Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Černovar - Pivovar Rakovník (od 4. 3. 2018 do současnosti)

Černovar - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Worldcore (od 11. 9. 2017 do 2. 3. 2018)

Worldcore

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 7. 2008

Výrobní číslo: 9612

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 599 849 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 ne 13.6. 4:1913.6. 22:53 9153
 3  204 so 12.6. 4:4512.6. 22:55 9153
17 223 pá 11.6. 4:1911.6. 23:43 9153
9+26 211 čt 10.6. 4:4910.6. 22:53 9153
 3  205 st 9.6. 5:059.6. 23:55 9153
17 223 út 8.6. 4:198.6. 23:43 9153
 3  205 po 7.6. 5:057.6. 23:55 9153
17 216 ne 6.6. 4:396.6. 23:33 9153
17 213 so 5.6. 5:195.6. 22:53 9153
17 219 pá 4.6. 6:264.6. 23:23 9153
11+96 266 čt 3.6. 22:034.6. 5:12 9153
24 203 čt 3.6. 6:363.6. 19:46 9153
24 204 st 2.6. 6:472.6. 19:55 9153
17+93 264 út 1.6. 21:442.6. 5:10 9153
17 201 út 1.6. 4:591.6. 19:15 9153
17 217 po 31.5. 6:0631.5. 22:33 9153
36 202 ne 30.5. 4:2330.5. 23:08 9153
36 204 so 29.5. 4:4230.5. 0:18 9153
24 204 pá 28.5. 6:4728.5. 19:55 9153
24 201 čt 27.5. 12:5027.5. 19:26 9153*Z1
17 201 út 25.5. 4:5925.5. 19:15 9153
17 208 po 24.5. 6:2124.5. 20:36 9153
24 203 pá 21.5. 6:3621.5. 19:46 9153
24 203 čt 20.5. 6:3620.5. 19:46 9153
24 204 st 19.5. 6:4719.5. 19:55 9153
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8566

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.