Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 450 501 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 218 pá 22.1. 4:5722.1. 20:11 9151
 3  205 čt 21.1. 5:0521.1. 21:57 9151
 6  204 st 20.1. 4:4720.1. 22:34 9151
14 214 út 19.1. 5:3919.1. 22:30 9151
10 204 po 18.1. 5:3218.1. 20:58 9151
 3  207 ne 17.1. 5:0517.1. 21:57 9151
10 210 so 16.1. 4:1416.1. 22:24 9151
16 211 pá 15.1. 4:4315.1. 23:17 9151
16 206 čt 14.1. 6:1914.1. 22:24 9151
16 217 st 13.1. 14:0613.1. 21:01 9151
 3  203 pá 8.1. 6:228.1. 9:00 9151
16 217 čt 7.1. 14:067.1. 21:01 9151
 3  203 čt 7.1. 6:227.1. 9:00 9151
17 215 st 6.1. 5:386.1. 19:49 9151
16 217 út 5.1. 14:065.1. 21:01 9151
16 217 út 5.1. 4:235.1. 11:07 9151
 8  206 po 4.1. 5:304.1. 22:53 9151
Rok 2020
10 203 čt 31.12. 5:2231.12. 20:41 9151
 3  205 st 30.12. 5:0530.12. 21:57 9151
10 212 út 29.12. 6:5329.12. 22:06 9151
16 208 po 21.12. 7:0221.12. 19:48 9151
 8  217 pá 18.12. 6:2518.12. 20:11 9151
 8  218 čt 17.12. 6:3517.12. 20:25 9151
24 203 st 16.12. 6:3616.12. 19:46 9151
16 208 út 15.12. 7:0215.12. 19:48 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.