Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 578 031 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 so 1.4. 8:271.4. 22:14 9151
17 210 pá 31.3. 6:4331.3. 19:45 9151
 3  206 čt 30.3. 5:2530.3. 18:33 9151
 8  213 st 29.3. 4:4730.3. 0:39 9151
17 204 út 28.3. 14:5929.3. 0:07 9151
 8  211 út 28.3. 5:0228.3. 10:13 9151
 8  209 po 27.3. 4:3027.3. 19:33 9151
 8  208 ne 26.3. 4:5127.3. 0:59 9151
12 206 so 25.3. 5:0526.3. 0:04 9151
 1  215 pá 24.3. 14:4024.3. 19:14 9151
 3  214 pá 24.3. 4:5224.3. 9:37 9151
 3  216 čt 23.3. 4:3223.3. 23:59 9151
17 209 st 22.3. 6:3923.3. 0:27 9151
 6  208 út 21.3. 14:4921.3. 20:07 9151
17 222 po 20.3. 5:2620.3. 18:43 9151
14 205 ne 19.3. 8:4520.3. 0:33 9151
17 214 so 18.3. 8:1218.3. 23:07 9151
 3  211 pá 17.3. 6:0017.3. 19:12 9151
17 209 čt 16.3. 6:3917.3. 0:27 9151
12 211 st 15.3. 5:0515.3. 20:03 9151
12 211 út 14.3. 5:0514.3. 20:03 9151
 1  204 po 13.3. 15:1013.3. 22:01 9151
 3  218 po 13.3. 6:1113.3. 8:41 9151
24 207 pá 10.3. 14:3610.3. 20:11 9151
17 222 čt 9.3. 5:269.3. 18:23 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.