Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9152

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 344 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
20 304 ne 27.7. 4:3628.7. 0:16 9152
 7  307 pá 25.7. 4:4425.7. 9:27 9152
16 310 čt 24.7. 5:4524.7. 22:04 9152
12 307 út 22.7. 5:1223.7. 1:09 9152
16 308 po 21.7. 5:3221.7. 21:44 9152
10 301 ne 20.7. 4:3120.7. 23:34 9152
 9  305 so 19.7. 7:2820.7. 0:17 9152
16 305 pá 18.7. 5:3218.7. 20:49 9152
14 302 út 8.7. 4:508.7. 19:00 9152*MU
20 313 po 7.7. 13:428.7. 0:16 9152
10 305 ne 6.7. 5:077.7. 0:34 9152
 9  307 so 5.7. 7:486.7. 0:37 9152
20 301 pá 4.7. 4:534.7. 20:24 9152
10 310 čt 3.7. 5:164.7. 0:34 9152
20 313 st 2.7. 13:423.7. 0:16 9152
10 307 ne 29.6. 5:4730.6. 1:15 9152
20 306 so 28.6. 7:3629.6. 0:55 9152
 9  303 ne 22.6. 4:4023.6. 0:43 9152
 4  309 út 17.6. 6:4317.6. 10:00 9152
 7  309 po 16.6. 5:0716.6. 21:33 9152
20 306 pá 13.6. 4:3613.6. 10:00 9152
 4  310 st 11.6. 14:1211.6. 19:03 9152
20 314 út 10.6. 5:0910.6. 20:11 9152
10 302 pá 6.6. 6:186.6. 19:56 9152
10 313 čt 5.6. 4:475.6. 21:12 9152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.