Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 319 423 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 po 17.12. 6:3117.12. 19:38 9151
 3  217 pá 14.12. 4:4514.12. 18:45 9151*MU
 3  212 čt 13.12. 4:2513.12. 18:06 9151
17 205 st 12.12. 6:2012.12. 21:00 9151
17 217 út 11.12. 4:1811.12. 18:32 9151
17 207 po 10.12. 7:1211.12. 0:13 9151
17 205 ne 9.12. 4:189.12. 21:37 9151
17 209 so 8.12. 5:189.12. 1:08 9151
 3  207 pá 7.12. 6:118.12. 0:16 9151
24 215 čt 6.12. 6:396.12. 19:58 9151
24 208 st 5.12. 14:315.12. 18:50 9151
24 208 st 5.12. 5:445.12. 10:02 9151
17 202 út 4.12. 5:184.12. 9:56 9151
24 216 po 3.12. 6:473.12. 20:07 9151
17 209 ne 2.12. 4:013.12. 0:05 9151
17 202 so 1.12. 5:282.12. 1:01 9151
 3  204 pá 30.11. 14:3530.11. 19:32 9151
17 204 pá 30.11. 5:4130.11. 9:59 9151
17 213 čt 29.11. 4:2130.11. 0:50 9151
17 219 st 28.11. 5:2129.11. 1:25 9151
17 216 út 27.11. 4:4128.11. 1:10 9151
24 208 po 26.11. 14:3126.11. 18:50 9151
17 204 po 26.11. 5:4126.11. 9:59 9151
17 204 ne 25.11. 9:0325.11. 23:53 9151
17 207 so 24.11. 4:3824.11. 17:25 9151*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.