Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14Tf ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 349 429 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 202 st 19.6. 5:1819.6. 9:56 9151
10 201 út 18.6. 5:2218.6. 20:40 9151
 3  216 po 17.6. 6:5917.6. 18:38 9151
24 216 pá 31.5. 6:4731.5. 13:30 9151*MU
24 209 čt 30.5. 6:0630.5. 19:08 9151
24 204 st 29.5. 7:0229.5. 20:16 9151
24 210 út 28.5. 6:1428.5. 12:30 9151*MU
17 211 po 27.5. 5:4627.5. 23:43 9151
10 205 ne 26.5. 5:5627.5. 0:46 9151
10 206 so 25.5. 4:1625.5. 22:54 9151
 8  204 pá 24.5. 5:5925.5. 0:33 9151
17 204 pá 17.5. 6:1017.5. 7:40 9151*MU
24 204 čt 16.5. 7:0216.5. 20:16 9151
 3  212 st 15.5. 4:2515.5. 18:06 9151
17 219 út 14.5. 6:3615.5. 1:08 9151
 3  208 po 13.5. 6:1913.5. 20:01 9151
10 204 ne 12.5. 5:1613.5. 0:29 9151
10 201 so 11.5. 5:5612.5. 0:49 9151
24 208 pá 10.5. 14:3110.5. 18:50 9151
17 220 pá 10.5. 6:0410.5. 10:00 9151
24 208 čt 9.5. 14:319.5. 18:50 9151
24 208 čt 9.5. 5:449.5. 10:02 9151
10 210 st 8.5. 4:168.5. 22:54 9151
24 212 út 7.5. 6:237.5. 19:28 9151
24 214 po 6.5. 15:196.5. 19:48 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.