Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9150

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 414 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 201 pá 14.12. 6:2414.12. 22:29 9150
17 214 čt 13.12. 5:5313.12. 22:00 9150
 3  208 st 12.12. 6:1912.12. 20:01 9150
24 216 út 11.12. 6:4711.12. 20:07 9150
24 212 po 10.12. 6:2310.12. 19:28 9150
 3  208 ne 9.12. 10:149.12. 23:56 9150
17 206 so 8.12. 4:188.12. 21:52 9150
17 222 pá 7.12. 4:388.12. 0:33 9150
17 215 čt 6.12. 5:596.12. 22:15 9150
17 222 st 5.12. 4:386.12. 0:33 9150
17 205 út 4.12. 6:204.12. 21:00 9150
17 214 po 3.12. 5:533.12. 22:00 9150
37 206 ne 2.12. 7:252.12. 21:40 9150
17 203 so 1.12. 5:422.12. 1:11 9150
24 212 pá 30.11. 6:2330.11. 19:28 9150
 3  206 čt 29.11. 6:0129.11. 21:56 9150
24 213 st 28.11. 6:3128.11. 19:38 9150
24 214 po 26.11. 15:1926.11. 19:48 9150
24 208 po 26.11. 5:4426.11. 10:02 9150
17 205 pá 23.11. 6:2023.11. 21:00 9150
17 230 čt 22.11. 6:2723.11. 0:17 9150
 3  216 st 21.11. 6:5921.11. 18:38 9150
24 202 út 20.11. 6:5520.11. 18:02 9150
 3  203 po 19.11. 5:2419.11. 14:30 9150*MU
17 209 ne 18.11. 7:5319.11. 1:08 9150
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.