Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9152

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 26. 1. 2020 do 22. 4. 2021)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do 25. 1. 2020)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 663 470 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  201 dnes 8:4720.7. 21:12 9152
 1  205 pá 19.7. 4:5819.7. 20:42 9152
24 205 čt 18.7. 6:2718.7. 20:04 9152
24 203 st 17.7. 6:0717.7. 19:45 9152
25 208 út 16.7. 5:2916.7. 19:30 9152
17 206 pá 12.7. 6:3212.7. 9:03 9152
 1  209 čt 11.7. 5:3611.7. 19:35 9152
17 208 st 10.7. 5:3510.7. 23:54 9152
29 217 út 9.7. 15:1310.7. 0:38 9152
17 206 út 9.7. 6:329.7. 9:03 9152
17 205 po 8.7. 5:168.7. 20:22 9152
17 211 ne 7.7. 5:377.7. 22:41 9152
 1  205 so 6.7. 8:036.7. 22:10 9152
25 207 pá 5.7. 4:545.7. 22:36 9152
17 206 čt 4.7. 6:324.7. 9:03 9152
24 207 st 3.7. 16:073.7. 19:15 9152
17 206 st 3.7. 6:323.7. 9:03 9152
17 212 út 2.7. 6:222.7. 21:22 9152
17 206 po 1.7. 6:321.7. 12:45 9152
 8  201 ne 30.6. 4:521.7. 0:38 9152
 8  201 so 29.6. 4:5230.6. 0:38 9152
17 205 pá 28.6. 8:1529.6. 0:30 9152*Z1
25 212 čt 27.6. 14:5527.6. 22:17 9152
17 208 čt 27.6. 6:5727.6. 9:15 9152
32 210 st 26.6. 14:5626.6. 19:36 9152
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.