Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 26. 1. 2020 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do 25. 1. 2020)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 412 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 226 út 7.4. 14:007.4. 20:37 9152
 3  205 út 7.4. 4:457.4. 9:52 9152
 3  203 po 6.4. 6:317.4. 0:16 9152
12 206 ne 5.4. 4:595.4. 22:16 9152
 3  208 so 4.4. 5:254.4. 23:56 9152
12 205 pá 3.4. 5:223.4. 22:31 9152
17 223 čt 2.4. 7:052.4. 22:35 9152
24 208 st 1.4. 6:461.4. 18:48 9152
24 208 út 31.3. 6:4631.3. 18:48 9152
24 208 po 30.3. 6:4630.3. 18:48 9152
15+16 231 ne 29.3. 6:0029.3. 23:12 9152*Z
17 207 pá 27.3. 6:1027.3. 19:51 9152
 8  210 čt 26.3. 4:4926.3. 19:50 9152
25 206 st 25.3. 4:1225.3. 22:19 9152
14 206 út 24.3. 6:2725.3. 0:29 9152
12 203 po 23.3. 4:5523.3. 22:16 9152
17 210 ne 22.3. 5:1823.3. 0:13 9152
17 214 so 21.3. 4:5822.3. 0:33 9152
 3  216 pá 20.3. 6:5920.3. 18:39 9152
 3  208 st 18.3. 6:1918.3. 20:02 9152
 3  206 út 17.3. 6:0117.3. 21:57 9152
17 213 po 16.3. 5:4717.3. 0:53 9152
 3  208 ne 15.3. 10:1415.3. 23:56 9152
17 213 so 14.3. 4:3814.3. 16:55 9152
17 220 pá 13.3. 14:3614.3. 1:08 9152
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.