Jiný vůz:

Informace o tramvaji 14T ev. č. 9150

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od března 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Nexen Tire (od 28. 7. 2019 do května 2021)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Oficiální označení typu vozu: 14T

Neoficiální označení: 14Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: PR-1

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 554 340 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 229 po 28.11. 5:5728.11. 18:51 9150
 1  204 ne 27.11. 4:2327.11. 20:45 9150
 3  206 so 26.11. 5:3227.11. 0:19 9150
 1  209 pá 25.11. 5:4325.11. 21:30 9150
24 202 čt 24.11. 14:5224.11. 20:11 9150
 8  215 čt 24.11. 4:1124.11. 9:43 9150
 3  205 st 23.11. 5:1024.11. 0:39 9150
17 225 út 22.11. 5:4222.11. 23:17 9150
17 203 po 21.11. 6:1521.11. 23:47 9150
 3  206 ne 20.11. 5:3221.11. 0:19 9150
17 202 so 19.11. 4:2619.11. 21:29 9150
17 208 pá 18.11. 6:3919.11. 0:27 9150
17 222 st 16.11. 5:2616.11. 18:23 9150
17 203 út 15.11. 6:1515.11. 23:47 9150
 6  205 po 14.11. 6:0314.11. 20:21 9150
 6  205 ne 13.11. 4:2713.11. 22:16 9150
17 208 so 12.11. 5:0613.11. 0:37 9150
17 232 pá 11.11. 6:1911.11. 23:57 9150
17 213 čt 10.11. 4:2611.11. 0:40 9150
17 202 st 9.11. 6:2410.11. 0:17 9150
24 204 út 8.11. 6:368.11. 18:37 9150
24 204 po 7.11. 6:367.11. 18:37 9150
 6  205 so 5.11. 16:255.11. 22:16 9150*Z1
6+22 223 pá 4.11. 11:405.11. 0:23 9150*Z2
 8  805 čt 3.11. 14:403.11. 21:06 9150*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8504
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8469

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.