Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 718 731 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 230 dnes 4:2830.4. 19:46 9151
10 209 út 29.4. 4:4330.4. 0:27 9151
25 212 po 28.4. 5:0728.4. 20:52 9151
10 201 ne 27.4. 9:2228.4. 0:47 9151
 3  205 so 26.4. 5:1126.4. 22:40 9151
 1  208 pá 25.4. 7:1425.4. 21:55 9151
 3  213 čt 24.4. 14:5924.4. 19:42 9151
14 217 čt 24.4. 6:1924.4. 8:33 9151
 3  216 st 23.4. 4:5123.4. 22:04 9151
17 226 út 22.4. 14:4722.4. 22:59 9151
10 203 út 22.4. 6:0822.4. 9:30 9151
 3  205 čt 17.4. 4:3117.4. 19:51 9151
25 213 st 16.4. 7:1816.4. 23:16 9151
 1  208 út 15.4. 7:1415.4. 21:55 9151
24 202 po 14.4. 6:5514.4. 18:36 9151
24 207 pá 11.4. 15:2711.4. 19:16 9151
 1  213 pá 11.4. 5:4011.4. 9:24 9151
25 202 čt 10.4. 5:4310.4. 21:33 9151
14 212 st 9.4. 4:369.4. 21:14 9151
10 213 út 8.4. 5:199.4. 0:47 9151
10 205 po 7.4. 4:207.4. 23:47 9151
17 214 ne 6.4. 4:056.4. 23:24 9151
10 207 so 5.4. 4:206.4. 0:47 9151
 3  212 pá 4.4. 4:315.4. 0:20 9151
10 205 čt 3.4. 4:203.4. 23:30 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.