Domovská vozovna: Kobylisy
Oficiální označení typu vozu: 14T
Neoficiální označení: 14Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2008
V provozu od: 10. 7. 2008
Výrobní číslo: 9610
Profil kol: PR-1
Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z
Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP
Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100
Najeto: cca 686 766 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m Délka skříně samostatně: 30,25 m Šířka: 2460 mm Výška: 3370 mm Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm Vzdálenost os podvozků: 10600 mm Rozvor náprav: 1880 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 69 |
Počet míst ke stání: | 210 |
Maximální obsaditelnost: | 279 (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 40000 kg Maximální zátěž: 61800 kg Hmotnost podvozku: 4360 kg |
Zatížení na nápravu: | Prázdný: 71,8/67,5/66 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace Škoda |
Pulzní měnič: | 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací |
Statický měnič dobíjení | SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A |
Statický měnič pomocných pohonů | SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A |
Sběrač: | Polopantograf Lekov EPDE 11-2600 |
Spřáhlo: | Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha" |
Převodovka: | Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406 |
Řadič: | Ruční řadič HH263 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (0-1200A) 7x brzda + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 610 mm s pružnou vložkou SAB V60 |
Brzdy: |
Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001 Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN |
Trakční motor: | 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4 |
Vstupní napětí motoru: | =400 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 90 kW Otáčky: 1973 ot./min. Max. otáčky: 4800 ot./min. Chlazení: vlastní |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 210 | út 12.11. 15:03 | 12.11. 19:21 | 9151 | ||
3 | 205 | út 12.11. 6:44 | 12.11. 9:04 | 9151 | ||
10 | 218 | po 11.11. 13:56 | 11.11. 19:55 | 9151 | ||
17 | 205 | po 11.11. 7:24 | 11.11. 9:36 | 9151 | ||
17 | 208 | pá 8.11. 6:52 | 8.11. 22:34 | 9151 | ||
24 | 202 | čt 7.11. 14:17 | 7.11. 20:04 | 9151 | ||
3 | 209 | čt 7.11. 7:25 | 7.11. 9:44 | 9151 | ||
25 | 209 | st 6.11. 4:53 | 6.11. 19:09 | 9151 | ||
14 | 215 | út 5.11. 5:02 | 5.11. 23:48 | 9151 | ||
10 | 203 | po 4.11. 14:35 | 4.11. 23:26 | 9151 | ||
24 | 214 | po 4.11. 6:16 | 4.11. 10:25 | 9151 | ||
25 | 208 | ne 3.11. 10:39 | 3.11. 21:34 | 9151 | ||
1+30 | 202 | so 2.11. 5:04 | 2.11. 21:12 | 9151 | ||
25 | 203 | pá 1.11. 6:05 | 2.11. 0:16 | 9151 | ||
25 | 208 | čt 31.10. 4:48 | 31.10. 20:36 | 9151 | ||
14 | 201 | st 30.10. 15:30 | 31.10. 0:08 | 9151 | ||
1 | 213 | st 30.10. 5:48 | 30.10. 9:23 | 9151 | ||
17 | 211 | út 29.10. 5:03 | 29.10. 20:30 | 9151 | ||
1 | 205 | po 28.10. 15:00 | 28.10. 21:56 | 9151*Z1 | ||
3 | 203 | so 26.10. 4:31 | 27.10. 0:19 | 9151 | ||
10 | 214 | pá 25.10. 5:27 | 26.10. 1:06 | 9151 | ||
17 | 214 | čt 24.10. 15:38 | 25.10. 0:22 | 9151 | ||
3 | 205 | čt 24.10. 6:44 | 24.10. 9:04 | 9151 | ||
1 | 211 | st 23.10. 6:10 | 23.10. 18:43 | 9151 | ||
Zvl | 229 | út 22.10. 16:00 | 22.10. 22:00 | 9151 |