Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 374 584 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 st 13.11. 14:3113.11. 18:50 9151
17 220 st 13.11. 6:0413.11. 10:00 9151
24 214 út 12.11. 15:1912.11. 19:48 9151
 3  204 út 12.11. 6:4312.11. 9:10 9151
24 208 po 11.11. 14:3111.11. 15:55 9151*MU
10 210 po 11.11. 6:4811.11. 10:08 9151
 3  209 pá 8.11. 15:159.11. 0:36 9151
 3  204 pá 8.11. 6:438.11. 9:10 9151
24 208 čt 7.11. 14:317.11. 18:50 9151
17 220 čt 7.11. 6:047.11. 10:00 9151
 3  204 st 6.11. 14:356.11. 19:32 9151
 3  204 st 6.11. 6:436.11. 9:10 9151
 3  204 út 5.11. 14:355.11. 19:32 9151
10 210 út 5.11. 6:485.11. 10:08 9151
17 225 po 4.11. 14:484.11. 19:15 9151
25 216 po 4.11. 4:484.11. 10:18 9151
10 210 pá 1.11. 15:211.11. 22:07 9151
10 210 pá 1.11. 6:481.11. 10:08 9151
24 208 čt 31.10. 14:3131.10. 18:50 9151
10 210 čt 31.10. 6:4831.10. 10:08 9151
17 225 st 30.10. 14:4830.10. 19:15 9151
10 205 st 30.10. 6:0930.10. 9:28 9151
10 210 út 29.10. 15:2129.10. 22:07 9151
10 205 út 29.10. 6:0929.10. 9:28 9151
10 209 pá 25.10. 5:3225.10. 21:55 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.