Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 553 214 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 pá 25.9. 6:1025.9. 22:33 9153
17 208 čt 24.9. 6:2924.9. 20:59 9153
17 220 st 23.9. 4:1923.9. 23:53 9153
 3  208 út 22.9. 5:5123.9. 0:36 9153
17 216 po 21.9. 6:1021.9. 22:33 9153
17 211 ne 20.9. 4:1921.9. 0:33 9153
 3  203 so 19.9. 4:4520.9. 0:56 9153
17 224 pá 18.9. 7:1318.9. 22:04 9153
17 228 čt 17.9. 5:5417.9. 9:50 9153
24 204 st 16.9. 9:0016.9. 20:15 9153*Z
24 204 čt 10.9. 6:4710.9. 12:20 9153*MU
 3  203 st 9.9. 14:229.9. 19:40 9153
24 214 po 7.9. 6:237.9. 10:46 9153
24 204 pá 4.9. 6:474.9. 19:56 9153
24 201 čt 3.9. 6:153.9. 19:26 9153
24 204 st 2.9. 6:472.9. 19:56 9153
24 201 út 1.9. 6:151.9. 19:26 9153
24 204 po 31.8. 6:4731.8. 19:56 9153
24 205 pá 28.8. 6:1628.8. 19:46 9153
24 206 čt 27.8. 6:2727.8. 19:56 9153
24 205 st 26.8. 6:1626.8. 19:46 9153
24 205 út 25.8. 6:1625.8. 19:46 9153
 3  205 po 24.8. 4:4524.8. 9:50 9153
 3  210 pá 21.8. 5:0521.8. 20:26 9153
 3  215 čt 20.8. 6:1320.8. 23:16 9153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.