Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9150

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 440 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 203 st 24.4. 5:4324.4. 18:02 9150
17 217 út 23.4. 15:1423.4. 20:08 9150
24 214 út 23.4. 7:1123.4. 9:22 9150
 3  216 čt 18.4. 6:5918.4. 18:38 9150
17 212 st 17.4. 5:3717.4. 19:37 9150
17 220 út 16.4. 14:3617.4. 0:43 9150
17 208 út 16.4. 5:2916.4. 9:28 9150
 3  209 po 15.4. 15:1516.4. 0:36 9150
 3  209 po 15.4. 5:0515.4. 9:50 9150
17 204 ne 14.4. 8:2315.4. 0:33 9150
17 220 st 10.4. 20:4511.4. 0:43 9150*Z
 3  216 po 1.4. 11:301.4. 18:38 9150*Z1
 3  203 pá 29.3. 5:2429.3. 23:56 9150
17 212 čt 28.3. 5:3728.3. 19:37 9150
17 220 st 27.3. 14:3628.3. 0:43 9150
 3  204 st 27.3. 6:4327.3. 9:10 9150
 3  212 út 26.3. 4:2526.3. 18:06 9150
 3  204 po 25.3. 14:3525.3. 19:32 9150
17 208 po 25.3. 5:2925.3. 9:28 9150
17 205 pá 22.3. 6:2022.3. 21:00 9150
 3  207 čt 21.3. 6:1122.3. 0:43 9150
17 220 st 20.3. 14:3621.3. 0:43 9150
17 220 st 20.3. 6:0420.3. 10:00 9150
17 215 út 19.3. 5:5919.3. 22:15 9150
17 207 po 18.3. 7:1219.3. 0:13 9150
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9143

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.