Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9150

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 380 487 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 215 so 3.3. 6:133.3. 23:43 9150
17 216 pá 2.3. 6:283.3. 0:53 9150
17 215 čt 1.3. 6:361.3. 19:51 9150
17 220 st 28.2. 4:1928.2. 22:43 9150
17 219 út 27.2. 6:5228.2. 1:08 9150
17 203 po 26.2. 14:3626.2. 21:22 9150
17 210 po 26.2. 5:4326.2. 10:00 9150
14 206 pá 23.2. 6:5623.2. 9:26 9150
17 201 čt 22.2. 5:3822.2. 23:43 9150
17 219 st 21.2. 6:5222.2. 1:08 9150
24 208 pá 16.2. 6:1416.2. 20:36 9150
17 214 čt 15.2. 6:2015.2. 19:37 9150
17 210 st 14.2. 15:0414.2. 19:22 9150
17 231 st 14.2. 4:5914.2. 9:20 9150
17 224 út 13.2. 4:3913.2. 23:23 9150
17 206 po 12.2. 6:0013.2. 0:03 9150
24 208 pá 9.2. 6:149.2. 20:36 9150
24 208 čt 8.2. 6:148.2. 20:36 9150
17 223 st 7.2. 7:127.2. 18:08 9150
24 211 po 5.2. 5:265.2. 7:00 9150*MU
Cvič 252 pá 2.2. 6:002.2. 14:00 9150
17 214 út 30.1. 6:2030.1. 19:37 9150
17 204 po 29.1. 5:5429.1. 18:57 9150
17 206 pá 26.1. 6:0027.1. 0:03 9150
Rok 2017
24 211 po 18.12. 6:1418.12. 19:20 9150
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.