Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 460 059 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 223 po 25.1. 4:1925.1. 21:10 9154
17 213 ne 24.1. 4:3924.1. 22:43 9154
 3  207 so 23.1. 5:0523.1. 21:57 9154
17 205 pá 22.1. 5:4822.1. 22:33 9154
17 223 čt 21.1. 4:1921.1. 21:10 9154
17 205 st 20.1. 5:4820.1. 22:33 9154
 8  208 út 19.1. 4:0919.1. 23:13 9154
 8  208 po 18.1. 4:0918.1. 23:13 9154
 3  203 ne 17.1. 4:4517.1. 22:56 9154
17 211 so 16.1. 4:1916.1. 22:23 9154
17 205 pá 15.1. 5:4815.1. 22:33 9154
17 218 čt 14.1. 6:1614.1. 22:23 9154
17 210 st 13.1. 4:3913.1. 20:59 9154
17 205 út 12.1. 5:4812.1. 22:33 9154
17 205 po 11.1. 5:4811.1. 22:33 9154
 3  202 ne 10.1. 4:2510.1. 22:36 9154
 3  203 so 9.1. 4:459.1. 22:56 9154
17 217 pá 8.1. 6:068.1. 22:14 9154
17 216 čt 7.1. 5:547.1. 22:04 9154
17 223 st 6.1. 4:196.1. 21:10 9154
17 219 út 5.1. 6:265.1. 22:43 9154
 6  206 po 4.1. 5:074.1. 20:35 9154
17 202 ne 3.1. 8:543.1. 22:14 9154
25 208 so 2.1. 4:502.1. 21:49 9154
 8  207 pá 1.1. 6:491.1. 22:46 9154


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.