Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 28. 7. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 523 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 pá 22.1. 6:4722.1. 19:56 9150
24 204 čt 21.1. 6:4721.1. 15:30 9150*MU
24 201 st 20.1. 6:1720.1. 19:26 9150
24 203 út 19.1. 6:3619.1. 19:46 9150
 6  212 po 18.1. 6:0118.1. 21:39 9150
24 204 pá 15.1. 6:4715.1. 19:56 9150
24 204 čt 14.1. 6:4714.1. 19:56 9150
24 203 st 13.1. 6:3613.1. 19:46 9150
24 204 út 12.1. 6:4712.1. 19:56 9150
24 203 po 11.1. 6:3611.1. 19:46 9150
24 203 pá 8.1. 6:368.1. 19:46 9150
24 203 čt 7.1. 6:367.1. 19:46 9150
24 204 st 6.1. 6:476.1. 19:56 9150
24 201 út 5.1. 6:155.1. 19:26 9150
24 202 po 4.1. 6:274.1. 19:36 9150
Rok 2020
24 203 po 28.12. 6:3628.12. 19:46 9150
24 204 st 23.12. 6:4723.12. 19:56 9150
24 201 út 22.12. 6:1522.12. 19:26 9150
24 204 po 21.12. 6:4721.12. 19:56 9150
 8  218 pá 18.12. 6:3518.12. 20:25 9150
 8  217 čt 17.12. 6:2517.12. 20:11 9150
24 202 st 16.12. 6:2716.12. 19:36 9150
 8  217 út 15.12. 6:2515.12. 20:11 9150
24 204 po 14.12. 6:4714.12. 19:56 9150
24 202 pá 11.12. 6:2711.12. 19:36 9150
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.