Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9153

Evidované reklamní polepy:

Worldcore

 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 618 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 219 út 23.1. 9:0024.1. 1:08 9153*Z
17 201 ne 21.1. 4:5922.1. 0:23 9153
17 205 so 20.1. 5:1921.1. 0:53 9153
17 224 pá 19.1. 4:3919.1. 23:24 9153
17 203 čt 18.1. 14:3618.1. 21:23 9153
17 203 čt 18.1. 5:1918.1. 9:41 9153
17 217 st 17.1. 6:4417.1. 22:23 9153
17 208 út 16.1. 6:0517.1. 0:14 9153
17 201 po 15.1. 5:3815.1. 23:44 9153
17 201 ne 14.1. 4:5915.1. 0:24 9153
3 205 so 13.1. 7:5114.1. 0:43 9153
17 213 pá 12.1. 8:3013.1. 0:34 9153*Z1
17 213 st 10.1. 19:0011.1. 0:34 9153*Z2
17 209 po 8.1. 5:378.1. 23:44 9153
17 204 ne 7.1. 7:348.1. 0:54 9153
3 205 so 6.1. 7:517.1. 0:43 9153
3 209 pá 5.1. 6:036.1. 0:43 9153
Rok 2017
3 209 st 20.12. 15:1420.12. 20:15 9153*MU
24 207 st 20.12. 5:4320.12. 10:05 9153
24 216 út 19.12. 6:4619.12. 20:09 9153
24 202 po 18.12. 6:5418.12. 18:04 9153
17 210 ne 17.12. 13:0917.12. 22:54 9153
17 205 so 16.12. 6:5416.12. 21:38 9153
24 215 pá 15.12. 6:3815.12. 20:00 9153
24 211 čt 14.12. 6:1414.12. 19:20 9153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9168
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9164
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.