Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 28. 7. 2019 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 511 005 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 205 út 4.8. 6:164.8. 19:46 9150
 3  211 po 3.8. 5:233.8. 20:41 9150
24 203 pá 31.7. 6:0731.7. 19:36 9150
 3  215 čt 30.7. 6:1330.7. 23:16 9150
17 201 st 29.7. 14:1129.7. 20:51 9150
17 201 st 29.7. 4:3929.7. 9:40 9150
 3  212 út 28.7. 5:5129.7. 0:56 9150
 3  211 po 27.7. 5:2327.7. 20:41 9150
47 207 ne 26.7. 5:2827.7. 0:55 9150
 8  203 so 25.7. 7:3926.7. 0:53 9150
17 214 pá 24.7. 14:2624.7. 20:59 9150
17 214 pá 24.7. 5:1924.7. 9:35 9150
17 225 čt 23.7. 4:5923.7. 18:20 9150*MU
17 219 st 22.7. 6:2623.7. 0:43 9150
17 221 út 21.7. 6:2121.7. 19:45 9150
 3  205 po 20.7. 14:2220.7. 19:40 9150
 3  205 po 20.7. 4:4520.7. 9:50 9150
 8  203 ne 19.7. 9:3920.7. 0:53 9150
17 210 so 18.7. 6:1918.7. 22:14 9150
17 222 pá 17.7. 6:5617.7. 22:23 9150
17 203 čt 16.7. 5:3816.7. 23:53 9150
16 215 pá 10.7. 11:5510.7. 21:30 9150*Z
 8  210 st 8.7. 4:498.7. 19:50 9150
17 217 út 7.7. 6:117.7. 19:05 9150
17 204 po 6.7. 15:257.7. 0:53 9150*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9168

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.