Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do současnosti)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 398 256 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 út 19.11. 6:1519.11. 19:18 9152
 3  206 po 18.11. 6:0118.11. 21:56 9152
 1  207 ne 17.11. 4:3918.11. 1:22 9152
 3  202 so 16.11. 4:2516.11. 22:11 9152
17 219 pá 15.11. 6:3616.11. 1:08 9152
17 205 čt 14.11. 6:2014.11. 21:00 9152
 3  212 út 12.11. 4:2512.11. 18:06 9152
17 210 po 11.11. 4:5811.11. 15:30 9152*MU
 8  206 ne 10.11. 5:0911.11. 0:53 9152
17 205 so 9.11. 7:039.11. 22:53 9152
17 217 pá 8.11. 6:108.11. 18:32 9152
17 212 čt 7.11. 5:377.11. 19:37 9152
17 223 st 6.11. 5:376.11. 21:22 9152
 6  214 út 5.11. 4:265.11. 22:09 9152
 3  217 po 4.11. 4:455.11. 0:56 9152
 3  202 ne 3.11. 4:453.11. 22:11 9152
25 208 so 2.11. 4:502.11. 23:03 9152
25 204 pá 1.11. 6:201.11. 20:29 9152
17 223 čt 31.10. 5:3731.10. 21:22 9152
14 202 st 30.10. 5:2530.10. 19:30 9152
17 227 út 29.10. 4:5829.10. 21:52 9152
 3  209 po 28.10. 4:2529.10. 0:16 9152
25 208 ne 27.10. 4:5027.10. 23:03 9152
25 208 so 26.10. 4:5026.10. 23:03 9152
17 213 pá 25.10. 5:4726.10. 0:53 9152
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.