Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do současnosti)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 363 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  206 po 24.6. 6:0124.6. 10:30 9152*MU
17 207 pá 21.6. 7:1222.6. 0:13 9152
17 217 st 19.6. 4:1819.6. 18:32 9152
17 214 út 18.6. 5:5318.6. 23:53 9152
17 222 po 17.6. 4:3818.6. 0:33 9152
17 214 ne 16.6. 9:0317.6. 0:53 9152
17 205 so 15.6. 7:0315.6. 18:40 9152*MU
 3  206 pá 14.6. 5:4014.6. 19:42 9152
17 215 čt 13.6. 6:4014.6. 0:33 9152
17 211 st 12.6. 5:4612.6. 23:43 9152
 3  214 út 11.6. 6:3411.6. 22:26 9152
 3  218 po 10.6. 14:4410.6. 23:16 9152
17 229 po 10.6. 5:3710.6. 9:28 9152
17 204 ne 9.6. 4:1810.6. 0:30 9152
17 206 so 8.6. 5:189.6. 1:09 9152
 3  209 pá 7.6. 15:158.6. 0:36 9152
24 213 pá 10.5. 6:3110.5. 19:38 9152
17 205 čt 9.5. 6:209.5. 21:00 9152
17 214 st 8.5. 9:039.5. 0:53 9152
 3  209 so 4.5. 8:144.5. 8:30 9152*MU
 3  207 pá 3.5. 6:113.5. 14:10 9152*MU
 3  207 čt 2.5. 6:113.5. 0:16 9152
24 215 út 30.4. 6:3930.4. 19:58 9152
24 213 po 29.4. 6:3129.4. 19:38 9152
 3  208 ne 28.4. 10:1428.4. 23:56 9152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.