Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 618 366 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 so 30.9. 6:2930.9. 23:38 9151
10 207 pá 29.9. 4:1730.9. 0:28 9151
 3  203 čt 28.9. 4:2929.9. 0:41 9151
17 229 st 27.9. 6:2927.9. 22:38 9151
17 221 út 26.9. 4:2627.9. 0:18 9151
 7  203 po 25.9. 5:4225.9. 20:07 9151
12+36 213 ne 24.9. 8:3024.9. 13:30 9151*Z1
10 202 pá 22.9. 4:5822.9. 19:49 9151
10 210 čt 21.9. 6:1221.9. 19:10 9151
10 206 st 20.9. 14:3220.9. 20:21 9151
 3  208 st 20.9. 7:1820.9. 9:37 9151
24 202 út 19.9. 7:2319.9. 18:05 9151
24 202 po 18.9. 7:2318.9. 18:05 9151
 7  203 ne 17.9. 4:5117.9. 20:20 9151
 3  203 so 16.9. 4:2917.9. 0:41 9151
10 207 pá 15.9. 4:2015.9. 23:48 9151
10 206 čt 14.9. 6:4914.9. 20:51 9151
10 202 st 13.9. 4:1713.9. 20:13 9151
10 211 út 12.9. 4:5813.9. 0:48 9151
10 209 po 11.9. 4:4012.9. 0:08 9151
 3  207 ne 10.9. 10:2411.9. 0:41 9151
17 229 so 9.9. 8:489.9. 21:10 9151
10 205 pá 8.9. 14:428.9. 20:41 9151
10 210 pá 8.9. 7:138.9. 10:30 9151
 3  216 čt 7.9. 5:397.9. 18:41 9151
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.