Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 429 921 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 pá 25.9. 5:0525.9. 10:12 9151
17 220 čt 24.9. 4:1924.9. 23:53 9151
16 209 st 23.9. 4:4324.9. 1:37 9151
17 207 út 22.9. 6:2123.9. 0:43 9151
17 208 po 21.9. 6:2921.9. 20:59 9151
10 221 pá 18.9. 6:0218.9. 9:10 9151
10 216 čt 17.9. 4:1717.9. 22:31 9151
10 206 st 16.9. 5:4417.9. 0:24 9151
10 213 út 15.9. 6:5915.9. 22:24 9151
 3  203 po 14.9. 5:0514.9. 10:12 9151
16 201 ne 13.9. 4:1414.9. 0:44 9151
10 210 so 12.9. 5:0813.9. 1:09 9151
10 213 pá 11.9. 6:5911.9. 22:24 9151
24 213 čt 10.9. 5:5610.9. 19:16 9151
17 218 st 9.9. 8:109.9. 22:33 9151*Z
16 105 po 7.9. 10:207.9. 21:20 9151*Z1
10 206 pá 4.9. 5:444.9. 9:50 9151*MU
10 216 čt 3.9. 4:173.9. 22:31 9151
10 206 st 2.9. 5:443.9. 0:24 9151
10 213 út 1.9. 6:591.9. 22:24 9151
10 220 po 31.8. 5:3331.8. 11:50 9151
10 204 pá 28.8. 4:1428.8. 20:11 9151
10 209 čt 27.8. 4:3727.8. 21:06 9151
 6  213 st 26.8. 4:2827.8. 0:33 9151
16 204 út 25.8. 9:5025.8. 20:30 9151*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9131

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.