Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 419 139 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  210 čt 9.7. 5:059.7. 20:26 9154
17 222 st 8.7. 6:568.7. 22:23 9154
17 221 út 7.7. 6:217.7. 19:45 9154
17 208 ne 5.7. 4:595.7. 23:53 9154
17 212 so 4.7. 4:394.7. 20:06 9154
 3  212 pá 3.7. 5:514.7. 0:56 9154
17 219 čt 2.7. 6:263.7. 0:43 9154
17 214 st 1.7. 14:261.7. 20:59 9154
 8  210 út 30.6. 4:4930.6. 19:50 9154
 3  204 po 29.6. 6:4230.6. 0:16 9154
24 203 čt 25.6. 6:3925.6. 19:46 9154
24 201 st 24.6. 6:1524.6. 19:26 9154
24 204 út 23.6. 6:4723.6. 19:56 9154
24 201 po 22.6. 6:1522.6. 19:26 9154
17 210 ne 21.6. 4:5922.6. 0:13 9154
 8  206 so 20.6. 4:2921.6. 0:46 9154
17 219 pá 19.6. 6:1619.6. 23:13 9154
17 222 čt 18.6. 4:1919.6. 0:13 9154
17 217 st 17.6. 5:1918.6. 0:53 9154
17 219 út 16.6. 6:1616.6. 23:13 9154
16 215 po 15.6. 5:1415.6. 20:41 9154
16 205 ne 14.6. 4:4315.6. 1:37 9154
17 218 so 13.6. 8:2414.6. 0:13 9154
16 218 pá 12.6. 14:0612.6. 21:01 9154
 3  203 pá 12.6. 5:0512.6. 10:12 9154


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.