Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 331 999 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 út 19.2. 5:5319.2. 23:53 9151
 3  209 po 18.2. 15:1519.2. 0:36 9151
 3  209 po 18.2. 5:0518.2. 9:50 9151
10 208 ne 17.2. 3:5618.2. 1:06 9151
10 204 so 16.2. 3:5617.2. 1:06 9151
17 208 pá 15.2. 15:1215.2. 21:37 9151
 3  209 pá 15.2. 5:0515.2. 9:50 9151
 3  209 čt 14.2. 15:1515.2. 0:36 9151
17 202 út 12.2. 14:2412.2. 18:16 9151
17 202 út 12.2. 5:1812.2. 9:56 9151
17 214 po 11.2. 5:5311.2. 23:53 9151
10 203 ne 10.2. 4:5611.2. 0:05 9151
10 201 so 9.2. 5:5610.2. 0:46 9151
17 220 pá 8.2. 14:369.2. 0:43 9151
 3  208 st 6.2. 6:196.2. 20:01 9151
17 212 út 5.2. 5:375.2. 19:37 9151
24 211 po 4.2. 6:154.2. 19:18 9151
 6  201 ne 3.2. 5:464.2. 0:15 9151
 3  204 so 2.2. 4:453.2. 0:36 9151
24 208 pá 1.2. 14:311.2. 18:50 9151
24 208 pá 1.2. 5:441.2. 10:02 9151
24 214 čt 31.1. 15:1931.1. 19:48 9151
 3  209 čt 31.1. 5:0531.1. 9:50 9151
 3  209 st 30.1. 15:1531.1. 0:36 9151
24 214 st 30.1. 7:1130.1. 9:22 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.