Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9154

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 27. 8. 2008

Výrobní číslo: 9613

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér (plast). Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 385 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  215 čt 2.4. 6:112.4. 23:36 9154
24 203 st 1.4. 5:561.4. 20:16 9154
17 208 út 31.3. 6:2031.3. 23:53 9154
17 207 po 30.3. 6:1030.3. 19:51 9154
17 220 pá 27.3. 15:3528.3. 0:43 9154
 3  210 st 25.3. 5:0525.3. 22:40 9154
 3  215 út 24.3. 6:1124.3. 23:36 9154
17 208 po 23.3. 6:2023.3. 23:53 9154
 3  209 ne 22.3. 4:2523.3. 0:16 9154
 3  205 so 21.3. 5:0522.3. 0:56 9154
17 215 pá 20.3. 5:5920.3. 22:16 9154
17 210 čt 19.3. 4:5819.3. 23:44 9154
17 201 st 18.3. 6:2419.3. 0:44 9154
17 207 út 17.3. 4:1818.3. 0:14 9154
17 215 po 16.3. 5:5916.3. 22:15 9154
 3  204 ne 15.3. 5:0516.3. 0:36 9154
1+17 202 so 14.3. 4:2815.3. 0:45 9154
17 208 pá 13.3. 15:1213.3. 21:37 9154
17 220 pá 13.3. 6:0413.3. 10:00 9154
17 201 čt 12.3. 6:2413.3. 0:43 9154
 3  203 st 11.3. 5:2411.3. 23:56 9154
17 205 út 10.3. 6:2010.3. 21:00 9154
 3  206 po 9.3. 6:019.3. 21:56 9154
15+16 231 ne 8.3. 4:238.3. 21:16 9154
 3  209 so 7.3. 8:148.3. 0:16 9154


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.