Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9153

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Worldcore

 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 414 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 pá 20.7. 6:5021.7. 0:53 9153
17 211 čt 19.7. 5:5419.7. 21:38 9153
17 209 st 18.7. 5:3718.7. 23:43 9153
17 204 út 17.7. 4:3818.7. 1:08 9153
17 201 po 16.7. 6:2516.7. 22:16 9153
17 212 pá 13.7. 6:1014.7. 0:13 9153
17 213 út 10.7. 6:1511.7. 0:33 9153
17 214 po 9.7. 6:309.7. 19:42 9153
17 204 út 3.7. 4:383.7. 20:20 9153*MU
17 204 po 2.7. 4:383.7. 1:08 9153
17 218 ne 1.7. 14:232.7. 0:03 9153
Cvič 267 so 30.6. 6:0030.6. 14:00 9153
16 207 po 25.6. 4:5125.6. 10:25 9153*MU
17 201 ne 24.6. 4:5825.6. 0:23 9153
17 218 so 23.6. 4:3824.6. 0:13 9153
16 226 pá 22.6. 5:0622.6. 19:46 9153
17 211 čt 21.6. 6:2422.6. 0:23 9153
16 202 st 20.6. 4:4020.6. 20:34 9153
15 203 út 19.6. 5:3119.6. 23:13 9153
17 220 po 18.6. 4:1818.6. 22:43 9153
17 231 pá 15.6. 14:2415.6. 18:40 9153
17 217 čt 14.6. 6:4414.6. 22:23 9153
17 210 st 13.6. 15:0413.6. 19:22 9153
17 206 čt 7.6. 5:598.6. 0:03 9153
17 212 st 6.6. 6:107.6. 0:33 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.