Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 686 766 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 210 út 12.11. 15:0312.11. 19:21 9151
 3  205 út 12.11. 6:4412.11. 9:04 9151
10 218 po 11.11. 13:5611.11. 19:55 9151
17 205 po 11.11. 7:2411.11. 9:36 9151
17 208 pá 8.11. 6:528.11. 22:34 9151
24 202 čt 7.11. 14:177.11. 20:04 9151
 3  209 čt 7.11. 7:257.11. 9:44 9151
25 209 st 6.11. 4:536.11. 19:09 9151
14 215 út 5.11. 5:025.11. 23:48 9151
10 203 po 4.11. 14:354.11. 23:26 9151
24 214 po 4.11. 6:164.11. 10:25 9151
25 208 ne 3.11. 10:393.11. 21:34 9151
1+30 202 so 2.11. 5:042.11. 21:12 9151
25 203 pá 1.11. 6:052.11. 0:16 9151
25 208 čt 31.10. 4:4831.10. 20:36 9151
14 201 st 30.10. 15:3031.10. 0:08 9151
 1  213 st 30.10. 5:4830.10. 9:23 9151
17 211 út 29.10. 5:0329.10. 20:30 9151
 1  205 po 28.10. 15:0028.10. 21:56 9151*Z1
 3  203 so 26.10. 4:3127.10. 0:19 9151
10 214 pá 25.10. 5:2726.10. 1:06 9151
17 214 čt 24.10. 15:3825.10. 0:22 9151
 3  205 čt 24.10. 6:4424.10. 9:04 9151
 1  211 st 23.10. 6:1023.10. 18:43 9151
Zvl 229 út 22.10. 16:0022.10. 22:00 9151
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.