Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 434 949 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  202 po 28.9. 4:2529.9. 0:36 9154
 3  205 ne 27.9. 5:0527.9. 23:36 9154
17 204 so 26.9. 6:5427.9. 0:53 9154
 3  217 pá 25.9. 5:2425.9. 10:20 9154
24 201 čt 24.9. 6:1524.9. 19:26 9154
24 204 st 23.9. 6:4723.9. 19:56 9154
17 223 út 22.9. 4:5922.9. 9:18 9154
 3  210 po 21.9. 6:1921.9. 21:00 9154*MU
 3  217 pá 18.9. 5:2418.9. 10:20 9154
17 223 čt 17.9. 6:5718.9. 0:13 9154
17 225 st 16.9. 4:5916.9. 9:18 9154
17 217 út 15.9. 5:1916.9. 0:53 9154
 3  209 po 14.9. 6:1215.9. 0:56 9154
17 204 ne 13.9. 9:2414.9. 0:53 9154
17 213 so 12.9. 5:1913.9. 0:43 9154
17 224 pá 11.9. 7:1311.9. 22:04 9154
 3  210 čt 10.9. 6:1910.9. 23:16 9154
17 215 st 9.9. 5:389.9. 19:49 9154
17 210 út 8.9. 6:298.9. 20:59 9154
17 215 po 7.9. 5:387.9. 19:49 9154
 3  207 ne 6.9. 9:457.9. 0:16 9154
 3  207 so 5.9. 7:456.9. 0:16 9154
 1  201 pá 4.9. 5:204.9. 20:59 9154
 3  209 čt 3.9. 6:124.9. 0:56 9154
 3  210 st 2.9. 6:192.9. 23:16 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.