Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 562 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 dnes 5:1025.3. 0:39 9154
 3  217 čt 23.3. 6:4724.3. 0:19 9154
17 215 st 22.3. 4:4622.3. 19:59 9154
17 232 út 21.3. 6:1921.3. 23:57 9154
17 232 po 20.3. 6:1920.3. 23:57 9154
17 202 ne 19.3. 5:2619.3. 22:57 9154
17 202 so 18.3. 4:2618.3. 21:29 9154
 3  205 pá 17.3. 5:1018.3. 0:39 9154
 1  213 čt 16.3. 6:2516.3. 20:58 9154
 1  215 st 15.3. 14:4015.3. 19:14 9154
 8  211 st 15.3. 5:0215.3. 10:13 9154
 3  214 út 14.3. 14:4714.3. 19:37 9154
 8  211 út 14.3. 5:0214.3. 10:13 9154
 3  217 po 13.3. 6:4714.3. 0:19 9154
24 211 pá 10.3. 5:5610.3. 18:53 9154
12 211 čt 9.3. 5:059.3. 20:03 9154
17 232 st 8.3. 6:198.3. 23:57 9154
24 201 út 7.3. 6:167.3. 19:30 9154
 1  213 po 6.3. 6:256.3. 20:58 9154
12 207 pá 3.3. 4:453.3. 19:45 9154
14+25 231 čt 2.3. 14:243.3. 1:29 9154
12 210 čt 2.3. 6:352.3. 9:47 9154
 3  211 st 1.3. 6:001.3. 19:12 9154
 1  204 út 28.2. 15:1028.2. 22:01 9154
 1  215 út 28.2. 6:4228.2. 9:14 9154


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.