Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 383 969 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 st 29.1. 5:2429.1. 23:56 9154
 3  207 út 28.1. 6:1129.1. 0:16 9154
24 213 po 27.1. 6:3127.1. 19:38 9154
17 215 čt 23.1. 5:5923.1. 22:15 9154
 8  213 st 22.1. 4:4923.1. 0:33 9154
14 204 út 21.1. 14:2222.1. 0:14 9154
14 204 út 21.1. 5:0721.1. 7:55 9154*MU
17 215 po 20.1. 5:5920.1. 22:15 9154
17 212 pá 17.1. 5:3717.1. 19:37 9154
17 208 čt 16.1. 15:1216.1. 21:37 9154
17 204 út 14.1. 6:4014.1. 18:36 9154
 3  216 po 13.1. 6:5913.1. 18:38 9154
24 213 pá 10.1. 6:3110.1. 19:38 9154
24 216 čt 9.1. 6:479.1. 20:07 9154
24 213 st 8.1. 6:318.1. 19:38 9154
14 202 út 7.1. 5:257.1. 19:30 9154
24 214 po 6.1. 15:196.1. 19:48 9154
 3  204 po 6.1. 6:436.1. 9:10 9154
Rok 2019
24 211 pá 20.12. 6:1520.12. 19:18 9154
24 213 čt 19.12. 6:3119.12. 19:38 9154
24 212 st 18.12. 6:2318.12. 19:28 9154
17 204 út 17.12. 6:4017.12. 18:36 9154
24 211 po 16.12. 6:1516.12. 19:18 9154
24 213 pá 13.12. 6:3113.12. 19:38 9154
24 215 čt 12.12. 6:3912.12. 19:58 9154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.