Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 513 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 215 st 13.11. 5:5913.11. 22:15 9153
17 208 út 12.11. 15:1212.11. 21:37 9153
17 208 út 12.11. 5:2912.11. 9:28 9153
 3  216 po 11.11. 6:5911.11. 18:38 9153
17 213 so 2.11. 4:382.11. 18:55 9153*MU*1
24 216 pá 1.11. 6:471.11. 20:07 9153
17 225 čt 31.10. 14:4831.10. 19:15 9153
17 225 čt 31.10. 6:1631.10. 9:24 9153
24 216 st 30.10. 6:4730.10. 20:07 9153
24 213 út 29.10. 6:3129.10. 19:38 9153
24 216 pá 25.10. 6:4725.10. 20:07 9153
24 213 čt 24.10. 6:3124.10. 19:38 9153
 3  206 st 23.10. 6:0123.10. 21:56 9153
14 208 út 22.10. 5:1722.10. 19:41 9153
17+34 233 po 21.10. 5:5422.10. 1:07 9153
17 216 ne 20.10. 4:1821.10. 0:28 9153
 3  208 so 19.10. 5:2519.10. 23:56 9153
17+34 216 pá 18.10. 4:5318.10. 19:02 9153
17+34 225 čt 17.10. 4:1317.10. 18:32 9153
17+34 233 st 16.10. 5:5417.10. 1:07 9153
Cvič 273 út 15.10. 6:0015.10. 14:00 9153
17+34 227 po 14.10. 5:1315.10. 0:15 9153
 3  204 ne 13.10. 5:0514.10. 0:36 9153
 3  205 so 12.10. 5:0513.10. 0:56 9153
17+34 209 pá 11.10. 5:1512.10. 1:03 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem v Klapkově DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.