Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9152

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
VisitDubai.com (od 23. 12. 2018 do současnosti)

VisitDubai.com

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 18. 7. 2008

Výrobní číslo: 9611

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 379 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 ne 25.8. 10:0825.8. 23:23 9152
17 216 so 24.8. 7:5324.8. 23:53 9152
17 216 pá 23.8. 4:3824.8. 0:43 9152
17 214 čt 22.8. 4:1823.8. 0:53 9152
17 216 st 21.8. 4:3822.8. 0:43 9152
16 206 út 20.8. 4:2421.8. 1:18 9152
17 215 po 19.8. 6:2519.8. 23:43 9152
17+95 253 ne 18.8. 4:1819.8. 4:11 9152
3+26 211 so 17.8. 5:2918.8. 0:56 9152
17 217 pá 16.8. 5:1817.8. 0:13 9152
17 214 čt 15.8. 4:1816.8. 0:53 9152
16 206 st 14.8. 4:2415.8. 1:18 9152
17 209 út 13.8. 6:2014.8. 1:08 9152
17 204 po 12.8. 5:5312.8. 21:30 9152
17 218 ne 11.8. 10:0811.8. 23:23 9152
25 208 so 10.8. 4:5010.8. 23:03 9152
16 203 pá 9.8. 5:1110.8. 1:40 9152
 3  212 čt 8.8. 5:058.8. 19:22 9152
 3  215 st 7.8. 14:518.8. 0:16 9152
24 212 st 7.8. 7:067.8. 9:18 9152
 3  214 út 6.8. 5:246.8. 21:56 9152
16 213 po 5.8. 6:486.8. 0:40 9152
 8  206 so 3.8. 7:524.8. 0:19 9152
16 206 pá 2.8. 4:243.8. 1:18 9152
16 206 čt 1.8. 4:242.8. 1:18 9152


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.