Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 515 196 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 pá 3.12. 6:363.12. 19:10 9151
 3  203 čt 2.12. 7:192.12. 18:09 9151
24 205 st 1.12. 7:231.12. 19:25 9151
24 208 út 30.11. 6:0730.11. 18:05 9151
24 201 po 29.11. 6:4329.11. 20:41 9151
24 211 pá 26.11. 6:2726.11. 20:11 9151
17 205 čt 25.11. 5:0525.11. 21:23 9151
10 204 st 24.11. 6:3624.11. 19:10 9151
10 202 út 23.11. 6:1323.11. 18:51 9151
 8  204 po 22.11. 5:4422.11. 20:42 9151
 6  204 ne 21.11. 4:4822.11. 0:42 9151
10 204 so 20.11. 5:3921.11. 0:28 9151
10 204 pá 19.11. 6:3619.11. 19:10 9151
24 208 út 16.11. 6:0716.11. 18:25 9151
10 202 po 15.11. 6:1315.11. 18:51 9151
3+26 218 ne 14.11. 5:1115.11. 0:40 9151
10 204 so 13.11. 5:3914.11. 0:28 9151
10 202 pá 12.11. 6:1312.11. 18:51 9151
17 224 čt 11.11. 6:2611.11. 20:53 9151
17 224 st 10.11. 6:2610.11. 20:53 9151
17 216 út 9.11. 6:1610.11. 0:08 9151
17 216 po 8.11. 6:169.11. 0:08 9151
17 201 ne 7.11. 4:467.11. 21:39 9151
 6  206 so 6.11. 11:007.11. 0:22 9151*Z1
10 204 pá 5.11. 6:365.11. 19:10 9151
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.