Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 356 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  208 ne 25.8. 9:3825.8. 23:19 9154
 8  209 so 24.8. 8:3525.8. 0:33 9154
17 211 pá 23.8. 6:0423.8. 21:00 9154
17 212 čt 22.8. 6:1022.8. 19:47 9154
24 212 st 21.8. 14:5621.8. 19:18 9154
24 212 st 21.8. 7:0621.8. 9:18 9154
17 212 út 20.8. 6:1020.8. 19:47 9154
 8  211 po 19.8. 4:4920.8. 0:53 9154
17 217 ne 18.8. 4:3818.8. 9:50 9154*MU
17 202 so 17.8. 6:1318.8. 0:53 9154
 3  215 pá 16.8. 14:5117.8. 0:16 9154
17 215 čt 15.8. 6:2515.8. 23:43 9154
17 219 st 14.8. 5:3715.8. 0:33 9154
17 216 út 13.8. 4:3814.8. 0:43 9154
17 215 po 12.8. 6:2512.8. 23:43 9154
17 216 so 10.8. 7:5310.8. 23:53 9154
 8  211 pá 9.8. 4:4910.8. 0:53 9154
 3  201 čt 8.8. 6:019.8. 0:36 9154
 3  204 st 7.8. 6:217.8. 20:12 9154
17 217 út 6.8. 5:187.8. 0:13 9154
 8  211 po 5.8. 4:496.8. 0:53 9154
17 213 ne 4.8. 4:184.8. 22:07 9154
 8  201 so 3.8. 4:294.8. 0:53 9154
 3  215 čt 1.8. 14:512.8. 0:16 9154
24 201 st 31.7. 4:4731.7. 19:58 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.