Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 417 816 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 201 ne 12.7. 4:2313.7. 0:38 9151
16 201 so 11.7. 4:2312.7. 0:38 9151
10 208 pá 10.7. 5:5310.7. 21:08 9151
16 209 čt 9.7. 5:229.7. 20:26 9151
16 209 st 8.7. 5:228.7. 20:26 9151
16 209 út 7.7. 5:227.7. 20:26 9151
9+10 232 po 6.7. 4:377.7. 0:12 9151
10 208 ne 5.7. 6:176.7. 1:04 9151
10 206 so 4.7. 5:165.7. 0:44 9151
10 204 pá 3.7. 5:213.7. 20:29 9151
10 208 čt 2.7. 5:532.7. 21:08 9151
10 204 út 30.6. 5:2130.6. 20:29 9151
10 212 po 29.6. 6:3330.6. 1:04 9151
10 203 ne 28.6. 4:3729.6. 0:04 9151
10 210 so 27.6. 4:1427.6. 22:24 9151
17 217 pá 26.6. 5:1927.6. 0:53 9151
10 206 čt 25.6. 5:4426.6. 0:24 9151
10 206 st 24.6. 5:4425.6. 0:24 9151
17 210 út 23.6. 6:2923.6. 20:59 9151
10 210 po 22.6. 6:2822.6. 21:51 9151
10 204 ne 21.6. 5:1622.6. 0:46 9151
10 209 so 20.6. 4:3621.6. 0:05 9151
16 218 pá 19.6. 14:0619.6. 21:01 9151
17 228 pá 19.6. 5:5419.6. 9:50 9151
10 210 čt 18.6. 6:2818.6. 21:51 9151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.