Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 387 349 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 st 15.1. 6:2715.1. 19:28 9151
10 210 út 14.1. 15:2114.1. 22:07 9151
 3  204 út 14.1. 6:4314.1. 9:10 9151
25 216 pá 10.1. 14:1510.1. 19:47 9151
24 208 pá 10.1. 5:4410.1. 10:02 9151
 3  204 čt 9.1. 14:359.1. 19:32 9151
10 205 čt 9.1. 6:099.1. 9:28 9151
10 206 st 8.1. 5:118.1. 18:08 9151
10 209 út 7.1. 5:327.1. 21:55 9151
10 206 po 6.1. 5:116.1. 18:08 9151
 3  208 ne 5.1. 10:145.1. 23:56 9151
 8  206 so 4.1. 7:525.1. 0:19 9151
10 201 pá 3.1. 15:214.1. 1:05 9151
10 219 pá 3.1. 5:483.1. 9:18 9151
10 215 čt 2.1. 4:573.1. 0:05 9151
10 208 st 1.1. 6:362.1. 1:06 9151
Rok 2019
10 215 út 31.12. 4:5731.12. 20:58 9151
10 215 po 30.12. 4:5731.12. 0:05 9151
10 203 ne 29.12. 4:5630.12. 0:05 9151
10 204 so 28.12. 4:1429.12. 1:06 9151
10 215 pá 27.12. 4:5728.12. 0:05 9151
10 208 čt 26.12. 4:1427.12. 1:06 9151
10+16 231 st 25.12. 6:1426.12. 0:58 9151
16+92 254 út 24.12. 4:2424.12. 21:35 9151
16 206 po 23.12. 4:2424.12. 1:18 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.