Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9151

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14Tf

Oficiální označení typu vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 10. 7. 2008

Výrobní číslo: 9610

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: MSV interiér. Design: Patrik Kotas

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 389 796 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  205 ne 5.4. 4:145.4. 22:36 9151
14 207 so 4.4. 4:134.4. 23:02 9151
10 217 pá 3.4. 5:274.4. 0:45 9151
10 218 čt 2.4. 5:412.4. 21:11 9151
10 216 st 1.4. 5:142.4. 0:25 9151
12 210 út 31.3. 14:5031.3. 21:46 9151
24 208 pá 27.3. 6:4627.3. 18:48 9151
24 208 čt 26.3. 6:4626.3. 18:48 9151
24 208 st 25.3. 6:4625.3. 18:48 9151
24 208 út 24.3. 6:4624.3. 18:48 9151
24 208 po 23.3. 6:4623.3. 18:48 9151
24 211 pá 20.3. 7:0320.3. 19:29 9151
24 202 čt 19.3. 6:0619.3. 18:19 9151
 3  206 st 18.3. 6:0118.3. 21:57 9151
17 217 út 17.3. 6:1017.3. 18:33 9151
10 202 po 16.3. 4:3617.3. 0:05 9151
10 208 ne 15.3. 4:1416.3. 1:06 9151
10 204 so 14.3. 4:1415.3. 1:06 9151
17 201 pá 13.3. 6:2414.3. 0:43 9151
 3  204 čt 12.3. 6:4312.3. 9:10 9151
10 209 st 11.3. 5:3211.3. 21:55 9151
10 202 út 10.3. 4:3610.3. 17:45 9151*MU
10 202 po 9.3. 4:3610.3. 0:05 9151
10 203 ne 8.3. 4:569.3. 0:26 9151
10 209 so 7.3. 4:367.3. 23:46 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.