Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 28. 7. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 500 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  205 út 26.5. 4:4527.5. 0:36 9150
 3  205 po 25.5. 4:4526.5. 0:36 9150
16 205 ne 24.5. 4:4325.5. 1:37 9150
17 212 so 23.5. 4:3924.5. 0:43 9150
 3  205 pá 22.5. 4:4523.5. 0:36 9150
17 223 čt 21.5. 6:5722.5. 0:33 9150
 3  203 st 20.5. 5:0520.5. 10:12 9150
17 223 út 19.5. 6:5720.5. 0:33 9150
16 215 po 18.5. 5:1418.5. 20:41 9150
25 203 po 11.5. 5:4611.5. 13:25 9150*MU*1
17 213 ne 10.5. 4:1910.5. 22:06 9150
17 218 so 9.5. 8:2410.5. 0:13 9150
17 205 pá 8.5. 7:048.5. 22:53 9150
25 205 čt 7.5. 6:077.5. 19:47 9150
25 210 st 6.5. 4:326.5. 20:42 9150
25 206 út 5.5. 4:125.5. 22:19 9150
 3  211 po 4.5. 5:255.5. 0:56 9150
 8  202 ne 3.5. 4:093.5. 23:53 9150
 3  205 so 2.5. 5:063.5. 0:56 9150
17 202 pá 1.5. 8:542.5. 0:53 9150
25 201 čt 30.4. 5:2630.4. 20:49 9150
17 218 st 29.4. 6:2630.4. 0:33 9150
17 222 út 28.4. 4:1928.4. 19:46 9150
17 210 po 27.4. 13:5627.4. 22:28 9150
17 220 po 27.4. 5:5427.4. 9:46 9150
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Malovance ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.