Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9150

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 449 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 210 st 19.6. 4:5819.6. 23:43 9150
17 215 út 18.6. 5:5918.6. 22:15 9150
17 207 po 17.6. 7:1218.6. 0:13 9150
 3  208 ne 16.6. 10:1416.6. 23:56 9150
 3  202 so 15.6. 4:2515.6. 22:11 9150
 8  203 pá 14.6. 4:0915.6. 0:18 9150
 3  216 čt 13.6. 20:4514.6. 0:56 9150*Z
 3  216 st 12.6. 4:4513.6. 0:56 9150
 3  216 út 11.6. 4:4512.6. 0:56 9150
17 216 po 10.6. 7:0410.6. 23:53 9150
10 201 ne 9.6. 20:459.6. 23:18 9150*Z1
17 208 so 8.6. 4:188.6. 22:43 9150
 3  218 pá 7.6. 14:447.6. 23:16 9150
 3  202 pá 7.6. 7:237.6. 9:47 9150
24 216 čt 6.6. 6:476.6. 20:07 9150
17 213 st 5.6. 5:305.6. 19:37 9150
17 218 út 4.6. 13:495.6. 0:43 9150
24 208 út 4.6. 5:444.6. 10:02 9150
 3  209 po 3.6. 15:154.6. 0:36 9150
24 212 čt 30.5. 6:2230.5. 14:40 9150*MU
24 201 st 29.5. 6:3029.5. 19:48 9150
 3  209 út 28.5. 15:1529.5. 0:36 9150
17 228 út 28.5. 5:1628.5. 9:22 9150
24 202 po 27.5. 6:3827.5. 19:58 9150
24 212 pá 24.5. 6:2224.5. 19:38 9150
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9141
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.