Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9152

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 320 744 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 po 15.10. 5:4716.10. 0:53 9152
17 218 ne 14.10. 4:5815.10. 0:13 9152
17 211 so 13.10. 4:5813.10. 22:00 9152
17 212 pá 12.10. 5:3712.10. 19:37 9152
17 215 čt 11.10. 5:5911.10. 22:15 9152
17 217 st 10.10. 4:1810.10. 18:32 9152
17 214 út 9.10. 5:539.10. 22:00 9152
Cvič 221 po 8.10. 6:008.10. 14:00 9152
17 204 ne 7.10. 9:037.10. 23:53 9152
17 212 so 6.10. 5:586.10. 22:15 9152
17 210 pá 5.10. 4:585.10. 23:53 9152
17 210 čt 4.10. 4:584.10. 23:53 9152
17 215 st 3.10. 5:593.10. 22:15 9152
17 217 út 2.10. 4:182.10. 18:32 9152
17 207 po 1.10. 7:122.10. 0:13 9152
17 220 čt 27.9. 14:3627.9. 22:43 9152
17 220 čt 27.9. 6:0427.9. 10:00 9152
17 220 st 26.9. 14:3626.9. 22:43 9152
17 202 st 26.9. 5:1826.9. 9:56 9152
17 215 út 25.9. 5:5925.9. 22:15 9152
17 215 po 24.9. 5:5924.9. 14:00 9152*MU
10 205 ne 23.9. 5:5624.9. 0:46 9152
17 218 so 22.9. 5:3823.9. 0:13 9152
17 214 pá 21.9. 5:5321.9. 22:00 9152
17 201 st 19.9. 6:2419.9. 18:08 9152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.