Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 26. 1. 2020 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do 25. 1. 2020)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 444 346 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 208 st 8.7. 6:319.7. 0:33 9152
17 214 út 7.7. 14:267.7. 20:59 9152
17 214 út 7.7. 5:197.7. 9:35 9152
 8  207 po 6.7. 4:497.7. 0:46 9152
 3  203 ne 5.7. 4:456.7. 0:56 9152
 3  203 so 4.7. 8:005.7. 0:56 9152*Z
17 201 pá 3.7. 14:113.7. 20:51 9152
 3  205 čt 2.7. 14:222.7. 19:40 9152
24 208 čt 2.7. 5:562.7. 10:29 9152
24 208 st 1.7. 13:321.7. 20:16 9152
24 208 st 1.7. 5:561.7. 10:29 9152
24 206 út 30.6. 6:2730.6. 19:56 9152
25 205 po 29.6. 6:0529.6. 19:58 9152
24 203 pá 26.6. 6:3926.6. 19:46 9152
24 213 čt 25.6. 5:5625.6. 19:16 9152
24 203 st 24.6. 6:3924.6. 19:46 9152
 1  201 út 23.6. 5:2023.6. 20:59 9152
 1  205 po 22.6. 6:0322.6. 21:41 9152
 3  210 pá 19.6. 6:1919.6. 23:16 9152
 1  201 čt 18.6. 5:2018.6. 20:59 9152
17 216 st 17.6. 5:4817.6. 22:14 9152
17 217 út 16.6. 5:1917.6. 0:53 9152
17 222 po 15.6. 4:1916.6. 0:13 9152
16 204 ne 14.6. 4:2215.6. 1:17 9152
 8  206 so 13.6. 4:2914.6. 0:46 9152
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.