Domovská vozovna: Kobylisy
Typ vozu: 14T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 27. 8. 2008
Výrobní číslo: 9613
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 582 434 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 206 | st 24.5. 5:25 | 24.5. 7:10 | 9154*MU*1 | ||
14 | 205 | út 23.5. 13:52 | 23.5. 23:49 | 9154 | ||
24 | 214 | út 23.5. 6:06 | 23.5. 9:50 | 9154 | ||
3 | 211 | po 22.5. 6:00 | 22.5. 19:12 | 9154 | ||
17 | 212 | ne 21.5. 9:31 | 22.5. 0:27 | 9154 | ||
1 | 202 | so 20.5. 4:44 | 20.5. 20:59 | 9154 | ||
6 | 203 | pá 19.5. 4:49 | 19.5. 21:27 | 9154 | ||
17 | 209 | čt 18.5. 6:39 | 19.5. 0:27 | 9154 | ||
1 | 202 | st 17.5. 11:00 | 17.5. 21:43 | 9154*Z1 | ||
1 | 213 | út 16.5. 6:25 | 16.5. 20:58 | 9154 | ||
8 | 207 | po 15.5. 6:08 | 15.5. 20:22 | 9154 | ||
3 | 214 | pá 12.5. 5:25 | 12.5. 19:37 | 9154 | ||
1 | 206 | čt 11.5. 5:29 | 11.5. 10:04 | 9154 | ||
17 | 223 | st 10.5. 4:46 | 10.5. 22:47 | 9154 | ||
14 | 205 | út 9.5. 13:52 | 9.5. 23:49 | 9154 | ||
14 | 210 | út 9.5. 4:40 | 9.5. 10:22 | 9154 | ||
14 | 205 | po 8.5. 9:18 | 9.5. 0:33 | 9154 | ||
17 | 212 | ne 7.5. 13:27 | 7.5. 23:50 | 9154 | ||
1 | 206 | so 6.5. 8:14 | 6.5. 22:01 | 9154 | ||
6 | 208 | pá 5.5. 14:49 | 5.5. 20:07 | 9154 | ||
24 | 214 | pá 5.5. 6:06 | 5.5. 9:50 | 9154 | ||
24 | 203 | čt 4.5. 6:36 | 4.5. 19:49 | 9154 | ||
24 | 202 | st 3.5. 6:26 | 3.5. 19:40 | 9154 | ||
8 | 214 | út 2.5. 5:01 | 3.5. 0:39 | 9154 | ||
17 | 202 | po 1.5. 10:52 | 2.5. 0:10 | 9154 |