Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 342 604 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 212 út 23.4. 7:0523.4. 22:05 9151
24 213 st 17.4. 6:3117.4. 19:38 9151
24 211 út 16.4. 6:1516.4. 19:18 9151
 3  217 po 15.4. 4:4516.4. 0:56 9151
17 212 pá 12.4. 5:3712.4. 19:37 9151
17 222 čt 11.4. 4:3812.4. 0:33 9151
17 219 st 10.4. 6:3611.4. 1:08 9151
17 210 út 9.4. 4:589.4. 23:43 9151
17 214 po 8.4. 5:538.4. 23:53 9151
10 204 ne 7.4. 5:168.4. 0:26 9151
17 213 so 6.4. 4:187.4. 0:43 9151
17 219 pá 5.4. 6:366.4. 1:08 9151
17 202 čt 4.4. 14:244.4. 18:16 9151
24 208 čt 4.4. 5:444.4. 10:02 9151
24 215 st 3.4. 6:393.4. 19:58 9151
17 217 út 2.4. 4:182.4. 18:32 9151
 3  217 po 1.4. 4:452.4. 0:56 9151
10 208 ne 31.3. 3:561.4. 1:06 9151
10 209 so 30.3. 4:3630.3. 23:46 9151
17 212 pá 29.3. 5:3729.3. 19:37 9151
17 201 čt 28.3. 6:2428.3. 22:29 9151
10 210 st 27.3. 15:2127.3. 22:07 9151
17 208 st 27.3. 5:2927.3. 9:28 9151
17 220 út 26.3. 14:3627.3. 0:43 9151
 3  209 út 26.3. 5:0526.3. 9:50 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.