Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 672 006 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 čt 11.7. 15:0011.7. 19:35 9151*Z1
10 219 út 9.7. 16:139.7. 19:25 9151
25 208 po 8.7. 5:298.7. 19:30 9151
17 212 čt 4.7. 6:224.7. 21:22 9151
24 201 st 3.7. 6:473.7. 19:25 9151
10 216 út 2.7. 6:092.7. 19:00 9151
10 202 po 1.7. 4:201.7. 23:09 9151
10 204 ne 30.6. 4:201.7. 1:06 9151
10 210 so 29.6. 4:2030.6. 1:06 9151
25 211 pá 28.6. 4:5428.6. 22:03 9151
25 205 čt 27.6. 5:3927.6. 21:04 9151
17 202 st 26.6. 5:2326.6. 21:43 9151
10 216 út 25.6. 5:4325.6. 19:35 9151
17 216 po 24.6. 5:0324.6. 18:51 9151
25 207 ne 23.6. 4:5423.6. 22:37 9151
17 207 so 22.6. 8:2022.6. 23:10 9151
10 209 pá 21.6. 4:4222.6. 0:27 9151
10 214 čt 20.6. 5:2721.6. 1:04 9151
10 209 st 19.6. 4:4220.6. 0:27 9151
30 202 út 18.6. 4:5318.6. 23:59 9151
30 213 po 17.6. 15:3217.6. 23:19 9151
10 203 po 17.6. 6:1017.6. 9:30 9151
10 203 ne 16.6. 5:0217.6. 0:07 9151
10 202 so 15.6. 4:2015.6. 23:47 9151
10 206 pá 14.6. 4:2215.6. 0:07 9151
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8476+8521

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.