Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do 2. 10. 2022)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 714 914 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  206 pá 24.3. 5:2924.3. 10:04 9153
12 204 čt 23.3. 6:5323.3. 21:52 9153
 3  206 st 22.3. 5:2522.3. 18:33 9153
17 210 út 21.3. 6:4321.3. 19:45 9153
24 214 po 20.3. 15:3220.3. 19:20 9153
12 201 po 20.3. 4:2520.3. 9:40 9153*MU
17 220 ne 19.3. 10:3419.3. 20:21 9153
 1  201 so 18.3. 4:2418.3. 13:40 9153*MU
 3  217 pá 17.3. 6:4718.3. 0:19 9153
12 210 čt 16.3. 15:1516.3. 18:35 9153
 1  206 čt 16.3. 5:2916.3. 10:04 9153
17 207 st 15.3. 15:1115.3. 19:25 9153
17 208 út 14.3. 6:3414.3. 19:40 9153
17 221 po 13.3. 5:0613.3. 20:23 9153
17 207 ne 12.3. 6:0112.3. 23:57 9153
17 202 so 11.3. 4:2611.3. 21:29 9153
17 213 pá 10.3. 4:2611.3. 0:37 9153
17 221 čt 9.3. 5:069.3. 20:23 9153
17 221 st 8.3. 5:068.3. 20:23 9153
17 225 út 7.3. 5:427.3. 23:17 9153
17 225 po 6.3. 5:426.3. 23:17 9153
 3  203 ne 5.3. 4:325.3. 23:39 9153
12+17 206 so 4.3. 4:574.3. 23:13 9153
 3  216 pá 3.3. 4:323.3. 23:59 9153
17 209 čt 2.3. 6:393.3. 0:27 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.