Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 470 466 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 212 st 12.5. 6:5312.5. 9:25 9151*MU
10 210 so 8.5. 4:148.5. 22:24 9151
17 205 pá 7.5. 5:487.5. 22:33 9151
16 206 čt 6.5. 6:206.5. 22:24 9151
16 217 út 4.5. 14:064.5. 21:01 9151
10 204 pá 30.4. 5:3130.4. 20:58 9151
10 206 čt 29.4. 5:5329.4. 20:53 9151
17 209 st 28.4. 6:3128.4. 20:51 9151
 3  213 út 27.4. 4:2527.4. 18:40 9151
 8  206 po 26.4. 5:3026.4. 22:52 9151
16 217 pá 23.4. 14:0623.4. 21:01 9151
16 217 pá 23.4. 4:2323.4. 11:08 9151
10 212 čt 22.4. 6:5322.4. 22:06 9151
10 204 st 21.4. 5:3121.4. 20:58 9151
10 202 út 20.4. 5:1020.4. 20:29 9151
16 206 po 19.4. 6:2019.4. 22:24 9151
16 212 pá 16.4. 4:5316.4. 20:25 9151
16 206 čt 15.4. 6:2015.4. 22:24 9151
 3  205 st 14.4. 5:0514.4. 19:49 9151
16 206 út 13.4. 6:2013.4. 22:24 9151
10 206 po 12.4. 5:5312.4. 20:53 9151
3+26 208 ne 11.4. 7:3411.4. 22:16 9151
10 205 so 10.4. 5:1610.4. 21:06 9151
10 204 pá 9.4. 5:319.4. 20:58 9151
10 204 čt 8.4. 5:318.4. 20:58 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.