Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 580 634 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 po 8.3. 6:168.3. 22:23 9153
17 211 ne 7.3. 4:197.3. 22:23 9153
17 213 so 6.3. 5:196.3. 22:43 9153
17 221 pá 5.3. 16:455.3. 21:06 9153*Z
24 509 pá 5.3. 12:005.3. 13:15 9153*Z1
17 210 čt 4.3. 4:394.3. 20:59 9153
17 205 st 3.3. 5:483.3. 22:33 9153
17 223 út 2.3. 4:192.3. 21:10 9153
17 216 po 1.3. 5:541.3. 22:04 9153
17 213 ne 28.2. 4:3928.2. 22:43 9153
17 213 so 27.2. 5:1927.2. 22:43 9153
17 218 pá 26.2. 6:1626.2. 22:23 9153
17 210 čt 25.2. 4:3925.2. 20:59 9153
17 205 st 24.2. 5:4824.2. 22:33 9153
17 219 út 23.2. 6:2623.2. 22:43 9153
 3  203 po 22.2. 14:2222.2. 19:40 9153
 3  203 po 22.2. 6:2222.2. 9:00 9153
25 206 ne 21.2. 4:1221.2. 21:33 9153
17 208 so 20.2. 4:5920.2. 21:44 9153
17 215 pá 19.2. 5:3819.2. 19:49 9153
 3  203 čt 18.2. 6:2218.2. 9:00 9153
 6  206 st 17.2. 5:0717.2. 20:35 9153
14 214 út 16.2. 5:3916.2. 22:30 9153
 3  201 po 15.2. 4:4515.2. 21:41 9153
24+47 205 ne 14.2. 4:3214.2. 23:15 9153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.