Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 14T ev. č. 9150

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 14T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 9609

Profil kol: VM-U13

Dveře: BODE předsuvné, pohon SST-E-Z

Sedadla: VARIANT -VK. Výrobce: Charvát AXL Semily, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: ThermoKing RAC 4-DP

Sběrač proudu: Polopantograf Lekov EPDE 02-3100

Najeto: cca 432 432 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,06 m
Délka skříně samostatně: 30,25 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3370 mm
Vzdálenost čepů: 6300 mm » 4300 mm » 6300 mm
Vzdálenost os podvozků: 10600 mm
Rozvor náprav: 1880 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 600 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 69
Počet míst ke stání: 210
Maximální obsaditelnost: 279 (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 40000 kg
Maximální zátěž: 61800 kg
Hmotnost podvozku: 4360 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 71,8/67,5/66 kN
Regulace: Polovodičová regulace Škoda
Pulzní měnič: 3x NSC128GE01M s IGBT SKiiP2013GB tranzistory s rekuperací
Statický měnič dobíjení SM33.1 – 600/26 V, 3,2 kW, 100 A
Statický měnič pomocných pohonů SM32.1 – 600/3x400 V, 5 kW, 11 A
Sběrač: Polopantograf Lekov EPDE 11-2600
Spřáhlo: Skládací mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s hlavou typ "Praha"
Převodovka: Dvoustupňová s čelními koly se šikmým ozubením Wikov MGI Do0005741435 – PP 6,8406
Řadič: Ruční řadič HH263
Stupně řadiče: 7x jízda (0-1200A)
7x brzda
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 610 mm s pružnou vložkou SAB V60
Brzdy: Elektro-hydraulická střadačová kotoučová brzda DAKO 220/K.P.T.001
Kolejnicová brzda HS70/FC63 – 70 kN
Trakční motor: 6x třífázový čtyřpólový asynchronní motor 8MLU 3436K/4
Vstupní napětí motoru: =400 V
Parametry motoru: Výkon: 90 kW
Otáčky: 1973 ot./min.
Max. otáčky: 4800 ot./min.
Chlazení: vlastní

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 so 23.2. 6:5324.2. 0:13 9150
24 212 pá 22.2. 6:2322.2. 19:28 9150
 3  204 čt 21.2. 14:3521.2. 19:32 9150
17 202 čt 21.2. 5:1821.2. 9:56 9150
17 213 st 20.2. 5:4721.2. 0:53 9150
 3  216 út 19.2. 6:5919.2. 18:38 9150
 3  216 po 18.2. 6:5918.2. 18:38 9150
24 211 pá 15.2. 6:1515.2. 19:18 9150
24 214 čt 14.2. 15:1914.2. 19:48 9150
24 213 út 12.2. 6:3112.2. 19:38 9150
24 216 po 11.2. 6:4711.2. 20:07 9150
 3  208 pá 8.2. 6:198.2. 20:01 9150
24 215 čt 7.2. 6:397.2. 19:58 9150
 3  204 st 6.2. 14:356.2. 19:32 9150
 3  204 st 6.2. 6:436.2. 9:10 9150
24 212 út 5.2. 6:235.2. 19:28 9150
17 219 po 4.2. 6:365.2. 1:08 9150
17 210 so 2.2. 8:082.2. 22:53 9150
17 207 pá 1.2. 7:122.2. 0:13 9150
17 217 čt 31.1. 4:1831.1. 18:32 9150
 3  203 st 30.1. 5:2430.1. 23:56 9150
 3  207 út 29.1. 6:1130.1. 0:16 9150
 3  208 po 28.1. 6:1928.1. 20:01 9150
17 218 ne 27.1. 4:5827.1. 23:43 9150
 6  202 so 26.1. 4:2627.1. 0:35 9150


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.