Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od března 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Nexen Tire (od 28. 7. 2019 do května 2021)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 527 115 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  201 dnes 5:254.7. 19:25 9150
17 208 ne 3.7. 5:264.7. 0:27 9150
 3  204 so 2.7. 4:522.7. 23:59 9150
 1  213 pá 1.7. 7:011.7. 22:29 9150
 3  206 čt 30.6. 5:2430.6. 18:33 9150
 8  215 st 29.6. 6:2029.6. 9:09 9150
Rok 2021
Zvl 201 so 17.7. 6:0017.7. 22:00 9150*1
Zvl 201 po 12.7. 9:0012.7. 22:00 9150*2
Zvl 201 ne 11.7. 7:0011.7. 21:00 9150*3
Zvl 201 so 10.7. 6:0010.7. 22:00 9150*4
Zvl 201 út 6.7. 7:006.7. 22:00 9150*5
Zvl 201 po 5.7. 7:005.7. 22:00 9150*6
Zvl 201 ne 4.7. 7:004.7. 22:00 9150*7
Zvl 201 so 3.7. 5:003.7. 22:00 9150*8
14 214 pá 29.1. 5:3929.1. 17:30 9150*MU*9
 3  205 čt 28.1. 5:0528.1. 21:57 9150
 3  201 st 27.1. 4:4527.1. 21:41 9150
 3  208 út 26.1. 5:5126.1. 22:36 9150
17 221 po 25.1. 6:4625.1. 21:06 9150
24 204 pá 22.1. 6:4722.1. 19:56 9150
24 204 čt 21.1. 6:4721.1. 15:30 9150*MU
24 201 st 20.1. 6:1720.1. 19:26 9150
24 203 út 19.1. 6:3619.1. 19:46 9150
 6  212 po 18.1. 6:0118.1. 21:39 9150
24 204 pá 15.1. 6:4715.1. 19:56 9150
*1 = natáčení filmu na Staroměstské
*2 = natáčení filmu na Čechově mostě
*3 = natáčení filmu na Staroměstské
*4 = natáčení filmu na Staroměstské
*5 = natáčení filmu na Staroměstské
*6 = natáčení filmu na Staroměstské
*7 = natáčení filmu u Veletržního paláce
*8 = natáčení filmu na Staroměstské
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*9 = technická závada brzdy třetího podvozku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.