Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do 2. 10. 2022)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 831 646 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 po 13.1. 6:2813.1. 7:20 9153*MU
24 211 pá 10.1. 5:5710.1. 20:14 9153
24 202 čt 9.1. 6:289.1. 20:04 9153
24 208 st 8.1. 7:278.1. 19:14 9153
24 212 út 7.1. 6:077.1. 17:54 9153
24 204 po 6.1. 6:476.1. 20:22 9153
Rok 2024
24 214 pá 20.12. 15:5920.12. 19:44 9153
17 232 pá 20.12. 7:0420.12. 9:16 9153
24 208 čt 19.12. 5:5719.12. 18:51 9153
 1  208 st 18.12. 6:5918.12. 19:45 9153
25 204 út 17.12. 5:2917.12. 19:02 9153
24 201 po 16.12. 6:4716.12. 19:54 9153
 8  206 pá 13.12. 5:0713.12. 19:39 9153
 1  210 čt 12.12. 5:3712.12. 21:55 9153
 8  201 st 11.12. 4:3311.12. 19:01 9153
 3  211 út 10.12. 5:1111.12. 0:39 9153
25 205 po 9.12. 5:389.12. 21:03 9153
 3  209 pá 6.12. 15:326.12. 20:10 9153
 1  212 pá 6.12. 6:016.12. 9:30 9153
24 209 čt 5.12. 7:515.12. 18:59 9153
 3  213 st 4.12. 5:284.12. 18:24 9153
24 208 út 3.12. 5:573.12. 18:51 9153
 3  201 po 2.12. 6:042.12. 19:04 9153
 3  208 ne 1.12. 9:511.12. 21:05 9153
17 223 so 30.11. 7:0230.11. 23:09 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.