Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 496 715 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 206 po 19.8. 4:2420.8. 1:18 9153
 8  206 ne 18.8. 5:0919.8. 0:53 9153
 8  209 so 17.8. 8:3518.8. 0:33 9153
17 212 pá 16.8. 6:1016.8. 19:47 9153
17 219 čt 15.8. 5:3716.8. 0:33 9153
17 214 st 14.8. 4:1815.8. 0:53 9153
16 206 út 13.8. 4:2414.8. 1:18 9153
17 201 po 12.8. 5:4712.8. 9:20 9153*MU
17 208 ne 11.8. 4:5811.8. 23:33 9153
16 205 so 10.8. 4:2411.8. 0:19 9153
17 209 pá 9.8. 6:2010.8. 1:08 9153
17 220 čt 8.8. 4:588.8. 9:37 9153
17 220 st 7.8. 13:557.8. 22:29 9153
24 203 po 5.8. 6:365.8. 19:58 9153
24 201 pá 2.8. 4:472.8. 19:58 9153
24 209 čt 1.8. 6:061.8. 21:23 9153
24 209 st 31.7. 6:0631.7. 21:23 9153
24 209 út 30.7. 6:0630.7. 21:23 9153
16 213 po 29.7. 7:5029.7. 20:59 9153*Z
17 216 pá 26.7. 14:2526.7. 23:46 9153
17 216 pá 26.7. 4:5826.7. 9:37 9153
10 219 čt 25.7. 15:1025.7. 21:40 9153
 3  215 čt 25.7. 4:2525.7. 9:12 9153
 3  204 st 24.7. 6:2124.7. 20:12 9153
24 212 út 23.7. 7:0623.7. 9:18 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.