Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
NEXEN TIRE (od 28. 7. 2019 do současnosti)

NEXEN TIRE

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 459 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 201 ne 18.8. 10:0919.8. 0:36 9150
15 206 so 17.8. 7:0817.8. 22:56 9150
24 202 pá 16.8. 6:2616.8. 19:48 9150
24 201 čt 15.8. 6:1615.8. 19:38 9150
17 212 út 13.8. 6:1013.8. 19:47 9150
 3  214 po 12.8. 5:2412.8. 21:56 9150
 3  207 pá 9.8. 6:5110.8. 0:56 9150
17 212 čt 8.8. 6:108.8. 19:47 9150
17 210 st 7.8. 5:597.8. 22:15 9150
 3  201 út 6.8. 6:017.8. 0:36 9150
 3  211 po 5.8. 4:455.8. 23:56 9150
25 208 ne 4.8. 4:504.8. 23:03 9150
17 211 so 3.8. 4:384.8. 0:36 9150
17 223 pá 2.8. 5:372.8. 22:18 9150
17 216 čt 1.8. 14:251.8. 23:46 9150
 3  215 čt 1.8. 4:251.8. 9:12 9150
17 204 st 31.7. 5:431.8. 1:06 9150
17 223 út 30.7. 5:3730.7. 22:18 9150
17 214 po 29.7. 4:3829.7. 21:25 9150
17 223 čt 25.7. 5:3725.7. 22:38 9150
17 209 st 24.7. 6:2025.7. 1:08 9150
24 212 út 23.7. 14:5623.7. 19:18 9150
 8  201 so 20.7. 4:2921.7. 0:53 9150
17 201 pá 19.7. 5:4719.7. 23:53 9150
 3  214 čt 18.7. 5:2418.7. 21:56 9150


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.