Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 550 236 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 st 15.6. 15:1515.6. 18:45 9151
25 216 st 15.6. 6:4515.6. 10:09 9151
 1  212 út 14.6. 15:2214.6. 20:11 9151
 1  207 út 14.6. 6:2514.6. 8:48 9151
 1  212 po 13.6. 15:2213.6. 20:11 9151
24 213 po 13.6. 7:0013.6. 8:45 9151
 1  212 pá 10.6. 6:5710.6. 9:23 9151
24 209 čt 9.6. 14:439.6. 19:50 9151
25 211 čt 9.6. 5:519.6. 9:20 9151
24 209 st 8.6. 14:438.6. 19:50 9151
 1  207 st 8.6. 6:258.6. 8:48 9151
 1  212 út 7.6. 15:227.6. 20:11 9151
 1  207 út 7.6. 6:257.6. 8:48 9151
 1  212 po 6.6. 15:226.6. 20:11 9151
 1  207 po 6.6. 6:256.6. 8:48 9151
24 213 pá 3.6. 15:153.6. 18:45 9151
17 215 pá 3.6. 6:593.6. 9:11 9151
 3  214 čt 2.6. 14:472.6. 19:38 9151
 8  215 čt 2.6. 6:202.6. 9:09 9151
24 201 st 1.6. 6:431.6. 20:41 9151
 3  203 út 31.5. 7:1931.5. 18:09 9151
24 208 po 30.5. 6:0730.5. 18:05 9151
24 210 pá 27.5. 6:1827.5. 19:59 9151
24 211 čt 26.5. 6:2726.5. 20:11 9151
24 210 st 25.5. 6:1825.5. 20:19 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.