22.4. 4:2522.4. 18:40 9154
17 215 st 21.4. 5:3821.4. 19:49 9154
17 218 út 20.4. 6:1620.4. 22:23 9154
17 208 po 19.4. 6:2119.4. 20:36 9154
 3  204 so 17.4. 9:0017.4. 21:10 9154
 3  201 pá 16.4. 4:4516.4. 21:40 9154
17 216 čt 15.4. 5:5415.4. 22:04 9154
17 216 st 14.4. 5:5414.4. 22:04 9154
17 219 út 13.4. 6:2613.4. 22:43 9154
17 209 po 12.4. 6:3112.4. 20:51 9154
17 218 ne 11.4. 10:0911.4. 21:36 9154
17 201 út 6.4. 4:596.4. 19:15 9154
17 211 so 3.4. 20:003.4. 22:23 9154*Z
24 203 čt 1.4. 6:471.4. 19:18 9154
24 206 st 31.3. 5:5631.3. 19:46 9154
24 206 út 30.3. 11:4230.3. 19:46 9154*Z1
24 206 út 30.3. 5:5630.3. 10:13 9154*MU
24 203 po 29.3. 6:4729.3. 19:18 9154
24 203 pá 26.3. 6:4726.3. 19:18 9154
24 203 čt 25.3. 6:4725.3. 19:18 9154
24 201 st 24.3. 6:2724.3. 19:06 9154
24 201 út 23.3. 6:2723.3. 19:06 9154
24 201 po 22.3. 6:2722.3. 19:06 9154
24 205 pá 19.3. 5:4719.3. 19:36 9154
24 203 čt 18.3. 6:4718.3. 19:18 9154
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9141
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9130
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.